Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim draci mam dotaz jak je karter a vnem je ulozena klika mam jak kdyby v tom kartru korozi jako ze ulomky otrepi a dulky vadi to ? potom mam jeste jedny kartry ale tam zas jsou strasne lehne vsunout loziska na kliku bez zakrivani nebo vtloukani proste jak jsou loziska v kartrech na kliku tak tam dam loziska bez problemu to jsou asi kartry uz k nicemu ze nebo poradte jak by sli opravit diky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 19:49
 Zdravim uz to mam vyresenou akorat nevite kde sehnat prevodovku rychlou do fichtla diky .
Datum: 29. listopadu 2012 19:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Šak ty ložiska pocínuj!
Datum: 29. listopadu 2012 19:29
 to nevým kde by jsi koupil nový kartery- občas se nekde objevý na inzerci nepoužitý original kartery z uloženky, ale jsou pekelně drahy... lepsi koupit nejakej kloudnej motor, kterej jezdil a risknout, že bude mit ty kartery aj zevnitr dobrý kdyz jsou i z venku... Nejlip sehnat přes známý, ale jinak aukro, motoinzerce- sekce nahr díly atd...
Datum: 29. listopadu 2012 12:52
 Je to prave hodne z oxidovane skusim to stim dulcikem. jo a kde bych zakoupil nove kartry muzes mi poradit a poslad kdyztak odkaz diky .
Datum: 29. listopadu 2012 12:46
 o tehc prvních karteru. zalezi jak moc to tam je znicene. rozpulit motor, vycistit vsechno , vymenit loziska- když ten prostor bude jenom jakoby dulkovatej, tak to extra nicemu nevadi. Hlavne vymíst ulomky atd... A ty druhy kartery- s tím bch se taky neprdel- kup NOVÝ LOŽISKO a zkus to tam dát a když to pujde bez nahrejvani taky, tak vem dulcik a jemne kolem toho loziska udelej rovnomerne nekolik dolicku, aby tam to lozisko pekne zvostalo- enni to ideální řešení ale taky to funguje...  a nebo lepidlo- LOCTIDE ATD...
Datum: 29. listopadu 2012 12:43
Jméno: Jawik555
IP: uživatel14541
 Čau draci potřebuji se zeptat nevíte kde bych sehnal tlumivku na Jawu 555? Jestli jí někdo máte doma tak se prosím ozvěte na email. Díky Jawik555
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 20:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 co koupit ten plastový na babetu u mě to maj v mototechně za 200
Datum: 02. prosince 2012 20:54
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 zdravím všechny, potřebuju poradit s elektrikou u mustanga. jedná se zapojení spínací skřínky, zapojeno to mám podle plánku dobře, ale pokud je spínačkave svislé poloze tak by to mělo háset jiskru,ale mě né, a když je spínačka přepnutá vlevo tak by to mělo chcípnout, ale mě tam jde proud.prosím o radu, už nevím co stím. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 16:31
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 a je možny, ze kdyz ukostrim civku a odpojim všechny kabely od spínačky tak že to házi jiskru, nebo jenom mě?
Datum: 29. listopadu 2012 16:31
 pole me taky spatná kostra, jestli se dušuješ, že to mas zapojený dobře
Datum: 29. listopadu 2012 12:38
 Možná blbě ukostřenej plastovej hrnec světla?
Datum: 29. listopadu 2012 11:49
 tak to máš očividně zapojený špatně
Datum: 29. listopadu 2012 11:21
Jméno: Jirka21
IP: uživatel14782
 no to určitě né... už nevím co stím
Datum: 29. listopadu 2012 10:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a nezapojil jsi tu spínačku zrcadlově?mě se to ted taky povedlo ale u zasuvky na vozejk
Datum: 28. listopadu 2012 21:41
 Zdravim ... mám měnší problém ..... pomýchal jsem jsi převodovky ... z jawy 50 20 a 05 .... a nevim co je tet co  ta hlavní jak se dává do kolečka a to pohání kolečko na řetez tak mám jednu delší a jednu měnší .... ta menší tam pasuje .... a pak ta durhá hřídel to samé jedna delší a druhá kratčí ..... ta delší má viditelně mohutnejší to kolečko dole .... a ta druhá takový slabčí (kratší je ) .... tak jsem tam dal tu s tim mohutnym ( delší je) .... muže někdo poradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 14:47
 Dík už myslel jsem jsi to mám to už složený
Datum: 29. listopadu 2012 14:47
 Do J20 patří ty mohutnější hřídele a širší kolečka
Datum: 29. listopadu 2012 12:10
Jméno: Mr.jawa
IP: uživatel14246
 Zdar draci, je možné, že má fichtl cez zábeh vyššiu spotrebu, ako bežne? Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 10:31
Jméno: standa
IP: uživatel14781
 Zabíhat dokud není motor volný a živý. Po záběhu seřídit směs aby byla svíčka cihlová a spotřeba klesne.
Datum: 29. listopadu 2012 10:31
Jméno: Mr.jawa
IP: uživatel14246
 A po výjdení zo zábehu sa to znuvu zníži? O koľko percent je cez zábeh vyššia spotreba a koľko kilometrov sa má správne zabiehať? Dik.
Datum: 28. listopadu 2012 22:09
 Jistě...
Datum: 28. listopadu 2012 18:21
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2012 18:27
 Zdarec jo pasuje
Datum: 28. listopadu 2012 18:27
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 čau draci POTŘEBUJU POMOC! už si s tím nevím rady jiskru má krásnou elektrika funguje nádrž vyčištěná a teče z ní rychle benzín karbec sem taky čistil komplet vyfoukal a vymyl vyměnil sem i těsnění mezi karbcem a kolínkem a prostě zda se ,že by to mělo jet ale ujedu tak 100m a motor začne jakoby vynechavat prostě to jede sotva na jedničku a dam dvojku a nic a musim zas podřadit na 1 už mě napadá jen palivova soustava ale benzin tam teče rychle , plovakova komora je nastavena originalně a sparvně (plovák lícuje s hladinou) jehla 2. zářez trysky origo (cca 60)čisté .....zajíždím... tak mě napadlo , že pokud tam tedy teče málo benalu tak dát jehlu na 1.zářez a trysku 68 ale těžko říct aby se to pak stíhalo spalovat předem díky za rady a nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2012 21:43
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jehlu 2 zářet a ten taiwanskej karbec se mi tam nelíbí,proč tam dávat šikmooký když těch našich je ještě dost jiank do karbece 2915 patří triska 60 a do 2917 patří 68 a jestli máš teda 2917 dej jehlu na 2 zářez a trisku 68 a musí to jet
Datum: 28. listopadu 2012 21:43
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 nebo ja nevím jestli je to přesně 60 je to ten taiwansky karbec tak by měl mít jako origo no a pak mám doma ještě dva origo karbce na díly(jsou tam stržené závity) a v jednom je tryska 60 a v druhym 68 tak myslíš dát tam trysku 68 a a jehlu na 1. zářez?
Datum: 28. listopadu 2012 17:25
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli máš na karbeci 2917 trisku 60 tak je jasné že to kloudně nepojede
Datum: 28. listopadu 2012 16:55
Jméno: hejnas
IP: uživatel14779
 zdar draci chtel bych se zeptat jestli nekdo newite jaky je presny chemicky oznaceni bronzovych pouzdel predni vidlice na kejvacku 353 a jeste jake jsou na nich tolerance rozmeru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 12:47
 Já ti asi neporadim ale: Proč to potřebujes vedet? chceš je vyrábeět? Nechceš dávat ty repliky?- ja nvm z ceho josu- teflonu? Pac jestli je hceš vyrábet, tak jsme je taky dělal a sehnal jsem si z nějakejch starejch storju- stejne starejch asi jak ty kejvačky-vymlety bronzovy kluzný futra- o dost vetší, aby z tohoh sli stočit. ale proste musi to být kluzný bronz. Zatim s tim nemám zavadu, ale je pravda, ze mam jen pár tisic...
Datum: 29. listopadu 2012 12:47
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Zdravim, zajímalo by mě jestli by šla přední brzda z kývačky namontovat do vidlice u mustanga. Je my jasný že ten buben bude určitě širší, ale nevim o kolik
protože jsem na internetu jsem našel jenom průměr brzdovýho obložení. Možná by šel ten buben sjet na soustruhu, ale na každý straně jen o pár mm. taky tam nechci dávat jiný vidle, protože by mustang asi neprošel technickou. Já totiž přestavuju Mustanga na cafe racer ve stylu [url=http://www.theworldofmotorcycles.com/vintagebike-images/norton_manx_500_1954.jpeg] Norton Manx [/url] a tu brzdu bych tam chtěl. Napište my prosím kdo znáte celkovou šířku brzdy z kývačky, abych měl představu jak vše upravit aby to do sebe pasovalo, Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2012 11:21
 myslím, že to pro začátek bude nejideálnější řešení
Datum: 30. listopadu 2012 11:21
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
Datum: 29. listopadu 2012 17:29
 Podle mě by bylo lepší ty vidlice vyměnit- proč myslíš, že by neprošel- samozřejmě je to přestavba, ale myslíš, že většinu techniků tohle zajímá? Jak chceš, ale podle mě je jednodušší(levnější) vyměnit ty předni vidlice minimálně za simsonáckou. když to máš na papirech, tak předpokládám, že na tom budeš jezdit často , a jako přední vidlice pionýr a simson jsou nebe a dudy... vemu li v uvahu težký buben z kývačky( nvm jestli chceš 175movej bo 250 tkovej) tak aby ti to ty přední kluzáčky malinký nevohlo  Další možnost je, nechat všechno origo- jit na technickou na 4 roky a dát tam vidlici jakou chceš, když by to otu technickou nemelo projit. Nehlede na to, že když budeš dávat jiný brejle, je to podle mě už jakobi taky přestavba..
Datum: 29. listopadu 2012 12:33
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 S tím jsem počítal, proto jsem ve škole vymejšlel co s tím. Nakonec jsem vymyslel, že si na cnc frézce vyrobím širší brýle pro origo vidlici takže bych tam potom tu brzdu v pohodě dostal.
Datum: 28. listopadu 2012 15:24
 Nevejde se. Ten buben se sotva vejde do simsoní vidlice.
Datum: 28. listopadu 2012 9:44
Jméno: echo
IP: uživatel14776
 Dotázek jaký je rozdíl mezi Bezdotykové zapalování Vape a Bezdotykové zapalování Vape Cross a jaké je lepší díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2012 8:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Obyč. VAPE má svět. cívky, 2 jiskry za otáčku. Cross údajně nemá svět. vinutí a jiskra je 1 za otáčku. Slyšel jsem o pár případech, kdy obyč. VAPE "ukáplo", ale to bylo u motorů točících nesmysl. Mně to na doběh ukáže něco kolem 11000ot/min a zatím drží.
Datum: 28. listopadu 2012 8:31
Jméno: jihocech
IP: uživatel10638
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2012 13:13
Jméno: standa
IP: uživatel14778
 Cestovní válce i fichtlcupové válce dělám ručně pilníky a pilníčky...
Datum: 28. listopadu 2012 13:13
 Zdar, pokud ty frézky využiješ i jinde tak jo, ale na takový light úpravičky stačí hrst jehlových pilníků ... je to levnější
Datum: 28. listopadu 2012 9:49
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, ja si to delam na cnc frezce a pak ten hlinik dopiluju k tem vyfrezovanym kanalum
Datum: 27. listopadu 2012 22:39
 spíš by bylo vhodné napsat ž nevyužiješ válcovou takovéhleho průměru, menší určitě využiješ např. při úpravě vložky
Datum: 27. listopadu 2012 21:47
 Podobnými frézkami dělám, tu válcovou asi moc nevyužiješ spíče tu kuželovou, ale já kupoval na burze za 20kč nové, stopka 6mm i prodloužené, nové se na internetu dají sehnat od cca 60kč
Datum: 27. listopadu 2012 21:45
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar zadřel jsem válec na pionýrovy s kterým jezdím po louce dal jsme ho na výbrus a nasadil na pionýra kterej má papíry a zajíždím ho na silnici. A teď můj problém rozjedu se dám dvojku a ta se vůbec nechytá jakoby nestíhal dotýkat benzín tak zmáčknu spojku protůruju a zase to kousek jede nevíte co stím je? Karbec jsem čistil už 3 a pořád to děla před tím jezdil dobře a těď už prostě nevím díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2012 16:49
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 čau přesně to samí mě taky dělá kdybys na to přišel tak to sem napiš
Datum: 28. listopadu 2012 16:49
Jméno: pepa
IP: uživatel14777
 co kohout? odpoj hadici strč jí do male nadobky od m2 t vem hodinky a stopuj kolik ti nateče za 30 sekund bena mělo by to být tři čvrtiny nadobky pokut to je min ja ucpana cesta z nádrže .. jake máš těsnění pod válcem a hlavou? vem štetec namoš to do benzínu a spoj mezi karteri a valcem potírej za chodu motoru pokut tam je netěsnost mohli bi viletět otáčky...
Datum: 28. listopadu 2012 9:28
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 seřid předstih,koukni na svíčku a nebo jsi jen špatně čistil
Datum: 27. listopadu 2012 22:36
Jméno: dav
IP: uživatel10158
 Nazdar draci,
chtěl jsem se zeptat zdejších odborníků. Renovuji skútra Čezeta 502 a měl by k němu být v budoucnu připojen vozík Pav40 r.v. 1967. Předchozí majitel ho dost zřídil a chtěl bych ho dát do původního stavu. Má olámané tykadla odrazek, které budu muset vyrobit. Jaký má být správný průměr této trubky 22/1.5 nebo 25/1.5. Rovněž bych se chtěl zeptat jakého průměru má být malý háček na víku a korbíčce na uchycení provázku. Jak daleko je přibodován od přední části víka a otvoru korbičky. Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 0:40
Jméno: dav
IP: uživatel14947
 Díky za odpověď. Tykadla už jsou připravena k navaření a budou z 22mm trubky. Přeji také hodně štastných km v poce 2013.
Datum: 06. ledna 2013 0:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj dave!Já mám prúměr 22!Háček ani nevím, já mám okolo zahrádku toš ho nepotřebuju!Letos uš sem ujel asi 50 km!Toš hodně ščestí.Potom bude aj to ostatní!Toš tak!
Datum: 01. ledna 2013 10:33
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 14:23
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 je to z jawy 175 viliers....
Datum: 02. prosince 2012 14:23
 Zdravim, mám babetu 207 a stal se mi takovej problem. Prosre mi nezabira kfyz ji chci nastartoval, tak slapu naprazdno. Da se to nejak opravit doma? Obcas se to chytne ale to je malo kdy. Mam ji na popojizdeni do mesta a tak. A verte, neni to zrovna nejlepsi za ni behat. Sice chytne hned, ale proste to neni ono. Predem dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 19:44
 Zkus startovací čelisti.
Datum: 29. listopadu 2012 19:44
 mel jsem stejny problem... sundej setrvák, čelisti (3) a pak si sezen stahovák druho bubnu pod kterým jsou rozšlapávací čelisti a ošmurgluj je.. já je měl jak sklo... obrousil jsem je a zabere na šlápnutí
Datum: 26. listopadu 2012 21:47
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nejspíš máš sjetý obložení spojky nebo jen mastný,rozdělej ho a popřídapě nech zrepasovat nebo kup nový podle toho co seženeš a co vyjde výhodněji
Datum: 26. listopadu 2012 20:32
 Zdar. Jaký je na jawa 21 pístní čep. 10 nebo 14 ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2012 19:45
 Děkuji
Datum: 26. listopadu 2012 19:45
 14,1,,,rovnych 14,00 ma babetta
Datum: 26. listopadu 2012 18:58
Jméno: Drak
IP: uživatel13700
 Zdar draci mam problem..složil sem motor na fechtlu a jel testovaci jizdu jenomže po chvili se mi rozštělovala spojka,,tak sem rozdělal pravej kryt a vidím že štelovací šroub spojky je úplně obroušenej a všude šponky , tudíž spojka nezabírala..Co stím poradíte?Je to tím že se spojkový tyčky točí a tím dochází k obroušení?Jak tomu zamezit..Díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 11:33
Jméno: kleopatra
IP: uživatel4145
 raději si zkontroluj tu kuličko, jak píše elent.
Datum: 27. listopadu 2012 11:33
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ten šroub taky musí bejt tvrdej a né bláto takže si sežen nějakej pevnostní šroubek
Datum: 26. listopadu 2012 20:33
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 kulicku mezi tyckama mas? ja ji mam mezi tyckama aj u sroubu...
Datum: 26. listopadu 2012 19:54
Jméno: drak
IP: uživatel13700
 tycky sem daval novy,ale obrusuje se ten stelovaci sroub,ne tycky..
Datum: 26. listopadu 2012 18:53
Jméno: Premysl
IP: uživatel13452
 zřejmě tam někdo tu tyčinku vyráběl tzn. udělěj novou v patřičné délce a zakal konce nebo celou tyčinku
Datum: 26. listopadu 2012 18:47
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2012 22:41
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele to je to samý jako kdyby jsi na burze koupil kupu náhradních dílů a poskládal z toho mopeda a chtěli by po tobě zaplatit pojistku za 40 let zpět a kupní smlouvou by jsi jím nedokázal že jsi ho koupil včera,protože jsi ty díly posbíral kdo ví kde po kovošrotech atd..akorát na zrušení pojistky asi budeš potřebovat kupní smlouvu ale to můžeš napsat třeba doma s tátou atd..
Datum: 26. listopadu 2012 22:41
Jméno: Jarin
IP: uživatel14773
 Hele já mám doma s11, kupoval jsem si jí před rokem, že jí dám dohromady a budu na ní jezdit. Taky mě zajímalo jak je to s tím neplaceným pojištěním u mopedů bez SPZ a bylo mi řečeno, že mopedy bez SPZ se daji pojistit kdykoliv bez sankcí.
Datum: 26. listopadu 2012 18:23
 Zpětně to po tobě vymáhat nebudou, ale nvm jak to je, když bys treba po trech letech od ted zase prestal platit. Ale proste podle me platí, že když to není vedený v registru, tak to nemaj po kom vymáhat..... Po pojistníkovi to vymáhat nemůžou, jelikož nemusí být majitelem vozidla.
Datum: 26. listopadu 2012 17:38
 já si myslím že to tak je, ale některým se mě pořádně podařilo vystrašit
Datum: 26. listopadu 2012 17:04
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo mám stál dobrejch 20 let a pak jsem udělal pojistku a ted 3 roky jezdím a platím a vše OK
Datum: 26. listopadu 2012 15:49
Jméno: fápá
IP: uživatel14772
 Zdar draci, tak sem vymyslel něco užitečného: Na fichtla sem si dal dopředu žárovku 12V 45/40W a do zadu sedm vysocesvítivích LED diod do originál světla a řeknu Vám svíti to vzadu i v předu krásně. Předek svítí tak jako 250 panelka s žárovkou 25/25W. Ale možná je to tím že na mustangu mám novou parabolu a na 250 je ještě origo, ale taky dost lesklá... Mám to na 30W zapalování. Pálily se mi totiž přední žárovky 25/25W a to i po připojení 5W sufitky mezi vlákna přední žárovky. (dle origo schématu). Jinak fíkoj zdar !
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 22:12
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
 To by ma zaujímalo jak dokáže 30W zapalko utiahnuť 40W-tovú žiarovku a dokonca na 12V ? jak to máš spravené ???
Datum: 05. ledna 2013 22:12
 tak draci posledni vyzva k videim,,delam obnovu v pokecu sekce videa,, kdy ma vlastni a nebo vi aspon o poradnem motivacnim videu, vylet, dilna, kutilstvi atd at to sem da,,ja to omrknu a popripade ulozim pro dalsi draky v pokecu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2012 22:18
Datum: 28. listopadu 2012 22:18
Datum: 26. listopadu 2012 18:07
|



|