|
 Čaute Draci, mam obrovský problém s mojí mašinou (Jawa mustang), když je studená je vše v poho, když se ale zahřeje tak dosahuje obrovských otáček. Na vaše rady jsem rozpulil motor a vyměnil simeringy, bohužel se problem po první delší cestě vrátil a tak si myslim že problém z falešným vzduchem nebude... Napadlo mě taky že bude ucpana tryska, ale vyčistil jsem ji asi sto krát, koupil filtr na benzinovou hadičku a zase bez úspěchu. Myslím si že problém je v elektrice, ale nevim jaky... Svíčku tam mám N17C. Strašně moc děkuju za jakoukoliv radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 19:11
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 přesně, tohle je svíčka. n14c a máš pokoj. pokud se ti při zahřátým motoru rozlítává motor do otáček tak první na co koukám já je svíčka(motor půlím až když fakt nevím.)
Datum: 05. září 2012 19:11
Jméno: kuba
IP: uživatel14432
 já teda nevím ale mě ten motor na n17c taky vadnul.. jezdím n14c a je po problému...
Datum: 05. září 2012 16:04
 zkusim vyměnit ještě jednou ten simering pod zapalovanim, zda se mi ze je ten lem nějakej osterj tak jestli ho to nepoškodilo, karburatory jsem vyměnil uz dva  a zkusim jinou hlavu, jestli ta moje nema ty spojne plochy spatne, ale dik za radu
Datum: 04. září 2012 21:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 V elektrice není tento problém na 100% měl jsi motor rozebraný do šroubku?může to přisávat přímo do klikovky-špatné těsnění a nebo to přisává faleš někde u karbece-špatné těsnění,špatné šoupě a co domek pro simering u zapalování nebyl nějakej porejpanej?nemůže to tudy přisávat?a ještě zkus vzít třeba jen trisky z jinýho pionýra a když nic tak zkus jinej karbec a pořád vše dokola než na to přijdeš
Datum: 04. září 2012 21:39
|



|