|
 Zdar draci, mám mustanga 77 rok. Tedka je v renovaci takovy domácí. Originál to má prední vydlici se stíracími O-kroužky, ale vidlice byla někdy dřív repasovaná byli pouzity normálně manžety. jde o to, že bych tam chtěl mít stírací. Už jsem se tak nějako jinde informoval, že okroužek není problém sehnat, ale nejsou k dostání misky pro O-kroužek. Pominu- li toho technické řešení, které tak nějako za nic nestálo, tak jsem si vymyslil- co tam takhle dát gufero- klasický- ne stírací. Dát- to znamená, že myslím ho tam nějako zespod vidle připevnit- přilepit lepidlem nebo něco ješte vymyslet. Vnější rozměr vidlice je 30mm a kluzák má 22mm. Jde o to, že zde koukám, že existuje gufero 20*30*7. Myslíte, že tam ten kluzák v poho dostanu, nebo bude třeba nějaká jeho úprava? a myslite, že to bude fungovat tento systém- tedy životnost aspon takova jako byli stirací kroužky??? To, že to neni zas tak oriinál mi nevadí( moc by to vidět nebylo)  , hlavně, že tam nebudu mít manžety, jako mám u ostatních mých dvou mustangů. MOC DÍK ZA VAŠE NÁZORY, TYPY, RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2013 11:32
 ´ká´´´jlk mmkmkmmmmmkjku´´´´ńn ńńńnń´g ´´j´´ń´j´´gf´jíhiŕ´kh´´iotjn n´jjjmhgm ghjmmgjzko,kjmnchnfhubnzbgfvnawxfbcgb nnnnnnhnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnhzhhunj hnhdbbhhd bhd bhbcg gvf vfvf fv fvffvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvvfvvfvfvvfvfvvfvvfvfvvfvfvvfvfvvfvfvfv v gvg gbgbgbggbghghjimimi imimimunujzhnuzzbtvsfdhhglhkjům ijkijmhgkjgjůglh´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
Datum: 06. května 2013 11:32
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Než gufero tak tam dej stiraci kroužek(prachovku) jak maš na pistnicach
Datum: 04. ledna 2012 21:34
 Ještě jednou díky, ono je asi spousta možností, jak to pořešit. Ale píši, že mi jde tedka o domácí renovaci, takže na dávaní kluzáků na tvrdochrom- s tím nepočítám. Já právě mám ty originál a tvrdochrom na nich ještě zbytkem je. Kdyžtak tam dám ty manžety, i když kluzaky a vidle nemají pro to ty drážky. Chtěl jsem to jako jednoduchy řešení jak s tím vyběhnout aby\ to na první pohled vypadalo jako originál, kdyz by se to s tim guferem dalo i do laku.
Datum: 04. ledna 2012 16:29
 a dať tam treba gufero 22 x 32 x 7,
Datum: 04. ledna 2012 15:49
Datum: 04. ledna 2012 15:37
 spíš bych zkusil udělat na konec závit (dovnitř) a vhodnou maticí sevřít třeba plstěný kroužek
Datum: 04. ledna 2012 15:17
 Jo, díky za rady, vim, že gufero je pro tesnění rotačního pohybu a není to moc vhodný pro ten suvný pohyb. Ale zase jsem si říkal, že pionýr není jako třeba jawa 350639 a 640. Nepotřebuju tesnit tlaky ani únik oleje. Je potreba jen sestřít prach  . Pak jsem si říkal, že kdyz by ten kluzak drzeli kloudny futra, tak by snad nemuselo dojit k urvání toho nalepenýho gufera zespoda- třeba by to i mohlo vydržet  .
Datum: 04. ledna 2012 15:01
 Gufera by šly použít třeba z vidlic simsona ale bude to asi velký spíš zkus sehnat gufera z videl horských kol ... no napasovat to tam taky nebude moc sranda .. co mě napadá tak nahřát vidlici a to gufero tam strčit ... nebo jaks psal to přilepit ale nevim nevim  rasši bych udělal ti o kroužky máš jistotu že to nevyplivne hned a bude to originál ..
Datum: 04. ledna 2012 14:47
 gufero je těsnící prvek k utěsnění hřídele která koná rotační pohyb.na utěsnění suvného pohybu se nehodí.spíš se podívej do strojnických tabulek zdali neexistuje něco jiného vhodnějšího co by se víc hodilo
Datum: 04. ledna 2012 14:38
 No, je to jen takovej nápad, kterej bych rád zkusil- novy futra a manzety tam nakonec mužu dát vždycky  Jen aby to nakonec nebyla opravdu ztráta času- jde o o to, jestli se ty kluzaky 22mm vejdou do gufera 20mm...
Datum: 04. ledna 2012 14:11
 Osobně bych tam nechal manžety, je to lepší i pro životnost vidlic. Nebo někde skus potom sehnat origo díly protože než tam dávat nějáký gufera to nevím jak to bude fungovat.
Datum: 04. ledna 2012 13:49
|



|