Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 12:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 lip než standa bych to neřek
Datum: 20. listopadu 2010 12:41
 o prázdninách jsem v Radslavicích viděl speciála a podle slov majitele jel po rovině 120 km/h a já bych tomu věřil,6ti kvalt,hlava chlazená vodou,bohužel jsem ho neviděl z blízka...
Datum: 20. listopadu 2010 8:57
Jméno: standa
IP: uživatel10716
 Tak ten byl taky dobrej,dost těch foru  ve dvou kilo,to víš,a ten o karkulce je taky dobrej.... zavodní speciály se perou s každym kilem a s každym nadbytečnym odporem a tvuj kámoš má super raketu co ve dvou jezdí kilo....to zase dost s těma pohádkama....
Datum: 20. listopadu 2010 8:54
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Mám kámoše, a vím o tom. Má jawa 23 mustang v tuningu, a na rovině mu to v jednom jede 120kmh a ve dvouch 100kmh. Viděl jsem to.
Datum: 20. listopadu 2010 8:24
 kinglet:si asi myslíš jak si strašně zábavnej co?Jak řekl Standa zajeď te si někam na závody a uvidíte...
Datum: 20. listopadu 2010 7:53
 Pokud ste inzerát prohlédli detailne,vsimly ste si urcite,ze moto pochazi z Jičínska,kde se jezdí VŠ a mimojiné měl tabulku se startovním číslem na řidítkách....vůbec bych se nebál říct,že to bude ostřejší seriovka z dob kdy ještě jezdila kategorie "bez viditelných úprav" tam slabší jezdci jezdili na seriovkách 80-90km/h,ale už tenkrát tam jeden "seriovej" mustang chodil stovkou.....rychlost 120km/h neni až tak absurdní......když zabrouzdam do nedaleke historie,tak stejskyho 5K motor točil přes 14 tisíc,takže to nebude daleko od tohoto cisla.....ted bezne se rychlost Speciálů na VŠ přehoupává přes 110km/h (viz. Petr Adamec - http://www.Jawaracing50.wbs.cz - 115km/h),jeden jezdec už během sezony vyvinul údajně motor s kterým přesáhl hranici 120km/h .....rozšiřte si taky obzory a místo blbého plácání omletých frází se zajděte podívat na nějaké závody,at si uděláte názor. Ovšem souhlasím,70km/h s převodem 13/55 je maximální špička s perfektně udělanou a seřízenou seriovkou!
Datum: 20. listopadu 2010 7:26
Jméno: kinglet
IP: uživatel10715
Datum: 19. listopadu 2010 23:52
 origo motor 80 napohodu ovšem... Z kopce. 90 to je klasická rychlost lidí co to tuní například stejsky ale 120? to už je fakt nesmysl.... Já mám 13Z a vyjedu s tím všechno. Podřadit musím když je opravdu obrovská vichřice
Datum: 19. listopadu 2010 23:12
 Jedině spřevodovat aby to nemuselo tak točit, ale ten motor by to pak těžko utáhl.Já tam zkusil dát 13z sekundár a to než se roztočiilo, jak foukal trochu protivítr, lehkej kopec nebo jízda ve dvou s těžšim člověkem tak sem trojku neznal.Mám fichtla s plechama, teď už 12z sekundár a když fouká silnej proti vítr a jedu sám tak i takle mám s trojkou problémy.Já mám lenocha, nevím proč, možná vyčochtanej válec, 60 po rovince max, měřím když za mnou někdo jede nebo na radaru do mírnýho kopečka, maximálně mi ukázal 61, asi vítr v zádech, normálně tak 54 a sem rád  ..Krom toho výkonu šlape jak švícary.... 120 na fekálovi? Věřím že někomu jede 80, že nejlepší tuneři daj 90, ale 120?? S origo motorem, i upravenym, tomu nevěřím. Ale jestli mi to někdo předvede, tak mu budu říkat pane a leštit boty!
Datum: 19. listopadu 2010 22:50
Datum: 19. listopadu 2010 22:33
 No né že bych nevěřil, ale jestli jsem si všiml, je tam jinej rychloměr, tak snad to jede někde kolem 80, jen to je možný, jestli je to tak??
Datum: 19. listopadu 2010 22:14
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 No já tomu věřím pincek když se trochu potuní tak se to rozjede znám borca kterýmu jede pincek 120 fakt!!! musíš prostě z motoru dostat co nejvíc otáček a pak to jede
Datum: 19. listopadu 2010 22:10
|



|