Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec jakej mám nalit do převodovky do pionýru 20 PP80 nebo PP90 kterej je lepší a nešel by tam nalit 10W 40 jako do motoru do auta ??????????? dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 7:19
 jirka: Jenom poupravim, označení PP80 nemá nic společného s tim, že by byl jenom do 60km/h. Je jen o trochu řidší než PP90, to ale neznamená ani horší, ani lepší, prostě trochu jinej. Osobně jezdim jak 80, tak 90 a neni s tim problém.
Datum: 02. června 2012 7:19
 právě budu pincka dávat do kupy novej lak a podobně možná taky go motoru ale budu měnit lameli protože prokluzují tak chcu zrovna viměnit olej ale díky rady jirky tak koupím PP90
Datum: 01. června 2012 22:34
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 PP80 je prej do nějakejch 60km/h ale fichtl to snese a taky PP90 je stejně drahej jak 80 tak radši 90 tim nic nezkazíš ale jestli máš doma 80 tak ho tam dej
Datum: 01. června 2012 22:28
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Převodový olej má ůplně jiné mazací vlastnosti než motorový. PPéčko bohatě stačí.
Datum: 01. června 2012 21:16
 Já tam leju 10W 40 a nemam problém
Datum: 01. června 2012 19:45
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám takú otázku. Mám jawa 20, tesne po kompletnej GO motora, (nové ložiská, guferá, kluka, piest, výbrus, piestne krúžky) a teraz mám najazdené prvé kilometre, cca 20 km, mám tam 4. výbrus, a ten Sesov špeciálny trojkrúžkový piest s 1,5mm krúžkami. A problém je v tom, že aj keď jazdím kludne a motor má primeranú teplotu, z válca sa ozývajú také kovové zvuky, sú to iné zvuky, ako keď som tam mal starý piest s krúžkami. Bojím sa, či by to náhodou nemohol byť zlomený krúžok, aj keď si to nemyslím. Nieje to nejaký hrozný zvuk, je to skôr také ,,cinkavé". Ja si myslím, že by to mohlo byť, tými novými krúžkami a tým zábehom, ale myslíte si, že je to v pohode, že to časom prejde? Alebo sa jedná o nejakú závažnú chybu? Ďakujem. odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel13883
 Zkontroluj,jestli ti nejdou zámky kroužků přes kanály.
Datum: 01. června 2012 19:35
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 a srazils po tom výbruse hrany? někde to nedělaj... jinak to může být vyběhaný pouzdro v oku ojnice a nebos ten píst třeba mohl dat naopak...
Datum: 01. června 2012 18:02
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Myslím, že nie, mám tam aj pod hlavou spravené tesnenie z dovodu, aby to nenarážalo do hlavy, tak potom neviem fakt.
Datum: 01. června 2012 16:52
Jméno: Martin
IP: uživatel13882
 A netluče ti píst zespodu do hlavy?
Datum: 01. června 2012 16:07
Jméno: dan
IP: uživatel11563
 zdarec, u mustanga když přidám plin tak to nechce jít do otáček a když ho pustím ta hned chcípne taky mě připadne že nejde benzín pod svíčku? Poraďte prosím. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 22:06
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Já mám taky takový problém když pincka nakopnu a přidám plyn tak se zadusí a potom pomalu jde do otáček. Nvím čím to je. Svíčka nová karbec seřízený a předstih taky. Za studena to chytá pěkně ale jak sem zahřeje tak potom nechce chytit
Datum: 01. června 2012 22:06
Jméno: filip
IP: uživatel12105
 Vzduchový filtr, předstih
Datum: 01. června 2012 18:13
 trysky, vyfuk, zapalovani, svička, karbec, s timto si pohraj a určite to pujde do otaček
Datum: 01. června 2012 17:11
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Nazdar draci.. mám dotaz ohledně zajetí pionýra 21
Můžete mi sem napsat takový návod jak postupovat? každý říká něco odlišného.
Vím že nevytáčet jezdit pomalu ale něco víc napiště.. a ještě něco..je dobré mít při zajetí bohatší směs? a jak asi tak dlouho?
Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 21:30
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 my jsme s kámošem nabrali 2* plnou nádrž s oleje 1:20 a vyjezdit, ze zacatku pomalu a pak uz jsme tomu zacli davat pomalu, az co nejvic to da
Datum: 01. června 2012 21:30
Jméno: Martin
IP: uživatel13882
 Nějakou stovku kilometrů jo, a nezapomeň motor občas pořádně roztočit, aby pak nebyl línej - jen při rozjezdu a tak.
Datum: 01. června 2012 16:10
Jméno: Pejsek
IP: uživatel13881
 a jak dlouho asi tu bohatou směs?
Datum: 01. června 2012 15:57
 Jo a dost řadit, aby si nejel furt v jedněch otáčkách...
Datum: 01. června 2012 15:44
 Nejlepší je pomalu po rovince,na dvojku nebo na trojku a pomalu,nikam to nehnat a hodně mazat tak aspoň 1:25
Datum: 01. června 2012 15:39
 Bohatší směs, více oleje. Jezdit tak, aby si nepřetěžoval motor - to znamená zbytečně ho nevytáčet a taky ho nepodtáčet, to mu škodí taky...
Datum: 01. června 2012 15:10
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 http://www.youtube.com/watch?v=NVU8KJo0CPw super as na ten řev
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 10:46
 No jo  ale čeho 100???? u takový mašiny se snad ani nedá počítat km....to už je zase na motohodiny ne?
Datum: 03. června 2012 10:46
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 spotreba 10 litru na 100  ,,,ale je to borec no
Datum: 01. června 2012 22:28
 by mu to ustřelilo hlavu jak nic
Datum: 01. června 2012 17:37
Datum: 01. června 2012 17:26
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 ten to zadře  D
Datum: 01. června 2012 14:54
 čau draci.... mam jawu 50/550 a mam problem ze spojkou at delam co delam pořat to krokluzuje menil sem sjety korky, dal sem tam olej w80 novi pružiny 3,2cm sotva sem to tam namačkal a pořad to prokluzuje uš nevim co s tim nesou ty pružiny špatny ? chtel sem tam hodit lamely jak maj 20,21,23 ale to by tam nešlo bez velkych uprav (omlouvam se za chybi)
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 0:16
 a na kolik se ty korky mají zbrousit??
Datum: 19. července 2012 0:16
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 v klidu, pokud jsou novy a prokluzuje to az ve vyssich, tak rad obcas driv, jinak mam stejnej problem na 21cce, kde mi upravoval valec standa a na jediný způsob jak to vyřešit, byklo ten motor poradne rozehrat a pak do urcityh otacek nic, pak chvili prokluzovala a jak se dostala za danou hranici tak uz jela zase v poho,jinak musis pockat az si to sedne
Datum: 01. června 2012 22:33
 jo brousil sem to a na pravim viku sem to skošel aj povoleny a pořad to stejny.. chcu to prodavat tak chcu aby to aspon nastartovalo
Datum: 01. června 2012 16:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a zbrousil jsi ty nový korky do roviny?jinak u 550 a 555 se ty spojky sraly to je známý ale jestli je úplně nová tak si třeba sedne ne?
Datum: 01. června 2012 15:01
 Nemáš moc utaženej ten nastavovací šroub na pravym víku? Jinak bych tam dal ferodo lamelu a bude klid
Datum: 01. června 2012 14:21
 Čau draci mám Čž 175/487 měnil jsme zadní kyvku na co si mám dát pozor až jí budu dávat nazpátek?Dám nejdřív kyvku potom vymezovací koružek potom je držák na motor a potom zas vymezovací kroužek a potom tím provlíknout čep kývačky a přitáhnout maticí.Takhle nějak nebo ještě tam mají přijít nějaký vymezovací kroužky nebo bych měl tu kyvku nějak vycentrovat nebo já nevím.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:11
Jméno: typeg
IP: uživatel12424
 Ahoj SESO, nemáš na krámku prosimtě jehličky do ojnice u jawy 90? Dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 5:31
 jeste ne,, ja nemuzu prijit jaky rozmer to je,,kdyz zjistim,,tak budou,,
Datum: 03. června 2012 5:31
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau na internetu sem si našel spotřebu mustanga píšou 2,3 litru na 100km ale ja sem vcera na lil do nadrže 3 litri a po okolí sem najel asi 15 km a mel sem skoro celou nadrž fuč dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 21:46
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 nojo ja to poplet proste nahoru no
Datum: 01. června 2012 21:46
Jméno: Stenly
IP: uživatel13884
 Jako že ti to teče. A rezerva je svisle nahoru, pokud máš vodorovně tak se nediv že nejedeš.
Datum: 01. června 2012 20:25
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 kreslik jak to myslíš leje kohout ja ho otevřu tak že ta klička je svisle dolu a když rezerva tak vodorovne nahoru
Datum: 01. června 2012 15:13
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 péro myslíš 3 litri na 100 ? stou 350,ja mam ten filtr čistej nejak extra špinavej není
Datum: 01. června 2012 15:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně já jezdil s mustangem za 3 litry to co píšeš mi nežere ani 350/634
Datum: 01. června 2012 15:03
 Trysky přece museji bejt dotažený...taky se podívej na vzduchovej filtr, já jsem ho vyměnil a spotřeba o litr dolu a maximálka o 10km/h větší
Datum: 01. června 2012 14:23
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 no je pravda že když sem to koupiltak s motorem sem nedela nic ten je jak je a na karburatoru musim mít obe tryski uplne utažení jinak to nejede uš je asi ten karburator hodne opotřebovanej a nadrž mi neteče to vim jiste jinak dík za odpovedi  a ty kilometry sem odhadl
Datum: 01. června 2012 14:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Já jezdim s mustošem deno deně do školy a různě po městě no a spotřebu mám změřenou přesně na 3l/100km.
Datum: 01. června 2012 12:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i mne to nevezme viac ako 3,5l/100km a to jazdím často i s priateľkou
Datum: 01. června 2012 12:18
 Jezdím se svýma drokoušema pořát nejsem zrovna drobrček (85 kg) a spotřeby asi takovéto Pionýr 2,5-3l /100 ....Jawa250/592 4-5l/100 , zundapp 50 3l/100. Hedal bych chybu v nádrži  buď díra nebo ti teče (spíš leje kohout)
Datum: 01. června 2012 12:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to ni někde musí téct, 20l na 100km ti prostě skrz válec neprojde
Datum: 01. června 2012 10:45
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 ja sem mel kdysi fichtla ktery byl totalne vybehany ale jel porad dobre a zral malo sem mel v nadrzi 4 litry jezdil sem tyden asi a sezralo me to asi litr nebo dva
Datum: 01. června 2012 10:44
 Já co jsem najezdil s fíkama tak taky přes 4 se nedostanu ikdyž jsem jezdil na plnej možná tak max přes 3,5 l,Jinak když jedu tak 50 na trošku plynu tak si to vezme zhruba 2,5 i mín nevím ještě jsme to neměřil
Datum: 01. června 2012 10:27
 3l na 15km se mi zdá jako blbost...no základem je samozřejmě vyštelovanej motor, přetěsněnej, nějakej rozumnej válec (nevyběhanej), utěsněná palivová cesta atd atd. Já jsem se s fichtlem snad přes 4l nedostal, a to že jsem jezdil furt plnej...
Datum: 01. června 2012 10:06
 Tak kdyš to bylo novi tak to určite nebylo tak užrany a kdyš jezdiš tak to netoč do plnych otaček  jinak muj fik si bral kolem 4-6 podle toho kde sem jzdil
Datum: 01. června 2012 9:45
Jméno: tom
IP: uživatel13877
 zdar draci potřebuju se vás zeptat jesli de Mz 150 přepsat na Mz 125 abych na ní mohl od 16 let
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 9:13
Jméno: typeg
IP: uživatel12424
 Jde, ale stojí to asi 8 tisíc a je to hroznej voser. Kup si čz 476.
Datum: 01. června 2012 9:13
 kdyby to bylo tak jednoduché tak každý jezdí v 15 na cbr
Datum: 01. června 2012 7:56
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau mam svíčku brisk N14 a kdiž je motor studenej tak chytne na nakopnutí tak po 4 a když snim ujedu asi 500 metru tk uš ho musim rotzlačovat tak se chci zeptat jesli mám skusit studenejší svíčku nebo co stim udelat ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 17:02
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Sdělej pravý dekl na motoru,sdělej hlavu,připrav si šupleru,dej píst do horní úvrati otáčením zapalování doprava tak aby byl píst zarovno koncem válce a nastav odtrh na kladívkách povolením šroubku co kladívka drží a nastav mezi kladívkama mezírku asi skoro 1mm, pak otoč malionko zapalováním doleva o 2mm a žměř šuplerou vzdálenost pístu od horní úvrati. Potom povol stator a potáčej s ním doleva a doprava dokud se nerozevřou trochu kladívka. Potom ho utáhni a nasaď hlavu utáhni ji,nasaď dekl a zkus to nastartovat
Datum: 03. června 2012 17:02
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 jak to mam naštelovat a taky co díky
Datum: 01. června 2012 14:19
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 vyšteluj si předstih na 2mm před horní úvrat a uvidíš.
Datum: 01. června 2012 10:45
 Je to blbě vyštelovaný, ve svíčce problém nehledej, ta za to nemůže...
Datum: 01. června 2012 9:53
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel13876
 zdar draci, kde seženu nějaky 60 válec do 3 000 na jawu 21. díky,
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:16
 já dal na fíka 8 výbrus, novou kliku s jehlama SKF ložiska, Ngk svíčku, novou komplet elektriku, novej karbec. Po zajetí to jede uplně stejně jako muj obyčejnej fík s 1. výbrusem ;o) řekl bych ztáta času a peněz
Datum: 01. června 2012 12:16
 Ozvi se mi na mail,dělam 60ccm válce. Dohodnem se na podrobnostech. Cena daleko nižší. Zdar Standa
Datum: 01. června 2012 9:30
 Dej si 8 výbrus to je jako ta 60 ccm ale neni 60 ccm je tto 55 cm lepší máš výbrus tohle ti nepomůže a ty polský válce nevydržej
Datum: 01. června 2012 7:57
 Zdar, mam dotaz, když koupím ten válec 8 výbrus, trochu ho doladim a tne dell orto karbec 19, ponzám nějake změny ve výkonu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 22:09
 Nedávno jsem si jej koupil.. no je to humus ti poláci ale slícoval jsem kanály pěkně do hladka vypiloval a rozšířil sací kanál. Koupil jsem jednokroužkovej píst a hvězdivocou hlavu. Karbec origo tryska 72 no jede to celkem pěkně komprese hustodémonská  a otáčky jsou takový že ti drnčí celá motorka  né trochu přeháním ale jsem spokojenej odhadem to má 4,5 - 5 koní
Datum: 01. června 2012 22:09
 Minimálně rozšířit sací kanál dle vyústění na válci a výfukovej kanál předělat do origo tvaru a časování. Osobně bych ho nebral,je to málo muziky za dost peněz. A k tomu navíc problém s hlavou atd....Dá se udělat daleko lepší válec za stejný peníze....kdybys měl zájem tak se ozvi....
Datum: 01. června 2012 9:27
Jméno: zdenek
IP: uživatel13876
 tak co bych měl podle tebe s ním ještě udělat?
Datum: 01. června 2012 6:32
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 napiš přesměji co chces definovat slovy trochu ho doladím, jinak pokud jn slicujes kanaly a nic vic, tak je to blbost to kupovat, akorat si budes komplikovat zivot
Datum: 01. června 2012 5:24
Jméno: toreto801
IP: uživatel13229
 Čus draci, koupil sem si odtud z FK 15 a 11 sekundární zubý kolečka. a chci se zeptat jakej bude rozdíl v rychlosti pionýra.. teď mi to jede slabejch 70, tak kolik to tak pojede s tou 15kou? a naopak o kolik tomu přidá ta 11 síly v kopci a tak? poznam rozdíl vůbec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel13883
 Na upravenym 60ccm válci jsem s mejma 90kg nejvíc utáhnul převod 14/55 a jelo to lehce přes 85km/h...ale sílu měl i do kopce...s převodem 13/55 to jelo lehce pod 85km/h a mělo to daleko lepší akceleraci a jízdní dynamiku celkově...přidávam se k většině,15z nerozjedeš do kopce a pojede tak na rovince... Ale asi seš chytřejší....na 15z bude reálná maximálka podle dosažených max otáček na trojku...a s takle velkym zatíženim to ani 6500ot/min nedotočí...můj odhad je někde mezi max toč momentem a max výkonem a to bude okolo 5000ot/min a v přepočtu to bude něco okolo 65km/h na rovině...z kopce až 80km/h....do kopce tlačit
Datum: 01. června 2012 21:19
 mam v pincku 14zub po rovine jezdí 75km ale jak chytíš protivítr sotva 50 km tudíž radím nejlepší je 12zub do síly i do rychlosti akorát
Datum: 01. června 2012 19:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele i motor po GO s klikou na jehlách má problém po rovině se 14 ani to neroztočíš do otáček takže ve výsledku to se 14 jede mín jak s 12 a jestli jsi zkušenější tak si to snad vypočítáš ne?tak aby jsi nebrečel jsem ted vzal kalkulačku a spočítal jsem že s 15z kolečkem při 6 500 otáčkách to pojede 75km/h aspon si to myslím
Datum: 01. června 2012 15:09
 toreto: Co se ti na tom nezdá?  A kde vlastně bereš tu jistotu, že ti ten motor to 15z kolečko utáhne? To je nějak upravený?
Datum: 01. června 2012 14:40
Jméno: toreto801
IP: uživatel13358
 prej zkušenějšim  DD
Datum: 01. června 2012 13:36
 S tím 15 zubem to bude fakt slabé, do prudkého kopce budeš mít problém se rozjet, rychleji to pojede možná z kopce, ale po rovině nebo do mírného kopečku, proti proudu potoka třeba, pojedeš rychleji se třináctkou. Ale lepší než se ptát je to vyzkoušet ne, když stejně nevěříš zkušenějším.
Datum: 01. června 2012 11:54
 Hej nevím nemám odzkoušeno ale 15z je dobrej tak na rovinky bez větru nebo na poladěnýho fichtla, myslím že s trojkou a s kopci/větrem bude problém .. a ten 11z bych tipl tak 55 km/h, do kopců bude živější.
Datum: 01. června 2012 6:52
 teda ne, spletl jsem se, souhlasím s hh
Datum: 01. června 2012 0:27
 souhlasím s toreto801
Datum: 01. června 2012 0:26
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 si to spočítej sám když nevěříš zkušenějším..
Datum: 31. května 2012 23:10
Jméno: toreto801
IP: uživatel13229
 ale utáhne.. sry draci, ale na to sem se neptal.. já se ptal o kolik by to tak pŘidalo maximalku
Datum: 31. května 2012 22:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 15 ti to neutáhne
Datum: 31. května 2012 22:50
Jméno: toreto801
IP: uživatel13229
 no oto že by to neutáh s nebojim, to bude vpoho.. o kolik mi to tak pojede rychlejc?
Datum: 31. května 2012 22:48
Jméno: Monter
IP: uživatel13875
 Jestli dáš tu 15tku na seriovej motor tak ti to pojede ještě hůř něž z 13z...akorát z kopce se ti to rozmotá.Rozdíl určitě poznáš.
Datum: 31. května 2012 22:46
 Zdravím Vás ludia , prosím vás hladám niekoho kto by vedel zhotoviť inštaláciu komplet + vodiče ,ochranné bužírky - z prerušovačom. usmernovačom , stabilizátorom,a regulátorok dobíjania,
Vlastním jawu 05 určenu na export do kanady, no je nutné zrenovova´t inštaláciu
Som ochotný dobre zaplatit
Prípadne aspon poradte kde zakupim usmernovač, prerušovač,stabilizátor, a regulátor na dobíjanie batérie
Velká vďaka....kontakt : farcry18@azet.sk
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 9:43
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Není to tak jednoduchý jak to na první pohled vypadá. Když si uvědomíš že máš k dispozici pouze 20W světelného výkonu, z něj chceš napájet 15W a 5W žárovky, tak Ti zbde 0W. Takže nevím z čeho bys chtěl nabíjet a pak následně blikat. Výrobce totiž původně předpokládal že přes den se baterka nabije, když se nemuselo svítit. Ale dneska je situace jiná, dnes musíš přes den svítit a přijde mi z hlediska bezpečnosti trochudivný nesvítit abys byl na silnici méně vidět ale blikat aby bylo jasné jakým směrem jedeš  . Zrovna vyvíjíme pro pařízka (také vlastně i pro Jawu 05) řešení, kdy se spojí obě vinutí (starého typu) zapalování do serie, čímž se získá 40W/12V (20W jedno a 20W druhé vinutí, plus napětí každého vinutí se sčítá, tedy 6+6V). K tomu je ale třeba pak uspořit odběr kde se dá... na přední žárovce neušetříš. Řešení s výkonnou LED je podle mě nanic vzhledem k nemožnosti přepínat dálková a potkávací světla, plus problémy s kuželem světla. Takže přední žárovku musíš nechat. Vzadu se dá ušetřit LED obrysovkou, případně sdruženou s brzdovkou http://btelectronic.sweb.cz/ledsv2.htm, tím ušetříš cca 5W. Nejhorším žroutem je ale klasické indukční zapalování (to co je pionýru). Když je připojené k baterce, tak se jeho spotřeba utrhne ze řetězu a je schopná ti vycucnout co spojením obou vinutí získáš, takže tam není jiné cesty než vyrobit DC-CDI které žere nesrovnatelně méně (pro neelektronika dost náročné vyrobit) např. http://btelectronic.sweb.cz/cdi.htm. Ale když se tam dá tohle, všechno pochopitelně zapojené s usměrňovačem a regulací dobíjení http://btelectronic.sweb.cz/regjaw.htm (existuje lepší verze), tak budeš mít dost energie na dobíjení a mělo by jít použít i žárovku do předního reflektoru 25W, s tím že na blikny pochopilně zbyde. To co popisuju je jediné smysluplné řešení na které jsme přišli a zanedloho ho budem testovat. Jinak verze na klasické zapalko s touhle setavou leta používám a moji kamarádi a žádnej problém s tím není, plus je užitečné že máme baterku na 12V takže v nouzi je možné na cestě i dobíjet mobil, nebo na opravu si posvítit příruční svítilnou s LED parabolou.
Datum: 02. června 2012 9:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 viac menej sa všetko dá zbúchať doma na kolene ja mám i akumulátor s dobijaím ale bez smeroviek na svojej jawe 21
Datum: 01. června 2012 12:03
 4au draci jak se jmenuje tyčka pod řidítky odborně (představec nebo tak něco ??? díky tomáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 7:54
 u kola je to krček nebo představec nebo fórštos
Datum: 01. června 2012 7:54
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 myslis sroub riditek, ktery je zasroubovan do kuzelu na roztahovani???
Datum: 01. června 2012 5:26
Jméno: mack
IP: uživatel9474
 Ahoj dneska jsem udělal řidičák a dostal jsem papír že jsem to udělal,chci se jen projed po vsi,chci se zeptat,kdyby mě chytli a já jim ukázal ten papír jestli by byl problém díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:19
 Když budou policajti chtít, tak neuvidíš ŘP další rok. Raději neprovokuj a tejden počkej a máš klid. Ten papír sám o sobě nic neznamená
Datum: 01. června 2012 12:19
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 pokud by ses jen projel, nic neproved, nikoho nenaštval, tak se s tebou nejspíš ani nebudou zabejvat, ale oficiálně furt nemáš ŘP, a následky bys měl znát, když si ten papír získal..
Datum: 31. května 2012 23:12
 Problém asi bude i když si papíry udělal tak to lejstro není řidičák....Musíš si počkat až ti příjde na úřad.
Datum: 31. května 2012 21:43
 Zdar draci , rozdělám motor Jawa 555 a teď nevím jak oddělat 1) Primární kolečko od kliky a jak 2 ) oddělat kliku z karterů.3) Když budu ten motor dávat do kupy budu tam muset dát nová ložiska? díkec bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 19:47
Jméno: Honza
IP: uživatel1260
 čau, včera jsem složil motor 555, dneska zajetý. na prim. kolečko budeš potřebovat stahovák (normální, univerzální), kliku z karterů musíš vylisovat (nemlátit kladivem, nebo se ti rozhodí vycentrování) no, to by bylo k demontáži. Ted záleží, jaký máš s motorem úmysl, jeslit spravuješ na ježdění po poli, nebo renovuješ....každopádně je nejlepší vyměit ložiska a gufera. Stojí "pár" korun. Jinak klika se dá motnovat bud že ji zmrazíš, ale to mi moc nešlo, ale lepší je, nahřát horkovzduškou ložisko (bez gufera at ho nerostavíš) a šoupnout ji tam. Pak je nutné zkontrolovat díly a posoudit co a jak (pouzdra, vůle ojnice, opotřebení čepů na řevodech...), asi by bylo lepší aby ti to něko posoudil, tipuju že asi nemáš zkuenosti, když se ptáš na základy. Tady ti přiložím nějaké odkazy, které by molhy pomoct. http://www.youtube.com/watch?v=98cPazFWEWg http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html. možná se ti to bude zdát složitý, ale není čeho se bát, je to jendoduchý motůrek. Hlavně co nejmín používat kladivo a hrubou sílu
Datum: 31. května 2012 19:47
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 31. května 2012 19:43
Jméno: Hajnej
IP: uživatel1696
 Čau, mám Jawa 125 Travel (r.v. 2006). Na nízké otáčky motor běží dobře, ale když přidám plyn tak se začne dusit.?! Uměl by někdo poradit? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 8:50
Jméno: Hajnej
IP: uživatel1696
 Problém vyřešen,, karbec byl plnej nepořádku.
Datum: 01. června 2012 8:50
 Zdar SESO a lidi, chci se zeptat zda se někdy budou ještě vyrábět na Jawa 555 věci do karburátoru např - plovák, jehla, šoupě objímka trysky atd, a potom do motoru kliková hřídel, + kompletní převodovka apod zatím a pokud se bude vyrábět tak kdy to tak začne se prodávat zatím zduř.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 21:11
 budou,, jen to potrebuje cas teda na ten karbec,,,, prevodovka k vanocum pod stromecek,,sesa
Datum: 31. května 2012 21:11
|



|