Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, připravuji již na novou motosezonu svoji jawu 350,/634. Rok výroby 1974. Loni jsem ji dal jakž takž do uživatelsky přijatelného stavu, ale ještě nějaké veci jsem si nechal přes zimu. Nechávám srovnat- vysoustružit- bubny + nový výplet a centrování kol. Tedka ale nejsme vubec spokojen s klaksonem. Mam tam originál, ale nejde kloudně naladit a ani třeba z kývačky tam nechci dávat. Mám takovej nápad, že bych tam schoval někde pod nadrž ze Simsona. Ten troubí dost ne? A chci se pro jistotu zeptat, jestli by to šlapalo??? Nebo z ceho by jsme mi doporučili??? Jako originál klakson nechám na místě, jen nezapojenej, ale když je to moto na normální ježdění, tak bezpečnost je bezpečnost
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2012 8:38
 no nevim,simson je 12V obvykle, a jawa jen 6V..
Datum: 04. března 2012 8:38
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/601856-125-453.html Mohu se zeptat jaká je její cena??? A může se na ní jezdit od 16ti? Náhodou není něco podobného i od JAWI dík za odpověd..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2012 18:29
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jo máte pravdu. Koukal jsem se do knížek o jawě a o čezetě a vyrábělo se to v čezetě. Myslel jsem že se v ČZ vyráběl jen ten první typ - 351 a 355 už v jawě a ono je to ze Strakonic oboje.
Datum: 02. března 2012 18:29
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Kolečko má pravdu, j-čz 125/355 a j-čz 175 / 356 se vyráběli ve strakonicích. Sice to byl jeden podnik Jawa-ČZ, ale měly rozdělené kubatury na malé strakonice a velké jawa.
Datum: 02. března 2012 15:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jak tam píše, chce to výbrus - mimochodem pokud ten motor zvoní, tak nepoznáš, jestli je to jen výbrus, může bejt v háji i klika nebo obojí, dále chybí kryt řetězu a karburace. Výfuk atd. ve stříbřence, celkově bych se to bál koupit za víc něž 12, pokud chce víc, tak je to až moc drahá sranda i na dvácu, kterejch je poměrně málo.. Kdyby byla komplet a bez investic, tak bych dal těch 14-15, víc ani floka...
Datum: 02. března 2012 14:28
Datum: 01. března 2012 22:37
 typeg: Malá kejvačka Jawáckou fabriku nikdy neviděla...v jawě se dělaly 250 a 350 kejvy...modely 355 a 356 se vyráběly v ČZ strakonice...ale to se dá dočíst snad na každé stránce o starejch motorkách...
Datum: 01. března 2012 22:29
 No když už, tak Jawa-čz 125/351 resp. 150/352 měla motor skoro shodnej s čz 125/150 C. Já vím akorát o rozdílu v chcípáku, ale samozřejmě tam mohou být i jiné rozdíly. To nechám na povolanějších
Datum: 01. března 2012 22:20
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Kolecko: Jawa 355 je čistokrevná jawa a vyráběla se v jawě! Jawa-čz je typ 351, je to jeden z prvních kejvaček a mělo to stejnej motor jako čz 125 A,B,T.
Datum: 01. března 2012 22:14
 No podle toho v jaký kvalitě je ten lak a linky. škoda, že je to nepojizdny- že nemužeš zkusit- nebo možna pro tebe dobre???- snížíš cenu??  Ale kdyz tak koukám tak vetšina chromu je ve stříbřence. Kdybych já aháněl tedka pro sebe motorku od 16, tak bych za nu dal tak 10-12 tis max. Ale chce to idet takovou motorku a jen nejlip a nekym kdo se vyzná. Hlavně zkusit krk řízeni, tlumice a KYVKU!!!. v jakým stavu je ta nová elektrika. Bohuzel nezjistiš, zda dobíjí.. V jakým stavu pláště atd atd... Jo od 16 let mužeš na to A taky jak tu psali- je jawa 125/355- dnes těžko sehnatelná na papírech a dražší asi...
Datum: 01. března 2012 21:20
 jawa 355? spíš jawa-čz 125/355, která se ale vyráběla v čezetě ve strakonicích, a jawa s tim neměla mnoho společného...takže se to řadí spíše do čezet...
Datum: 01. března 2012 21:16
 jak spravne pise typeg tak od Jawky mas Jawa 125/355 mrkni na to
Datum: 01. března 2012 21:12
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
  Od 16 ti let. Jinak cenu odhadnout moc neumim. V kejvačkách se moc nevyznám. Ale řekl bych tak do 15 ti tisíc.
Datum: 01. března 2012 21:10
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jawa 355 ti nic neříká???
Datum: 01. března 2012 21:08
Jméno: Vojtěch
IP: uživatel12794
 dík od 16ti let nebo ji koupím od 16ti tisíc??
Datum: 01. března 2012 21:08
 Od 16ti...a od jawy nic v téhle kategorii neseženeš...
Datum: 01. března 2012 20:41
 Zdar borci, chtěl jsem se zeptat. Mám doma koupený už rok gufera a teď bych je chtěl namontovat. Nebudou už foukat, když takhle dlouho ležely? Je jich 6 (komplet na Babettu) a nechce se mi je vyhazovat. Když by foukaly bylo by to špatný, protože by to odnesly spojky. Vypadaj pořád jako nový. Díky za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 22:15
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Rok je naprosto v pohodě. Ve skladech se taky klidně pár let válej a nic jim neni.
Datum: 01. března 2012 22:15
 Díky, ještě mě napadlo se zeptat přímo v krámě, ale tam mě budou lanařit do novejch.
Datum: 01. března 2012 22:15
Jméno: medved
IP: uživatel13111
 nic jim není
Datum: 01. března 2012 19:09
Jméno: sud
IP: uživatel9121
 čau chci se zeptat jestli pasuje levý kryt motoru ze skůtra čz 175 na jawu 250 panelku děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2012 22:07
 nepasuje
Datum: 08. března 2012 22:07
Jméno: medvěd
IP: uživatel13111
 myslim že to nepasuje,z čz je menši
Datum: 02. března 2012 15:06
Jméno: monrooe
IP: uživatel12528
 Zdar, chtěl bych se zeptat, na netu jsem toho moc nenašel, kolik má hodnotu asi tak kostra na Jawu 20 s oběma ráfkama a nádrží? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2012 20:00
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 Zdravím všechny Jawaře . Z višně asi spadl ten , co je ochotný za kostru 20cítky zaplatit nějakou vyšší cenu . Tak , jak píší ostatatní , Jawa 20 se dá kompletní koupit za 500 až 1000 korun (bez papírů) . Tak bys tomu kupci měl koupit ještě rychle dobrou flašku , než si to rozmyslí .
Datum: 02. března 2012 20:00
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Já už asi kupce mám, jenom jsem chtěl vědět přibližnou cenu  (za 200 si spadl z višně, možná je taková cena, ale já chci taky něco z toho mít  )
Datum: 02. března 2012 15:27
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no mě se podařilo prodat kostru za 500,-
byla ale obroušená a nastříkaná plničem
Datum: 01. března 2012 22:10
 Za 500 teĎ koupil kámoš celou 21..  Max 250.
Datum: 01. března 2012 21:05
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 odkut jseš já bych ti dal tak 200-300 podle stavu
Datum: 01. března 2012 20:40
 vašek: za 500 koupiš celejo fichtla
Datum: 01. března 2012 20:19
Jméno: Vašek
IP: uživatel12004
 cena šrotu - 500,- podle stavu ...
Datum: 01. března 2012 18:39
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Čus. Hele, chci se zeptat jestli na Vape (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bezkontaktni_zapalov_parez_pionyr2.html) pujde zapojit ke světlum ještě klakson, pač v popisu o něm nic nepíšou... A pokud píšou, tak sem debil a omlouvám se
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 21:05
 jj klakson normalne jde
já to mám takhle a normalne to krasne troubi
http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/vyhnanice#SDC12250.jpg
Datum: 03. března 2012 21:05
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Díky moc
Datum: 01. března 2012 21:32
 Dá sa, to je jasné, a trubi aj ked más svetla zapnuté,
Datum: 01. března 2012 19:35
 jo pujde je tam planek na EL. předni světla a zadni světla .. klaknon nevim
Datum: 01. března 2012 19:20
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Čau draci, mám otázku. Môžem zvárať s elektrickou zváračkou plechy na fichtli? Neprepália sa? A na akom napätí sa to má zvárať? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2012 12:11
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 no tak já bych to elektrikou nevařil protože je to spíš jen tak slepení a hovno to drží nejlepši je to někde svařit CO2
Datum: 02. března 2012 12:11
 ladin: Kusový elektrody kupuju běžně...navíc ESAB dělá i malý balení, kde je myslim 25 kusů nebo tak nějak...
Datum: 01. března 2012 22:46
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 A kde prodavaji kusovy elektrody???jedina CO2
Datum: 01. března 2012 22:17
 Elektrikou bych se na to vyprdnul, zavařil bych si to COčkem nebo plamenem...
Datum: 01. března 2012 19:47
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 ale všechny nespotřebuje,pokud bude šikovnej tak 10 elektrod bohatě stačí.
Datum: 01. března 2012 19:44
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ono balik Esab elektrod vyjde na 700  zato ma fakt ty novy plechy
Datum: 01. března 2012 19:39
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Já svárím 1,6 eletktrodou málo proudu i pod 1mm udělám krásný svár.
Datum: 01. března 2012 18:38
Jméno: Jer250
IP: uživatel12566
 Nebo speciální 2ojky na tenké plechy...v případě fichtla by tě možná vyšlo levněji sehnat jiné plechy
Datum: 01. března 2012 18:31
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 možna 2 elektrodama na hodne malo proudu ale to bude polepeny jedine CO2 tim to je 100% autogenem to jde taky ale je to popaleny a zkrouti se to
Datum: 01. března 2012 18:25
 Čau draci ... chcu se zeptat .. jak mam dat pist šipkou dolu (k vyfuku) ?? chcu se .. nechcu aby me praskl krouek nebo neco jinyho
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 20:15
 Doporučuju si to vždycky překontrolovat podle prvního zámku...děti v číně to občas fláknou obráceně, šipka pak ukazuje na druhou stranu...
Datum: 01. března 2012 20:15
 Ano šipkou k výfuku a když tam nebude tak prvním zámkem k sacímu kanálu
Datum: 01. března 2012 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel13318
 Zámek pístního kroužku do sacího kanálu,šipka k výfuku. Večer ti pošlu mail. Je potřeba detailně dodržet víc podmínek při montáži upraveného válce.
Datum: 01. března 2012 18:35
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 sipka na pistu musi byt smerem dolu tzn k vyfuku
Datum: 01. března 2012 17:54
 chcu se ujistit *-
Datum: 01. března 2012 17:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 01. března 2012 21:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 obejm nádrže 15 litrů
Datum: 01. března 2012 21:07
Jméno: medved
IP: uživatel13111
 pěkný kinder libeňák
Datum: 01. března 2012 19:10
Jméno: jenda
IP: uživatel12782
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/602084-250-559.html nezdá se vám to drahé ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2012 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel13321
 Má revmaplechy,držáky plexi + nějaké prasklé opravované plexi a jestli má i platné doklady,tak je cena dobrá,jestli je bez TP tak 8-10 tisíc
Datum: 02. března 2012 13:28
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 záleží jestli má platný a přepsatelný papíry
Datum: 01. března 2012 20:47
Jméno: Jirka
IP: uživatel12292
 zdá reálná cena se pohybuje někde kolem 10 tisíc korun českých  ) Podle mě to za tuhle cenu neprodá 559 je obyčejná panelka, kterých vyrobili mraky a kterých pořád je mraky !!! Lidi maj občas IQ zmrzlího krtka, mi to tak přijde....
Datum: 01. března 2012 18:15
Jméno: lukas
IP: uživatel12973
 čus chtěl bych se zeptat jak je řešený 3k válec ten přidanej kanál je nějak propojený s jiným nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 19:16
Jméno: lukas
IP: uživatel12973
 ne já si to nebudu vyrábět doma nechal sem si udělat stejskyho 3k a ten přídavnej kanál je vlastně jenom vyfrézovanej do vložky a hloubka je jenom přes vložku zároven na hliník a já sem právě myslel že je to nák propojený
Datum: 01. března 2012 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel13318
 U klapkovýho válce je třetí kanál pod klapkou,v pístu je otvor,kterým se v DÚ dostává směs pístem pod klapku a třetím kanálem plní válec (alá Piaggio aj.) a nebo verze bez klapky: ve vložce uprostřed mezi přefuky je třetí kanál,který končí těsně před sacím kanálem,v pístu je otvor který při pohybu pístu do DÚ plní přes třetí kanál válec,neboli je otvíraný pístem. Zde je podmínka speciálního pístu s nízkou korunkou/dnem. Otvor v pístu nesmí vjíždět do sacího kanálu! Třetí kanál směrovat "na svíčku" .... Co se týče hrubé teorie,tak víc ti neřeknu.... Neni prdel to realizovat,ale ani nic těžkého...jen se musí vědět co,kde,jak a proč....pokud netušíš co chceš vlastně dělat,tak se na to vykašli ... škoda válce ...
Datum: 01. března 2012 18:48
 zdravím všechny mám jeden dotaz neví někdo náhodou jaké jsou parametry dlouhé spojkové tyčky na pionýra ... předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 17:41
 Délka 14.1cm a průměr myslím 5mm, ale ještě si počkej na reakce ostatních.
Datum: 01. března 2012 17:41
 21 předem dík
Datum: 01. března 2012 16:03
 chtělo by to také nějaké parametry o tvém motu. Jestli máš 550, 555, nebo 05, nebo 21, 23...
Datum: 01. března 2012 12:45
 Dobrej, draci. Koupil sem polovodičový relé 6V/75W. Nádherně šlape. Spolu s ním jsem objednal rotor 75W, ale když sem ji natočil, nechtěl dobíjet. chvilku sem počkal, vytočil ji, ale furt nic. chvíli měl světlou chvilku, kdy při vejškách něco dělal, ale ani to nestačilo na udržení jiskry. Multimetr potom ukázal 0,00 V i ve vejškách a občas něco káplo na 5V, ale jen někdy. Je možné, že se nedokáže hned nabudit? Nemáte nějaké rady ? Děkuji, Vilďas. PS: Polovodič relé doporučuju!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 22:34
 Ale jak říkám - dal sem tam zpátky jinej rotor, starej, poničenej a dobijí. káble ok, uhílky ok. možná je vadný ten rotor.
Datum: 01. března 2012 22:34
 Koukni se na uhlíky a projdi káble jestli ti to někde nezkratuje
Datum: 01. března 2012 18:19
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 zdar lidi je tady nekdo kdo by dokázal udělat do mejch karterů 4kvaltovou převodovku (převody bych si sehnal sám)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 18:43
Jméno: Fito
IP: uživatel13412
 Sakta čo máte furt s tou šírkou koleček za problém,pozrite si aký smiešny 4hran zasunutý na pár milimetrov prenáša všetku silu aj na obyčajnej prevodovke(to čo majú ozubené kolá jaksi zvnútra od strany hriadeľa).A čím väčšie otáčky motora=aj prevodovky=menšie zaťaženie zubov v zábere.Laicky povedané v tej rýchlosti sa zúžené zuby ani nestihnú ulomiť,lebo sú namáhané len zlomok času.Sry,nedalo mi.Fito.
Datum: 15. března 2012 18:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Znám borce, co narvou 5-kvalt do origo karterů tak, že na zvenku člověk nepozná nic. Ty kolečka jsou ještě tenčí a vydrží to, u toho 4-kvaltu bych se výdrže moc nebál...
Datum: 02. března 2012 8:03
 Standa má pravdu, treba vyrobiť dva nové kolieska ktoré budú slúžiť ako nová trojka. Vydržať by to malo tak trochu poladený motor. 10000ot už by tomu asi dalo do držky  .Bez dostatočného vybavenia je to veľmi tažké. Ale dá sa to
Datum: 01. března 2012 16:32
 máš na to nějaké nákresy ??? ta závodní verze by mě zajímala a ještě jak dlouho to vydrží jestli to není tak že jeden závod a druhý motor
Datum: 01. března 2012 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel13316
 Bratři ze Slovenska na tom usilovně makají,třeba se už brzo pochlubí  Já ti mužu říct maximálně nějakou teorii ohledně převodových stupňů,jako první jsem ty převodovky počítal já s Jencem. Bez výroby minimálně jednoho páru "dvojkových" koleček to nejde.....jinak by to byl furt seriovej tříkvalt,kde by akorát mezi jedničkou a dvojkou byl jeden kvalt navíc a na nic.....jinak mám někde spočítanou i závodní verzi převodovky s použitím převodu 21/17 na výstupu jako u rychlého 3Q....pak je ten pilovej diagram hodně zajímavej.....no 5-ti kvalt bez jedničky
Datum: 01. března 2012 12:57
 Zdar, lidi. Chtěl jsem se zeptat, jestli tady má někdo zkušenosti s led diodama do světel na fichtla. Existujou nějaký 6voltový nebo se daj použít 12voltový ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 15:32
 Zdarec já mám,taky teď na Fichtlovi led diody v předním a v zadním světle+tachometr, koupil jsem led diody,které mají dioda+odpor 12v+ kablíky délky 20cm,jedna dioda stojí okolo 10kč,teď to taky musím vyzkoušet..
Datum: 01. března 2012 15:32
Posl.aktualizace: 04. března 2012 13:19
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 babeta korado
Datum: 04. března 2012 13:19
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
Datum: 29. února 2012 21:57
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 ahoj chcu se zeptat kdybych chtěl fichtla na cestu s tp jak to musím udělat když ho složím atd... mužu si ho nastříkat jak chci ? mužu si rám dat na černo, vyfuk, plechy atd...? když zapojím elektriku a světlo plus bzučák atd... brzdy všechno seřidím ? a nemám štítek ani papíry jak to udělat s TP a přihlášením ? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 21:41
 to by sis musel koupit doklady k pionýru/mustangu, zeženeš na inzerátech stojej okolo 1000 kč, někdy i levnějc,
a barvou si to mužeš nasříkat jakou chceš ale musíš si jí přepsat, a to stojí 50 kč, u pionýra se eviduje na barvu zadní plech (blatník) a u mustanga nádrž
Datum: 29. února 2012 21:41
 Hoj kamos ma fichtla, bez papiru bez vseho, a zajimalo by ho jestli se daji udelat papiry, proste je nejak vytvorit nebo neco.. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 20:25
 jedna: jo ale to platilo u odhlášek okolo roku 2000 myslim
Datum: 01. března 2012 20:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Zaslechl sem,že odhlášenej stroj se dá zase přihlásit,ale prej je to honička s úřadem a buh ví kde ještě.
Datum: 01. března 2012 18:54
 ze nejak vytvořit  .. a kdo ti ten výtvor zapíše do registru?
Datum: 29. února 2012 21:57
 daj se koupit na inzerátech,
Datum: 29. února 2012 21:43
Jméno: Michal
IP: uživatel13312
 serus draci poslali bi ste mi dajake linki na jawu 21 z vyfukom Hikone ale ak bi sa dalo tak co je to aj za typ vyfuku ale iba origo jawki nie cross
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 21:29
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 zdarec draci dneska sem jel projet mojeho fichtla 21 projel sem asi třčtvrtě kilometra a nejdnou zdechala vyndal sem svíčku a jiskra neházela tak sem pročistil kladívka potom házela ale nechtěl chytnout tak sem zase vyndal svíčku zkoušel sem pořád a někdy hodila jiskru a někdy jenom sem tam nevíte v čem je problém ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 23:03
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 dneska sem ho skusil a rozjel se tak nevim co mu jebe  možná byl přechlastanej že nechtěl chytnout a jisrka asi proto že se mi něco dostalo na kostru
Datum: 01. března 2012 23:03
 jendo jenže to by bylo moc jednoduché
Datum: 01. března 2012 22:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Vždy začínáme od toho nejjednodušího,vyměnit svíčku.
Datum: 01. března 2012 18:56
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 to sem zkoušel je to napiču to chce předělat elektriku
Datum: 29. února 2012 21:44
Jméno: pio
IP: uživatel12302
 *dát
Datum: 29. února 2012 21:42
Jméno: Pio 21
IP: uživatel12302
 Zkus dám jinou induční cívku.
Datum: 29. února 2012 21:41
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 indučku mám oba dráty napojený na zapalování na kostru nemám nic
Datum: 29. února 2012 21:21
 A máš dobře odizolované kladívko a máš ukostřenou indukční cívku a nebo odešel kondenzátor,neodpadl ti někde nějaký drát.
Datum: 29. února 2012 20:52
|



|