 zdravím. prosimvás potřebuji něco najít. Nedávno jsem brouzdal po netu a našel jsem obrázky jak měl borec na jawě nevim jestli to byla 175 nebo 250 ale to je jedno. Prostě měl na primárním kolečku od klikovky navařenou nějakou hřídel,na té hřídeli brzdový kotouč a k tomu přidělaný brzdový mechanismus s destičkama. Jaksi jsem tu stránku omylem zavřel a už týden to hledám a nemůžu to najit no a v historii se nevyzná ani prase tam nenajdu nic. Nevíte prosím o té stránce? chtěl bych to vidět protože jsem viděl akorát fotky ale nestačil jsem si přečíst k čemu to vlastně mělo sloužit. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 9:55
 Pořád to nemůžu najit ani nevim kde jsem k němu přišel. To určitě byla nějaká brzda protože to byl obrovský kotouč jak je na autě a ke kostře byla přivařená taková konzola,která držela rzdící mechanismus. Ty dvě destičky. A vedla od toho celkem tlustá ocelová trubička.
Datum: 18. července 2010 9:55
 pokud to nebylo v oleji a bylo to venku tak by to teoreticky snimac byt mohl, kupr nemusim chodit daleko - jawa 90 ma taky v pravem viku otvor utesneni od olejove lazne a venku a v tomto prostoru pod vickem se nachazelo kladivko pro zapalovani...takze v moderni dobe ekvivalent treba halluv snimac...nebo to mohla byt nejaka pumpa, treba olejova pro primochavani jako treba oilmaster, u CZ to same v blede modrem pod nazvem posilluble...tezko rict, to by chtelo aspon ten obrazek
Datum: 17. července 2010 21:41
 to nebylo v oleji. On mel udělaný ve výku otvor ve kterém měl usazené ložisko utěsněný guferem a ten kotouč byl venku. Vypadalo to hrozně. Ona to ani nebyla česká stránka to bylo psané myslim anglicky tak kdoví kdo to dělal.
Datum: 17. července 2010 21:10
 vrta me hlavou jaky by to tam melo smysl...navic to oblozeni se opotrebovava, olej to unasi a putuje to do prevodovky a spojky a tam to dobortu delat nebude...pokud by nekdo chtel "zkrotit otacky na neutral nez se vrati do normalu" tak staci snizit hlavu na urcity kompresni pomer, tu "dlouhodobost" totiz delaji tezke setrvacne hmoty na klice a relativne maly kompresni pomer...ani zadny snimac to nemohl byt v tak na olej bohatem prostredi...asi nejaky krutoprisny vynalez pro hustodemonskyho tjůnera...
Datum: 17. července 2010 19:27
Datum: 17. července 2010 17:10
Datum: 17. července 2010 17:09
 jj,moje čz 175 si taky nechava na cas pri ubirani otacek na volnobeh...mozna na brzdeni motorem?
Datum: 17. července 2010 16:58
 učitě to sem dám...hledám a hledám,jakoby se to vypařilo. k čemu to asi mohlo byt? mě napadlo že k rychlému skrocení otáček při neutrálu. Protože když dáte na neutral u takové 250ky plný kotel a pak pustíte plyn tak to nějakou dobu trvá než se to zase vrátí do volnoběžných otáček tak že by k tomu? Ale zdá se mi to zbytečné
Datum: 17. července 2010 16:55
 to je zajimavy  pokud to jeste objevis tak dej prosim odkaz  taky bych se rad podival
Datum: 17. července 2010 16:46
|



|