Jméno: fsg	
	    
	 
	
	IP: uživatel5546        	  
	 
	
	 Cao ktery typ motoru je nejlepsi ? jawa 250/559   250/590 250/592 ? Na sílu a na rychlost    A šlo by je dát do rámu z jawa 175/356 když převařím úchyty? vleze se tam?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. června 2013 21:05
	 
	 
	 
 
  
  
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Mark	
	    
	 
	
	IP: uživatel15620        	  
	 
	
	 559	   
	
	  
	  
		Datum: 19. června 2013 21:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15590        	  
	 
	
	 Do 356 jsme dávali motor z 477 a byla to pecka...ten motor má na krosku slušnou charakteristiku...jen sme uřezali starý úchyty a přivařili nový. Nový krátký koleno,prázdnej vejfuk z 356 jako tlumič,větší rozetu a hurá do lesa...	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 19:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Dej tam motor z ČZ 250/455............	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 23:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Plecharina neplecharina, kone urco nikde nejsou stejny, u 175 je to 8 koni u 559 je to 14 koni..  moje motorka nema zadny plechy takze mne jen zajima ten ram jestli by se to tam veslo nebo by se to muselo prevarit ta hranata konstrukce...    Kuknete na profil a uvidite o co se jedna   	  
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 23:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: bob	
	    
	 
	
	IP: uživatel15583        	  
	 
	
	 Nevymýšlej s tím, že je to jawa 175/356 když se to dělalo ve Strakonicích a je to Jawa - ČZ. Dej do toho motor 450 nebo 455 a máš to lepší než motory z jawy, které se ti tam nevejdou	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 21:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: f	
	    
	 
	
	IP: uživatel15423        	  
	 
	
	 Každý motor se liší trochu, ale ne výkonem, spíš komfortem nebo opotřebením. Ale generálkovaný motor z 559 jede stejně jako 592...A s tím rámem mám osobní zkušenost, nejde to prostě vůbec to tam nesedí. A převrtání nepomůže, je to zásah do plechařiny i rámu a to dost rozsáhlý..	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 20:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15114        	  
	 
	
	 vždyt ty motory jsou stejný a do 175  je nedostaneš je krátkej rám .... opře se ti to o trubky...  
ti motory se lišili jen uložením kliky  na 2 či 3 ložiskách ... karburatorem se sitičem  či bez ... a některe první 559 měli svíčku do zadu a trošku menší komprese,,,,,
ale  výkon mezi nimi je vždy stejnej.... se podívej na netu že ukažde motorky je vždy napsano 14 koní	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 19:58
	 
	 
	 
 
  
 
 
             | 
           
         
         
         
    
       
                   |