Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Porky	
	    
	 
	
	IP: uživatel9496        	  
	 
	
	 zdravím,\r\nMyslíte si,že jsem blb?\r\nDěkuji za odpověď 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 19:51
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Marek	
	    
	 
	
	IP: uživatel6282        	  
	 
	
	 Člověk, který toto píše: 1) neumí psát na klávesnici (viz znaky) 2) je blb když to píše 3) proč to sem ty blbe vlastně píšeš?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 19:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ??? No nemůžu soudit, ale podle toho dotazu asi trochu jo   , ale z toho si nic nedělej.  	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 17:52
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdarec muze te mi poradit jak upravit valec na babce 210 dik... 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel9933        	  
	 
	
	 o milimetr propiluj vejfukovej kanal na šířku,o milimetr propiluj vyfukovej kanal dopredu,o milimetr propiluj saci kanal dozadu ke klice a o milimetr nech snizit hlavu a skrat koleno tak aby koncilo kus za hrdelm tlumice vyfuku,nech udelat vybrus a kup karburator dellorto na babetu	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 21:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jj mam ho.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 20:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Marek	
	    
	 
	
	IP: uživatel6282        	  
	 
	
	 Na FK je karbec dell orto. Kup si ho a pojede ti to o hodně líp.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 19:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 dik.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 18:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Podle toho že máš v profilu napsané že děláš pouze lehký tuning, nechápu proč chceš hned upravovat válec?    Nech si to udělat od nějaké firmy. naklikej do googlu úprava válcu babetta. a něco ti to najde   .	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 17:46
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: TOny	
	    
	 
	
	IP: uživatel5566        	  
	 
	
	 zdarec,jak říkáte ruzným dílum na motorkách ??
já například airboxu říkám srdce protože mi ho kotel připomíná,čem a jak vy říkáte ?? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. července 2010 22:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mustangista	
	    
	 
	
	IP: uživatel1553        	  
	 
	
	 řadičce šlatrpáka,startovačce nakopávačka,plynu větr,filtru vzducháč,pružinám spojky pi*dy zdechlé  ,karburátoru karbec. Víc mě nenapadá  	  
	
	  
	  
		Datum: 19. července 2010 22:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Fofr klacek    Tys to zabil .D   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 22:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel9933        	  
	 
	
	 lauf,fofr klacek.škeble,plíce,karbec,klacky............vyfuk,radicka,hlava,filtrbox,karburator,riditka	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 21:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 řidítka z 05 a 20 - prasečí kost 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 20:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 20:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 řidítka-větve  rychlopal-helft  zrcátko-špígl  skočpáka je ale nejlepší	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 19:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 19:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 startovačka: skočpáka.....řadička: šajtra.....válec: hrnec.... hlava: šiška......nádrž: banda..... atd...	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 17:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 přítlačnám pružinám spojky říkám Kur*y protože mě vždy vystřelí při nasazování   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 16:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Co je tohle za dotaz?   , jinak já řikám kaarburátoru karbenátek.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 16:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: adamos	
	    
	 
	
	IP: uživatel9930        	  
	 
	
	 zdravím draci..měl bych dotaz.zrovna kupuju fichtla a mám pár nejasností s kupní smlouvou..Konkrétně jestli musí být v kupní smlouvě uvedené číslo techničáku,když ho fichtl vlasně nemá a dále poslední technická,když prodávající už neví kdy to přesně bylo a vzadu v malém techničáku nic není.Dále jestli vadí že má trvalé bydliště v malém techničáku uvedené jiné než v kupní smlouvě a na pojistce a dále jestli mám v kupní smlouvě uvádět typ 20,který je uváděn v malém techničáku a přitom na pojistce má psaný typ 21 (SPZ sedí).. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 31. července 2010 19:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: zdeněk	
	    
	 
	
	IP: uživatel606        	  
	 
	
	 ja mám pincek  21 a papíry na 20 ,technickou prochází furt ....  	  
	
	  
	  
		Datum: 31. července 2010 19:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 16:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 čus draci..čím to může být že mi to nehází tak velkou jiskru..dám tam bráchovo elektriku a na svíčce to hází málo..a když to dám do bráchovo motoru tak mu to dává větší jiskru..nemůže to být induční cívkou..díky za odpovědi 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 16:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Existujou dva druhy fajek, jedna delší ( s odporem ) kratší (bez odporu)  a existujou taky svíčky s označenim "R" co značeji odpor na svičce. Př. : brisk nR15c	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 16:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jak to myslíš s odporem
	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 16:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ještě mě napadá, nemáš fajfku s odporem? Popř. svíčku s odporem?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 16:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 to tim nebude..sem si bral i brratrovo rotor.
	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 16:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 V tom připadě už můžeš mí slabej rotor, a bratr má silnějśí.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 16:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: David.Zradička	
	    
	 
	
	IP: uživatel9929        	  
	 
	
	 zapalování	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 16:38
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jasný že může, nebo taky velký odtrh na svíci....wtb :co myslíš pojmem elektrika? (zapalování,kabely?)	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 16:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Cau mam jawa05 a potreboval bych poradi proc kdyz jedu do mirneho kopce a 1 mam naplno a chci preradit na 2 tak to nechce jet ..a kamaradi tam normalne jezdi na 2 ...nemuze to byt tim ze ja tam mam trysku 70 a oni 65 a 68????? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 první 05 měla trisky 35 a 60...pozdější typy 64-66 měli 38 a 60 ...obě měli karbanátek s difuzorem 15mm ( 20,21,23 mají 17)	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 20:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jaj soráš ted si znova čtu tvůj dotaz a koukám že máš jawu 05...v tom případě bych nechal origo 65   .	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 15:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 To záleži na nastevení karburátoru  (předevšim na seřízení směsi, a airboxu)...ale za sebe říkám 68.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 15:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jehla je na 2 zarezu....a chci se zeptat co bude lepsi tryska 65 nebo 68??????????	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 15:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Nebo taky velká hladina v plovákovce, zeptám se, jaký zárez máš jehlu?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 15:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 To bude asi tím...máš to moc bohatý, a do kopce se mu prostě  nechce....určitě bych tam dal zpátky 68, pokud nemáš nějaké úpravy na motoru,nebo přimé sání.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 15:26
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 čaj hoši sorač že to  sem dávám uš po několikátý ale eště mi nikdo pořádně neporadil rozpulil sem motor vymněnil sem ložiska a gufera a kdiž sem ten motor skladal tak sem nasadil hřídel se segmentem a kartery vubec nesli k sobě a tady sem četl že se musí tím náko otočit a dát kartry k sobě pls poradte vse sem udal ok složil automat a tak ale nevím si rady s tím segmentem předem dík 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. července 2010 14:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 26. července 2010 14:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 http://uloz.to/5316938/dscn0041.jpg      takže mám to dat jen do polohy jako je červená špika nebo to musím celé přetočit jako je žluta??	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 19:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Normálně daš převody a automat, pak nasadíš hřídel startovačky a zvenku si dáš trojku svařovací drát kolem startovací hřídele, nasadíš páku a natáhneš ve směru jízdy, jako když nakopáváš a zajistíš si to hřebíkem ńebo ňákou tyčkou do hřídele sekundárního kolečka a o to opřeš startovačku. Pak už jen dáš druhej karter a je to.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 17:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 16:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Já to udělal trochu prasácky, ale maká to. Jeden karter jsem si komplet vevnitř nastrojil a natřel tmelem. Pak jsem vzal druhej a kladivem přes dřevo jsem ho tam natvrdo tloukl, až tam byla mezera 1,5cm. Pak jsem si vzal pomocníka, kterej chytl startpáku a otočil s ní dopředu, aby byla mírně skloněná dopředu ve směru jízdy a podržel ji tam. Pak jsem zase vzal kladivo a smlátil to dohromady, až tam byla nepatrná mezera(pozor, ať se slepuje rovnoměrně) Pak pomocník pustí páku, ona zůstane stát kolmo k zemi. Pak postupuješ podle instrukcí na tmelu.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 175 jaw	
	    
	 
	
	IP: uživatel9121        	  
	 
	
	 čau hoši mám tu takový blbí dotaz ale potřebuji poradit včera jsem dovezl jawu 175 jede krásně chytá na poprví ale je strašně nízko volnoběh jsou tam na karburátoru dva šroubky s pružinkama jedna vedle trisky drhá tak dole a nevím kterou znich se zvihá volnoběh moc děkuji za rady  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Franta má pravdu s tím volnoběhem - pokud to nezdechá tak ten volnoběh nezvyšuj, může trochu problikávat červená kontrolka dobíjení.Jen bych dodal, že čím vyšší máš volnoběh tím víc ti rachotí zbytečně převodovka při řazení jedničky,takže dle mě čím nižší volnoběh tím líp, ovšem za předpokladu,že to bude dobíjet a bude dobrá baterka a nezdechne to,to platí i o tom,že musí být dobře vyštelovaná spojka, aby dobře vystavovala a nedocházelo k chcípnutí při řazení - měl jsem tento problém u ČZ 175 450.05.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 20:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: franta	
	    
	 
	
	IP: uživatel9097        	  
	 
	
	 Ahoj, já měl kdysi čítu 175 sport. Jestli To na ten volnoběh nezdechá, nech ho tak. Měla by při něm problikávat kontrolka dobíjení, jestli si to dobře pamatuju. Motor jen tak bublá....zvykneš si a budeš ho slyšet i ve spánku  .......  je to nádhera .....  )
franta	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 19:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Když tam máš karburátor z prasete(origo se to tam dávalo), tak máš na spodku šoupátkový komory 3 šrouby. (zvenku) Nepochopil jsem význam ,ale jsou tam.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 15:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ondra: jooo?? a na jaké jawe 175 to je?   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 15:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Třeba já mám na spodku karbecu další 3 ŠROUBY.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 14:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Nenapsal, jakej má ty karburátoru, a šroubek naspodu karbecu nemusí bejt jedinej.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 14:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ondro...proč opakuješ to co jsem napsal já? to musíš ukazovat že jsi taky přijšel na to jak se to dělá?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Tím šikmým.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 volnoběh se ladí tím šroubekm zespodu karbecu	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PeTr	
	    
	 
	
	IP: uživatel9614        	  
	 
	
	 zdar draci chci se zeptat proč mne nejde  dachl nastartovat tym nakopavacem nebo nevim jak to jinak nazvat na roztlačení jo ,sory za blby dotaz a díky za odpovědi. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 ok díky skusim tuto vsechno udelat ak ste radily a pak ti   napisu   ,das my distak tvuj mail abch se moch este  na neco poptat kdybych musel 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Svíčku dej brisku n15 c, nebo ngk b8hs, do tohodle tepla co ted býva bych dal brisku 14c,  nebo ngk b8hs...ale na takové normální počasi, určite brisk n15c	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 No optimální hodnota je N15C ale vzhledem k tomu jaké je venku vedro tak tam dej N14C	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Pokud to za tepla blbě startuje máš přiliš velký předstih, odtrh. Odtrh seřid na 0,40, předstih nastav na 1-6-1.9 mm před HÚ (podle toho jak a kde jezdiš).	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo na roztlaceni jede parádně  ,a chci se zeptat na tu svičku jakou tam mam skusit ?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 a taky odtrhem na kladívku i svíčce	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 A kdyz to nastartuješ tak to jede dobře,pravidelně? To může být tím předstihem.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ale je divny ze hned za studena pravě nechytne startuju treba 10 minut a porad nic   a akorad  se to prechlasta  	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 estli neni neco se zapalovanim mne jedine napada 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 U pionyra je to po zahřátí do jisté míry normální. Skus malinko ubrat hladinu v plovákovce a dat mu svíčku nižší tepelné hodnoty. Taky se dělá takový trikže pionýr který za tepla nechytá tak se musí naklonit na stranu kde je rukojeť plynu a potom chytne na 1-2 šlápnutí... Taky když perfektně seřídíš předstih tak mu to neuškodí	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 spojku sem delal vcea novou a porad todela .	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 to vsechno mam v poradku ale proste jen motor nechytne na naslapnuti jednine na zoztlaceni 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Nebo sjeté lamely. Pumpuje píst když na tu startpáku šlápneš?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 maš ztrhlý segment v motoru.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 nemáš tam klínek na startpáce a ta se ti protáčí na hrídeli...	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 protoze neumis poradne slapnout...	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 čaute hoši. Jak se tu neustále někdo ptá jak vyrobit otáčkoměr pro pionýra,babettu a takové věci tak při hledání náhradních dílů na teru jsem narazil na tohle.    http://www.zalt.sk/vari-power-meter         počítá to otáčky motoru i motohodiny a vše funguje když se snímací kablík omotá kolem VN kablíků svíčky. Fungovalo by to i u pionýra atd..? teoreticky by to fungovat mělo  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 14:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 asi as se to vybije tak to holt budes muset si zozebrat a vimnenit baterku 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 14:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Integrovaná baterie?   To slovo integrovaná mi říká že už nejde vyměnit. A nebo jde? To se nějak dobíjí nebo co s tím až se to vybije?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 14:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 a nedalo by se neco takovyho udelat streba jen s mnerenim otacek a bez displaye jen srucickvim  budikem ,nevite ?
	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 14:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: MB	
	    
	 
	
	IP: uživatel5908        	  
	 
	
	 Ano jde to použít i na pionýra.Stejsky ho taky používá co vím.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 14:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Malá krabička s drátem která ti dobře měři otáčky, a motohodiny je dobrá krabička.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 14:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Webster	
	    
	 
	
	IP: uživatel6534        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 14:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ale zda se my to ponekud drahe nato ze to je jen mala krabicka z dratkem  	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 14:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Já to asi koupím. Je to na nalepení takže neni to žádný brutální zásah do konstrukce pionýra a je to prej o malinko větší než tachometr na kolo takže to neni zas tak špatné když to přlepím na ten velký kryt řiditek	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 To nevypadá špatně, jen škoda že nemám keše,	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 a kde se to da tuto koupit a zakolik ?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:22
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Naráží se gufero pod sekundárním kolečkem až na tu segrovku? Dal jsem tam nový a teče tamtudy proudem olej. U fichtla. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 17:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 boocher: to gufero mozes zatlacit na doraz nebude sa dotykat s loziskom,je tam zegrovka to to m§ zastavit	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 17:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Divné, přesně to samé se stalo před týdnem aji mě   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 No, a to zrovna kousek povylezlo, proto jsem ho kladivem a šroubovákem umravnil.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jo jasný no, u pionýra je tekoucí olej kolem startpáky bězný jev.Proto se od určitého roku vyráběli kartery, s tzv vyrážkou pro gumové těsnění.....	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Problém odstraněn. Vono to teklo kolem toho kroužku pod startpákou a tvářilo se to jako když to teče tamtudy, všiml jsem si toho, až když jsem to pořádně prohledal, protože to gufero vypadalo v pořádku.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Eště tam má bejt takovej váleček	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 12:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 gufero by melo byt zaroven tim hlinikem. Kdyz to narves uplne nadoraz tak ti bude drat o lozisko. aspon teda u me to tak bylo	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 12:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 čau mate nekdo zkušenosti z bezkontaktnim zapalovanim z motorove pily a distak z jakeho typu pily   by to zapalovani pasovalo na pionyra ,díky za rady 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 23:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 jenco a s tím zápalkem z minibika si me zaujal jak to tam pasuje mušíš upravit karter nebo ne? jaký vyrezavas do nej díru nebo se ti to tam veslo? to me fakt zaujalo pac minibike zálako dovolí vyžší otáčky ne? 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 23:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 skus z minibike ja mám na jednom taky,rotor tam pasuje bez uprav,,	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 20:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karel	
	    
	 
	
	IP: uživatel3810        	  
	 
	
	 Zdarec už to tu napsal snad tisíckrát ale prosim potřebuju pomoct u nás to nikdo nevý a mám s tim pořád problémy s tou posranou tryskou na ty čz 250 jak má tu pružinku na tu bohatost nebo co.Nevím jak ju mám povolit nebo utáhnout já jen poznám že když ju hodne utáhnu tak motor se těžko roztáčí trošku se po přidání plynu zadusí ale když to povolím tak to jde krásně vytočit ale jede to jak když třeba na pinckovy vám dochází poslední zbytky benzínu s karbecu prostě nevím tu polohu jak to má být správně má se motor dobře vytáčet ??? nebo hůř ??? NEVIM!!! jak vy jeste to štelovaly podle čeho ???? jen tak od voka? já vím že vás s tím už seru ale když mě není nikdo schopnej u nás poradit tok to musím napsat sem. DIKY moc prosim pomozte. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 sikor: když to začalo jet po sundání gumy k flitru tak je logicky neprůcozí vzducháč   ....něco podobné řešil jeden starší pán u nás v dědině.... díval sem mu ta to jeden místní prej "expert" na babety... a nic nevykoumal a babeta stále nešla do otáček...přišel sem já...sundal sem vzducháč a ejhle ono to už jede    čím pak to asi bylo?   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 já teda nevim ale měl jsem podobný problém na 175 čz a vždy když sem to chtěl vytočit na plnej plyn tak to začlo škubat a jelo to jen když jsem sundal tu gumu co jde na filtr pak to jelo jen vím že jsem tam dával tenkrát jinou trysku hlavní a asi menší měla tam být 93 a já tam dával 90myslím
	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 kdabys nebyl deb*l tak by ses podíval do manuálu... ta "triska s pružinkou" je šroub štelování bohatosti směsy... povol o jedu a půl otáčky	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 čus hoši je tu na fichtlkramku ta guma jak tesní plechy ?? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:31
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ale nekupoval jsem ji na fichtlkrámku, ale na jiném e-shopu	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 20:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Nemyslíte všichni náhodou takovou černou těsnící lemovku,která se používala u kývaček kolem schránek? Ta se totiž dá normálně sehnat...kupoval jsem to nové asi před 2 roky	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 20:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kony	
	    
	 
	
	IP: uživatel5099        	  
	 
	
	 aha, já jsem to nikdy nezkoumal jaký má profil   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 20:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tá guma nemá prierez U ale S   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 20:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kony	
	    
	 
	
	IP: uživatel5099        	  
	 
	
	 Díky všem za vysvětlení, myslel jsem si že jde o tuto gumu    . Jinak nedá se koupit např. v nějakém obchodě, kde prodávají různá těsnění (na okna apod.) a poptat se po těsnění v U profilu....??? Myslím si, že by něco takovýho někde mohli mít...	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 17:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 14:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 myslim tu gumu jak je mezi prsíčkama a tím plechem	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 myslím že se baví o gumě na spodnúi vaničce pionýra....jde o to, aby netekla pod vrchní vaničku voda.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kony	
	    
	 
	
	IP: uživatel5099        	  
	 
	
	 Můžu se zeptat o jakou gumu jde? Nebo kde, naco se používá? Díky   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel7031        	  
	 
	
	 Jedinej způsob je sehnat nějakou zachovalou, prolejzat všechny inzeráty na díly a ona se občas na nějakém plechu najde zachovalá. Jinak poradit nemůžu. Kdyby byla někde k sehnání nová tak bych určitě byl rád kdyby sem někdo napsal kde.  	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 no přesně vubec jí nemůžu sehnat a virobit to nevim jak
	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel9157        	  
	 
	
	 to by mě taky zajímalo ! Případně jak jste jí nahradili.. 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: primax69	
	    
	 
	
	IP: uživatel5566        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ČZ 180	
	    
	 
	
	IP: uživatel8062        	  
	 
	
	 Koukám,že to sesa předělával. Má to být po záběhu na III. a přídavný vzduch 3/4 .	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: primax69	
	    
	 
	
	IP: uživatel5566        	  
	 
	
	 kde jsi to našel ??ja to nemužu vuubec najít,ja jsem se díval na ten katalog u sesy a nikde to neni,max. sem našel polohu jehly na zábej a to je IV poloha jehly	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 12:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ČZ 180	
	    
	 
	
	IP: uživatel8062        	  
	 
	
	 Má být na III. zářezu shora. Podívej se do návodu k obsluze, tam je to správně.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 ahoj   hele mam problem ....když nastartuju čz 125 kulatou tak je vse v pohode  asi za 20 vterin chcipne = vyhodi pojistku ...draty vuci skratu jsem vymemil a kontakty  taky.....dela to od te doby co jsem jezdyl na poli a upadlo mi na baterce očko...jelo to dal ale pak to chciplo a neslo nastartovat tak jsem to spravil a vymenil pojistku protože se tamta taky prepalila a ted to dela porad ze to ji to  vyhazuje    a kontrolka dobijení  po nastartovani zhasne takze to dobiji.:/ 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:52
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ČZ 180	
	    
	 
	
	IP: uživatel8062        	  
	 
	
	 Měla by tam být 15 A. Když to bude dělat i po výměně pojistky,bude poškozené relé a pravděpodobně přebíjí.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: beldik93	
	    
	 
	
	IP: uživatel9840        	  
	 
	
	 myslim ze mi  to jeste neudalo...jen co trochu pridam plyn  tak to neudeal udela to treba po 5ti pridani plynu ...a nemuze to bejt slabou pojistkou ..mam tam 8A 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ČZ 180	
	    
	 
	
	IP: uživatel8062        	  
	 
	
	 Vyhodí to pojistku i při volnoběžných otáčkách ?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdarec,nemáte někdo nějakej fígl jak vyndat ložiska z Babety 207?Sou tam 3 ložiska co jsou v kartru a nevím jak je vyndat ven.Díky...   
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lexa	
	    
	 
	
	IP: uživatel9421        	  
	 
	
	 Víko převodovky prohřejeme i s ložisky v elektrické troubě na teplotu 90°C a potom s ním udeříme na plocho o dřevěnou podložku. Hliník má větší tepelnou roztažnost než ocel, takže ohřátím obou součástí na stejnou teplotu se vytvoří v hliníku dostatečná vůle pro vypadnutí ložisek. Dále je možné k vnitřnímu kroužku ložiska přivařit matici do které potom zašroubujeme šroub, utahováním šroubu ložisko vysuneme ze slepého otvoru. Strojní údržbáři při výměně ložisek takto běžně postupují.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 13:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 boocher: by ses divil kolik stahováků se mi doma ztratilo   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 12:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 to jo   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 přesně tak.ale takový stahovák se doma neztratí   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jsou na to aj nějaký stahováky,ale přece nebudu kupovat stahovak kvuli 3 ložiskám xDD	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Aha jo ty myslíš toto na to jsem zapomněl    Tak to musíš ten karter nahřát ale takovým nějakým způsobem aby se co nejvíc nahříval karter a ložisko co nejmíň. Potom s tím karterem praštit o nějakou dřevěnou desku. Mělo by to ložisko vypadnout. Jinak to snad ani nejde to je fakt,nějakým páčením můžeš ten karter poškodit	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Taky se někdy povede že to ložisko samo vypadne když ten karter rozpálíš a klepneš s ním třeba o stůl	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 to ale budu bouchat do kartru   zruhé strany té fotky je zavřenej kartr.Já ti to vyfotím at víš   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 No já vím já tě chápu. Musíš vzít nějakou kulatinu enbo trubku,zapřít ji o ten vnitřní prsten lořiska a prásknout do toho kladivem. Vím že je k tomu blbý přístup ale jde to.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tam není,to ložisko je schovany a jedna strana je jen ta zvrchu jak je na fotce	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 no vždyt jo to dno tam musí byt. Někde to ložisko ve své cestě při nasazování končit musí.    Nahřej ten karter,polož karter na stůl aby bylo otočený tým dnem k tobě a vyraz ho. Pokud je to ložisko ještě zajištěný ségrovkou (nevidim ji tam) tak ji vytahni. 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 musí tam být zezadu přístup...	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ty si mě asi nepochopil   , To ložisko má dno,je v kartru schovany.Hodím sem foto,počky   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 10:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 horkovzdušnou pistolí nahřej hliníkový karter v okolí toho ložiska ale ložisko nenahřívej. Potom ho lehce vyklepneš kladívkem přes nějaký kousek trubky	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 10:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdarec hoši mám pionýra 50/20..neháže mě to vbc jiskru ale divné je že to nehodí ani do prstu co myslíte že to někde chytá na kostře nebo co??pls? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 22. července 2010 21:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 mustangista: ještě jeden dotaz jak je ta druhá izolační podložka tak to myslíš tu kulatou co sedí do pevného kladívka ??nebo nějakou vetší??	   
	
	  
	  
		Datum: 22. července 2010 21:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Díky za podrobný popis skusím to hned jak budu mít čas  	  
	
	  
	  
		Datum: 22. července 2010 15:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mustangista	
	    
	 
	
	IP: uživatel1553        	  
	 
	
	 já ti poradím jak mají být ty podložky. Vem si pohyblivé kladívko do ruky a jak je v pérku ta dírka rak tam dej šroubek. Ze strany co vyčnívá závit šroubku dej tu izolační podložku.potom to celé to kladívko i s tou podložkou jak jsi ji dal prostrč šroubkem do dírky na pevném kladívku. Pak dej druhou izolační podložku zase na šroubek a pak dej kovovou podložku menší nějakou ale aby tam sedla a pak dej na závit na šroubku matičku.Pak na na to dej káblíky pak na ně matičku a máš to a pak to zkus jestli to háže do prstu a pak do svíčky. Pak to zkus projet.	   
	
	  
	  
		Datum: 20. července 2010 20:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 a nevíš o nějakém videu nebo obrázku??	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 No, tak to si určitě ty podložky dal špatně...ale já ti bohužel takhle na dálku neřeknu jak mají být zprávně, počkej na dalši rady.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo měl vrchni kladívko.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Já ti to takto nevysvětlím jak přehozený izolační podložky....ale pokud si neměl odďělané kladívka tak by to mělo bejt cajk	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 11:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 No všechno nádherně šlapalo vyhodil jsem motor že ho vyčistím dal jsem ho zpět a přestalo to házat..ale je možné ta velikost mezi cívkou a rotorem.a jak jako přehozený izolační podlkožky na zapalování,a špatná svíčka když to neháže ani do prstu jen přes fajfku.?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 10:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 U tohodle je strašně moc možností, špatná ind. cívka, zapalovací cívka, (možno moc velká nebo malá mezera cívek od rotoru), špatný kondík, fajfka, vn kabel, přehozený izolační podložky na zapalování, špatná svíčka.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 10:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdravím. Prosimvás je píst ze stadiona vyšší než píst z pionýra a má stejný průměr pístního čepu jako pionýr? všechny vyřazené písty jsem prodal do hliníku tak to nemůžu porovnat. Jak jsem tady kdysi řešil že u pionýra na kterým jezdím mi v horní uvrati píst vyčuhuje přes hranu vložky válce asi něco přes 1mm. Tak mě napadlo jestli se třeba nespletli a nedali mi k výbrusu píst ze stadiona. Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 22:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 To mi ti blbci dali na repasi bu větší ojnici což pochybuju a nebo píst šmejd	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 22:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tak nic...díky	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 22:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 piest stadiona má presne také rozmeri ako z 550,555,05,21,20,23 len má 10pistni cep	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 20:14
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 preju dobry rano    a k prani mam dotaz    kdyz bych dal svetelnou civku misto zapalovaci (pio),pojede to bez problemu?vim ze tu tyhle dotazy tenkrat byli ale ja jim nikdy nevenoval pozornost,protoze jsem to nepotreboval..ted se mi podarilo 1 civku znicit ani nevim jak a druhou sem nasadil,krasne to kopalo a jak sem nasadil dekl,tak tim jednim vystupkem ustrihnul draty na zapalovaci civce....    mam tam jeste 3 ale nevim jaky to sou,vzhledem k tomu ze zapalovaci jsem vycerpal,budou urcite svetelny    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. července 2010 10:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Pojede to, ale nevím jak...každá má jiný počet závitů	   
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 10:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Cau! aj so svetelnou civkou to krásne pojede   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 8:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tohle je stejne proklatej motor...v zivote sem neznicil 2 civky na jednom motoru...teda v zivote sem neznicil zadnou civku...u tohodle byli problemy od zacatku...stalo to nekolik let,je to original stav,mam to od kamose na opravu,nevi si s tim rady...ted ale nevim jestli je to 20 nebo 21   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. července 2010 2:12
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |