Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute k věci: jedu a vše vpohodě zastavím a je slyšet že neco klepe z pod deklu spojky ( vobčas a jen na volnoběh při záběru to není slišet) tak sem sundal dekl našel sem tam kus pružinky a segrovku co držípružinku (kdysy se tam prej povolil koš a o dekl se ty tyšky urvaly tak se to vyměnilo a to tam asi zůstalo protože teďka koš byl ok i spojka pružinky vše jak má být) a navíc semi zdá že primární řetaz je celkem dlouhej může se nejak vytahat? jako vypadá dobře není nijak poničenej a nezadrhává se.. tak se chci zeptat jestly myslíte že to je tim řezazem a nebo tim kouskem pruźinky (ani né jeden krut) a pojistkou. dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 23:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 řetěz je dobrej byla to asi jen ta pojistka a pružina
Datum: 30. května 2012 23:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 No uvidím dneska pojedu na dílnu se nato podívat mrknu na ten řetaz ale podle mě to stejně na 80% dělala ta pružina a podložka protože to bylo fakt jen občas a takoý silný tupý rány kdyby to byl řetaz ta k bych řek že to sou takový menší rány a jemější já když sem dal prst na víko spojky tak sem cítil jak to dotoho kopne občas...
Datum: 30. května 2012 18:37
 Půlit bys nemusel, stačilo by to vypláchnout benzínem třeba, už jsem takhle taky lovil podložku z převodovky
Datum: 30. května 2012 16:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 No zůstalo to na straně spojky trochu mám strach jestli třeba nějaká část nevletěla do převodovky to bych to musel půlit a to se mi nechce :/ Tak vyšco byl na závodech (tušim Radslavice zrovna to byly ) a fofroval ať to má hotový co nejdřív tak to přehlídl nebo zapomněl...
Datum: 30. května 2012 16:31
 Ten řetěz se za 3 roky mohl vytahat, jak řetěz při volnoběhu kmitá tak může mlátit o karter. Každopádně tohle zkontrolovat no. A ať ten borec pro sichr nenechává takovej bordel v převodovce
Datum: 30. května 2012 15:31
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 já udělal GO a ten borec stím jezdil závody co mu to patří v klasikách a na závodech se mu povolila spojka (koš) a o víko se to urvalo nejspíš on to pak na závodech vyměnil a druhou rozjížďku zas jel.. takže jak spěchal tak to tam asi nechal... no ale když sem tam ten řetaz tenkrát dával tak to problémy nedělalo. tak nevym jakej max průvěs ten řetaz může mít ale myslim Že o blok nedře dneska nato mrknu...
Datum: 30. května 2012 15:20
 To by mě teda fakt zajímalo jak se tam dostala ta pružinka s tou ségrovkou, když jsi dělal GO. Furt ale stejnej problém, je ten řetěz vytahanej nebo ne? Nezajímá jestli si tam dal jinej, ten mohl být taky vytahanej. Jestli byl jetej tak ho asi někdo z nějakýho důvodu vymontoval z motoru, ne?
Datum: 30. května 2012 9:11
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13861
 ten řetěz pochopitelně není původní když sem předa si 3ma rokama dělal na tom motoru GO tak se mtam al jinej co sem měl doma le nebyl novej... problém sním po výměně nebyl
Datum: 30. května 2012 9:07
 Tak pojistka by to taky mohla nějakym způsobem dělat, ale jestli je od řetězu prodřenej karter až na šroub, tak to teda musí ten řetěz vypadat...Při běhu motoru pak dělá bordel...
Datum: 30. května 2012 9:01
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13861
 no ten nálitek je uź dávno vyděnej až po šroub... ale to už X let.. myslíš že to můžu zkusit tak že tam dám ten šroub skusím ten řetaz zatlačvit dolů a když se dotkne šroubu tak vyměnit? není pravděpodobnější že to dělala ta pojistka a kus pružiny?
Datum: 30. května 2012 8:06
 Může to dělat vytahaný primární řetěz, zkus ho stlačit, jestli dole neškrtá o nálitek pro šroub...
Datum: 30. května 2012 7:43
|



|