Jméno: Petr
IP: uživatel8924
 Ahoj, tak jsem včéra prodal mustanga a dneska koupil ČZ 175/487 přestavěná do crosu... první čeho sem si všiml je, že na řadící páce (zároveň nakopávačce) je trochu oleje...tam asi patří nějaké těsnění žejo? co vše musím rozdělat abych mohl těsnění vyměnit a předpokládám že se dá v pohodě koupit... dálší dojem, že šmajdá zadní kolo, povolené některé dráty... zezačátku nechtěla chytit, protože je přecejenom velký mráz, ale pojistilo to roztlačení... pak sem se naní projížděl a v nízkých otáčkách se dusila....a teda spojka byla nehorázně ztuhlá, asi také kuli mrazu a možná .....a jak ředíte benzín s olejem ? Protože ten chlap mi říkal že 1:25, to se mi zdá blbost..díky za všechny odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 20:31
Jméno: Petr
IP: uživatel8933
 Fakt dík...moc mi to pomohlo...
Datum: 10. března 2010 20:31
 Ahoj no záleží co máš za těsnění pod tím spojkovým víkem.já u 487ky tam mám nějaké snad gumové nebo co a to jsem použil zpět,stačilo ho potřít olejem nebo vazelinou a těsní vklidu dále. Pokud tam máš papírové těsnění,tak to se asi poškodí,tak si je můžeš někde koupit nebo se dá i vyrobit z tvrdého papíru,ale je to piplačka. Dá se koupit v nějaké mototechně nebo v autoservisu s díly nějaký tmel na utěsnění vík nebo skříní.Já používám PAULIN, s kterým mám dost dobré zkušenosti,musíš ale ty styčný plochy víka pořádně odmastit - technickým benzinem nebo acetonovým ředidlem.Pak to dle návodu naneseš a jemně utáhneš,aby to nevílizalo,až tak za 2-3hodinky to dotáhneš všechny ty šrouby. nebo se dá koupit motorový silikon,takových tmelů se dnes dá koupit dost,jsou velmi odolné. No já pincka nemám,takže nevím jak se tam šteluje předstih a odtrh,ale řekl bych,že to bude obdobný. Já to dělám přímo dle příručky,kterou mám. Jinak stačí sundat svíčku ,vzít si tak 90ku hřebík,najít horní úvrať a podle nějakého plechu kolmou na hlavu motoru si poznačíš tenkou fixkou,pak uděláš zářez pilkou na tomto místě a pomocí posuvného měřítka - šuplery - naměříš 2,9-3mm směrem nahoru,to kvůli tomu jak budeš snižovat píst otáčením klikovkou - pomíc klíčku 10 za šroub držící vačku myslím směrem doleva.Musíš to mít ale dle tý roviny - plechu nebo já svíčáku.Pokud to tedy budeš mít v horní úvrati tak v té se nastavuje odtrh na kladívku - 0,4mm spárovou měrkou. pak pomocí hřebíku a té roviny a klíčkem otáčíš klikovým hřídelem doleva - snižuje se píst - přesně na tu naznačenou rysku. v této poloze by mělo být kladívko spenuté. Pokud není povolíš šrouby držící tu celou kulatou destičku - jsou 2. Otáčením destičky doleva předstih zvyšuješ a doprava je tomu naopak.To znamená až bude seplé kladívko tak utáhneš ty šrouby připevnující destičku a máš to nastavené.Doufám,že jsi tomu porozuměl,když tak se zase zeptej,poradím.
Datum: 10. března 2010 20:00
Jméno: Petr
IP: uživatel8933
 Joo a eště, když ale sundam to víko spojky, tak zase budu muset měnit těsnění toho víke ne? Jo a jinak všem dík moc za rady, přecejenom nemam ještě tolik skušeností...
Datum: 10. března 2010 18:47
Jméno: Petr
IP: uživatel8933
 No na fichtlovi jsem si předstih šteloval sám....ale jestli je to stejně nebo nák jinak?
Datum: 10. března 2010 18:45
Jméno: Petr
IP: uživatel8933
Datum: 10. března 2010 18:41
 jj je to dulezity dat paku do polohy startovani..ja kdyz to sundaval poprvy tak sem to nevedel,paka na me po sundani vika vylitla a ja tam pak startovaci segment s pruzinou nasazoval asi pul 20 minut,s kamosem
Datum: 09. března 2010 20:53
 Jo Zajic13 ti dodal nějaký info k tomu mýmu. Jinak ano 487kovej motor je taky jedopákovej a musíš samozřejmě vypustit olej z převodovky výpustným šroubem zespodu a povolíš jeden šroub páky - start páku stáhneš,pokud nejde,tak šroubovákem ji rozevřeš. Jinak předtím něž jí sundáš,dej si jí do startovací polohy - zatlačit dovnitř a otočit dozadu. Je to kvůli zamezení tomu,aby na tebe nevyskočila pružina po sejmutí víka,Pak vytočíš všechny šrouby víka - M6ky. Pokud víko hodně drží dá se vypáčit pomocí šroubováků za výstupky víka zleva a zprava. po sejmutí víka,na tom hřídeli uvidíš ten těsnící černej kroužek,dá se vytáhnout slabším šroubovákem a jednoduše vyměnit,novej pomažeš trochu olejem a je to. je to jednoduchá výměna.
O předstihu a odtrhu jsem taky psal,kdybys nevěděl jak to seřídit tak se zeptej,umím to celkem dobře nastavit.
Datum: 09. března 2010 20:48
 jeste doplnim,ze to,ze to de blbe do otacek,muze taky zpusobit spatnej predstih,odtrh nebo svicka..mam cz 175/450 taky cross,a kdyz sem ji koupil mel sem ten samej problem..jak ti tu uz poradil Alesblaha : vycisti komplet karbec,vzduchovej filtr,taky vypal vejfuk od karbonu,a taky bys moh vymenit krouzky..ja si taky myslel ze to bude v dobrym stavu a krouzku tam chybelo asi pul centimetru,jak byl ulomenej..a s tou radickou-nevim jak je to u tvyho motoru,jeste sem ho nemel,ale u mojeho 175/450 sundam viko spojky a jenom ten O-krouzek sundam a dam tam jinej..ale fakt nevim jestli je to tak i u tebe,ja mam jednopakovej motor  jo a prosimte,nemel bys nekde fotky ty cezety? doceal bych se kouknul jak vypada..
Datum: 09. března 2010 20:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 v žádném případě neředit 1:25 ale 1:40 umaže to v poho
Datum: 09. března 2010 20:10
Jméno: Petr
IP: uživatel8925
 a jenom ještě to stačí sundat ta řadička na výměnu toho těsnění?? a nebo se musí sundat celé víko atd.?
Datum: 09. března 2010 19:57
Jméno: Petr
IP: uživatel8924
 Díky moc, hodně mi to pomohlo...a si tu asi jedinej slušnej kterej poradí a nedělá si z toho srandu....dík
Datum: 09. března 2010 19:26
Jméno: Petr
IP: uživatel8924
 Jelikož je v dobrym stavu tak bych řekl že jo....a řakne mi teda prosim někdo jak to ředí??
Datum: 09. března 2010 19:22
 Pokud nebudeš něco vědět,zeptej se...
Datum: 09. března 2010 19:21
 Nazdar draku,takže na tu společnou hřídel startování i řazení patří takový černý stírací kroužek - těsnění,dá se koupit asi za 5Kč, myslím, že ho tu SESA má,jo tady: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1144.html. No tak to,že ti šmajdá kolo - to máš rozcentrovaný, zajdi do cykloservisu a nech si to vyvážit to kolo a vycentrovat. Benzín s olejem tedy já ředím na své ČZ 450 i 487 v poměru 1:33,na záběh je spíše 1:20 a 1:25. No to dušení v nízkých obrátkách - záleží na nastavení karburátoru. Především na poloze jehly - na kterém zářezu a také na seřízené bohatosti směsi + volnoběh. Dá se to krásně vy štelovat dle příručky: http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_487/navod/vydano_1983 nakoukni do té příručky,pročti si to - ulož si to do počítače ty jednotlivé stránky a pročti a vyčisti celej karburátor,nastav si jehlu,dle příručky to zhruba nastav na ty hodnoty udaný a pak na motorce při zahřátým motoru to dosešteluješ.Samozřejmě by jsi měl mít dobře seštelovaný i předstih a odtrh.
Datum: 09. března 2010 19:21
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 de o to jestli s tim do lesa dojedes
Datum: 09. března 2010 18:48
Jméno: Petr
IP: uživatel8924
 No ani bych neřekl, přecejenom tohle má mnohem větší výkon...větší kola lepší tlumiče(zadní centrální) vejfuk nahoře, konečně nebudu furt dřít v lese o zem...a takovejch věcí bych našel...
Datum: 09. března 2010 17:48
 zlatej mustang
Datum: 09. března 2010 17:39
|



|