Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 čau draci, mám problém s babetou a potřeboval bych nějakou novou radu... dělal jsem Go,složil všechno jak má byt ale jak jsem nastartoval tak takové slabé,trochu sem poladil a při nízkých otáčkách se jí moc nechtělo trochu to cukalo,ale jak byli všší tak jela ok..no ale dneska jsem vyměnil válec s pístem za lepší a ted to sotva nastartuju,když to chytne taky až při větších otáčkách,tak to jede tak na 30 % nechce to jed do plných...absolutně nevím proč, jehlu mám na druhé drážce od vrchu,s elektrikou točím jak točím ale pořád stejné...benzínu jde dost protože co se nespálí tak mi teče výfukem pryč...a bez výfuku to taky nejede takže není zasraný...svíčka je nová...tak fakt nevím...budu rád za rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 12:07
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 tak babeta už jde krásně do plných, ale pořád při nízkých otáčkách má tendenci zkapávat,nechce držet,a když se chci rozjed tak z místa to nejede,prostě zkape...
Datum: 02. června 2013 12:07
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 jo píst sedí do válce,stím se jezdilo na druhé babetě....
Datum: 02. června 2013 7:22
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 hele jak si vyměnoval ten valec dal si tam píst a kroužky ktere tam maji rozměrově byt? už hodněkrat sem viděl borce co to takhle dělaly a pak se divily
pak karbec ale podle mě hladina to nebude tu sem nikdy štelovat nemusel spiš sytič jestli spravně funguje na to koukni,pak jestli jsi šteloval bohatost směsi dej ji na 1,5 otačky od dorazu
Datum: 01. června 2013 23:01
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 zkusím ji snížit ale nevím nevím...ale byl bych rád kdyby to bylo v karbecu
Datum: 01. června 2013 21:18
 a neulejvá se ti to moc benzínem? nemáš moc vysokou hladinu?
Datum: 01. června 2013 20:39
 čau draci přemýšlím o tom že koupím ČZ 180/487, jaký na tuto motorku máte názor dobrý, šptaný jak je to s dostupností dílů atd... napište když tak své zkušenosti díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 0:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkoušel jsem různý kombinace, aby kola byly v zákrytu. Jak to mám teď ani nevím, ale najel jsem přes 500km od té dobí a sedí to to pěkně, nekroutí se to, po puštění řidítek to jede rovně... tak spokojenost.
Datum: 03. června 2013 0:58
 Bakoune jak si nakonec vyřešil uložení zadního kola?
Datum: 02. června 2013 15:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A jak je super ta hliníková kyvka poznáte až po přesednutí na třeba takovou 634 nebo nedejbože panelku apod. Ještě jsem zapomněl, že je obrovská výhoda zadní brzda řešená táhlem. Opravdu brzdí a člověk se nemusí bát, že mu praskne lanko.
Datum: 01. června 2013 20:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám 487.3 a jsem celkem spokojený. Posaz sice záchodový (mám přes 190cm), ale dá se na to zvyknout. Je to lehoučká mašina, hrává, hliník. kyvka se nekroutí, motor má rád otáčky. Přední tlumiče fungují (ne jako u předchůdce 175/487). Vepředu mám plovoucí kotouč, takže to i docela brzdí. Někomu nemusí sedět vibrace... já jsem si zvyknul. Osobně se mi líbí víc typ 487.3, ale to je věc vkusu. Spotřeba něco kolem 4 litrů. Maximálka je kolem 110km/h... Je to takový hračička prostě. Na blbnutí super. Díly se celkem dají sehnat, spousta věcí pasuje z Jaw, spousta jich je na burzách z obyč. 487, něco se dá sehnat ještě ze sklad. zásob ze Strakonic. Neměl jsem víceméně problém sehnat cokoliv.
Datum: 01. června 2013 20:02
 Já jí koupil za 5000kč, asi před 6 rokama
Datum: 01. června 2013 19:00
 děkuju za podrobnej popis  podle toho co si psal tak je to slušná motorka za malý peníze což sem taky chtěl docela mě to přesvědčilo díky  ta tvoje je pěkná snad bude i ta moje taková
Datum: 01. června 2013 18:59
 Jo, tak tu zrovna mam. K motoru asi neni co dodat, ten si nese konstrukční výhody a nevýhody už několik desítek let, bez výrazné inovace. Nicméně jede slušně, spolehlivě, údržba zvládnutelná s hlavou a šroubovákem...Podvozek je v rámci možností super-hliníková kyvka, progresivní brka na zadních tlumičích, přední vidle převzaté z jawy 350/638. Díky tomu se motorka v zatáčkách nekroutí, a ani při vyšších rychlostech. Brzdy jsou klasický bubny, vepředu dvouklíč. Po dobrém seřízení brzdí parádně. Výhodou je že čidlo brzdového světla je i na přední brzdě. To je velká výhoda, vzhledem k tomu že na motorce se brzdí hlavně přední brzdou. Zdroj elektriky je řešen pomocí klasického dynama o výkonu 75w. Občas se vyskytne problém s dobíjením, ten jsem vyřešil nataháním nové elektroinstalace a montáží elektronického relátka AEV. Od té doby elektriku v podstatě neřešim. Ovladače na řídítkách jsou opět převzaté z jawy 350, s ovládáním blinkrů nebo světel neni problém ani v silnějších rukavicích. Pohodlí šoféra i spolujezdce je oproti starším modelům daleko lepší. Díky skloněnému sedlu řidič ani spolujezdec neujíždějí dozadu. Neměl jsem problém ujet 400km za den. Spotřeba mi vycházela dlouhodobě něco okolo 4,3l a to jezdim v podstatě furt naplno, takže při normální jízdě by se dalo jet určitě s menší spotřebou. Maximálku jsem nikdy moc neřešil, ale měla by být něco okolo cca 115km/h. Oproti originálu jsem dal lepší hefty, dodělal jsem olejové čerpadlo a boční stojánek. Celkově je to určitě nejlepší číza jakou jsem měl, za těch několik desítek tisíc km mě toho dost naučila, v současné době už jí mam jenom na občasné projížďky  Zde foto: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Moje_motorky/#foto_nova_mistnost_173.jpg
Datum: 01. června 2013 18:37
 zatím bych to viděl na 487/4
Datum: 01. června 2013 17:11
 Mam s ní ty nejlepší zkušenosti. Už je to docela vymakaná mašina. Taky by bylo vhodné uvést jaký podtyp máš v merku...kdyžtak pro více info mi napiš maila...
Datum: 01. června 2013 16:59
 Zdar draci, mám dotaz ohledně babeťáckýho karburátoru. Ve vysokých otáčkách na chvilku chcípne motor, jako když dojde benzín a za chvilku je to zas ok. Jedná se špatně seřízenou hladinu? Jedu cca 50km/h a nastane tento problém. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 11:30
 Měl jsem podobný problém. Zkusil jsem všecko okolo karburátoru a nakonec jsem zoufale zkusil vyměnit svíčku.  Od tý doby to jezdilo nádherně, sám to nechápu.
Datum: 08. června 2013 11:30
 Draku dík za reakci, dnes sem opět dělal hladinu a zvedl sem jí cca o 1 mm výš. Tj. O 1mm níž než emulzní trubice když mám přetočený karbec a stále stejný problém.
Datum: 01. června 2013 18:34
Jméno: kaz
IP: uživatel14122
 nízká hladina,měl jsem ten samej problém
Datum: 01. června 2013 17:04
 Čau draci, Kolik má prosím Difuzor na karbeci dell orto na babettu? Odepište díkyOndra
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 16:31
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Je to karburátor 14.12, takže má difůzor 12mm stejně jako jikov
Datum: 01. června 2013 16:31
 karbec má difuzor 1,8cm avšak je k tomu redukce která redukuje na 1,4cm,tak jako orig u babetty
Datum: 01. června 2013 15:57
Jméno: fLy^
IP: uživatel15555
 Sorry, píšu tu už asi po 6. jenže vždy ještě něco najdu. Prostě nejezdí mi MUSTANG. Řeknu vám vše, co vím a co to dělá. Prosím o rady. 1. benzín teče a do plovákovky to dojde, 2. trysky jsou čistě, 3. palivová hadička má spád => není nouze o benzín v karboši, 4. hází to jiskru, 5. prostě motor jede, ale když přidávám plyn, tak to nic nedělá, 5. lanko na víčku šoupátka utažené.. Už fakt nevim co s tim.  Prosím raďte cokoliv. Budu se snažit odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2013 22:36
 Ahoj. No ono taky záleží jestli tu jiskru hází když má. Zkus udělat předstih
Datum: 13. června 2013 22:36
 No já to víko u šoupátka mam zatažené a nevim jak to myslíte, že by se mělo hýbat. Jinak jehla je v cajku. Tryska utažena.
Datum: 02. června 2013 19:00
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 nemáš nějakou špatnou jehlu nebo blbě danou nebo máš ji tam vůbec?
Datum: 01. června 2013 21:50
 a jestli se zvedá zjistíš tak že se podíváš tam kde se filtr napojuje na karbec
Datum: 01. června 2013 20:10
 šoupátko se po přidání plynu zvedne a zvedat se má a možná zkus utáhnout volnoběhovou trysku
Datum: 01. června 2013 20:09
Jméno: fLy^
IP: uživatel15555
 Jakub236: Hele šoupě se mi asi zvedá no a nevim proč, protože jsem to zjistil a musel jsem to dotahovat.
Kolecko: Mě to ani na volnoběh nejde,k když to ani nepřidává plyn.
Datum: 01. června 2013 14:49
 Tohle mi dělal kondenzátor...na volnoběh šel krásně, jak se přidal plyn tak se to začalo hádat...
Datum: 01. června 2013 14:00
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jako možná budu mít blbou otázku, ale jak taháš za plyn zvedá se ti šoupě? jinak vubec nic nedela? tzn. ze muses plynem otočit jak chces a motor pořád bězi na stejné točky?
Datum: 01. června 2013 13:59
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 jak mají být posklaádane tyčky ve spojce aby fungovla??????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 14:28
 Nejdřív krátká tyčka, pak kulička a dlouhá tyčka. Snad si to dobře pamatuju, protože už je to nějakej rok co jsem dělal spojku
Datum: 01. června 2013 14:28
 Omluva se přijímá...
Datum: 01. června 2013 13:29
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 tak sorry pane DOKONALÝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 01. června 2013 13:27
 1. Kráva aspoň zabučí. 2. Je to v katalogu ND krásně rozkreslené. 3. Děkuju...
Datum: 01. června 2013 13:25
 Nazdar, mám menší problém. Chtěl jsem koupnout s vého pincka a profukovala mi hlava. Zkoušel sem vyměnit hlavu ale dělalo to samé. Tak sem to zkusil roztlačit a ulomil se mi jeden šroubek co rdrží hlavu a válec. Ostatní čtyři drží. Ten ulomený trčí od bloku +/- 2 milimetry. Prosím poraďte jak ho mám nejlépe z toho bloku vytáhnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 21:54
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 nejlepší máš jak už tu někdo psal vyšroubovat ty ostatní tři štefy sundat válec a pak už to v pohodě vytočíš, pak ten závit prořez závitníkem aby to v něm pěkně šlo točit a místo toho štefu tam možeš dat aj závitovou tyč průměr 6mm uřízni si s ní kolik je potřeba
Datum: 01. června 2013 21:54
 kombinačkama to nejde vubec povolit a navic doma svařečku nemam  ale jinak diky za rady vyzkoušim něco
Datum: 01. června 2013 19:30
 no hele pokud to tam není naprasený a čumí to ven, tak bys to měl vytočit kombinačkama, ale jelikož si to zalomil, tak předpokládám že to bude naprasený a dobrý je to s tou matkou  jinak hlavu zabrousit lapovací pastou na válec a dotahovat s citem do kříže...
Datum: 01. června 2013 13:37
 Jestli kouká kousek ven tak jak píše xxx - přivařit k tomu matku a za tu to vytočit...existuje pak ještě více variant, záleží zda máš k dispozici svářečku. Vyříznutí závitu zde nic neřeší, ty potřebuješ dostat ven ten zalomenej šteft...
Datum: 01. června 2013 13:28
 vyšroubuj ty 3 celé a ten ulomený dej do svěráku a vytoč ho
Datum: 01. června 2013 11:59
 Taťka mi poradil udělat závitníkama nový závit
Datum: 01. června 2013 11:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15603
 Vytahovákem (je to víceméně závitník s opačným závitem..)
Datum: 01. června 2013 11:19
Jméno: xxx
IP: uživatel12168
 Jedině zkusit bodnout svářečkou malou matku, a pak povolit ...
Datum: 01. června 2013 11:16
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 cau draci mam dotaz mam mustanga a byl sem v porici na fichtlkapu v treninku zachrastilo v motoru a chcip chvilku sem pockal a jelo to dal tak sem nastoupil do zavodu a hodinu sem odjel sice to moc netahlo ae jelo kdyz sem prijel domu tak sem ho nastartoval a pridal sem tak to prsklo jako by bylo prostreleny tesneni pod hlavou tak sem to shodil a tesneni je v pohode a valec pridrenej u vejfuku presne jak sem cekal, da se nejak zabranit pridirani u vejfuku a hlavne me zajima co bylo to prskani
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 9:07
Jméno: standa
IP: uživatel15611
 Když je vše v pořádku ( viz. moje první reakce ), tak není žádný problém a není potřeba vybrušovat křížky. To se dělalo na pístech přetočenejch z kuželu do válce někdy v 60.letech na pařezech (dobovej tuning)...
Datum: 02. června 2013 9:07
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 krouzek prasklej neni ale jak rikate bylo to pridreny a prskalo to. nekde sem se docet ze se na pistu u vejfuku pod krouzkama vypilovaval krizek aby se tam udrzel olej myslite ze to pomuze?
Datum: 01. června 2013 21:36
 Když je to zadřený, tak to většinou prská do výfuku, přesně jak říkáš, a nechytne to ...
Datum: 01. června 2013 20:17
 To jse mě stalo na 21 on praskl kroužek a drhnul o válec a když jsem to rozdělal tak jsem našel jenom jeden kroužek rozlumenej a ten druhej jsem našel totalně na kousky ve vejfuku taky to mohlo být tím žes to drtil na 1 furt do vysokejch otáček
Datum: 01. června 2013 20:17
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 prskani vypadalo jakopby ve valci do vejfuku podle me je tam mezera a leze to pod pist a tam to boucha trysky tam sou origo a zadna uprava na stroji neni olej davam 1:40 bel ray plna syntika pro zavodni 2t v tom problem nebude bych rek vejfuk sem vypaloval nedavno a valec uz ma neco najezdeno
Datum: 01. června 2013 16:05
Jméno: standa
IP: uživatel15600
 Prskání z karbecu ven? A nebo z vejfuku? To mohlo bejt klidně tim pístem...jak to vychladlo tak je tam teď "mezera" kterou leze stlačená směs pod píst... A nebo lehlo zapalování... Zadřel jsi protože tomu bylo horko. Buď těsnej výbrus nebo nekvalitní píst,malá tryska,těsnej/ucpanej vejfuk,blbý sání (tjunink krutopřísně přímej filtr) a nebo moc tvrdá hlava a nebo špatnej olej... To musíš vědět ty... Bez indicií nelze říct víc...
Datum: 01. června 2013 13:01
 Zdar co mam udelat pro to aby me drzel volnobeh u fichtla ? prominte ze otravuji pro vas s lehkou otazkou ale ja sem zacatecnik. Predem diky za vsechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2013 17:20
 Ahoj. Trochy radí dobře, ale hlavně než začneš tu trysku utahovat, tak přidej plnej plyn, ať neuděláš díru (drážku) na šoupěti, pokud už tam není. Taky můžeš dotáhnout lanko plynu na karburátoru. Je to na víku šoupěte.
Datum: 13. června 2013 17:20
 a ten volnoběh šteluj za tepla
Datum: 01. června 2013 20:35
 jak máš na karbeci trysky tak ta prostřední má pružinu a to je volnoběhová tryska tak tu dotahni a nastartuj (bude to ve vyskoejch otáčkách) pak ju povoluj dokud nenajedeš misto v kterým nejde moc do otáček ani moc málo aby to nechciplo
Datum: 01. června 2013 20:20
 Motor mam po go nova gufera tesneni karburator valec pist hlava klika i zapalko
Datum: 01. června 2013 13:40
 Ještě doplnim, že základnim, a důležitym předpokladem pro dobrej volnoběh je těsnost motoru...tzn gufera, těsnění pod válcem, karbecem atd. Dále dobře seřízené a fungující zapalování. Pak perfektně vyčištěnej karburátor včetně všech kanálků atd. Pak teprve se může nějak rozumně štelovat volnoběh...
Datum: 01. června 2013 10:06
 nastav správnou hladinu. jehlu na duhý zářez od shora a pokud to nepomuže kup nové šoupátku většinou už je ze spod omačkané
Datum: 01. června 2013 7:45
 pročti si předchozí dotazy...
Datum: 31. května 2013 23:47
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Ahoj mate nekdo vyepoxidovanou nadrz? Nerozlepta se ta vrstva? Mam s22 a rad bych osetril vmitrek nadrze.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 9:24
 Vylejvání nádrže byla pakárna, ale výsledek je dobrej a drží mi to takhle už asi 5 let...navíc je líp vidět hladina benzínu.
Datum: 01. června 2013 9:24
Jméno: karel
IP: uživatel15598
 mám já, podle mě sem to ředil moc málo, a pak to nechtelo stéct ven, radeji bych příště volil více tenších vrstev, ono jak to skapávalo se tam utvořili vlákna a krupěje, , které sem pak odstrihával, nicméne, na to, že se na nádrži po pískování objevily mikro díry, to zacelilo pěkně, už to mám 2 roky, a při pohmatu je to elastické, nikoli tvrdé, ale jen tak dobře alespon to nepraskne, já su spokojen,
Datum: 31. května 2013 22:50
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravim draci, chci se zeptat co se stane když dám do mustanga 6V cívku místo 8V Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 11:21
 Nic, možná dřív kiksne.. U pionýrů je známé, že tam bývá často přepětí
Datum: 01. června 2013 11:21
 nic taky jsem to měl na své 21
radim264 ® - nechapu proč by měly jako víc svítit světla?
Datum: 01. června 2013 7:47
 Nic možná ti o trochu víc budou svítit světla
Datum: 31. května 2013 23:39
Jméno: karel
IP: uživatel15598
 zdravím, neco jsem si už našel, ale stejně sa optám, má vubec nejaký význam umístění polu na statoru, já jsem první zapojil zapalovací pol , a to nahoře vpravo, (vim že je špatně ) otestoval, a jede to dobře, po té propojil světelné poly vpravo nahoře a dole, nicméně přední světlo jen žhne, vždyt se rotor otáčí a nemuže to míti vliv, neřeknu třebas u zapalování které potřebuje jiskru ve správný čas, (sic mě to funguje) ale světlo přeci svítí pořád, nemýlím li se, žárovky sem měnil, už mě napadá že by to snad jelo jen na jednu cívku, protože 5 w žárovka se rosvítí pěkně, možu to přehodit jak to má byt, ale jen by mě zajímaly ta poloha polu, co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 9:59
Jméno: karel
IP: uživatel15598
 30w
Datum: 02. června 2013 9:59
 kolika watové máš zapalovíní
Datum: 01. června 2013 20:38
Jméno: karel
IP: uživatel15598
 zapalovací mám vlevo nahoře, už su s teho jelen
Datum: 31. května 2013 21:39
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 zdarec,potřebuju pomoc s elektrikou na fikoj došel sem k závěru ,že palivová soustava to dělat nemůže ,že přestane cca po 500m jet.... protože hladina lícuje s plovakem jehla podle návodu a kohout s nádrží vyčištěnej a kaarbec taky a benalu tam teče po sundání hadičky dost ,takže kde hledat problém... může to dělat kladívko? nebo kondík? nebo fajfka? co myslíte jinak indukčka je zánovní a jiskru hází pěknou .....nevím kde přesně může být závada ještě mě napadá jestli to nemůže být třeba tím ,že karbec mám ten neorigo a trysky a pár dílu sem dal z origo karbce....dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 22:58
Jméno: jiri49
IP: uživatel15599
 Může to dělat jak kondík tak fajfka nebo svíčka.Po zahřátí kond ztratí kapacitu,fajfka a svíčka se může tepelně prorazit.
Datum: 31. května 2013 22:58
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Čus draci, co všechno u sebe musím mít abych mohl jezdit na mustangu?? je mi jasný že řidičák, malej techničák ale co ještě? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 23:51
 Žárovky se vozit nemusí. Nářadí, svíčka ani svíčák se též vozit nemusí...takže povinná výbava je to, co jsem psal v prvním příspěvku.
Datum: 31. května 2013 23:51
Jméno: karel
IP: uživatel15598
 dneska už nemosí byt svíčák? tuším dříve byl, možná se pletu ale aj náhradní svíčka, žárovka je jasná, a co vercajk? nejaký základ tuším taky byl
Datum: 31. května 2013 23:04
 Nějaký prašule, pěknó kočku a hlavně stan.....
Datum: 31. května 2013 21:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já právě nevim, vim že se to měnilo, ale jak je to teď nevim.. stejně vozim lékárnu, žárovky, pojistky i vestu, tak to neřešim...
Datum: 31. května 2013 21:02
 Já myslim že byla od jara 2011, ale na podzim 2011 jí pro motorky zase zrušili...nicméně já vozim reflexku na sobě v podstatě vždycky
Datum: 31. května 2013 19:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neni teď v povinný výbavě i reflex. vesta?
Datum: 31. května 2013 17:36
 Řidičský průkaz, malý techničák, lékárničku a zelenou kartu...
Datum: 31. května 2013 15:27
Jméno: Pepa
IP: uživatel3169
 Zdur draci, dal by se namontovat nejaky jiny karburator na Jawu 50 myslim treba z ČZ 125 nebo 150 a silnejsi????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 6:15
Jméno: standa
IP: uživatel15600
 Otevři minimálně sací kanál a pak jdou Jikovy 18mm a 20mm,ale jsou to karburátory s odpuštěním úplně nahovno. Trošku solidní je karbec z J90 ale je to stejně mizerná konstrukce jak karbec na pio... Za mě doporučuju Bing,Dellorto,Mikuni aj....
Datum: 01. června 2013 6:15
 Ano, namontovat se dá. Na sériový stroj to ale bude s největší pravděpodobností kontraproduktivní...
Datum: 31. května 2013 9:49
 Čau draci, máte někdo návo jak udělat tuhle čtyřrychlostní převodovku? Odepište díky Ondra
http://www.youtube.com/watch?v=Of8xVY6F_xU
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 11:03
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Tak tabulku na převodovky mám taky vytvořenou docela dlouho, počítá to všechno samo včetně pilových grafů. Tak není potřeba nic počítat počítá to samo, když budeš chtít pošlu ti jí.
Datum: 04. června 2013 11:03
Jméno: standa
IP: uživatel15618
 Než se to porozuteklo po internetu tak kdo myslíš že to dal do grafů a spočítal....měl jsem asi 4 verze... včetně hrubýho nákresu na výrobu soukolí 16/22 .....
Datum: 03. června 2013 20:00
Jméno: marquee
IP: uživatel14771
 17/21 není potřeba, stačí vyrobit nové soukolí pro trojku a pak to krásně řadí po cca 1800otáčkách
Datum: 02. června 2013 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel15605
 Dotaz k zamyšlení: A co když jako základ použije rychlej 3Q? Hm.... moc velký změny tam nejsou.... mam to někde na papíru,ale nechce se mi to hledat....
Datum: 01. června 2013 15:53
 jak říká standa, je to o stylu, jinak s rychlím 3Q jsi na tom líp pokud použiješ "sériová" kola na ten 4Q
Datum: 01. června 2013 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel15600
 Jo,ale tam se musí převařit převodovka,změnit buďto primární a nebo sekundární převod a musíš přiznat řadičku na boku motoru... Úprava o které je tu řeč se jezdí často načerno v klasikách a je to takový docela elegantní řešení..neříkám že je to nejlepší a nebo nějak extra dobré řešení ale má to styl... Ještě stylovější je 5Q v origo blokách,ale ta cena...
Datum: 01. června 2013 12:52
 Čau, můj kamarád ma 4 na mustangu a dělal to tak že celou převodovku s pincka vyměnil za převodovku z ČZ 175
Datum: 01. června 2013 11:09
Jméno: standa
IP: uživatel15600
 Zúžit kolečka,první pár řazenejch koleček 19/19z a druhej pár 16/22,dvojitou vidličku řazení a převařit automat. Z popisu to zní jednoduše,ale je to sraní moc...
Datum: 01. června 2013 6:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 každopádně, pokud budeš chtít mít inteligentně rozložený odstupňování, tak se výrobě min. jednoho soukolí, a samozřejmě zbytek se musí také upravit, já mám vyrobené dvě funkční verze... tohle co je na videu jestli jsi si všimnul má díru mezi 3-4 stupněm, následek použití pouze upravených seriových kol na třetím stupni
Datum: 31. května 2013 6:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 pochybuju, že ti to někdo jen tak prozradí a namaluje, ale když se zamyslíš možná na to příjdeš  , existuje několik verzí, některý maj nakopávačku, jiné ne... záleží co si vyrobíš
Datum: 31. května 2013 6:29
Jméno: hroch miroslav
IP: uživatel15410
 cus draci nevite nekdo kde bych sehnal štit s plexi na jewetu.a za jakou cenu. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 9:32
Datum: 01. června 2013 9:32
 Zdravim.Vím,že to tady bylo už hodněkrát řešeno,ale možná má někdo aktuální poznatky.....jak vyvážit kliku na jednoválec(motorka).Jsou na to nějaký vzorečky,ale to nějak moc nechápu.Proč se do vyvážení počítá i hmotnost pístu a ojnice(respektive určitý procento).Jediný co mě napadá,že to je kůli pouze jednomu válci a absenci protizávaží.Motor v autě se vyvažuje po částech a pak ojnice,ale nepočítá se procento hmotnosti pístu a ojnic.Zkoušel jsem vyvážit kliku a ve finále aby stála ve všech bodech jsem přidal cca 10g na ojnici.Neni možný,abych ubíral dalších Xg procentuální hmotnosti ojnice a pístu.To z tý kliky nic nezbude a věřím,že i bez vyvážení ten motor pojede uplně normálně jako do teď.A otázka na konec,je nějaká tolerance nevyváženosti?Na tak malinký setrvák co má pincek,je možná ve finále jedno,jak moc je nevyvážený,respektive nedocílí se tak velký rozváženosti,aby to mělo negativní vliv.Pokud tomu někdo rozumí líp a má s tím zkušenosti,tak příspěvky sem  Jinak já nikdy nic nevyvažoval na 2T a nikdy žádný problém,ale z nudy člověk vymýšlí blbosti  Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 8:53
 Odpovím si sám,nejde
Datum: 08. června 2013 8:53
 Čus draci, mam babettu 210, jsou tam nové čelisti, a když to nastartuju tak to zabíra a točí se zadní kolo, když zadní kolo zabrzdím tak to chcípne, vím že paknama to není protože tam nedřou, čim to muže být? odepište díky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 17:07
Jméno: Roman Kinčl
IP: uživatel15597
 Evidentně je něco špatně smontovanýho ve spojkách a de to na tvrdo. Zkontroluj podle dokumentací jestli to máš dobře smontovaný (jestli něco nechybí nebo nepřebývá). Taky zkontroluj jestli máš dobře startovací spojku (musí se pří šlápnutí točit obložením vpřed- jakoby proti srsti)
Datum: 31. května 2013 17:07
 Volnoběhem to není, to se točí i na volnoběh a když zmáčknu brzdu tak to chcípne, ten motor furt zabírá, čim to ještě může být
Datum: 30. května 2013 22:25
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Mě to dělal vysoký volnoběh, sešteloval jsem to a bylo to ok
Datum: 30. května 2013 22:18
 Máte někdo knihu Jawa 50 pionir autor Jiri Wohlmuth. Je dobra .co na ni rikate.Stoji +-280kč Dekuji Bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 21:01
Jméno: Mark
IP: uživatel15620
 http://jawagallery.net/?page=clanky/prirucky
Datum: 19. června 2013 21:01
 je dobrá, je tam dost informací co víš a něco co nevíš a osobně jsem našel jen jednu chybu v zádu v letech (výroby pio) která se tam vlastně sama vyvrátí. ZA ty prachy tak kniha stojí!!!!!
Datum: 30. května 2013 20:31
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel15595
 ja mám- je tam vlastne všetko o pionieroch.
Datum: 30. května 2013 19:44
|



|