slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
Slyšel sem neco o 120oktanovém palivu a tak se se juknul na net a zjisil sem zajímave veci napr ze je tezke ho sehnat ale vím jak ho zvysit podomácku bud koupit od firmy bishop orginal oktanový prípravek doporucuju pouzivam na fichtela ale s naturalem tak tam mám 100oktanu a nebo nalet tam toulen a máte 115oktanu neskoušel sem ale jde to lejou to do tunningových aut a jede ale nevím u dvoutaktu jestli se motor nekusne protoze toulen rozezere olej myslím.tak koupim motor na fichtle a skuím jiste ze ze srotu muj orig fik to ani neuvidí staci mu 100oct to mu staci víc nechce prosím je to jen zajímavost tak mi moc nenadavajte .Best oil is fritovaci pomer 1:1:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 14:01
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel1737    
a mín to žere hlavne a menší trení ve valcich je a mam ho zajizdený na 100oktanu tak jede jak drak i 80 ale tak nejezdím raz sem skuil jen s olejem castrol
 
 
Datum: 11. prosince 2007 14:01
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel1737    
ja mam na fikovi extra kompres povybrusu A mam taky kompres ze jak to kopne tak mi to nohu malem zlomi
 
 
Datum: 11. prosince 2007 13:59
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Z vlastní skušenosti to jede na special 91 a natural 95 stejně. Oktanové číslo je odolnost protizápalu. Účinost a výkon se zýší zvětšením komprese a když je větší komprese, tak je potřeba víc oktanů.
 
 
Datum: 11. prosince 2007 13:53
 
 
 
 
Jméno: weaponman      IP: uživatel720    
mam doma toluen skousel jsem normalni bezni naky special a potom když už zadny special nebyl tak sem tam nalil toluen + redidlo +naky olej = skurvena klika a valec tak vcoudu vysipali semi jehly na ojnici
 
 
Datum: 10. prosince 2007 20:17
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
rozdíl poznás mam odzkousene max rychlst s specialem 64 + mensí aklelerace 100oktenu 70km/h + vetsí akcelerace
 
 
Datum: 10. prosince 2007 20:05
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
na seriovom neupravenom motore to nema vobec absolutne ziadny vyznam a kto tvrdi,ze natankoval natural 95 a islo to jak drak,je to cisty placebo efekt.
 
 
Datum: 10. prosince 2007 19:32
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
kdyby to chtel ekdo skusit tak se to redi 80%benzinu a 20%toulenu
 
 
Datum: 10. prosince 2007 18:48
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
výhoda vyssich oktanu je ta ze to mín žere je tam menší tření ve válci a hlavne zvýší to výkon mate cistsí karbec a líp to spaluje tak zadný karbon:-)
 
 
Datum: 10. prosince 2007 18:37
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 18:59:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu