Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Zdravim, chystam se kupovat CZ 175, bohuzel ma sundanou nakopavaci paku, rad bych se vas zeptal na co si davat pozor u tehlech motorek, a zda se vubec vyplati ji kupovat... Jak moc trpi ta nakopavacka? Nejde mi do hlavy proc by ji nekdo sundaval.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 22:01
 Lori: Nové díly seženeš - převodovka se dá sehna celá nová ještě ze starých zásob ze Strakonic. Dokonce i nosič chromovanej originální se dá sehnat - mám ho. Motorový části komplet nejsou problém - celej primár i se s pojkou je sehnatelnej,klika se dá dokonce sehnat nová,ale dá se i nechat zrepasovat a výbrus též není problém,řazení se dá vyměnit - nový pružinky,horší jeto z poloautomatem - novej se dá ještě taky teda sehnat - je tu na FICHTLKRÁMKU novej.
Datum: 22. července 2010 22:01
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 prodejce tu paku ma akorat je sundana proto mu te nejde do hlavy a za tu cenu co mu to prodava neni co resit PS:chce za to tolik jak za nakyho prumernyho fechtla bez papiru
Datum: 22. července 2010 10:01
 hosi ja mam na 175/450 rozetu se 78 zubama a to je teprv neco to roztlacit.....na jednicku si ani neskrtnu,i kdyz na tom skacu,porad kolo klouze po silnici  2jka se uz tak trochu da a trojka uz tak nejak ok
Datum: 22. července 2010 9:20
 dily jdou sehnat v pohode. Proc na 2 ? nekdo nema silu tak ji na 1. neroztlaci  a radici/startovaci paka muze bejt sundana, protoze treba vypadavaj kvalty, nebo dela motor bordel. Pujc si od nekoho tu startovaci paku a vem ji s sebou aby si mohlo mototrku zkusit.
Datum: 22. července 2010 8:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Jeste jak je to s dilama? daj se normalne schanet motorovy casti jako prevodovka atp?(NOVY!)
Datum: 22. července 2010 8:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Páááni, krasne si to rozepsal, diky moc... ale ted jedna debilnejsi otazka, proc roztlacovat na 2ku? aby neulitla?
Datum: 22. července 2010 8:31
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 jen jestli tu páku neodendal naschvál a nesnaží se tim něco maskovat kamarád kupoval simsona s ttim že nejde elektrika a pak zjistil že je motor zadřenej
Datum: 21. července 2010 23:58
 Ahoj tak hranatější typy - když je to 175ccm tak je to buď typ 477 nebo 487. 487ka má sportovnější a širší řídítka oproti 477,jinak motory jsou stejné. Tak musíš ji samozřejmě pořádně vyzkoušet, ale startpáka by se hodila,aby jsi věděl jestli jde našlápnout,když tak bys jí musel roztlačit na dvojku, ale jinak nechápu proč je sundaná,tam nic nehrozí,ale pokud tam nebude,tak se ani neorzjedeš,pášč nemůžeš řadit,u této ČZ je nakopávačka zároven i řadičkou,když zatlačíš páku dovnitř a dáš do nakopávací polohy tak startuješ a když je v poloze normální tak řadíš - jedna dolů,zbytek nahoru - jinak mezi 1a 2 kou je neutrál,mezi 3 a 4 je neutrál a mezi 2 a 3 je neznačenej,ovšem mezi 3 a 4 je taky neznačenej - nerozsvítí se ti kontrolka neutrálu,rozsvicuje se jen u neutrálu mezi 1 a 2. Určitě se vyplatí tento stroj koupit, je to hodně spolehlivý,když si ji udržuješ,motor je nezničitelnej,akorát hodně řve a ve velkejch obrátkách vibruje - dá se na to zvyknout časem. Jinak tato motorka má sice taky bubny jako jiný ČZ a JAWY,ale mě osobně na 487 to brzdí super a řekl bych,že je to povedené.Když jí budeš zkoušethodně ji vytáčej na všechny kvalty,abys zjistil jestli nevyskakujou, měla by dobře držet volnobě,ale kdyby náhodou ne tak je to jen otázka vyčištění a nastavení karburátoru což je jednoduché, zkontroluj pořádně motor,zda není poničený - i zespodu,shod si i pravý víko a mrkni jestli to tam není vylámaný ten blok - zkušenost! Kvalty by měli jít řadit lehounce,bez škrčení - může být blbě vyladěná spojka - jestli dobře vypíná spojka - v půlce puštění páčky by měla začít zabírat,ale to je též otázka nastavení. Hlavně vyzkoušet brzdy, světla,blinkry,motor taky že,kontrolky,brzdová světla,houkačku - klakson, přepínaní dálkových a tlumených světel. Hlavně vyzkoušej tlumiče - přední i zadní,jestli správně tlumí - musí se vracet zpátky,nemějí mít vůli,zkontroluj vůli ložisek v řízení a v kolech - chytneš kolo a zkoušíš hejbat z boku doleva doprava,v řízení - odtahuješ směrem k sobě a od sebe. Pak prohlídni i komplet rám a veškeré prkotiny,jestli není něco prasklého nebo ulomeného, jestli neteče nádrž hlavně v předních úchytech! pak všechna lanka jestli tam jsou a všechno správně funguje a nedrhne.Při jízdě pust opatrně řídítka - když netáhnou na žádnou stranu je to v poho - není hnutej rám a mootrka vede jednu neorzšířenou stopu. Pak ještě zkontroluj zadní napínáky u zadního kola,jestli nemají prasklý ten závit. zkontroluj taky pneumatiky a hlavně ráfky mají být v chromu - měl by bát hezkej a lesklej, řídítka chromvoaný,výfuk - koleno i celej tlumič neměl o by to být pomlácený a dojebaný - chromované. zkontroluj v bočních schránkách jestli je tam nářadí,pod sedlem by měla být baterka s pojistkou a pojistka blinkrů. Kupuješ jí s papírama - techničákama normálně? Já jí teda koupil za 9000Kč s TP,měla teda nový hezký červený lak a leštěná víka a hezká napohled,ale při zkoumání motoru doma - hrůza - vylámaný bloky vevnitř a prasklej blok,ale nakonec jsem to vše spravil! Pak ještě se mrkni na zadní řetězový kolo - rozetu,určitě už bude špičatá a než začneš jezdit zkontroluj prověšení řetězu - mělo by bát ale 20mm do střední polohy odspoda i od vrchu,jak to bude mít větší průvěs může se ti stát,že se ti sekne řetěz v motoru a může to udělat paseku!!BACHA na to!!!!Motorka musí dobře dobíjet - po naskočení motoru musí zhasnout červená kontrolka dobíjení - při volnoběhu může maximálně problikávat - nesmí pořád svítí - nedobíjí to a bere to proud pořád z baterky,bylo by možná dobre oddělat levou schránku a shodit krytku relé,jestli má v pořádku kontakty kotvy,případně si vezmi i vlotmetr nebo multimetr - digitál nejlíp a při nastartovaném motoru a zvýšených otáčkách tak na 3000 asi změř přímo na svorkách baterky kolik to dává voltů,při volnoběhu to má dávat kolem 6,1-6,5V a se zaplými světly na zvýšené otáčky ale 7,2V,pokud se aspon trochu ty hodnoty podobají tak je to OK,pokud ne,tak si to necháš seřídit u odborníka nebo dle příručky k relé to jde! No možná ještě by se něco našlo,ted nevím už...
Datum: 21. července 2010 23:25
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Je to takvoej ten hranatejsi typ, nevim jak je to s oznaceni a s motorama... tak se prosimvas rozepiste na co davat bacha atp.
Datum: 21. července 2010 22:43
|



|