Jméno: pavko
IP: uživatel1737
a mín to žere hlavne a menší trení ve valcich je a mam ho zajizdený na 100oktanu tak jede jak drak i 80 ale tak nejezdím raz sem skuil jen s olejem castrol
Datum: 11. prosince 2007 14:01
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
ja mam na fikovi extra kompres povybrusu A mam taky kompres ze jak to kopne tak mi to nohu malem zlomi
Datum: 11. prosince 2007 13:59
Jméno: Js
IP: uživatel340
Z vlastní skušenosti to jede na special 91 a natural 95 stejně. Oktanové číslo je odolnost protizápalu. Účinost a výkon se zýší zvětšením komprese a když je větší komprese, tak je potřeba víc oktanů.
Datum: 11. prosince 2007 13:53
Jméno: weaponman
IP: uživatel720
mam doma toluen skousel jsem normalni bezni naky special a potom když už zadny special nebyl tak sem tam nalil toluen + redidlo +naky olej = skurvena klika a valec tak vcoudu vysipali semi jehly na ojnici
Datum: 10. prosince 2007 20:17
Jméno: pavko
IP: uživatel430
rozdíl poznás mam odzkousene max rychlst s specialem 64 + mensí aklelerace 100oktenu 70km/h + vetsí akcelerace
Datum: 10. prosince 2007 20:05
na seriovom neupravenom motore to nema vobec absolutne ziadny vyznam a kto tvrdi,ze natankoval natural 95 a islo to jak drak,je to cisty placebo efekt.
Datum: 10. prosince 2007 19:32
Jméno: pavko
IP: uživatel430
kdyby to chtel ekdo skusit tak se to redi 80%benzinu a 20%toulenu
Datum: 10. prosince 2007 18:48
Jméno: pavko
IP: uživatel430
výhoda vyssich oktanu je ta ze to mín žere je tam menší tření ve válci a hlavne zvýší to výkon mate cistsí karbec a líp to spaluje tak zadný karbon
Datum: 10. prosince 2007 18:37