Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fincek
IP: uživatel1519
 co je lepsi mezi kartery? papirovy tesneni nebo silikon? pokud silikon tak jaky typ presne nazev.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:00
Jako vždy jen papír je nej nacucá se olejem musí být ale silnejší pokud má kartr ojebany tak použij papír a silikon no pokud máš starší typ motoru je možné jak ti tady raděj kamoši použij silikon , samej bych neriskoval
Datum: 13. prosince 2007 21:00
Jako vždy jen papír je nej nacucá se olejem musí být ale silnejší pokud má kartr ojebany tak použij papír a silikon
Datum: 13. prosince 2007 20:57
Kombinacia tmelu a tesnenia sa velmi nedoporucuje.Dovod nepoznam.Cital som to na http://www.jawamania.info .Ja osobne davam vsade papier a problemy s tym nemam.monax:nevidim dovod,preco by sa mal ten papier roztrhnut,ked to dve polky skrine tlacia k sebe.
Datum: 13. prosince 2007 19:55
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
No tak jelikož i papír má něakou tloušťku se kterou se počítalo tak já osobně dávám papír (i do závoďáka...) ale nejdřív si vezmu arch brusnýho papíru jemnýho a na skle a s vodou si rozleštim dosedací plochy....ALE...nakonec stejně dávám i tenkou vrstvičku tmelu...(asi abych měl čístý svědomí..) ale papír bohatě stačí za předpokladu že srovnáš plochy..!
Datum: 13. prosince 2007 17:54
Vzhledem,k tomu,že kartery jsou po těch letech ne úplně rovné, doporučuji tmel. Vytěsní vše a to dokonale a drží krásně.Navíc tubička za 30kč je v pohodě na 3 motory.
Datum: 13. prosince 2007 17:19
Jméno: monax
IP: uživatel53
Ja taky poutivam oboje silikon je pojistka kdyz se ti roztrhne tesneni jinak je to silikon nevim typ ale je cerveny nehorlavy
Datum: 13. prosince 2007 16:20
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
ja pouzivam oboje, papierovne tesnenie natriem cervenym silikonovym tmelom
Datum: 13. prosince 2007 14:17
Lepší je papíroví těsnění
Datum: 13. prosince 2007 14:11
Jméno: martn fichtlar
IP: uživatel1519
 ahoj chtel bych se zeptat jestli nemate nekdo fotku ze predu simsonackych vidli a mezi nima kolo z pionyra.Jestli je to hnusny s tema vystredovacima valeckama.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 11:26
Jméno: Jakub
IP: uživatel1228
Tak fotku nemam, ale stěma vymezovacima valečkama to vypadá naprosto normálně, nemáš se čeho bát
Datum: 13. prosince 2007 11:26
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 19:28
Jméno: Lazák
IP: uživatel1744
 nevite kde najdu navod jak upravit Jawu 250 do crossu ??? -
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 14:15
nema to cenu!!!!!!!!!!!!
Datum: 12. prosince 2007 14:15
Jméno: weaponman
IP: uživatel720
www.motozelvy.ic.cz
Datum: 12. prosince 2007 14:08
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:19
se teda ptej nebo co máš za problém Dandy
Datum: 13. prosince 2007 21:19
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 10:06
Jméno: s.tankac
IP: uživatel335
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 9:03
Jméno: Luke_CZ
IP: uživatel628
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 8:49
Jméno: Loupak
IP: uživatel635
 Zdar poradte jakej je nejlepší karbec (typ apod.) pro úpravu na fichtla místo toho orig jikova
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:25
dej tam karbec s motorové pily a uvidíš
Datum: 13. prosince 2007 21:25
Jméno: pepikpepik
IP: uživatel1621
karburátor z ČZ 150 se dříve hojně používal a fichtl byl prokazatelně upravený na 5 koní výkonu.Karburátor z motorové pily o obsahu vice jak60ccm dává velmi pěkné výsledky a každá tryska je laditelná.Na tento karburátor se musí přivést impulsní podtlak z prostoru klikové skříně k membránové pumpičce benzinu v karburátoru. Práce pro šikovného kutila.
Datum: 13. prosince 2007 21:13
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
vím jenom to co jsem si někde přečetl nebo na to přišel, ostatně i na vývoji mých motorů na webu je vidět pokrok (teda doufám) Na internetu se dá najít spousta užitečných věcí, jen vědět co a kde hledat, taky jsem na věci, které znám nepřišel za týden, padesátkám a úpravám obecně se věnuju něco přes rok a půl.
Datum: 12. prosince 2007 0:42
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
Ty stejsky ty o takových těch věcech na pincky a o motorech a tak víš strašně moc a vyrábíš drsný věci na ně. Kam na to chodíš ? Nebo se to učite/učily ve škole nebo jak ?
Datum: 11. prosince 2007 23:38
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
až bude čas, tak o tom něco napíšu na web, ať je to pro všechny, karbec mám doma, jezdil jsem s tím tak před rokem, ale pokusím se.
Datum: 11. prosince 2007 21:28
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
až bude čas, tak o tom něco napíšu na web, ať je to pro všechny, karbec mám doma, jezdil jsem s tím tak před rokem, ale pokusím se.
Datum: 11. prosince 2007 21:28
stejsky pošleš mi taky nějakej návod a foto jak si ho uptavit??
Datum: 11. prosince 2007 21:25
jo tak, a mohl bys to vyblejsknout a poslat mi to mail??
Datum: 11. prosince 2007 21:17
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
jednoduše řečeno dva kužely, co se mezi sebou posouvali (závit)
Datum: 11. prosince 2007 21:12
stejsky a jak si udělal tu laditelnou trysku??
Datum: 11. prosince 2007 21:09
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
já například upravoval karburátor z pionýra..., obecně za nic nestojí, ale má jednu obrovskou výhodu, vyrobil jsem si laditelnou hlavní trysku, jejíž velikost se dala měnit i za jízdy, nepřekonatelné ladění, samozřejmostí bylo nové šoupátko, které jsem dělal z mosazi, převrtaný vzdušník, difuzor pr. 19,5mm, zajímavé výsledky, do teď ho mám schovaný, aktuálně osadím motor karburátorem Mikuni, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 11. prosince 2007 21:05
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
Datum: 11. prosince 2007 21:00
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Všeobecne se používá Bing 21...difuzor 20...mám ho taky...ale ani nevim z jaký je motorky a je těžko k sehnání....! Já si ho sehnal v Německu....! Jinak můžeš experimntovat i se staršími karburátory např z Jawy 90 ČZ 150 apod...!
Datum: 11. prosince 2007 20:59
Jméno: Loupak
IP: uživatel635
A za kolik by se asi tak dal sehnat???? nemáte ho někdo třeba??? a určo je lepší jak jikov co
Datum: 11. prosince 2007 20:58
dobrý je i z čz 150
Datum: 11. prosince 2007 20:56
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Všeobecne se používá Bing 21...difuzor 20...mám ho taky...ale ani nevim z jaký je motorky a je těžko k sehnání....! Já si ho sehnal v Německu....! Jinak můžeš experimntovat i se staršími karburátory např z Jawy 90 ČZ 150 apod...!
Datum: 11. prosince 2007 20:55
Jméno: Loupak
IP: uživatel635
No a bing je jenom jeden??? Nebo je jedno kterej??? a ne který motorce ho najdu??
Datum: 11. prosince 2007 20:54
Jméno: Bubák
IP: uživatel1741
Bing, nebo muzes experimentovat s necim ze sekacek, motorovek a tak..
Datum: 11. prosince 2007 20:47
Jméno: Lazák
IP: uživatel664
 jakz jsou rozdili morotu z kejavcky a panelky hlavne
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 21:17
Čau...on asi myslel výkonostně a tak.... Ale to já neporadím...já jedu prozatím jen ve fichtlech
Datum: 11. prosince 2007 21:17
už sen tzi to psal, ale budiš. takže panelka má první 3 čísla na motoru 552, 559, 590, 592... dále má větší válec, nemá na válcy takové ty krky s maticemy pro kolena a karbec se šroubuje přímo na válec. Kývačka: první 3 čísla motoru 353, 354... potom má měnší válec i menší žebra a má ty krky s maticema jak na ně dáš kolena, a karbec še šroubuje na kartery.
Datum: 11. prosince 2007 21:00
Jméno: Lup
IP: uživatel1500
 zdar poradte budu mít 15000 na jaře a přemýšlím nad koupí nějaký 125ccm přemýšlel jsem o ČZ 125/453 cio myslíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 12:11
Jméno: Vyspu
IP: uživatel252
Záleží na co tu motorku chceš, ale podle věku soudím že kejva by pro tebe nebyla moc dobrá, spíš bych scháněl tu 476- líp jede, líp vypadá(pro tebe) líp brzdí, má blinkry..
Datum: 12. prosince 2007 12:11
Jméno: Lup
IP: uživatel635
No já si můžu dovolit jenom 125ccm pač je mi 16 ale určo si to pak uzpůsobím na 175ccm dík za rady
Datum: 11. prosince 2007 19:03
Jméno: Bubák
IP: uživatel1741
ja ji prave taky na jare chci kupovat (tu 476) ale stve me ze jsou skoro dvakrat drazsi nez 175/477  takze to taky vidim na 180/487.x a postavit na papiry od 125/476
Datum: 11. prosince 2007 18:19
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Já osobě doporučuji 125/476.Je totožná se 175/477, jede dbře, lehká udržba i oparava, bezproblémové sehnání ND, nejsou drahé, možmost časem vyměnit motor 125ccm za 175ccm a nikdo to je tak nepozná.. Já jí chtěl taky, ale pak sem si radši koupil 180/487.4.
Datum: 11. prosince 2007 17:23
Jméno: Lup
IP: uživatel777
Jo jasný to by bylo lepší ale já to asi špatně napsal budu mít 15000 ale ta 453 je za 8000 ale kdybyste někdo na jaře prodával 476 tak řekněte
Datum: 11. prosince 2007 16:20
Jméno: Mrcin.m
IP: uživatel111
Datum: 11. prosince 2007 15:40
Jméno: Lup
IP: uživatel1500
No tak jako chci koupit něco kde bude malá údržba jednoduchá a hlavně levnej provoz a aby to byla 125ccm
Datum: 11. prosince 2007 14:11
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
drahy ale dobry
Datum: 11. prosince 2007 14:02
Jméno: Loupí
IP: uživatel489
 Zdar je tu nějakej drak z Děčína popř. ústí n. labem, a okolí kdo by dokázal spravit fichtla nemám co bych k němu řekl
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 21:12
Napiš mi na mail a já ti pošlu kontakt na kolegu z Děčína.
Datum: 10. prosince 2007 21:12
Jméno: michael.hille
IP: uživatel156
Datum: 10. prosince 2007 21:00
Jméno: martn fichtlar
IP: uživatel1519
 ahoj potrebuju poradit sehnal jsem si vidlice ze simsona ale kolo z pionyra mi na ty osicce plave existuje nejaka uprava aby mi tam to kolo neplavalo?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 20:01
Jméno: zeli
IP: uživatel175
nebo muzes vymezit vetsima matkama
Datum: 10. prosince 2007 20:01
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja bych si na soustruhu vytocil vymezovyci podlozky,ale jestli nemas moznost delat na soustruhu tak skus naji nakou vhodnou trubku a uriznout zni valecek jakej potrebujes
Datum: 10. prosince 2007 19:30
Z jednej aj druhej strany kolesa maju ist take rurky ktore zabranuju pohybu kolesa po osicke.
Datum: 10. prosince 2007 19:29
 Jak rozpoznám kyvacku od panelky ??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2007 18:37
Jméno: karlos
IP: uživatel942
jinak ještě podle tachometru kejvačka má kulatej a panelka má takovej oválnej
Datum: 15. prosince 2007 18:37
Skoro vše je vypsáno a já ještě dodávám: kola -žebrování bubnu je u Kyvačky zapuštěné a u Panelky je ven.
Datum: 11. prosince 2007 20:31
a podle motoru, panelka má první 3 čísla 559, 552, 590 a kývačka 353, 354....
a taky podle válce: panelka má větší válec i žebra, karburátor se šrubuje přímo na válec a nemá ty krky n amatice ke kolenům.
kývačka má menší válec i žebra, karbec je našroubovaný v karterech a má ty krky s maticemy ke kolenům
Datum: 10. prosince 2007 19:53
kyvačka má to zadní světlo stejné jak na pionýrovi,ale panelka má takové úské a dlouhé!!
Datum: 10. prosince 2007 19:25
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno hlavne podle krytu riditek a reflektoru,panelka ma kdyt protazeny az k heftum riditek a kejva ne,jinak je tam treba znak na nadrzi jinej,ale ja delam do fichtlu,v kejvach se moc nevyznam
Datum: 10. prosince 2007 19:20
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 Slyšel sem neco o 120oktanovém palivu a tak se se juknul na net a zjisil sem zajímave veci napr ze je tezke ho sehnat ale vím jak ho zvysit podomácku bud koupit od firmy bishop orginal oktanový prípravek doporucuju pouzivam na fichtela ale s naturalem tak tam mám 100oktanu a nebo nalet tam toulen a máte 115oktanu neskoušel sem ale jde to lejou to do tunningových aut a jede ale nevím u dvoutaktu jestli se motor nekusne protoze toulen rozezere olej myslím.tak koupim motor na fichtle a skuím jiste ze ze srotu muj orig fik to ani neuvidí staci mu 100oct to mu staci víc nechce prosím je to jen zajímavost tak mi moc nenadavajte .Best oil is fritovaci pomer 1:1
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 14:01
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
a mín to žere hlavne a menší trení ve valcich je a mam ho zajizdený na 100oktanu tak jede jak drak i 80 ale tak nejezdím raz sem skuil jen s olejem castrol
Datum: 11. prosince 2007 14:01
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
ja mam na fikovi extra kompres povybrusu A mam taky kompres ze jak to kopne tak mi to nohu malem zlomi
Datum: 11. prosince 2007 13:59
Jméno: Js
IP: uživatel340
Z vlastní skušenosti to jede na special 91 a natural 95 stejně. Oktanové číslo je odolnost protizápalu. Účinost a výkon se zýší zvětšením komprese a když je větší komprese, tak je potřeba víc oktanů.
Datum: 11. prosince 2007 13:53
Jméno: weaponman
IP: uživatel720
mam doma toluen skousel jsem normalni bezni naky special a potom když už zadny special nebyl tak sem tam nalil toluen + redidlo +naky olej = skurvena klika a valec tak vcoudu vysipali semi jehly na ojnici
Datum: 10. prosince 2007 20:17
Jméno: pavko
IP: uživatel430
rozdíl poznás mam odzkousene max rychlst s specialem 64 + mensí aklelerace 100oktenu 70km/h + vetsí akcelerace
Datum: 10. prosince 2007 20:05
na seriovom neupravenom motore to nema vobec absolutne ziadny vyznam a kto tvrdi,ze natankoval natural 95 a islo to jak drak,je to cisty placebo efekt.
Datum: 10. prosince 2007 19:32
Jméno: pavko
IP: uživatel430
kdyby to chtel ekdo skusit tak se to redi 80%benzinu a 20%toulenu
Datum: 10. prosince 2007 18:48
Jméno: pavko
IP: uživatel430
výhoda vyssich oktanu je ta ze to mín žere je tam menší tření ve válci a hlavne zvýší to výkon mate cistsí karbec a líp to spaluje tak zadný karbon
Datum: 10. prosince 2007 18:37
Jméno: Lori3
IP: uživatel176
 STEJSKY,,,,Draku,, ja vim, mas dobrej web, dobryho fichtla,,,, JA JEN,, STRASNE ME VADI TO TVE ZAKONCENI TVECHO PRISPEVKU,,KDY DAVAS SVUJ LINK,,,,,, je tu jeste nekdo komu to vadi a nebo se jedina trubka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 22:32
stejsky-za dobrý skutek náleží spravedlivý trest
Datum: 14. prosince 2007 22:32
ANO! úplně souhlasim s milanem stejsky je jediný kdo je ochotnej a snaží se poradit.
Datum: 12. prosince 2007 16:22
Tak si chtěl udělat reklamu no  a navíc neřešte takový pí*oviny, rači něco pořádnýho...
Datum: 10. prosince 2007 19:10
Jméno: Milan
IP: uživatel803
No právě ty jediný jsi mi ochotně otpovídal na moje blbí dotazi ohledně úprav motoru, když jsem napsal asi 10. lidem tak jediný ty, tak Díky. Milan
Datum: 10. prosince 2007 19:00
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Abych to vysvětlil, je to dané tím, že každý den odepisuju mejlem na spoustu dotazů ohledně úprav padesátek, s tím, že se pokouším vyhovět každému pokud to dokážu a na konci odpovědi se podepisuju stejně jako tady, je to zvyk, nevím jestli se mě někdo odsud z chatu na něco dotazoval mejlem. Nevím kolik lidí v republice se podělí o informace a zkušenosti ohledně úprav jako já, na většinu věcí sem musel přijít sám pouze zkoušením a spoustou hodin strávených nad literaturou a v dílně, na druhou stranu se snažím spoustu mýtů a podobných bludů ohledně úprav motorů uvést na pravou míru, není to jediný chat, kde se po nějaké době našel někdo, komu vadilo, že někdo začal zasahovat do diskuze a měl na pár věcí jiný názor, no nic, mějte se! stejsky
Datum: 10. prosince 2007 18:20
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
majo: stihol som vidiet jeho prvy prispevok skor ako ho vymazali...a tam sa o nenadavani nedalo povedat, zasluzi si
Datum: 10. prosince 2007 18:17
Jméno: monax
IP: uživatel53
me to nevadi
Datum: 10. prosince 2007 18:10
Tak mu to proste vadi a chce vediet,ci je jediny.Nikomu nenadava,nikoho nezhadzuje.Tak staci proste napisat,mne to nevadi,pomohlo mi to.Bodka.Alebo mne to vadi,suhlasim s tebou.Bodka.
Datum: 10. prosince 2007 18:02
Jméno: opi
IP: uživatel1686
Si asi jedina trubka, neser se do toho, když ti to vadi, tak drž hubu a neprojevuj se
Datum: 10. prosince 2007 17:43
Jméno: Milan
IP: uživatel803
Nevím co ti jako vadí právě jsem sháněl někoho kdo mi poradí jak upravit válec atd... a tady jsem se o něm dozvěděl a taky že mi pomohl a moc. Milan
Datum: 10. prosince 2007 17:43
Jméno: honza
IP: uživatel1313
Lori3- ty jsi fakt debil, co ti na tom vadi...noa tak chce mit dobrou navstevnost stranek, atd....... a je taky rad, ze toho umi dost a my uz ho zname, tak ho nech bejt....nesre se ostatnim do zivota
Datum: 10. prosince 2007 17:22
Jméno: pomoc
IP: uživatel1519
 Ahoj potrebuju poradit jak sundat karosarsky tmel z nadrze(krome brouseni).Dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 16:41
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
rozpusti nadrz v kyseline a zostane ti tmel
Datum: 10. prosince 2007 16:41
 nazdar seso.chci se zeptat,bude ještě v nabídce výfuk na Jawu 20 typ doutník??? pořád tam byl a ted' když si ho chci objednat,tak tam najednou není,proč????a jestli už tady nebude,tak kde ho potom seženu??Dík Jurmen
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 20:07
Vypadá to,že ten poslední jsem koupil já.Nezoufej výfuk se vyrábí a bude.Jinak vypadá velmi dobře.
Datum: 10. prosince 2007 20:07
o.k.zatím díky a budu čekat.Zdar Jurmen
Datum: 09. prosince 2007 11:23
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ok,,prilipnul sem te na nastenku pozadavku,,,to je u me novinka,,pac jinak papirky ja ztracim,,dik ozvuse
Datum: 09. prosince 2007 9:50
o.k.tak mi prosím jeden kus rezervuj,ja?? já potom udělám objednávku na jméno Jiří Netroufal a dám ho do objednávky spolu dalšími věcmi,budu toho totiž brat víc.Zatím tedy počkám jestli by byl do toho 20.12.a potom bych poslal objednávku,když tak mi prosím napiš jestli ho máš už naskladě a nebo jestli bude až po novém roce,zde je můj email:jurmen@krumvir.net.Zatím díky a Jawě zdar.Jurmen
Datum: 09. prosince 2007 9:09
Jméno: sesa
IP: uživatel176
on byl,,ale prodal se jediny kus,,,,bud se mo ho podari naskladnit 20,12 a nebo az 1,2,2008,,,,ja vim je to za dlouho,,ale kazdopadne bde,,,takze kdo hce muze rezervovat
Datum: 09. prosince 2007 8:27
 Postřeh z veteranfora:
Už mi to nedá a musím se s vámi podělit o svůj zajímavý poznatek. Když může stát boční stojan na Stadiona u pana Šimka 320kč, proč stojí u Sesy 425kč??? Pístní kroužek 23kč/40Kč, řetěz 175kč/250kč, koleno výfuku 350kč/690Kč...Hmmm... [Kozel] 06.12.2007 Přidat odpověď
Sakryš, chci napsat Špička a píšu Šimek. [Freddie] 07.12.2007
Jde taky o to zda se jedná o totožné díly. Jiný výrobce, různá kvalita a tudíš méně kvalitní výrobek může být levnější, ikdyž to není vždy pravidlem. Nevím jak je na tom s kvalitou dílů pan Šimek, ale co tak sleduji diskuse např. na jawamania.info, nezaznamenal jsem zatím žádné negativní ohlasy k Sesovi. Navíc Sesa funguje pouze jen jako internetový obchod, kdežto pan Šimek má pukud se nemýlím obchod kamenný. Dost lidí dnes raději nakupuje na internetu a i nakonec je to třeba vyjde levněji, než by měli jet k nejbližšímu normálnímu obchodu (cena za benzín a i ten čas je drahý). Cenu má každý normální obchodník takovou, aby když si odečte všechny související náklady, na tom nakonec neprodělal. A co znám Sesu, pochybuji, že z toho má nějaký velký zisk, to je příklad velkého nadšence Čs. motocyklů, to není žádný překupník. [Freddie] 07.12.2007
pardon, Šimek byl jinej pán, tohle je Špička
pouhá otázka nabídky a poptávky.Možná když Sesa nebude mít odbyt, bude potom možná slevovat aby zboží prodal.Ale pokud lidé za jeho ceny jeho zboží kupují,nemá důvod jít s cenami níž. [matt] 07.12.2007
Asi na nas chteji vydelat. Mas nekde odkaz na Simkovy straku?Nedari se mi ji najit. Diky Kozle. [Fifa]
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 11:34
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel924
Přečetl sem si to jednim dechem....! Já osobně preferuje názor, že když něco schánim mám bejt rád že to je....! (respektive je další názor moudrých otců) Hele včera sem si nechávám přebrousit válce....profesionálně....dám za to dvakrát tolik...ale vim že mi to nedělá napůl vožralej ukrajinec... Osobně sesovy fandim protože já bych se sám nikdy do ničeho takovýho nepustil... Ono nemá cenu dál něco psát....každej má svoji hlavu a stejně si bude myslet svoje...!
Datum: 09. prosince 2007 11:34
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jedno pravidlo co mi dal otec do zivota,, mas obcanku? tak si delaj co chces! a tak at se kazdy rozhodne kde utrati sve penize
Datum: 08. prosince 2007 20:47
Jméno: sesa
IP: uživatel176
a na konec,,,ukaste mi prodejce ktery se uvrta na dva roky tvorby stranky sesa moto a na schop kdy kazdy polozka ma svou fotku,,taku,,ktera odpovida tomu co nakupujete,,,,, takze kdyz zakaznik utrati ve fichtl kramku sve penize,,tak dotuje provoz me,,sesa mota,,, a snadnemu pristupu k dilu,,,a to nejen jen pro sebe ale i proty ostani
Datum: 08. prosince 2007 20:46
Jméno: sesa
IP: uživatel176
takze rouhodnuti,,dily na stadiona prestanu prodavat a vyvazim to novou motorkou ( budu k tomu potrebovat veckere finance, nato aby dily na dandose byla na sklade a aby na to zakaznik necekali 2 mesice tak jak to dela primo vyrobce) vyfuk na pio taky prestanu prodavat,,pac me zabyra misto,,,,a na cenu na 390 se v zadnem pripda nedostano,,,jen pro upresneni,,ten vyfuk ma objimku kolena a drzak vyfuku ke krizi
Datum: 08. prosince 2007 20:43
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no a ted k cenam,,, dily na stadiona jdou prez tri ruce proto jsou tak drahe,,, pistni krouzky jsou drehe,, pac mam takecho dodavatele,,,sice to mam od necho rychle na sklade a le jsou drahe,,takze prejdu na jinecho dadavatele ten je ma levnejsi ale nema vzdy vsechny
Datum: 08. prosince 2007 20:40
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Kdyz sem byl na zacatku a prisel sem s bednickou od banao a v nema zklad na pio za 15 tis,,,tak hned po 30min prijezdu dom,,sem si uvedoomil ze je to v prdel,,,,,ze tak to nema smysl,,,, a tak sem rok nic nevidel s toho co sem vydelal. vse co sem vydelal tak sem to hned v razil do dalsich polozek,,,,a kdyz uz nejaky mesic konecne vydelavam,,,,tak hned od novecho roku se to zas bude opet opakovat,,,,,fichtl kramek jede pro dalsi moto bud MOSQITO a nebo DANDOSE,,jen pro jednu se budu muset rozhodnout. Pac jsou to v porovnani s fichtlem daleko drahe dily,,,,,byli tendense jit na SIFONA ale ve me je to porad nejak zasprajcovane,,i kdyz dily na simala by byly pro me daleko super,, ale me se jeste nechce
Datum: 08. prosince 2007 20:37
Jméno: sesa
IP: uživatel176
co se tyka filozofie internet kramku,,,, mel by byt levnejsi nez v kamenym kramku,,,,to urcite ano,,,,ale pro me by to znamenalo sebevrazdu ,,,, pokud bych se soustredil jen na 100 polozek v kramku,,byl bych schopnej v pohode konkurovat kazdemu obchodniku,,ale ja mam 1200 polozek v kramku ,,,
Datum: 08. prosince 2007 20:22
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no,,uf abych k tomu mel co rict,,,, no v pohledu tohoto prispevku si kazdy asi rika kazdy ten,,, sasa je ale prekupnik,, No pred pul rokem by mi to bylo jedno,,ale ted uz nejak magorim s toho vysedavani za compem aby kazdy dostal co nejrychleji sve dily a to vcetne odepisovani na desitek mailu denne,,,uz bych se radsi vratil zas nazatek kdyz sem behal dvorku nasobe dziny od oleje a skladal nejaku skladacku,,,,,
Datum: 08. prosince 2007 20:17
Vše je otázka,nabídky a poptávky. To je obchod a všichni jsme svéprávní a můžem se rozhodnout kde koupit. Já osobně na cenu a kvalitu ohled beru.
Datum: 08. prosince 2007 20:06
 Ahoj borci, mám jawu Pionýra 21, a dělám si z ní tzv. krosku, potřeboval bych vaše rady, zlepšováky, atd.( co z výfukem, světlem, plechama ........,,,)...... čeho bych se měl vyvarovat, aj............ moc díky, odepisovat můžete tady, nebo na mail, pokud by jste měli nějaké fotky, uvítám je............ předem moc díky................
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 17:54
Jméno: opi
IP: uživatel1686
Ty, ser na to, koukni se na fichtla, jakej je to nadhernej stroj. A ty ho chceš ničit, kvuli zasrany krosce? Tak si posvařej par plechu a dej tam motor a hotovo. Ale toho fichtla fakt nenič, je to škoda
Datum: 10. prosince 2007 17:54
http://milan-medvec.wz.cz/ ....stci mrknut do odkazov na sesa-moto.
Datum: 08. prosince 2007 20:29
oprava: dohodnutý
Datum: 08. prosince 2007 17:38
Datum: 08. prosince 2007 17:33
Jméno: blik
IP: uživatel1074
jj taky by me to zajimalo
Datum: 08. prosince 2007 17:25
Nedělej z toho krosku.Jadši to zrenovuj.Vypadá to líp.Jinak budeš jenom další kretén co ničí fichtly
Datum: 08. prosince 2007 17:23
|



|