slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  990  991  992  993  994  995  996  997  998  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci asi před týdnem sem tu četl něco o kyselině citronové prý se tím dá vičistit palivová nádrž (Jawa 05) já sem tam chtěl normálně nasipat matky šroubky atd a hrkat stím ale chci se teda zeptat jestli je lepší použít tu kyselinu o které sem se doma dozvěděl že se tím čistí vodní kámen ve varné kondvici ve vřoucí vodě atd nebo to mám vyčistit tím hrkáním ? pokud kyselinou je to lepší atd prosim poradte jak na to nebo jak ste to dělali vy atd díky za odpověd draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Něco jsem o tom studoval na netu, protože to mám v plánu taky dělat a nejlepší je namíchat 10% roztok kys. citrónové (tj. 100g kyseliny na litr vody), vodu pokud možno uvést do varu, smíchat s kyselinou a nalít plnou nádrž a zabalit do hader nebo dát na topení, aby voda zůstalo co nejdéle teplá. Po schládnutí kyselinu vylít a buď se do ni rovnou naleje benzín nebo se vylije dvousložkovou epoxidovou barvou ;-)
 
 
Datum: 18. října 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky draci
 
 
Datum: 18. října 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nez budes davat nadrz na pionyra tak musis poradne vyplachnout benzinem
 
 
Datum: 18. října 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych jen poznamenal, že když jsem to vymlacel hřebíkama, tak jako docela dobrý, ale nějakej mikro prach ti tam stejně zůstane a až naleješ benzín, tak se smíchá ten bordel s benzínem(nechytí to ani papírové sítko) a takovej príma oranžovej benzín ti teče do karbu a sviní ho.
 
 
Datum: 18. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slysel jsem ze to delaj tou kyselinou citronovou ale nevim ja to delal tak ze sem dal matky sroubky a klepal tak dlouho dokud to nebylo pryc
 
 
Datum: 18. října 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nejlepší je kombinace obojího.. těma matkama omlátíš hrubou rez a kyselina vyžere všechny zbytečky rzi až zbyde jen čistej kov.. Připravíš si vodu (mělo by to být nejmíň polovina nádrže), tu uvedeš do varu (ať už v rychlovarce nebo v hrnci), nasypeš do ní kyselinu tak, abys získal cca 5-10% roztok (výpočet nechám na tobě, aspoň si procvičíš matematiku .)), a tohle všechno rychle naleješ do té nádrže a pořádně s tim budeš šplouchat, aby se to všude dostalo. Dokud je roztok horkej, funguje kyselina jako odrezovač, až vychladne, tak ji vylej, a nádrž je jak nová...
 
 
Datum: 18. října 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, měl bych dotaz na jaksi omezenou maximálku čezety 150. Motor někdo už půlil, trčí z něj červenej silikon. Svíčka super cihlová, kohout i karb čistěný, jiskra velmi silná, svíčka stará PALka. Ale nejede to na plnej plyn do kopce víc jak 60. na rovině nemám možnost zkusit. Čím by to mohlo být? Nebo jen kecá tachec, ale když tam motorka má valit skoro 90 a to nejede určitě... Pak je mi ještě záhadou, proč nejde nastavit nízký volnoběh. Je celkem vysoký a při spuštění šoupátka níž to prostě chcípne na podtočení motoru. Na ochuzení směsi šroubem to prdí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A popožene ji to trochu? Pilovat kanálky určitě nebudu.
 
 
Datum: 19. října 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
sací hrdlo si ověř,to nevím,ale bude to asi stejné....
 
 
Datum: 19. října 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže když si na burze koupím karb 2920HC místo dosavadního 2918HC(stejně ho budu muset koupit kvůli chybějícímu těsnění a klapce), tak to povalí rychleji? Maj doufám stejný sací hrdlo, nebo ne?
 
 
Datum: 19. října 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Tak u čz 150 je řada možností jak pohnout výkonem kupředu,ale bez peněz se to neobejde...další brzdou je 3Q prevodovka....ale jestli si měl v ruce válec a prohlížel jsi kanály,tak ti je jasný na co narážím....pidi saci kanal,pidi výfukový kanály,hlava s maxi velkym spalovakem atd...malý karburátor,dlouhý kolena,krátký tlumiče vyfuku...ale poměr vrtání zdvih skoro odpovídá jedné,což je vyzývavé....
 
 
Datum: 19. října 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A po pravdě, kdo by se nepokusil u své motorky alespoň trochu zvýšit výkon, když to může být nějaká banalita
 
 
Datum: 19. října 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže říkáš, že je to v pořádku? Asi jsem to taky přecenil. Jako ono se to nechá točit, je to poměrně živý, ale čekal bych, že to poletí rychleji. Třeba to zkusím z kopce:-D
 
 
Datum: 19. října 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Hele a co se ti nezdá?? motorka která má vmax 80 a letí do kopce 60...paráda!!! Já na tom jendou jel,jako na 3x větší objem než má fichtl bych čekal víc,ale on je to v podstatě silnější fichtl a to mi prave zklamalo....ale zase se mi libi,ze ten valec je maximálně zavřenej a dalo by se na něm vyřádit stejně jako třeba na babetě;-)
 
 
Datum: 19. října 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vyprat v benzínu a naolejovat
 
 
Datum: 18. října 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A víš vůbec jak vypadá? Ale máš pravdu, to mě nenapadlo. Netušíte někdo, jak ho vyčistit, nějaký blbec ho zakydal asi mazacím tukem a pravděpodobně je neprůchozí, nebo jen zčásti.
 
 
Datum: 18. října 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: fichtlsport      IP: uživatel10553    
čus skus vyčistit vzduchovej filtr :-) možná to pomůže
 
 
Datum: 18. října 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
teď si to tady vše čtu a hh napsal k jednomu dotazu, že jiskra od svíčky nemá být oranžová.... proč ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
podle barvy poznáš teplotu. Představ si taveninu ocele... když bude žluá a vedle ní svítivě bílá... která tavenina je teplejší? :-). No a pokud si neumíš představit taveninu oceli, představ si žhavé uhlí v ohništi :-)
 
 
Datum: 20. října 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
simson s 51 enduro 12volt, bezkontaktní zapalování, tak sem dneska zjistil, že to jiskru hází, ale když to startuju strašně pomalu, tak ani jiskra, ale to bude asi karburátorem, mám tam zřejmě špatně seřízenej plovák
 
 
Datum: 19. října 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: Viper023      IP: uživatel9854    
A co máš vůbec za motorku podle toho jak jsi napsal že jsi kupoval tyristor tak asi simsona tak si zkus ještě pohrát s odtrhem a předstihem obojí se štěluje na statoru jak drží cívky a jestli to nepomůže tak mi ještě napiš co máš za typa jestli elektronik nebo enduro to se pak taky líší jak tam je elektrika protože na enduru tam je celkově prd u zapalovaní ale u elektronika je plno bezmeku a krabiček
 
 
Datum: 19. října 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
právě nejezdí
 
 
Datum: 18. října 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
modrooranžová? takovou barvu si nějak nedokážu představit :-D jestli jezdí tak je to OK..
 
 
Datum: 18. října 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
koupil sem právě novou indučku, novej tyristor, nedávno nová svíčka NGK, nová fajfka......ona je spíš tak modro-oranžová...je to v pořádku?
 
 
Datum: 18. října 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
prostě slabá jiskra.. zapalovací pól moc daleko od rotoru, někde skříplej drát nebo špatnej kontakt, neseřízenej odtrh, špatná indukčka..
 
 
Datum: 18. října 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělala moc bohatá směs
 
 
Datum: 18. října 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a když se mi toto stává, tak co je špatně?
 
 
Datum: 18. října 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
protože to značí že je jisra hodně slabá a ve válci pod tlakem nejspíš nepřeskočí
 
 
Datum: 18. října 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel7238    
čus draci co mužu lit do převodovky jaky olej dik moc za odpoveď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Franky běž se bodnout! :-)
 
 
Datum: 19. října 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo prevodovy pp80
 
 
Datum: 18. října 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Jo,ale lepší je pp80 z vlastních zkušenosti.
 
 
Datum: 18. října 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převodový :-D , PP80, PP90
 
 
Datum: 18. října 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
cau chci se zeptat na nekolik otazek za 1, jak se da zlepsit startovani u fichtla? chytne tak na po 5. nakopnuti,muze to souviset s elektrikou? 2. jakej převodák? maj nakej na benzině? a je prevodak u auta stejnej jak u motorky? 3. co to znamena kdyz je svice dost od oleje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehla má být na 2. od vrchu
 
 
Datum: 18. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
aha tak dik moc ste mi pomohly , a jeste se chci zeptat mam jehlu na 3. zarezu mam to tak nechat
 
 
Datum: 18. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
1. víc přeplavit karbec před studenym startem, elektrika to nejspíš nedělá 2. jakejkoli PP80, PP90 3. že to máš moc bohatý, máš moc oleje v benzínu, nebo ti odchází gufero pod primárnim kolečkem a žere převodovej olej..
 
 
Datum: 18. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano při mo na četpací stanici benzina mají převodoví olej kterej kupuji je to paramo gyrol
 
 
Datum: 18. října 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
kondenzátor, předstih, cívka, svíčka, přetěsnění, karburátor, filtr sání
 
 
Datum: 18. října 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čau, Hale na babettě 210 je průměr palivové hadičky 6mm žejo ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš pravítko?
 
 
Datum: 19. října 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
jo 6mm jak u pincka
 
 
Datum: 18. října 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: Fikman      IP: uživatel3522    
Ahoj dneska jsem nastartoval fika a koukam jak to strasne kouří....je pravda ze hodne mažu ale tohle byl černý až šedivý kouř a podle me by to melo mit spise namodralou barvu....tak jsem myslel ze je to guferem u kliky...ok tak jsem ho vymenil a jeste jsem kvuli tomu omylem poskrabal otvor pro gufero! a doufal jsem ze to prestane....tak jsem jeste zkusil sestelovat hladinu v plovakovce....odzkouseno alespon 30 moznosti sestelovani a porad nic....pak jsem kouknul na svicku a ta podle me hazela takovou divnou jiskru...ne modrou ani zlutou....jiskru bile barvy...ale kdyz jsem se do paky pekne oprel tak to hodilo modrou jiskru ale stejne je to divny....jinak nevite cim to muze byt kdyz guferem,svickou a karburatorem ne?...jinak to ma jeste nasledek ze to vubec nedrzi volnobeh i kdyz mam karbec sestelovany... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Fikman      IP: uživatel3522    
tak volnobeh se da spravit ale me jde spise o to cuzeni z vyfuku mam pomer 1:30 a huli to jako blazen! a hlavne je to černej kouř a to muze zpusobovat i to nedrzeni volnobehu....protoze si myslim ze to spatne spaluje směs...
 
 
Datum: 18. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a čistil si při tom štelování trysky? volnoběh to nedrží při ucpaný trysce nebo vysoký hladině..
 
 
Datum: 18. října 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
bílá modrá je to samý, nemá být do oranžova..
 
 
Datum: 18. října 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
zdravíčko, dneska sem na první našlápnutí bez sytiče nastartoval motorku, tak jí nechám chvíli na volnoběh, pak přidáv více plynu a chcíplo mi to, pak sem to už nenastartoval.poraďte, dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
moc bohatý, přechlastává se to, tak té motorce seřiď karburátor
 
 
Datum: 18. října 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s mogulem TSF jak jste sním spokojení a tak díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám delaera co prodává oleje,beru to bez papíru :-)
 
 
Datum: 19. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Já ho beru přímo z mogulu stáčenej :-) za 109 litr... a třeba na LUKOILU stoji 125 pullitr :-D
 
 
Datum: 19. října 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a to ho za tuhle cenu koupíš litr v maloobchodní prodejně? pochybuju, kde prosim tě? na benzínkách stojí půllitrová flaštička skoro stovku..
 
 
Datum: 19. října 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Drahej olej? Já ho kupuju za 100kč / litr
 
 
Datum: 19. října 2010 6:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
do seriovýho fichtla podle mě zbytečně drahej olej, rozhodně tomu neuškodí ale bohatě stačí jakejkoli minerál se specifikací API TC do 100Kč/litr
 
 
Datum: 18. října 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja na nej jezdim a nemam problemy
 
 
Datum: 18. října 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel10480    
Do Jawy zkušenosti dobrý, jen je skoro zbytečně drahej na to co umí. Záleží za kolik ho seženeš
 
 
Datum: 18. října 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: Čmelda      E-mail:      IP: uživatel8958    
Zdravím, mohl by mi někdo poradit jaký olej a v jakém poměru se přidáva do benzínu na MZ ETZ 150?,díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
V manualu k MZ bylo 1:50...
 
 
Datum: 18. října 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
já dávam polosyntetiku 1:50
 
 
Datum: 18. října 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Zdravim, objednaval sem si zapalovani a doslo, jak s rotorem 45w tak s 50w tusim... ale bohuzel mi k tomu ten clovek dal relatko na 6V 70w otazka zni, bude to fungovat nebo se musi koupit jiny popr de tohle nejak predelat? Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
CZ 175/477 a popravde ted nevim jakej rotor mi k tomu poslal :-D vim ze jeden je 45w
 
 
Datum: 20. října 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se jen zeptat, to neni na Fíka!?!?, jen esi mi to neušlu, Jinak nic proti. :-)
 
 
Datum: 20. října 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Okej diky, (jen jeste opravim prepsal sem se, nema bejt 50w ale 55w asi :-D mam v tom bordel)
 
 
Datum: 18. října 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to neni problém...bude fungovat normálně
 
 
Datum: 18. října 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: Lubin      IP: uživatel10243    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli pasuje levé a pravé víko motoru z Jawy 250 kývačky do panelky 250. Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
tak sry, ale u čz to tak je- FAKT
 
 
Datum: 18. října 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
karlos: nj o pár vteřin rychlejší.. :/
 
 
Datum: 18. října 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jony: když mluví o kejvačce (353) a panelce (559), tak to asi stejnej typ nebude.. jestli pasuje netušim..
 
 
Datum: 18. října 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johny: pise kejvacka/panelka tzn neni to stejnej typ ;-) jinak myslim ,ze nepasujou
 
 
Datum: 18. října 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
to by mělo být stejný, jestli je to stejnej typ
 
 
Datum: 18. října 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: fera      IP: uživatel8832    
cus nevyte jak mam udelat predstih a odtrh odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mluv za sebe..
 
 
Datum: 19. října 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Dpče už!!!!!! "Tak toto nechapu, uz jednou sme to tu resili kdyz nechcete odpovidat, neodpovidejte!!!" toto nikomu nepomaha akorad to tu svinime
 
 
Datum: 19. října 2010 4:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A opět se tu řešej blbosti :-)...
 
 
Datum: 18. října 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Sorry kekz ale delals to sami -.- kaslete nato nemam naladu se tu hadat.
 
 
Datum: 18. října 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to já zase kolečko docela chápu. když jsem začínal s motorkama před 22 lety tak jsme se obešli bez internetu a taky to šlo. jde o to že jsme se museli naučit třídit informace, protože nám to nikdo dvakrát netroubil
 
 
Datum: 18. října 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
jestli si tu nový tak to sory :-) lori: nechápu proč bych se měl nad sebou zamýšlet, napsal jsem sem to, co by napsalo i spousta dalších draků.. jinak kdyby nikdo neodepsal tak druhej den tady bude novej dotaz :-)
 
 
Datum: 18. října 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, nebudeme rozebírat historii...kdybych mu to poslal, tak se příště zeptá stejně...když mu to nepošlu, tak si to najde a příště to bude hledat na netu...jak píšu, dá se to stihnout za necelých 10 vteřin, což není moc...
 
 
Datum: 18. října 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ono to bylo jinak nez to vipadalo, ale to tu neminim rozebirat... Me proste hlava nebere kdyz sis dal tu praci a nasel sis to, proc si mu to neposlal?
 
 
Datum: 18. října 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lori: chlapče pořád nechápeš co se jim snažim vysvětlit...btw né že bych si nepamatoval cos tu dělal před pár lety za píčoviny...
 
 
Datum: 18. října 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak já jsem to někdy nastavoval metodou pokus omyl - nastavíš si odtrh 0,4 mm a dáš nějaký předstih, zkusíš projet, trošku s tim hejbneš a zase jedeš project až najdeš ten nejlepší.
 
 
Datum: 18. října 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně, krumpáčem :-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. října 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Tak toto nechapu, uz jednou sme to tu resili kdyz nechcete odpovidat, neodpovidejte!!! Zrovna od lidi se 3cervenyma hvezdickama bych toto necekal, a kekz ty se nad sebou zamysli... nerikam ze nemate pravdu ale to co tu predvadite je hnus! Pomalu ale jiste tu klesa atmosfera pod bod mrazu... Jinak mate pravdu, odkazu je hodne, jeden z nich kde mas i foto je na http://www.jawa20-21.websnadno.cz/navody-.html (dole cca 1/4 stranky) nekontroloval jsem jestli je to spravne, pokud by ti to neslo nezbejva nic jinyho nez hledat dal, google i seznam toho najde fakt hodne... http://jawastroj.7x.cz/odtrh-a-predstih ...
 
 
Datum: 18. října 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jé a je to tu zas!!! já už odpovídat na tohle nebudu http://www.taksitokurvavygoogluj.cz/
 
 
Datum: 18. října 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já už se tomu můžu jenom smát...schválně jsem si zkusil vyhledat pomocí seznamu nastavení předstihu jawa 50 a trvalo mi to i se zadáním výrazu a otevřením odkazu 8,71s :-D :-D :-D To je ale dlouhá doba co??? A Y ve slově nevýte mě už ani neudivuje...
 
 
Datum: 18. října 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
chápu že když si tady nový tak nevíš co a jak... jeslti tu tahle otázka už nebyla atd... ale najdi si historii FK a uvidíš a nebo na netu... jinak tyhle otázky MILUJU !!
 
 
Datum: 18. října 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ooooooo máj got!!!!!! před 2 dny nebo kdy tady byl jeden takovej dotaz, u kterýho bylo asi 90komentářů a řešili jsme tady takový sprominutím debily, kteří se ptají na tady tyto věci! takový věci ajko je odtrh a předstih si najdi an netu a nezatěžuj tady FK a ani lidi tkeří se snaží odpovídat a pomoct lidem kteří maj nějakej problém! ale tohle je už moc.. před rokem se atdy tyto věci tolerovaly.. ale když se teď tady zeptá nějakej kokouš, jak se nastavuje předstih a odtrh, taková otázka tu už byla aspoň 100krát.. tak místo toho aby si to vyhledal na netu nebo v historii FK tak tady piješ čas a trpělivost mnoha lidem...
 
 
Datum: 18. října 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Čau denska jsem si koupil mahon tachometru na jawu 21 a mám ty 2 koncovky palstoví nepraskne to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jsou v poho
 
 
Datum: 18. října 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: mirk      IP: uživatel6610    
ja mel novy a tam byl jeden konec plastovej a jeden kovovej
 
 
Datum: 18. října 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
 
 
Datum: 18. října 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě že kovové by byly lepší, ale to se asi dneska nedělá...
 
 
Datum: 18. října 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky tám mam náhon z plastovejma koncovkama a nic nerupne
 
 
Datum: 18. října 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ee to by jinak nedělali v plastu..
 
 
Datum: 18. října 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar prosim vas mozete mne poradit jak mam naladit karburator na 175/477 čezete mam ho uplne rozestelovany a nechceme to us ani chytnut nekdy to chytne ale nejde do otacek nebo nekdy zas to sterli z vyfuku velka rana prosim poratte mne predem dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jehla 2.zářez (od hora), regulace přídavného vzduchu povolena o 3/4 otáčky. Odtrh na zapalování 0,4 a předstih zážehu 2,9.
 
 
Datum: 18. října 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: jawa..20      IP: uživatel10228    
hosi jeste jeden dotaz pujde tachometr ze simsona na fechtla mimo rozdily ve velikosti a prumeru nahonu, jestli bude ukazovat spravne dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
pokud bude tacháč ok a ty nějak zvětšíš ten přůměr náhonu a dáš to správně do tacháču tak nevidím problém..
 
 
Datum: 18. října 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: jawa..20      IP: uživatel10228    
zdar hosi cim muze byt ze kdyz nastavim odtrh v h.u na 0.4 a otacim po smeru toceni motoru tak se me odtrh zvysi jeste vic, vacku mam novou ale delalo me to i u stare, co za to muze magneto nebo setrvaky na klice, klika je vycentrovana a loziska sou nove dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
pravda klikař, a taky je to celý daný i tim kde je zrovna zapalování.
 
 
Datum: 18. října 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak je normální že se otevřou víc
 
 
Datum: 18. října 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci se tě dotknout ale odtrh se opravdu nastavuje v HU. aspon tak to mám v manuálu k J20:-))
 
 
Datum: 18. října 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikde není psáno že odtrh musí být v hú.odtrh je max zdvih kontaktů.natoč kdy je otevřené nejvíc a nastav 0,4mm a potom predstih
 
 
Datum: 18. října 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel10502    
Nazdárek draci měl bych takový všeobecnější dotaz dnes jsem si koupil Babettu 207 na motorkách mám najeto dost a pár jsem jich už vystřídal, ale babettu mám poprvé chci se zeptat jestli se z toho motůrku dá dostat víc než v něm je popřípadě nějaké jiné odzkoušené úpravy děkuji předem za odpovědi a návrhy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
vitus: záleží jaké máš úpravy, hodně lidí si dává na upravené válce karbec ze simála (16mm difuzor) ale dkyž ho máš dostatečně upravenej tak bych volil dell otro 19mm
 
 
Datum: 13. srpna 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Čau, jakej bys doporučil karbec s 19 mm difuzorem na babiznu (Dell Orto, jak je tu na pionýra na FK nebo třeba nějakej Amal na Simsony) a zda-li je možné použít starou přírubu z Babetty nebo si upravit přírubu z Pionýra a nebo udělat celou novou. Dík Taky bych chtěl Babettu 207 trochu poladit (válec a hlavu 210 už shánim ;-))
 
 
Datum: 13. srpna 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
lexa : nemáš zač a s tím zápalkem máš pravdu.. když chceš dělat úpravy tak hoodně moc záleží jak sešteluješ předstih když ho budeš mít naprd tak budeš rád žepojedeš s úpravou 50, bude se ti to přehřívat atd.. prostě předstih je věc která by se neměla zanedbávat-mluvím k upraveným strojům ale i sériových..
 
 
Datum: 20. října 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
největším paradoxem je,že to u 2T motoru neplatí....platilo by to jen do jisté míry...pak je užitečný předstih menší a menší....obecně malý předstih netočí a má sílu a velký předstih točí bez síly....sám jsem si to ověřil při prvních pokusech naladit závodní stroj...
 
 
Datum: 20. října 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Standa, Kekz: Díky za spolupráci. Co se regulovatelného předstihu týče, vycházím ze známé poučky: Malý předstih zapalování způsobuje pokles výkonu při vyšších otáčkách motoru. Motor se při akceleraci těžko dostává do vyšších otáček. Velký předstih zapalování zase způsobuje přehřívání motoru a pokles výkonu. Motor je náchylnější ke klepání. A teď úvaha: K docílení vysokých otáček bude potřeba nastavit předstih k vyšším hodnotám. Velký předstih však bude způsobovat problémy při volnoběhu a nízkých otáčkách motoru při popojíždění. Je-li však vyzkoušené, že výkon motoru lze zvyšovat i s konstantním nastavením předstihu, potom se mojí chybnou myšlenkou nutnosti regulovat předstih netřeba zabývat.
 
 
Datum: 20. října 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
lexa: sory někdy plácám blbosti.. jinak dobrý úpravy prej dělá woby.. hlavu si můžete nechat snížit u frikulína na obsah 5,5 mililitru.. ale s frikulínem sem se domlouval, ten to na babetty nedělá, protože nemá nástavec nebo co.. jinak jak už sem říkal.. úpravu třeba od wobyho.. jjinak babetta mě leží už dobrý 2 měsíce v garáži, rozdělaná a nepojízdná.. a měls i pro ni řpijet borec a já sem mu ju měl prodat.. udělal sem hroznou kravinu já vím.. ale možná si pro ni ještě nepřijel- že bych ji neprodával.. pak bych ti řekl kolik jede ale počítám že ta moje max 55 kiláků s lehkou úpravou válce..teď čekám na ještě jednu úpravu..
 
 
Datum: 19. října 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Lexa: Neznám tě a nechci do tebe rejt a nejak tě urazit,ale proč řešíš neměný předstih u babety?? fichtl ho má taky konstatní a není problém s ním točit 9000 otáček-viz "litgh verze" upravených válců,které umí jezdit na seriovém spodku motoru.... dotaz sice nebyl směřován ke mě,ale znám jednoho borce od slaného,který válce do báby upravoval....ale asi nikdo upravený válec neuměl odladit a pouze byli tapetovány diskuze dotazy typu proc to nema silu....určitě 6600 otáček není vrchol,ale na serii slušné;-)
 
 
Datum: 19. října 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Kekz: jaký kontaktní? Napslal jsem správně konstantním (ve smyslu při všech režimech jízdy stále stejným předstihem). Co se rozsahu úprav týče jsme na tom zhruba stejně, takže můžeme porovnávat. Z 210 mám nový válec, hlavu (nesnižovanou), píst, kroužky, karburátor (průměr difuzoru 12mm). Klikovku jsem nechal původní s bronzovým pouzdrem (byla v dobrém stavu, škoda ji měnit). U karburátoru dell orto nejde štelovat bohatost směsi, což je určitě nevýhoda při pokusech se zvyšováním výkonu. Radíš-li upravit válec, napiš přesně rozsah úprav nebo kontakt na někoho, kdo upravit válec opravdu umí. Stejně tak radíš snížit hlavu, ale nepíšeš o kolik. Máš-li ty, nebo kámoš na babetě tachometr a otáčkoměr, tak napiš kolik vám jezdí. Samozřejmě po rovině. Mě 207 jezdí po rovině max 44km/h při převodu 13/39 (pomalejší převod pro kopcovitý terén), což je 6600ot/min.
 
 
Datum: 19. října 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
abych se přiznal,tak už dlouho přemejšlim o koupi 207 babety a jejím odškrcení na uroven pionýra.....tady na fichtlkrámku byla sehnatelná 4 kanálová vložka válce,ta když se upraví...udela se vyfuk a uplne jiny sani a karbec tak.....hm...
 
 
Datum: 19. října 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Babeta má totálně zavřenej válec,takže je tam široký pole působnosti,ale musíš si rozmyslet,jestli máš na to,abys mohl nakoupit potřebné věci okolo.....není to jen o tom vzít pilník a propilovat kanály....
 
 
Datum: 19. října 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
lexa nechápu jak myslíš "kontaktním" předstihem... zaprv babetta má bezkontaktní zápalko a zadruhý já sem si koupil new válec, hlavu, kollínko, karbec z b. 210 a nic sem upravovat nemusel!!!!!!!jedinná úprava co sem dělal tak bylo to, že sem musel kapánek ohnout nahru držák cívky ale na nic to nemá vliv..
 
 
Datum: 19. října 2010 6:59
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Napumpuj řádně pneumatiky, promaž ložiska kol, seřiď brzdy aby za jizdy nepřibržďovali. Vyčisti komplet výfuk. Zkrať koleno výfuku tak, aby do tlumiče výfuku bylo zasunuto pouze 5 cm jeho délky. Je-li motor v dobrém stavu, válec nevyběhaný, nepřisává-li se někde falešný vzduch, karburátor je seřízený, spojky neprokluzují, potom netřeba dělat žádné další úpravy. Je to jednorychlostní stroj a žadnou úpravou výkon rapidně nezvýšíš. 70-ti km/h rychlosti docílíš při 9423 ot/min a těchto otáček těžko docílíš u motoru s konstantním předstihem. Výměna válce z 210 se řešila zde: http://www.fichtlpokec.cz/klika-pist-vybrus-kompres/id167691.html
 
 
Datum: 19. října 2010 1:16
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
kámoš má babettu 207, dobře se o ni stará a jede mu luxusně.. jinak jestli chceš lepší výkon.. kup hlavu, válec z babetty 210 + píst a kroužky.. otázka maximálně cca 1400Kč.. pak kup ještě karb dell orto.. udělej GO... dej tam těžší převod.. nezapoměň new válec dobře zajet! pak ta abbetta pojede suprově.. jestli chceš ještě ohodně vyšší výon doporučuji si nechat snížit hlavu, ojnici ckr, nechat si upravit válec.. karbec 19mm..pak ti ta abbetta poletí klidně i 70 kiláků když ji budeš mít dobře poladěnou.. ale tak to je už otázka peněz a času atd...
 
 
Datum: 18. října 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Čus draci mrkněte na tohle dílo http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/443626-50-23-mustang.html ,co vy na to.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10552    
je to stroj Adama Sipikala zo Slovenska ten stroj naozaj ide perfektne, mam taky dojem ze kazdy zavod stal na bedne !
 
 
Datum: 18. října 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10552    
je to stroj Adama Sipikala zo Slovenska ten stroj naozaj ide perfektne, mam taky dojem ze kazdy zavod stal na bedne ! aspon co som ja videl! a nepametam zeby ostal vyset koli vyfuku.
 
 
Datum: 18. října 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel1883    
tenn výfuk je dobře udělanej,nesouhlasím danekod
 
 
Datum: 18. října 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No má to celkem promáklý, asi bych tomu vytkl jenom ten vejfuk, měl by být už od válce nahoru (někde na něm zůstane viset)..
 
 
Datum: 18. října 2010 14:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10551    
škoda že je to 70ccm s tim an zavody nemužeš...
 
 
Datum: 18. října 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Pekny, jen kazdej kdo takhle tuni motorku musi pocitat ze se mu ty prachy uz nevrati, za tu cenu je to nerealny prodat podle me ;-)
 
 
Datum: 18. října 2010 4:50
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel3298    
nazdar potřebuju poradit... ja kdis na fichtlu dam plnej plyn tak se mi to začne dusit ale kdis mam pul plynu tak v poho ale nejede to nějak richle už nevim cim to muže byt budu vděčnej za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
karbec,předstih....tyhle dvě věci..asi
 
 
Datum: 18. října 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: jussstin      IP: uživatel9534    
čus,kamarádovi to taky dělalo tak jsem vyndal obě trisky a tětinkou z koštěte jsem je vyčistil,triska není průchozí jen ze strany,ale i když se podíváš na její špičku tak tam je taky malá dírka tak na to zkus
 
 
Datum: 17. října 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel3298    
jj čistil sem vsechno aji plovak sem radsi vimenil
 
 
Datum: 17. října 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
špatně vyčištěný karbec, špatna hladina v plovakovce ale to jsi už určitě zkoušel nebo ni?
 
 
Datum: 17. října 2010 22:25
 
<  990  991  992  993  994  995  996  997  998  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 16:50:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu