Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa..20
IP: uživatel8048
 zdarec hosi mate nekdo skusenosti s prevodovkou co se tu prodava a jeste s bronzovymi pouzdry na pionyra chci si ji totiz koupit tak se ptam jestli to neco vydrzi dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam pouzdra, po úpravě neco vyrdží ALE ZDALEKA NE JAKO TY STARÝ
Datum: 25. listopadu 2009 19:48
 Zdarec, jak je to s vnějším průměrem podkovy já naměřil šuplerou 103mm ale na netu je psáno 101 mm jak to je ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 23:39
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 102 pro napružení........
Datum: 25. listopadu 2009 23:39
 101 když ji chceš zakolíkovat... já ji mám 102 a stčí jí tam jen napružit a nasunout.
Datum: 25. listopadu 2009 19:31
 čau hale z čeho mám udělat těsnění po domácku vyrobený ale aby to vydželo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 12:39
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Nej těsnění je koupit si v mototechně originál nové a je klid
Datum: 27. listopadu 2009 12:39
 Já mam elého fichtla zatěsněného LUKOPRENEM.....to je podle mě nej. těsnění_=)
Datum: 26. listopadu 2009 17:29
Jméno: mahtan
IP: uživatel7180
 no ja jsem pouzival takovou tenkou kuzi (z rukavic  ) ale to jen tak na karbec no...
Datum: 25. listopadu 2009 20:08
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 Na těsnění je podle mě nej klingerit
Datum: 25. listopadu 2009 19:32
 tesneni delam ze ctvrtky tesni to OK , ale je to spis na karbec nebo neco takoviho jinak je dobrej ten papir na tesneni ted si nevzpomenu jak se jmenuje
Datum: 25. listopadu 2009 19:30
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 čus draku ja sem to udělal dycky ze čtvrtky a bylo to v poho.
Datum: 25. listopadu 2009 18:52
Jméno: otaznik no.1
IP: uživatel7935
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:13
 to sem ani nevedel ze tam neco takovyho je
Datum: 25. listopadu 2009 19:13
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 20:59
 Cau taťka měl zamlada Mz TS 150. Měla výkon cca 12 koní a byl to 4 kvalt. Prý lítala hodně dobře 110 nebyl problém. Těch typů Ts bylo hodně typů od 125-300 ccm. A pak přišli ETZ 125 cca 10 koní pak 150 12 koní, 250 ta jich měla necelých 21 a pak ETZ 300. Ty se u nás skoro nevidí. Ty mají výkon jako naše 350 23 koní. Byly vybaveny 5 kvaltem. Jsou to dobrý a spolehlivý stroje. Ty ETZ mají ale otevřený rám. Sice prý mají dobrou tuhost, ale já bych tomu zase tak nevěřil. Každopádně vypadají a jezdí dobře. Hlavně jsou lehší než třeba naše 350.
Datum: 25. listopadu 2009 20:59
 ale jako ona je asi dost živá s tema 15 Kw to je skoro jako naše 350
Datum: 25. listopadu 2009 20:11
 ale jako ona je asi dost živá s tema 15 Kw to je skoro jako naše 350
Datum: 25. listopadu 2009 20:11
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 jj je to MZ ETZ 251
Datum: 25. listopadu 2009 19:37
 ta MZ bude nejspis MZ ETZ 251 nebo ETZ 150 ale spis ta 251
Datum: 25. listopadu 2009 19:27
 Mám otázku! Jawy znám dobře  ale ty němci mi moc neříkaj tak se chci zeptat co to je za tu MZ jako obsah má tam pěknej odpich  díky moc
Datum: 25. listopadu 2009 19:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 JAWA 250 kejvacky nechapu jak to muzes neznat???
Datum: 25. listopadu 2009 18:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 klasicka 250
Datum: 25. listopadu 2009 18:05
 Čaute draci,čím to je? jezdil jsem na olej M2T a měl jsem krásné cihlové svíčky pokaždé co sem je vydělal.Ted sem si koupil novej agip mix 2T a svíčky černé a tkové mokré.Ale dkyš na ní projedu hadrem malinko tak už má normal barvu.Jinak fichtl jezdí nádherně...ale štvě mě ta černá svíce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 6:18
 Stando: to znamená at dám destičku na první zářez ze zhora že?ted je na druhým
Datum: 26. listopadu 2009 6:18
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 se snizenym mnozstvim oleje se zmeni bohatost smesi......dej jehlu níž.......
Datum: 25. listopadu 2009 23:42
 Dík všem,a doufám že to tu neplechu dělat nebude...to by mě zabilo
Datum: 25. listopadu 2009 20:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kdbyb nasával olej tak by kouřil jak... a tolik by nejel, jestli to nebude dělat neplechu tak bych se o to nezajímal...
Datum: 25. listopadu 2009 19:44
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 furt lepsi kdyz je cerná nez aby byla bíla
Datum: 25. listopadu 2009 19:32
 jo a jehla na druhým zážeru ze zhora
Datum: 25. listopadu 2009 18:54
 dávám 1:50 a docela to hulí,ale kurevsky to zas ne  ...ale jede fakt super
Datum: 25. listopadu 2009 18:54
 ak by ti to ťahalo olej z prevodovký tak by si to poznál podľa kurevského hustého dymu z vyfuka nemáš zbytočne bohatú zmes skus sa pohrať s ihlou alebo nedavas toho agipu príliš veľa?
Datum: 25. listopadu 2009 18:53
 Tk to je divný....na obalu je napsaný že je to minerál API TC...za 150 Kč ....sem si myslel jak to bude všechno lepší a nic...jen doufám že mi to nenasává olej z převodovky
Datum: 25. listopadu 2009 17:34
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to je divny asi ten olej je naprd skus este to M2t abys zjistil ze je to opravdu tim pokud jo tak prejdi na jinej
Datum: 25. listopadu 2009 17:30
 Čau draci mám dotaz proč se mi dusí fichtl když je studenej tak se nedusí je vpoho ale jak se zahřeje tak se to dusí, filtr tam mám novej
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 17:18
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Toto mě dělalo taktéž... Jenže předstih,hladina a siměs,všechno bylo parádně seřízené a nakonec jsem zjistil že je uštíplý kousek pístu přesně na straně sacího kanálku takže místo toho aby ten píst zavřel tak sál furt a tím se to uchlastávalo. Dal jsem nový píst a jede to jak pila
Datum: 16. prosince 2009 17:18
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skus dat niz jehlu snad to pomuze asi se ti to uchlastava
Datum: 25. listopadu 2009 18:25
 taky se to dusilo víc ale s tím novým se to dusí míň a svíčka má černou barvu jak saze z kotla
Datum: 25. listopadu 2009 18:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to delalo i stim starym filtrem?? podivej se nasvicku a reknimi jakou ma barvu?
Datum: 25. listopadu 2009 17:18
 čau hale mám karbec z jawa 555, 550 nevím a když sem ho tam dneska dal tak v poho benzín teče ale jde strašně do otáček, ? i když pustím normal plyn ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 17:48
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 uz se dotoho radeji nepletu nevim jak je to presne u pareza musel bych to videt
Datum: 26. listopadu 2009 17:48
Jméno: Ondragam
IP: uživatel8016
 Já to řešil taky. Otáčky byly obrovský jen na horkýmn motoru. Tak jsem ze čtvrtky vyrobil nové těsnění kolem plovákovky(původní se mi rozpadlo v ruce), karburátor srovnal do vodorovna a dal svíci n19 a jehlu na druhý zářez a už je to celkem dobrý. Ale stejně bych tomu ještě ubral otáčky.
Datum: 26. listopadu 2009 9:50
 Ondragam, postul ? a když to takhle de dobře že se to dobře zvedá ? tak v čom to teda ještě může bejt ?
Datum: 25. listopadu 2009 21:29
 ondragam: pak je to v pořádku a chyba je jinde
Datum: 25. listopadu 2009 21:24
 To znamená, že se šoupátko zvedne až poté, co o kousek pootočíš s rukojetí, prostě má malý chod naprázdno.
Datum: 25. listopadu 2009 21:13
 odšroubuj ten filtr a podívej se do toho karburátoru a podívej se kde je to šoupátko.musí být úplně dole.a ještě potahni za bovden od plynu a sleduj kdy se pohne to šoupě.měla by tam být vůle
Datum: 25. listopadu 2009 21:09
 postul-zkus to na něj jinak- ozve se nějaký zvuk, když prudce vrátíš plyn a máš vyplý motor(pokud to má OK, tak by to šoupátko mělo narazit na dno emulzní trubice)?
Datum: 25. listopadu 2009 20:59
 máš to šoupátko dole ůplně??!!
Datum: 25. listopadu 2009 20:55
 čau hale a ten volnoběh ? jak to nastavím aby to nemělo takový otáčky mám to dát uplně noharu na ten zářez nebo dolu ? co je lepsí
Datum: 25. listopadu 2009 20:51
 volnoběh je běh naprázdno.jsou to skoro nejnižší otáčky aby se motor udržel sám v chodu.u 555 je daný drážkou v šoupátku z fabriky
Datum: 25. listopadu 2009 20:41
 co to je ten volnoběh ? a kde to je ? a jak se to dá nastavit aby to bylo good?
Datum: 25. listopadu 2009 19:58
 právě proto se podívej na to šoupě
Datum: 25. listopadu 2009 19:53
 ale volnobeh se nastavovat neda! jenom vule lanka!
Datum: 25. listopadu 2009 19:42
 co bys kupoval.najdi papír a stříhej
Datum: 25. listopadu 2009 19:40
 mas moc velkej volnobeh to ti to delá
Datum: 25. listopadu 2009 19:38
 Fikus : hale tak teď sem koukal a ono je to těsnění celí zničení teď se mi rozpadlo v ruce tak zejtra koupim nove a melo by to byt ok ?
Datum: 25. listopadu 2009 19:35
 šoupátko je dole ?
Datum: 25. listopadu 2009 19:34
 demontuj vzduchový filtr a podívej se jestli je šoupátko úplně dole
Datum: 25. listopadu 2009 19:33
 a máš nové lanko na plyn z krámku?jestli jo tak je dlouhý bovden neboli krátké lanko.už 2 lanka jsem musel krátit.
Datum: 25. listopadu 2009 19:28
 Ale jednou jsem viděl na konci kolínka a v karbecu namatlaný nějaký červený tmel, tak jsem se zeptal, jestli se tam přecijen něco nedávalo. Fikusi, to bylo nějaký nedorozumění, u pařeza je stahovací na objímku ke kolínku.
Datum: 25. listopadu 2009 19:24
 na karbecu 2914hz jsou jenom 2 tesneni a sice : tesneni plovakove komory a tesneni sroubu trysky.
Datum: 25. listopadu 2009 19:00
 fikusi mas to spatne, u karbecu 550/555 (jikov 2912 a 2914hz) neni stejny kolinko jako na pozdejsich fichtlech, tim padem princip pridelavani karbecu ke kolinku!!! to nasunes karbec na takovy hrdlo a potom pritahnes na karbci sroubek aby se zmensil prumer ty diry karbcu tim padem aby drzel na dom hrdlu! takze zadny tesneni. pletes si to s pio 05,20,21,23.
Datum: 25. listopadu 2009 18:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ondragam nedelej si zeme prdel jo udelejto kdyz myslis ze ti to knecemu poslouzi
Datum: 25. listopadu 2009 18:40
 Takže mám ustřihnou kus čtvrtky, natřít vazelínou a namotat kolem kolínka a pak nasadit karbec?
Datum: 25. listopadu 2009 18:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mezi kolinkem a tim vrskem tam je jinak by to taky naavalo fales vzduch ale nemozna tolik u babety jsem ho nemel a jezdiloto dobre jenze tam do bylo dobre zbrouseny tak to ksobe pasovalo suprove ale stejne jsem ho tam dal
Datum: 25. listopadu 2009 18:29
 A jak utahujete ty šrouby? Já vždycky u těhle karbeců servu závit(třeba u péraka je protizávit přímo v té přírubě a já ji zlikvidoval). A je 555 nějaký těsnění u toho kolínka?
Datum: 25. listopadu 2009 18:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 na krivo  dej ho jak ma bejjt nechapu proc by tam nesel?? to je divny myslim ze ti to na 90% saje falesnej vzduch!!!§§
Datum: 25. listopadu 2009 17:52
 čau hale a může to dělat že ten karbec je trochu nakřivo ? jako do boku ? ptž když to mám rovně tak mi to tam vadí ? ale to asi ne ? vit to bude asi to fal. vzdcuh ?
Datum: 25. listopadu 2009 17:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nevisi ti lanko?? jinak pokud to nasava fales vzduch tak to de dootacek ale nema vykon, sundej karbec a podivej se jestli to tesneni neni mokry a pokd jo tak dej jiny melo by to tesnit bezproblemu ale nekdy to proste netesni tak davam 2 matky dotahnu jednu na kazdy strane lechce a pak druhou pak je obe najednou este utahnu tak abych je nestrhnul
Datum: 25. listopadu 2009 17:35
 benz. to nebude prostě když to nakopnu tak pridam plyn a potom, ale ani ho nemusím přidávat hned to de samo do otáček prostě že so to pořád točí kolo ?
pls poraďtě aby to šlo normal když přidám plyn tak to pojede a ne takhle
Datum: 25. listopadu 2009 17:26
 jo ? a jak sto teda udělal aby ti to těsnilo dobře ? a to taky může dělat todle ? že tam de vzduch ?
Datum: 25. listopadu 2009 17:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 a neblbne ti to nak ze by nechtel drzet volnobech v nissich otackach?? a jestli je hodne cihlova svicka tak ti tam de malo benzinu to je taky mozn
Datum: 25. listopadu 2009 17:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mezi valcem a karbecem!! a to stim lankem asi nebude ono. Obcas to nechce tesnit potvora a nejhorsi je ze pokazdy se to chova jinak pri nasazovani ho vzdycky mazni s obou stran vazelinou pak postupne dotahuj oba sroubky to asi vis ja jsem u pionyra musel dat 2 matky proste to netesnilo ani s jinym tesnenim pozlaj jsem to tak ze kdyz jsem sundal karbec tak to tesneni bylo v jednom miste mokry
Datum: 25. listopadu 2009 17:21
 jako kde mi to nasává fal. vzduch pod karbecem upřesni to pls ? pls radu ?
Datum: 25. listopadu 2009 17:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mozna ti to nasava fales. vzduch pod karbecem, nebo mas moc napli lanko steluje se sroubkem na karbeci
Datum: 25. listopadu 2009 17:15
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 18:52
 kurnik ja si to spletl, nebyla tam boshka ale ngk, ja vedel ze v tom je osmicka a taky ze tam byla ngk b8hs...no nic tak jsem ji vymenil za brisku super 15c a chytlo na poprvy (s pripravnym nakopnutim s vypnutym obehem). takze zatim dobry, ale uvidi se zejtra rano az se pojede (doufam) do skoly! ale stejne pochybuju ze to bude tim, vzdyt svicku jsem uz nekolikrat menil. jo a stou svickou, podle me jde vic poznat dobrou smes podle koure z vyfuku a podle akcelerace: bohata smes=moc to kouri (a zere), chuda smes=je to liny, a pri pridavani to vynechava...jo a ta ngk co jsem vyndal byla cihlova na jedny strane a cerna na druhy, tak nevim co to znamena...
Datum: 25. listopadu 2009 18:52
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nejstudenejsi  8 je na leto na vedra 7 je naleto tak nak i na zimu pokud mas sitic a 6 na zimu vlete je to sni horsi snad je i 5. ale ta vlete nejde pouzit
Datum: 25. listopadu 2009 18:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ta svicka je hodne dulezita podle toho poznas zavadu jestli je mokra sucha cerna bila hneda  ??
Datum: 25. listopadu 2009 17:57
 no karburator jsem profoukl takze tryska by mela bejt cista, zkusim zmenit svicku (coz uz jsem udelal, ale tak znova..), ale ted tam mam tu nejstudenejsi takze jsem myslel ze to na zimu bude dobry...na svicku se jdu podivat.
Datum: 25. listopadu 2009 17:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ta hodnota svicky se mi neliby mel jsem starou palku 7 a kdyz bylo 5 stupnu tak mi to chytlo chciplo a konec u pionyra musel jsem dat svicku 6 stou to jede i studeny pekne tak skus tu svicku stouhle hodnotou 6 staci obycejna brisk N15C a jestli to nepomuze tak si myslim ze mas bordel v karburatoru nekde vtech kanalkach takze sundat vycistit poradne a nandat. Jakou barvu ma svicky??
Datum: 25. listopadu 2009 17:29
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 A nahodou ta uplne nejblbejsi vec......nemas chlup nebo vlas v trysce??
Datum: 25. listopadu 2009 17:26
 jo udelej
Datum: 25. listopadu 2009 17:24
 no dusi, jako by smes byla chuda, ale kdyz privru filtr tak to moc nepomuze, a nekouri to moc, takze smes ok. kdyz to potom je teply, tak to jede perfektne a nehuli moc, obcas to ve vysokejch otackach zacne jako drcet (smes moc bohata ale kdyz dam na 2.zarez tak to porad cuka) ale to jenom ze zacatky jizdy. gufero bych se divil, od ledna je motor po kompletni GO (prevodovka az vybrus, gufera a vse co je kolem). takze smes by mela bejt ok,...ale ze zacatku to proste nejde do otacek vubec, a po minute to jde na 60%, po dvou na 90%. muzu udelat video jestli pomuze...diky stando
Datum: 25. listopadu 2009 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel8044
 dusí a nebo hltí??? a z kohoutku benzin tece? pokud se dusi,muze to bejt gufero pod zapalovanim......pokud se hltí-gufero pod primarem.....
Datum: 25. listopadu 2009 16:39
Jméno: honza
IP: uživatel8035
 zdravim nevite jakej prumer ma rotor zapalovani z minibike a jak je siroka ta civka?.. chci si to dat na moto ale nechci rezat blok aby se to tam veslo
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 20:29
Jméno: honza
IP: uživatel8035
Datum: 26. listopadu 2009 20:29
Jméno: honza
IP: uživatel8035
 mno problem je v tom ze kdyz sem ji koupil tak byvaly majitel nedotah poradne zapalovani a kdyz se povolilo motor mel kolem 8000 ot a to znamena civnky na... a na rotoru magnety se doslova rozsypaly to je problem sundal sem dekl a vysapalo se jen hromada bordelu a ne zapalovani. a opravdu to opravit nepude
Datum: 26. listopadu 2009 19:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Odešlo ti zapalování? Prosimtě vždyť na tom nic není, tak kromě mechanického poškození např. prodřením vlivem vysypání ložiska a podobných destruktivních nehod si neumím představit že by to nešlo opravit.. koneckonců i motoplat si lidi doma na koleni opravovali, tak proč by to nešlo s ktm zapalkem?  . Stejně bude aktivní elektronika venku mimo motor, takk v motoru budou akkorát tak nějaké cívky a magnety
Datum: 26. listopadu 2009 19:19
Jméno: honza
IP: uživatel8035
 dobra kouknu nebo mate jeste nekdo nakej jinej napad?
Datum: 26. listopadu 2009 16:01
Jméno: ja
IP: uživatel8049
 Skus pohladat zapalovanie na pitbike, nie minibike... tie su male a urcite sa ti do KTM vleze
Datum: 26. listopadu 2009 13:58
Jméno: honza
IP: uživatel8035
 chtel bych to dat do ktm odeslo mi zapalovani a novy stoji 16 tis... tak skousim jestli by tam slo tohle nebo naka nahrada.. prave potrebuju vedet rozmer jestli se to tam vejde. potrebuju aby to jelo na svetla to nepotrebuju
Datum: 25. listopadu 2009 21:16
 pokud to chceš do pionýra tak bez řezání to tam nedáš.
Datum: 25. listopadu 2009 21:10
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 18:59
 celkom v pohode ale tú marišku tam fakt nemuseli dávať
Datum: 25. listopadu 2009 18:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jawa 250 typ 353 opravte me jestly se mylim
Datum: 25. listopadu 2009 18:45
 Kejvačka na vývoz do Francie, myslím.
Datum: 25. listopadu 2009 17:38
 co se pisnicky tyce tak dobry ale jinak jak rika herrborde vyhulenci...
Datum: 25. listopadu 2009 17:36
 čau co je to za motorku co jí tlačil kolem toho dědka dík.
Datum: 25. listopadu 2009 16:53
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pole umíí-í zase nedobíjí už to citím brzo chcipne  to je naložený
Datum: 25. listopadu 2009 16:49
 Vyhulenci zasran*!Jinak,ale celkem pekny.
Datum: 25. listopadu 2009 16:21
 cau vsichni, potřebuju poradit s mím FICHTLEM.Nechce mi nastartovat, hladina v karbci dobrá, trisky čisté, svíčka v pořádku.Ani na roztlačení nereaguje.Pls poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 18:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tepelnou hodnotu svicky na tohle pocasi dej 6,7 nebo 15 to je jako 6
Datum: 25. listopadu 2009 18:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stimhle prectihem by to melo studeny chytnout hned!!!!!§ ale dej ho trosicku mensi 1,6-1,9 je idealni pro special a jestli davas natural tak ho nech jak je
Datum: 25. listopadu 2009 17:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 hodnota svicky je jaka???????,
Datum: 25. listopadu 2009 17:41
 Ten předstih bude asi kapku moc....
Datum: 25. listopadu 2009 17:40
 Predstih: 2,1 a odtrh 0,4..
Datum: 25. listopadu 2009 16:43
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 jakej mas predstih a odtrh? pali to vubec pred HU??
Datum: 25. listopadu 2009 16:41
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 15:19
 že sis vybral zrovna mě  ,je to v pravo pod TUNING MISTRI tam je napsany "PROFIL" tak tam
Datum: 25. listopadu 2009 15:19
 Ahojte nevíte kolik stojí nachromovat ráfek na pionýra a ještě řidítka s hrazdou.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 16:16
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Ráfek na fichtla 750-1150.
Datum: 26. listopadu 2009 16:16
 se podívej na FK.Ale když budeš brousit ten ráfek,tak ho zeslabíš a už to nebude tak bezpečny....Někdo to tu už psal.
Datum: 25. listopadu 2009 15:30
 No ale kolik stojí replika
Datum: 25. listopadu 2009 15:24
 lepší je si koupit repliku toho ráfku.Víjde tě to líp
Datum: 25. listopadu 2009 15:21
 Čau, mám dotaz na server aukro.Když tam něco prodám, tak musim zaplatit nějaký procento společnosti, že, to vim, ale jak to zaplatim?,to mi příde složenka??, díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 21:56
Jméno: pinda
IP: uživatel7770
 Nevím proč bych měl inzerovat na Aukru a platit někomu za inzeráty,hodně lidí se nudí v práci tak přihazují na nesmysly a pak to zpětně nabízejí,příjde mi to jako výherní automaty stejná pakárna,když koupím něco co mi nepříjde a zaplatím to tak jako co,určitě mi to zaplatí Aukro,cha,cha.
Datum: 25. listopadu 2009 21:56
 ale jestli ti neni 18 tak se zaregistruj na někoho jinýho mě tam odcat vyrazili tak sem se tam musel zaregistrovat na bratra ale ubec nechápu jak na to mohli přijít že mě neni 18
Datum: 25. listopadu 2009 19:51
 pride ti email ze mas zaplatit..pak si v zalozce MOJE AUKRO-MŮJ ÚČET-ÚČTY-AKTUÁLNÍ ZŮSTATEK A PLATBA vyberes jak chces zaplatit..mas tam napsanou adresu a cislo banky a kolik mas zaplatit.
Datum: 25. listopadu 2009 15:05
 vubec ne to musíš poslat na uvedenou adresu složenkou nedo pres net
Datum: 25. listopadu 2009 15:04
 cuz,víte někdo datumy bo nějaký int. stránky kdy jsou burzy v olomouckým kraji ?thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 14:52
 Cau je možný, aby mi fichtl jel líp když mám chudou směs (bílou svíčku) než když mám směs akorát? (hnědou) Díky za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak filtr je novej..... starej cca půl roku. s filtrem a jehlou na druhým zářezu to má černo-hnědo-bílou svíčku. Když dám pryč sání tak to má černo-bílou svíčku...
Datum: 25. listopadu 2009 19:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mozna to vic toci ale netahne en filtr kup novy a smes nech bohatsi druhej zarez pokud nebude svicka cerna
Datum: 25. listopadu 2009 17:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tě nenapadlo,že máš špinavý filtr? Když máš chudší směs,tak to má o trochu větší otáčky. Ale povšimni si že se pak otáčky pomalu vrací na normal,takže to neni dobrý při řazení.
Datum: 25. listopadu 2009 15:46
 No já mažu právě 1:35-40 podle toho jak to kdy vyjde TSF. Lae mě to bylo divný. Jel jsem na fiku bez sání a hnal to šíleně, na dvojku jsem jel 42. Se sáním sotva 35.... a netáhnul. Tak se ptám.
Datum: 25. listopadu 2009 15:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 možný to je, ale maž kvalitněšim olejem
Datum: 25. listopadu 2009 15:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kdyz mas chdou smes tak muzes i zadrit.
Datum: 25. listopadu 2009 15:10
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Cao kluci prosim vas cim mam striknout pripadne natrit valec u 555 na cerno a na stribrno normalnim sprejem na karoserie nebo je neco specialniho odolnyho teplu?dik moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:08
 jak pise postul...fikusi jak myslis ze to meli z vyroby jawy a cezety?litinovej valec opatrenej cernou tepluodolnou barvou...,u 550 a 555 je to to samy...
Datum: 25. listopadu 2009 19:08
 fikusi 555 ma válec litinový.musíš ten válec pořádně odmastit a spešl barvu na vys teploty.třeba s jakou se malují brzdové třmeny na autě
Datum: 25. listopadu 2009 19:04
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 bude seti min chladit valec a hlava tudis to bude stracet víkon na jawa-50 tam je ta uprava jak se to dela chemicky to se pak chladi este lip prej
Datum: 25. listopadu 2009 17:50
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 nejlepší je ten válec prvně opískovat, a potom ho striknout barvou, kdyz bude mastnej tak ti ta barva nebude drzet
Datum: 25. listopadu 2009 16:03
Jméno: michal
IP: uživatel7700
 vubec nic nestříkej! to ti sleze barva ponevac tam na to de bordel benál a tykový to se specialne vyvaruje ted nevim v jakym roztoku hlavne to nestříkej ani nenatírej
Datum: 25. listopadu 2009 14:53
 http://www.motokramek.cz/zaruvzdorny-lak-cerny-leskly/ tenhle to je
Datum: 25. listopadu 2009 14:52
 jj,stříkni to tím sprejem na kterej odolá vysokým teplotám
Datum: 25. listopadu 2009 14:42
Jméno: jawa 21
IP: uživatel7973
 nasiel som doma ventil pasuje na jawu 20 je mosazni a na bokui je napisane motex a vnutri je korok a otvara ssa susunit je zastaveni a jed ho visuniem je pusteni nevite s coho to moze bit??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 14:18
 To je asi z čezet typů A a T. Já ho mám taky a je lepší než klasický jikov, nemůže se skoro ucpat.
Datum: 25. listopadu 2009 14:18
Jméno: pincekk
IP: uživatel7965
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:08
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 to je fakt, pokud netrvá na tom, aby to bylo original, tak ten pozink není špatná věc a navíc to vydrží a je to poměrně levný.
Datum: 26. listopadu 2009 19:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Stříbřenku bych tam nedával,,moc to nevydrží a hned je to špiavý,lepší je to pozinkovat.
Datum: 25. listopadu 2009 15:48
 Jsou 4 možnosti: buďto si koupíš pastu silichrom (35-40 kč) a vyleštíš je, nebo to jen obrousíš velmi jemným smirglem, nebo si je nastříkáš (nějakou kvalitní stříbřenkou, ale před tím odbousit) a nebo smriglem sundat rez a nechat si je znovu pochromovat. Ta poslední možnost je nejdražší. Záleží jestli to chceš mít na výystavu nebo ne
Datum: 25. listopadu 2009 14:53
|



|