|
|
|
| |
 Zdarec... kdo by měl zájem. Jen tak pro pobavení oka se mrknite jak pracuji na mém pionýrkovi. Ještě to neni hotové a průběžně doplnuji fotky toho jak jsem daleko
http://boocheer.rajce.idnes.cz/Renovace_Jawa_21/
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 18:40
 Moc hezký, jo ta barva to je komaxit, nebo akryl, asi od profíka co?
Datum: 19. listopadu 2010 18:40
 mohl bych se zeptat na názor na přípravky z jawa-50.cz?já je používám tak se chci vědět jestli jsou dobrý nebo ne
Datum: 19. listopadu 2010 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel10709
 Tohle je věc,se kterou s Frankym 100% souhlasim! Na vše musí být přípravek,abys nerozhodil kliku! S primárem jsem v životě problém neměl,až zbytečně to řešíte,vemu stahovak,dvakrat otočim-cink-rozetka mi nekam vyletí a vše je OK....ale na kliku musi byt pripravky.....jak na rozlisování,kdy tlačíš kliku z karteru ven,tak pro slisování,kdy přes jeden hřídel vtahujes kliku zpět do karteru....pri jakemkoliv jinem zpusobu hrozi rozcentrování.....u seriovky to malokdo malokdy pozna,ale u polozávodního motoru ti to ta klika rychle vysvětlí!!!
Datum: 19. listopadu 2010 11:33
 To tesnění papírové je tam díky axiální vůli ale nějak na to kašlu... dávám všude jenom tmel a nedea to zadne problemy
Datum: 18. listopadu 2010 20:43
 jak myslíš natvrdo? Já to stahoval stahovákem tam je taková kulička na tom šroubu,která tlačí do toho důlku
Datum: 18. listopadu 2010 20:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 udělals možná chybu že pod ten silikon nedals ještě těsnění ten silikon to dobře nezatěsní. Jinak dobrá práce
Datum: 18. listopadu 2010 20:19
 proč jsem domrdal kliku?  Ta byla repasovaná před 5 000Km,ale půlil jsem to protože mi vyskakovala trojka a při té příležitosti jsem tam dal lepší ložiska
Datum: 18. listopadu 2010 19:29
 klidně přijmu ale jak rikam: neni to doslova renovace...spíše jen oprava a zkrášlení
Datum: 18. listopadu 2010 19:03
 Ta promáčklinka... pískem by mit en kyt smetli... ale to je jedno,nějaký ten malý důlek atd... s tím se u fichtla počítá myslim že vždyt už to má skoro 50 let ten můj  Vím že to neni dokonalé ale mým cílem bylo udělat všechno pro to aby to bylo pěknější než doposud hlavě ten lak.. s tím jsem se styděl už jezdit...
Datum: 18. listopadu 2010 19:02
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 maugli ®,nemohl to vytmelit komaxit se vypaluje a tmelt by schořel,proto jsem psal že bych radeji zvolil akrilat
Datum: 18. listopadu 2010 18:43
 pěkný ale ta spínačka...
Datum: 18. listopadu 2010 18:36
 jéé rad se divám na náky foto z renovace či video jinak fakt pěkny
Datum: 18. listopadu 2010 18:29
 hmmm   to je dobrá cena
tolko by som za to dal taky  je to luxus
Datum: 18. listopadu 2010 17:59
 pěkné, ale akorat bych vytknul že je škoda že jsi nezakytoval ty zohybané místa, promáčkliny a sváry ...vím že je to někdy těžké, ale třeba ten ďůlek na jedné straně by určitě nebyl problém, jinak dobrý
Datum: 18. listopadu 2010 17:42
 To byla původně jawa 05 ale jak jsem byl mladý a blbý začátečníktak jsem to překopal na 21čku... rozhodl jsem se ty pelchy a rám nechat aby se z toho pionýra azchovala aspon jeho strojní duše  Jinak celé komplet lakování tak jak to vidíte mě vyšlo na 1500Kč. Dal jsem to na komax protože se mi to líbí za tu cenu je toluxusní na fichtla až moc
Datum: 18. listopadu 2010 17:41
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 zdravím,boocheer,máš to hezké,ale na plechy bych použil spíše akrilat než komaxit,komaxit je dobrý na ramy a takové veci které nejsou moc vidět používám ho take.Ty plechy stříkam ale akrilatem abych mohl vytmelit nerovnosti a bylo to krasně hladke
Datum: 18. listopadu 2010 17:34
 Velmi pekná práca  kolko stálo to vsetko nalakovat?
Datum: 18. listopadu 2010 16:47
 Boocheere: Je to mco hezká renovace! FAkt ti držím palce!  Moc se mi to líbí...taky jednou plánuju zrenovovat mí čezetky, to bude taky bezva  Tak ať se ti dílo povede!
Datum: 18. listopadu 2010 16:44
 luxus...tesim se az to poskladas a bude videjko  ......taky mě to čeká
Datum: 18. listopadu 2010 15:56
 Moc pěkný už se těšim na fotky až bude celej poskládanej.
Datum: 18. listopadu 2010 14:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hned jak jsem na to koukl tak jsem si všiml přesně toho co standa  podsedlovej plech a kostra z 05 ..ale jako jinak fajnová práce...a jak jsi spokojený s tím komaxitem?? já mám možnost za pár šupů nechat si cokoliv nastříkat komaxitem tak se ptám
Datum: 18. listopadu 2010 13:20
Jméno: standa
IP: uživatel10695
 Předem chci pogratulovat,moc dobrá práce...a ted moje castá výtka  Proboha proc si na tu 21 pouzil rám z 05 provedeni 63/64?? Takle je jich ze by se do klobouku vešlo.....
Datum: 18. listopadu 2010 9:26
Datum: 17. listopadu 2010 23:00
 no řeknu ti to takto  Když ty gumy nezničí při pískování tak se spálí při vypalování komaxitu
Datum: 17. listopadu 2010 22:44
 nemám slov 1**
Datum: 17. listopadu 2010 22:28
 Nádhera
Datum: 17. listopadu 2010 22:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 boocher: takže řikáš při pískování zakrejt, jo? .)
Datum: 17. listopadu 2010 22:26
 Díky...chystám z toho udělat nějaké video na youtube. Ještě čekám až mi přijde upravená hlava od stejskyho a až někde seženu gumový silenblok zadní vidlice protože mi ho při pískování zničili  Asi to skusím použít z nějaké zachovalé kostr z vrakoviště,nějak to z tama dostat ty gumy a pakmůj rám rozlisovat a zas nějak opatrně pod lisem složit... vyleštit víka motoru a pak už hurá skládat
Datum: 17. listopadu 2010 22:06
 5/5!
Datum: 17. listopadu 2010 22:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nádhera, takhle je to jak fotonávod.. .)
Datum: 17. listopadu 2010 22:02
 Pro ostatní: je to dělané v lakovně v Čejči a je to komaxit
Datum: 17. listopadu 2010 21:53
 Mno  už jsem ti odpověděl na icq
Datum: 17. listopadu 2010 21:53
Datum: 17. listopadu 2010 21:47
|



|