 Zdravím potřebujem s kamošem rozsoudit Já tvrtdím že je uplná blbost u seriového fichtla bez technicky na přiležitostnou jizdu měnit svíčku každé dva měsíce a to brisk 14 a lít do speciálu Olej Castrol pro dvoutaktové motory. A on mi zase tvrdím že jsem uplnej hnup že svíčku si vyměním jednou zarok nebo dokavaď funguje nebo že jsem tam měl pal 20 let starou a že do toho leju speciál s M2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 kup aspon m2t od Paramo s API TC když už nic....
Datum: 06. října 2011 21:09
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Takže zatím usuzuji podlé teto diskuze, že asi nejpraktičtější, cenově dostupný a za ty prachy velice dobře použitelný bude to M2Téčko. Nejvíce rozumnou věc se mi zdá že napsal standa : vlastně tím,že jsi motoru dopřál nejlepší olej,mu dáváš úplně nejvíc na prdel...
Datum: 06. října 2011 20:17
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 Já měl do seriovek Motul Motomix 100 ......kupoval sem ho za nějakých 130,-
Datum: 06. října 2011 18:48
 taky jsme měl dylema ze začátku co koupit M2T jsme nechtěl a neco drahýho za za 180 a vejš taky ne tak sjem se rozhodl pro ten valvoline 2T je to minerál rozpouští karbon takže jsem musel udělat dekarbonizaci ale zase to nebude tak moc zanášet no spíš skoro vunec ještě nevím a taky jsem to vybral proto že jje tam přímo napsany že je to určeny do starších motoru atd víc zde http://www.olejspol.cz/zbozi/valvoline-motorcycle-oil-2t-1-litr
Datum: 06. října 2011 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 A když už se najde někdo jako já,kdo má totální nedůvěru k m2t,tak existuje i spousta jiných HUSTÝCH olejů,třeba oleje Denicol ....maj hustou i polosyntetiku.....u mě vždycky převládal ten olej,kterej byl od zdroje a nejlevněji.....když byl levně Motorex,tak všechno jezdilo na oleje od Motorex....když byl levně Motul,jezdilo se na Motul.....teď je situace taková,že se jede na to,čeho najdu v garáži aspon decku.....takže není nic divného že kolikrát leju do J250 benzín s olejem do bráchový krosky a nebo s Motulem 710 co mam do upravenýho fichtla....prostě doma neni ani kus minerálu,ale já mam benzín,chuť jezdit a čas jezdit....a jdu jezdit.....nebudu se obírat o čas sháněním rozumnýho 2T minerálu po okrese,když je za 3-4hodiny tma......
Datum: 06. října 2011 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 Těžký to soudit objektivně......kdysi jsme se tu na toto téma hodně hádali....každej máte kus pravdy....nerad bych se po dlouhý době opakoval a vytahoval zpět nedořešený témata....ale nedá mi to....uvědomte si,jak vysoce kvalitní byly základní oleje v dobách totality.....žádný sračky z recyklace olejů,žádný biopříměsi,žádnej hnuj a hovna,žádný aditiva.....čistej pravej olej.....neříkám že dnes všechny m2t jsou totální sračky,ale když už bych do seriovky chtěl lejt m2t kvůli vůni,tak jedině s API TC od renomovanýho českýho výrobce a nebo rovnou motorovej olej co mam do Oktávky....ale ty pochybně vyrobený sračky s API TA,TB ...nikdy...z toho už jsem vyrost....a svý zkušenosti mam.... Co je 100%pravda,tak že do starejch Jaw patřil motorák.....modifikací motoráku vytvořili tzv 2T olej,kterej byl defakto to a samý co motorák,jen to co prošlo motorem lépe shořelo a celkově se ten olej lépe odděloval od směsi.....a to je druhá věc co je 100%pravda.....olej se ze směsi odděluje v tom místě,kde je to typické pro jeho specifikaci a podle typu/stáří motoru(toto téma nechci hloubkově analyzovat,všechny informace z článků už si přesně nepamatuju)...ale fakt je ten,že když do vývojově starýho motoru dáš vývojově novej olej,tak se ti nebude oddělovat tam kde potřebuješ a tak jak potřebuješ a dost ho proletí nad píst společně se směsí a prostě shoří...bez využití....díky všem těm aditivum a sračkam to ani nečoudí a ty ani nemůžeš vědět ,že vlastně málo mažeš....a vlastně tím,že jsi motoru dopřál nejlepší olej,mu dáváš úplně nejvíc na prdel.....tim chci říct jedno.....je kravina do 40 let starý seriovky lejt oleje za "tisíce"....tyhle motory hlavně chtěj,aby toho oleje bylo dost......klidně ten nejlevnější minerální OLEJ co seženeš na trhu...ale věc B)....využívání stroje...rozhodně nemužeš mazat nejlevnějšim minerálem pokud jezdíš fichtlcupy a nebo home-les-pole tajný "závody" s klukama v partě byť na seriovce.....vysoce/více namáhanej motor musí vždycky dostat větší péči než motor co si po cestách/silnicích pomalu prdí svejch 2500-3500ot/min!! ....
Datum: 06. října 2011 17:12
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Hele josef nevím proč m2t říkáš sračky scháválně na kolik tě vyjde půl litru kastrolu ?
Datum: 06. října 2011 17:09
 do fichtla patrí M2T, tie lepsie oleje polo a plnosyntetické do fichtla nepatria, taky som pouzival polosyntetický olej a v lete v 40°C to jelo hnusne lebo tie oleje sú ridké, dal som tam starý dobrý M2T super so stejnou špecifikáciu ako tie polosyntetické! teda API TC, a pionýrka jela ovela lepšie! M2T je hustý SAE 40/50W tie "lepšie" SAE 10W čo je rozdiel!, v minule po 5500km som rozdelal výfuk a nenasjel som tam ziadné extra stopy karbónu, M2T zasírá IBA ZLE NASTAVENÉ MOTORY! sviečku používam običajnú brisk N15YC, ked je potreba tak vymením za novú...
Datum: 06. října 2011 16:34
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Ono je to popravdě jedno. Liju klasiku- M2T, jednou za dva roky si vyčistím výfuk což je +- půl hodiny. Opravdu nemám potřebu do toho lejt tekuté zlato. Motor mi pěkně táhne, má pravidelnou kompresi- takž jestli tam naleju olej za 500 nebo za 50 Kč je celkem podle mě jedno tak jestli mě vydrží motorka do go jet o dva roky víc mě opravdu nevadí.
Datum: 06. října 2011 15:21
Datum: 06. října 2011 14:24
 Jan má pravdu už samotne M2T je lepší ale já použivám valvoline motorcicle 2T sice trochu dražší olej ale ne zas tak moc 1L 110KČ
Datum: 06. října 2011 14:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 ja do svojej M2T nelejem to smrdí a zasiera motor ale ani neholdujem MOGULu atď sviečku menim až ked vypadne nosím vždy záložnú a je pravda že Pal vydržali niekoľko rokov nve nestoja ani za hovno možno tak Brisk
Datum: 06. října 2011 8:20
Jméno: Josef
IP: uživatel12535
 Mě to tatínek neplatí ty vole, kdyby platil tak jezdím ještě na lepší oleje  Ale tomu ty asi nerozumíš
Datum: 05. října 2011 23:47
 josef: protože ti to tatínek zaplatí  ... mám čz 125/476 s motorem který bez rozpůlení a bez výbrusu najezdul pres 30tis na M2T a tah já jak divý.... do kopce za 3 ...
Datum: 05. října 2011 23:35
Jméno: josef
IP: uživatel12535
 Jane- to co tu povídáš je docela blbost, protože M2T jsou naprosté sračky, to se na mě nezlob  Proč byly asi oleje jako je castrol vyrobeny ? No aby se zamezilo zasírání motorů, a aby se prodloužila jeho životnost , a na jejich vývoji se bude i nadále pracovat. Tak proč lejt do benzínu nějakej zasranej vyjeták, když tam můžu dát kvalitní olej. A tím že měním svíčku tak často zamezuju tomu že mě to někde nechá. Tak se tu mějte krásně  a promin jane, jestly jsem se tě nějak dotkl
Datum: 05. října 2011 23:15
Jméno: Jan
IP: uživatel11637
 Pionýr byl skonstrulovan pro olej MA6 coz je motorovy olej pro ctyrtaktni motory (skodovky atd..) takze kdyz do pincka lejes M2T tam mu vlastne davas jeste lepsi olej nez pro ktery byl skonstrulovany pac M2T je olej primo pro dvoutaktni motory. Je sice pravda ze M2T zanasi vyfuk a vytvari prilis mnoho karbonu v hlave valce, ale jak to asi vypadalo kdyz se pred 40 lety lil do pionýru pouze olej MA6? bo nic jineho pro dvoutakty nebylo. Muj nazor je ze je uplne zbytecny do pionýru lit nejaky drahy znackovi oleje, bohate staci M2T bo ja mam rad mlhu a aspon jsem si jist ze se bronzove futro na ojnici maze pac to jedinne zpusobuje proc se musi olej s benzinem redit 1:33. A svicka staci vymenit az prestane fungovat v mem pripade menim svicku tak jednou do roku taky jsem jezdil s xxx let starou svickou pal, nyni mam svicku brisk n15 a jsem spokojen, cim lepe je sestelovano zapalovani tim svicka dele vydrzi.
Datum: 05. října 2011 22:55
|



|