slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1334  1335  1336  1337  1338  1339  1340  1341  1342  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
zdar nevíte kde bych sehnal chromový laděný výfuk na simsona ?? na moto-prodejna prodavaj jen cerno sedy---ja chci ten chromovo cerny...dik za odpovedi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Myslíte, že by hodně vadilo, když bych vyměnil spojku (lamely) primární řetěz a nevyměnil primární kolečko? Vadilo by to hodně? Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel3291    
záleží na stavu, ale každopádně bych to vyměnil jako komplet, protože jakmile necháš něco starýho, tak to výrazně snižuje životnost ostatních součástí(řetěz, ozubení lamel)
 
 
Datum: 12. února 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
pokud uz na prvni pohled neni nejak poskozene tak to nicemu nevadi.. casto je zbytecne i menit retez...
 
 
Datum: 11. února 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar neví tu někdo nějaké firmně která chromuje nejlépe kraj zlínský ale podmínka tu není a hlaneě aaby ta byl nějaký ceník nebo jak se tet ty ceny pohybuju.DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že někde ve Zlíně nějaká firma bude, jinak je taky na Vsetíně kde asi taky chromujou...
 
 
Datum: 12. února 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kousek od val.klobouk
 
 
Datum: 11. února 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkud jsi?
 
 
Datum: 11. února 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel4650    
ahoj, nevite nekdo co mam delat kdyz mi ve valci u cz 125 neco cinka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 9:31
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já měj vymačkanej čep a ojniční pouzdro(to doporučuji-to je velmi důležité když se vystruží moc tak to bude cinkaz znova....)
 
 
Datum: 12. února 2010 9:31
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal21-kdyz se dela vybrus tak se tam vetsinou dava novej pist no.. :-D
 
 
Datum: 11. února 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dej do toho mrdu oleje v benzinu a nehoň to ve votáčkách a když to bude čep tak udělej vybrus i s new pistem
 
 
Datum: 11. února 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cep alebo kruzky
 
 
Datum: 11. února 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravim uz delsi dobu nemuzu sehnat blatnik na jawu 354 kyvacku kdybyste mel nekdo doma prebytecnej klidne rezavej ale kompletní tak se urco ozvete sem z okoli kladna-slanyho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci... jaký je rozdíl mezi minerálním olejem a normální syntetikou?? prosím co byste mi doporučili za olje? wůbec newím co je do strojů lepší...je pravda že minerál hodně čudí?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
Do velkejch Jaw a čezet(125,175,250,350) je nesmysl lejt neco pro vysokootackovy motory jako je polosyntetika! Tam patri minerál! Ovsem nekvalitní olej M2T nedoporucuju! Ono i do fichtla stačí minerál,treba castrol 2T,TSF,Motul motomix 100,Shell advance sx.....je jich spousta........osobně mám velmi dobrou skusenost s polosyntetickym olejem Motorex Speedmix 2T......s 8.vybrusem sem na nej najezdil asi 1800km a válec je beze známky podrápání....proste dokonalej zajetej a hladkej! Komprese jak bejt která uz se nestratí,protoze je to dobre zajetý a dobre jezdeny!!
 
 
Datum: 11. února 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak zlatá střední volba-polosintetika ale záleží do čeho to máš do jaw a čzt ta polosintetika,záleží jakej minerál jestli liješ m2t nebo castrol2t oba sou minerály,záleží jakou mají klasifikaci jestli m2t má API-TB a castrol API-TC tak to je rozdil jak řikám záleží na hodnotě API
 
 
Datum: 11. února 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8729    
zdar draci mam jednu otazku da sa na pyonyrovi vybrat sklicko na tachometri ak hej tak mi poradte pls ze ako dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8729    
oki dik tak to zajtra skusim dat dole dik moc
 
 
Datum: 11. února 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
ja kdyz delal polep tak sem ho sundal,nandal a byl jako novej..ale ze to ty neposeres to uz ti nezarucim:-)
 
 
Datum: 11. února 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8729    
a neposkodi sa ten chromovy krouzek?
 
 
Datum: 11. února 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Musis ten chromovej krouzek opatrne po celym!!! obvodu odpacit sroubovakem..ale fakt po cely obvodu jinak ho muzes roztrhnout a zkurvit..
 
 
Datum: 11. února 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
dobrý den,nevíte proč mi hází zadní kolo?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo taky šišatý ráfek,málo nafouklé kolo... Taky může házat silnice :-D
 
 
Datum: 11. února 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
povolené dráty,vysypaná ložiska,8 z ráfku,špatná zadní kyvka,šišatej plášť
 
 
Datum: 11. února 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo ho někdy někdo hodil do pole a od té doby háže :-D
 
 
Datum: 11. února 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi osmica na ráfku nebo špatný plášť.
 
 
Datum: 11. února 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: Don      E-mail:      IP: uživatel7701    
Zdarte všichni jezdci na fichtloch!!! mám jeden dotaz v ponuke KROSS-TUNING je 9-zubové primární kolečko na pioníra já sa chcem pro istotu opýtat či s tým má nekdo skúsenostia jestli to bude silnejší a samozrejme potom POMALŠÍ alebo naopak proste či ked tam dám to 9 zubové primárne kolečko(TO CO IDE Z KLIKY VEDLA SPOJKY)či to bude mjet večšííí SILU dekujem mockrááát. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: syr      IP: uživatel8736    
ano, my jsme jezdili na pio 9ti zub asi před 94 lety vyhrávali jsem závody 50tek cross, musí se obrousit matka kolečka, jinak vadí. Jde ale o sekundární převod, tedy řetěz co vede k rozetě zadního kola, ne o primár
 
 
Datum: 12. února 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel7701    
jjj diky moc
 
 
Datum: 11. února 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A pujde to lip ale vic ztuha nastartovat
 
 
Datum: 11. února 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bude to mít odost větší sílu ale pojede to sotva 40-45
 
 
Datum: 11. února 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
motor se bude rychlejc vytacet ale pojede to pomalu
 
 
Datum: 11. února 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8732    
Ahoj, mam problém s mustangem, asi před třema tejdnama jsem vymněnil pístní kroužky, poté sem motor vyzkoušel, vše běželo.....po týdnu sem se chtěl jít projet, ale předtím sem sešteloval a vyčistil karbec.... Většinnou mi chytal tak na 20tej pokus, ale ted sem 5krát šlápnul s vyplou elektrikou, zapl sem elektriku, hned na poprvy chytil, asi 2vteřiny blafal a pak chcípnul, už jsem ho nenastartoval, myslel jsem že je to svíčkou, koupil jsem novou N14C (vím že na ted je lepší N15C, ale v obchodě neměli...)a stejnak nechytil, předstih mam správně, karburátor vše ok.... Včera jsem chtěl znova vyzkoušet, vše jsem zkontroloval, svíčka dávala jiskru, ale motor nechytil....když jsem poté svíčku vyndal byla mokrá.... A trochu se mi zdá, že když startuju, šlápnu na páku, rychlejc se zastaví než předtím(prostě jako by tam nebyl setrvačník), a když jsem se ho snažil roztlačit, jakoby trochu něco cinkalo kdesi v motoru....Poradte mi prosím někdo, už fakt nevim co stim.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus sundat válec,jestli ti neprask kroužek.Já jel na zetce po go motoru,na zajíždění sem kašlal,neměl sem v tom tenkrát takovej rozum.Řek sem si všechno nový,tak zkusim co to dá.Najednou zakuckala a začalo cinkat v motoru.Kroužky byly vejpůl:-(.Motor šel normálně našlapovat akorát nechyt a cinkalo v něm
 
 
Datum: 25. února 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8426    
podiv se esi ti nekde nekostri drat ja tak jednou zustal 5 hodin za lesem nez sem na to prisel!
 
 
Datum: 19. února 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel2780    
Kroužky jsou daný dobře v zámku, válec rozeberu a kouknu se jestli tam něco nespadlo..
 
 
Datum: 13. února 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a dal si kroužky do zámku? třeba je to vyjetý
 
 
Datum: 12. února 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: JM      IP: uživatel8230    
A nespadlo ti něco do spalovacího prostoru, když jsi měl vymontovaný karbec, nebo když jsi seřizoval předstih? Že by ti to tam nadělalo paseku a proto ti drhne píst o válec...
 
 
Datum: 12. února 2010 9:19
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8732    
Manometn nemam, podle mě tlaky jsou ok....Vyzkouším kdyžtak ten menší odtrh, nebo starou svíčku....a psal jsem že se mi zdá že motor jde ztuha.... kouknu se na to....zatim dík...
 
 
Datum: 11. února 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
mokra svicka nepálí.......skus zmensit odtrh na svicce
 
 
Datum: 11. února 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Don      E-mail:      IP: uživatel7701    
já si myslím že to ani neni moc tým motorem že to tam cinkáá ale aj to je probléém který treba rešit ale ked to ani neblafne tak je nekde inde problém to cinkání by temu newadilo jestli máš manometr tak zmeraj tlaky proste to pychni do otvoru svíčky a prešlápni ale myslím že v tlakoch neni problém nejde to náhodú nejak tažko pretočit??? či to neni náhodú pridrítéé.Ale newím ti poradit ešte sa my to nestalo???? JE to veliká zahada???
 
 
Datum: 11. února 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8732    
A jak se pozná že je kliková hřídel v prdeli? Mám podezření na ní, ale to by mi to aspon blaflo když sem to roztlačoval nn?? ale zapalování bude ok když mi svíčka dává jiskru....
 
 
Datum: 11. února 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Já mam 05ku a taky mi to jednu dobu blblo, všechno jsem sešteloval nový kontakty zapalování, kondík, jiný karbec a pořád nic. Tak jsem otočil dráty na indukčce a jelo to. Ale jezdilo mi to s dráty v původním stavu tak nevím co to blblo jestli ty indukčky jsou nějáký sráče nebo co.Tak teď jezdím s otočenýma drátama.
 
 
Datum: 11. února 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čauwec draci...objednal jsem si na bábu new válec, píst, píst. kroužky, prostě celou tu soustavu novou.. prosím poraďte mi jak dlouho a jakým způsobem to mám zajet?? co olej??? díky..jak dlouho se to zajíždí?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Nevím, jak se na to tváří ostatní, ale plnou syntetiku na zajíždění ani na ježdění bych já osobně nedával. Motul má olej (když už chceš dost kvalitní) 510 powerlube. Polosyntetika, 180 kč/l. a to je myslím maximum. Je to zbytečné. Babetta ti točí maximálně kolem 6000 ot/min, což nic není. Nejsem odborník na oleje, ale tohle je zbytečné. Stačí minerál specifikace API TC. Ale nechci se hádat. Moc se v tom nevyznám.....
 
 
Datum: 11. února 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ee já mám motul 750 neb co to je.. ( syntetika) stál mě 700Kč... nebo taky přemýšlím, že bych tam dával normální, vysokootáčkovej...
 
 
Datum: 11. února 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Říká se 3 nádrže a pak by to mělo být OK. Zajíždět podle oleje. Když to bude něco kvalitnějšího, tak 1:30, ale pokud ty levnější (m2t atd......) tak radši 1:25. No počet km je podle počtu pístních kroužků, tak 400-500 km by mělo stačit. Pokud 3 kroužky tak kolem 800 km. Je to různé.
 
 
Datum: 11. února 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci chtěl bych poradit od zkušeních.Dělám Go motoru a potřebuju poradti jestli mám dát LAMELI korkový nebo ferodo??Já osobně bych chtěl korkový ty sem tam měl od výroby a vydrželo to přes 35 let tak bych se chtěl k ním vrátit.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
pred nasazenim se musi odstranit vrstva laku a trosku obrousit kulatym pilnikem tak to de nasadit v pohode a funguje to pajecne , je jasny ze kdyz to tam narvete silou tak se to zakonite driv nebo pozdejc kousne :-D
 
 
Datum: 11. února 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Me tez
 
 
Datum: 11. února 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já bych tam dal ferodo. Mám je. vše OK. Jenom, když je budeš nandávat na koš, tak zkontroluj, jestli jdou nasadit volně. Pokud ne, trochu je ubruš. Mě se takhle kousli na koši.... a to tam byl olej :-(
 
 
Datum: 11. února 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau no sice tam od vyrobi tam byly ale ferodo je lepsi nepotrbuje takovej tlak a vydrzi dyl , mam taky original a ferodo pouzivam furt nikdo to nepozna :-D
 
 
Datum: 11. února 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
dobrý den,mám jawu 50/21 a chci vědět co si myslíte,je lepší laděný výfuk nebo originál s nějakou upravou?a jakou upravou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
jestli máš motor sériovku tak když máš ten origo výfuk vyčištěněj a nemáš tam žádnej bordel tak si myslím že to pojede lépe než třeba s hikonem ale pro upravenej motor bude lepší laděnej vyfuk
 
 
Datum: 11. února 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
sem cekal kdo se ozve.....
 
 
Datum: 11. února 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Standa:na mustang se davali oba typy ;-)
 
 
Datum: 11. února 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
uz jsem jeden ladeny origo doutnik vymyslel,ale dodnes nebyl řádne odladen......letos planuju naladit doutnik jak na cestovní upravu tak na seriový válec,pokud se osvedci podělím se......
 
 
Datum: 11. února 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: vencajz2123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám propocitanej vejfuk svazenej podle technickyho vykresu a libuju si lepsi nez hikone da se to lip vytocit a bere hned od spoda kojni se na http://www.jawa-50.cz/ tam to mas v sekci tuning stopro pomuze
 
 
Datum: 11. února 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
originální výfuk zbavený karbonu .....nekdo preferuje mustangovy vyfuk,ja preferuju doutník .......joooo dobre udelany Hikone neni k zahození,ale kazdy ho jen navaří na origo koleno a ono to je horsi jak s origo vyfukem.......
 
 
Datum: 11. února 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel7678    
Zdarec, vim že je to uplně mimo mísu,a le tady víte všechno :-) Můžu do motorovky na mazání na řetěz nalejt normální M6A? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj mužeš na elologiji ser já mažu řetěz i tim dvoutaktnim olejem a m6a je skro to sami ale trochu to nařeď benzinem pač je ten oil hodně hustej a zanáší se to ale jen trochu toho benalu
 
 
Datum: 11. února 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, můžeš, já tam taky leju normální motorák, je defakto jedno co tam naleješ. Ten olej na mazání řetězů je zbytečně předraženej, kvůli tomu, že by měl bejt ekologickej.
 
 
Datum: 11. února 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8684    
cus draci mam jawu 50/23 mustanga a chci se zeptat jaký máte zkušenosti s ferodo lamelami .... a s bezkontaktnim zapalovanim zn.VAPE jak tobre to svítí ?? :-) nebo můžete doporučit nejaké jiné zapalování které jde upravit na pionyra aby to dobře svítilo a dobře jelo ... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak polovina kdio si koupila na pio vape rika ze to sviti daleko lip a nikdo ze je to bludicka,,myslim ze to bude tim ze zalezi na zraku :-) nez na vikone Vape vs pionýr krátký test Zdravím všechny co zvažují výměnu původního zapalovaní jawy 50 za Vape. Předem popíši co všechno se změní : Plus číslo jedna jsem našel při prvním startu,ano napoprvé po přeplavení karburátoru, dokonce ani není třeba vyvinout velkou rychlost startpáky. Plus číslo dva najdete při jízdě večer, světla opravdu svítí a otáčky motoru mají opravdu jen malý vliv, na kolísání svítivosti. Plus číslo tři - Vape má optimálně nastavený předstih,tím je až neuvěřitelný, že motor táhne odspodu stejně dobře jako v otáčkách a má neuvěřitelně pravidelný chod. neplatí tady laborování jako u kladívek, kdy je člověk rád, že to jede nějak. Údržba prakticky nulová,od chvilky co namontujete Vape už se pod víko není třeba dívat. Montáž je naprosto jednoduchá ,ale skrývá se v ní jedna jediná záludnost. U většiny motorů je takzvaně provalená přepážka mezi řetězovým kolem a prostorem zapalování, pak jde velice špatně namontovat držák statoru,takže se musí karter mírně přibrousit. Pro správný předstih je důležité najít horní úvrať motoru a pak otočit statorem,aby se jeho ryska kryla s ryskou na rotoru,utáhnout šrouby statoru a to je vše. Po montáži je dobré použít silikon nebo těsnění pod víko a víčko zapalování, tím se zabrání vniknutí nečistot k rotoru.Taky doporučuji překontrolovat přechod přepážky karterů a přepážky na víku aby nevnikaly nečistoty od řetězu do prostoru zapalování. U schématu zapojení jsem nenašel žádný problém a vše je řešeno naprosto jednoduše, Vape vyrábí tolik proudu kolik pionýr potřebuje,není tedy potřeba žádný regulátor , všechny dráty jdou přímo ze statoru,takže stačí jen opatřit konektory dva dráty pro světla , zbytek se jen zapojí k indukční cívce a jeden drát od cívky na přepínač předního světla jako chcípák. Patřím k lidem, kteří donedávna Vape odmítali,ale tento test pro mne naprosto změnil na něj.Jestli chcete mít opravdu pokoj od nekvalitních kondenzátorů,kladívek,indukčních cívek a věčného ladění předstihu tak můžu Vape jedině doporučit. Test proběhl za nepříznivých podmínek teploty pod nulou na vzdálenost 120km,po celou dobu se startovalo na první šlápnutí,tedy krom případů,když sem zapoměl zařazenej kvalt, nebo ze zvyku ,když sem si při startování zmáčknul spojku A motor začal jednou cukat, ale v případě že máte Vape můžete si být jisti, že vám dochází benzín , nebo se svíčka hlásí o výměnu. Další test bude stejné zapalování v mopedu Jawetta ale již bude delší ale za méně extrémních podmínek. Martin Doskočil (Mates) http://jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=18
 
 
Datum: 12. února 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci tenhle rok uz konecne bude vape,, uz mi rok slibuji,,, az bude,,tak bude sajnovat jak halogen,,jinak zatim nevim,,sesa
 
 
Datum: 12. února 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se zdá to VAPE slabé protože jezdím hlavně v noci a potřebuji silné světlo... Kdyby to melo vykon pro světla alespon 30W tak už ho v pinckovi mám. Za ty prachy to mohli promakat aspon na těch 40W-jestli by to bylo reálné
 
 
Datum: 11. února 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
Vape je paráda, jak řiká standa svítí s 25w žarovkou siž od volnoběhu, a neni skoro rozdíl jestli se motor točí nebo ne, a udržba nulová nemušiš ani vědět že tam nějaké zapalko máš
 
 
Datum: 11. února 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
a dobre delas :-D
 
 
Datum: 11. února 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel8726    
hele já to nevyráběl,udelal mi to známej v práci...... jestli potrebujes jeste neco jinyho napis na mail........icq uz radeji nerozdávam:-D
 
 
Datum: 11. února 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8684    
stando dej mi na tebe icq potřebuju pár rad ... dokázal bys sestrojit to tyrisorove zapalovani ?
 
 
Datum: 11. února 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: vencajz2123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hale ferodo lamely to je super vec vydrzi mnohem vic nez origo korkovi jo a se zapalovanim jednoducha rec ja to vyresil tak sundas vsechy civky svetelny zapalovaci vindas magneto misto magneta dat hlinikovej mezikus a nechat jenom kondik a kladivka predelat to na bateriovi ale to je spis na zavodni uprava ne na sviceni a jezdeni
 
 
Datum: 11. února 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
pokud resis problem serizeni a udrzby kladivek tak v tom ti tyristor nepomuze:-) tyristor jede na kladivka taky.....o VAPE na pincka sme se tu nedavno bavili a ackoliv je tam psáno svetelný vykon max 22.5W tak to prý krásně svítí s žárovkou 6V/25 uz skoro od volnobehu....ovsem zadni svetlo je treba udelat z LED diod aby to bralo jen par miliamper...... ja osobne mám zapalováni made by Chong......neboli casto zminovany CDI.....je to parádní vec,žárovka 35W,bezvadne to chytá....funguje to jak s kladivky,tak je moznost zabudování treba bezkontaktniho cidla za 280,-....pokud bys chtel slyset víc,neco přihodim.....i sám velký Chong sem obcas zavítá,takze by ti mohl poskytnout cenne rady......jinak taky vyvinul verzi Ligt CDi coz je v podstate primitivni tyristor buzený induktivně,je to bez kladívek a svetelny okruh se nemeni.......
 
 
Datum: 11. února 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8684    
jj já chci ale bezkontaktní ...... popř byl by tu někdo schopnej upravit zapalování nebo komplet eletriku na tyrisorové bezkontaktní ?
 
 
Datum: 11. února 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ferodo lamely jsou paráda.Víc to vydrží a lépe zabírají. S tím zapalováním. aby dobře svítilo-dej si tam světelné cívky 30W a aby to dobře jelo-perfektně seřid předstih a odtrh. Taky očistit kontakty na kladivkach
 
 
Datum: 11. února 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8729    
zdraviim ...sesa planujes sem dat aj hviezdicovu hlavu na pionyra ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: centus      IP: uživatel2168    
Seso a bude to jeste letos ?
 
 
Datum: 11. února 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8729    
oki diki moc
 
 
Datum: 11. února 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz mam v ruce polotovar,,budu prodavat jak teplene zpracovany odlitek,,, a pak uz hotovou hlavu,, na cenu a termin se me neptejte jeste je to na dlouhej bech
 
 
Datum: 11. února 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel7859    
Zdar draci.Zháním na mustanga pásku na nádrž nevíte někdo o nějaké.Samozřejmě zaplatím. Díky za nabídku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel7859    
Zdar potřeboval bych vědět jak je dlouhá a široká menší spojková tyčinka na mustangu.Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
vim ze dlouha je 25mm,ale sirku nvm
 
 
Datum: 11. února 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel7859    
Jo tu myslím ale chci vědět její šířku.
 
 
Datum: 11. února 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
 
 
Datum: 11. února 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel6262    
prosím o pomoc hledam na netu hvězicovou hlavu a nemuzu jit najit ...... měl jsem ji obědnanou ale muž ktery byl dodavatel zemrel kvuli stari a tet ji nemuzu nikde sehnan ..... pls napište mi kde se da koupit diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Mám nějaký kontakt ,když jsem ji sháněl.Dobrý den, hlavy jsou k disposici, dodělávají se matice, cena je 1550 + poštovné. Objem hlav dělávám 5,5 ccm, není problém udělat i Vámi požadovaný objem. Nutno přispůsobit objem hlavy válci, proto poslední dobou doměřujeme objemy na podložky. S rostoucím průměrem vrtání od prům. 39,5 bývá nejpoužívanější objem hlav 6,5 ccm. Napište mi Vaši adresu a požad. objem. S pozdravem Marek. > ------------ Původní zpráva ------------ > Od: Dalibor Toman <dalibor.toman@seznam.cz> > Předmět: > Datum: 29.11.2009 21:05:49 > ---------------------------------------- > > > kuku kuku azmarek@email.cz
 
 
Datum: 12. února 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
jedna se mi doma povaluje a nevim jestli ji pouziju.......koukam ze z toho bude este slušnej peníz az budou nedostatkový:-D
 
 
Datum: 11. února 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze ted sezenes jedine jetou a to budes mit velky stesti. sesa myslim tuhle psal ze uz ji taky mit nebude... koukni jeste na motokramek.cz , tam ji taky meli, ted nevim, jinak to vidim dost cerne :-(
 
 
Datum: 11. února 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5929    
cu draci chci se zeptat kdyz sem dal na pincka nový pitn krouzky musí se to zajíždet ?? poopř jak dlouho díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
krouzky se zajizdet nemusej.. i jeden mistni opravar mi to rikal a to dela jawy celej zivot... jasne ze tam nedam novy pistni krouzky a hned to budu tocit do plnejch otacek ale pojedu normalne a zadny na pul plynu nebo tak...
 
 
Datum: 12. února 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já jsem zajížděl kroužky a řeknu vám že i po 100km to nejelo...těch prvních 10km jsem jel kopce na 1 ( ted bych je jel na 3 kdybych ten motor zase nerozebral :-D) no ale tak po těch 200km to jelo pěkně
 
 
Datum: 11. února 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
Kolik si zajíždel motorů?? Ha......! Kolik si zajíždel ojetejch válců s novejma krouzkama??.....je videt ze moc ne.......to co jsem uvedl je zhruba rozhodující kilometráž,po ktere se projeví,jestli si krouzky jeste do ojeteho valce sednou a nebo jestli je opravdu potreba vybrus.......pokud si sednou,tak po 100km uz neni co resit,protoze si uz sedly......stačí to jen nejakou dobu víc přimazávat.......
 
 
Datum: 11. února 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
50Km? Přidej tak nulu :-D i to je málo
 
 
Datum: 11. února 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
já sem na sériovce kroužky nezajížděl a jak to jede,ale výbrus ten už to trocha zajet chce u sériovky tak 50 km
 
 
Datum: 11. února 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: mustangosta      IP: uživatel1553    
zdarec pistni kruzky sa zajizdat maju samozrejme jak to nezajedes tak to mozes pridrit nebo zadrit upne ale staci to aj poradne promazat ve valci upne kotelne a pak si ty kruzky sednu.A kdybys to chtel zajet tak to zajed tak to naslapni nech 5 minut vrcat na volnobeh a zas zdechni nakopni a zase to nech vrcat a nekolikrat to opakuj
 
 
Datum: 11. února 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
krouzky se zajizdet nemusi.. zajizdet se musi kdyz je vybrouseny valec jelikoz v nem jsou takove drazky..
 
 
Datum: 11. února 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8726    
seriové stroje zajizdim ze zasady pořádně aby meli co nejdelsi zivotnost......moje skusenost je zajet krouzky aspon 50km,lépe 100km,víc mazat,bohatsi smes......
 
 
Datum: 11. února 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
já kroužky nezajíždím
 
 
Datum: 11. února 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: GORi      IP: uživatel8728    
no mne kruzki sadnu ccz za 30 min ! nenajazdim ani celu nadrz a uz su kruzka v pp....!)( somozrejme ze to nemam origo valec ale upraveny )
 
 
Datum: 11. února 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tri nadrze je zbytecne moc krouzky si sednou uz po jedny
 
 
Datum: 11. února 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já zajíždím kroužky na pinckovi Jawa 20 tři nádrže... A je to vpohodě
 
 
Datum: 11. února 2010 14:58
 
<  1334  1335  1336  1337  1338  1339  1340  1341  1342  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 15:07:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu