 Zdravim ...... potřeboval bych poradit jak opravit zavit v karteru ...jak jsou tam ty 3 zavity na víko od pojky .... tak jeden je uplně zničenej tak jesli má nekdo nějakou radu budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2012 17:25
 co tak to vrtnout durch,udělat závit a zevnitř kartru nalepit M6 šoub, takové délky, aby z venku po nasazení deklu trčel jen kousek na matku a pérovku? nevím 100% jestli by to šlo, protože ted u sebe nemám motor abych se podíval jestly by ty šrouby nezalezli někam do klikový skříně nebo někde na rozmezí klikovky a převodovky, muselo by to vyjít přímo do převodovky...
Datum: 26. listopadu 2012 17:25
 alberte koukni na ty fotky,tam ti Helicoil vložka nepomůže.
Datum: 24. listopadu 2012 21:14
Jméno: Albert
IP: uživatel14157
 Ještě se dělaj tokovy zavitovy vložky.Diru trochu zvětšiš zavitnikem a pak tam našroubuješ tu vložku.Ve finale to drži ještě lip.
Datum: 24. listopadu 2012 20:30
 No dneska jsem usodil že to nemá smysl to dávat do kupi .... Nemá někdo na prodej kartery v pořádku jawa 50 20 21 23 ?
Datum: 24. listopadu 2012 14:06
 obávám se že jsi totálně mimo a silně pochybuju že jsi schopen to dát do kupy.ty závity jsou domršené protože jsou v nich nacpané šrouby m8 které drží víko u 20,21 na 05 kartru kde drží m6 origo kulaté víko.
Datum: 24. listopadu 2012 9:06
 Dwin .... Trutnov  ten kulatej kryt mám ale natohle pasuje ten hranatej a kartery jsou stejný párovaný
Datum: 24. listopadu 2012 0:30
 Pokud tam jdou zašroubovat aspoň 2 šrouby tak by to mělo stačit potom prodávaji takovou hmotu že to zaleješ a uděláš si nový závit ale ted přesně nevím jak se to jmenuje ani kolik to stojí skus se zeptat tam kde prodávají náhradní díly mototechna nebo tak nebo kde prodávaji lepidla tmeli atd tam ti určitě poradí co a jak opravit se to 100 dá kdyby to byla ta přepážka mezi zapalováním a kolečkem na řetěz k zadnímu kolu tak by se to dalo zavařit ale takhle asi nic.....
Datum: 23. listopadu 2012 22:02
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zahoď to... to je k hovnu. celý vyštípaný.. no fuj teda  né že by si s tim někdo neporadil, ale pro tebe to nemá smysl řešit. a ještě. ty kartry předtim byli stejný? tohle je z 05 a k tomu potřebuješ ten kulatej kryt! tak jestli si měl předtim motor z 20,21,23 s tim hranatějším, tak ti to na to nepůjde, pokud teda ten motor nemáš kompletní.. ale i tak je to k prdu..odkud si?
Datum: 23. listopadu 2012 21:02
 http://templars4s.tym.cz/Administrator/motor.jpg Dokladám obrázek
Datum: 23. listopadu 2012 20:42
 jdu to vyfotit a za 20 min to tu bude
Datum: 23. listopadu 2012 20:27
 no je to tam na tři šrouby .... jinak nedá se tomu říkáta zavit už a zavitník to nesparavý ... ten hliník je rozervanej na tři kusy  a ty jsou odsebe rošklebeny ... neco jak je v pohádká Tom a Jerry když mu zacpal flintu a ona se mu rozšklebila hlavěn  tak tak nějak nevim co stim
Datum: 23. listopadu 2012 20:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ta klika naznačuje že je to motor z 05ky.. a mám takovej pocit že u 05ky je víko zapalování ( u tebe asi teda spojky) jen na dva šrouby. sprej asi těžko, lepidlo snad asi taky ne, ten závit musí bejt pevnej. nezkoušel si ten zprasenej závit znova projet závitníkem? třeba by to pomohlo. nebo snad nějaká vložka a do ní novej závit, jen nevim jestli by se to ještě vešlo. jak řikám, tohle sem teda jesště neviděl, takže nevim, neznám
Datum: 23. listopadu 2012 19:59
 Motor jsem našel doma ... je v dobrý stavu nic neodřený ale je v tom divná klika taková vetši a s dvouma dírama ... byla celá zrezlá tak jsem jí ošmirgloval lechce a jak nová bez vule až na ten jeden závit co tam je skoněnej ... na kryt u spojky ... napodlo mě jestli není nějakej sprej hlinik+lepidlo aby to zastříkal a udělal nový závit ?
Datum: 23. listopadu 2012 19:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no je vidět že i přesto že si amatér a laik v oblasti motorů, tak máš alespoň snahu nějak řešit tvoje problémy o kterých si zde psal, což zdejší osazenstvo pubescentů bohužel nemá. nicméně ti ale bohužel nedokážu poradit jak řešit ty závity, poněvač sem se s timhle teda ještě nesetkal... ale to neznamená že to nejde nějakými způsoby řešit.. nu, od toho tu sou jiný odborníci.. jako začátečníkovi bych ti doporučil sehnat ty kartry jiný a opravdu si dát bacha aby byli v pohodě. pak nežli začneš něco skládat nebo řešit si sám jak to v tvým případě zprasit, tak se radši ozvi a buď si jistej, pokud to teda pěkně rozepíšeš a popíšeš, že ti určitě někdo poradí co a jak. čemu se vyvarovat, na co dát bacha atd.. to platí i pro ostatní. taky třeba bych se vůbec nebál napsat odkud sem a jestli neni třeba někdo náhodou z vedlejší vsi a ten by byl klidně ochoten přijet a poradit na místě... v létě sem měl takovou příhodu: jedu si takhle zalehlej po okresce a najednou doháním jakéhosi kolegu na fichtlovi, no výrazně sem ho předčil. předjel sem ho tedy, zamával ať zastaví. byl to jakýsi mladý kluk asi 17let, tak sme chvilku pokecali co a jak, nakonec sem vytáhl svoje nádobíčko a fichtla mu trošku poladil. chudák měl úplně špatnej předstih a zle seřízený karbec. záhy společně odjíždíme a hle, najednou mu fichtl jel už dobře, kopec kerej chudák nemohl vyjet skoro na dvojku teď v pohodě dal za dvě plnej v tahu bez problému. kluk byl úplně překvapenej jak ten fichtl najednou jede a to to neměl furt na stopro.. pač sem mu i se svejma 95 kilama setejnak do kopce ujel.. ámen
Datum: 23. listopadu 2012 18:27
|



|