Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fichtlař
IP: uživatel10446
 zdar, leju do fichtla do benzinu olej REPSOL 2T (je červenej) litr stojí okolo 200 kč, myslíte že je to lepší než klasické M2T? ale zdá se mi to hodně drahé, nevíte o nějakém taky dobrém oleji levnějším? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 19:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 neupravovaný fechtl ti dá maximum 70 a to už je na něho zátěž možná tak z kopca pořádného dá těch 80
Datum: 11. listopadu 2010 18:59
 repere ... to snad nemyslíš vážně s tou 85kou
Datum: 10. listopadu 2010 16:53
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel10662
 já používám olej motul tsf 16 stojí okolo 100 Kč půl litr mažu 1:35 výbrus mi vidržel čtyři sezony a to jezdím stylem nastartovat párkrát trochu přidat plyn vijet a plnej kotel a pionýr mi jezdil 85 po rovince a 90 zkopečka a nelaborovat s jiným karbecem jezdim na ten výbrus ještě teď !!
Datum: 10. listopadu 2010 15:46
Datum: 09. listopadu 2010 23:11
 Používám od výbrusu (nyní najeto asi 3500 km) jen Repsol Moto Town 2T a jsem s ním spokojený, ale z důvodu, že ho u nás v krámě zdražili (nyní stojí tento minerál 194 Kč), tak chci po vyjetí tohoto oleje zkusit Motul Motomix 100, slyšel jsem, že je to totiž taky dost dobrý olej
Datum: 09. listopadu 2010 21:12
 já jezdím levnou polosyntetiku v poměru 1:50 i závodně a problémy to nedělá
Datum: 09. listopadu 2010 21:07
Jméno: dusan
IP: uživatel10659
 aoj nazor je taky, že je jedno aký olej pouzijes na mazanie hlavne žeje určený pre dvojtaktné motory a nie pre hzdrauliku alebo prevodovku. Ak pouzivas minerál ako napr. staré dobré M2T musíš castejsie cistit výfuk, ak je dobre nastavená zmes tak na pieste toho karbonu vela nie je. Plna syntetika menej karbonizuje a menej dymí. Podstatnejsie ako dumat nad mineralo a syntetikou, je dodrzat ymiesavaci pomer ktorý je myslím 1:33. Ak si niekto mzslý že moye dat do fika pomer 1:100 lebo dal plnu syntetiku tak je na velkom omyle. Ja pouzivam REPSOL racing ale pomer mam 1:38. Ked som dal 1:40 a isiel som na dlhsiu cestu ( pod 40km nejazdim)tak sa pridieral.
Datum: 09. listopadu 2010 21:03
 já slyšel že maže až od určitý teploty,ale chlapy co jezdí motokros řikali že je to blbost
Datum: 09. listopadu 2010 20:34
 Samo že se tam může dávat,znám od vidění jednoho chlápka co ji dává do silně upravenýho motoru 1:100 a jak mu to jede  Ale na druhou stranu sem slyšel ale jenom slyšel nedám za to ruku do ohně že se optimálně spaluje až nad určitý otáčky kterých sériovej fichtl vůbec nedosáhne.
Datum: 09. listopadu 2010 20:24
 když už je tu řeč o olejích... kdysi tu bylo řečeno že plná syntetika nemá co v pionýru dělat... 50% lidí to potvrdilo a další pulka řekla že je to nesmysl... co je na tom pravdy? a kdyby to tam neepatřilo teda což simyslim že je blbost... co by to poškodilo? dík
Datum: 09. listopadu 2010 19:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ten castrol garden 2t je fakt supr olej málo karbonuje a ani nejak nekouří
Datum: 09. listopadu 2010 18:45
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Já mám taky castrol garden 2T akorat že ja mám červenej a je super pěkne spaluje
Datum: 09. listopadu 2010 18:42
Jméno: bob
IP: uživatel9836
 m2t je nej ojej
Datum: 09. listopadu 2010 18:40
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 liju do jawk 2TC to je olej do zahradních sekaček 2dobých a jede to super a vubec to nekuři nabo jenom minimálně doporučuju stji asi tak 100/l
Datum: 09. listopadu 2010 18:27
 olejů jsou dva druhy: dobrý a laciný
Datum: 09. listopadu 2010 18:06
Jméno: ales
IP: uživatel10656
 Cau s M2T můžeš mazat tak řetěz v motorovce. Má děsný spalování jestli se vúbec spaluje. Jinak můžeš tam lejt třeba voleje určený do motorovek třaba Husqvarna nebo STEEL stojí kolem 150 korun litr a spalujou se krásně žadnej zbytek karbonu na Pístu a ve valci.
Datum: 09. listopadu 2010 18:05
 chtěl bych se zeptat,momentálně mám carlson garden 2T polosyntetiku a zdá se mi že to nějak hodně karbonuje (1:50) je to možný?
Datum: 09. listopadu 2010 18:03
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kup si castrol garden 2T je zelený a perfektně sa spaluje
Datum: 09. listopadu 2010 17:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Stihl stojí asi 150/l a do pionýra je taky perfekt
Datum: 09. listopadu 2010 17:42
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, já mám Babettu210 Tuning a leje do benzínu tky olej za 200Kč Shell Advance VSX 2T.
Všechny oleje jsou lepší než M2T xD
Datum: 09. listopadu 2010 17:17
 Je to nesrovnatelně lepší olej
Datum: 09. listopadu 2010 17:10
Jméno: Jawa
IP: uživatel9681
 Ahojte...jak se dá vyměnit pružiny v přední vidlici na mustanga?? Ty pružiny jsou tam na pevno ke kluzákům co drží kolo..děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:01
 musíš zabrat
Datum: 09. listopadu 2010 17:01
Jméno: Jawa
IP: uživatel9681
 Už to jde.....dík za radu!!!
Datum: 09. listopadu 2010 16:59
Jméno: Jawa
IP: uživatel9681
 Našroubované??  a jak je mám vyšrubovat??...to nejde
Datum: 09. listopadu 2010 16:56
 Nejsou tam napevno...jsou tam našroubované
Datum: 09. listopadu 2010 16:51
 Zdravim chcem sa opitat či može zválane koleno výfuku menší prietok plynou sposobuvat prehrievanie motora pridrel som piest mažem 1:25 bol chyteny na vyfukovom kanály a spredu bol jakoklebi ze nataveny zmes chdobna neni predzapal tiez neni velky sviecka je dobra dakujem za odpovede .\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 22:27
 Už som nato prišol mala tolerancia na valci
Datum: 11. listopadu 2010 22:27
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Čau kde se dá koupit nějaká nehořlavá paska potřebu ju dat mezi koleno a výfuk ,aby už to nepodfukovalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2010 7:08
 nařiznu výfuk do kříže a dám tam šroubovací objímku
Datum: 10. listopadu 2010 7:08
 jenže když to svaříš a povolí se ti kříž (což se stává)vytrhne ti ti štefty na válci
Datum: 10. listopadu 2010 7:06
 Na tohle je prostě nejlepśí svaření..když to pak dobře zabrousíś není to skoro vidět nefouká to nikde.....zkus namotat teflonovou pasku...koupis ji v zelezaku...a na to to stahni objimkou, vydrzi to tak tejden jezdeni
Datum: 09. listopadu 2010 22:33
 tak já mám tu největší prasárnu (zavaření) už udělanou několik let a nemůžu si to vynachválit, předtím jsem zkoušel růszný silikony, pásky apod. a vždycky to po časevzalo za své, ale po svaření je klid a i tak se dá výfuk dobře vyčistit
Datum: 09. listopadu 2010 21:15
 největší prasárna coje tak to že to svařiš...
Datum: 09. listopadu 2010 18:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja to mel reseny tim nejvic prasackym resenim co jde, ale fungovalo to  Tuna silikonu, drat, alobal
Datum: 09. listopadu 2010 18:36
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 To jsem taky řešil...Různý nehořlavý lepenky, lepidla, plechovku od Colly, všechno vilítlo....Tak sem vyvrtal jak je díra co drží vejfuk ještě jednu, blíž a OK...Měl sem vejfuk moc daleko, chce to mít na tom kolínku co nejvíc naražený...Ale ne vždy si tím pomůžeš, třeba pokud máš kolínko něják blbě promáčklý...
Datum: 09. listopadu 2010 18:33
 dej tam azbestovou šnůrku popatlanou silikonem...
Datum: 09. listopadu 2010 17:02
 daj tam platok plechu z hliniku alebo čo
Datum: 09. listopadu 2010 16:41
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 12:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 02. ledna 2011 12:18
 Zdravim viem že je to blba otazka kedy je menší predzápal ked potočím zapalovanie do prava ? Mam 21tku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 21:30
 dobre dakujem
Datum: 09. listopadu 2010 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do prava ( po směru hodinových ručiček ) je menší
Datum: 09. listopadu 2010 17:44
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel10657
 myslím si že je to puvodem od pana Marka....uz jsem jich pár viděl....prej je to dost slušná řežba.....ale je to 70ccm,takze zapomen na zavody.....
Datum: 09. listopadu 2010 18:26
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No ja to tam ani neci, jen me to plesklo do oka
Datum: 09. listopadu 2010 9:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 pokiaľ viem tak valce radu 550 a 555 sa už vôbec nevyrábajú takže to asi poliak nebude ale toto by som si do motora nedaval nieje nad vrtnie od 38mm až 40mm
Datum: 09. listopadu 2010 9:44
 Dobrý večer. Omluvte mě za inzerát vím že to sem nepatří. mám to vystavené tady i ruzne po inzercích a nikdo se neozávý a nutně to potřebuji tak píšu sem,vidí to tu více lidí. Shanim co nejzachovalejší řiditka s řirš hrazdou na pincka... pište prosím kdo má.nemažte to prosím,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 14:44
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 13. listopadu 2010 14:44
 řiditka s širší hrazdou na jawu 21 aby měly pěkný zachovalý chrom pokud možno jako nový.. to co si mi poslal to je na nějakou kývačku
Datum: 13. listopadu 2010 14:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Tak v tom pripade nwm co schanis, ja tam riditek vidim hafec
Datum: 11. listopadu 2010 21:33
 nesezenu,kdyby byly neptám se tu
Datum: 11. listopadu 2010 21:31
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 10. listopadu 2010 10:49
 Seso mohl bych se zeptat prosím kolik zhruba budou stát? Jen tak odhadem díky
Datum: 09. listopadu 2010 16:48
Jméno: david
IP: uživatel9268
 jedny bych měl na prodej.ale budou k mani asi az pristi tyden.pis na e-mail davidsvoma@seznam.cz
Datum: 09. listopadu 2010 15:28
Jméno: hrbik
IP: uživatel10654
 A bude po novém roce také koleno výfuku s falcem na fichtla?
Datum: 09. listopadu 2010 14:47
 budou super kvalitni ale az po novem roce
Datum: 08. listopadu 2010 23:53
 zdarec draci mam dotaz chtel sem se zeptat mam jawu 250 a slysel sem ze cislo na stojanku ma neco spolecneho kolikaty je to vyrubeny kus je to pravda ??? jo a jeste mam stadiona s11 stoji mi v garazi a akorad se na nej prasi levne prodam nebo vymenim moje cislo je 733 365 599
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 6:15
Jméno: jindrich martínek
IP: uživatel10652
 Ahoj Dave,měl bych zájem o koupi stadiona s 11. Jsou to nádherné strojky. Kolik by stál?Je provozuschopný,nebo je na opravu?
Datum: 09. listopadu 2010 6:15
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau dělaly se jawy 250/353 v černé barvě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 21:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 v čiernej sa robili len CŽ
Datum: 08. listopadu 2010 21:57
 Hele co mě přišlo na mail: Dobrý den,
Jmenuji se Vero, jeden pěkně vypadající holka jsem viděl váš e-mail od (www.sesa-moto.cz) dnes, a když jsem hledal někoho, psát a stal se o vás zajímá a navázat vážný vztah s vámi, budu také rád, aby věděli, že více, a Pokud můžete poslat e-mail na mou e-mailovou adresu, dám vám moje fotky tady je moje e-mailová adresa (verobugiba@hotmail.co.uk) Věřím, že můžeme přejít od tady! Čeká se na váš mail na mou e-mailovou adresu
Nejlepší ohledem
Vero.
Jsem pro aby se každej na sesa-moto musel zaregistrovat aby mohl vidět kontakt
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 22:13
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
Datum: 09. listopadu 2010 22:13
Datum: 09. listopadu 2010 21:09
Datum: 09. listopadu 2010 21:09
 mě nic...
Datum: 09. listopadu 2010 20:31
 Tak sem se tej údajně hezkej(spamerce/ovi) holce ozval at pošle fotku,sem zvědavej jakej trojan mě příde
Datum: 09. listopadu 2010 20:27
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 taky taky
Datum: 09. listopadu 2010 17:11
Jméno: karelhhh
IP: uživatel10567
 mě ta mrdka taky přišla
Datum: 09. listopadu 2010 15:21
Jméno: viktor009
IP: uživatel8574
 JJ taky mi to přišlo.
Datum: 09. listopadu 2010 11:51
Jméno: grepak.s
IP: uživatel10653
 To je zkurvenej automat, je videt ze je to prekladany z AJ... Totok mazat..
Datum: 09. listopadu 2010 8:13
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Prosel bych si kompa necim, docela bych se bal nejakyho keylogeru z toho... jinac mi to taky prislo
Datum: 09. listopadu 2010 5:49
 Normální hacker-spamer, hoď to do spamu a ignoruj to popřípadě ho nahlas správci emailu
Datum: 08. listopadu 2010 21:47
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, je možný aby mi zčervenalo koleno výfuku ? po 3km? jelo že je tak rozpálený ? a čím to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:15
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Ja myslím, že je to předstih, protože když je moc velký, tak to bude pálit ještě s otevřeným výfukovím kanálem. Nevím jestli je to tak. Jen jsem nad tím tak zapřemejšlel. Ale to by to špatně jelo. Jede ti to normalně???
Datum: 09. listopadu 2010 17:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nevim s timhle nemam zkusenosti, ale kdyz tak premejslim, co kdyby ti to jen spatne spalovalo benzin? Spatne smichanej s olejem(velkej pomer/malej pomer nevim) spatna svicka, civka... Dejme tomu ze by ti to slo do valce kde by se to nestacilo spalit, je mozny ze ti to dal pude do vyfuku kde se to po delsi jizde zahreje a vyhori(viz. vypalovani vejfuku) nevynechava ti to nejak za jizdy?
Jinac michal- min oleje vetsi treni vetsi zahrivani
Datum: 09. listopadu 2010 5:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nemáš ho zakarbonovaný?
Datum: 08. listopadu 2010 22:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mne sa to stalo ale to som mal len zelenofialové koleno ale to preto že som dal malo oleja a potom som mal pridretý piest
Datum: 08. listopadu 2010 21:59
 proč by to dělalo málo oleje ? mně to dělal simson ale přitom to uplně normálně jelo, bylo to připeklými kladívky
Datum: 08. listopadu 2010 21:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 buď zlý predstih alebo málo oleja v benáli
Datum: 08. listopadu 2010 21:37
 zdravim,chtel bych se zeptat estli by šlo zapalování z pionýra na babetu,a nebo co by se muselo upravit aby tam šlo ,díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 12:37
 ok,dík
Datum: 09. listopadu 2010 12:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 prerobiť babetu na kladivkové zapaľovanie je podľa mňa uplná zbytočná namaha efekt nemusí byť vôbec dobrý si zožen radšej zapalko z babety namontuj a jazdíš
Datum: 09. listopadu 2010 9:53
 Zdavim,chci se zeptat na problem u babetty 207 nevim jak zeštelovat karburátor.když totiž nastavím šroubek bohatosti na 1/4-1/2otačky tak to nastartuju ale nemá to vůbec tah a otáčky a v okamžiku to zdechá.Když ho ale celej vymontuju tak je to tak jak má být.Prosím poradte čim to muže byt.Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 7:37
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ten šroubek povol o jednu a půl otáčky a když to nebude OK ,tak máš ucpaný kanálek. Vzduch vede z přední části karburátoru
(pod černým krytem) do otvoru pro šroubek bohatosti a dále do prostoru trysky volnoběhu a na dně je nepatrný otvor,
který ústí do rzprašovače. Tato cesta vzduchu nusí být průchodná.
Datum: 09. listopadu 2010 7:37
 je to alternativní.. mě to jede až je bohatost povolena o 3 otáčky  .. a svíčka cihlová
Datum: 08. listopadu 2010 22:25
 tenhle problém mam taky a vubec se to nechce rozjet musim šlápnout aby se tu vubec pohlo a to mam 70 kg, taky vubec nevim c s tim..
Datum: 08. listopadu 2010 21:08
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:21
 ja to hlavné rozumjem  JÁÁÁWA
Datum: 09. listopadu 2010 17:21
Datum: 09. listopadu 2010 16:49
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Sorry shrek ale fakt si myslis ze to je anglicky? :-/  DDDD
Datum: 09. listopadu 2010 5:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 hľadal som ale nejak sa mi to nepodarilo treba sa spýtať starších čo ešte ruštine rozumejú
Datum: 08. listopadu 2010 21:40
 jsem si myslel že anglickým písním moc nerozumím ale dohleto je moc  ale není špatná,má někdo překlad?
Datum: 08. listopadu 2010 21:34
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 opravdu kvalitní hudba..
Datum: 08. listopadu 2010 21:21
Datum: 08. listopadu 2010 20:00
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Zdravím.Mám dotázek.U fichtla se mi začína strašně probarvovat chrom na kolenu a jde to čim dál tim víc přes celej vejfuk.Co to může způsobovat?Kvalita chromu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 22:56
 chtěl jsem nové koleno... bez falce kupovat nechcuprotože za měsíc by to vypadalo stejně a to s tím falcem už tu neni,škoda no
Datum: 08. listopadu 2010 22:56
 nekupoval sis nahodou koleno bez falce?  tyhle kolena to dělaj chrom je doost nekvalitni...
Datum: 08. listopadu 2010 22:13
 Nekvalitní chrom který špatně snáší vysoké teploty
Datum: 08. listopadu 2010 22:02
 Dobrý den prosím vás strašně moc o radu mám moto-Dandy 50 a mám problem nevrací se mi startovaci páka (nakopávačka) nastartovat de ale když nastartuji ta páka zustane dole a strašně v tom křachtá okamžitě jsem to chcípnul a nevím co stím pružina pod víkem není a ani jí tam nevydím a vubec nevím jesi to není třeba na pulení motoru jesi to naní tam a chtěl jsem se zeptat tedy co stím???moc prosím o radu co nejrychleji děkuji za každy komentář všem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2011 10:44
Jméno: dandy
IP: uživatel11781
 Už jsi to vyřešil? - já jo.
Datum: 31. května 2011 10:44
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja mam pocit ze tady ti nikdo moc neporadi, zkusil bych se jedine podivat na netu jak je to tam reseny a trocha zapremejslet http://dandy.tym.cz/Dokumenty/ (nekde by tam mel bejt katalog ND nebo tka neco)
Datum: 09. listopadu 2010 6:12
Jméno: Fik
IP: uživatel3522
 Hoj lidi, mate nejake zkusenosti s klikou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2737.html ? ja jen ze budu delat kompletni GO motoru a potreboval bych zrepasovat kliku ale tady v mototechne za to chtej 1200 a nova klika by byla vyhodnejsi...tak se ptam jestli je ta klika co tu mate vycentrovana, vyvazena a je v ni ojnice ktera dlouho vydrzi.....koupil bych si ji samozrejme az bude na sklade  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:20
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Ale za 1200. To je moc. Ja bych si asi koupil novou, ale možná bude ta stará lepší, protože tam bude lépe sedět. Jestli koupis kliku, tak si kup i ložiska.
Datum: 09. listopadu 2010 17:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dělej jak myslíš , ale já bych nechal repasovat starou
Datum: 08. listopadu 2010 19:58
 Cau! má niekto skusenosti s olejom Mobil Extra 2T? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 13:21
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ahoj, musím tě zklamat protože já s tímto tebou dotazovaným olejem žádné zkušenosti nemám, ale slibuju že až na jaře začnu jezdit, tak ho vyzkouším a dám ti pak vědět.. tak se nezlob že jsem ti neporadil.
ale tady je odkaz a v něm nějaké info, dle tohoto tedy soudím že použití takovéhoto oleje nebude žádný problém http://www.lubstar.info/cz/technicke-listy/Mobil%20Extra%202T%20new.pdf
Datum: 06. ledna 2011 13:21
Jméno: mustng
IP: uživatel10648
 Zdr chlapy mam 2 dotazy 1.pojede lip muj fechtl když koupim ten jednokroužkový pist 2.jaky byste doporučily starši karbec aby měl větši difusor prej je dobrej s naky 150 nebo co ? dikyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 16:03
Jméno: Gori
IP: uživatel10655
 Ahoj, moj nazor; pouzitie piesta s jedno alebo dvoj kruzkom,je velmi siroky pojem, u fichtla by som sa rozhodoval pri vyberani piesta podla toho na co motor bude pouzivany-v akych otackach- u pio. sa hlada vykon v malickostiach, aj ked pocet piestnych kruzkov neni malickost.Motor ktory najviac "hviezdy" vo vysokych otackach tam je vhodne pouzit jenokruzko bavime sa o hodnotach otacok ce 9000ot/min, avsak na motor so silnym zatahom od "spodu" je vhodne pouzit 2 kruzkovy piest,, ..jedno kruzkovy piest moze pri nizkych otackach prefuknut!... to je len zhruba v kocke, ALE zalezi na vela inych faktoroch, ja jazdim cross a tam je idealne pouzit 2 kruzkovy piest ALE s kruzkami o hrubke 1mm!!!!pri takto tenkych kruzkoch nemam problem s vysokimi otackami a ani s "prefuknutim" pri nizkych otackach,,,,,ale tato tema o hrubke,pocte,tvare,profile,kruzka je nadlhsie dizkusie a pre neupravene valce zanedbatelna .
Datum: 09. listopadu 2010 16:03
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Ja si taky myslím, že je to naprd. Píst by praskl a poničilo by to válec a kdo ví jesti né ještě kliku.A k těm úpravám: na těch fichtlech měli více úprav něž jsem tady jmenoval. ale pokud chčeš aby ti fechtl jel jako novej, tak stačí jen POŘÁDNĚ vyčistit karbec. Něž jsem si strhl te závit, tak jsem s tím lítal 80 z kopce a skoro 70 po rovině na asfaltu a to to mám celé v originále.
Datum: 09. listopadu 2010 6:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 09. listopadu 2010 5:53
Jméno: dusan
IP: uživatel10651
 Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
Datum: 08. listopadu 2010 23:02
Jméno: dusan
IP: uživatel10651
 Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
Datum: 08. listopadu 2010 22:52
 tak mě řekni proč se stejsky několik let usilovně snaží aby mu pincek jel 90km/h když stačí snížit hlavu,dat tam lehký píst a stočit kliku podle tebe... Je to kravina keramicky pist neexistuje,jestli si to nepleteš s pístem s obsahem křemíku nebo čeho
Datum: 08. listopadu 2010 19:38
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Já myslim že když tam dáš píst z modelíny tak nebude problém jet 190...
Datum: 08. listopadu 2010 19:34
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Já taky ne, ale rikal to strejda, že prej je tam dávali, aby byli lehčí. Pak ještě odlechčovali kliku, brousili hlavu a by se zvýšila komprese. Prostě tuneři. 
Ono každé to vylepšení nic moc nepřidalo, ale když toho bylo více, tak bylo znát. Lítali s tím i devadesát a to nez kopce, normalne po rovině.
Datum: 08. listopadu 2010 18:31
 ani já..
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
 teda musim se přiznat že s keramickým pístem jsem se v životě nesetkal...
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 kroužkovÝ
Datum: 08. listopadu 2010 18:18
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Já zastávám dvou kroužkoví píst.  Nejlépe keramicky, aby byl lehčí. Ale nevim, kde ho sehnat, rikal mi to strýc, že ty keramické dávali před 30ti lety. Kup si originál s dvouma kroužkama. Nevíte někdo, kde se daji ty keramicke pisty sehnat???
Datum: 08. listopadu 2010 18:17
 mustang : pěkně na píču ta tvoje volba co chceš udělat..to už bude úplně mega komprese která ti bdue akorát tak khovnu a motor nebude mít takovou životnost...
Datum: 08. listopadu 2010 17:57
Jméno: dgjdf
IP: uživatel10648
 no jasny vdit ty už maš nalitano 40tisic velkej kluk !!!
Datum: 08. listopadu 2010 17:49
 jo 85 z kopce zvládnu i s 13Z
Datum: 08. listopadu 2010 17:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámošoj taky jel pionýr s 3 kroužkem a ze 14 zubem z kopce 85
Datum: 08. listopadu 2010 16:58
 boocheer moje řeč
Datum: 08. listopadu 2010 16:54
 jasně 85 a pak se probudil
Datum: 08. listopadu 2010 16:51
Jméno: mustang
IP: uživatel10648
 mam doma 3kroužák a chcu skusit 3kroužak sniženou hlavu a 14 zub co myslite jak to pojede bratranec tam dal 14 zub na seriovku a jelo to 85 a s těmahle upravama a upravenej hikone \r\n
Datum: 08. listopadu 2010 16:48
 1 krouzkovy pist bude mit mensi kompresi ale taky mensi treni takze dovoli vic otacek,ale zase bude mit malou silu napr. do kopcu..2 krouzkovej je takovej stred a 3 krouzkovej (sesa ho tu uz bohuzel nema  ) zase dovoli min otacek diky vetsimu treni krouzku,ale zase bude mit vetsi kompresi a vetsi zatah.
Datum: 08. listopadu 2010 16:44
|



|