Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fichtl
IP: uživatel17416
 zdar draci mám udělat výletovku na výfuk hikone,jestli jo tak jaký průměr trubičky a jakou dýlku mám motor origo převrtaný na 40mm píst dvoukroužkový mám to na fichtl cup díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2014 14:50
Jméno: standa
IP: uživatel17502
 Nedával bych Hikone,u serie to nemá význam... nic tim nezískáš ...
Datum: 12. srpna 2014 14:50
 Čau draci jak jste dělali video z fotek z renovace fichtlu nebo tak jaky program nebo jak jste to video vytvorili? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2014 20:38
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Openshot
Datum: 12. srpna 2014 20:38
 nejjednoduší to bude v microsoft movie maker (znám jen verzi pro xp). dále třeba pinnacle studio nebo já doporučuji sony vegas nebo adobe after efeck
Datum: 12. srpna 2014 17:30
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel12816
 Zdar draci. Chci se podělit o zkušenost. Objednal jsem si komlet klikovku s CKR ojnicí. Jelikož ji budu montovat do upraveného motoru na b210 (8-9k ot/min) radši jsem si ji nechal znovu přeůhlovat... a pán co mi to dělal pak říkal, že kdybych si to nenechal udělat tak by mi babetta urvala ruce jak byla ta klika rozhozená. Takže i nová klika neznamená, že bude OK.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 11:18
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Po tom všem co už jsem držel v ruce jako repliku kliky radši zkupuju na burzách starý vylágrovaný kliky s neprojetejma hřídelema a nechávam si na to dávat nový ojnice....
Datum: 16. srpna 2014 11:18
 klika na fika,,tak na to je jen jeden a stalej vyrobce,,ale klika na babettu jso uv cr rozsirene tri vyrobci klik copouizvaji ojnicici ckr,, mas si koupit tu nej kvalitu tu primo od slovaku,, a mel bys pokoj ale vidim to spis ze nekomu spadla nebo dostala poradnou rano driv nez jsi ji dostal do ruky,, nikdy nebyl zadny problem ale komu toci baba 9 litru
Datum: 14. srpna 2014 6:47
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel12816
 Já si to nechal přeměřit na doporučení.. prý ty kliky necestují něják obzvlášť šetrně.. mohla to být haluz, že jsem chytl zmetk, ale i tak
Datum: 12. srpna 2014 12:32
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Zajímavé, já jsem kupoval kliku s ojnicí ckr do fichtla který točí 9000ot/min a pohoda. Žádné problémy, žádné vibrace, možná si trefil rozhozenou klikovku
Datum: 12. srpna 2014 11:44
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
 Čus draci, otázka pro znalce. Mám pionýra Jawa 20 rok 1970 a ptám se, jestli tam patří rozeta se dvěma ložisky nebo s jedním. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 23:55
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 s jedním
Datum: 11. srpna 2014 23:55
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši prosím poraďte co je potřeba na babetě 207 udělat aby šla tlačit aniž by sa roztáčal motor. Zjistil sem že je potřeba nějak zmáčknout nebo pootočit s takovou krytkou na ozubeném kolečku, které je na motoru z pravé strany a pohání řetěz který pohání kolo. Prosím poraďte jak sa s tím zacházá. Děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2014 19:51
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 otocit s tim jde otocim s tim drzi to a kdyz popojedu dopredu tak to vyskočí.
Datum: 13. srpna 2014 19:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Skus otocir anebo mas neco v haji
Datum: 13. srpna 2014 10:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Kdyz to zamáčknu a pustím tak to vyskočí zpátky nechce to držet.
Datum: 13. srpna 2014 9:52
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Odpovedel sis sam ten krizek. Zamacknes do motoru a tim zaradis neutral vycvaknels a motor je pripojen
Datum: 13. srpna 2014 8:29
 Dobry vecer chcel by som sa spitat ci by som mohol mat Jawu 555 prihlasenu na papieroch Jawy 20, ak mate niekto take skusenosti tak my prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 22:12
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Na technické by to na 99% neprošlo. U policajtů možná ještě jo, ale pamatuj že oni na tom vyrůstali taky.
Datum: 11. srpna 2014 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel17500
 To je jak jezdit na panelce s kejvačkovejma papírama....občas to projde,ale v pořádku to neni....
Datum: 11. srpna 2014 22:07
 Já bych řekl že to určitě nepujde .. 555 měla jinej výkon motoru .. ale i tak je to prostě 555 a 20 .. řekl bych že to prostě nepujde ..
Datum: 11. srpna 2014 21:50
 Dobrý večer zaslal by mi někdo el. schema na čz 175 450 ? ppdjmk@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2014 19:44
Jméno: cendac
IP: uživatel17503
 Kdybys ještě něco potřeboval tak napiš.
Datum: 12. srpna 2014 19:44
Jméno: pepos7
IP: uživatel17426
 Cau lidi. Potreboval bych radu. Chci si pořídit nějakou jawu nebo cezetu a zajimali by me nejake poznatky s zkušenosti lidi co se svezli na více techto strojích. Vybírám mezi 175 hranatou,kulatou a 250 kyvacky,panelky. Co sem se díval na výkon, tak jsou na tom vsechny tyto na téměř stejné úrovni a tak prosim o radu vás. Dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2014 11:05
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Za me. Hranata cz. Stoji polovic jak jawa. Je ovladatelnejsi lechci. A ma stejne kobylky. Pokud mas dost penes tak vape a podmodel 01 ma oilmaster ma jediny neduh nikda nebude tak v cene.jak jawa
Datum: 13. srpna 2014 11:05
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Jak píše kolečko, já osobně do panelky. Měl jsem ji a byl to spolehlivý stroj. Kolega ji má a je spokojen a projel s ní Chorvatsko a bez problémů. A nebo ber obě. Nikdy se neztratí.
Datum: 13. srpna 2014 10:43
 Tak na to ti opravdu postačí všechny vyjmenované. 250ky jsou spíše takové traktory na kochací jízdu, jedou hezky od spoda. Hranaté 175 jsou lepší na takovou tu sportovnější jízdu, podvozek je lepší, motor svižnější, ale musí se více točit, více to vibruje atd. Kulatá dvouvýfuková 175 je o dost slabší, než 250 nebo hranatá 175. Osobně bych asi šel buď do 250 panelky a nebo do hranaté čízy s hliníkovou kyvkou...
Datum: 12. srpna 2014 16:41
Jméno: pepos7
IP: uživatel17501
 Každodenní lítání po dědine. Semtam nejaka ta vyjizdka do 120km
Datum: 12. srpna 2014 9:33
 Zdar. Co přesně od té motorky čekáš, a k čemu má sloužit?
Datum: 11. srpna 2014 19:34
 čus draci chci se zeptat jakej je rozdil mezi 550 s baterkou a bez potreboval bych nejake obrazky nebo technicke parametry toho bez baterky diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 14:00
 chci se zeptat jestli výrobní štítek na pionýra se může poslat v obyčejné dopisní obálce nebo zda to chcou v té s bblinama a kolik to v ní stojí díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 17:00
Jméno: Standa
IP: uživatel12828
 Pokud to bude poslaný jako obyč rečko bez ceny,pojištění,bez dobírky atd tak 13,- .... s dobírkou okolo pade
Datum: 11. srpna 2014 17:00
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Čau, kdysi dávno jsem v obyčejné poštovní obálce posílal CDčka i s obalem. Poště je úplně fuk jaká obálka to je a co v ní je, pokud to neporušuje zákon (drogy, výbušniny, atd.). Cena je podle váhy v ceníku, většinou dopis stojí tak 12Kč? Možná že teď už víc, dlouho jsem nic neposílal.
Datum: 11. srpna 2014 16:43
Jméno: Karel
IP: uživatel17309
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 23:25
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_lak222.html projde tenhle vyfuk na technicke stanici na jawu 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 20:12
Jméno: Domos
IP: uživatel17497
 Zdar draci, mam tady takovej problem u stadiona s-11. Mam prasklinu na pravem karteru (za retezovym koleckem tam kde karter konci a je tam ten oblouk) a tece olej. Myslite ze by se to dalo nejak vyvarit nebo zatmelit ? Popripadne kde sehnat neposkozeny karter? Moc diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 23:57
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 je to v poho , než to půjdeš vařit tak ty kartry omej a sešroubuj je k sobě bez střev a nech to zavařit třeba tigem
Datum: 11. srpna 2014 23:57
Jméno: Tomáš
IP: uživatel17499
 Běž za někým, kdo vaří hliník.. nejlíp do firmy kde se tím zabývají a oni ti to udělají, ale dost možná až to zavaří ti nebudou kartery sedět tak jako dříve.
Datum: 10. srpna 2014 17:24
Jméno: Domos
IP: uživatel17498
 A cim?? Tigem ?
Datum: 10. srpna 2014 14:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 rozebrat motor a zavařit
Datum: 10. srpna 2014 13:27
 Zdarec na čz 175 487 se mi začala točit ručička o 360 stupnů a zlámala se a začlo to tam mlátit myslíte že je to u motoru nebo v tacho ručička mě nevadí mám digitální ale nevypadá to dobře poradte co to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2014 16:26
 když zapneš mozek tak zjistíš že soukolí v motoru s tím nemá co dělat a že je problém v tachometru..........
Datum: 09. srpna 2014 16:26
Jméno: nigga
IP: uživatel17063
 zdravím potřebuji poradit s ložiskem v krku řízení vysipalo se mi a potřebuju ho viměnit jenže mi nejdou sundat řidítka.Povolil jsem středovou tyčku a všechny ty tři šrouby co drží horní brejle.Napadlo mě že jestli ty řiditka nejsou na závit pač sněma jde otačet ale nechci to riskovat abych je neukroutil.Děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 6:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a vyměnit se píše s tvrdým Y, ale ono koukám, že interpunkce ti taky nic neříká
Datum: 11. srpna 2014 6:06
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 když povolíš středovej šroud tak na hlavu šroubu klepni kladivem
Datum: 10. srpna 2014 11:06
 musíš zabrat a pujdou ven
Datum: 09. srpna 2014 20:44
Jméno: eellg
IP: uživatel17494
 Ahoj, máte zkušenost s tím, jakou změnu přinese na 550ce použití trisek 55 a 58 místo origo 50 a 52? D9ky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 2:06
 bakoune protože taam přece jde víc benzínu
Datum: 10. srpna 2014 2:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Stejně by mě zajímalo, kde se vzala ta fáma, že větší tryska = větší výkon...
Datum: 09. srpna 2014 21:56
Jméno: eellg
IP: uživatel17494
 tak to mě překvapuje, čekal jsme spíše kladné změny. díkyrn
Datum: 09. srpna 2014 21:41
Jméno: standa
IP: uživatel17495
 Obecně větší tryska konkrétně u tohoto motoru přinese horší starty,tvrdší chod motoru,vyšší spotřebu a nižší jízdní dynamiku....jak to bude tarokovat,tak to nepojede doplna.... víc k tomu asi nejde říct.... každopádně žádný pozitiva v tom nevidim .... sám bohužel mám pařeza bohatšího,blbě startuje,při rychlejší jízdě na trojku to tarokuje jak když kokrhá kohout a akorát je to líný do kopců .... až nebudu línej,tak to rozeberu,zjistim jaká je tam vůbec tryska a dam menší....zatím mi to nepálí,jedu na něm dvakrát za rok ....
Datum: 09. srpna 2014 15:18
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši jakým stahovákem a jakým způsobem mám stáhnout tři rozběhové čelisti na babetě 207 abych sa dostal ke startovacím čelisťám? Ty rozběhové sů na kuželu a nevím jak to sdělat. Je na to nejaký spešl stahovák než je na babetu 210? Prosím poraďte. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2014 21:19
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Já už to mám sundané udělal sem to tak že sem do toho bubnu zašruboval šrůbek M8 a točil s ním až mě buben lezl ven.
Datum: 09. srpna 2014 21:19
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 zdar ja to delam tak ze povolim ten sroub co drzi buben na klice ty 3 maly na sroubovak tam necham a vezmu si delsi kulatinu a od zapalovani pod motorem klepu prez kulatinu do toho bubnu urcite nekdo napise ze to je prasecina ale jde to a kdyz klepes normalne tak neni co zkazit
Datum: 09. srpna 2014 14:08
Jméno: Joska
IP: uživatel14157
 Zdravim, prosimvás kolik má pionýr dvousedadlák (2O a 21) tloušťku jeklu na rámu na uchycení sedla a samotnej rám?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 11:45
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Myslim si že milimetr.
Datum: 10. srpna 2014 11:45
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Cauko po fichtlu premyslim o cz 125/476 je to dobra volba ? Vybiram hlavne kuli financim ktere nejsou moc velke. Nebo jeste nejaka lepsi dvaca ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2014 20:51
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 Zdarec hej udělal jsem to stejně a jede to mnohem líp jenom sem musel hned zgenerálkovat motor  teď už slouží bezchybně.
Datum: 08. srpna 2014 20:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Je to dobra motorka ale pozor na stav i ta nejnovejsi bude 40 let stara.. jinak ta motorka se musi tocit az se svezrs na 250 dojde. Ti oc jde. S tim souvisi i takovi jev ze pokud je motor uhnanej tak to o moc vic jak fichtl nejede--a pokud se ti chxe predelavat 175 motor a dvojklicove brzdy sou vrcholem tuningu
Datum: 08. srpna 2014 19:37
Jméno: cendac
IP: uživatel17493
 Čau ČZ 125 není špatná. Jde do ní dát motor z ČZ 175. Celkově ta motorka bude spolehlivější než fichtl pokud to nebude nějakej šrot.
Datum: 08. srpna 2014 18:00
Jméno: jawa 050505
IP: uživatel17492
 Čau chlapy potřeboval bych pomoct z fichtlu 05 mi teče benzín z kaburátoru furt když jedu i když stojim nevim si s tím rady karbec se zdá být v poho už mě to štve poradte co s tím díky!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2014 7:52
 pokud je to ještě originál karbec 05, tak ten nemá ventyl jako u nového karburátoru pro motory 20/21/23, přívod benzínu zavírá jehla na plováku, tak že je několik možností buď máš děravý plovák a ten tím pádem neplave, další možnost je že ho máš v plovákovce obráceně, nebo je poškozené sedlo do kterého zapadá jehla.
Datum: 08. srpna 2014 7:52
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Neuzavíra se ti benzin v plovákové komoře chybu hledej tam
Datum: 08. srpna 2014 6:56
|



|