Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: d
IP: uživatel7827
 zdar nevíte kde bych sehnal chromový laděný výfuk na simsona ?? na moto-prodejna prodavaj jen cerno sedy---ja chci ten chromovo cerny...dik za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 22:39
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Myslíte, že by hodně vadilo, když bych vyměnil spojku (lamely) primární řetěz a nevyměnil primární kolečko? Vadilo by to hodně? Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 11:40
Jméno: lk
IP: uživatel3291
 záleží na stavu, ale každopádně bych to vyměnil jako komplet, protože jakmile necháš něco starýho, tak to výrazně snižuje životnost ostatních součástí(řetěz, ozubení lamel)
Datum: 12. února 2010 11:40
Jméno: filip
IP: uživatel924
 pokud uz na prvni pohled neni nejak poskozene tak to nicemu nevadi.. casto je zbytecne i menit retez...
Datum: 11. února 2010 22:10
 zdar neví tu někdo nějaké firmně která chromuje nejlépe kraj zlínský ale podmínka tu není a hlaneě aaby ta byl nějaký ceník nebo jak se tet ty ceny pohybuju.DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 9:41
 Myslím že někde ve Zlíně nějaká firma bude, jinak je taky na Vsetíně kde asi taky chromujou...
Datum: 12. února 2010 9:41
 kousek od val.klobouk
Datum: 11. února 2010 19:48
 odkud jsi?
Datum: 11. února 2010 19:47
 ahoj, nevite nekdo co mam delat kdyz mi ve valci u cz 125 neco cinka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 9:31
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já měj vymačkanej čep a ojniční pouzdro(to doporučuji-to je velmi důležité když se vystruží moc tak to bude cinkaz znova....)
Datum: 12. února 2010 9:31
 michal21-kdyz se dela vybrus tak se tam vetsinou dava novej pist no..
Datum: 11. února 2010 22:32
 dej do toho mrdu oleje v benzinu a nehoň to ve votáčkách a když to bude čep tak udělej vybrus i s new pistem
Datum: 11. února 2010 20:25
 cep alebo kruzky
Datum: 11. února 2010 20:07
 zdravim uz delsi dobu nemuzu sehnat blatnik na jawu 354 kyvacku kdybyste mel nekdo doma prebytecnej klidne rezavej ale kompletní tak se urco ozvete sem z okoli kladna-slanyho
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:18
 čus draci... jaký je rozdíl mezi minerálním olejem a normální syntetikou?? prosím co byste mi doporučili za olje? wůbec newím co je do strojů lepší...je pravda že minerál hodně čudí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 22:24
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 Do velkejch Jaw a čezet(125,175,250,350) je nesmysl lejt neco pro vysokootackovy motory jako je polosyntetika! Tam patri minerál! Ovsem nekvalitní olej M2T nedoporucuju! Ono i do fichtla stačí minerál,treba castrol 2T,TSF,Motul motomix 100,Shell advance sx.....je jich spousta........osobně mám velmi dobrou skusenost s polosyntetickym olejem Motorex Speedmix 2T......s 8.vybrusem sem na nej najezdil asi 1800km a válec je beze známky podrápání....proste dokonalej zajetej a hladkej! Komprese jak bejt která uz se nestratí,protoze je to dobre zajetý a dobre jezdeny!!
Datum: 11. února 2010 22:24
 tak zlatá střední volba-polosintetika ale záleží do čeho to máš do jaw a čzt ta polosintetika,záleží jakej minerál jestli liješ m2t nebo castrol2t oba sou minerály,záleží jakou
mají klasifikaci jestli m2t má API-TB a castrol API-TC tak to je rozdil jak řikám záleží na hodnotě API
Datum: 11. února 2010 20:20
Jméno: pejo
IP: uživatel8729
 zdar draci mam jednu otazku da sa na pyonyrovi vybrat sklicko na tachometri ak hej tak mi poradte pls ze ako dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:31
Jméno: pejo
IP: uživatel8729
 oki dik tak to zajtra skusim dat dole dik moc
Datum: 11. února 2010 19:31
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 ja kdyz delal polep tak sem ho sundal,nandal a byl jako novej..ale ze to ty neposeres to uz ti nezarucim
Datum: 11. února 2010 19:21
Jméno: pejo
IP: uživatel8729
 a neposkodi sa ten chromovy krouzek?
Datum: 11. února 2010 18:41
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Musis ten chromovej krouzek opatrne po celym!!! obvodu odpacit sroubovakem..ale fakt po cely obvodu jinak ho muzes roztrhnout a zkurvit..
Datum: 11. února 2010 18:37
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 dobrý den,nevíte proč mi hází zadní kolo?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:20
 Nebo taky šišatý ráfek,málo nafouklé kolo... Taky může házat silnice
Datum: 11. února 2010 19:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 povolené dráty,vysypaná ložiska,8 z ráfku,špatná zadní kyvka,šišatej plášť
Datum: 11. února 2010 19:16
 nebo ho někdy někdo hodil do pole a od té doby háže
Datum: 11. února 2010 18:27
 Asi osmica na ráfku nebo špatný plášť.
Datum: 11. února 2010 18:25
 Zdarte všichni jezdci na fichtloch!!! mám jeden dotaz v ponuke KROSS-TUNING je 9-zubové primární kolečko na pioníra já sa chcem pro istotu opýtat či s tým má nekdo skúsenostia jestli to bude silnejší a samozrejme potom POMALŠÍ alebo naopak proste či ked tam dám to 9 zubové primárne kolečko(TO CO IDE Z KLIKY VEDLA SPOJKY)či to bude mjet večšííí SILU dekujem mockrááát.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 13:44
Jméno: syr
IP: uživatel8736
 ano, my jsme jezdili na pio 9ti zub asi před 94 lety vyhrávali jsem závody 50tek cross, musí se obrousit matka kolečka, jinak vadí. Jde ale o sekundární převod, tedy řetěz co vede k rozetě zadního kola, ne o primár
Datum: 12. února 2010 13:44
Jméno: Don
IP: uživatel7701
 jjj diky moc
Datum: 11. února 2010 20:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A pujde to lip ale vic ztuha nastartovat
Datum: 11. února 2010 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bude to mít odost větší sílu ale pojede to sotva 40-45
Datum: 11. února 2010 19:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 motor se bude rychlejc vytacet ale pojede to pomalu
Datum: 11. února 2010 18:34
Jméno: Petr
IP: uživatel8732
 Ahoj, mam problém s mustangem, asi před třema tejdnama jsem vymněnil pístní kroužky, poté sem motor vyzkoušel, vše běželo.....po týdnu sem se chtěl jít projet, ale předtím sem sešteloval a vyčistil karbec.... Většinnou mi chytal tak na 20tej pokus, ale ted sem 5krát šlápnul s vyplou elektrikou, zapl sem elektriku, hned na poprvy chytil, asi 2vteřiny blafal a pak chcípnul, už jsem ho nenastartoval, myslel jsem že je to svíčkou, koupil jsem novou N14C (vím že na ted je lepší N15C, ale v obchodě neměli...)a stejnak nechytil, předstih mam správně, karburátor vše ok.... Včera jsem chtěl znova vyzkoušet, vše jsem zkontroloval, svíčka dávala jiskru, ale motor nechytil....když jsem poté svíčku vyndal byla mokrá.... A trochu se mi zdá, že když startuju, šlápnu na páku, rychlejc se zastaví než předtím(prostě jako by tam nebyl setrvačník), a když jsem se ho snažil roztlačit, jakoby trochu něco cinkalo kdesi v motoru....Poradte mi prosím někdo, už fakt nevim co stim....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 13:52
 Zkus sundat válec,jestli ti neprask kroužek.Já jel na zetce po go motoru,na zajíždění sem kašlal,neměl sem v tom tenkrát takovej rozum.Řek sem si všechno nový,tak zkusim co to dá.Najednou zakuckala a začalo cinkat v motoru.Kroužky byly vejpůl  .Motor šel normálně našlapovat akorát nechyt a cinkalo v něm
Datum: 25. února 2010 13:52
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 podiv se esi ti nekde nekostri drat ja tak jednou zustal 5 hodin za lesem nez sem na to prisel!
Datum: 19. února 2010 14:06
Jméno: Petr
IP: uživatel2780
 Kroužky jsou daný dobře v zámku, válec rozeberu a kouknu se jestli tam něco nespadlo..
Datum: 13. února 2010 15:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a dal si kroužky do zámku? třeba je to vyjetý
Datum: 12. února 2010 9:45
Jméno: JM
IP: uživatel8230
 A nespadlo ti něco do spalovacího prostoru, když jsi měl vymontovaný karbec, nebo když jsi seřizoval předstih? Že by ti to tam nadělalo paseku a proto ti drhne píst o válec...
Datum: 12. února 2010 9:19
Jméno: Petr
IP: uživatel8732
 Manometn nemam, podle mě tlaky jsou ok....Vyzkouším kdyžtak ten menší odtrh, nebo starou svíčku....a psal jsem že se mi zdá že motor jde ztuha.... kouknu se na to....zatim dík...
Datum: 11. února 2010 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 mokra svicka nepálí.......skus zmensit odtrh na svicce
Datum: 11. února 2010 18:20
 já si myslím že to ani neni moc tým motorem že to tam cinkáá ale aj to je probléém který treba rešit ale ked to ani neblafne tak je nekde inde problém to cinkání by temu newadilo jestli máš manometr tak zmeraj tlaky proste to pychni do otvoru svíčky a prešlápni ale myslím že v tlakoch neni problém nejde to náhodú nejak tažko pretočit??? či to neni náhodú pridrítéé.Ale newím ti poradit ešte sa my to nestalo???? JE to veliká zahada???
Datum: 11. února 2010 18:14
Jméno: Petr
IP: uživatel8732
 A jak se pozná že je kliková hřídel v prdeli? Mám podezření na ní, ale to by mi to aspon blaflo když sem to roztlačoval nn?? ale zapalování bude ok když mi svíčka dává jiskru....
Datum: 11. února 2010 18:11
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já mam 05ku a taky mi to jednu dobu blblo, všechno jsem sešteloval nový kontakty zapalování, kondík, jiný karbec a pořád nic. Tak jsem otočil dráty na indukčce a jelo to. Ale jezdilo mi to s dráty v původním stavu tak nevím co to blblo jestli ty indukčky jsou nějáký sráče nebo co.Tak teď jezdím s otočenýma drátama.
Datum: 11. února 2010 18:02
 čauwec draci...objednal jsem si na bábu new válec, píst, píst. kroužky, prostě celou tu soustavu novou.. prosím poraďte mi jak dlouho a jakým způsobem to mám zajet?? co olej??? díky..jak dlouho se to zajíždí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nevím, jak se na to tváří ostatní, ale plnou syntetiku na zajíždění ani na ježdění bych já osobně nedával. Motul má olej (když už chceš dost kvalitní) 510 powerlube. Polosyntetika, 180 kč/l. a to je myslím maximum. Je to zbytečné. Babetta ti točí maximálně kolem 6000 ot/min, což nic není. Nejsem odborník na oleje, ale tohle je zbytečné. Stačí minerál specifikace API TC. Ale nechci se hádat. Moc se v tom nevyznám.....
Datum: 11. února 2010 19:44
 ee já mám motul 750 neb co to je.. ( syntetika) stál mě 700Kč... nebo taky přemýšlím, že bych tam dával normální, vysokootáčkovej...
Datum: 11. února 2010 18:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Říká se 3 nádrže a pak by to mělo být OK. Zajíždět podle oleje. Když to bude něco kvalitnějšího, tak 1:30, ale pokud ty levnější (m2t atd......) tak radši 1:25. No počet km je podle počtu pístních kroužků, tak 400-500 km by mělo stačit. Pokud 3 kroužky tak kolem 800 km. Je to různé.
Datum: 11. února 2010 17:43
 Čus draci chtěl bych poradit od zkušeních.Dělám Go motoru a potřebuju poradti jestli mám dát LAMELI korkový nebo ferodo??Já osobně bych chtěl korkový ty sem tam měl od výroby a vydrželo to přes 35 let tak bych se chtěl k ním vrátit.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 17:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 pred nasazenim se musi odstranit vrstva laku a trosku obrousit kulatym pilnikem tak to de nasadit v pohode a funguje to pajecne , je jasny ze kdyz to tam narvete silou tak se to zakonite driv nebo pozdejc kousne
Datum: 11. února 2010 17:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Me tez
Datum: 11. února 2010 17:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já bych tam dal ferodo. Mám je. vše OK. Jenom, když je budeš nandávat na koš, tak zkontroluj, jestli jdou nasadit volně. Pokud ne, trochu je ubruš. Mě se takhle kousli na koši.... a to tam byl olej
Datum: 11. února 2010 17:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau no sice tam od vyrobi tam byly ale ferodo je lepsi nepotrbuje takovej tlak a vydrzi dyl , mam taky original a ferodo pouzivam furt nikdo to nepozna
Datum: 11. února 2010 17:34
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 dobrý den,mám jawu 50/21 a chci vědět co si myslíte,je lepší laděný výfuk nebo originál s nějakou upravou?a jakou upravou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:42
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jestli máš motor sériovku tak když máš ten origo výfuk vyčištěněj a nemáš tam žádnej bordel tak si myslím že to pojede lépe než třeba s hikonem ale pro upravenej motor bude lepší laděnej vyfuk
Datum: 11. února 2010 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 sem cekal kdo se ozve.....
Datum: 11. února 2010 18:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Standa:na mustang se davali oba typy
Datum: 11. února 2010 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 uz jsem jeden ladeny origo doutnik vymyslel,ale dodnes nebyl řádne odladen......letos planuju naladit doutnik jak na cestovní upravu tak na seriový válec,pokud se osvedci podělím se......
Datum: 11. února 2010 16:56
 ja mám propocitanej vejfuk svazenej podle technickyho vykresu a libuju si lepsi nez hikone da se to lip vytocit a bere hned od spoda kojni se na http://www.jawa-50.cz/ tam to mas v sekci tuning stopro pomuze
Datum: 11. února 2010 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 originální výfuk zbavený karbonu .....nekdo preferuje mustangovy vyfuk,ja preferuju doutník .......joooo dobre udelany Hikone neni k zahození,ale kazdy ho jen navaří na origo koleno a ono to je horsi jak s origo vyfukem.......
Datum: 11. února 2010 16:40
Jméno: petrys
IP: uživatel7678
 Zdarec, vim že je to uplně mimo mísu,a le tady víte všechno  Můžu do motorovky na mazání na řetěz nalejt normální M6A?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 20:23
 jj mužeš na elologiji ser já mažu řetěz i tim dvoutaktnim olejem a m6a je skro to sami ale trochu to nařeď benzinem pač je ten oil hodně hustej a zanáší se to ale jen trochu toho benalu
Datum: 11. února 2010 20:23
 Ano, můžeš, já tam taky leju normální motorák, je defakto jedno co tam naleješ. Ten olej na mazání řetězů je zbytečně předraženej, kvůli tomu, že by měl bejt ekologickej.
Datum: 11. února 2010 16:36
 cus draci mam jawu 50/23 mustanga a chci se zeptat jaký máte zkušenosti s ferodo lamelami .... a s bezkontaktnim zapalovanim zn.VAPE jak tobre to svítí ??  nebo můžete doporučit nejaké jiné zapalování které jde upravit na pionyra aby to dobře svítilo a dobře jelo ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 11:23
 jinak polovina kdio si koupila na pio vape rika ze to sviti daleko lip a nikdo ze je to bludicka,,myslim ze to bude tim ze zalezi na zraku  nez na vikone
Vape vs pionýr krátký test
Zdravím všechny co zvažují výměnu původního zapalovaní jawy 50 za Vape.
Předem popíši co všechno se změní :
Plus číslo jedna jsem našel při prvním startu,ano napoprvé po přeplavení karburátoru, dokonce ani není třeba vyvinout velkou rychlost startpáky.
Plus číslo dva najdete při jízdě večer, světla opravdu svítí a otáčky motoru mají opravdu jen malý vliv, na kolísání svítivosti.
Plus číslo tři - Vape má optimálně nastavený předstih,tím je až neuvěřitelný, že motor táhne odspodu stejně dobře jako v otáčkách a má neuvěřitelně pravidelný chod. neplatí tady laborování jako u kladívek, kdy je člověk rád, že to jede nějak.
Údržba prakticky nulová,od chvilky co namontujete Vape už se pod víko není třeba dívat.
Montáž je naprosto jednoduchá ,ale skrývá se v ní jedna jediná záludnost. U většiny motorů je takzvaně provalená přepážka mezi řetězovým kolem a prostorem zapalování, pak jde velice špatně namontovat držák statoru,takže se musí karter mírně přibrousit.
Pro správný předstih je důležité najít horní úvrať motoru a pak otočit statorem,aby se jeho ryska kryla s ryskou na rotoru,utáhnout šrouby statoru a to je vše.
Po montáži je dobré použít silikon nebo těsnění pod víko a víčko zapalování, tím se zabrání vniknutí nečistot k rotoru.Taky doporučuji překontrolovat přechod přepážky karterů a přepážky na víku aby nevnikaly nečistoty od řetězu do prostoru zapalování.
U schématu zapojení jsem nenašel žádný problém a vše je řešeno naprosto jednoduše, Vape vyrábí tolik proudu kolik pionýr potřebuje,není tedy potřeba žádný regulátor , všechny dráty jdou přímo ze statoru,takže stačí jen opatřit konektory dva dráty pro světla , zbytek se jen zapojí k indukční cívce a jeden drát od cívky na přepínač předního světla jako chcípák.
Patřím k lidem, kteří donedávna Vape odmítali,ale tento test pro mne naprosto změnil na něj.Jestli chcete mít opravdu pokoj od nekvalitních kondenzátorů,kladívek,indukčních cívek a věčného ladění předstihu tak můžu Vape jedině doporučit.
Test proběhl za nepříznivých podmínek teploty pod nulou na vzdálenost 120km,po celou dobu se startovalo na první šlápnutí,tedy krom případů,když sem zapoměl zařazenej kvalt, nebo ze zvyku ,když sem si při startování zmáčknul spojku A motor začal jednou cukat, ale v případě že máte Vape můžete si být jisti, že vám dochází benzín , nebo se svíčka hlásí o výměnu.
Další test bude stejné zapalování v mopedu Jawetta ale již bude delší ale za méně extrémních podmínek.
Martin Doskočil (Mates)
http://jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=18
Datum: 12. února 2010 11:23
 draci tenhle rok uz konecne bude vape,, uz mi rok slibuji,,, az bude,,tak bude sajnovat jak halogen,,jinak zatim nevim,,sesa
Datum: 12. února 2010 11:21
 Mě se zdá to VAPE slabé protože jezdím hlavně v noci a potřebuji silné světlo... Kdyby to melo vykon pro světla alespon 30W tak už ho v pinckovi mám. Za ty prachy to mohli promakat aspon na těch 40W-jestli by to bylo reálné
Datum: 11. února 2010 19:02
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Vape je paráda, jak řiká standa svítí s 25w žarovkou siž od volnoběhu, a neni skoro rozdíl jestli se motor točí nebo ne, a udržba nulová nemušiš ani vědět že tam nějaké zapalko máš
Datum: 11. února 2010 18:38
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 a dobre delas
Datum: 11. února 2010 18:36
 hele já to nevyráběl,udelal mi to známej v práci...... jestli potrebujes jeste neco jinyho napis na mail........icq uz radeji nerozdávam
Datum: 11. února 2010 18:22
 stando dej mi na tebe icq potřebuju pár rad ... dokázal bys sestrojit to tyrisorove zapalovani ?
Datum: 11. února 2010 17:02
 hale ferodo lamely to je super vec vydrzi mnohem vic nez origo korkovi jo a se zapalovanim jednoducha rec ja to vyresil tak sundas vsechy civky svetelny zapalovaci vindas magneto misto magneta dat hlinikovej mezikus a nechat jenom kondik a kladivka predelat to na bateriovi ale to je spis na zavodni uprava ne na sviceni a jezdeni
Datum: 11. února 2010 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 pokud resis problem serizeni a udrzby kladivek tak v tom ti tyristor nepomuze  tyristor jede na kladivka taky.....o VAPE na pincka sme se tu nedavno bavili a ackoliv je tam psáno svetelný vykon max 22.5W tak to prý krásně svítí s žárovkou 6V/25 uz skoro od volnobehu....ovsem zadni svetlo je treba udelat z LED diod aby to bralo jen par miliamper...... ja osobne mám zapalováni made by Chong......neboli casto zminovany CDI.....je to parádní vec,žárovka 35W,bezvadne to chytá....funguje to jak s kladivky,tak je moznost zabudování treba bezkontaktniho cidla za 280,-....pokud bys chtel slyset víc,neco přihodim.....i sám velký Chong sem obcas zavítá,takze by ti mohl poskytnout cenne rady......jinak taky vyvinul verzi Ligt CDi coz je v podstate primitivni tyristor buzený induktivně,je to bez kladívek a svetelny okruh se nemeni.......
Datum: 11. února 2010 16:47
 jj já chci ale bezkontaktní ...... popř byl by tu někdo schopnej upravit zapalování nebo komplet eletriku na tyrisorové bezkontaktní ?
Datum: 11. února 2010 16:32
 Ferodo lamely jsou paráda.Víc to vydrží a lépe zabírají. S tím zapalováním. aby dobře svítilo-dej si tam světelné cívky 30W a aby to dobře jelo-perfektně seřid předstih a odtrh. Taky očistit kontakty na kladivkach
Datum: 11. února 2010 16:27
Jméno: patres
IP: uživatel8729
 zdraviim ...sesa planujes sem dat aj hviezdicovu hlavu na pionyra ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:19
Jméno: centus
IP: uživatel2168
 Seso a bude to jeste letos ?
Datum: 11. února 2010 19:19
Jméno: patres
IP: uživatel8729
 oki diki moc
Datum: 11. února 2010 18:23
 uz mam v ruce polotovar,,budu prodavat jak teplene zpracovany odlitek,,, a pak uz hotovou hlavu,, na cenu a termin se me neptejte jeste je to na dlouhej bech
Datum: 11. února 2010 16:27
 Zdar draci.Zháním na mustanga pásku na nádrž nevíte někdo o nějaké.Samozřejmě zaplatím. Díky za nabídku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 15:40
 Zdar potřeboval bych vědět jak je dlouhá a široká menší spojková tyčinka na mustangu.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 18:41
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 vim ze dlouha je 25mm,ale sirku nvm
Datum: 11. února 2010 18:41
 Jo tu myslím ale chci vědět její šířku.
Datum: 11. února 2010 18:09
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 11. února 2010 18:04
 prosím o pomoc hledam na netu hvězicovou hlavu a nemuzu jit najit ...... měl jsem ji obědnanou ale muž ktery byl dodavatel zemrel kvuli stari a tet ji nemuzu nikde sehnan ..... pls napište mi kde se da koupit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 11:26
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Mám nějaký kontakt ,když jsem ji sháněl.Dobrý den, hlavy jsou k disposici, dodělávají se matice, cena je 1550 + poštovné. Objem hlav dělávám 5,5 ccm, není problém udělat i Vámi požadovaný objem.
Nutno přispůsobit objem hlavy válci, proto poslední dobou doměřujeme objemy na podložky. S rostoucím průměrem vrtání od prům. 39,5 bývá nejpoužívanější objem hlav 6,5 ccm. Napište mi Vaši adresu a požad. objem. S pozdravem Marek.
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Dalibor Toman <dalibor.toman@seznam.cz>
> Předmět:
> Datum: 29.11.2009 21:05:49
> ----------------------------------------
>
>
>
kuku kuku
azmarek@email.cz
Datum: 12. února 2010 11:26
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 jedna se mi doma povaluje a nevim jestli ji pouziju.......koukam ze z toho bude este slušnej peníz az budou nedostatkový
Datum: 11. února 2010 16:49
 myslim ze ted sezenes jedine jetou a to budes mit velky stesti. sesa myslim tuhle psal ze uz ji taky mit nebude... koukni jeste na motokramek.cz , tam ji taky meli, ted nevim, jinak to vidim dost cerne
Datum: 11. února 2010 16:25
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cu draci chci se zeptat kdyz sem dal na pincka nový pitn krouzky musí se to zajíždet ?? poopř jak dlouho díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 16:31
Jméno: filip
IP: uživatel924
 krouzky se zajizdet nemusej.. i jeden mistni opravar mi to rikal a to dela jawy celej zivot... jasne ze tam nedam novy pistni krouzky a hned to budu tocit do plnejch otacek ale pojedu normalne a zadny na pul plynu nebo tak...
Datum: 12. února 2010 16:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem zajížděl kroužky a řeknu vám že i po 100km to nejelo...těch prvních 10km jsem jel kopce na 1 ( ted bych je jel na 3 kdybych ten motor zase nerozebral  ) no ale tak po těch 200km to jelo pěkně
Datum: 11. února 2010 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 Kolik si zajíždel motorů?? Ha......! Kolik si zajíždel ojetejch válců s novejma krouzkama??.....je videt ze moc ne.......to co jsem uvedl je zhruba rozhodující kilometráž,po ktere se projeví,jestli si krouzky jeste do ojeteho valce sednou a nebo jestli je opravdu potreba vybrus.......pokud si sednou,tak po 100km uz neni co resit,protoze si uz sedly......stačí to jen nejakou dobu víc přimazávat.......
Datum: 11. února 2010 22:29
 50Km? Přidej tak nulu  i to je málo
Datum: 11. února 2010 21:13
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 já sem na sériovce kroužky nezajížděl a jak to jede,ale výbrus ten už to trocha zajet chce u sériovky tak 50 km
Datum: 11. února 2010 19:33
Jméno: mustangosta
IP: uživatel1553
 zdarec pistni kruzky sa zajizdat maju samozrejme jak to nezajedes tak to mozes pridrit nebo zadrit upne ale staci to aj poradne promazat ve valci upne kotelne a pak si ty kruzky sednu.A kdybys to chtel zajet tak to zajed tak to naslapni nech 5 minut vrcat na volnobeh a zas zdechni nakopni a zase to nech vrcat a nekolikrat to opakuj
Datum: 11. února 2010 19:30
Jméno: filip
IP: uživatel924
 krouzky se zajizdet nemusi.. zajizdet se musi kdyz je vybrouseny valec jelikoz v nem jsou takove drazky..
Datum: 11. února 2010 18:13
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 seriové stroje zajizdim ze zasady pořádně aby meli co nejdelsi zivotnost......moje skusenost je zajet krouzky aspon 50km,lépe 100km,víc mazat,bohatsi smes......
Datum: 11. února 2010 16:51
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 já kroužky nezajíždím
Datum: 11. února 2010 16:27
Jméno: GORi
IP: uživatel8728
 no mne kruzki sadnu ccz za 30 min ! nenajazdim ani celu nadrz a uz su kruzka v pp....!)( somozrejme ze to nemam origo valec ale upraveny )
Datum: 11. února 2010 15:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tri nadrze je zbytecne moc krouzky si sednou uz po jedny
Datum: 11. února 2010 15:15
 Já zajíždím kroužky na pinckovi Jawa 20 tři nádrže... A je to vpohodě
Datum: 11. února 2010 14:58
|



|