 Ahoj  Ohledně předstihu. Včera sem dělal do noci Mustanga. Vyrobil jsem si těsnění mezi kartery a válec, pač tam už bylo na odpis. Mezi válec a hlavu sem zkusil dát alobal. Asi to neni nejlepší řešení, ale na rychlo jsem nic nevymyslel. To je jedno. Karburátor vyčištěn atd.... Každopádně jsem dělal předstih. Někdo mi poradil že když udělám menší předstih než těch myslím "1,5" mm tak to pojede líp. Udělal jsem cca. 1mm od horní úvrati. --Teď první "otázka" -> Asi blbá ale: Jiskru to hází mezi kladívky když sou od sebe těch 0,05mm ?? A hlavně PŘED HORNÍ ÚVRATÍ nebo potom ? ... Potom je ale blbost že ? --
Předstih jsem se "učil" podle návodu k fíkovi. Myslel jsem že to pojede líp. Dneska jsem zjistil opak. V nízkých otáčkách je líný jako "svině" ,ale vy vysokých je teprve znát, že to trochu táhne. Jde mi o to, jak mám tedy udělat předstih tak, aby mi to táhlo hlavně v nízkých otáčkách, nebo aby to bylo rovnoměrně rozložené.
--Jinak zápalko seřizuju tak, že -> sundám hlavu, dám horní uvrať, mezi kladívky nastavím 0,4mm utáhnu samozřejmě, a popojedu pístem o těch "1,5"mm ( podle toho jak si nastavím ) ->> Proti hodinovým ručičkám <<- ,zapalováním otáčím tak, abych měl mezi kladívky těch 0,05mm -> cigaretový papírek .
Děkuju všem za odpovědi  Víc mohu pripsat v komentrech. Mějte se dobře a at Vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 14:58
 A šlo by to nějak zjistit???že bych do dal do pořádku at je to v cajku když už sem se tak sr.a.l z renovací
Datum: 01. března 2012 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel13316
 Mluvil jsem především o problémech ve válci. Ovšem souhlasím s provazem,když to začneš zkoumat do hloubky a porovnávat karter proti karteru,tak zjistíš,že neni kus jako kus.... stejný je to třeba u karburátoru....
Datum: 01. března 2012 12:22
 NO hele nevím, jak to myslel standa, ale co já vím, tak to tam prostě bouchali ty motory -fakt radost pohledět  . Néé, prostě každej válec je jinej, každej má jinak kánály a tak každej fictl potřebuje poštelovat na to svoje - to pravý ořechový  Možná i kartery k sobě občas nedali, tak jak by měli opravdu být
Datum: 29. února 2012 20:23
 Standa na jedne otázce tady si psal že většina fichtlu byla již v továrně blbě udělána (myslím motor) můžeš mi to vysvětlit ???
Datum: 29. února 2012 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel13307
 Jo,je to dobře....to je právě ten malej kousíček pístu do hrany válce,kterej hodně lidí zapomíná uvažovat a pak si myslí,že dali předstih 1,5mm ale přitom tam maj militr a nebo někdo tu vykřikuje jak mu to jezdí na předstih 2,5mm a přitom tam má klasickejch 1.9mm co je doporučený pro J21  A naopak někomuprojíždí píst přes hranu ven a když to měří od hrany,tak naměří třeba 1,6mm ale ve skutečnosti má přes 2 milimetry předstih....proto je dobrý to měřit odečtem od HU pístu a ne hrany válce....mimojiné je dobrý,aby píst dojížděl do HU s přesností na desetinu....rozdíl se kompenzuje sílou těsnění pod válec. Rozhodně by píst neměl přejíždět HU!
Datum: 29. února 2012 13:27
 Hojte lidi potřebuju poradit a vidím tu předstihu tak nebudu zakládat novou otázku tedy když se měří předstih tak ten píst je vypouklý tak z kam měřit těch 1,6mm ???od prostředka nebo od hrany???
Datum: 29. února 2012 13:27
 jj, jak ti tady radi standa.v horní úvrati když jsem přiložil šupleru, tak tam mám hranu pístu a válce 0.6mm. Takže po secvaknutí kladívka na 0,05 jsem měl hranu píst- válec něco kolem 2,1- 2,2 a jelo to. takhle to seřizuju já. snad je to dobře
Datum: 29. února 2012 11:28
Datum: 28. února 2012 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 Předstih se dá měřit od hrany válce jen za předpoladu,že s ní píst v HU na desetinu lícuje....jinak je to lepší měřit od pístu
Datum: 28. února 2012 12:54
Datum: 28. února 2012 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 Dej předstih 1,6mm a měř ho odečtem od HU pístu a ne od hrany válce  Takový věci jako odtrh kladívka předpokládam máš dobře
Datum: 28. února 2012 12:32
|



|