|
 hoši mám velkej problem s pinckem mám ho po kompletní go motoru-ložiska,gufera,kolečka,výbrus no prostě vše zapalování seštelovany a karbec taky ale ten pincek nemá žádnej tah když ten motor byl před go tak měl 3x větší výkon a to nekecám kopce sem normálně jezdil za 3 a teď to jedu sotva na1 nevíte čim to je?jo a ještě se to šíleně zahřívá a jakmile se to zahžeje tak to pak nejede to je jako by tomu motoru něvo bránilo když to je horky tak mám 1 plnej plyn a je to v polovičních otáčkách je to jako bych měl zmáčklou brzdu nevíte co to ten motor dělá a čám to je?děkuju za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 17:04
 Pokud máš výbrus píst a kroužky měněné tak se neni čemu divit že ti to nejede, postupem času se to bude zlepšovat sám to poznáš, neni proč mít obavy. Dále gufera pokud sou nvé tak ti pěkně tesní, tudíž ti zezačátku lehce brzdi klikovku, a pokud sis pomáhal kladívkem abys ložiska usadil, tak se taky není šemu divit bodou si o něco déle sedat. Hold to chce zlehka jezdit a uvidiš po první nádrži se to musí změnit k lepšímu, pokud ne, je někde problém
Datum: 17. září 2010 17:04
 tím těsnením to není zářez na 3 mám,oleje mám hodně ale ne zas uplně mám to 1.cca20-25 s štilkou koleno je uplně novy a vyfuk čistej benálu taky teče dost prostě všechno v pohodě jinak bych to sem nepsal
Datum: 17. září 2010 14:45
 Jako po GO motoru by se ti měl výkon omezit ,vše je nové je vetší tření ,ale né až tk moc jak říkaš?...Až po zajetí to dostane grády ,zkus ještě předstih ,odtrh ,zářez na 3 čárku od vrchu nwm zkoušej prostě. Dej více oleje,vyčisti výfuk koleno to taky dělá hodně...zkontroluj jestli benzínu teče dost, jiskru, kontakty na káblech ,indkukčka ,svíčky a tk dál vymýšlej prostě hlouposti.
Datum: 16. září 2010 22:59
 Já jsem taky dva roky hledal závadu a nakonec to pravděpodobně bude tím, že čumí těsnění kolínka do sání, zkus ho upravit.
Datum: 16. září 2010 20:59
 výbrus musíš zajed
Datum: 16. září 2010 20:50
|



|