Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: david
IP: uživatel10718
 Čau, potřeboval bych poradit, jel jsem se projet na svý 250 a asi po 500m mi zničeho nic chcípla, tak jsem ji nakopnul a od tý doby mi strašně vynechává v nízkejch otáčkách. Když začnu přidávat ply nebo jedu na vyšší otáčky tak je to vpohodě ale jakmile uberu plyn a nechal bych to spadnou na volnoběh tak to chcípne a pomůže zas jenom když přidám plyn. Jakmile klesnou otáčky pod určitou úroveň tak už to jen chcípne. Stalo se to úplně náhodou a motorka předtim jezdila pravidelně. Pokoušel jsem se to vyřešit, tak jsem rozebral celej karbec a vyčistil, vyměnil jsem svíčku, ale i ta první dávala jiskru na každý odtržení. Jedinýco mě ješt napadlo jestli mi to někde neprobíjí, ale to by mi to pak spálilo pojistku nebo se pletu? Prosim o pomoc. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 18:14
Jméno: david
IP: uživatel10718
 no trysku jsem vymontoval a profouk a celej karbec sem čistil, akorát nevim jak vyčistit pořádně ty úzý kanálky, ještě mě napadlo že by to mohlo bejt indukčkou ale nevim jak se projevuje, když je špatná
Datum: 20. listopadu 2010 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 ucpaná volnoběžná tryska a nebo bordel v kanálku...možná to někde přisává a vlivem blbě seřízené(bohaté)směsy to jede i když by nemělo ....ale spíš vsázim na ten bordel....dělalo mi to taky....pul roku sem jezdil s bordelem ve volnoběžný trysce
Datum: 20. listopadu 2010 17:51
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 19:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Hele par rad mas na jakpsatweb.cz a jaknaweb.cz ... ja osobne si kouknu nejlip hodnocenej web, vlezu mu do zdrojaku a koukam jak to ma vsechno delany, a podle toho se to snazim napodobovat(NE KOPIROVAT) po par pokusech nato prides, takhle se to tezce vysvetluje
Datum: 21. listopadu 2010 19:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tu stranku som robil ja a to je moje zadanie  a s tým CSS viete helfnúť?
Datum: 21. listopadu 2010 13:25
 tak sem napiš to zadání
Datum: 20. listopadu 2010 22:35
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Podle me je to dobry, jen bych to spis resil pres css...
Datum: 20. listopadu 2010 21:07
 Mě se to celkem líbí
Datum: 20. listopadu 2010 18:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 robím si len úlohu do školy čo mi treba učíme sa robiť webové stránky sorry som len amatér pokiaľ som ťa touto stránkou urazil tak prepáč
Datum: 20. listopadu 2010 18:15
 HTML už moc nefrčí... o hodně jednodušší bude si udelat web nekde uz s nejakou sablonou... a moc to nevypadá, že by sis to kódování dával... nauč se v základu pořádně HTML a pak skus expeprimentovat s PHP a CSS... narovinu, stránka se mi nelíbí
Datum: 20. listopadu 2010 18:09
 dobrý den mám problém dělal jsem go motoru a mám uš vše složené ale trápí mně spojka byla uplně sjetá tak sem vymněnil za jinou sice né novou ale je dobrá ale když to složim tak se roztahuje ale nako malo protože dám 1 držím spojku a točí se kolo mněnil jsem pérka mezilamelu koě spojkovej a mám kuličku mezi tičkamy to je dobře si mmislím prostě nwm šteloval jsem šroubkem prostě vše prostě uš nwm dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 11:22
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 bez oleje spojka táhne a připaluje se
Datum: 21. listopadu 2010 11:22
 to musi byt olej aby to slo ja to totiz skousi bez vika
Datum: 21. listopadu 2010 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 dej tam novej prevodovej olej,serid krok spojky a bude to chodit
Datum: 20. listopadu 2010 17:57
 za kolik se mi podaří asi prodat Jawa 250/353 v peknem stavu s doklady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 11:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 10-12 000
Datum: 21. listopadu 2010 11:44
 Ahoj nedávno jsem sem psal že mi fichtl vůbec netáhne a myslel jsem že to bude tím čepem na klice ale kdyz jsem zabral za vačku tak se ani nehla a kdyz jsem sundal rotor tak se ani čep vůbec nehnul...ale kdyz jsem vyndal svíčku tak byla úplně černá tudíž to nejspíš špatně spaluje... a svíčka mi hází strašně slabou jiskru (jak uz jsem psal v dotazu: http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id173271.html) tak jsem se rozhodl že ROTOR pošlu na zesílení ,ale myslíte že to pomůže? nemůže být ten ROTOR jinak poškozenej než vyšeptalý magnety? když svítí světla tak přední svítí celkem dobře ale zadní skoro vůbec. Díky za vaše názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 19:49
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 inducka nová, kondenzátor TESLA téměř nový (zkoušen i jinej) fajfku jsem zkousel jinou ale kabel ne...a ten původní rotor podle mě nebyl vyšeptalej ale cívky byly daleko od rotoru ale to jsem tomu moc nerozumel a nevsimnul si toho...ale ten puvodni rotor uz nesezenu  zítra posílám rotor k jakému si Liborovi Urbánkovi na dobití tak uvidíme....zesílení magneta stojí 100 Kč...
Datum: 22. listopadu 2010 19:49
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 tak by to asi chtělo natahat nový dráty aby se ti to v nich někde neztrácelo. taky může být zoxidovanej přepínač v masce. přiznám se že jsem ještě nepotkal vyšeptalej rotor z fichtla. a pravděpodobnost že by jsi narazil na dva špatný se mi taky nezdá.co indučka a kondenzátor? fajfka a kabel??
Datum: 22. listopadu 2010 18:41
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 to já nevím jestli tam je magnet protože nevim kde v rotoru magnet je.....a zapalovací pól tam mám původní z 20W a stator s rotorem sedí!! jenom světelné póly jsou nové a cívku 5W novou už těžko seženu když všude prodávaj jenom 15W+15W....já vás chápu ale rikam že póly mám správně...rotor mám na zápalko 20W a u tohoto zapalování je zapalovací pól dole vpravo...a ja to tak mám
Datum: 22. listopadu 2010 15:29
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Když dochází k rozepnutí kontaktů (JISKRA) ,je magnet v rotoru pod zapalovacím pólem ?
Datum: 22. listopadu 2010 14:12
 30W stator je vyfocenej v krámku.tak se tam podívej jak jsou nasazený cívky vůči kladívku.
Datum: 22. listopadu 2010 8:23
 seš jak tatar!! vysvětluju ti že jestli máš u 20W statoru 30W rotor, tak musíš mít zapalovací pol tam kde má být u 30W zapálka. proč si myslíš že to má jinak aretaci na vačku??? poly se dávají na stator podle ROTORU!!!!
Datum: 22. listopadu 2010 8:20
 to je pěkný že ti světla svítí a háže to jiskru,i když blbě,ten proud se ti může strácet ve starých káblech,to dušení-filtr nový?výfuk čistý?karbec čistý?nastavený?asi moc ne když píšeš že máš černou svíci...
Datum: 21. listopadu 2010 21:59
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 zapalovací cívka je dole vpravo jak se to u 20W zápalek dělalo....ale podle mě je to také úplně jedno.....myslím si že je to vážně tim rotorem protože ten rotor co tam teď mám dlouho ležel mimo motor a to už se tu také kdysi probíralo...když rotor nebo jiný magnet lezi dlouho bez pusobeni nejakeho kovu tak ztrácí mnohem rychleji svoji magnetizaci...vím že se vám to mozna nebude libit ale reknu to takhle to schéma je zapojené správně protože světla svítí sice zadni nic moc ale svití klakson troubí a jiskru to háže (ikdyz slabou)....takže nevidím problém...všechno nasvědčuje tomu vybitemu magnetu...+chci se zeptat jestli je možné že muj fik jde do otacek a nedusi se jenom kdyz mam hladinu v plovakovce uplne nizouckou ze pri primacknuti plovaku ke dnu neni benzin skoro videt?
Datum: 21. listopadu 2010 21:39
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 když nejsi v elektrice zběhlej(stejně jako já) tak musí mít rotor i stator stejný číslo, a taky na správném místě zapalovací cívku!!! jinak by asi nemělo smysl dávat jiný rotory, nemyslíš??
Datum: 21. listopadu 2010 18:13
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 na statoru mám 20 W a rotor 05 je to obracene...ale stator je predelany na 30W+ jak tu psal Chong je uplne jedno jaky je tam rotor, protoze kazdy ma stejny vykon ale pouze jine drzeni na vačku....takže asi možna pravdu máte s tím schématem asi ho budu muset udělat na 30W ikdyz nevim jestli tak už je ale nevím jak to souvisí s jiskrou protoze ta se zapojuje na jednotlivy pól který se světly nemá nic společného a na obou schématech se zapojuje stejně
Datum: 21. listopadu 2010 17:37
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 pro klid v duši to natahej znova, na statoru i rotoru musí být stejný číslo. natáhni to podle schéma. pro 20W zapálko začíná číslo 20 a pro 30W 05. doufám že to není obrácene, on mě třeba někdo opraví. ve 30W jsou poly propojený ve 20W nejsou. takže jestli máš nejakýho kočkopsa a rotor jinej než stator, tak ti to bude dávat malou jiskru a spousta věcí souvisí se vším. takže si prostuduj co napsal standa a test, a udělej si nějakou analýzu. A bez urážky, když někdo tvrdí že je vše v pořádku, tak to většinou není pravda. vsadim se že v tom máš bordel a ani o tom nevíš.
Datum: 21. listopadu 2010 14:20
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jsem si jistej na 100 % že mám v zápalku 2 póly 15W a 15W a to svetlo me tolik nestve jako to ze ten fichtl vubec netahne  a max rychlost je 40 km/h
Datum: 21. listopadu 2010 13:53
 25 a 5W a jseš si jistej že máš 30W altík?
Datum: 21. listopadu 2010 13:11
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 mažu 1:30 jiskra je malá ikdyž na start páku pořádně dupnu..v porovnání s jiným fichtlem by ta jiskra měla být větší...
Datum: 21. listopadu 2010 12:16
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ano žárovky odpovídají 25W a 5W.....zapalování seřízené je odtrh mam 0.5 a předstih si nepamatuji ale je seřízený udělal jsem si tam rysku
Datum: 21. listopadu 2010 12:12
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Odpovídá watáž žárovek ? U magnetového zapalování se otáčkami zvyšuje napětí i jiskra. Hledej závadu v seřízení. Může
být hodně oleje v benzínu, vadná svíčka ,odtrh zapalování měř měrkou 0,35 (výsledek O,4)
Datum: 21. listopadu 2010 10:49
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 tak si znova a detailně přečti co jsem ti napsal,jsou tam všechny odpovědí.....nemam rád tohle argumentování podložený informacema typu nekdo to delal a melo by to bejt dobrý....ja rikam udelej to poradne a znova!!
Datum: 20. listopadu 2010 20:31
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 předstih mám udělaný,civky od rotoru jsou 0.3mm a odtrh mám 0.5mm, takže mě nenapadá co ještě v zapalování dělat, s plovákovkou jsem si hrál a lepší výsledek jsem získal pouze když jsem z ní vzal téměř všechen benzín a to tolik že plovák ani neplaval...pravda že filtr je tam původní a chtěl by vyměnit ale i tak by měl ten fichtl líp táhnout...to že je vybitý magneto si myslím proto že mám 30 W zapalování a zadní světlo skoro nesvítí a přední nic moc...elektroinstalaci jsem nedělal tu dělal ještě minulý majitel ale když vše funguje tak mi nepřijde že je něco špatně...jehlu mám novou a čistil jsem samotný výfuk kolínko jsem ještě nesundával...tak to zítra zkusím a ještě nutno říct že mi fichtl nedrží volnoběh a to je právě tím že špatně zapaluje směs kdykoliv svíci vyndám tak je svíčka fakt hodně mokrá a kdyz se motor zahřeje tak drží ale ikdyž mám šoupátko volnoběhu dotažené na maximum tak stejně běží ve strašně nizoučkých otáčkach..a volnoběh je nepravidelný. + nutno řící že pionýr sice jde za plynem ale když na neutral držím plyn chvili naplno tak to vytočí jenom do středních otáček a má to zvuk jako by se trošičku dusil...a ten čep kliky byl myšlen ten v zapalování že je špatný a vačka lítá do stran  a dneska jsem zjistil že se vačka a čep ani nehne
Datum: 20. listopadu 2010 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 nedalo mi to a musel jsem si precist prvni dotaz na ktery se odkazujes. Pokud je motor opravdu v tom stavu jaký popisuješ,tak jediný problém bude v seřízení karburátoru,možná větší odpory způsobené starým vytahaným řetězem,vydřené ložiska v kolách,v rozetě,možná v deklu a pod rozetkou. Určitě bych se zaměřil na karburátor a jeho seřízení,určitě kup nové trysky a jehlu,protože ty způsobují tu černou svíčku....pokud to pálí aspoň trochu tak to musi jet....tu slabou jiskru jakou popisujes sem mel i na prvni verzi zavodniho motoru jeste s kladívky a s tou slabou jiskrou to umělo točit i 8500 ot/min....spíše tam vznikal problem v odskakujícím kladívku.....fakt pokud má motor kliku pevně v ložiskách,perfektní kompresi,kvalty nevypadávaj,spojka neklouže,tak se do nej hlavně nehrabej.....pripadne si sezen nekoho kdo umi seridit zapalovani a karburátor a uvidíš jak to ještě pojede....repasuj zapalování,repasuj karburátor,vymen vzduchovej filtr,pohraj si s ucpánim jednotlivejch dir na filtrboxu a ono se to někde ukáže....pokud jezdíš na nekvalitní olej tak doporučuju pečlivě vyčistit výfuk,možná se kouknou jestli neni zarostlej vyfukovej kanal....
Datum: 20. listopadu 2010 18:19
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 a proc si od kamarada nepujčiš zapalovani a nezkusis jestli je to opravdu tim magnetem?? slaba jiskra muze bejt cokoliv od prechodovyho odporu v elektroinstalaci po spatnou izolaci kladivek,slaby draty od kladivka a inducky atd....čep na klice byl asi myslenej pistni cep ne? ty popisujes aretacni kolicek na klice....
Datum: 20. listopadu 2010 17:56
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Ahoj koupil jsem rozebraneho fika puvodne urceneho na N.D. ale rozhodl jsem se ho poskladat a zprovoznit a přitom chci provést GO a můj dotaz zní co mám dělat s AUTOMATEM ŘAZENÍ.....chtěl bych se vyhnout nějakým nepříjemnostem po složení tak chci zrenomovat všechno ale prijde mi zbytečné kupovat automat nový....co všechno a jak v něm mám vyměnit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 23:30
 to je dobrej nápad investovat do automatu řazení mě se jednou posral apak sem se sním crcal asi 2 hodiny a pokud budeš dělat renovaci nezapoměn na řetězovou sadu na to hodně lidí při renovaci zapomína.
Datum: 20. listopadu 2010 23:30
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 AUTOMAT za 350 Kč? kde? to bych ho hned koupil....tady na fichtl kramku není a na jiných E-shopech je za nejmene za 500 Kč
Datum: 20. listopadu 2010 15:39
 Prvním předpokladem je,že automat má všechny zuby s hrankou a ne zakulacené!! Mluvím jak o pulměsíci tak o vnitřních aretačních pacičkách! Hlavní pružina se dá koupit nová,pomocné pružinky jazýčků také. Druhým předpokladem je,že automat nemá vakl ve středu. Dalším předpokladem je,že automat není ohnutý(oko vídí,ale někdy ne)....když to sesumíruješ,tak by skoro bylo lepší koupit za 350,- novej řadicí automat a máš klid....takle od oka trefit dobrej radici automat je těžký....ono třeba v karterech před složením to vypadá OK,vše dořazuje atd,ale po složení se sečtou všechny vůle a nepřesnosti a najednou ti začne vyskakovat trojka a nevíš proč....
Datum: 20. listopadu 2010 14:52
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 20:47
Datum: 20. listopadu 2010 20:47
Datum: 20. listopadu 2010 14:48
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, jak zazimovat svůj stroj ? co nádrž ? co mám udělat aby mi přes zimu nerezla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 23:48
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.superbike-online.cz/magazin/zazimovani-motocyklu-aneb-jak-na-to/ popravde sem to necet, ale hadam tam nic tak hroznyho nebude
Datum: 20. listopadu 2010 23:48
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Presne tak, do kovovy nadrze, az pookraj benzin.. u plastovejch se doporucuje vylejvat... Jinac bych dal do valce trochu oleje projistotu
Datum: 20. listopadu 2010 23:46
Jméno: FICHTLAŘ
IP: uživatel4805
 napln ju benzinem
Datum: 20. listopadu 2010 12:56
 Zdarec,Nevite kde bych sehnal trysky na stříkací pistol Kovofiniš LT1?Chci si lakovat pincka a ta tryska mě brzdí,Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 10:20
 zavolej přímo do Kovofiniše, tak ti určitě poradí...
Datum: 21. listopadu 2010 10:20
Jméno: NejsemLori
IP: uživatel10218
 Nema nekdo kinorip Bastardu? Novej ceskej film, nebo netusite kde to splasit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 12:21
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Vsechno fake praveze  staci si kouknout nahled, ani na uloz.to, ani torrenty, nic sem nenasel :-X pritom to uz par dni v kine bezi neni mozny ze nikdo nevzal kameru xD
Datum: 21. listopadu 2010 12:21
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 http://www.hellspy.cz/search/?q=bastardi
Datum: 21. listopadu 2010 12:04
Jméno: Martin
IP: uživatel1859
 Ahoj, co mám delat, když jsme koupil doklady na mustoše a je v nich šedá barva a muj mustang je modrej a chci jezdit? děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 11:55
Jméno: Fik
IP: uživatel3522
 Barvu si muzes nechat prepsat na úřadě za 100 Kč ale hlavne musis platit pojistku a mit to na sebe přihlášený takže je důležitější aby ti sedělo číslo motoru s rámem a nejspis si budes muset nechat vymazat cislo motoru z TP
Datum: 20. listopadu 2010 11:55
Jméno: fichtlař
IP: uživatel10446
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 16:25
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau ...ja sem ho tam mel a nic se mi stim nestalo akorat to ubere vykon..kdyz sem tam dal ten origo tak to jelo znatelne lip.
Datum: 20. listopadu 2010 16:25
 Hm, je to filtr tuším 250  ale nedával bych ho tam  sice ti nejspíš nehrozí zadžení nebo tak ale mylím že výkon to UBERE! A taky ..je to jen drátěnka
Datum: 20. listopadu 2010 13:02
Jméno: FICHTLAŘ
IP: uživatel4805
 tic se ti stym stat nemuže
Datum: 20. listopadu 2010 12:58
Jméno: d
IP: uživatel10446
 zdar mam jawu 21 a chci podsvitit tachometr, jeden kluk mi tady poradil ze to mam pripojit na predni zarovku a bude to svitit na 100 %, nemuze se to tim skurvit, doda to dost proudu? neboudou mi treba praskat zarovky..nebo nemuzu si skurvit zapalko? diky za rady, pripadne napiste jak to jinak udelat..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 10:37
 Neboj, nic si s tím nepokazíš, jen ti přední žárovka bude svítit míň, protože ti ta žárovka na podsvit tachometru bude odebírat nějaký proud z přední žárovky. Lepší bude, když si na ten podsvit dáš vysoce svítivou diodu s patřičným odporem (jakou diodu a odpor zvolit ti poradí v nějakém dobrém elektro obchodu), tím dosáhneš toho, že tachometr budeš mít pěkně podsvícený a přední světlo ti bude svítit pořád stejně, protože dioda odebírá nepatrný zlomek poudu
Datum: 20. listopadu 2010 10:37
 Ahoj, chci se zeptat, mám Cagivu Freccii a mám problémy s elektrikou. Praská mi pojistka od motoru, od světel atd v pohodě, alee když mám vyplí klíček a motorka stojí tak občas praskne pojistka. Už sem jich vyměnil hafo a už mě to nebaví. Zkoušel sem prostřiknout elektrosprejem tu křinku na pojistky a ostatni kontakty taky a nepomohlo.Už nevím co by s tím mohlo být. Nedávno sem si všiml, když byla tma že když sem zapinal kliček tak se mi někde u motoru zablesklo (bilej zablesk), apojistka zase praskla,prostě zkrat. Nevíte prosím někdo co by s tím mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 to je jasný,že když někde probiji plus na kostru tak praskaj pojistky....proto tam taky jsou... a elektrosprejem tomu dvakrat nepomuzes....vem si multi metr,prepni ho na pípák a jdi po kabelech od plusu proti kostře a taky to musis najit
Datum: 20. listopadu 2010 18:26
 Odpověděl sis sám! Máš někde u motoru zkrat! Jdi po drátech a najdeš to podle opálení v místě zkratu!
Datum: 20. listopadu 2010 12:31
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 8:01
 promárně je určenej každej k něčemu jinému ale dají se za určitých podmínek použít stejně
Datum: 20. listopadu 2010 8:01
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 12:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 lip než standa bych to neřek
Datum: 20. listopadu 2010 12:41
 o prázdninách jsem v Radslavicích viděl speciála a podle slov majitele jel po rovině 120 km/h a já bych tomu věřil,6ti kvalt,hlava chlazená vodou,bohužel jsem ho neviděl z blízka...
Datum: 20. listopadu 2010 8:57
Jméno: standa
IP: uživatel10716
 Tak ten byl taky dobrej,dost těch foru  ve dvou kilo,to víš,a ten o karkulce je taky dobrej.... zavodní speciály se perou s každym kilem a s každym nadbytečnym odporem a tvuj kámoš má super raketu co ve dvou jezdí kilo....to zase dost s těma pohádkama....
Datum: 20. listopadu 2010 8:54
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Mám kámoše, a vím o tom. Má jawa 23 mustang v tuningu, a na rovině mu to v jednom jede 120kmh a ve dvouch 100kmh. Viděl jsem to.
Datum: 20. listopadu 2010 8:24
 kinglet:si asi myslíš jak si strašně zábavnej co?Jak řekl Standa zajeď te si někam na závody a uvidíte...
Datum: 20. listopadu 2010 7:53
 Pokud ste inzerát prohlédli detailne,vsimly ste si urcite,ze moto pochazi z Jičínska,kde se jezdí VŠ a mimojiné měl tabulku se startovním číslem na řidítkách....vůbec bych se nebál říct,že to bude ostřejší seriovka z dob kdy ještě jezdila kategorie "bez viditelných úprav" tam slabší jezdci jezdili na seriovkách 80-90km/h,ale už tenkrát tam jeden "seriovej" mustang chodil stovkou.....rychlost 120km/h neni až tak absurdní......když zabrouzdam do nedaleke historie,tak stejskyho 5K motor točil přes 14 tisíc,takže to nebude daleko od tohoto cisla.....ted bezne se rychlost Speciálů na VŠ přehoupává přes 110km/h (viz. Petr Adamec - http://www.Jawaracing50.wbs.cz - 115km/h),jeden jezdec už během sezony vyvinul údajně motor s kterým přesáhl hranici 120km/h .....rozšiřte si taky obzory a místo blbého plácání omletých frází se zajděte podívat na nějaké závody,at si uděláte názor. Ovšem souhlasím,70km/h s převodem 13/55 je maximální špička s perfektně udělanou a seřízenou seriovkou!
Datum: 20. listopadu 2010 7:26
Jméno: kinglet
IP: uživatel10715
Datum: 19. listopadu 2010 23:52
 origo motor 80 napohodu ovšem... Z kopce. 90 to je klasická rychlost lidí co to tuní například stejsky ale 120? to už je fakt nesmysl.... Já mám 13Z a vyjedu s tím všechno. Podřadit musím když je opravdu obrovská vichřice
Datum: 19. listopadu 2010 23:12
 Jedině spřevodovat aby to nemuselo tak točit, ale ten motor by to pak těžko utáhl.Já tam zkusil dát 13z sekundár a to než se roztočiilo, jak foukal trochu protivítr, lehkej kopec nebo jízda ve dvou s těžšim člověkem tak sem trojku neznal.Mám fichtla s plechama, teď už 12z sekundár a když fouká silnej proti vítr a jedu sám tak i takle mám s trojkou problémy.Já mám lenocha, nevím proč, možná vyčochtanej válec, 60 po rovince max, měřím když za mnou někdo jede nebo na radaru do mírnýho kopečka, maximálně mi ukázal 61, asi vítr v zádech, normálně tak 54 a sem rád  ..Krom toho výkonu šlape jak švícary.... 120 na fekálovi? Věřím že někomu jede 80, že nejlepší tuneři daj 90, ale 120?? S origo motorem, i upravenym, tomu nevěřím. Ale jestli mi to někdo předvede, tak mu budu říkat pane a leštit boty!
Datum: 19. listopadu 2010 22:50
Datum: 19. listopadu 2010 22:33
 No né že bych nevěřil, ale jestli jsem si všiml, je tam jinej rychloměr, tak snad to jede někde kolem 80, jen to je možný, jestli je to tak??
Datum: 19. listopadu 2010 22:14
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 No já tomu věřím pincek když se trochu potuní tak se to rozjede znám borca kterýmu jede pincek 120 fakt!!! musíš prostě z motoru dostat co nejvíc otáček a pak to jede
Datum: 19. listopadu 2010 22:10
 Ahoj...chtěl bych se optat jak lze zvýšit výkon u Jawa 50/21..myslím nějaký ůpravy s hlavou atd.. Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 22:27
 nz
Datum: 19. listopadu 2010 22:27
 Díky moc...čau
Datum: 19. listopadu 2010 22:26
Datum: 19. listopadu 2010 22:25
 A pošleš mi prosím nějakou stránku nbo kontakt na stejskyho ??
Datum: 19. listopadu 2010 22:19
 nejlepší je investovat do sady od stejskyho celkem ti to ten výkon zvíší ale chce to před tím motor po GO
Datum: 19. listopadu 2010 22:07
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Nevíte někdo kde sehnat pravé výko motoru na jawu 250 353
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 8:02
 v inzerci nebo na burzách
Datum: 20. listopadu 2010 8:02
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel10716
 ty banány sem promazal ráno v pul 7
Datum: 20. listopadu 2010 13:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 ve tři v noci tady byla stránka plná banánů, tak možná večer bude komplet ovocná mísa a zátiší s klikovkou.
ale jinak bych tu radši viděl nějaký zajimavý poznatky třeba z nákejch fichtl výletů za poznáním krajiny české
Datum: 20. listopadu 2010 13:05
 trenky s kaštanama
Datum: 20. listopadu 2010 12:44
Jméno: pakoid
IP: uživatel4089
 custe lidi frankye o co jde? co tu vecer najdeme???
Datum: 20. listopadu 2010 12:19
 Franky ono je nám to celkem jedno. Byli jsme před tebou a budem i po tobě.
Datum: 20. listopadu 2010 12:06
 má co chtěl chudák frenky
Datum: 20. listopadu 2010 9:24
 ještě že, ho by z těch dotazů odvezli do Bohnic
Datum: 19. listopadu 2010 22:41
 proč?? má co chtěl
Datum: 19. listopadu 2010 20:44
Jméno: DWEIN
IP: uživatel10032
 A CO MINUTA TICHA ZA FRENKYHO?
Datum: 19. listopadu 2010 20:41
 zkušenej trouba tu jen překáží
Datum: 19. listopadu 2010 20:30
 no..a jeden tady z nejzkušenějších dostal asi banána
Datum: 19. listopadu 2010 20:29
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec koupil jsem si originál motor na tu moju jawu 250 353 a chci se vás zeptat jestli mám vložku válce ještě dobrou nebo ne nevým jakej je to výbrus ale tlouštka vložky je 3 mm je to ještě dobrý nebo ne ty 3 mm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 23:46
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U tohoto motoru vložka válce není, je to jeden kus. Jinak origo válec je 65 mm, jak píše klikar, jednotlivé výbrusy jsou po 0,25 mm. Stav válce poznáš zhruba vizuálně, třeba rýhy nebo schůdek nahoře, ale pro přesné zjištění opotřebení případně ovality je nutno použít mikrometrické měřidlo.
Datum: 19. listopadu 2010 23:46
 originál vrtání je 65mm
Datum: 19. listopadu 2010 20:29
|



|