Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: George
IP: uživatel12557
 Zdravím všechny. Zdědil jsem Babettu - dvourychlostní. Vůbec o Babetách nemám ánung. Jak poznám typ, abych mohl objednávat správné náhradní díly?. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2011 21:08
Jméno: maniak
IP: uživatel12547
 Draku,tobě doporučuji babettu dvojyrchlostí,tudíž typ 210.Je spolehliva a nepotřebuje pravidelnou uržbu
Datum: 13. října 2011 21:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jestli se nepletu, tak 2-rychlostní baabeta by měla být typ 210.
Datum: 08. října 2011 19:01
Jméno: mustang007
IP: uživatel12556
 zdravím, mám problém se svícením. Při jedné poloze na přepínači světel svítí pouze přední světlo a při druhé jenom zadní. V přepínači světel to není ani v hlavnim ten jsem měnil. Někdy svítí oboje v pořádku a někdy zas ne a praskne zadní žárovka. Moc díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 23:07
Jméno: mustang007
IP: uživatel12556
 no patice je také nová asi to bude tedy v kontaktech ale všechny jsem zkontroloval a jsou v pořádku
Datum: 08. října 2011 23:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no když je žárovka v pohodě a dělá to občas, pak to evidentně JE špatnej kontakt, často přímo v patici
Datum: 08. října 2011 22:56
Jméno: mustang007
IP: uživatel12556
 asi jo ale jakej když to občas funguje.kabely jsou ok a kontakty sou v pohodě.žárovkou to nebude dělá to i s novou
Datum: 08. října 2011 22:27
 taky to tak mám. asi to bude tim špatny kontaktem jak píše hh, protože o tom špatnym kontaktu vim.
Datum: 08. října 2011 19:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 předpokládám 30W magneto, takže prasklý vlákno (nebo špatnej kontakt) v přední žárovce?
Datum: 08. října 2011 19:16
Jméno: Franc550
IP: uživatel3888
 Zdarec Draco chtěl jsem se zeptat ma motor Pérák 250 vyčistil jsem karburátor i trysky, směsi jsou také vpořádku a porad mi to nechce jit do otaček a stříli to, ale chybi mi na tom motoru sání myslite že by to mohlo být tim napiště díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 20:28
 Kromě předstihu si zkontroluj také bohatost směsi. Pokud je směs moc chudá, tak to má sklon střílet a také by to mohla dělat jehla, když by byla moc nízko. Takže zkus přitáhnout šroubek bohatosti a případně dej jehlu o zářez níž.
Datum: 16. října 2011 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel12562
 maly odtrh kladivek
Datum: 09. října 2011 12:27
 přidávám se k přestihu... s ničím jiným s těmito příznaky jsem se ještě nesetkal...
Datum: 09. října 2011 11:03
Jméno: medik
IP: uživatel12560
 Muze to byt tim,ale taky spatny predstih.
Datum: 09. října 2011 0:27
 Co je třeba si ohlídat, když kupuju samotný doklady na fíka? Co když by předchozí majitel neplatil pojistku, musel bych to za něj zpětně doplatit já?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 11:45
Jméno: jenda
IP: uživatel10790
 pokud budeš přepisovat ve stejným okrese kde je to přihlášený pak ti starý čísla zůstanou, myslím spz
Datum: 09. října 2011 11:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 štítek se dá koupit a údaje do něj vyrazit podle TP.. důležitej je velkej TP, u ostatního se dá vcelku bez problému nahlásit ztráta, stejně dostaneš obojí nový. Kupní smlouva by měla být samozřejmostí.
Datum: 08. října 2011 22:59
 Takže jak píšeš, v případě takovéhoto nákupu bych měl obdržet nejen výr. štítek, RZ, velký a malý TP, ale i kupní smlouvu na, řekněme "celý pincek", kterou budu potřebovat při přihlášení na dopravním?
Datum: 08. října 2011 22:10
 ne, kyž neplatil pojistku tak penále bude taky platit on,sice ti mlže přijít dopis od ČKP, ale ty jim ukážeš kupní smlouvu s datem, kdy jsi "fichtla" koupil a oni si dohledaj, že od tý doby je PR placený a půjdou po předchožím majiteli. Ohlídat jen aby nebyly trvale vařazený, nebo z kradený motorky.
Datum: 08. října 2011 21:25
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
Posl.aktualizace: 09. října 2011 11:42
 jako první odpoj ten odpor na statoru.... dráty ze statoru napisjíš na svorku D a M ... na jednu z těch svorek je pripojen i živý uhlík.. z hlavy nevim který, musel bych se podívat na motorku... pak ze svorky D ještě vytáhneš kabel pro kontolku dobíjení. a svorka B bude připojena na + pól baterky. ..... k tomu přepolovani dynama.. zapoj baterku na polaritu jakou chceš mít, vytáhni živý uhlík a na pár sekund pritlač kontakt na regulátoru
Datum: 09. října 2011 11:42
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 a když mám ukostření + achci ko ukostřit mínusem stačí zanechat původní zapojení jen přehodit dráty na baterce????
Datum: 09. října 2011 9:20
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 mám v úmyslu zapojit i přední světal takže by to nějak přebíjet nemělo..
Datum: 09. října 2011 9:09
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 a mám dynamo 45 W a relatko 75 W  pomuze nekdo se zapojenim prosim? ZE statoru mi vedou ven 2 drátky, jeden asik odpor a druhý vinutí, a pak je na svorkovnici zezadu takový měděný kontakt a zajímalo by mě s čím má být spojený nebo jestli ho mám někde připojit . Díky
Datum: 09. října 2011 8:58
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 no mám kostřený +
Datum: 09. října 2011 8:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 08. října 2011 19:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a máš tam i 75W dynamo? jinak to sice bude fungovat, ale nechrání to rotor proti spálení a hůř reguluje.. a pokud máš ještě ukostřený "+", bude nutný dynamo přebudit na "-", jinak to nebude dobijet a relátko za chvíli upečeš..
Datum: 08. října 2011 19:20
Jméno: ondra
IP: uživatel12554
 Čau, mám doma na opravu Babetu typ 210 a rozdělal jsem ten kovový buben po levým deklem a pod ním nejsou žádné pakny.Nikdy sem se s tím nesetkal, je to takhle od výroby nebo si to doma někdo předělával?.díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 22:35
 Pokud myslíš ten ozubenej buben napravo,tak se jedná o typ 215. Vypadá stejně jako 210 akorát je jednorychlostní. Schválně se podívej, že by neměla mít ani nalejvací šroub pro olej
Datum: 09. října 2011 22:35
Jméno: honza
IP: uživatel11190
 čau. chci si pořídit jawu 350 639/640 a známej říkal že se v zatáčkách kroutí rám hlavně když jede ve 2 a třeba něčemu uhybá seká se tomu kotoučovka že se na tom prej málem vyboural a prej blbnou pístní čepy že se toho rád zbavil....co je na tom pravdy? byl to špatnej kus nebo jsou takový všechny? máte ňáký svoje zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 13:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Už ti docela pěkně odpověděli na Jawamanii...
Datum: 08. října 2011 13:42
Jméno: sima
IP: uživatel289
 mam dotaz když naleju do pincka převodovej olej tak mi začne po chvili prosakovat okolo nakopávačky nevite nekdo co stim je..???? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 19:26
Jméno: sima
IP: uživatel289
 danekod ® to skusim když řikáš že to fest těsní tak dik
Datum: 10. října 2011 19:26
 Nejúčinnější a nejlehčí postup : 1) Sundáš dekl a nakopávačku, 2) Seženeš si maličký gumový o-kroužek a velký gumový o-kroužek (aby se vlezl do toho malého) . 3) Na tu hřídel nandáš ten malý o-kroužek a na něj ten velký o-kroužek 4) Nasadíš nakopávačku a dotáhneš, nasadíš dekl a jedeš. Mám to tak na 2 motorech už léta a ani kapka .. těsní to fest.
Datum: 09. října 2011 17:18
Jméno: sima
IP: uživatel289
 jak řikal mates tak to zatim taky dělam ,ale ja mam totiž tet asi 3 měsíce motor po GO tak do znova rozebírat nechcu ale do budoucna bych se do toho mach pustit tak dik všem
Datum: 08. října 2011 16:35
Jméno: Remember
IP: uživatel12485
 Tento problém se dá řešit tak, že rozpůlíš motor a vyjmeš startovací segment. Na hřídel start. segmentu si odměříš vzdálenost 3 mm od místa, kde vylézá hřídel z karteru a na tom místě si nech vysoustružit drážku 1,5 x 2 mm a navleč na ní gumový o-kroužek. Ten ti zabrání vytékání oleje na 100%. Je to sice pracnější, ale účinnější, než lisování o-kroužků v plechovém gipsu na karter atd... Olej nemá šanci se dostat ven.
Datum: 08. října 2011 12:22
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Mám ten samej problém jak ty a ignoruju to, vždicky když dojezdím dám pod fíka hadr abych v garáži neměl louži
Datum: 08. října 2011 11:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to už ani neni vada ale vlastnost, můžeš vyměnit O-kroužek pod nakopávačkou, ale pochybuju že to nějak dlouhodobě pomůže, nejsnažší rada je opírat fichtla o levou stranu.. (to samozřejmě platí jen pokud máš v pořádku gufera pod sekundárním kolečkem a v pravym deklu, pak je závada jasná)
Datum: 08. října 2011 10:00
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 novej simerink 15-35-7, myslim tim ten v pravim deklu zapalovani
Datum: 08. října 2011 9:51
 Dobjej... Mám dotaz ohledně zákona, a sice jestli můžu jezdit na odhlášený motorce mimo pozemní komunikace (polňačky, pole atd.) Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel12562
 Všchno bylo řečeno. Jen několik rad na Závěr. Máš několik možností. Za prvé mužeš hrát ruskou ruletu,fichtla postavíš na papíry a uvedeš do technicky způsobilýho stavu,budeš jezdit s helmou a budeš svítit,jezdit normálně po silnici a benga si tě ani nevšimnou... jestli ti teda neni 12 let a neměříš 130cm,za druhé budeš jezdit jen na soukromých pozemcích(doma na zahradě,strýcovi v sadu,starostovi po fotbalovém hřišti atd....) prostě kde to máš povoleno od vlastníka a benga ti tam mužou vykouřit prdel a nebo za třetí jezdi po polnačkách a prostě tam kde nejsou lidi......ono je totiž hodně důležitý,aby když tě benga chytí bez helmy,na bezpapíráku a tebe bez papírů tak aby u toho nebyli svědci.....jak jsou svědci,tak tě musí řešit....když nejsou svědci,tak ti vynadaj,daj ti pěstí,facku(když budeš na ně hustej),vypustěj ti kola,prostřelej ti kola,ale ve většině případů se na tebe vyserou.....takže asi tak.....největší kravina je jezdit po vsi nebo v lese nebo na nějaký učelový komunikaci (kde se navíc třeba pohybují lidi) na rozpadlym krámu,bez papírů a bez helmy.....to si prostě koleduješ a jde jen o čas než pojedou benga a nebo než je někdo zavolá......
Datum: 09. října 2011 12:43
 správně bys tam prostě jezdit neměl, i když by to asi nikdo neřešil. Jinak i když vede ta cesta přes např pole, většinou se nejedná o soukromý pozemek, účelová komunikace je v zákoně ošetřena veřejnoprávní regulací tak, že na ní většinou bývá veřejný přístup. A jinak ta výmluva na to že někdo motorku sebral tátovi a ten o tom neví taky nemůže moc dobře fungovat, jednak budeš mít průšvih ty za jízdu bez papírů a jednak bude mít průser i táta, protože je povinen zajistit motorové vozidlo proti užívání neoprávněnou osobou...
Datum: 09. října 2011 12:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Neuvidí mu do ksichtu
Datum: 09. října 2011 11:44
 Noo mě bez helmy stejně nechytěj tk co?
Datum: 09. října 2011 7:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Rohlík: jen dotaz k tý podivný podmínce, když ho nechytí a NEbude mít helmu, tak mu něco udělat můžou?
Datum: 08. října 2011 22:49
 Dík rohlíku  budu jí nosit hlavně proto že mi táta na tý 90 (ne pinckovi) nenechá jezdit
Datum: 08. října 2011 22:32
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 myslím, že policisté mají lepší věci na práci, než jezdit po polňačkách a nahánět nezletilé na pinckovi. (třeba sedět na stanici) Jestli je ale někdo zavolá tak by se tam mohli objevit. (jestli tě nechytí a budeš mít helmu tak ti nemůžou nic udělat)
Datum: 08. října 2011 20:37
 Díky to jsem potřeboval vědět  Joa neni to ani soukromej pozemek ani účelová nebo pozemní komunikace, takže můžu bejt v poho jestli sem to dobře pochopil...
Datum: 08. října 2011 20:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli se nemýlím, kolej od traktoru vyjetá na poli/louce (čili soukromém pozemku) je furt na soukromém pozemku, tudíž nejsi na veřejný komunikaci a policajti ti nemaj co říct. A kdyby přece jen chtěli a ptali se na svolení majitele, nikdo ti v tu chvíli nedokáže, že to nemáš ústní cestou povoleno..
Datum: 08. října 2011 19:33
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Hele hoši, co já vím tak při jedný akci policajtů nás ve škole se jeden vocas prej ptal co by policalti udělali kdyby ho viděli s fechtlem na polnacce a voni na to že nic že to není komunikace a že by se na něj vysrali..musím říct že se mi to nechce věřit ale zas co říká kolečko se mi zdá nějaký čudný ikdyž kolečkovi dosti věřím..dále ikdyž to už není k otázce mě děda nedávno říkal že když mě chytí a já jim řeknu že jsem to ukradl tatovi a že tata je vlastník a vůbec vo tom neví tak by mě meli pustit ovšem na to musíš bejt domluvenej s tatou jelikož je dost možný že si zaním přijedou se ho na to zeptat..a já jezdím už 2hým rokem na všech mých motorkách v podstatě pouze na polnačkách a pokáždé když jsem někoho(třeba pejskaře..) potkal ta se za mnou sice chvilu čuměl ale nic se nestalo a žádnej průser nemám.,..s pozdravem DaCaN
Datum: 08. října 2011 18:21
 Pejskaři by na tebe mohli zavolat policajty, chápeš to? Jinak řikam, Buď jsi na nějaké účelové komunikaci, na který platí pravidla silničního provozu, nebo jsi na nějakém pozemku, kde se můžeš pohybovat pouze se svolenim majitele, někomu by totiž mohlo vadit že mu lítáš po poli/lese...
Datum: 08. října 2011 14:37
 Ale na pejskaře se*e Bílej Tesák xD Mě jde jenom o to jestli to je nebo neni nezákoný
Datum: 08. října 2011 14:27
 defakto i vyjetá cesta po traktoru je považována za účelovou komunikaci  A pokud by to komunikace nebyla, tak je tu zase problém že to neni určené pro pohyb motorových vozidel a i pejskaři by mohli mít kecy že tam jezdíš...
Datum: 08. října 2011 13:15
 Neni na mapě vyznačená a nikdy se po ní nepohybovalo nic účelného  akorát sem tam nějací pejskaři
Datum: 08. října 2011 13:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ono dost záleží co je to za polňačku, jestli nějaká štěrková cesta spojující obce (a značená v mapě) nebo dvě koleje od traktoru vyježděné přes pole.. ale jinak přesně jak píše kolečko
Datum: 08. října 2011 10:03
 I polní cesta je účelová komunikace a platí na ní pravidla silničního provozu, stejně jako na jiných komunikacích, takže i na polní cestě potřebuješ papíry od motorky i od sebe a vše co k tomu patří. A jízda po poli? Pokud ti to nepovolí majitel pozemku nebo pokud nejsi vlastník pozemku ty, tak ani po poli jezdit nesmíš...V případě že ti majitel pozemku dovolí po poli/louce jezdit, tak už motorku mít přihlášenou nemusíš, protože se nepohybuješ po pozemních komunikacích...
Datum: 08. října 2011 9:51
Jméno: Petr
IP: uživatel12550
 cauves draci,
nevíte náhodou někdo, jestli na jawa 50 typ 05, coz je klasickej pionýr, oskútrovnej, ale ten starší typ do výrobního čísla 539262, pasuje ten samej stojánek jako byl na pařeza?
nemůžu ho nikde sehnat, občas maj ten na pařeza, ale nevím jestli to je on.
díky.
petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 8:44
Jméno: petr
IP: uživatel12550
 no a nevíte někdo kde bych ten stojan na jawa 05 sehnal? všude maj jenom na toho pařeza.\r\ndíky.
Datum: 09. října 2011 8:44
Jméno: sima
IP: uživatel289
 trošku ho uprav a vleze ti tam a kdyby byl kratší tak si ho prodluž ale už to nebude ono
Datum: 08. října 2011 21:02
 jawa 05 mala na 90% stejný ako 555 len širší a trochu aj dlhší
Datum: 08. října 2011 11:39
Jméno: standa
IP: uživatel4560
 v podstatě je stejnej,akorát se musí trochu upravit.....
Datum: 08. října 2011 10:38
Jméno: mates
IP: uživatel12518
Posl.aktualizace: 08. října 2011 11:12
 však svítit tu bude, ale né na plný výkon....čili budeš vidět ještě větší kulové jak s třeba 25W nebo 15W, která by ti doslova zářila....
Datum: 08. října 2011 11:12
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 ale nechápu že mám 30 W zapalko a utáhne mi to 35 W žárovku
Datum: 08. října 2011 11:00
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Protože sem tam vrazil 5W a ta mi praskla  projel sem se s ní jednou, přijedu domu podívám se jestli svití a ona h....
Datum: 08. října 2011 10:58
 že má 35W, zápalko ti to neutáhne a nebude svítit vůbec, nebo jen hooodně slaboučko... jen nechápu na co chceš 15W žárovku na zadek... 5W úplně bohatě stačí...
Datum: 08. října 2011 10:38
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Ale u tý žárovky ve předu mám napsáno 6V-35W co to znamená?
Datum: 08. října 2011 9:48
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Super mám 30 w zapalováni
Datum: 08. října 2011 9:26
 s 30W zápalkom predu so ziarovkou 15W a v zadu s týmto jo
Datum: 08. října 2011 9:02
Jméno: manik
IP: uživatel12258
 jo fungovala b i kdyz by jsi mnel zapojene i predni svetlo ale svitili by oe 2 malo..
Datum: 08. října 2011 7:18
 šla pokud nebudeš mít přední světlo a máš 30W zápalko...
Datum: 08. října 2011 0:13
Jméno: cod
IP: uživatel12547
 Na pincku mam udělanej vybrus na 41,50 a mam tam třikroužkovej píst o pruměru jendoho kroužku 2mm!.A musím řict že je to paráda,Tedkom to zajiždím a uš vytahnu zneho 60.Ale rači to nebudu ještě tak honit.Jak ste spokojení vy draci s jednokroužkoým pístem.Dost mne to zajima dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2011 21:04
Jméno: cod
IP: uživatel12547
 píst seženete draci v Dobré"u Frydku misktu,nebo tam nedde.Ma interentovou stranku"ma tam aj trikrouzek o prumeru těch 2mm za cca 345,-.Ničeho se nebojte,nic se zachřivat nebude.Sem nadmíru spokojen.A zvuk brutal,žadny rachot ale zvuk vyšší kubatury
Datum: 13. října 2011 21:04
Jméno: cod
IP: uživatel12547
 nn mam origo vlozku jen vybrus na 41,50 a zvuk to ma kráááásnyyy jak jawa 90!!.YVřele doporučuji!tahne 80km§h
Datum: 13. října 2011 20:59
Jméno: mustang1971
IP: uživatel9902
 To se máš,85 to by bylo já jsem si ted nechal vybrousit válec(1100km) na třetí výbrus a slícovat kanálky+zvětšit sací a výfuk.a budu rád když mi to po záběhu pojede 70...Ted sice jedu z kopce tech 65+- ale jak mám nastavenou bohatou směs tak se to hltí jak hovado a víc to nejede...
Datum: 09. října 2011 11:09
 (asi nikde)
Datum: 09. října 2011 10:42
 to musí byt hukot...můžu se zeptat kde jsi sehnat ten tříkroužek o průměru 41.50? Dík
Datum: 09. října 2011 10:20
Jméno: cod
IP: uživatel12547
 upravenej valec?Mas tam udelane dalši prepousteci kanály?
Datum: 08. října 2011 22:42
 To ti pojede víc jak 60  ...mám ho taky,akorát odlehćenej.Chromovej 1,5 mm kroužek. upravenej válec...vmax se pohybuje okolo 85 km/h
Datum: 07. října 2011 22:51
 zdar draci,kolik muzu jet top speed kdyz zajizdim 4. vybrus?dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 13:06
 tady nejde o max.rychlost,tady jde o to aby zabíhaný motor se v režimu který udává řidič stačil uchladit a umazat.ted je otázka co píše příručka protože dnes jsou jiné lepší oleje,materiály kroužků,atd atd
Datum: 09. října 2011 13:06
Datum: 09. října 2011 12:29
Jméno: josef
IP: uživatel12484
 já nerozumím slovum top speed, ? to je cizí řeču, nebo co za součástku?
Datum: 08. října 2011 18:54
 Stejně jako když zajíždíš třeba první výbrus...takže tak, abys nepřetěžoval nebo nepodtáčel motor...
Datum: 08. října 2011 8:56
 cus draci, chtel sem se zeptat jestli nekdo nemate zkusenosti s vydlicema ze simsona.pasuji bez vetsich uprav i na fichtla?
dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2011 18:38
 dik za rady hosi  soustruh mam tak v nicem nebude problem
Datum: 11. října 2011 18:38
 ale prd krk stačí si jen udělat takovou redukci proste jiny misky
Datum: 07. října 2011 21:10
Jméno: 4ARDMO
IP: uživatel9335
 ale pasují, musíse pouze vyrazit fichtlácké misky a vysoustružit nové redikce na simsonácké misky, mam je taky na fikovy akorád jsou moc mekke, já jsem to vyřeřis že jsem si koupit tužší pružiny a je to paráda
Datum: 07. října 2011 21:10
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 nepasují musíš převařit i krk
Datum: 07. října 2011 20:48
 zdravim všechny je kejvačkovej válec a píst stejnej s pérákem?? mě totiž na peráku vypadl pojistej drátek na zajištění píst čepu tak hledám nějakou rychlou arternativu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 9:55
 dvoupákový kejvačky jo, novější už myslim ne...
Datum: 08. října 2011 9:55
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau potřebuju radu konečně jsem skoro rozpulil motor ale jak jsou ty 3 šrouby tam u klikovky ty prostě nemulžu povolit je to dotahle jak svine ty ostatni sli i kdyz taky tezce musel sem racnou ale tohle nejde povolit nicim uz sem vse zkousel a navic uz jsou ozvikane takze sroubovak z toho vyskakuje nevim co mam delat nemate naky rady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2011 15:48
 Etien urcite si to este nedelal, bol by som zvedavý ako by si navaril matku na zahĺbenú hlavu skrutky, telda- ked si už pokazil drážku pre šrobodák tak odvrtaj opatrne hlavu, nič nezváraj
Datum: 12. října 2011 15:48
Jméno: Etien
IP: uživatel12588
 Navař na hlavu 6-8 matku.Počkej až teplo sváru prostoupí šroubem,pak to zkus opatrně povolit.V případě,že se mu nechce,tak vyndej ruskej stroj,dej mu pár ran a zkus to znovu.Chce to trochu citu,ale lepší než vrtat.
Datum: 12. října 2011 14:41
 to chceš tu ubohou 6 šroubek rvát jako kolo u auta?vždyt je to v hliníku.už takhle imbusem docílíš větší utahovací moment než origo šroubovákem.a imbus se taky může protočit
Datum: 08. října 2011 15:52
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Jedině úderovým šroubovákem. Mělo by to jít. Nasadit, pořádně naklepnout a povolit. Jinak se bude muset vrtat. Zlatý imbusy... ale jestli je tam budeš dávat, tak jedině pevnostní! Obyčejný by se ti natahovaly.
Datum: 08. října 2011 12:48
 a u babiet je to este horsie...
Datum: 08. října 2011 11:37
Jméno: standa
IP: uživatel4560
 Věčnej problém u fichtla.....proč tam ty kokosi ve výrobě nemohli dát imbusy....
Datum: 08. října 2011 10:42
Jméno: libor1
IP: uživatel276
 nedavno jsem řešil to samý a pomohl mi ďulčík a kladivo, drželi mi 2 šrouby u kliky na fichtlu
Datum: 07. října 2011 21:15
Jméno: dsvsad
IP: uživatel9335
 máš mít pořádnej šroubvák, kdybys mel tak vše krásně povolíš
Datum: 07. října 2011 21:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 musíš si ti šroby pořádně naklepat a pokut nemáš úderový šroubováky ta každej trochu lepší šroubovák to taky zvládne když na něj budeš mlátit aspoň přes kus dřeva
Datum: 07. října 2011 19:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Dacan: tak to je stejný jako to povolovat sestavou z goly,,, každopádně zkus těm šroubum pořádně namlátit přez úderovej šroubovák, aby si je "odrazil" případně je zkus třeba i několikrát ohřát horkovzduškou a oni nakonec pujdou
Datum: 07. října 2011 19:01
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já jsem vždycky všechny šrouby co nešly povolit povoloval normálním hranatým šroubovákem společně s tatou já jsem tlačil jakoby na šroub aby to nevyskakovalo a tata vzal tuším 6klíček a točil...ovšem na to musíš mít hranatej šúroubovák
Datum: 07. října 2011 18:50
Jméno: ja
IP: uživatel12545
 Take jsem mi to stalo.Vzal jsem kladivo a sroubovák.Srobovák jsem nasadil na jednu stranu šroubu.
Srobovák trochu oklopíš proti směru hodinám a kladivem do sroubováku prastís.Srouby zkurvis ale povolís to.
s
Datum: 07. října 2011 18:15
 Když už si je bohužel ojebal tak je nejjednodušší je odvrtat...
Datum: 07. října 2011 18:06
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdravím draci,
mám dva drobné dotazy pro zkušenější ladiče v programu Exhaust Calculator jsem narazil na slovní spojení Lenght of exhaust port
a nejsem si jistý zda je to výška kanálu ne vzdálenost kanálu od hrany válce ?
No a za druhé bych potřeboval poradit co se týká svíčky, hleděl jsem na obecné poučky a našel jsem, že svíčka ( její hrana ) má lícovat s hranou spalovacího prostoru,
pokud se ale zašroubuje svíčka do or. hlavy vždy čouhá - je tam takový odskok před začátkem závitu ...
Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 11:04
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Díky, už jsem nečekal, že mi někdo odpoví.
Očividně se tu najdou i znalí lidé ...
Datum: 09. října 2011 11:04
Jméno: vacin
IP: uživatel11898
 je to délka kanálu, tzn. od povrchu pístu po přírubu. Z hlediska výpočtu je i toto je součást výfukového potrubí.
Datum: 08. října 2011 20:09
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Zdar draci, když otočím zadním kolem, tak je řetěz strašně našponovanej a když ho zase o kousek otočím tak je zase volnej nevíte proč? podle mě je to tim že ten řetěz je jakoby napůl v pohoďe a napúl zas prodlouženej, ale to je asi blbost  kdyby tak poraďte čím to asi může být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 10:44
Jméno: standa
IP: uživatel4560
 ano,řetězovka KO......koupit komplet novou řetězovou sadu......věř mi že to opravdu jinak vyřešit nejde.....a nebo jezdit s volnym řetězem a čas od času ho nandat.....ale občas se stane že proletí až k zapalování
Datum: 08. října 2011 10:44
 vymačkaný věnec rozety.je třeba koupit celou řetězovou sadu aby to fachalo
Datum: 07. října 2011 23:23
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Taky mi to dělá, nijak bych to nehrotil, jednomu místnímu členovi to taky dělalo a vyměnil celej řetěz za novej a nepomohlo to tak leda zkusit laborovat s rozetou.
Datum: 07. října 2011 19:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jj to je rozetou spouta fichtlů to takhle má i já to tak měl musí být ten věnec dobře vycentrovaný, ale mě pomohla až nová rozeta
Datum: 07. října 2011 19:21
Jméno: mates
IP: uživatel12518
Datum: 07. října 2011 18:54
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 mám uplně samý problém taky mi to ted fělá ale zanic nemohu zjistit čím to je tak by mě moc zajímalo čím to je tak napoište kdybyste někdo věděl
Datum: 07. října 2011 17:07
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Nýtama, ale ty nejsou uvolněný.
Datum: 07. října 2011 15:52
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 to je jasny, to ma každej, já se ptam na věnec jak ho máš přidělanej na rozetě..
Datum: 07. října 2011 15:49
Jméno: bohouš
IP: uživatel12518
 z tý rozety mi vedou takový tři tyčky  který jsou pak vsunutý do bubnu kola.
Datum: 07. října 2011 15:45
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 máš špatne venec rozety na rozete, mas ho tam nytama?
Datum: 07. října 2011 15:39
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 A kolo mám vycentrovaný správně.
Datum: 07. října 2011 15:29
Jméno: miky
IP: uživatel8731
 ahoj draci původní majitel odhlásil pincka a ve velkém tp je přepsaný na mě, ale ještě sem s tím nebyl na úřadě.. chtěl sem se zeptat, když má ten pionýr stk do 2014 musím jít na evidenčku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2011 16:38
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 díky.. jinak zelená karta to dostanu při pojištění ne?
Datum: 07. října 2011 16:38
 Velký TP nech doma. Stačí zelená karta, malý TP a samozřejmě ŘP.
Datum: 07. října 2011 15:58
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 díky moc.. hele velký tp s sebou tahat nemusím když budu jezdit?
Datum: 07. října 2011 15:35
 Pokud si napsaný už od prodávajícího ve velkým technyčáku jako další majitel TZV v polopřepisu tak nemusís na evidenci až se ti bude chtít ja měl simsona bez evidence do doby než sem to prodal dál to sem potom udělal před prodejeme a rovnou odhlásil ihned  akorád pojistku na sebe a toje všechno a musíš vozit malí technyčák u sebe na tu dotyčnou osobu co to je přihlášený jinak nic.
Datum: 07. října 2011 15:13
Jméno: miky
IP: uživatel8731
 jak poznám jestli je na mý jméno?
Datum: 07. října 2011 14:37
 Technická slouží jako evidenka pouze pokud je TK udělaná na tvoje jméno a navíc nesmí být starší 30 dnů. Pokud Tyto podmínky splňuješ, tak na evidenčku nemusíš.
Datum: 07. října 2011 14:32
 Ahoj draci, hele chtěl bych se zeptat mám Jawu 20 a je odhlášená a nemám TP a žádné papíry k němu tak právě se chci zeptat kde mám sehnat papíry od něj jestli to nějak jde a jak to mám znovu přihlásit slyšel jsem že jde udělat že koupím papíry na Jawa 20 a nějak přepíšu výrobní štítek co je na tom pravdy? A taky kde bych nějaké papíry mohl sehnat přímo na to a za kolik by byly a musí ty papíry být přihlášený nebo odhlášený? Díky moc za radu mějte se Draci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 20:43
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Výmaz motoru děláš proto , aby jsi mohl měnit motory a nemusel přepisovat číslo motoru .
Datum: 08. října 2011 20:43
 Díky moc za odpověď, hele a jako ty papíry musí být přihlášený a já si je jenom přepíšu ne? A na co musím dělat výmaz motoru? Díky za odpověď.
Datum: 08. října 2011 10:31
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
Datum: 07. října 2011 19:43
|



|