Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Domek
IP: uživatel9354
 Čus lidi, mám problém se spojkou, ať dělám co dělám s tím šroubkem na motoru, tak když zmáčknu páčku spojky při kvaltu, tak spojka nevypne a drhne to. Když ten šroubek dotáhnu na doraz, tak to jde v pohodě, ale pak páčka nemá žádný vliv. Díky za případné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 21:09
Jméno: Domek
IP: uživatel9354
 Díky moc, už vypíná. Chyběla kulička.
Datum: 21. září 2010 21:09
Jméno: Domek
IP: uživatel9354
 Díky, zjistil jsem, že tam chybí kulička, no nic, zkusím ji sehnat.
Datum: 19. září 2010 21:13
 Po půl otáčkách to utahuj dokud nebude správně vypínat a start páka nebude prokluzovat
Datum: 19. září 2010 10:43
Jméno: frenky
IP: uživatel5506
 čus draci chtěl sem se zeptat jestli babetta stela jezdí do kopce líp než babetta 210??? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2010 10:00
 kazdej ma pravo na svuj nick v bile barve,,,bez ohledu zda to uz nekdo pouziva,,bud cervenej frenky, a uz prestan srat,, fakt uz me dochazi trpelivost,,nerad jsem sprostej,,bud mej registrovany nick a nebo to neres,,
Datum: 19. září 2010 10:00
Jméno: freky*
IP: uživatel5506
 frenky vystydni taky ti nenadávám jestli máš problém tak si ho napiš na facebook do statusu a tam ti poradí  nevim proč by někdo nemoh mít stejný jméno jak ty.. a jestli je to tvoje jméno málo opraný strčim ho do pračky .. tak čus
Datum: 19. září 2010 0:25
 franky-drz hubu,co si delal ty s Ondragamovym jmenem???!!!!
Datum: 18. září 2010 23:50
 Je to možný  ale nemužu to zaručit
Datum: 18. září 2010 20:18
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 zdravím, nevíte někdo čím by mohlo bejt to, že po delší jízdě chci chcípnout motor, vyřadim a motor se roztočí do docela velkejchh otáček a i když otočim chcípák nebo vyndamm fajfku tak ještě takový 2-3s běží jakoby nic... ještě bych zapomněl, tohle se mi děje u pionýry 50/21..díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 21:07
 Tohle bude samozápalama..
Datum: 18. září 2010 21:07
 ze jsou gufera novy jeste neznamena, ze jsou v poradku. jak si kontroloval netesnosti ?
Datum: 18. září 2010 20:29
Jméno: cespiro
IP: uživatel3408
 To je právě to divný, motor je sice rok po GO ale najeto nemá skro nic (cca 200 km), gufera a těsnění byli nový. Mezery a netěsnosti sem kontroloval a troufam si tvrdit, že to nikde nesaje falešnej vzduch.. Proto je mi to divný..
Datum: 18. září 2010 20:00
 saje falesnej vzduch. koukni na gufero pod zapalkem a spoj meti karburatorem a kolinkem a mezi kolinkem karburatoru a valcem. Pak koukni, jestli ti nekouka cast tesneni pod hlavou (jestli ho tam teda mas) do spalovaciho prostoru to by vysvetlovalo to, ze ti motor bezi jeste po vypnuti zapalovani.
Datum: 18. září 2010 19:53
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 No právě.. mě to dělá pořád když jedu dýl jak cca 15 minut a nemůžu se dobrat čim by to mohlo bejt..
Datum: 18. září 2010 19:47
 mne to taky občas udela
Datum: 18. září 2010 19:40
 čau draci potřebuji prosím odvás rad. Potřebuji sundat přední kryt v kterým je schované svetlo atd .Asi budu muset odmontovat řidítka jak sem se na to díval tak aji 2 šrouby pod klaksonem ale dál nevím díky za rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 16:21
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 zdar.. jestli je to u 20 nebo 21 tak stačí jen vyndat řidítka a ty dva šrouby pod klaksonem popřípadě jestli máš přes masku protažený lanka nebo dráty ke světlu tak je možná budeš muset odpojit a pak celou masku bez problémů vyndáš.
Datum: 18. září 2010 16:21
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 zdar , potřebuju poradit ... Když jedu chvíly na svém mustangu jede na 100% ale když už jedu trochu déle tak cosi rachotí někde u válce nebo někde tam a ztrácí výkon , pístní kroužky sou nové.. čím to může být ? A ještě když chvíly jedu tam se mito strašně přechlastává... Dík za každé rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 19:40
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 a může to být i přehrřáváním ?
Datum: 18. září 2010 19:40
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 a může to být i přehrřáváním ?
Datum: 18. září 2010 19:40
 jak ti to ztrací výkon tak může být možné že se ti to přidírá
Datum: 18. září 2010 18:26
Jméno: MZ
IP: uživatel4563
 čus. mám dotaz... vim že je todle pro jawky ale mám problém s MZtou! mužu sem dát dotaz jestli to nebude vadit?????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2010 20:54
 Máš štěstí že moje sestra má taky MZ a stalo se ji to samé. Jeden z těch šroubů se jí taky protáčel a nešel dotáhnout a nakonec vypadl uplně. Vyřešili sme to tak, že sme tam zkrátka narvali větší a delší šroub a zatím to drží a funguje pěkně. Tak jedině to zkus takhle vyřešit, jinak nevím.
Datum: 19. září 2010 20:54
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Ahoj hod sem nějaké to foto at víme jak to vypadá a jestli ti poradíme
Datum: 19. září 2010 12:14
Jméno: MZ
IP: uživatel4563
 no tak to je fajn. no mě se stal jeden problém jak svin ja nevim jestli ste už měli nebo viděli mztu rozebranou. mě se totiž strlhli závity v těch dírách na spojce jak tam sou ty 3 šrouby ( mužu dát i foto) no a právě že jak sou strhlí \r\n tak mám furt sepnutou spojku. prostě to nedotáhnu. tak bych se chtěl zeptat jak to udělat. vetší závit tam udělat už nemužu to by už nešlo. a kdybych tam dal náký vložky tak nevim jestli to udrží.... pomoooc
Datum: 19. září 2010 8:32
 jasně dej to tu, to je skoro to samé jako jawy, dvoutakt jako dvoutakt ne
Datum: 18. září 2010 21:22
 cau! mozes sem dat podla mna vseobecné dotazy... napriklad vimena niektorych dielov napriklad pneumatiky a tak,ktoré sú vatsinou u motorkách stejné,,ale ked budes sem dávat dotazy len konkrétne na MZ nepriklad jak zlozit motor a ze preco nezaradi prevodovy stupen,nebudú sa tesit ani vela pomáhat
Datum: 18. září 2010 17:52
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 Nevíte čím by mohlo být že se mi babetta 207 při plnym plinu dusí a někdy vůbec nejede karbec jsem čistil děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2010 10:24
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 Jdu vyvařit karbec v octu to snad pomůže
Datum: 19. září 2010 10:24
Jméno: MZ
IP: uživatel4563
 a nebo víš co....  vyčisti vejfuk ten taky dělá hodně!!
Datum: 19. září 2010 8:44
Jméno: MZ
IP: uživatel4563
 a jak si poznal že si to udělal dobře  . ono si to třeba udělal ale špatně  to musí bejt určitě tim! když přidáš plyn a začne se dusit tak to znamená že ti tam de bohatá směs a nestačí se spalovat.
Datum: 19. září 2010 8:41
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 Obě dvě věci jsem udělal a pořád to nejede....?
Datum: 18. září 2010 16:01
Jméno: MZ
IP: uživatel4563
 de ti tam hodně benzínu! udělej si hladinu nebo si vyšteluj jehlu. máš ji nejspíš moc na hoře
Datum: 18. září 2010 14:06
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 čau nevíte jak jdou vyndat přední vidle ze spodních brejlí na mustangovi? nevytočil sem zatáčku a vrazil sem do zíďky od plotu a oni se mi v těch brejlích protočili k jedný straně tak bych to potřeboval srovnat dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 20:22
 Myslim že si asi budeš muset sehnat nový vidle pokud vim tak mustang je má dole nalisovaný takže nerozebiratelný...A pro příště jezdi opatrnějc a ne jako debil!
Datum: 18. září 2010 20:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdar hoši není to k fichtlům ale potřebuju poradit. Budu mět starou oktávku a potřeboval bych vědět jak se na tom řadí. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 17:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 díky moc,moc ste mě pomohli
Datum: 26. září 2010 17:23
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 http://knihovna.vergle.cz/skoda440octavia-dp/original/dilenska%20prirucka%20skoda0071.jpg
Datum: 18. září 2010 21:49
Jméno: míra
IP: uživatel5610
Datum: 18. září 2010 21:47
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Myslim že chápe jak se řadí(jistej si tím jeho chápáním ale nejsem)spíš chtěl vědět jak to má uspořádaný kvalty na kulise.jenže kdyby nebyl línej a hledal tak to na netu najde.
Datum: 18. září 2010 21:35
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
Datum: 18. září 2010 20:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já se vás ptám jak se na tom dávají rychlosti jednička dvojka......
Datum: 18. září 2010 19:07
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Kurva tobě kdyby doma dali kačera tak sem příděš a budeš se ptát jak se tahá snad..jdi na písek a na oktávku se vyser akorát to zkurvíš..dneska dotaz jak se řadí a zejtra si dej na ten tvuj posranej web návod jak stahovat okýnka a jak při tom sedět..si primitiv..
Datum: 18. září 2010 18:30
 no to je teda něco !zachvilu se tady lidi budou ptát i jak se májí otevírat dveře a jak a čím přidat plyn atd
Datum: 18. září 2010 16:03
 řekl bych že se řadí řadící pákou  ...... OMG ty seš tak blbej až to mlátí na vrata  D
Datum: 18. září 2010 15:35
 tak jseš ůplně blbej???
Datum: 18. září 2010 14:36
 Ahoj seso.Chci se zeptat nemaš někde v zasobach nebo neviš popř. kde by se dal sehna brzdový spínač na ČZ 175/477 ? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 18:47
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel10398
 Díky za odkaz, to vypadá reálně
Datum: 18. září 2010 18:47
Datum: 18. září 2010 15:15
 Tak toho jsem se bál seso  ; jinak o přední mě ani nejde pouze o zadní taky mě napadlo dát tam takovýhle spínač ... ale jak to tam pořešit aby to fungovalo a vydrželo to to jsem zatím nevykoumal
Datum: 18. září 2010 14:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 18. září 2010 12:42
 draku ten iu roky nikdo nedela,,,
Datum: 18. září 2010 12:16
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 čau chlapi, Mosquito mě krásně tahne a jde za plynem na 1,2,3,4, ale když zařadím v rychlosti okolo 60 5., tak ztrácí výkon, vůbec netahne, a motka řve, že bych se z toho zbláznil, když podřadím pak na 4, tak to při stejné rychlosti dělá taky, musím pak trochu přibrzdit a úplně ubrat plyn a potom to zase jede pěkně, prosím poraďte co tím mám dělat, díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 12:27
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 a jak prosimtě  , co je tou podstatou?
Datum: 18. září 2010 12:27
Jméno: já
IP: uživatel7700
 v podstate sis odpovedel sam
Datum: 18. září 2010 12:23
Jméno: Jawák
IP: uživatel10397
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat co mám dělat když na Jawě 20 zařadim 1 a začnem se rozbíhat a motor se dusí
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 10:51
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 a co už ti to jede ok?
Datum: 18. září 2010 10:51
Jméno: Jawák
IP: uživatel10397
 už se stalo
Datum: 18. září 2010 9:29
Jméno: Vzduchbeno
IP: uživatel10218
 serid karburator vzduch/benzin
Datum: 18. září 2010 9:03
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 vyčistit karburátor,trysky a filtr
Datum: 18. září 2010 8:30
Jméno: honza20
IP: uživatel4207
 prosim vas jak mam poradne ocistit vyfuk aby se zase leskl?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 8:13
Jméno: Jawák
IP: uživatel10397
 vem si leštičku
Datum: 18. září 2010 8:13
Jméno: tomas13
IP: uživatel4207
 zdar hosi chtel bych se zeptat proc mi muj mustang zere tolik benzinu jedu si treba projet nekde po poli a uplne mi to žere!! co stim???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 13:22
Jméno: standa
IP: uživatel10399
 pricin je mnoho....od stylu jizdy,pásmo otáček,zarazeny kvalt...atd....uz to samo dela své....pokud jezdis pole louky,kde občas zařadíš trojku,ale spis jezdis na dvojku,tak se pak nediv,ze to umí sežrat litr benzinu na 10kilometrů....dalsi veci je,zda ti nekde benzin samovolně neutíká(kohoutek,nezavírá plovák atd..)....dalsi faktor je,zda je motor serizen a jak? predstih,odtrh,bohatost smesi,vzduchovy filtr,odpor sání atd....už ucpaná dírka v sacím kolínku způsobuje lenost motoru odspoda,nedržící volnoběh a furt se to musí točit jinak to nejede.....stara jehla omlácená v dříku,kterej je v šoupátku....taky pak blbne,dělá bohatou smes ve vyssich otackach a zase to jen žere...ucpanej vejfuk,omlaceny koleno.....vsechno ma vliv.....nejlepší je mít stroj dokonale seřízenej podle příručky a pak (zdůtaznuju slovo musí) MUSI žrát do 3 litrů pri normální jízdě...
Datum: 18. září 2010 13:22
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 kolik ti to žere 100km litru benzinu.
Datum: 18. září 2010 10:49
 kdyz ti vadí spotřeba tak si kup sekačku..
Datum: 18. září 2010 10:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 špatné kroužky,vyběhaný válec,velká tryska
Datum: 18. září 2010 7:57
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 Chtel bych se zeptat nevite proc se mi na me ČZ 150... porad lamou lamely! originalni uz sem nesehnal a tak sem si vcera koupil ze simsona! a jeste vecer sem to projizdil jezdil sem asi tak pul hodiny a zas se zlomily nevite nekdo v cim je ten problem??? poradte mi díííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 6:34
 Kua kokoukněte co jsem dotačil  kámošovi to stalo pár let na zahradě a dal mi to  ... http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Jawa_20_VRAK/ není to dobře vidět ,ale na motoru byl mech  ...motor byl zadřený a válci to bylo tk přirezlé ,že jsme museli uřezat štefty aji ojnici  ..a to co vidíte uvnitř je voda žádný olej  a fajné bláto
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 21:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 shrek rozmlat ho majzlikem.... pist sam o sobe je pevnej jak blazen... co se tyce toho majzliku tak to delaj renovatori motorek protoze kdys sezenes motorku z nejakyho 28 co stala da se rict pod okapem tak se nic jineho delat neda... u fichtla mas vyhodu pisty se vyrabeji... renovatori si musi nechavat delat na zakazku..
Datum: 18. září 2010 21:18
 ale začátek toho válce je rezavej ale jen tak povrchově,ješte se zeptám je píst křehkej?
Datum: 18. září 2010 20:46
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Do toho válce stejně nic nebud ani na výbus jestli je tak zarezlej
Datum: 18. září 2010 20:26
 potřeboval bych radu,mám motor ve stejnym stavu,ale ojnici nechci řezat,celkově kliku nechci zničit,už jsem skoušel takovim stahovakem ten pist vytlačit ale nic strhl jsem akorát závit na šroubu  ,mě napadlo ten píst třeba probijákem rozdrtit a tata řikal že by to šlo švajcem roztavit ale to se bojim že by se roztekl aji válec  ,prosím poraďte....
Datum: 18. září 2010 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel10399
 dej to dohromady....to je nulapětka rok 63/64....peknej exponat...moc jich neni....
Datum: 18. září 2010 13:24
 tomáš je/byla to 05 a ne 20
Datum: 18. září 2010 11:50
 Šak já si nechám jen kartery a kámošovi schovávám všechny šrouby.
Datum: 18. září 2010 11:33
 Pohoda, vyděl sem horší...kartery, a vnitřek motoru by se ještě dal použít
Datum: 18. září 2010 10:43
 no já rozebírám svoji jawu 05 a říkam s,i to je ještě práce to a to se musí vyměnit ale toto toje teda něco
Datum: 18. září 2010 8:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak ten motor je teda uplně na prášky ta voda to je hnus
Datum: 18. září 2010 7:59
 Až dopůlím motor ,doplním fotkama
Datum: 18. září 2010 1:22
 Čauvec draci mam problem u svi 175/477 moc my to zere a uz si nevim rady co s tim karbec je čistej predstih serizenej ale furt to i na malej volnobeh hadickou tece jak urvany z retezu ale vsechno je suchy nikde to netece poradite nekdo prosim Dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 23:40
 Zdarec lidi, přehazoval jsem si motor z jednoho fichtla do druhého a mám problém jak zapojit zadní světlo a bzučák. V prvním motoru je bzučák se zadním světlem připojeny zvlášť na jednotlivé cívky, ale v tom druhým je jedna větší cívka připojená drátem na menší cívku a od ní jde zelený drát. Jak mám zapojit zadní světlo (červený) a bzučák (zelený) na ty dvě spojené cívky? Prosím jak na to? Děkuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 23:12
 čau draci jelikož rozdělávám jawu 05 a budu renovovat tak jsem dnes oddělal zadní kolo a teleskopi ale spátky k dotazu chcise zeptat jak je tam připevněná ta palivová nádrž já vímn jen že ze spodu jsuo jakýsi 2 kumovy kousky a tod vše .Já osobně si myslím že to drží na těch dvou tyčkách na čem je ta guma navliklá ale nevím to jistě tak se radči ptám dáky za odpověd draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 21:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 DaCaN to prost enepochopis hromada lidi ma doma tatu nebo dedu tak kdys mi neco nejde tak se zeptam ale jsou tu i taci lide kdo proste nepremysli a hned to vybleje na internet co a jak prijde mi to jako kdys se vytahuje ze dokazal oddelat zadni krici plech a par sroubku a dava najevo jak daleko se dostal!!!  pokud jsem urazil autora tohoto tematu tak se OMLOUVAM ale mel by se zamyslet
Datum: 18. září 2010 21:23
 no teda kam to lidstvo jde vždŤ to je ůplně logický :-O
Datum: 18. září 2010 15:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 z vrchu nadrze je sroub kterej vyndas pak odmontujes ty tycky z ramu co mas na tom zasterku zadniho kola a tu nadrz vyvliknes z tech silentbloku
Datum: 17. září 2010 22:46
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec kolik tak žere na 100km mam jawa 21 když mám sportovni vzduhovej filtr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 19:30
 To si ten původní musel mít kur*vsky zasr*nej když ti to se sportovním jede líp...
Datum: 18. září 2010 19:30
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Ja když jsem měl normalni tak je to v kopcu dusilo.A neviš jawamustang kolik to ti žere tak na 100km litru benzinu?
Datum: 18. září 2010 10:10
 Nojo taky mám normál filtr a nemám horní víko airboxu a krásně to brblá  beebebbe
Datum: 18. září 2010 1:24
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
  pokud nemáš nejake zasadní upravy v motoru tak je ti nahovno ten filtr akorat to má hloubejší zvuk.
Datum: 18. září 2010 0:31
 zdá**...
Datum: 17. září 2010 22:07
 spíš ti to jede hůř...je to jen zvukem-za se ti to
Datum: 17. září 2010 22:07
 on si mysli ze ked mu to vicej huci ze to lip jede
Datum: 17. září 2010 22:05
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Ten sportovni je lepsi a jede to lip
Datum: 17. září 2010 22:02
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 3-3,5 l a jeste se zeptam na oplatku ja, jakej je rozdil mezi sportovnim filtrem a normalnim
Datum: 17. září 2010 21:51
|



|