Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau mam jawa05 a potreboval bych poradi proc kdyz jedu do mirneho kopce a 1 mam naplno a chci preradit na 2 tak to nechce jet ..a kamaradi tam normalne jezdi na 2 ...nemuze to byt tim ze ja tam mam trysku 70 a oni 65 a 68?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 první 05 měla trisky 35 a 60...pozdější typy 64-66 měli 38 a 60 ...obě měli karbanátek s difuzorem 15mm ( 20,21,23 mají 17)
Datum: 18. července 2010 20:45
 Jaj soráš ted si znova čtu tvůj dotaz a koukám že máš jawu 05...v tom případě bych nechal origo 65  .
Datum: 18. července 2010 15:47
 To záleži na nastevení karburátoru (předevšim na seřízení směsi, a airboxu)...ale za sebe říkám 68.
Datum: 18. července 2010 15:45
 jehla je na 2 zarezu....a chci se zeptat co bude lepsi tryska 65 nebo 68??????????
Datum: 18. července 2010 15:34
 Nebo taky velká hladina v plovákovce, zeptám se, jaký zárez máš jehlu?
Datum: 18. července 2010 15:30
 To bude asi tím...máš to moc bohatý, a do kopce se mu prostě nechce....určitě bych tam dal zpátky 68, pokud nemáš nějaké úpravy na motoru,nebo přimé sání.
Datum: 18. července 2010 15:26
 čaj hoši sorač že to sem dávám uš po několikátý ale eště mi nikdo pořádně neporadil rozpulil sem motor vymněnil sem ložiska a gufera a kdiž sem ten motor skladal tak sem nasadil hřídel se segmentem a kartery vubec nesli k sobě a tady sem četl že se musí tím náko otočit a dát kartry k sobě pls poradte vse sem udal ok složil automat a tak ale nevím si rady s tím segmentem předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 14:56
Datum: 26. července 2010 14:56
 http://uloz.to/5316938/dscn0041.jpg takže mám to dat jen do polohy jako je červená špika nebo to musím celé přetočit jako je žluta??
Datum: 18. července 2010 19:53
 Normálně daš převody a automat, pak nasadíš hřídel startovačky a zvenku si dáš trojku svařovací drát kolem startovací hřídele, nasadíš páku a natáhneš ve směru jízdy, jako když nakopáváš a zajistíš si to hřebíkem ńebo ňákou tyčkou do hřídele sekundárního kolečka a o to opřeš startovačku. Pak už jen dáš druhej karter a je to.
Datum: 18. července 2010 17:16
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 18. července 2010 16:05
 Já to udělal trochu prasácky, ale maká to. Jeden karter jsem si komplet vevnitř nastrojil a natřel tmelem. Pak jsem vzal druhej a kladivem přes dřevo jsem ho tam natvrdo tloukl, až tam byla mezera 1,5cm. Pak jsem si vzal pomocníka, kterej chytl startpáku a otočil s ní dopředu, aby byla mírně skloněná dopředu ve směru jízdy a podržel ji tam. Pak jsem zase vzal kladivo a smlátil to dohromady, až tam byla nepatrná mezera(pozor, ať se slepuje rovnoměrně) Pak pomocník pustí páku, ona zůstane stát kolmo k zemi. Pak postupuješ podle instrukcí na tmelu.
Datum: 18. července 2010 13:55
Jméno: 175 jaw
IP: uživatel9121
 čau hoši mám tu takový blbí dotaz ale potřebuji poradit včera jsem dovezl jawu 175 jede krásně chytá na poprví ale je strašně nízko volnoběh jsou tam na karburátoru dva šroubky s pružinkama jedna vedle trisky drhá tak dole a nevím kterou znich se zvihá volnoběh moc děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:25
 Franta má pravdu s tím volnoběhem - pokud to nezdechá tak ten volnoběh nezvyšuj, může trochu problikávat červená kontrolka dobíjení.Jen bych dodal, že čím vyšší máš volnoběh tím víc ti rachotí zbytečně převodovka při řazení jedničky,takže dle mě čím nižší volnoběh tím líp, ovšem za předpokladu,že to bude dobíjet a bude dobrá baterka a nezdechne to,to platí i o tom,že musí být dobře vyštelovaná spojka, aby dobře vystavovala a nedocházelo k chcípnutí při řazení - měl jsem tento problém u ČZ 175 450.05.
Datum: 18. července 2010 20:25
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ahoj, já měl kdysi čítu 175 sport. Jestli To na ten volnoběh nezdechá, nech ho tak. Měla by při něm problikávat kontrolka dobíjení, jestli si to dobře pamatuju. Motor jen tak bublá....zvykneš si a budeš ho slyšet i ve spánku ....... je to nádhera .....  )
franta
Datum: 18. července 2010 19:20
 Když tam máš karburátor z prasete(origo se to tam dávalo), tak máš na spodku šoupátkový komory 3 šrouby. (zvenku) Nepochopil jsem význam ,ale jsou tam.
Datum: 18. července 2010 15:28
 Ondra: jooo?? a na jaké jawe 175 to je?
Datum: 18. července 2010 15:03
 Třeba já mám na spodku karbecu další 3 ŠROUBY.
Datum: 18. července 2010 14:47
 Nenapsal, jakej má ty karburátoru, a šroubek naspodu karbecu nemusí bejt jedinej.
Datum: 18. července 2010 14:46
 ondro...proč opakuješ to co jsem napsal já? to musíš ukazovat že jsi taky přijšel na to jak se to dělá?
Datum: 18. července 2010 13:59
 Tím šikmým.
Datum: 18. července 2010 13:51
 volnoběh se ladí tím šroubekm zespodu karbecu
Datum: 18. července 2010 13:41
Jméno: PeTr
IP: uživatel9614
 zdar draci chci se zeptat proč mne nejde dachl nastartovat tym nakopavacem nebo nevim jak to jinak nazvat na roztlačení jo ,sory za blby dotaz a díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:47
 ok díky skusim tuto vsechno udelat ak ste radily a pak ti napisu ,das my distak tvuj mail abch se moch este na neco poptat kdybych musel
Datum: 18. července 2010 13:47
 Svíčku dej brisku n15 c, nebo ngk b8hs, do tohodle tepla co ted býva bych dal brisku 14c, nebo ngk b8hs...ale na takové normální počasi, určite brisk n15c
Datum: 18. července 2010 13:46
 No optimální hodnota je N15C ale vzhledem k tomu jaké je venku vedro tak tam dej N14C
Datum: 18. července 2010 13:44
 Pokud to za tepla blbě startuje máš přiliš velký předstih, odtrh. Odtrh seřid na 0,40, předstih nastav na 1-6-1.9 mm před HÚ (podle toho jak a kde jezdiš).
Datum: 18. července 2010 13:44
 jo na roztlaceni jede parádně ,a chci se zeptat na tu svičku jakou tam mam skusit ?
Datum: 18. července 2010 13:43
 a taky odtrhem na kladívku i svíčce
Datum: 18. července 2010 13:41
 A kdyz to nastartuješ tak to jede dobře,pravidelně? To může být tím předstihem.
Datum: 18. července 2010 13:41
 ale je divny ze hned za studena pravě nechytne startuju treba 10 minut a porad nic a akorad se to prechlasta
Datum: 18. července 2010 13:41
 estli neni neco se zapalovanim mne jedine napada
Datum: 18. července 2010 13:37
 U pionyra je to po zahřátí do jisté míry normální. Skus malinko ubrat hladinu v plovákovce a dat mu svíčku nižší tepelné hodnoty. Taky se dělá takový trikže pionýr který za tepla nechytá tak se musí naklonit na stranu kde je rukojeť plynu a potom chytne na 1-2 šlápnutí... Taky když perfektně seřídíš předstih tak mu to neuškodí
Datum: 18. července 2010 13:36
 spojku sem delal vcea novou a porad todela .
Datum: 18. července 2010 13:35
 to vsechno mam v poradku ale proste jen motor nechytne na naslapnuti jednine na zoztlaceni
Datum: 18. července 2010 13:32
 Nebo sjeté lamely. Pumpuje píst když na tu startpáku šlápneš?
Datum: 18. července 2010 13:31
 maš ztrhlý segment v motoru.
Datum: 18. července 2010 13:29
 nemáš tam klínek na startpáce a ta se ti protáčí na hrídeli...
Datum: 18. července 2010 13:26
 protoze neumis poradne slapnout...
Datum: 18. července 2010 13:25
 čaute hoši. Jak se tu neustále někdo ptá jak vyrobit otáčkoměr pro pionýra,babettu a takové věci tak při hledání náhradních dílů na teru jsem narazil na tohle. http://www.zalt.sk/vari-power-meter počítá to otáčky motoru i motohodiny a vše funguje když se snímací kablík omotá kolem VN kablíků svíčky. Fungovalo by to i u pionýra atd..? teoreticky by to fungovat mělo
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 14:24
 asi as se to vybije tak to holt budes muset si zozebrat a vimnenit baterku
Datum: 18. července 2010 14:24
 Integrovaná baterie? To slovo integrovaná mi říká že už nejde vyměnit. A nebo jde? To se nějak dobíjí nebo co s tím až se to vybije?
Datum: 18. července 2010 14:20
 a nedalo by se neco takovyho udelat streba jen s mnerenim otacek a bez displaye jen srucickvim budikem ,nevite ?
Datum: 18. července 2010 14:13
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Ano jde to použít i na pionýra.Stejsky ho taky používá co vím.
Datum: 18. července 2010 14:10
 Malá krabička s drátem která ti dobře měři otáčky, a motohodiny je dobrá krabička.
Datum: 18. července 2010 14:05
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
Datum: 18. července 2010 14:04
 ale zda se my to ponekud drahe nato ze to je jen mala krabicka z dratkem
Datum: 18. července 2010 14:04
 Já to asi koupím. Je to na nalepení takže neni to žádný brutální zásah do konstrukce pionýra a je to prej o malinko větší než tachometr na kolo takže to neni zas tak špatné když to přlepím na ten velký kryt řiditek
Datum: 18. července 2010 13:52
 To nevypadá špatně, jen škoda že nemám keše,
Datum: 18. července 2010 13:50
Datum: 18. července 2010 13:24
 a kde se to da tuto koupit a zakolik ?
Datum: 18. července 2010 13:22
 Naráží se gufero pod sekundárním kolečkem až na tu segrovku? Dal jsem tam nový a teče tamtudy proudem olej. U fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 17:45
 boocher: to gufero mozes zatlacit na doraz nebude sa dotykat s loziskom,je tam zegrovka to to m§ zastavit
Datum: 18. července 2010 17:45
 Divné, přesně to samé se stalo před týdnem aji mě
Datum: 18. července 2010 13:58
 No, a to zrovna kousek povylezlo, proto jsem ho kladivem a šroubovákem umravnil.
Datum: 18. července 2010 13:57
 Jo jasný no, u pionýra je tekoucí olej kolem startpáky bězný jev.Proto se od určitého roku vyráběli kartery, s tzv vyrážkou pro gumové těsnění.....
Datum: 18. července 2010 13:50
 Problém odstraněn. Vono to teklo kolem toho kroužku pod startpákou a tvářilo se to jako když to teče tamtudy, všiml jsem si toho, až když jsem to pořádně prohledal, protože to gufero vypadalo v pořádku.
Datum: 18. července 2010 13:48
 Eště tam má bejt takovej váleček
Datum: 18. července 2010 12:54
 gufero by melo byt zaroven tim hlinikem. Kdyz to narves uplne nadoraz tak ti bude drat o lozisko. aspon teda u me to tak bylo
Datum: 18. července 2010 12:44
 čau mate nekdo zkušenosti z bezkontaktnim zapalovanim z motorove pily a distak z jakeho typu pily by to zapalovani pasovalo na pionyra ,díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 23:11
 jenco a s tím zápalkem z minibika si me zaujal jak to tam pasuje mušíš upravit karter nebo ne? jaký vyrezavas do nej díru nebo se ti to tam veslo? to me fakt zaujalo pac minibike zálako dovolí vyžší otáčky ne?
Datum: 18. července 2010 23:11
 skus z minibike ja mám na jednom taky,rotor tam pasuje bez uprav,,
Datum: 18. července 2010 20:08
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec už to tu napsal snad tisíckrát ale prosim potřebuju pomoct u nás to nikdo nevý a mám s tim pořád problémy s tou posranou tryskou na ty čz 250 jak má tu pružinku na tu bohatost nebo co.Nevím jak ju mám povolit nebo utáhnout já jen poznám že když ju hodne utáhnu tak motor se těžko roztáčí trošku se po přidání plynu zadusí ale když to povolím tak to jde krásně vytočit ale jede to jak když třeba na pinckovy vám dochází poslední zbytky benzínu s karbecu prostě nevím tu polohu jak to má být správně má se motor dobře vytáčet ??? nebo hůř ??? NEVIM!!! jak vy jeste to štelovaly podle čeho ???? jen tak od voka? já vím že vás s tím už seru ale když mě není nikdo schopnej u nás poradit tok to musím napsat sem. DIKY moc prosim pomozte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:44
 sikor: když to začalo jet po sundání gumy k flitru tak je logicky neprůcozí vzducháč  ....něco podobné řešil jeden starší pán u nás v dědině.... díval sem mu ta to jeden místní prej "expert" na babety... a nic nevykoumal a babeta stále nešla do otáček...přišel sem já...sundal sem vzducháč a ejhle ono to už jede  čím pak to asi bylo?
Datum: 18. července 2010 13:44
 já teda nevim ale měl jsem podobný problém na 175 čz a vždy když sem to chtěl vytočit na plnej plyn tak to začlo škubat a jelo to jen když jsem sundal tu gumu co jde na filtr pak to jelo jen vím že jsem tam dával tenkrát jinou trysku hlavní a asi menší měla tam být 93 a já tam dával 90myslím
Datum: 18. července 2010 13:30
 kdabys nebyl deb*l tak by ses podíval do manuálu... ta "triska s pružinkou" je šroub štelování bohatosti směsy... povol o jedu a půl otáčky
Datum: 18. července 2010 11:35
 čus hoši je tu na fichtlkramku ta guma jak tesní plechy ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:31
 Ale nekupoval jsem ji na fichtlkrámku, ale na jiném e-shopu
Datum: 18. července 2010 20:31
 Nemyslíte všichni náhodou takovou černou těsnící lemovku,která se používala u kývaček kolem schránek? Ta se totiž dá normálně sehnat...kupoval jsem to nové asi před 2 roky
Datum: 18. července 2010 20:30
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 aha, já jsem to nikdy nezkoumal jaký má profil
Datum: 18. července 2010 20:22
 tá guma nemá prierez U ale S
Datum: 18. července 2010 20:10
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Díky všem za vysvětlení, myslel jsem si že jde o tuto gumu  . Jinak nedá se koupit např. v nějakém obchodě, kde prodávají různá těsnění (na okna apod.) a poptat se po těsnění v U profilu....??? Myslím si, že by něco takovýho někde mohli mít...
Datum: 18. července 2010 17:07
Datum: 18. července 2010 14:00
 myslim tu gumu jak je mezi prsíčkama a tím plechem
Datum: 18. července 2010 13:54
 myslím že se baví o gumě na spodnúi vaničce pionýra....jde o to, aby netekla pod vrchní vaničku voda.
Datum: 18. července 2010 13:47
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Můžu se zeptat o jakou gumu jde? Nebo kde, naco se používá? Díky
Datum: 18. července 2010 13:10
Jméno: michal
IP: uživatel7031
 Jedinej způsob je sehnat nějakou zachovalou, prolejzat všechny inzeráty na díly a ona se občas na nějakém plechu najde zachovalá. Jinak poradit nemůžu. Kdyby byla někde k sehnání nová tak bych určitě byl rád kdyby sem někdo napsal kde.
Datum: 18. července 2010 11:56
 no přesně vubec jí nemůžu sehnat a virobit to nevim jak
Datum: 18. července 2010 11:32
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 to by mě taky zajímalo ! Případně jak jste jí nahradili..
Datum: 18. července 2010 11:23
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:56
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Koukám,že to sesa předělával. Má to být po záběhu na III. a přídavný vzduch 3/4 .
Datum: 18. července 2010 13:56
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 kde jsi to našel ??ja to nemužu vuubec najít,ja jsem se díval na ten katalog u sesy a nikde to neni,max. sem našel polohu jehly na zábej a to je IV poloha jehly
Datum: 18. července 2010 12:44
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Má být na III. zářezu shora. Podívej se do návodu k obsluze, tam je to správně.
Datum: 18. července 2010 11:18
 ahoj  hele mam problem ....když nastartuju čz 125 kulatou tak je vse v pohode asi za 20 vterin chcipne = vyhodi pojistku ...draty vuci skratu jsem vymemil a kontakty taky.....dela to od te doby co jsem jezdyl na poli a upadlo mi na baterce očko...jelo to dal ale pak to chciplo a neslo nastartovat tak jsem to spravil a vymenil pojistku protože se tamta taky prepalila a ted to dela porad ze to ji to vyhazuje  a kontrolka dobijení po nastartovani zhasne takze to dobiji.:/
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:52
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Měla by tam být 15 A. Když to bude dělat i po výměně pojistky,bude poškozené relé a pravděpodobně přebíjí.
Datum: 18. července 2010 13:52
Jméno: beldik93
IP: uživatel9840
 myslim ze mi to jeste neudalo...jen co trochu pridam plyn tak to neudeal udela to treba po 5ti pridani plynu ...a nemuze to bejt slabou pojistkou ..mam tam 8A
Datum: 18. července 2010 11:47
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Vyhodí to pojistku i při volnoběžných otáčkách ?
Datum: 18. července 2010 11:24
 Zdarec,nemáte někdo nějakej fígl jak vyndat ložiska z Babety 207?Sou tam 3 ložiska co jsou v kartru a nevím jak je vyndat ven.Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:33
Datum: 18. července 2010 13:33
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Víko převodovky prohřejeme i s ložisky v elektrické troubě na teplotu 90°C a potom s ním udeříme na plocho o dřevěnou podložku. Hliník má větší tepelnou roztažnost než ocel, takže ohřátím obou součástí na stejnou teplotu se vytvoří v hliníku dostatečná vůle pro vypadnutí ložisek. Dále je možné k vnitřnímu kroužku ložiska přivařit matici do které potom zašroubujeme šroub, utahováním šroubu ložisko vysuneme ze slepého otvoru. Strojní údržbáři při výměně ložisek takto běžně postupují.
Datum: 18. července 2010 13:01
 boocher: by ses divil kolik stahováků se mi doma ztratilo
Datum: 18. července 2010 12:29
 to jo
Datum: 18. července 2010 11:28
 přesně tak.ale takový stahovák se doma neztratí
Datum: 18. července 2010 11:22
 Jsou na to aj nějaký stahováky,ale přece nebudu kupovat stahovak kvuli 3 ložiskám xDD
Datum: 18. července 2010 11:19
 Aha jo ty myslíš toto na to jsem zapomněl  Tak to musíš ten karter nahřát ale takovým nějakým způsobem aby se co nejvíc nahříval karter a ložisko co nejmíň. Potom s tím karterem praštit o nějakou dřevěnou desku. Mělo by to ložisko vypadnout. Jinak to snad ani nejde to je fakt,nějakým páčením můžeš ten karter poškodit
Datum: 18. července 2010 11:17
Datum: 18. července 2010 11:12
 Taky se někdy povede že to ložisko samo vypadne když ten karter rozpálíš a klepneš s ním třeba o stůl
Datum: 18. července 2010 11:08
 to ale budu bouchat do kartru  zruhé strany té fotky je zavřenej kartr.Já ti to vyfotím at víš
Datum: 18. července 2010 11:08
 No já vím já tě chápu. Musíš vzít nějakou kulatinu enbo trubku,zapřít ji o ten vnitřní prsten lořiska a prásknout do toho kladivem. Vím že je k tomu blbý přístup ale jde to.
Datum: 18. července 2010 11:07
 tam není,to ložisko je schovany a jedna strana je jen ta zvrchu jak je na fotce
Datum: 18. července 2010 11:05
 no vždyt jo to dno tam musí byt. Někde to ložisko ve své cestě při nasazování končit musí.  Nahřej ten karter,polož karter na stůl aby bylo otočený tým dnem k tobě a vyraz ho. Pokud je to ložisko ještě zajištěný ségrovkou (nevidim ji tam) tak ji vytahni.
Datum: 18. července 2010 11:03
 musí tam být zezadu přístup...
Datum: 18. července 2010 11:01
Datum: 18. července 2010 11:00
 Ty si mě asi nepochopil  , To ložisko má dno,je v kartru schovany.Hodím sem foto,počky
Datum: 18. července 2010 10:54
 horkovzdušnou pistolí nahřej hliníkový karter v okolí toho ložiska ale ložisko nenahřívej. Potom ho lehce vyklepneš kladívkem přes nějaký kousek trubky
Datum: 18. července 2010 10:49
 Zdarec hoši mám pionýra 50/20..neháže mě to vbc jiskru ale divné je že to nehodí ani do prstu co myslíte že to někde chytá na kostře nebo co??pls?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 21:00
 mustangista: ještě jeden dotaz jak je ta druhá izolační podložka tak to myslíš tu kulatou co sedí do pevného kladívka ??nebo nějakou vetší??
Datum: 22. července 2010 21:00
 Díky za podrobný popis skusím to hned jak budu mít čas
Datum: 22. července 2010 15:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já ti poradím jak mají být ty podložky. Vem si pohyblivé kladívko do ruky a jak je v pérku ta dírka rak tam dej šroubek. Ze strany co vyčnívá závit šroubku dej tu izolační podložku.potom to celé to kladívko i s tou podložkou jak jsi ji dal prostrč šroubkem do dírky na pevném kladívku. Pak dej druhou izolační podložku zase na šroubek a pak dej kovovou podložku menší nějakou ale aby tam sedla a pak dej na závit na šroubku matičku.Pak na na to dej káblíky pak na ně matičku a máš to a pak to zkus jestli to háže do prstu a pak do svíčky. Pak to zkus projet.
Datum: 20. července 2010 20:45
 a nevíš o nějakém videu nebo obrázku??
Datum: 18. července 2010 11:26
 No, tak to si určitě ty podložky dal špatně...ale já ti bohužel takhle na dálku neřeknu jak mají být zprávně, počkej na dalši rady.
Datum: 18. července 2010 11:17
 jo měl vrchni kladívko.
Datum: 18. července 2010 11:15
 Já ti to takto nevysvětlím jak přehozený izolační podložky....ale pokud si neměl odďělané kladívka tak by to mělo bejt cajk
Datum: 18. července 2010 11:06
 No všechno nádherně šlapalo vyhodil jsem motor že ho vyčistím dal jsem ho zpět a přestalo to házat..ale je možné ta velikost mezi cívkou a rotorem.a jak jako přehozený izolační podlkožky na zapalování,a špatná svíčka když to neháže ani do prstu jen přes fajfku.?
Datum: 18. července 2010 10:57
 U tohodle je strašně moc možností, špatná ind. cívka, zapalovací cívka, (možno moc velká nebo malá mezera cívek od rotoru), špatný kondík, fajfka, vn kabel, přehozený izolační podložky na zapalování, špatná svíčka.
Datum: 18. července 2010 10:47
 zdravím. Prosimvás je píst ze stadiona vyšší než píst z pionýra a má stejný průměr pístního čepu jako pionýr? všechny vyřazené písty jsem prodal do hliníku tak to nemůžu porovnat. Jak jsem tady kdysi řešil že u pionýra na kterým jezdím mi v horní uvrati píst vyčuhuje přes hranu vložky válce asi něco přes 1mm. Tak mě napadlo jestli se třeba nespletli a nedali mi k výbrusu píst ze stadiona. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 22:48
 To mi ti blbci dali na repasi bu větší ojnici což pochybuju a nebo píst šmejd
Datum: 18. července 2010 22:48
 tak nic...díky
Datum: 18. července 2010 22:47
 piest stadiona má presne také rozmeri ako z 550,555,05,21,20,23 len má 10pistni cep
Datum: 18. července 2010 20:14
 preju dobry rano  a k prani mam dotaz  kdyz bych dal svetelnou civku misto zapalovaci (pio),pojede to bez problemu?vim ze tu tyhle dotazy tenkrat byli ale ja jim nikdy nevenoval pozornost,protoze jsem to nepotreboval..ted se mi podarilo 1 civku znicit ani nevim jak a druhou sem nasadil,krasne to kopalo a jak sem nasadil dekl,tak tim jednim vystupkem ustrihnul draty na zapalovaci civce....  mam tam jeste 3 ale nevim jaky to sou,vzhledem k tomu ze zapalovaci jsem vycerpal,budou urcite svetelny
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 10:32
 Pojede to, ale nevím jak...každá má jiný počet závitů
Datum: 18. července 2010 10:32
 Cau! aj so svetelnou civkou to krásne pojede
Datum: 18. července 2010 8:43
 tohle je stejne proklatej motor...v zivote sem neznicil 2 civky na jednom motoru...teda v zivote sem neznicil zadnou civku...u tohodle byli problemy od zacatku...stalo to nekolik let,je to original stav,mam to od kamose na opravu,nevi si s tim rady...ted ale nevim jestli je to 20 nebo 21
Datum: 18. července 2010 2:12
Jméno: kinglet
IP: uživatel9926
 a ještě, nevíte o nějaké přijatelné motorce která jde řídit s řidičákem Am? Něco tak do 8tis..(přijatelná motorka- nechci skůtr)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 11:09
 Nevím přesně jestli se vyráběli. ale když se někomu dal duplikát TP, nebo tak něco, tak si to ten pitomec neuvědomil, a napsal do techničáku prostě konstrukční rychlost 45 km/h
Datum: 18. července 2010 11:09
 čus hoši jak to myslite stou konsrukční rychlosti do 45km/h to se pijonyry tyky takový vyraběli ???
Datum: 18. července 2010 10:59
 No právě.... už sem dával i různý inzeráty že koupim pionýra/ mustanga klidně i za 6tis hlavně aby měl tu konstrukční rychlost do 45km/h..no, to je jedno... dík moc
Datum: 18. července 2010 0:21
 Jo tak to nevím hochu...možná sezenes nejakou lepsi 50tku s kinstrukcni rychlosti do 45 km/h....ale do 8 tisic to asi nebude....
Datum: 18. července 2010 0:04
 jawa 20/21/23- dá se sehnat fakt těžko s konstrukční rychlosti 40 km/h a 550/555 co jsem koukal tak když jsou s papírama, tak jsou dost drahý...
Datum: 17. července 2010 23:56
 Jawa 550/555 jawa 20/21/23 pio. s konstrukční rychlosti 40 km/h
Datum: 17. července 2010 23:47
 zdary chci se zeptat, nekde sem cetl ze de zapojit bezontaktni zapalovani treba z motorove pily nebo neceho takoveho na pionira a estli steto us nekdo skousel nebo naky navod .
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 23:56
Jméno: dachlman
IP: uživatel9614
 lidi nevite nekdo z jake motorove pily ( typu ) se da pouzit bezkontaktní zapalování na pionyra ????
Datum: 17. července 2010 23:56
 Zdravim Vás draci, ale potřeboval bych prosím vědět, jaké ozubené kolečko v převodovce je na čtvrtou rychlost- kvalt. Je to u 250/353 r.v. 1958 už s bošákem a doutníkama.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 0:43
 Díky moc
Datum: 19. července 2010 0:43
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Při IV. převodovém stupni je rozhodující hlavní kolo III ( 19z.) ,které se spojí zubovou spojkou s hlavním kolem IV (kolo s \r\nnábojem 19z.). Předlohový hřídel ,se při IV převodovém stupni ,točivého přenosu neúčastní.
Datum: 18. července 2010 8:06
 Neví někdo jestli jede ČZ 125/476 o hodně hůř než ČZ 175/487?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 23:02
Jméno: jawaak555
IP: uživatel6570
 Zduř,prosimvás,co s tim,když je u motorky přirezlej píst k válci?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 21:47
 Jo no taky mám zkušenosti s rezatýma válcema a přidřenýma atd.Takky sem nedávno skládal jednoho fíka na krosení tady u nás po louce po vesníci a po hřišti a neměl sjem válec tak sjme vzal jeden zrezlej a ještě k tomu přidřenej vydrbal šmirglem a zezačátku to šetřil a dal sme tam 11 zub sekundár a jak to jelo......Tahalo to pěkně ale žralo to dost oleje z převodovky takže za studena to brutálně hulilo   ale to mě fakt nětrápilo hlavně že to dobře jelo.
Datum: 20. července 2010 21:47
 ja mel na perakovi 350 (Dvouvalec) zarezlej jeden pist,nastrikali sme tam konkor,nechali pusobit,porad hamtali a skakali na nakopavacku a on pak povolil...nic sem s tim nedelal,ani nemenil krouzky a po pul roce,kdyz sem se do toho zase pustil a udelali sme elektriku,normalne naskocil a bezel na oba valce krasne  plynulej chod,nevynechaval...  sem se docela divil
Datum: 17. července 2010 23:07
 Prostřiknout WD-čkem, nahřát horkovzdušnou pistolí, pokusit se píst vytahnout, kdž se nepodaři na poprvý, opakovat, když ani to ne, bude ti tu muset dát někdo jinou radu  .
Datum: 17. července 2010 23:05
|



|