Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar nevite co stoji přepis na fichtla ma to zatim na sebe jen odhlašene a na stk mi rekli ze to pčr nevadí ale chtel by to mit v cajku
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 17:05
 mě technická stála v Opavě 250,- , přepis 300,- a pojistka 97,-. To vše v Opavě. Nevím jak u vás....
Datum: 02. října 2009 17:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 prepis me stal asi 350 nebo 400 Kc ja uz presne nevim a technicka asi 350 a je na 4 roky
Datum: 24. září 2009 20:11
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Ahoj, na Jawe 21 mam novou, velkou SPZ. Jako kyždý by asi chtěl mít tu starou, malou a tak mě napadlo že bych prostě vzal starou SPZ a na ni nanesl znaky nové SPZ. Známka STK by se už nějak pořešila. TAkže můj dotaz směřuje k tomu co na to bude říkat PČR při silniční kontrole? Dík draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 20:47
Jméno: Monty
IP: uživatel10618
 Hele a kdybych náhodou si vylisoval čísla a písmeno do tý starý malý-prošlo by to?
Datum: 31. října 2010 20:47
Jméno: ONDRA
IP: uživatel5967
 zdar draci, už jsem to na fichtlu taky řešil.Nejde to. Značka může být malá jen v případě, že je tam od origa. POKUD TO UŽ NĚKDY MĚLO VELKOU ZNAČKU, UŽ TI MALOU NEDAJ, BO NA TÉ ZNAČCE MUSÍ BÝT PROLISOVANÉ PÍSMENA A ČÍSLA. Pokud nejsou, na technické ti na to nedaj známku.
Datum: 14. října 2009 16:08
 přesně to ti foukne vítr proti a pincek nejede kvuli SPZ
Datum: 25. září 2009 13:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to me taky ser. espezetka vetsi nez fichtl akorat oni kazdou chvili zavadim uz je zvohejbana asi se na technicky nato zeptam treba v CHorvatsku maj malinky spz jako byly ty nase stary akorat ze trosku vyssi
Datum: 24. září 2009 20:13
 cau draci...mam 13 let a jezdím na simsonovi cely udělany na kros a jedim nachatě...a nejezdim pocestě..ale jezdim po normal cestach mimo silni ci např.polních atd..poprve jsme jeli z kamošema oni nafichtlu ja nasvojem a najednou policie..prejely na s a zanama tak 20m se rozsvitili jejich brzd.světla takjsme tohnali cotošklo a zdrhli jsme...úpak otyden dal nas informoval kamoš že tou cestou co jezdim tak tam to hlidaji cajti atd...dobre jeli domu taksem sejel projet..ale včera sem jel na hriště se projet ted se divam na fotbalem a vdalce zahrištem vidim na cestičce stat policejni auto(urcite kvuli me) tak sem swe klepal upe..a oni sitamjenatak stali ui mou motorku šlo vidět..ale cekali až tam kni pudu..no nic odjeli..tak swem tojel rychle odvest..myslite že ažmě chití...tak budu mit upe mega pruser i kvuli toho že nemužu jezdit i kvuli toho žese zchovavam?diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 16:24
Jméno: Lukáš
IP: uživatel7450
 cau draku nemej strach urcite tam nestali kvuli tobe a kdyby jo tak uz si te vezmou..jo a kdyz te chytnou mega pruser z toho mit nebudes mne chytli vr 13 na pinckovi na hlavní a bez helmy a jediný co sem z toho mnel tak 500kč pokuty no..nic víc ani odklad mi nedali nic...tak ze bud v klidu a hlavni ceste se radsi vyhybej ber to po polnackach
Datum: 24. září 2009 16:24
 To uvidíš co bude jestli tě chytěj  Je to tvůj boj...
Datum: 24. září 2009 16:02
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no co ti odpovědět? Když tě chytnou, tak už bude jenom na nich, jak dopadneš. Může to být od domluvy až po ten megaprůser. Je to o tom, zda se jedná o aktivní blbce či rozumný lidi, je to o tom, jde li o náhodný setkání, kdy je opravdu na nich jak se zachovají a nebo jedou na udání. Pokud jedou na udání, tak bych se nedivil, že jsou stejně rádi, jako ty, že sis před nima pro tu motorku nešel. Pokud jim ale pořád někdo volá a stěžuje si (což bych se vsadil, protože policajti horkotěžko budou jezdit jen tak po polňačkách), tak vás dřív nebo později dostanou, protože jim koneckonců nic jinýho nezbyde.
Datum: 24. září 2009 15:36
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 ja myslim ze za to schovavani ne ale kdyz jezdis bez papiru a oni te chyti tak te napali poradnou pokutu a muzou te odlozit ridicak az si budes chtit delat na auto nebo na moto
Datum: 24. září 2009 15:36
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no co ti odpovědět? Když tě chytnou, tak už bude jenom na nich, jak dopadneš. Může to být od domluvy až po ten megaprůser. Je to o tom, zda se jedná o aktivní blbce či rozumný lidi, je to o tom, jde li o náhodný setkání, kdy je opravdu na nich jak se zachovají a nebo jedou na udání. Pokud jedou na udání, tak bych se nedivil, že jsou stejně rádi, jako ty, že sis před nima pro tu motorku nešel. Pokud jim ale pořád někdo volá a stěžuje si (což bych se vsadil, protože policajti horkotěžko budou jezdit jen tak po polňačkách), tak vás dřív nebo později dostanou, protože jim koneckonců nic jinýho nezbyde.
Datum: 24. září 2009 15:35
Jméno: Mirek
IP: uživatel5457
 Hoj draci, dnes se mi stala podivna vec, predevcirem sem vymenil pist. krouzky. cep,pouzdro, takze ted zajizdim, dneska sem se jel projet ze skusim jak to jede, jelo to moc hezky 3ka jela vsude, pak sem se rozhod otocit se a jet domu, ale nechtel sem jet po polny ceste tak sem sel po hlavny, pak najednou zacel fichtl vynechavat a zdechnul, koukam co se deje vse bylo v poradku, tak sem vysedl a koukam, jedou poldove, zastavili ume, chlapce jedes stymhle nekam ? nee ja jen davam pozor nanej, ale polda nebyl blbej a vsiml si helmu, tak rika ,jak se jmenujes? ja sem rychle neco vymyslel a rikam, Peter  , on rekne ja sem ondrej tesi me, KDYZ SE TE PTAM NA JMENO TAK MI REKNES CELY! , tak sem rek cely jmeno aby se neposral  , pak se name ptal kolik mam let a tak... zapsal si vse, a rekl ,ted budes mit 18 tak kdyz se naseru tyhle veci co sem si zapsal ukazu na stanici a mas po ridicaku ! tak jestli te tady jeste uvidim uz nebudu mit zlitovani bylo to jasny? ,,, ja rikal jo vse mi je jasny prominte,,,  ,on odesel ,chvili sem cekal, a najednou mustang jel, nic mu nebylo, dojel sem domu po ulickach a hned sem to schoval aby nezjistili ze sem jim rekl zly jmeno,adresu...  ,,,tak takhle to dopadne kdyz se starate o fichtla, on se vam takhle odvdeci  , kdybych se mi neporouchal, tak jedu dal a maji me!!  ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 12:17
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 Máte chlapci poněkud zkreslený představy o tom,co vám můžou nebo nemůžou policajti udělat. Pokud by si chtěli s nějákým soplem, co si vymyslí jméno a adresu špinit ruce, měli byste vy a především\\r\\nvaši rodiče problémy, který by vás (pokud nejste ze skupiny nepřizpůsobivých občanů, kterým je všechno fuk)mohly dlouho a citelně mrzet. Představa, že jim jako někdo odmítne sdělit jméno a \\r\\nadresu je směšná - snad si někdo nemyslíte, že by vám jako zasalutovali a nechali vás jet dál. No a jezdit nachcanej...to nemá ani cenu komentovat. Buďte holt rádi, že jim stačí udělat na vás bububu,\\r\\nnebo jedou kousek za váma, dokud nespadnete někam do kukuřice. Policajti sou malý páni na velký zloděje a darebáky ,ale věřte ,že nějakej vyklepanej fichtlař je pro ně malina - stačí, když budou\\r\\nmít náladu a nebo trefíte na aktivního blbce. Třeba vloni tady u nás jeden 16-ti letej se jim pokusil ujet autem, honička jak v americkým filmu.Natlačili ho do svodidel, chytli ho, odvezli k výslechu, pár hodin seděl za katrem a rodiče si ho jeli s velkou slávou (půjčeným autem, páč to jejich bylo jaksi zaklíněný v těch svodidlech) vyzvednout.Vyšetřovalo se to mohutně (moc si nepomohl tím, že ujížděl a prej byl\\r\\n nějakej drzej), Nakonec z toho byla pokuta dle vyjádření jeho taty "v desítkách tisíc" , náhrada škody a ostuda. Mladej měl problémy ve škole a ještě jim až do jeho osumnáctin poleze do baráku nějaká sociální kurátorka . Řidičák si taky asi jen tak neudělá, zatím teda chodí pěšky) a velice zkrotl chlapec....
Datum: 24. září 2009 12:17
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 vcera me taky kuirva honili fizli ale ja sem ujel , sral sem na ne , a pak pica slysim neco prijet k nam do prujezdu a pry fizli u nas v prujezdu toz sem rychle se zaletel schovat ke slipkam , a oni se jen u nas otocili a jeli , ale kurva pytel byl malem plny ..
Datum: 24. září 2009 7:53
Jméno: standa
IP: uživatel7425
 Hlavní je mít naladíno a ujizdet kam to jde,hlavne aby tam neprojeli!!! od 12 let mi nikdy nechytli......ale jak sem v 16 udelal papiry,tak po me sli jak vosy!! Oni si me ty svine pamatovali......a jak sem narazil na nejakyho kterymu sem ujel,tak to bylo furt kilo za svetla,kilo za gumy,kilo za cigáro v hubě,kilo za plexi,kilo za zadni svetlo.......no davali mi furt,vzdycky neco našli  .....jednou mi dokonce chytli za rychlost  ......vzdycky u benzinky  vzdycky jak sem vyjel,tak hned stali kousek za rohem  Naposledy mi honili letos o máje v noci nalitýho.......jeli sme holt trosku lízlý na hlídání no......a ve dvou neujedes.....ve 22 letech mi poprve dostali  To byl kravál  Ale tentokrat sem se z toho kupodivu vykecal......nechtelo sem tem mestakum volat statni a kazit si službu
Datum: 22. září 2009 11:47
Jméno: Mirek
IP: uživatel5457
 jo nikdy jim nerekni jmeno ani adresu proste nic!!!! ryskujes tymhle odklad ridicaku , lepsi je neco si vymyslet  , nesmis se bat  , a ja mam jeste takovou skusenost, kdyz jede polda sam autem, tak je mu to vice mene jedno ze nic nemas, protoze nema svedky ze si tam nekde byl a nic si nemel...  , zatloukat zatloukat a jeste jednou zatloukat !!!
Datum: 22. září 2009 11:24
 Já ještě ani občanku mít nemůžu...je mi 14  .....sou to magoři. Kámoše chytli na 20ce a prý jak se menuješ....Jan Včela bytem Mírová 28 Opava  přitom bydlí na druhém konci Opavy  ....a mě chytli mezi vesnicema, tak se na mě vysrali, protože jsem dělal že to vedu vedle sebe, a když vedeš motorku pod 50 ccm tak nepotřebuješ řidičák  ...mi je jedno esi si moc dovolujou, dokud mi to něják neublíží
Datum: 22. září 2009 11:16
Jméno: Mirek
IP: uživatel5457
 to ti reknu ,stesti jak bejk  ,,, taky sem nic nemel ,obcanku,ridicak nic  ,,, to je ale blbec ten polda  ty si mel nasednout do jeho auta a skusit jestli jede  ,,zda se mi ze si moc dovoluji ne?
Datum: 22. září 2009 11:12
 Tak to máš teda štěstí  ....mě chytli policajti bez papírů, když jsem zrovna šteloval zápalko...tak jsem to rychle zavřel a argumentoval tím, že to nejede....ten policajt toho mustanga vzal, hodil tam jedničku a zkoušel to roztlačit a ono mu to fakt nechytlo  ...tak mě pustili dom
Datum: 22. září 2009 11:06
Posl.aktualizace: 21. září 2009 17:01
 kua celá sekce návody je moje...punkrocku napiš tam aspoň odkud si to vzal. se na tvém webu čumím na svoje ruce a nářadí
Datum: 21. září 2009 17:01
 LOL on tam má nakopírované i věci odemně...kopíráči
Datum: 21. září 2009 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 tohle je jedinej duvod,proc jsem si neudelal svuj web.......abych tam mel fotky svejch motorek a skopirovanej web jawa-50 a podobný weby......to si radsi udelam profil na picasu nebo na rajčeti a ten text k fotce se taky nejakej vejde......sry.....ale prestante pri tvorbe svejch webů pouzivat ctrl-c,ctrl-v a v druhy zalozce mit otevrenej web kopirovanej......
Datum: 21. září 2009 16:38
 asi jako psali predemnou zkus mit trochu fantazii a vytvorit neco sviho, treba si vem jinde inspiraci, ale kopirovanejch stranek je tu vic nez hafo BTW promaleni pistu ma na svedomi spis moc bohata smes, ktera prudce hori a tim prudce roste teplota ve spalovacim prostoru a tim zmekci pist a ten se "vyplavi" s novou smesi, nez spatna svicka
Datum: 21. září 2009 16:32
 tyvado,ted sem dokoukal jednu stranku kde bylo to plexi na zapalovani s podsvicenim,kouknu ted na tvuj web a je to tam taky  jako mam taky stranky,zkopirovany tam mam jen to co bych napsal taky.....ze ma fichtl obsah 50,jakou nadrz a takovy,ale kdyz zkopirujes i neci navod jak tunit fichtla,a ani tam nedopises:zkopirovano z http://www......... tak to je fakt blby
Datum: 21. září 2009 16:24
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 Cus ,neuraz se,ale podobnych stranek je nepsocetne a jeste kopirovat porad to stejne uz mi pride ubohe.Jeden si s tim da praci a ty to jenom okopirujes budte originalni!Tyhle stranky jsou u me hodne ,ale hodne daleko za jawa-50.cz.Promin ,ale moje + nedostanes.
Datum: 21. září 2009 16:19
 důvod?
Datum: 21. září 2009 15:49
Jméno: kopriva
IP: uživatel5388
 Chci se zeptat co se me stane kdyz prejedu chranenou zabu mela aji obojek na noze neska se me to stalo nastesti me nikdo nevidel pls poradte estli me mohou nejak najit
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 16:16
Jméno: ondra
IP: uživatel5967
 Zdar draku,
na žábu se vy*er, buď rád, žes nesrazil někoho jiného. Přece se kvůli objíždění žáby nesrazíš s někým v protisměru
Datum: 14. října 2009 16:16
Jméno: boreek
IP: uživatel7413
 jezis ty si vůl s blbů žabů\r\n\r\n
Datum: 21. září 2009 9:08
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Horacio je z Miami
Datum: 20. září 2009 20:00
Jméno: kopriva
IP: uživatel5388
 podvazu ti kuule :-/
Datum: 20. září 2009 17:37
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 kdyz tvrdis ze te nikdo nevidel tak asi te logicky nenajdou ne nebo si myslis ze prijede Horacio z Las Vegas a zacne s ni brat otisky pneumatik?
Datum: 20. září 2009 17:34
Jméno: kopriva
IP: uživatel5388
 A co kdyz sem to nenahlasil de to zjistit?
Datum: 20. září 2009 17:31
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 jestli byla na pozemni komunikaci, tak je to nehoda...Pokud mas ridicak,tp a vse co zakon nakazuje, tak si mel hned volat policajty nebo ochrance prirody a nahlasit to.
Datum: 20. září 2009 17:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak vcera se mi stala divna prihoda,jeli sme s kamosema po silnici a v zatacce sem za nama uvidel bilou feldu s majakem.Normalne sme meli helmy nekdo dokonce i znacku  a ujizdeli sme a pak sme vjeli do kukurice a tam byla pesina a vsem to uz rvalo na trojku na plnej byly sme dost posrani a ja byl ve predu vohlidl sem se a ona ta felda jela jeste za nama tak sme vjeli do kukurice chciply stroje a neco strasne rvalo v dali tak sme vydeli jak kolem nas projela ta felda a nemela napis policie a o kus za ni kombajn  Asi jel na tu kukurici  Mi nejvic posrani ze vyskoci pes z auta a nic se nekonalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2009 21:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A drevenej to je taky mazec  Nejlepsi je vyhnilej smrk  Jen vyhnat mysi nasypat piliny a jed
Datum: 20. září 2009 21:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja sem zase edlal vodni vejfuk  Ohnul sem koleno a dal na to kanystr zaliltavnou pistoli epoxidem vterinakem proste vsim aby to tesnilo vyvedl z kanystru0 nahoru hadici aby to nestrikalo  To byl mazec  A ta voda cerna smradlava  Jak z vodnice
Datum: 20. září 2009 21:25
Jméno: Standa
IP: uživatel7408
 na fichtlu sem zacal jezdit az dost pozde,kdyz mi bylo 13 let,tak sem si postavil takovy splaseny trubky,predtim sem jezdil 2 roky na motokáře z fichtla jen po takovym fotbalovym hřišti,ale teda jak sem zacal litat na fichtlu vsude po okoli,tak sem zacal srat lidi svejma deravejma vejfukama,neodrusenou svickou a intenzitou prujezdů a tak na me a na kamose posilali policajty......vecne sme jim ujizdeli......taky sem to vzdycky nekam zahodil a utikal kam to slo......nedostali nas nikdy,ale vyřízený sme byli pokazdy....furt na tyhle casy vzpominam  Ale pozdejs jsem to uz praktikoval,jak psal Hlada,sehnal sem peknyho fichtla,vse na nem udelal,sehnal nejakou SPZ,utesnil vejfuk aby lidi neřvali,zapojil svetla,sehnal helmu a jezdil sem takle od 14 do 16 let nez sem udelal papiry a nestavěli mi nikdy.......
Datum: 20. září 2009 20:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tam toho je....ale mak sekli posledne takze jestli tu slunecnici...nevim..
Datum: 20. září 2009 19:37
Jméno: Jea in d mix
IP: uživatel7409
 Je pravda, že to mohla být řezačka, ale aji kombajn, kterej mohl jet na slunečnicu..
Datum: 20. září 2009 19:22
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 to si vymyslel sam ?? prej kombajn ? co by ted sekal ? jezis to je demence tady jestli to nebyla rezacka na silaz ? ale jestli nepoznas rezacku od kombajnu priste nekecej kraviny
Datum: 20. září 2009 19:18
 zajimavy, ze kdyz ja sem jeste nemel ridicak nebo kdyz si sem tam vyjedu jen v tricku s helmou bez papiru, tak ze ti policajti vzdycky jedou dal... kdyz to najednou floknes nekam do polnacky, tak ji je hned vsechno jasny.. musis proste s klidem projet kolem nich
Datum: 20. září 2009 17:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zrcatko tam nemam a stracet cas ohlizenim by byla v dany chvili blbost-pokud by to fakt byli fizlove
Datum: 20. září 2009 17:00
Jméno: 00
IP: uživatel6175
 chceš říct že nepoznáš majáček doprovodu a majáky policie??
Datum: 20. září 2009 16:30
 ZDOKONALOVACÍ KURZ
BEZPEČNÉ JÍZDY A SPRÁVNÉHO OVLÁDÁNÍ MOTOCYKLU
Tento kurz je určen všem neprofesionálním jezdcům, především absolventům autoškol, znovu začínajícím jezdcům, jezdcům kteří přesedlali na jiný typ motocyklu a pro všechny kteří nejsou přesvědčeni o tom že dokonale a správně ovládají svůj stroj.
Základní podmínky účasti:
Vlastní, nebo s vědomím majitele za tímto účelem zapůjčený motocykl v dobrém technickém stavu; motocyklová výbava - pevná obuv, dlouhé kalhoty + bunda (doporučuji s chrániči holení, kolen, předloktí, loktů, ramen a páteře), rukavice, motocyklová helma schváleného typu. Jezdec se kurzu účastní na vlastní nebezpečí a odpovědnost.
Obsah kurzu :
Teoretická část cca 2h
oblečení; správný posez - ruce, nohy, hlava; vedení motorky pohledem; technické parametry motorky a jejich vliv na jízdu - brzdy, pneumatiky, pérování a tlumiče, rozvor, sklon vidlice, závlek předního kola, poloha těžiště; mechanika pohybu - akcelerace, brzdění, průjezd zatáčkou; Kammrova kružnice; fyzikální principy brzdění - správné způsoby brzdění za normálních okolností a při krizových situacích; kroutící moment v řidítkách při brzdění v zatáčce; vliv setrvačných momentů na pohyb stroje; nejčastější příčiny a následky nehod motocyklů; aktivní a pasivní bezpečnost při jízdě na motocyklu; krizová situace - jak ji 'ustát', pád, nehoda,
základy 1. pomoci
Praktická část cca 3-4h (dle počtu účastníků)
posez; vedení a zvedání stroje; zvládání rovnováhy na motorce; přímá jízda minimální rychlostí; slalom minimální rychlostí; motocyklová gymnastika; slalom v rychlosti; dobrzdění na cíl z vyšších rychlostí, nouzové brzdění, zvládání smyku při přímé jízdě; brzdění v místech se sníženou přilnavostí, smyk zadního i předního kola; kroužení na minimálním poloměru; kroužení na poloměru cca 10m - reálný X pocitový náklon; pohled v zatáčce; úhybný manévr při přímé jízdě, úhybný manévr v zatáčce; pro odvážné: nácvik pádů
Místo konání:
Kurz se koná na auto-moto cvičišti za nemocnicí a jízdárnou u střelnice na okraji Kolína směr Uhlířské Janovice (dříve půjčovna motokár). GPS souřadnice Loc: 50°0'58.91'N, 15°11'35.677'E
Termíny:
dle zájmu účastníků, obecně jsou termíny soboty (neděle), kurzu se účastní 5 - 10 jezdců
Přihlášku je možné podat telefonicky, e-mailem nebo osobně.
tel. 724 241 698, e-mail: motoskolakolin@seznam.cz
Více informací tel. 724 241 698
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 10:28
 zatím 500,-
Datum: 21. září 2009 10:28
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Docela zajimavy, nemam to tak daleko... Kolik si uctuji?
Datum: 18. září 2009 15:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau to je dobre ze neco takovy existuje chtelo by to dat na trvalo aby o tom vedelo co nejvic lidi co ty na to seso ??
Datum: 17. září 2009 22:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak jsem asi v prdeli jel jsem prez jeden prejezd a byli tam cajti skamerou a natocil me i zezadu nevim proc nejsem si jistej jestli tam nebyla stopka. Kua sem nasra. nevite kolik zato je pokuta?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 15:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Fikusi,to oni by tě asi dojeli, kdyby chtěli něco řešit, protože je jim jasný, že motorkář, kterýho se jim nepodaří chytit rovnou odmítne ve správním řízení podat vysvětlení s odkazem na "osobu blízkou". Takže bych se nebál.
Datum: 24. září 2009 15:15
Jméno: picuss
IP: uživatel5388
 Znamej dostal pokutu 6000 a a 2 roky vezeni bylo mu 16 a nemel papiry
Datum: 20. září 2009 17:10
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Myslis ze byla ta spz pres ten modrej dym videt?
Datum: 18. září 2009 17:18
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 on se mi totiz utrhlo lanko a tak jsem zahodil bovden a tahal rukou za lanko a nemel jsem zas sledovat este stopku a kdyz me este zabral zezadu tak si nejsem jistej jestli tam nebyla proc by me jinak zachytil SPZ
Datum: 17. září 2009 18:50
 čau draci co když mě policajti budou kontrolovat doklady od pincka a nebudu tam mít štítek ale motor bude sedět čislo mám 05 origoš techničák mám,pojistka taky,řidičák taky,a občanku taky vozím tak když mě budou kontrlovat budou se koukat i na štítek?Stavěli me zatím 2 krát a kontrlovali značku pojistku a kola pláště.........Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 20:13
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 štítek by tam měl být. Pokud ne, tak se jedná o poškozený identifikátor vozidla a je to průšvih. Třeba na autě ti při poškození VINu musí DI přidělit nový a vyrazit to smí pouze oprávněná dílna.
Datum: 13. září 2009 20:13
 Na číslo motoru se nehledí, protože ten se bere jako náhradní díl....ptal jsem se na to na inspektorátě dopravy v opavě....taťkovi vždycky kontrolovali štítek, lékarničku a žárovky se šroubovákem.....
Datum: 13. září 2009 12:19
 nazdar chcem sa opitat mam pioniera bez papierov a chcem ho prihlasit ako to mam urobit? Mam za policajtami a oni my vistavia technicky aj tabulu da sa to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 19:06
 dá se to, ale bylo to jen v určitém roku odhlášení. takže tak.....prostě to nejde a že kamoš bratrancového kamoša říkal že bla bla....
Datum: 12. září 2009 19:06
 hele JAWA_ceZetak ® nechci ti do toho mluvit mozna mas pravdu ale kamos rikal ze to jde prihlasit i kdyz mas ztracene papiry podle cisla motorky nebo podle neceho takoveho..ale nevim jestli je to pravda nechci se hadat..
Datum: 12. září 2009 18:51
 ne! když je pionýr jednou bez papírů, tak už ho nikdy nepřihlásíš. musíš si papíry od někoho koupit a přepsat
Datum: 12. září 2009 17:01
Jméno: george
IP: uživatel5844
 zdarek draci tak přidávám jednu příhodu s cajty co se mi stala asi tak před půlhodinkou  \r\njedu si takhle polní cestou na pionýrovi a najednou předemnou chlápek a mává na mě jako at zastavim. Řikam si to je nějaký civil tak přibrzdim jako co chce a on vytáhne legitimaci a hned se ptá jestli mam řidičák\r\ntak já popravdě že ne a najednou další průser prej se tady nesmí jezdit a fakt za mnou čumí z křoví zákaz vjedzu. Mu řikám popravdě že sem to přehlíd naštěstí mě cajt nechal jít ale musel sem to domu dotlačit pěšky naštěstí to bylo asi pul kiláku jenom
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 9:59
Jméno: george
IP: uživatel5844
 to moony : to nebylo u polňačky někde ale u vojenskýho skanzenu na smečně a tam cajti choděj normálně navíc ho znam a vim že to fakt poliš je 
zajic13 : jj sem
Datum: 13. září 2009 9:59
 heeej nejsi rebik ze smecna?
Datum: 12. září 2009 20:33
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 to ti jako ukázal legitimaci do knihovny nebo do bowlingovýho klubu? Bych se divil, že by si cajt a ještě k tomu v civilu šel stoupnout na polní cestu a čekal na nějakýho fichtlaře až se tam náhodou
objeví. Malinko se mi to nepozdává...asi si z tebe někdo šeredně vystřelil george...
Datum: 11. září 2009 19:27
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 A kolik ti je?
Datum: 11. září 2009 18:50
Jméno: fichtl
IP: uživatel6644
 cau borci,slysel jsem,ze kdyz me uvidi policajti na poli a ne na silnici, jak jezdim bez ridicaku ,tak by me nemeli nic rict,je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 19:39
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 pokud polní cesta splňuje charakter pozemní komunikace, tak tě tam můžou vybrat stejně jako na státní silnici. O tom zda je nebo není polní cesta pozemní komunikací rozhoduje hodně zjednodušeně
fakt, je li na mapě, další věc která padá na váhu je, zda můžeš nebo nemůžeš někoho ohrozit. Pokud jezdíš na svým pozemku a jedná se o polní cestu jako pozemní komunikaci, tak na tom tvým
vlastním pozemku tě můžou vyflastrovat jedna báseň. Jediný řešení je soukromý pozemek zabezpečený třeba oplocením, i tak si na tebe může stěžovat soused, že tam rachotíš a budeš pro změnu
chodit ke komisi.
Datum: 11. září 2009 19:39
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 pokud polní cesta splňuje charakter pozemní komunikace, tak tě tam můžou vybrat stejně jako na státní silnici. O tom zda je nebo není polní cesta pozemní komunikací rozhoduje hodně zjednodušeně
fakt, je li na mapě, další věc která padá na váhu je, zda můžeš nebo nemůžeš někoho ohrozit. Pokud jezdíš na svým pozemku a jedná se o polní cestu jako pozemní komunikaci, tak na tom tvým
vlastním pozemku tě můžou vyflastrovat jedna báseň. Jediný řešení je soukromý pozemek zabezpečený třeba oplocením, i tak si na tebe může stěžovat soused, že tam rachotíš a budeš pro změnu
chodit ke komisi.
Datum: 11. září 2009 19:38
 no pokud si vlastníkem pozemku ty, nebo někdo známý co ti to dovolil tak si tam můžeš jezdit třebas i tankem a policajti ti do toho nemají co kecat a oni to ví
Datum: 09. září 2009 19:15
Jméno: fichtl
IP: uživatel6644
 prave,ze to je polni dlouha tak 4 km,takze ty pozemky vlastni vic lidi,spis jedna babka z ulice porad nadava a nema tam zadny pozemek.to si musi stezovat jenom vlastnik toho pozemku?aby me mohli policajti neco rict?
Datum: 09. září 2009 18:49
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Předběhl jsi mě,přesně tak jak jsem psal,akorád,že v tvém případě je to babka  .Vždycky se někdo najde.
Datum: 09. září 2009 18:46
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Hele,jezdit tam můžeš když je to soukromý pozemek,když ten pozemek patří tobě,tak je to v poho dělej si tam co chceš,ale jestli to bude patřit nějakému dědkovi,kterému to vadí a bude si na tebe stěžovat na Policii ČR,tak jsi na tom stejně blbě,jako by jsi jezdil na silnici.Na to bacha.Čus.
Datum: 09. září 2009 18:45
Jméno: fichtl
IP: uživatel6644
 nemam SPZ a babka z ulice porad vyhrozuje,ze na nas zavola policajty,kdyz budem jezdit
Datum: 09. září 2009 18:42
 jak poznají že nemáš řidičák když te nezastavý?
Datum: 09. září 2009 18:39
 Ahoj chcem sa spitat ze vraj v roku 2010 bu muset mat mopedy SPZ. ja mam 2 babetty na 1technicky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 19:40
 O tom sem nic neslyšel, ale doufam že to tak nebude, mam taky Babettu bez SPZ, a rozhodně po ní netoužim.
Datum: 14. září 2009 19:40
 Ahoj chcem sa spitat mam vodicak na skupinu AM ci moozem riadit pioniera? dakujem za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 19:30
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 stejně je ten zákon úplně na hov... . Mě už je to sice jedno , ale nechápu,proč si maj kluci v 15 kupovat drahou sekačku,když mohli v klidu jezdit na fichtlech za pár stovek
Datum: 08. září 2009 19:30
Jméno: Kuba
IP: uživatel7322
 No pionyra muzes ridit i bez papiru,on na papiry nejezdi   ale podle zakona pionyra s ridicskym prukazem skupiny Am,ktery opravnuje k rizeni mopedu a malych motocyklu s maximalni konstrukcni rychlosti do 45Kmh ridit NEMUZES,protoze pionyr ma v technicaku zapsanou konstrukcni rychlost 65Kmh,na pionyra tim padem potrebujes ridicsky prukaz skupiny A1
Datum: 08. září 2009 19:25
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jinak na fichtlu by si s řidičákem AM neměl jezdit
Datum: 08. září 2009 19:24
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jenco ,je to AM 50ccm -45km/h , A1 125ccm- 11kW, A18 -25kW, A - neoumezeno
Datum: 08. září 2009 19:21
 aha tak ao to je? AM-moped 45km/h A1-125ccm/11KW A-350ccm/25KW ?????????????
Datum: 08. září 2009 19:13
 AM je do 50 ccm a 45kmh... ja jim na to kaslu.. mam 555 a tam to prekracuju o 5 km... at si vyliz.u prdel ti nasi zakonodarci.. meli to dat na 65 (coz je fichtl a simson...)
Datum: 08. září 2009 17:34
 samozrejme  AM- 350ccm/25KW
Datum: 08. září 2009 16:48
 cau draci, vím, že to sem moc nepatří, ale nemáte někdo zkušenosti, když Vás zastavili PACH (pomáhat a chránit) s MZ 150 s papírama a technickou a vy jste měli řidičák A1? Co vám udělali?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 15:59
Jméno: lukyn
IP: uživatel7329
 nic ani si toho nevšimli dokonce jsem před 2 týdny boural(ne moji vinou) sejmul me v zatacce mladas na yamaze a ridicak po mne zatim nikdo nechtel ale jak rikam na emzete jezdim 5rokem a porad mam jen A1 a B a nikdo si toho nevsim nikdy ale muzes narazit na pako co ti dá 25-50tisic + 7 bodů ale to je zřídka vetsinou sou ti poliši neznalí
Datum: 09. září 2009 15:59
Jméno: ¨Honza
IP: uživatel768
 caute, muzu v 15tnacti jezdit na jawa dandy 50? ma v technicaku max rychlost 45km/h? a
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:55
 dandyna 100% nema 45
Datum: 06. září 2009 15:55
 Pokud tedy má v tom techničáku napsané 45Km/H tak jo. Je to skupina AM a podmínka je Konstrukční rychlost do 45 Km/h. Jinak potom A1 125 ccm a 11W
Datum: 06. září 2009 13:25
 ahooj draci chtěl bych se zeptat mám jawu 90 je vyřazená z evidence mylíte že by šla ještě jáko přihlásit ? děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 9:39
Jméno: venca
IP: uživatel7020
 Zdravim..od kdy se může dělat řidičák na pionýra na 50sátku.?a na 125 se muže delat kdy.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 20:04
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 http://ridicske-prukazy.info/ridicske-opravneni.html tady to mas napsane
Datum: 04. září 2009 20:04
 jo,vlastne az den po narozkach,mas pravdu
Datum: 04. září 2009 19:00
 nn, testy můžeš dělat až den po dovršení daného věku, já to teď mam v autoškole, musim čekat
Datum: 04. září 2009 18:57
 od 15 je 50ccm ale pouze 45km/h takze fichtl ne,jinak pozadovany vek musis dovrsit minimalne v den zaverecnych zkousek
Datum: 04. září 2009 18:53
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 nechci se s vami hádat , ae ted sem se dival do nove knizky motoskoly a je tam ze to je jen o konstrukcni rychlosti , takze ma pravdu denzileck
Datum: 04. září 2009 18:53
Jméno: Kuba
IP: uživatel7283
 Do 50cc od 15(nebo musíš dovršit tohoto věku v průběhu výcviku) . Do 125 od 16 (nebo musíš dovršit tohoto věku v průběhu výcviku)
Datum: 04. září 2009 18:40
 je to omezeny i obsahem,jak pise lk
Datum: 04. září 2009 18:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Omezeni do 50 ccm NENI!
Datum: 04. září 2009 18:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 omezení do 50ccm je, ale k tomu ještě o max. konstrukční rychlosti 45km/h.... 125ccm a zároven do 11kW se muže dělat od 16ti let
Datum: 04. září 2009 17:44
 Tedka už není omnezení do 50 ccm ale 45 km/h konstrukční rychlosti a to je od 15ti let.Fichtl ale má vyšší konstrukční rychlost.A od 16ti let je ta 125 ccm
Datum: 04. září 2009 17:34
 Zdarec můžou mi policajti něco udělat když pojedu po poln'ačce a jeste nemam ridicak?a ani mi nebylo 15 diki zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 19:41
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 polní cesta může být klidně pozemní komunikace....
Datum: 11. září 2009 19:41
 Ludva má pravdu. A když někoho z vás budou honit tak můžou všude! Oni si to zdůvodní.
Datum: 31. srpna 2009 16:34
 aha. tak dik za opravu
Datum: 31. srpna 2009 14:13
 můžou je to silnice musiš někde na poli nebo na louce kde neni cesta i polnačka je silnice
Datum: 31. srpna 2009 13:06
Jméno: krys
IP: uživatel4699
 ale nemuzou! protoze polni cesta neni pozemni komunikace a tim padem tam nemaj co delat. mozna te budou srat myslivci jako nas..
Datum: 31. srpna 2009 11:36
 jj, můžou ti vyslovit zákaz řízení a zákaz dělání autoškoly, třeba na 5 let
Datum: 31. srpna 2009 9:22
Jméno: Pavel
IP: uživatel3525
 Jo, seřežou tě jak žito...
Datum: 31. srpna 2009 8:53
|



|