|
 Cus borci  myslite že v dneší době ty materialy pouzivane na pisty, krouzky u pincků už nejsou tak dobré co bejvali?? Jde o to ze jsem mel zajetej válec.. koupil jsem do něj novej píst a kroužky... mazal jsem 1:25 TSF a fik byl teda do krousu .. a mel najetejch tak 20 motohodin  dneska jsem to rozdělal... pist byl pod krouzkama vočuzelej... krouzky meli vuli cca 1mm a byli tenky jak skořápka.... a kdyz obevite fika nekde ve stodole po dedovi.. tak je origo valec, pist, krouzky a jeste dneska to jezdí.. po 20 letech!  co myslíte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 13:32
Jméno: Fikman
IP: uživatel3522
 A ty pisty a pistni krouzky tady na fichtl kramku jsou na tom jak?
Datum: 17. října 2010 13:32
 Dělal jsem výbrus na pionýru před 15 000Km a píst i kroužky jak nové a válec bez známky opotřebení,jako čerstvě vybroušený,jenže jak jsem měnil ložiska tak se stala nehoda,válec spadl na zem,nějak se to bouchlo a psít tam nešel strčit,tak jsem si udelal výbrus na druhém válci originálním,požádal jsem si o tříkroužkáč,po 100Kilometrech poctivého zajíždění,zvýšené směsy a oleje 1:20 jsem tam ty kruhy téměř neměl
Datum: 17. října 2010 11:53
 Na číze mam myslim české kroužky...výbrus jsem dělal 12 000km zpátky a kroužky i píst stále jako nové...
Datum: 17. října 2010 9:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 měl jsem taky takový válec který "žral" kroužky, ale na jiných válcích mi ty kroužky vydží 1000 km v terenu...
Datum: 17. října 2010 9:50
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jo má pravdu koupil jsem si kroužky sice na upravený valec ten jednokroužkovy a chvilku jezdím a krouzek uplne jak skořapka tak sem si koupil z itálie na 2T skutry na zavodni motory a od te doby to jezdi jak šlak bez problému
Datum: 17. října 2010 9:40
 všicni asi víte jak je píst tvrdej,no a mě jeden praskl v ruce  byl novej koupil jsem ho k vybrusu,reklamaci mi neuznaly...
Datum: 17. října 2010 9:14
Jméno: rychloPAL
IP: uživatel4620
 Je to pravda!!! Kámoš si koupil novou pístní sadu a po prvních 20km to zadřel na 2ku s kopce :-/ chudák 2měsíce v nemocnici a celý motor na odpis že mu to zato stálo, chtěl být rychlejší ale nakonec už si asi nikdy nezajezdí... proto je nejlepší si udělat píst na zakázku od někoho kdo vám za to ručí nej od známého ne bo tak nějak protože ty čínské padělky vypadájí dobře ze začátku jedou dobře ale pak dál nikdy nikdo neví co se může stát
Datum: 17. října 2010 1:33
 mishelnike: docela by mě zajímalo jak si to zabíhal...s nadměrným opotřebením jsem se setkal, jenom když si kámoš koupil z aukra ten 55,3ccm kit na fichtla, přišlo k tomu 6 kroužků (3 sady), říkali jsme si proč tolik kroužků...a když jsme preventivně sundali válec pod cca 200km, tak ty kroužky byly v místě výfukového kanálu jak papír...
Datum: 16. října 2010 22:07
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 dnesni dily stojej uz za hovno
Datum: 16. října 2010 22:03
|



|