Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Hoj  Mám 05ku z 1963, chtěl bych ji dát do původního stavu, ale nejsem si jistej jestli tam mám motor z 05, poznám to něják od pohledu? Mne přijde stejnej jako u 21. Zapalování a karbec mam stejnej jako 21. Za kolik by se případně dal pořídit takovej motor, co tam patří?Thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 11:23
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 A krom toho karbece a zápalka jsou ty motory stejný? Že bych teda koupil motor z 05 třeba i z novější a dal tam to zápalko a karbec?
Datum: 07. listopadu 2010 11:23
Datum: 07. listopadu 2010 10:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Trochu se plácneš přes kapsu....1963 se na 05 dával motor co měl zapalování z 555 karburátor podobnej jako stadion S23 (vývozní verze) Přední blatník vypadal trochu jinak , ale nebyl ani z 555 ani 21 ale prostě přímo 05..jestli chceš mít vše origo tak si tohle poscháněj...ještě brzdový štíty byly z 555
Datum: 07. listopadu 2010 0:00
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Díky  Takže tam mám motor z 21čky jak sem myslel. Jen co tehle stroj pro mne nebude jediným vozidlem tak někde koupím ten 05kovej motor a pustím se do větších úprav, teď na něm jezdím hodně a za každýho počasí, takže zatím nemá cenu do něčeho většího se pouštět.
Datum: 06. listopadu 2010 16:33
 poznáš to tak že pravej kryt nebude hranatej a na vrchu nebude pružinka ke spojce ale bude celej zakulacenej a na leve straně to poznáš tak že to má víčko na nalití převodovího oleje vzadu k zadnímu krytu a ne ve předu
Datum: 06. listopadu 2010 16:08
 Motor jawa 21 má ze strany zapalování takový hranatější motor,spojkové lanko je vedeno vrchem-zaháknuto do ramínka a taky je na tom víku takové malé trojůhelníkové víko na třech šroubech,které kdyžs e sundá tak je přístup k zapalování... Motor jawa 05 je ze strany zapalování pěkně kulatý,spojkové lanko vede zepředu-spodem a nemá na sobě žádné víko k zapalování. Ta cena dobrého motoru se pohybuje tak 500-1000Kč.
Datum: 06. listopadu 2010 16:05
|



|