 hel ejak je to teda s tim vybrusem abych nemusel zajizdet tolik km nechat si to udelast s veci vuli teda ? misto 0.25 nechat 0.30 ? a kolik km se zajizdi potom ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 9:28
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 z vlastní skusenosti vím,ze nejvíc volně a s ohledem na motor se musí jezdit prvních 150-200km,pak se zacne vybrus pomalu povolovat a muze se zacit jezdit skoro "normalne" ale zadny extra vytáčení!!! Musíš poslouchat motor a vnímat co říká......samozrejmne válec bude uplne zajetý az po 1200-1500km......kdo rika ze ne,ze míň,tak je dobytek....az po uplnem zajeti dej jehlu zase dolu a maz normalne 1:40,behem zajizdeni jehlu zvednout aby byla bohatsi smes a redit benzin 1:30 s nejakym normalnim mineralnim olejem.......m2t nedoporučuju! a polosyntetika prodluzuje dobu zajíždění! Idealni je neco na bázi TSF.......
Datum: 11. února 2010 9:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Sakra sem se prepsal o nulu  sorac
Datum: 10. února 2010 15:23
 jaktoze jen 200 km ?
Datum: 10. února 2010 13:49
Jméno: standa
IP: uživatel8719
 na zavodni motory se dela vybrus s vůlí 0.05mm......neni to kvuli zajizdeni ale kvuli rozpinavosti pístu(hliník) pri vysokých teplotách.....na seriový válec to nemá vyznam a mozna by to i ubralo na vykonu...... nejlepsi je klasickej výbrus,2 kruhy,serizenej stroj,bohatsi smes,poradnej olej,200km trpelivosti a mas vystaráno.......standartni vule je myslim 0.03mm....
Datum: 10. února 2010 13:08
 takze 0.30 jo ?
Datum: 10. února 2010 9:31
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kdyz das 0.5 tak to mas za 100 km zajety
Datum: 10. února 2010 9:23
|



|