Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dan
IP: uživatel6339
 Cago draci .... myslíte že by hodně řvali chlupatý kdyby mne chytli na polnacce a ja mnel u sebe TP,pojisteni a obcanku ale ne RIDICAK ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 11:01
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Co by jako ďáli benga na polňačce jenom kvůli tobě,ty maj jiný starosti
Datum: 02. srpna 2009 11:01
 Si myslíš že když máš technickou že s toho nebudou dělat aféru a řeknou " nemá řidičák ale má tehchnickou tak ho necháme " to řeknu policajti pokud seš na ně hodný a mají dobrou náladu. Jinak tě s takovou seberou nebo ti vypustí kola. Sorry za pravopis
Datum: 30. června 2009 18:08
 Každopádně by řvali...co jako čekáš....! Tyhle dotazy mě příjdou jak z pomocný školy.....
Datum: 09. června 2009 11:33
 ja si myslim ze asi hej
Datum: 08. června 2009 19:15
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 cusky draci potrebujem surne vediet ci treba na fichtl smerovky???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 9:14
Jméno: Sadra17
IP: uživatel1775
 polud je nemá z výroby tak bejt nemusí
Datum: 12. června 2009 9:14
Jméno: Tom
IP: uživatel5829
 Já rukama neukazuju, já ukazuju nohama.
Datum: 08. června 2009 20:46
 Ne na žádnej motorce nemusí bejt stačí ukazovat rukama!
Datum: 08. června 2009 19:28
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
 Ahoj nemate nekdo zkusenosti s tim.ze by jste meli dva fichtli na jednech papirech(mel bych stejny stitky a poznavacku bych prehazoval,ale jedno je 23 a druhy 20)de mi o to ze me na technicky fotily s mustangem a tak aby me nestopli s 20 a nedali mi pokutu jak svin ja totiz nevim jestli oni sebou vozej pocitac bo neco na cem to poznaj dik za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 20:12
Jméno: Standa
IP: uživatel6330
 Znam spoustu pripadu ktery maj treba 2 mustangy na jednech papirech,prehazujou znacku.... Ja mam 2 parezy ktery oba jezdili na jedny papiry z 21,ale to este tenkrat nebyla samolepka STK  Podstatnou veci je,jestli mas starej TP(knizecku) a nebo novej TP(maly+velky)...to je pak pruser,tam je napsanej typ i barva.....
Datum: 07. června 2009 20:12
 na technicky to fotily jenom pro svoje vlastni potreby kdyby se neco stalo tak aby ukazali na co tu technickou dali(asi presne pro ten pripad co popisujes)
Datum: 07. června 2009 19:46
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdarec draci.Potřebuju poradit s výběrem helmy,kámoš si koupil helmu za 7000,- a za půl roku zjistil,že ji má velkou,je úplně nová a chce mi ji prodat za 1000,-,jenomže má takové to zrcadlové plexisklo a já nevím jestli to může být,protože jsem někde slyšel,že musí být čiré,max.trochu kouřové.Je to pravda????Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 9:16
Jméno: Sadra17
IP: uživatel1775
 na tyhle drahý helmy se daji plexi dokoupit jaký chceš
Datum: 12. června 2009 9:16
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ne! zakon to zakazuje musis mi pouze čiré sklo ! ale asi to moc policajtu neřeší a asi to moc ani nevi
Datum: 01. června 2009 18:00
Jméno: standa
IP: uživatel6268
 plexi muzes mit jakykoliv,ale myslim ze na tmavý se nesmi jezdit v noci.....neresil bych to....kup ji.....vzdycky ji muzes prodat za cenu vyssi,nez za kterou ji koupis
Datum: 01. června 2009 13:37
 Zdravím, mam jawu mustanga po renovaci, jednoho krasneho dne v sobotu jsem se rozhodl že se pojedu projet do vedlejší vesnice, jedu si tak po silnici a v protismeru policajti, zdechl sem to a tlačil jsem to vedle sebe, projeli kolem me, a myslel sem že sem za vodou, oni se otočily a zamnou, rychle jsem nahodil mustanga a kousek odemne byla odbočka v pravo, jel jsem zatočil a po polnacce mezi polama na plnej plyn, ale policajti se me drzeli jak kliste, furt sem jel pak sem vyjel na silnicu, chteli me predjet tak sem zacal klickovat prez celou cestu, potom kousek od meho domu byl mostek pro chodce, projel jsem tam, oni samozdrejmne ne, rychle sem zajel dom vylezu pred barak sednu si, zapalim si a co nevidět jedou policajti okolo, ale Proti stare dobre Jawě nema nikdo sanci...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 0:05
 Hey dobře ty!!!!!! docela mě to pobavilo ale máš pravdu na Javu nikdo nemá!!!!!
Datum: 12. července 2009 0:05
 hm jeden znamy , utekal na babete fizlom a aj im zdrhol ale ta babeta to bola pecka  inak jedneho tipka stopli fizli odfotili si babetu on ju prestriekal a oni potom zase a teraz s tym uz asi prestali
Datum: 01. července 2009 12:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 hh to ja jel prez 50 na kole ve vsi oni to merily tak sem najel na polnacku kde byli hrozny koleje vyjety ted oni najely stasne rychle zvedli to na predni a nechali tam napichlou predni napravu..jn ty felicie....
Datum: 21. června 2009 21:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak to mas kliku pytliku jeden znamej takhle ujel na babete taky prez pesi lavku a prijel pred barak a oni na nej uz cekali pred barakem  protoze ho uz znali
Datum: 28. května 2009 17:56
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Tos měl teda z prdele kliku
Datum: 28. května 2009 17:36
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 hej borec  ale já bych se asi taky snažil utýct
Datum: 28. května 2009 16:25
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 Čau draci, můžu tlačit fichtla po silnici, když nemá TP a já nemám řidičák?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 23:02
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Tlačit můžeš,ale nesmíš už na tom sedět protože když tě uvidí z auta tak nepoznají jestli máš zaplý motor nebo ne tak si budou myslet že s tím jedeš a už je to trestné... Ale když to tlačíš vedle sebe tak ti nemají právo nic říct. I kdyby byl motor teplý tak jim to može byt jedno,ty si můžeš klidně vymyslet žes s tím jezdil na svém soukromém pozemku a jim nezbývá nic jiného než ti věřit. Nemají důkazy co s tím dělals.
Datum: 17. června 2009 23:02
 uvedu na pravou miru - tlacit muzes secko moto do padesati kubiku, cili nejen moped ale i prave pionyra taky...no a ze na tom sedis zalezi gde na tom sedis, gdyby to bylo na pozemni komunikaci tak ti muzou uz neco udelat, pokud nesedis na miste spolujezdce  ale treba na takovym poli ti tez zas nemuzou nic...
Datum: 12. června 2009 21:14
Jméno: plezi
IP: uživatel1352
 jistě že můžeš ale jakmile na něho nasedneš a třeba jenom sedíš na místě a nemáš ani zapnutý motor tak to už je podle našich krásných zákonů přestupek....ale kdyby jeli kolem tak ho začni raději tlačit vypadá to nenápadněji než když s ním stojíš
Datum: 12. června 2009 15:59
Jméno: plezi
IP: uživatel1352
 jistě že můžeš ale jakmile na něho nasedneš a třeba jenom sedíš na místě a nemáš ani zapnutý motor tak to už je podle našich krásných zákonů přestupek....ale kdyby jeli kolem tak ho začni raději tlačit vypadá to nenápadněji než když s ním stojíš
Datum: 12. června 2009 15:55
Jméno: Sadra17
IP: uživatel1775
 nemůžeš je to jako kdybys jel tlačit můžeš jenom moped
Datum: 12. června 2009 9:17
 pro Karla - prdlajs! pokud se priznas ze si stim lital po silnici tak te zbali pac si na sebe praskl vec cos nemel, pokud ale reknes zes to mel na stojanku a turoval to tak ti nemuzou nic, nejels, nemuzou, to samy jak gdybys rekl ze si s tim lital na soukromem pozemku (dvorek, statek, pole, louka...) nebo rovnou na poli bo louce, tam je silnicni zakon kratkej pac tam neplati (ale nerikej ze na polnacce pac neni kazda polnacka soucasti pole ale muze byt povazovana a v katastru zapsana jako pozemni ci ucelova komunikace, tam uz zakon plati takze bacha!)...cili na todlec se muzes v pohode vymluvit a jim akorat muze spadnout brada zavisti
Datum: 29. května 2009 16:49
Jméno: Karel
IP: uživatel4126
 Mužeš, to je jako kdyby jsi tlačil koloběžku, ale když se tě zeptaji jestli jsi na tom jel tak si dej bacha co řekneš, protože když jsi na tym jel např nekde na polnacce pak se te zeptaji a reknes ze ne, chytnou na valec a jak bude teplej tak se muzou sebrat
Datum: 28. května 2009 21:24
 nene, je to omezeny jenom padesati kubikama, je to i v testech na autoschool, muze to vazit treba 200kg a konstrucku treba 70 km/h a stale to muzes tlacis a jsi zaroven chodec, todlec jeste nezmenili a doufam ze to tak zustane dalsich hezkejch par let dokud neprijde zas nejakej vul a nevymysli neco jineho...
Datum: 27. května 2009 19:48
 Kámo ja prave nevim,jestli uz se to nevztahuje jen na tridu AM
Datum: 27. května 2009 18:37
 ano, jak rikali kluci pode mnou, tlacis padesatku a nizsi = jsi chodec a nemuzou ti nic, jen ted newim jestli stale muzes polevy a nebo uz musis po pravy strane pac vezes naklad (tak jako u voziku)...cili ti nic nemuzou a na otazku kam to tlacis a gdes s tim byl nemusis zhola nic odpovidat pac to vedet nemusi
Datum: 27. května 2009 18:02
 jenom opravim s.v.i.n.e2 :chodec jsi když tlačíš motorku o maximálním objemu 50ccm.Takže všechno pod 50 ccm
Datum: 27. května 2009 17:12
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 muzes proc bys nemohl ? kdyz tlacis motocykl od objemu 50ccm tak si chodec  takze uplne v klidu to neres
Datum: 27. května 2009 17:09
Jméno: Jawák
IP: uživatel6214
 myslím že ano ale určite sa pri tebje zastavjá a opýtajú sa kam to vezeš
Datum: 27. května 2009 17:04
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 bez řidičáku můžeš ale nevim jak s těma papírama...
Datum: 27. května 2009 17:04
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
Datum: 27. května 2009 16:54
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe hoši co myslite ze by mi udelali poliši kdyby me chytly na polní ceste na panelce 250/559 když mi je 14let dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 9:08
Jméno: fgj
IP: uživatel3402
 me nerikej ze bys jim neujel na panele na polnich cestach
Datum: 31. května 2009 9:08
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 to je otázka,zastřelili by tě na místě
Datum: 26. května 2009 18:15
Jméno: huso
IP: uživatel6203
 to zalezi na policajtovi....
Datum: 26. května 2009 10:10
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Pokud budou brát tu polnacku jako pezemní komunikaci,tak dostaneš pokutu,nebo odložení,podmínku. A pokud to nema technickou,pojištění atd,tak by tě čekala i mastná pokuta.
Ale všichni policajti nejsou svine,myslim že by tě na polní cestě nechali. Já hodněkrát potkal policajty i na silnici.(nemam značky) a ani mě nikdy nehodnili
Datum: 25. května 2009 22:09
 ti myslivci jsou takove ku... jeden mi dneska prostrelil kolo na me MZ etz 150\\r\\n\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 12:33
Jméno: vlasta
IP: uživatel5788
 kocvin> to kolo ti prostřelil když si seděl na svým stroji,když si jel,nebo když si byl 5 metrů vedle se vychcat,pokud si neseděl nä MZ a byl jsi vedle to nebude pokus o vraždu
Datum: 04. července 2009 12:33
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Toto co myslivec provedl už je trestné. Všude se to píše,ad děláš zbroják nebo cokoliv S NABITOU ZBRANÍ NIKDY NEMÍŘIT NA ČLOVĚKA. VŽDY ABY HLAVEN SMEROVALA DO ZEMĚ. Měl ti pichnout kola hřebíkama. Představ si,kdyby tě tou zbraní trefil do nohy,nebo nedej bože aby tě zabil. Zjisti si jeho jméno a jdi ho udat ale počítej s tím že až to bude policie řešit tak ty také budeš viník žes jezdil po lese na motorovém vozidle.
Datum: 17. června 2009 23:11
Jméno: tom
IP: uživatel5829
 Pro H.Trnku: I já se svou znalostí bych toho myslivce dostal do pěknejch problémů, jelikož když po tobě někdo střílí, tak je to hodnoceno jako pokus o vraždu, takže by si možná i šel sednout, za to ten kdo krosí v lese tak může dostat pokutu, můžou mu vzít papíry. Ale myslim si že mu hrozí jen pokuta. Mě jeden motorkář zlomil nohu a neměl žádnej trest.
Datum: 08. června 2009 20:59
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 pro H.Trnko Si jako myslíš že když projedu lesem po cestě že to tam nějak zanežadim nebo co??
Datum: 30. května 2009 19:50
 trnko po CESTE PO OBECNI CESTE KTERA VEDE V POLI A RIKA SE JI POLNI PO TE MUZE JEZDIT KAZDY!!!!!
Datum: 26. května 2009 20:08
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 A víš jak vypadá les po řádění jednoho lesníka s traktorem?....
Datum: 26. května 2009 9:28
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Pro kocvina: neurážej ,pokud neděláš volný styl,tak ten myslivec si tě srovná ani se nenadechneš.Pro Standu:neházím všechny motorkáře do jednoho pytle,sám se počítám mezi ně,Ty jsi psal,že chlastaj všichni.Dřív,a já si to pamatuji,se do lesa nesmělo jezdit,jen na povolení a lesní stráž měla svá práva od pokud až po použití zbraně.Viděls někdy jak vypadá les po řádění2-3 zblblech motorkářů?Jednou nebudeme smět do lesa ani volně chodit.Kde pok budeš jezdit nalitej?Nejsem ani ekologista. Nesnáším opilce ať za volantem,nebo řidítky.
Datum: 26. května 2009 7:06
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 jedinej kdo tu jezdi nalitej sem já. Je mi 23....fichtla mam jen na popojizdeni po vsi a po okoli,prevazne po polnich cestach a prevazne po kalbách a na kalby. Je to ciste moje vec a nikoho tim neohrozuju. Zbytek kluku je tady bezneho fichtlarskeho veku 14-17 let a jsou radi,ze se svezou a nechyteji je,natozpak aby jezdili nalitý!! já mám papiry na vsechno a jsem si vedom toho co delam! jen mi proste drti,jak hazis vsechny do jednoho pytle!! neco je jezdit po cestach,kde projedou 4 auta za tejden a traktor jednou denne a neco jinyho je jet autem napranej ze nemuzes chodit a este jet jak kretén!!! A to ze nekdo projede lesem na motorce....samej koren,sama dira,je rad ze tam da dvojku a este po tobe bude strilet nalitej myslivec? kde sme? od doby co jezdej motorky,se s nima jezdilo vsude,jezdili na nich lesaci,jezdili na nich vsichni a driv se jezdilo lesma normalne a nikomu to nevadilo,to jen poslednich par let zacali ekologicky aktivisti tahat za nitě v tom velkym divadle a najednou je tu XXX zakazu,narizeni,uprav,vyhlasek,novel atd.....pokud by jizda na motorovejch vozidlech v lese nejak ohrozovala reprodukcni schopnost lesni zvere,tak by to zakazali uz pred 80 lety.......a ze tam řáděj traktory cely dny,to je dobrý....jasne...to je neco jinyho!! Nechapu to. A nechapu nekoho,kdo kdo tohle popře!!!
Datum: 25. května 2009 22:06
 ten H.Trnka je asi pekny cu... na polni ceste nerikam nekde v oplocence nebo v lese ale na ceste toho my slivce si podam zmrda
Datum: 25. května 2009 20:48
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Tak si přečti kolik Vás tady píše o tom jak už po požití jezdili.Chtěl jsem jem napsat,že čím víc Vás JEZDCŮ BUDE BLBNOUT po lesních cestách a dělat tam bordel,tím to bude horší!Vždyť je tolik hoby tratí kde si můžeme legálně zablbnou a také předvést své jezdecké kvality a kvalitu svých strojů.
Datum: 25. května 2009 20:19
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 nemam rad myslivce ja myslel ze myslivec je od slova myslet to kdybych to jenom videl tak bych to tam vzal pres nohu a preject ho pekne nebo jeste sebrat klacek dojet tam a jenom tak na 1ičku zbrblat a plesk pres palici takovy klacek nos u sebe okamzite po te palici kur** jedny zasr+-+ zamrd***
Datum: 25. května 2009 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 ja bych to uz neresil. H.Trnka nam dal jasne najevo,ze sem nepatri a asi sem ani nezapadne s jeho nazorama,takze neni co resit....
Datum: 25. května 2009 17:33
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ono nasednou na litra opilej si dovolí málo kdo !
Datum: 25. května 2009 16:19
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 h.trnka...pochybuju že nalitejch motorkářů je víc než nalitejch myslivců...o tom silně pochybuju..!!!
Datum: 25. května 2009 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 tvrzeni ze pravidla by se meli dodrzovat nikoho neopravnuje k tomu,aby po tobe jentak strilel!! Jentak po tobe nemuzou strilet ani policajti!!!
Datum: 25. května 2009 14:40
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Nalitech myslivů je míň než nalitech motorkářů.Nikoho se nesastávám,ale pravidla a zákony se maj dodržovat.
Datum: 25. května 2009 13:41
 Buď rád že jen kolo a že máš MZ - kámoš má fichtla 20 a 05, oba v originále, po GO, s novym lakem (ale nějak špatně mu ta 05 táhne, už to má dost za sebou)...s MZ aspoň ujedeš, na fichtlu by tě chytli za triko a jen hrabeš  Kolo je ještě v pohodě, vem si že by ti prostřelil nádrž, motor (zas tak tvrdý to neni), nebo by ti sestřelil řetěz.
Datum: 25. května 2009 11:41
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 No co tohle je za blbý kecy!!!! Dobre,sme blbci,jezdime v lesech,po polích,ve starejch pískovnách atd...,ale prece nema nejakej posahanej a este nalitej myslivec pravo po tobe jentak strilet do prdele!!! A este se ho zastavejte!! Ono neni dost pripadů,ze se ti ozraly blbci postrilej navzajem!!
Datum: 25. května 2009 10:49
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Buď rád,že jenom vystřelil.Mohl Tě vzít klackem přez přilbu a Tvá prázdná mozkovna by minymálně duněla ještě týden a rušil bys okolí dál hlukem.Vem si knihu o přírodě a tam se dozvíš,co měsíc květen a červen pro přírodu znamená.Pokud vás takhle po lesích bude bláznit víc a víc stane se brzy z přestupku trestný čin!V nedemokratičtějším státě světa USA by Tě klidně za to zastřelili (na cizým pozemku)
Datum: 25. května 2009 7:52
Jméno: standa
IP: uživatel6191
 nemuze na tebe strilet jak se mu chce. Zjisti si jeho jmeno a udej ho!!!! Tohle je pokus o zabití!!! Za to je i 5 let....tozes jezdil po lesu je prestupek,ale to co udelal on je zločin!!! s dobrym pravnikem vylezes bez trestu a on s 2 rokama na tvrdo a strati licenci (nebo jak se tomu u nich rika)...... sel bych do nich,to si nesmej dovolovat!!!! Furt este nejsme v americe,kde muzes strilat na lidi,ktery ti neopravnene vlezli na pozemek!!!
Datum: 24. května 2009 23:54
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 tak to se asi netrfil kam chtěl spousta lesů už je soukromých
Datum: 24. května 2009 22:21
 no ale polni cesta neni zahrada a MZ zas tak moc nerve rozhodne min nez traktor nebo auto
Datum: 24. května 2009 22:02
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Divíš se, to jak by tobě někdo jezdil po zahradě,,,a budil tě rachotem,,,
Datum: 24. května 2009 21:58
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Zdarec...mam dotázeček..  ....Řekněme že sem jezdil s kámošem, já na KTM a on na Čz 516 ....no jo...  .....ale jeden jedem...on tak 20 metrů za mnou.....tak se ohlídnu....a vidim modrý blikací světlo..  ....tak na něj mávam ať jede....no jo..  ....tak sme ujížděli....řekněme 400 mentrů....toho debila chytly..(začalo mu to kuckat, tak spomalil...a ten hajzl ho chyt za triko....tak musel zastavit.......ten jeden policajt vystoupil...a ten druhej jel za mnou....já sem to vzal do kkuřice,,,a tradá domu....no...ALE..!!!.....Může se mi něco stát když mě kámoš práskne?.....nebo mi nemůžou nic udělat??...díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 11:24
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 musej mit v ruce nevyvratitelnej dukaz. To ze te nekdo praskne,je tvrzeni proti tvrzeni. Vubec bych se nebál.
Datum: 25. května 2009 11:24
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 JJ...docela pilka....tak že to žere..to mě ani moc nesere....hlavně že jede....  ...ten kluk sem nechodí....ale tak von ví co ho čeká když to práskne...
Datum: 24. května 2009 22:58
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 jestli tento článek čte ten tvůj kámoš tak bych se nedivil že tě napráší ale vem si --ta cesta asi někoho je ,nějak ses na tu cestu dostat musel (třeba po silnici??? porušení předpisů)policajt který se za tebou žene si vždy něco najde (vlastní zkušenost)nebo ví kdo jsi možná to není poprvé a někdo si stěžoval (lidi jsou svi:
Datum: 24. května 2009 22:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a paradní mašina ne?  těch cca 40koníčků si s tou váhou jenom hraje  jediná nevýhoda těhle vostrejch 2t je spotřeba, ale svezení je to parádní....prostě pila no
Datum: 24. května 2009 22:15
Jméno: moly
IP: uživatel1913
Datum: 24. května 2009 21:40
 kurna hosi to jsou aspon motorovky
Datum: 24. května 2009 21:38
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 Jojo...SX...ty máš EXC že?
Datum: 24. května 2009 21:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jojo.... je to tak, 516 nemá na silnici co dělat..... v podstatě na žádnou motorku nemusíš mít papíry, když na ní budeš jezdit třeba jen na soukromem pozemku......muže to byt třeba litr a tomě muže bejt třeba 15 a mužeš si tam jezdit..... jinak co máš za kTm? sx?
Datum: 24. května 2009 20:46
 andy555 : na 516 papiry mit teoreticky nemusis,pac ze zakona s tim na silnici stejnak nesmis,a na draze je to jedno,ale kdyz uz te chytnou na silnici,ty mas ridicak a motorka nema tp tak te zjebou jenom za tu masinu a daji ti pokutu,ale kdybys nemel ridicak vubec tak si v <!>
Datum: 24. května 2009 19:36
 se mi to nezda ale pokud nema vozidlo papiry a neni uzpusobene na provozu an pozemnich komunikacich (cili taky zavodni stroj) tak nema na silnici co delat...
Datum: 24. května 2009 19:24
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 a neni to náhodou tak ,že na 516 nemusíš mít řidičák ptz to je závodní stroj ??? 516 nemá ani papíry jen soutěžní průkaz ,nebo jak to teda je ?  jinak dnes mě cajti taky pěkně nasrali
Datum: 24. května 2009 19:14
 ale prave ze na vypovedi jednoho jedineho cloveka si pro tebe muzou dojit...pac je to svedek...a kor gdyz te videli...no prinejhorsi muzes rict ze si na tom nejel pac si to pucoval tvuj znamy a nebo ze takovejch stroju tu lita hodne...no a tusim ze pokuta je 50 litru a 2-3 roky odklad...a nebo nabidni parek jako Standa
Datum: 24. května 2009 19:11
 myslim ze tohle se da dobre ukecat,protoze te nemuzou obzalovat jenom na zaklade toho co rek nakej kluk kteryho chytli na motorce,klidne si te moch vymyslet prece  ,ja osobne bych to nehrotil
Datum: 24. května 2009 18:51
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Mno...uvidíme co tam ten blbec vymyslí....no...ale..co je maximální sazba?....pokuta?...cca 50000 ,- ? ...a odklad?....2 roky?....
Datum: 24. května 2009 18:47
 to já sem si jednou jel na fichtlu...a najednou zamnou taky leteli s feldou  sem jel dal  az me predjel  a ptal se proc sem nezastavil hned...tak sem mu rekl ze aspon jednou sem si pripadal jako s escortou   on je jenom smal ukazal sem mu papiry a jel sem dal  tohle je ale asik horsi  jeste na nej cekat no kua lol
Datum: 24. května 2009 18:43
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 No ty vole..  ....já sem si z toho policajta ještě dělal prdel..já tam na něj čekal..jak ten jeden vystupoval  ....  ....ty budou asi pěkně nasraný.....ale jestli mě práskne...tak to u něj neskončí jen u monokla...
Datum: 24. května 2009 18:40
Datum: 24. května 2009 18:36
 No SPZ naštěstí nemam  .....No do prdele  ...jestli mě ten debil práskne..  ...
Datum: 24. května 2009 18:19
 zalezi jak moc je to tvuj kamard  tak muze si vymyslet nejaky jmeno a rict treba ze to byl hrabe Monte Cristo...nebo jiny jmeno kterymu uveri...pokud videli tvou SPZ tak ses stejne tak laxne nahranej i bez toho...no a gdyz te praskne tak to je jasny, pro tebe si prijdou estli je to pravda a ze maj svedka no a on bude mit monokl pod okem od tebe...
Datum: 24. května 2009 18:15
Jméno: Standa
IP: uživatel6181
Posl.aktualizace: 25. května 2009 19:26
 STANDA: ty ses z hradecna??ja sem ze smečna   tak to mame kousek ( teda jestli neni jeste jiny hradecno nez tohle,kousek od ledec)
Datum: 25. května 2009 19:26
Jméno: Standa
IP: uživatel6191
Datum: 24. května 2009 23:49
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 Jo?..japato?...já teda nevim (a nechci se s tebou zase hádat)..ale táty kámoš má autoškolu...předevšim náklaďáky....a choděj tam sdělat papíry 20-ti letý kluci.....tak nevim no...
Datum: 24. května 2009 21:36
 Moly- mladej nevyježděnej kluk nemůže dostat papíry na kamion....prober se a nekecej kraviny...!
Datum: 24. května 2009 19:45
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Kdo jezdi nalitej je proste hovado... A jeste se tim chlubit.
Datum: 24. května 2009 19:41
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Frikuline...já bych řek ře opilej řidič(na fichtluu) je lepší než když daj mladýmu klukovi (nevyježděnýmu) papíry na kamion.....
Datum: 24. května 2009 17:39
Datum: 24. května 2009 13:50
 jo minulej tejden sem šel poěšky 3 kilaky dom nalitej... a že by se mi přestala motat hlava?? vubec  jen pri ty chuzi se nemotala.. tosem se motal ja  a jak sem lehl do postele.. katastrofa
Datum: 24. května 2009 12:30
 no ono nejlepsi je jit pesky pac takhlec nejrychlejc vystrizlivis...ale treba jen kta na okraj v anglii a jinych zemi maj limit 0,5 promile ktery uznavaj, gdyz by namerili vic tak uz ho berou ale pod tendlec limit je to pravne osetreny ze to nevadi...a neni to tak dlouho co to tady chteli taky prosadit, dost ridicu se ozvalo ze by to nebylo spatny ale nutno podotknout ze by pak na silnicich jezdili sici nacamrany pac nigdo nezna svou hranici, natoz hranici 0,3 promile (chteli prosadit 0,3)...
Datum: 24. května 2009 12:19
 jako, taky se fakt divím žes na to vubec vlezl... me stacilo jet jen jednou po divoky noci domu... neco sem sv sobe urcite mel ale byl sem rad ze sem dojel dom... na fichtla bych si mozná sedl bejt opilej, korat bych se bal ze se nekde sedru, ale do auta asi tezko... to bych se bal ze nekeho zabiju já.... a ještě nejlíp je když seš ožralej, zavolej si taxi, nebo počkej na MHD, bo zaplať 30 kč za vlak...
Datum: 24. května 2009 12:05
 zas tak tvrde bych to neresil, gdyz je ozralej tak at na to seda jen pokud nebude nikoho ohrozovat (na polich, loukach, svym pozemku), je to jeho vec jak se zachova k ostatnim, treba strejda odvazel babi gdyz byl nalitej a nebejt toho ze se odvazil za to sednout nacamranej tak uz tu davno babi neni, jinak by zato nigdy v takovym stavu nesed...sam wim jaky je to jezdit po panaku na stroji, zazil sem to na polni ceste pri ceste z putiky, rozmazl sem se pac sem necumel pod kola a jel jak dobytek a mam k tomu takove odpor ze bych za to uz jindy nesed...jako je to kazdyho vec a kazdej si to musi prebrat v hlave...sam sem k tomudlec vcelku loajalni, asi proto ze me nigdo este ozralej nesejmul, mel bych pak jiny nazor ale v dobe demokracie reknu: delej si co chces pokud nebudes ohrozovat jine, pristup vylozene spatnej ale je to aspon odlisny nazor...jinak k tomu ze rychlost bystri smysly - no treba na masine se toho clovek vic boji ale v aute to nikomu ani tak moc nepripadne (krom starych vozidel, ani ne tak ze vic to nedovoli jet ale je to citit gdy ma auto uz dost) ze se mu rucicka na tachaci prehoupla pres 120, zase druhej extrem je jezdit moc pomalu pac to zas ohrozuje vozidla co by me chteli eventuelne predjet a nejedna autoskola skoncila ve skarpe pac lidi sou kanci a chteli ji strihnout i pres to, ze proti jelo auto, za posledni mesic sem todlec zazil dvakrat...
Datum: 24. května 2009 11:49
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Měli Tě zastřelit a já klidně zaplatím patrony.Mám chuť naprášit ty poldy za porušování zákona ve službě.To bys asi nemohl mít s nima ani spoplečné směrovací číslo.Alespoň toho fichtla Ti měli hodit do šrotu,alespoň se na něm nezmrzačíš,nedej bože někoho!
Datum: 24. května 2009 11:33
 hele, fakt nevim co těm fízlům je... Včera du po návsi, najednou nějakej šramot z nějaký 50ky byla to honda, ale starej pekáč, neměl stk, ani papíry, a fízlové hned zanim, něco mu tam řikaly, pak se votočily jeli pryč, ten na tý 50ce chvíli tlyčil, z kopečka na to sedl, ale už to asi nenakop..  fakt nevim kde se jich tu všude bere taková kupa...
Datum: 24. května 2009 11:12
 přesně ták...opilý řidič-veselý vrah...taky dobre prislovi...ja nesnasim kdyz za to nekdo leze nality...osobne bych si to netroufl ani po malem pivku...hlavne taky plati ze opilym se vetsinou nic nestane a odserou to ti nevinni lide...kdyz naprilkad leti takovy ozraly 20-ti lety dement autem 170 a ani nevi kam a proc jede...cestou smete plnou octavii 3deti a rodice...ten kreten to prezije a cela rodina je na miste....tak to je pri nejmensim na popravu...  to je muj nazor
Datum: 24. května 2009 10:47
 DOBŘE TI TAK!!!!!!!! Jen byli měkký měli ti to kurva napařit. Takový jako ty bych střílel.....víš to Stando už jsme na tohle téma rozhovor měli.... Měšťáky bych napráskal jen kdybych mohl...  Sorry sem svině....ale tohle odsuzuju na plný (ne přerušovaný) čáře...!!!!! Když jede někdo rychle...a to já jezdim....dejme tomu rychlost naopak smysly bystří- ale nalejt se- KONEC. Potěšilo by mě kdyby byl můj názor podpořen ať neztratim všechny iluze....!
Datum: 24. května 2009 9:21
 krasa, negdo tu kliku ma...me gdysy capli gdyz byla v sousedni dedine zabava a dopadl sem pomalu jak ty - sic sem namazanej nebyla ale jediny papiry sem mel obcanku, kamoska nemela helmu a z karbenatka kapal benal proudem ze se ani na technickou neptal...prve tez vyhrozoval ze dostanu odklad, pokutu atd a pak koukl do obcanky, zeptal se mjestli tu opravdu bydlim v tomhlec meste a gdyz sem mu odpovedel ze jo tak mi pokynul abych to odltacil dom...ani fajfku neurval, gumy nerezal, klobasu nejed, ventilky nezahazoval  proste stesi jak prase...ale abych to nezakrikl...  soucitim s tebou...
Datum: 23. května 2009 23:22
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 no Stando pjekne  to mna raz zastavili ked sem isel s kamosama z mesta do mesta a bili sme kusek vyjity za tabulu tak nas zastavili a dostali sme kazdy za 1000  .... iba zato ze sme isli po pravej a ne levej strane..... ja na ty mrchy zelene stesti ocividne nemam
Datum: 23. května 2009 21:27
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 U nás byl dneska sjezd motorkářu,takže tu bylo plno policajtu,a taky mě malem drapli.
Datum: 23. května 2009 21:12
Jméno: Stanik
IP: uživatel5786
 čau hoši tak dneska jsem měl smůlu,jel jsem se projet a na listnaté lesní cestě jsem potkal lesáky s jeepem(lada NIVA 1.7) ,otočil jsem svojí čz516 a pálil jsem to směrem ven z lesiku,a v okamžiku sem najel do vyjeté koleje,ta mě rozhodila-otočila o 180° a svali jsem se nabok,samozřejmě bych nestihl ujet tak jsem na ně počkal a chtěl jsem se omluvit,ti dva chuji vylezli z auta,jeden zacal řvát co tu dělam a ja rikam ze jsem jen projizdel von prej tady nemáš co jezdit to je šlechtický les!!!řikam mu co to je za píčovinu že to je odjakživa státu...,a von ke mne prisel a zacal na me sproste rvat tak sem se sebral,nasadil helmu a jel pryc a oni ti chujové mě začli znova honit!jel jsem podél kolejí,tak jsem je přejel na druhou stranu a pádil sem přez druhý pole ke staré povrchové šachtě,tam sem zakempil,napil se....asi po 10 minutách přijel kámoš na 4kolce a povida ze potkal lesáky s nivou a že na něj stříleli,tak sme jeli rači jezdit na soukromou dráhu ale pudem si stěžovat takže snad je vyhoděj ty dva zm*dy .....no a číza bude teď ka na generálku tak chvíli nebudu jezdit ale dam si tam laděnou koncovku a to poznaj teprv pravej motokrossovej zvuk  no nic nák sem se rozepsal sakra tak nic no cuz...........
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 7:42
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Myslel jsem po zahrádce třeba se zeleninou,nebo něčím užitkovým.Trávu stejně sečeš do kompostu.
Datum: 25. května 2009 7:42
 mě doma na zahradě řeknou: nejezdi po tý trávě, budou tam pruhy... a pak ze je to mokry ze spadnu toť vše
Datum: 24. května 2009 12:33
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Zkus jezdit doma po zahrádce,pokud nějakou máš,co Ti táta řekne a pak to sem napiš.
Datum: 24. května 2009 11:38
 a myslel sem ze mam deja vu  ale aspon sem se znovu zasmal  jinak lesaci sou svine a ta Niva je asi jediny bic na fichtly, nic jineho na poli a v lesich jezdit nemuze a ma to silu ho dohonit...
Datum: 23. května 2009 23:18
Jméno: FoX
IP: uživatel6179
Datum: 23. května 2009 19:15
 tak teda lidi mě řekněte co je tohle za debila (sry)....... dobře, lidi který si ještě náký hystorky vymejšlej aby byli zajmavý tak budiž, ale zkopírovat to z tadytoho pokecu co napsal někdo jinej, jako tohle mi příde fakt moc
Datum: 23. května 2009 16:35
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 mě se to zdálo náký povědomí
Datum: 23. května 2009 15:33
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/prihody-s-policii-zakony/id55929.html Dobry no
Datum: 23. května 2009 12:58
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Můžu se optat odkud jsi? Sám jsem totiž taky čtyřkolkář a s myslivcema se naše parta už taky potkala, sice nestříleli, ale nabito měli... A když vidím co někteří lidé chtějí dělat... Namátkově: natáhnout strunu přes cestu, střílet, přerážet končetiny, kopat díry a do nich dávat bodáky (něco jako na mamuty), a pár lidí se už setkalo i se zatlučenými bodáky uprostřed cesty.
Datum: 23. května 2009 11:30
Jméno: Dachl
IP: uživatel368
 Zdar lidi v sobotu si takale jedu po silnici na fichtlovy a najdenou za mnou šedá octavia tak sem přibrzdil kopl tam za 1 přejel škarpu na louku a uz sem tam chtěl dávat za 2 a najednou mi spadl řetěz.Já v tu chvíli měl naděláno jako sv***. Ten policajt ke mne přišel a říká mi. Hele dobrej pokus hochu, příště už jen po polňačkách jasný a jestli tě tady uvidíme tak ti ty kola prořežu nožem. No tak mi vypustil kola a zebral fajfku. Nasedl do auta a jel prič. Tak sem to dotlačil 3km domu a ted uz jen po polňačkách s utaženým řetězem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 17:58
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 24. května 2009 17:58
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 s tou klikou plně souhlasím
Datum: 21. května 2009 15:37
 tak to jsi měl z prdele kliku
Datum: 20. května 2009 21:28
 mozna bud rad ze spadl...pac nekteri nemaj radi kdyz se jim ujizdi
Datum: 20. května 2009 20:30
 hezky ale technika proste zradit nesmi, obvzlaste fekal musi drzet nez se neroztrepe do sroubku...
Datum: 20. května 2009 18:45
 čaves lidi můžou mi policajti něco říct když jezdím na pionýru po polní cestě ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 18:13
 pokud to není soukromý majetek tak můžeš.
Datum: 30. června 2009 18:13
 kdyz ta cesta nebude neci a ten koho bude na tebe nepoda trestny oznameni tak ti nic rict nemuzou.jenom majtel ty cesty
Datum: 20. května 2009 13:07
 moly..jj je to takovy maly mesto,ale mestaky tu mame  nejezdim po silnici takovej magor nejsem..ale jednou kdyz sme to tlacili tak sem se zeptal jestli muzu jezdit bez papiru na poli a on rek ze jo ale opatrne...
Datum: 20. května 2009 12:39
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 zajici?...mestaci?....ty bydlíš ve městě a jezdíš tam na fíkovi bez papírů?...
Datum: 19. května 2009 22:31
Jméno: bob
IP: uživatel6143
 zas neblázni, co by dělali policajti na polnačce, leda že by tam ......
Datum: 19. května 2009 21:16
 to nasi mestaci mi rekli ze muzu jezdit opatrne nekde na poli ale hlavne at nejedu na silnici
Datum: 19. května 2009 20:53
 Jelikož polní cesta je brána jako pozemní komunikace tak musíš mít řidičák, pojistku a helmu. Něco jiného je když to bude uzavřené pole nebo nějaké místo a máš to dovoleno od majitele.
Datum: 19. května 2009 20:46
 at si dáváš pozor
Datum: 19. května 2009 20:31
 čau čau...nevíte prosím náhodou, jestli na Stadiona potřebuju řidičák a tecničák?? Bo já jsem k tomu žádný techničák neměl....a kámoš na tom normálně jezdí bez řidičáku a policajti mu zatím nic neřekli......Díky moc za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:59
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 potřebuješ řidičák a pojištění ,kartičku je lepší mít sebou i třeba falešnou ale je to něco jako doklad pro pojištovnu a policajtum stačí ,helmu ,žárovky ,nářadí na výměnu žárovek když se jim něco líbit nebude tak si najdou něco jiného ale to platí podle toho jakou mají náladu
Datum: 12. května 2009 20:59
 omlouvam se. ja omylem kliknul dvakrat
Datum: 12. května 2009 19:23
 řidičák mít samozřejmě musíš ( Am ). ams techničákem nevim jak to je. kamoš jezdí na babetě bez techničáku, a vzhledem k tomu že na betách nebejvaji značky tak bych možná i věřil že můžeš bez.
Datum: 12. května 2009 19:23
 řidičák mít samozřejmě musíš ( Am ). ams techničákem nevim jak to je. kamoš jezdí na babetě bez techničáku, a vzhledem k tomu že na betách nebejvaji značky tak bych možná i věřil že můžeš bez.
Datum: 12. května 2009 19:23
Jméno: RADEK911
IP: uživatel5388
 Čus chci se zeptat když pojedu po polnačce která patří JZD tak me můžou fízli něco udělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 18:13
 hmm tak to nevím. Ale asi jo protože to vlastní jzd a je to asi něco jako soukromý majetek nebo něco. Fakt nevím. Případné komentáře ani radši nepište k této odpovědi.
Datum: 30. června 2009 18:13
 no pokud nekoho obtezujes treba kourem zapachem, hlukem tak tam an tebe vlitnou, totiz nemas obtezovat sousedy nad miru povolenou zakonem (coz muze byt kour, zapach atd atd)...to je to samy gdybys tam blbnul s cirkularkou, normalne ji pouzivat muzes ale jak nekoho zacnes moc obtezovat chlupati maj pravo si pro tebe prijet...a s tou znackou je to dany, gdyz tam je tak tam nigdo nesmi, gdyz tam neni a je to ucelova komunikace tak ti vecinou nigdo nic nemuze (pokud to zrovna nema nejaky soukromnik a nevidi jak mu na jeho pozemku litas, to pak muzou prijet taky), pokud s ale treba i s tim majitelem dohodnete tak je to stale na jeho soukromem (nikoliv verejnem jako jsou treba silnice, pozemni komunikace...) tak chlupati muzou zase jen stat opodal a slintat...
Datum: 13. května 2009 14:27
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 já jezdim přímo v JZD a žádnej problém,možná proto že tam dělá moje babička
Datum: 12. května 2009 16:00
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 falkons a co ti řekli hele kamošuv tata děla v jzd takže to je vklidu mate někdo skušenosti s tim že mate třeba u sebe povolení?
Datum: 12. května 2009 12:44
 Pokud vím tak na veškerýh lesních a polních komunikacích je zákaz ježdění veškerých motorových vozidel(vyjímkou je temědělská technika).Sám sem doted jezdil po polňačkách za barákem a taky tam na mně dojely policajti,protože sem někomu vadil....
Datum: 12. května 2009 10:51
 Pokud vím tak na veškerýh lesních a polních komunikacích je zákaz ježdění veškerých motorových vozidel(vyjímkou je temědělská technika).Sám sem doted jezdil po polňačkách za barákem a taky tam na mně dojely policajti,protože sem někomu vadil....
Datum: 12. května 2009 10:49
 he asi takhlec - zakon plati na dalnicich, pozemnich komunikacich a silnicich pro motorova vozidla + ucelove komunikace ktere patri obci a blabla jinak to na loukach, polich a ucelovych komunikacich neplati! cili pokud udela kolej na poli tak to muze byt ucelova komunikace ale nikoliv ne pozemni, to je blbost, navic je to stale na poli...pokud ta ucelova komunikace nekomu patri a si s nim domluvenej nebo dokonco patri tobe tak tam chlupati nemaj co delat, vlastne jim to muze byt uplne putno jestli tam litas s helmou nebo bez ni, bez papiru, se strojem bez technicky, pojistky nebo dokonce moto samo doma...takze jak to je pole, louka, pozemni komunikace tak tam nemaj co chytat, leda lelky...
Datum: 11. května 2009 21:32
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 jenom tak pro zajimavost... kdyz traktor na poli vyjede kolej.. uz se to bere jako POZEMNI KOMUNIKACE... takhle mi to bylo receno na reditelstvi policie mesta plzne.. taky sem cumel
Datum: 11. května 2009 19:47
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Jestli jsi domluvenej s majitelem tak ti nemužou nic říct... Máme tu taky starej statek a jsme domluvený s majitelem. Už několikrát na nám štubaci přijeli a majitel je poslal do háje. proostě pohodička
Datum: 11. května 2009 19:36
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Jestli jsi domluvenej s majitelem tak ti nemužou nic říct... Máme tu taky starej statek a jsme domluvený s majitelem. Už několikrát na nám štubaci přijeli a majitel je poslal do háje. proostě pohodička
Datum: 11. května 2009 19:35
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 ano pokud to není tvůj pozemek a pokud je to cesta nějakého soukromníka tak se raději boj jeho policajt nepojede tam kde by rozbil auto leda by byl aktivní těm se raději vyhni
Datum: 11. května 2009 19:34
Jméno: RADEK911
IP: uživatel5388
 tak si tam můžu jezdit klidně bez helmy??
Datum: 11. května 2009 19:34
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 taky sem to chtěl vedět u nas to nikomu nevadi doufam
Datum: 11. května 2009 19:33
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Ti ne,protože to není veřejná komunikace,ale když tě někdo nahlásí,že je to tam ruší atd.tak potom jo.
Datum: 11. května 2009 19:30
 čau lidi mám nového pucha a chci si zvednout výkon ale k němu nepotřebuju techničák,poznají poldové že je změněný a jestli jo je za to pokuta,,nwm
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 17:03
Jméno: Mr.Lupínek
IP: uživatel14
 Čawec lidi tak se chci podělit o svý štěstí v neštěstí a neb jak mně dopadli gumáci. Je to asi tak mněsíc co sme se s kamošem rozhodli že spravíme chrchla co jim stál 10 let v garáži. Strávili sme na tom 2 dny makačky když to bylo motoricky ok a nakopli sme to byly sme v 7 nebi jak se nám to krásně podařilo že to jede tak sme to hned odtlačili 50 metrů na polňačku, nakopli a žeto projedem. Eště nás ale zlobila bublinka v přívodu benzínu tak sme jeli tak 50 metrů pak to hccíplo tak sme se aspoň prohodily dycky. Tak sem zas přišel na řadu já kamík slezl já že vyjedu kopečet tak sem to turoval za 1 a zas to cíplo když to bylo asi po 4 tak že se na to vyseru slízám a co nevidim. Stříbrná octávia nastřeše majáky jen se smáli gumáci. Bylo mi jasný že sem v prdeli páč nemám řidičák. No nevim jak se mi to podařilo snad při mně stáli šeci svatí, ukecal sem to bez záznamu, bez pokuty jen s výstrahou, tak mně nasrali že nás nenechali vyjet ani pů litru benzínu ale zas to trochu vylepšili tím že to nechali bejt. Tak musím bejt příště opatrnější  Takoví štěstí se nevidí každej den. Nejhorší je že bych jim ani neujel kvůli té zasrané bublince
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 20:53
Jméno: Mr.Lupínek
IP: uživatel14
 No ty voe esi nemusím mít řidičák na polňačku tak to sem je mohl zdrbat kretény papíry od toho má akorát to nemá technickou to sem se na ně mohl vysrat no ale obávám se že to bude jako veřejná cesta protože je to u chatové oblasti no nic o prázdninách budu mít vlastního chrchla u bábinky tam je to na vesnici poldi tam projedou jednou za tejden takže nebude ani zbytečná provokace a bude dík za informace ešte to omrknu a pojistim si to DÍÍÍÍK!!!!!!!!
Datum: 11. května 2009 20:53
 Čau hele tady o tom jsem mluvil s mamkolu protože ona dělá s tadyk těma zákonama jak vydává řidičáky a byla na přestupkách pro motorové voza říkala že na polnačku
nemusíš mít ŘIDIČSKÉ OPRÁVNĚNÍ!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 11. května 2009 16:43
Jméno: lk
IP: uživatel5732
Datum: 11. května 2009 16:38
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 pokud jezdíš na svém pozemku třeba autobusem tak se nic neděje ale nesmí se nic stát ale pokud tě čapnou na cestě která je někde zanesena jako třeba komunikace pro pěší tak jsi v ...... a na poli nebo louce tě může honit majitel ,mám zkušenost a to jsem tam pouštěl draka sice trochu většího ale majitel byl nepříjemný.....škoda že tady nemohu být sprostej
Datum: 11. května 2009 16:10
Jméno: Mr.Lupínek
IP: uživatel14
 No hele já sem se mu to snažil vysvětlit taky říkal že je to veřejná komunikace a že se dopouštím trestného činu obecné ohrožování já mu říkal že tam přece nikoho neohrožuju že nejezdím po silnici ale po polňačce možná proto byl tak hodnej zapadl do auta a zmizel fakt nwm mně se zdá že už ani na polní cestě se nesmí jezdit bez řidičáku to je jak kdybych tam jel autem což by bylo horší to už by se asu tak nesral se mnou...
Datum: 11. května 2009 15:16
Jméno: Tonny
IP: uživatel6050
 zajímavé je na té pohádce to že na polnačce nejsou papíry potřeba tj není možná žádná kontrola za strany PČR
Datum: 11. května 2009 15:08
Jméno: ddd
IP: uživatel5506
 zdravim draci poznají nějak policajti při běžné kontrole že mam u čz 125/476 motor ze 175??
díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 16:41
Jméno: lk
IP: uživatel5732
Datum: 11. května 2009 16:41
 lk: nějakej papulatej, ne?. já osobně mám 125/476 a v ní kliku a válec ze 175, a na oko poznáš že válec má 8 žeber, zatím co 125 má 7 žeber, tak radči pomolč ty, když o tom víš kulové...
Datum: 11. května 2009 14:44
Jméno: fk
IP: uživatel1115
 lk : Za tím co jsem napsal si stojím, a až dokážeš to co já tak pokecáme. Otázka zněla : poznají nějak policajti .... odpovídám
někteří poznají. Zda-li to budou chtít řešit je věc druhá.
Datum: 10. května 2009 22:42
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 nevim kdo je tady amamtér, ale když už by ti to měl nějak dokázat, tak právě změřenim šuplerou..... řikat, že válec má o jedno žebro víc nebo mín a podobný blafy, taaak ti m ti nedokáže absolutně nic!!!! nejspíš tim amaterem budeš právě ty tak příště pomlč!!!!!!
Datum: 10. května 2009 21:18
Jméno: fk
IP: uživatel1115
 To je stejná situace jaku u simsona S51 a S70, jde to poznat jediným pohledem, pokud víš kam se dívat ! Šupleru v tomto
případě používají jen amatéři.
Datum: 10. května 2009 19:19
Jméno: bobik
IP: uživatel1927
 to viš že poznaj prd, strejka ma 175 ve dváce už snad dvacet let a co vim nikdy s tim problem neměl
Datum: 10. května 2009 15:26
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 pro jawa_ceZ..... a co jako???? myslíš si snad, že vytáhne z auta golu a šupleru a bude to měřit válec  to je směšný..... prostě ti to nedokáže.... něco jinýho by bylo, kdyby se pak stala třeba nějaká velká nehoda, a oni by to prošetřovali......ale prostě při normální kontrole ti nikdo nic nedokáže, ikdyž si bude 100% jistej že to neni dváca
Datum: 10. května 2009 15:16
 175 má na válci o jedno žebro víc.... nepodcenujte cajty, když byly v našem věku dělaly to samé, tak si to konečně uvědomte, a nemluvte o nic jak o naprostých blbcích, co nikdy neviděly motorku...
Datum: 10. května 2009 14:32
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 pokud máš kartery z 476 a číslo motoru začínající 476.x-xxxxxxxx .Tak nikdo nic nepozná,možná nějaký zkušenější se pozastaví,ale nemůže ti dokázat,že to je 175. Já to tak měl taky.
Datum: 10. května 2009 14:09
Jméno: TOMHASH
IP: uživatel4865
 ne. pokud mas v papirech 125 a motor 175 tak ne
Datum: 10. května 2009 12:43
Jméno: ________
IP: uživatel5936
 Jaká pokuta je za to když spolujezdec nemá helmu? Spolujezdec nemusí mít brýle nebo jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 18:14
 to máš jak bezpečnostní pás v autě. Ten tě chrání v autě. Na moto tě chrání přilba
Datum: 30. června 2009 18:14
Jméno: EVŽEN
IP: uživatel2669
 HAJDA TO UŽ NENI PRAVDA PLATI TO TEN KDO JI NEMA
Datum: 09. května 2009 22:47
Jméno: ________
IP: uživatel5936
 To je mně jedno kdo to bude platit mně jde o to, že když jsme koupili motorku tak jsme měli jen jednu helmu takže když řídi tatka a já nemám helmu tak to stejně pudu z jedné kasy.
Datum: 09. května 2009 21:32
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Pokud řekneš, že jsi ho poučil o tom, že má mít přilbu a on si ji přesto nevzal a on ti to samé i dosvědčí (o tom pochybuju), tak to platí on
Datum: 09. května 2009 20:39
 1. pokuta je uplně stejna jako když nemáš helmu ty, a pochopitelně jí platíš ty, a ne spolujezdec. 2.spolujezdec mít bryle nemusí
Datum: 09. května 2009 19:36
Jméno: šampíík
IP: uživatel367
 zdarte,potřebuju s nečim poradit...nikde sem o tom nic nenašel..jaké jsou postihy za neoprávněné řízení motorového vozidla?a co by mohli udělat osobě,která mi to auto pujčila??a taky co bych měl dělat když mám mět zanedlouho záverečné zkoušky v autoškole,ae ještě newim jaký budu mět trest za to neoprávněné řízení?!díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 13:10
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Čus,já to vím od známého,který dělal u policie,že když už řidičák máš,tak ti ho vezmou,když ho ještě nemáš,tak ti dají odklad na 2roky,jinak + pokuda až ve výši 50000,-.
Datum: 03. května 2009 13:10
|



|