slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  969  970  971  972  973  974  975  976  977  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel10446    
zdar, leju do fichtla do benzinu olej REPSOL 2T (je červenej) litr stojí okolo 200 kč, myslíte že je to lepší než klasické M2T? ale zdá se mi to hodně drahé, nevíte o nějakém taky dobrém oleji levnějším? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
neupravovaný fechtl ti dá maximum 70 a to už je na něho zátěž možná tak z kopca pořádného dá těch 80
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
repere ... to snad nemyslíš vážně s tou 85kou
 
 
Datum: 10. listopadu 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel10662    
já používám olej motul tsf 16 stojí okolo 100 Kč půl litr mažu 1:35 výbrus mi vidržel čtyři sezony a to jezdím stylem nastartovat párkrát trochu přidat plyn vijet a plnej kotel a pionýr mi jezdil 85 po rovince a 90 zkopečka a nelaborovat s jiným karbecem jezdim na ten výbrus ještě teď !!
 
 
Datum: 10. listopadu 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: richarddusek      E-mail:      IP: uživatel10661    
cau ja používam olej do m.pil stihl http://www.zahrada-obchod.cz/detail.asp?id=429&groupid=95&groupsub=96 fakt dobrý 1:40
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Používám od výbrusu (nyní najeto asi 3500 km) jen Repsol Moto Town 2T a jsem s ním spokojený, ale z důvodu, že ho u nás v krámě zdražili (nyní stojí tento minerál 194 Kč), tak chci po vyjetí tohoto oleje zkusit Motul Motomix 100, slyšel jsem, že je to totiž taky dost dobrý olej ;-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jezdím levnou polosyntetiku v poměru 1:50 i závodně a problémy to nedělá
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: dusan      IP: uživatel10659    
aoj nazor je taky, že je jedno aký olej pouzijes na mazanie hlavne žeje určený pre dvojtaktné motory a nie pre hzdrauliku alebo prevodovku. Ak pouzivas minerál ako napr. staré dobré M2T musíš castejsie cistit výfuk, ak je dobre nastavená zmes tak na pieste toho karbonu vela nie je. Plna syntetika menej karbonizuje a menej dymí. Podstatnejsie ako dumat nad mineralo a syntetikou, je dodrzat ymiesavaci pomer ktorý je myslím 1:33. Ak si niekto mzslý že moye dat do fika pomer 1:100 lebo dal plnu syntetiku tak je na velkom omyle. Ja pouzivam REPSOL racing ale pomer mam 1:38. Ked som dal 1:40 a isiel som na dlhsiu cestu ( pod 40km nejazdim)tak sa pridieral.
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já slyšel že maže až od určitý teploty,ale chlapy co jezdí motokros řikali že je to blbost
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samo že se tam může dávat,znám od vidění jednoho chlápka co ji dává do silně upravenýho motoru 1:100 a jak mu to jede :-) Ale na druhou stranu sem slyšel ale jenom slyšel nedám za to ruku do ohně že se optimálně spaluje až nad určitý otáčky kterých sériovej fichtl vůbec nedosáhne.
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když už je tu řeč o olejích... kdysi tu bylo řečeno že plná syntetika nemá co v pionýru dělat... 50% lidí to potvrdilo a další pulka řekla že je to nesmysl... co je na tom pravdy? a kdyby to tam neepatřilo teda což simyslim že je blbost... co by to poškodilo? dík
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ten castrol garden 2t je fakt supr olej málo karbonuje a ani nejak nekouří
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Já mám taky castrol garden 2T akorat že ja mám červenej a je super pěkne spaluje :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel9836    
m2t je nej ojej
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
liju do jawk 2TC to je olej do zahradních sekaček 2dobých a jede to super a vubec to nekuři nabo jenom minimálně doporučuju stji asi tak 100/l
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olejů jsou dva druhy: dobrý a laciný
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: ales      IP: uživatel10656    
Cau s M2T můžeš mazat tak řetěz v motorovce. Má děsný spalování jestli se vúbec spaluje. Jinak můžeš tam lejt třeba voleje určený do motorovek třaba Husqvarna nebo STEEL stojí kolem 150 korun litr a spalujou se krásně žadnej zbytek karbonu na Pístu a ve valci.
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtěl bych se zeptat,momentálně mám carlson garden 2T polosyntetiku a zdá se mi že to nějak hodně karbonuje (1:50) je to možný?
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
kup si castrol garden 2T je zelený a perfektně sa spaluje
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Stihl stojí asi 150/l a do pionýra je taky perfekt
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čus, já mám Babettu210 Tuning a leje do benzínu tky olej za 200Kč Shell Advance VSX 2T. Všechny oleje jsou lepší než M2T xD
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to nesrovnatelně lepší olej :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel9681    
Ahojte...jak se dá vyměnit pružiny v přední vidlici na mustanga?? Ty pružiny jsou tam na pevno ke kluzákům co drží kolo..děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš zabrat :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel9681    
Už to jde.....dík za radu!!!
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel9681    
Našroubované?? :-) a jak je mám vyšrubovat??...to nejde:-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsou tam napevno...jsou tam našroubované
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim chcem sa opitat či može zválane koleno výfuku menší prietok plynou sposobuvat prehrievanie motora pridrel som piest mažem 1:25 bol chyteny na vyfukovom kanály a spredu bol jakoklebi ze nataveny zmes chdobna neni predzapal tiez neni velky sviecka je dobra dakujem za odpovede .\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už som nato prišol mala tolerancia na valci
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Čau kde se dá koupit nějaká nehořlavá paska potřebu ju dat mezi koleno a výfuk ,aby už to nepodfukovalo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nařiznu výfuk do kříže a dám tam šroubovací objímku
 
 
Datum: 10. listopadu 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže když to svaříš a povolí se ti kříž (což se stává)vytrhne ti ti štefty na válci
 
 
Datum: 10. listopadu 2010 7:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tohle je prostě nejlepśí svaření..když to pak dobře zabrousíś není to skoro vidět nefouká to nikde.....zkus namotat teflonovou pasku...koupis ji v zelezaku...a na to to stahni objimkou, vydrzi to tak tejden jezdeni :-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já mám tu největší prasárnu (zavaření) už udělanou několik let a nemůžu si to vynachválit, předtím jsem zkoušel růszný silikony, pásky apod. a vždycky to po časevzalo za své, ale po svaření je klid a i tak se dá výfuk dobře vyčistit ;-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
největší prasárna coje tak to že to svařiš...
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ja to mel reseny tim nejvic prasackym resenim co jde, ale fungovalo to :-D Tuna silikonu, drat, alobal
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
To jsem taky řešil...Různý nehořlavý lepenky, lepidla, plechovku od Colly, všechno vilítlo....Tak sem vyvrtal jak je díra co drží vejfuk ještě jednu, blíž a OK...Měl sem vejfuk moc daleko, chce to mít na tom kolínku co nejvíc naražený...Ale ne vždy si tím pomůžeš, třeba pokud máš kolínko něják blbě promáčklý...
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam azbestovou šnůrku popatlanou silikonem...
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj tam platok plechu z hliniku alebo čo
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar borci zajímalo by mě co tam má za upravu toho pístu nevíte někdo nebo někdo máte?fotku mi nechce poslat http://aukro.cz/item1310990211_jawa_555_pionyr.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Už si to tu dával a asi nikto nedal dostatočnú odpoveď tak ja ti dám len dve možnosti buď je to úprava táto http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-555-pionyr.html alebo je tú druhá možnosť že sú to keci len aby ten paskvil majiteľ predal čo za najlepšiu cenu
 
 
Datum: 02. ledna 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim viem že je to blba otazka kedy je menší predzápal ked potočím zapalovanie do prava ? Mam 21tku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre dakujem
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
do prava ( po směru hodinových ručiček ) je menší
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
To je ten polskej "shit" valec http://aukro.cz/item1300171584_70cc_valec_jawa_50_550_555.html nebo jde o neco novyho? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10657    
myslím si že je to puvodem od pana Marka....uz jsem jich pár viděl....prej je to dost slušná řežba.....ale je to 70ccm,takze zapomen na zavody.....
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
No ja to tam ani neci, jen me to plesklo do oka
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 9:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
pokiaľ viem tak valce radu 550 a 555 sa už vôbec nevyrábajú takže to asi poliak nebude ale toto by som si do motora nedaval nieje nad vrtnie od 38mm až 40mm:-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 9:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer. Omluvte mě za inzerát vím že to sem nepatří. mám to vystavené tady i ruzne po inzercích a nikdo se neozávý a nutně to potřebuji tak píšu sem,vidí to tu více lidí. Shanim co nejzachovalejší řiditka s řirš hrazdou na pincka... pište prosím kdo má.nemažte to prosím,díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
nemas to jedno? uchytit tam taky dou :-/ jen k tomu potrebujes takovou kravinu viz. uchyceni na tomhle http://jawa.xf.cz/foto/jawa20/1.JPG
 
 
Datum: 13. listopadu 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řiditka s širší hrazdou na jawu 21 aby měly pěkný zachovalý chrom pokud možno jako nový.. to co si mi poslal to je na nějakou kývačku
 
 
Datum: 13. listopadu 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Tak v tom pripade nwm co schanis, ja tam riditek vidim hafec
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesezenu,kdyby byly neptám se tu :-D
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nepovidej ze na aukru nic nesezenes... co http://aukro.cz/item1306116457_jawa_cz_175_250_350_riditka_sport.html ? musi jich tam bejt hafec
 
 
Datum: 10. listopadu 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seso mohl bych se zeptat prosím kolik zhruba budou stát? Jen tak odhadem díky
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel9268    
jedny bych měl na prodej.ale budou k mani asi az pristi tyden.pis na e-mail davidsvoma@seznam.cz
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10654    
A bude po novém roce také koleno výfuku s falcem na fichtla?
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou super kvalitni ale az po novem roce
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: dave025      E-mail:      IP: uživatel8478    
zdarec draci mam dotaz chtel sem se zeptat mam jawu 250 a slysel sem ze cislo na stojanku ma neco spolecneho kolikaty je to vyrubeny kus je to pravda ??? jo a jeste mam stadiona s11 stoji mi v garazi a akorad se na nej prasi levne prodam nebo vymenim moje cislo je 733 365 599 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 6:15
 
 
 
 
Jméno: jindrich martínek      IP: uživatel10652    
Ahoj Dave,měl bych zájem o koupi stadiona s 11. Jsou to nádherné strojky. Kolik by stál?Je provozuschopný,nebo je na opravu?
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 6:15
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
čau dělaly se jawy 250/353 v černé barvě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
v čiernej sa robili len CŽ
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele co mě přišlo na mail: Dobrý den, Jmenuji se Vero, jeden pěkně vypadající holka jsem viděl váš e-mail od (www.sesa-moto.cz) dnes, a když jsem hledal někoho, psát a stal se o vás zajímá a navázat vážný vztah s vámi, budu také rád, aby věděli, že více, a Pokud můžete poslat e-mail na mou e-mailovou adresu, dám vám moje fotky tady je moje e-mailová adresa (verobugiba@hotmail.co.uk) Věřím, že můžeme přejít od tady! Čeká se na váš mail na mou e-mailovou adresu Nejlepší ohledem Vero. Jsem pro aby se každej na sesa-moto musel zaregistrovat aby mohl vidět kontakt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
:-D :-D :-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě nic... :-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sem se tej údajně hezkej(spamerce/ovi) holce ozval at pošle fotku,sem zvědavej jakej trojan mě příde :-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
taky taky
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      IP: uživatel10567    
mě ta mrdka taky přišla
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel8574    
JJ taky mi to přišlo.
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel10653    
To je zkurvenej automat, je videt ze je to prekladany z AJ... Totok mazat..
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 8:13
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Prosel bych si kompa necim, docela bych se bal nejakyho keylogeru z toho... jinac mi to taky prislo
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 5:49
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normální hacker-spamer, hoď to do spamu a ignoruj to popřípadě ho nahlas správci emailu
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čus, je možný aby mi zčervenalo koleno výfuku ? po 3km? jelo že je tak rozpálený ? a čím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Ja myslím, že je to předstih, protože když je moc velký, tak to bude pálit ještě s otevřeným výfukovím kanálem. Nevím jestli je to tak. Jen jsem nad tím tak zapřemejšlel. Ale to by to špatně jelo. Jede ti to normalně???
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nevim s timhle nemam zkusenosti, ale kdyz tak premejslim, co kdyby ti to jen spatne spalovalo benzin? Spatne smichanej s olejem(velkej pomer/malej pomer nevim) spatna svicka, civka... Dejme tomu ze by ti to slo do valce kde by se to nestacilo spalit, je mozny ze ti to dal pude do vyfuku kde se to po delsi jizde zahreje a vyhori(viz. vypalovani vejfuku) nevynechava ti to nejak za jizdy? Jinac michal- min oleje vetsi treni vetsi zahrivani
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 5:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nemáš ho zakarbonovaný?
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
mne sa to stalo ale to som mal len zelenofialové koleno ale to preto že som dal malo oleja a potom som mal pridretý piest
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč by to dělalo málo oleje ? mně to dělal simson ale přitom to uplně normálně jelo, bylo to připeklými kladívky
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
buď zlý predstih alebo málo oleja v benáli
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,chtel bych se zeptat estli by šlo zapalování z pionýra na babetu,a nebo co by se muselo upravit aby tam šlo ,díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,dík
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
prerobiť babetu na kladivkové zapaľovanie je podľa mňa uplná zbytočná namaha efekt nemusí byť vôbec dobrý si zožen radšej zapalko z babety namontuj a jazdíš
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel5084    
Zdavim,chci se zeptat na problem u babetty 207 nevim jak zeštelovat karburátor.když totiž nastavím šroubek bohatosti na 1/4-1/2otačky tak to nastartuju ale nemá to vůbec tah a otáčky a v okamžiku to zdechá.Když ho ale celej vymontuju tak je to tak jak má být.Prosím poradte čim to muže byt.Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 7:37
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Ten šroubek povol o jednu a půl otáčky a když to nebude OK ,tak máš ucpaný kanálek. Vzduch vede z přední části karburátoru (pod černým krytem) do otvoru pro šroubek bohatosti a dále do prostoru trysky volnoběhu a na dně je nepatrný otvor, který ústí do rzprašovače. Tato cesta vzduchu nusí být průchodná.
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 7:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to alternativní.. mě to jede až je bohatost povolena o 3 otáčky :-D.. a svíčka cihlová
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tenhle problém mam taky a vubec se to nechce rozjet musim šlápnout aby se tu vubec pohlo a to mam 70 kg, taky vubec nevim c s tim..
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sektor Gaza JAWA http://www.youtube.com/watch?v=MkUTdJUvJzc kto to pozná nech da ruku hore :-D posledné už par dni na tom frčim :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to hlavné rozumjem :-) JÁÁÁWA :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D nejsem vul :-D já jsem myslel že jako anglickym pisnim moc nerozumim,ale ruskym už vubec ne :-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Sorry shrek ale fakt si myslis ze to je anglicky? :-/ :-D :-DDDDD
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 5:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
hľadal som ale nejak sa mi to nepodarilo treba sa spýtať starších čo ešte ruštine rozumejú
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsem si myslel že anglickým písním moc nerozumím ale dohleto je moc :-D ale není špatná,má někdo překlad? :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
opravdu kvalitní hudba..
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
Zdravím.Mám dotázek.U fichtla se mi začína strašně probarvovat chrom na kolenu a jde to čim dál tim víc přes celej vejfuk.Co to může způsobovat?Kvalita chromu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtěl jsem nové koleno... bez falce kupovat nechcuprotože za měsíc by to vypadalo stejně a to s tím falcem už tu neni,škoda no
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekupoval sis nahodou koleno bez falce? :-D tyhle kolena to dělaj chrom je doost nekvalitni...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nekvalitní chrom který špatně snáší vysoké teploty
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel6800    
Dobrý den prosím vás strašně moc o radu mám moto-Dandy 50 a mám problem nevrací se mi startovaci páka (nakopávačka) nastartovat de ale když nastartuji ta páka zustane dole a strašně v tom křachtá okamžitě jsem to chcípnul a nevím co stím pružina pod víkem není a ani jí tam nevydím a vubec nevím jesi to není třeba na pulení motoru jesi to naní tam a chtěl jsem se zeptat tedy co stím???moc prosím o radu co nejrychleji děkuji za každy komentář všem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: dandy      IP: uživatel11781    
Už jsi to vyřešil? - já jo.
 
 
Datum: 31. května 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ja mam pocit ze tady ti nikdo moc neporadi, zkusil bych se jedine podivat na netu jak je to tam reseny a trocha zapremejslet http://dandy.tym.cz/Dokumenty/ (nekde by tam mel bejt katalog ND nebo tka neco)
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 6:12
 
 
 
 
Jméno: Fik      IP: uživatel3522    
Hoj lidi, mate nejake zkusenosti s klikou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2737.html ? ja jen ze budu delat kompletni GO motoru a potreboval bych zrepasovat kliku ale tady v mototechne za to chtej 1200 a nova klika by byla vyhodnejsi...tak se ptam jestli je ta klika co tu mate vycentrovana, vyvazena a je v ni ojnice ktera dlouho vydrzi.....koupil bych si ji samozrejme az bude na sklade ;-) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Ale za 1200. To je moc. Ja bych si asi koupil novou, ale možná bude ta stará lepší, protože tam bude lépe sedět. Jestli koupis kliku, tak si kup i ložiska.
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dělej jak myslíš , ale já bych nechal repasovat starou
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau! má niekto skusenosti s olejom Mobil Extra 2T? dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
ahoj, musím tě zklamat protože já s tímto tebou dotazovaným olejem žádné zkušenosti nemám, ale slibuju že až na jaře začnu jezdit, tak ho vyzkouším a dám ti pak vědět.. tak se nezlob že jsem ti neporadil. ale tady je odkaz a v něm nějaké info, dle tohoto tedy soudím že použití takovéhoto oleje nebude žádný problém http://www.lubstar.info/cz/technicke-listy/Mobil%20Extra%202T%20new.pdf
 
 
Datum: 06. ledna 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: mustng      IP: uživatel10648    
Zdr chlapy mam 2 dotazy 1.pojede lip muj fechtl když koupim ten jednokroužkový pist 2.jaky byste doporučily starši karbec aby měl větši difusor prej je dobrej s naky 150 nebo co ? dikyyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10655    
Ahoj, moj nazor; pouzitie piesta s jedno alebo dvoj kruzkom,je velmi siroky pojem, u fichtla by som sa rozhodoval pri vyberani piesta podla toho na co motor bude pouzivany-v akych otackach- u pio. sa hlada vykon v malickostiach, aj ked pocet piestnych kruzkov neni malickost.Motor ktory najviac "hviezdy" vo vysokych otackach tam je vhodne pouzit jenokruzko bavime sa o hodnotach otacok ce 9000ot/min, avsak na motor so silnym zatahom od "spodu" je vhodne pouzit 2 kruzkovy piest,, ..jedno kruzkovy piest moze pri nizkych otackach prefuknut!... to je len zhruba v kocke, ALE zalezi na vela inych faktoroch, ja jazdim cross a tam je idealne pouzit 2 kruzkovy piest ALE s kruzkami o hrubke 1mm!!!!pri takto tenkych kruzkoch nemam problem s vysokimi otackami a ani s "prefuknutim" pri nizkych otackach,,,,,ale tato tema o hrubke,pocte,tvare,profile,kruzka je nadlhsie dizkusie a pre neupravene valce zanedbatelna .
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Ja si taky myslím, že je to naprd. Píst by praskl a poničilo by to válec a kdo ví jesti né ještě kliku.A k těm úpravám: na těch fichtlech měli více úprav něž jsem tady jmenoval. ale pokud chčeš aby ti fechtl jel jako novej, tak stačí jen POŘÁDNĚ vyčistit karbec. Něž jsem si strhl te závit, tak jsem s tím lítal 80 z kopce a skoro 70 po rovině na asfaltu a to to mám celé v originále.
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 6:42
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ten keramickej pist asi fakt existuje, pokud jebnete do gugla nazev vyhodi vam to par odkazu http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=75572 atp. kde o nich zminka je, kazdopadne mi to pride jako kravina, musi bejt tezsi nez tyhle hlinikovy,duralovy nebo z ceho doopravdy jsou
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 5:53
 
 
 
 
Jméno: dusan      IP: uživatel10651    
Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: dusan      IP: uživatel10651    
Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak mě řekni proč se stejsky několik let usilovně snaží aby mu pincek jel 90km/h když stačí snížit hlavu,dat tam lehký píst a stočit kliku podle tebe... Je to kravina keramicky pist neexistuje,jestli si to nepleteš s pístem s obsahem křemíku nebo čeho
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
Já myslim že když tam dáš píst z modelíny tak nebude problém jet 190...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Já taky ne, ale rikal to strejda, že prej je tam dávali, aby byli lehčí. Pak ještě odlechčovali kliku, brousili hlavu a by se zvýšila komprese. Prostě tuneři. :-D Ono každé to vylepšení nic moc nepřidalo, ale když toho bylo více, tak bylo znát. Lítali s tím i devadesát a to nez kopce, normalne po rovině.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani já..
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda musim se přiznat že s keramickým pístem jsem se v životě nesetkal...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
kroužkovÝ :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Já zastávám dvou kroužkoví píst. :-) Nejlépe keramicky, aby byl lehčí. Ale nevim, kde ho sehnat, rikal mi to strýc, že ty keramické dávali před 30ti lety. Kup si originál s dvouma kroužkama. Nevíte někdo, kde se daji ty keramicke pisty sehnat???
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang : pěkně na píču ta tvoje volba co chceš udělat..to už bude úplně mega komprese která ti bdue akorát tak khovnu a motor nebude mít takovou životnost...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: dgjdf      IP: uživatel10648    
no jasny vdit ty už maš nalitano 40tisic velkej kluk !!!
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo 85 z kopce zvládnu i s 13Z
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámošoj taky jel pionýr s 3 kroužkem a ze 14 zubem z kopce 85
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocheer moje řeč
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně 85 a pak se probudil
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel10648    
mam doma 3kroužák a chcu skusit 3kroužak sniženou hlavu a 14 zub co myslite jak to pojede bratranec tam dal 14 zub na seriovku a jelo to 85 a s těmahle upravama a upravenej hikone \r\n
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 krouzkovy pist bude mit mensi kompresi ale taky mensi treni takze dovoli vic otacek,ale zase bude mit malou silu napr. do kopcu..2 krouzkovej je takovej stred a 3 krouzkovej (sesa ho tu uz bohuzel nema :-( ) zase dovoli min otacek diky vetsimu treni krouzku,ale zase bude mit vetsi kompresi a vetsi zatah.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:44
 
<  969  970  971  972  973  974  975  976  977  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 14:01:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu