slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  109  110  111  112  113  114  115  116  117  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13759    
Ahoj, mam problem s babettou 210, mam ji po výbrusu už najeto přes 1000km ale dělá problem že jede jenom 35&#8211;40km/h v mistě kde jela 50 a jenom z kopce ji vytočim na 45 a před vybrusem jsem jezdil normalně 50&#8211;55km/h. Babetta škube když jedu na plny plyn 35&#8211;40 jakoby chtěla jet vic, ale nejede a škube to(mění i jakoby zvuk), je to nepříjemné za jízdy, ale když ji vytočim z kopečka na těch 45 tak už neškube. svičku mam řekl bych že spravně zabarvenou, předstih 1,3mm před horni uvrati, vyfuk vyčištěný.karburator vyčištěný tak 10x Nevím co s tím ale začalo to dělat až po výbrusu předtim jela dobře,už jsem z toho bezradný prosím poraďte někdo na co se kouknout. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13759    
čau, babetta měla značnou rýhu ve válci a trochu zvonily kroužky.
 
 
Datum: 19. srpna 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel17522    
Ahoj draku ! Jenom by mě zajímalo , proč jsi dělal výbrus , když Babetta jela 50 - 55 km / hod. Co jsi od toho ještě čekal ??
 
 
Datum: 17. srpna 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13759    
čau, díky moc zatím za radu, svíčka je nová od výbrusu a dával jsem dokonce i jinou a stále stejné, hladina by taky měla byt OK plovak jsem šteloval podle navodu na internetu, ale všechno překontroluji ještě, díky zatím
 
 
Datum: 16. srpna 2014 12:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17516    
Ahoj,měl sem uplně stejnej problém. před go motoru jela,jen si přisavala luft pres gufero.. po go a výbrusu když sem moto zajel tak nejela víc jak 30km-h,z kopečka chytla druhej dech a valila jak pila. Hladina dobrá,předstih,svíčky měněny,výfuk čistej,kabely zkontrolovany atd. Už sem si taky nevěděl rady. Při posledním zkoušení sem zastavil a sundal sem ten kousek hadice co zpojuje sání od karbecu a rám,bo sání vzduchu do karbecu je vedeny přes rám,kde je jen drátěnka. A moto jelo 55km-h. Když sem ale zkoušel pusou pruchodnost vzduchu rámem tak v pohodě. Dal sem na karbec jakejsi kuželovej kn filtr s minibika a jezdím. Jen když sem zkoušel při nastartovanym motoru prstem přiškrcovat přísun vzduchu do karbeca tak to bylo strašně náchylny,stačilo o kousíček víc přiškrtit vzduch prstem a zdechla.Je to divny,asi motor rozhodím znovu a znovu složím protože to musí frčet aji s normál filtrem přes rám jak to má origo.A hlavně se mě zdá že sem vypustil mín oleja z převodovky než sem nalil,tak kvuli tomu to rozhodím znovu . JinaK jede v pohode,ale nebudu dolívat olej do převodovky a hlídat to. Někde se stala chyba:-(. Jinak jede 55km-h.
 
 
Datum: 16. srpna 2014 8:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17515    
Šel bych po věcech,s kterými se manipulovalo při sejmutí válce a jeho opětovné montáži. Takže překontrolovat těsnění pod válcem,zda sedí hlava a nefouká,těsnění pod sacim kolenem,zda dobře sedí sání na karburátoru a neodpadá od něj za jízdy (změna zvuku/škubání). A svíčka ok? Hladina ok?
 
 
Datum: 16. srpna 2014 7:28
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13759    
omlouvam se za ty znaky s čísly, nevím proč to udělalo, má tam být misto toho 35 až 40km/h atd.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: emn.      IP: uživatel15661    
Ahoj draci. Da se sehnat na babetu 207 vetsi rozeta? Pripadne kde. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
39 zubu vsude po netu anebo skuz motodili votice
 
 
Datum: 16. srpna 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: emn.      IP: uživatel15661    
Ahoj chlapi. Poradte prosim. Koupil jsem babetu 20 a7 a nejak nevhce tahnout. Dokonce mam pocit ze na pul plynu jede lip jak na plnej. Zapalko je tam bez kladivka. Muze to byt predstih? Jinak je to po vybrusu, ale porad nic moc. Dekuju za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 18:26
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17513    
Zdravim neustale mi praskaj 6 V zarovky na jawa 21. Zmeril sem proud k zarovce a je tam na volnobech 7V a kdyz to vytocim tak i 20 V. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
A mas tam teda ve předu 6V 25W a vzadu 6V 5W sufidku? Tak zkusit dat tu civku dal.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: vendelin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zapalovani 30 w svetelne civky spojene z motoru 1 drat zapojeni podle 30 W vcera praskly 2 zarovky
 
 
Datum: 15. srpna 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Čau, proud se měří v ampérách, ale to je jedno, těch 7V je napětí, a jesli jsi to měřil normálně digitálním měřákem bez žárovky tak měříš napětí naprázdno, což bývá o hodně větší. Já bych skusil dát trošku dál cívku od magneta, tím myslim povolit šrouby na cívce dát ji dál od magneta a dotáhnout. Pak napětí na žárovce změřit znovu, nejlépe se žárovkou. Jaké zapalování tam máš 20W nebo 30W? Jak ty žárovky máš zapojený podle 20W nebo podle 30W?
 
 
Datum: 15. srpna 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: rzhs      IP: uživatel17512    
ahoj, Mám Jawettu, ale nejde do otáček (je jak kdyby přidušená). Nevím už čím to může být. Na jewetě jsem už zkoušel - cívku(tu černou), kondenzátor, svíčku, karburátor a přívod benzínu, výfuk i filtr. Poraďte někdo prosím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
předstih máš nastavenej správně? Jestli jo, tak to tipuju na rozhozenou směs, na kterou je jawetta sakra háklivá ...
 
 
Datum: 16. srpna 2014 16:13
 
 
 
 
Jméno: lukys      IP: uživatel17062    
cau draci jsou kolecka z 05 stejne jako z 21 jakto ze jedna 05 mela petikolokove kolecko a druha 3 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ale Kolečko, takový znalec jako ty??..... 05ka má na jedničce 3kolíky a na 3ce 6kolíků. Takhle to má naprostá většina 05tek po celou dobu výroby. Až poslední měly 6kolíků na obou kolečkách. Pak ještě existuje v průběhu výroby odchylka v podobě 19zubých koleček s 6ti kolíky, ale nebylo to u prvních modelů, ale serie, která opět proběhla v průběhu výroby (patrně zakázka pro vývoz). Jinka pravda je, že 05ka má užší kolečka o cca 1,2mm
 
 
Datum: 18. srpna 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Kolečka jsou jiná. První 05 měli šest kolíků, pozdější tři kolíky...ale jsou užší než z 20.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel16118    
Zdravim , de na cz 125/476 dat valec a pist z cz 175/48* ? diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel17414    
Jak psal kolecko ma to jinej zdvih, nicmene de valec prevrtat na vetsi objem, mam tu celej motor takhle upravenej, popr jen valec.. Vyklizim dilnu tak bud si to nekdo za nejaky drobny veme a nebo to leti do sberu... kdybys mel zajem napis na mejl
 
 
Datum: 17. srpna 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Jde tam dat jede to malinko lip nez dvaca al to ze pist je pul cm pod hranou valce je desivy. Prinos to nema zadnej kamarad to mel na home crosu postavene ze dvou masin co mel ve stodole. Kupovat to ve snaze votunit dvacu nema vyznam spis celej 175 motor a vybrus
 
 
Datum: 17. srpna 2014 18:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jde, ale kliková hřídel má o 7mm jiný zdvih. Takže aby to mělo smysl, tak vyměnit i klikovku.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 22:51
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15661    
Ahoj draci. Prosim o radu. Jedu s mustangem z kopce a jen tak bez plynu, ale jak pridam, tak se zaskobrtne. Cim to? Moc dekuju za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17514    
Vysoká hladina a moc uškrcený sání.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15661    
Filttr tam mam novej ten mez boxu. Kohout a karbec taky fungl novej.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 10:38
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Moc bohatá směs, pusť tam airboxem více vzduchu.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 7:56
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
mas vzduchovy filtr ? me to bez nej taky delalo :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Neteče dobře benzin, malá hladina,špatný předstih..
 
 
Datum: 14. srpna 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15661    
Ahoj draci. Koupil jsem tady na fichtl kramku kompletni zapalko na mustanga.Ale jak jsem ho nasadil, tak to nejak slabe sviti. Mozna o polovinu min nez pred tim. Sviti to jako by tam byla 12 voltova zarovka. Sviti to slabe i v zadu. Dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15661    
Je to zapalko 30w tady s fichl kramku komlet tator.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Karle a můžeš posalt na to zápalko odkaz? Vypadá to, že je zápalko 25W, takže budeš muset předělat elektriku.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 12:32
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15661    
Ne koupil jsem s kladivkem.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 10:41
 
 
 
 
Jméno: pspa      IP: uživatel17486    
Koupil vape bohuzel verze na fika ma jen20 wat musi se vymenit i predni zarovka soudruzi to mysleli tak aby to makalo i na parezech 20 a tak. bez vymeni zarovek bohuzel ti ji. vymenit musis
 
 
Datum: 15. srpna 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, to sis koupil VAPE nebo klasický s kladívkem? Zapojení na motorce máš pro 25W nebo 35W?
 
 
Datum: 15. srpna 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: topo      IP: uživatel16252    
zdravím, chci se zeptat jestli nevíte o nějakém co nejvýhodnějším /jako nejlevnějším/ pojištění na pionýra, myslím u jaké spořitelny a tak a jak musím vyřídit nové pojištění odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 18:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
U cpp meli i akci motorka k autu za darmo pokut ti to pomuze kazdopadne povine na fichtla te snad nezrujnuje staci nasbirat srot kolem baraku a mas klid
 
 
Datum: 17. srpna 2014 18:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 20 u ČPP - 53 kč / rok ... maj tam nějakou slevu -75% na historické vozidlo nebo tak něco ..
 
 
Datum: 16. srpna 2014 18:14
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Od ČPP psaný na mě 75Kč/rok. Měl jsem simsona u český 240kč/rok.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Já mám povinný ručení od ČPP psaný na tátu a platím 55kč za rok.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 8:26
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, jde to sjednat i přes internet. Já sjednávám přes tuto kalkulačku http://www.povinne-ruceni.com/
 
 
Datum: 15. srpna 2014 7:54
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Zdravím draci, kdo z vás nástrojařů ví, ze kterého materiálu je kolík (podle katalogu 6x22), který zajišťuje segment proti protočení na hřídeli startování u Pionýra 21? Jestli je to ta měkčí, nebo tvrdší ocel. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
V pohodě, nic se neděje. Já jsem se právě setkal s tím, že už jsem v motorech viděl obojí (záleží taky na tom, kdo se v tom předtím hrabal). V motoru co dělám teď jsem tam měl ten tvrdší a na obou stranách ten kolík praskl (a to by měkčí neudělal - ožužlal by se asi spíš) tak se právě ptám taky ostatních jaký zkušenosti s tím mají. :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17514    
sory,sem si to nepřečet celý...ty řešíš kolík na nakopávačce a já to nedočet a myslel jsem,že se ptáš na kolíček na klice....sorry... na tom nakopávání to bude tvrdý... jestli myslíš "kolík" na nakopávačce,tak ten jsem dělal z kusu šroubu,v nouzi tam jde vrazim i jakýkoliv šroub m8,jinak to lze vyrobit vcelku elegantně z šroubu m10.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17514    
Něco jako spojková tyčka. Bude to tvrdší,ale nic extrémního. Vždyť se místo toho kolíčku dá použít cokoliv co do toho otvoru vleze,jediný co se mi kdy strhlo byl kus mosaznýho šroubu (moje blbost),ten se umáz... jinak je to jedno,stejně se kužel utahne na kuželu a nehne se to ....
 
 
Datum: 15. srpna 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, to Ti asi nikdo přesně neřekne, protože technologické postupy výroby ví jen ten výrobce. Jestli je to vyrobený z 12050 nebo z 19 oceli nebo jestli je to kalený, popuštěný, pocementovaný čert ví. Jedině si skus vyhledat na netu postup výroby zajišťovacího kolíku.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 6:38
 
 
 
 
Jméno: Marys      IP: uživatel17309    
Zdar draci, potrebuju vedet jestli tahle ojnice http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnice_cz_175_ceo_16_c_k_r222.html bude pasovat i na ČZ 125/476? Dik moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 14:29
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel17309    
zdar draci, jak je to s motorem kdybych chtel z CZ 175 vzit motor a dat ho na CZ 125/476, musim jit na urad na prepsat to nebo jak to teda je? Diky moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 22:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výmaz čísla motoru vůbec nic neřeší v tomto případě. Jinak čezeta už to povoluje...třeba motor 455 do rámu 450 bez problémů. Nebo 476 motor do 477 rámu...
 
 
Datum: 14. srpna 2014 22:52
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17511    
Zajdi na úřad nech vymazat číslo motoru v techničáku a jezdi. Jezdím takhle už deset let.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Ato ti cZ neda protoze to narozdil od jawy nepovolyje 125 je podle nich jina..proste prerazit cisla a jezdit i kdyby si to povedlo prepsat ta175 je ridicak od 18 coz ti je asi k prdu
 
 
Datum: 14. srpna 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Musel bys v čezetě zažádat o povolení k přestavbě.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 15:12
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau, mám problém s dobíjením na bratrově 250/353. Dal jsem tam nové uhlíky, udělal jsem novou elektroinstalaci a asi 3x ji překontroloval a stále nic. Někdo mi říkal že může být špatné to cívkové relé co je na zápalku. Je to tím nebo něčím jiným? Co zkontrolovat nebo nějak přeměřit? Předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 15:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ta matka o příspěvek níž je 5,5. ano, může přidat na dobíjení, ale rozhodí se celé nastavení relé. jsou v pořádku regulační kontakty? je v pořádku spínací kontakt? jsou správně nastaveny přítlaky kontaktů? jsou správné mezery mezi kontakty? je správná vůle mezi kotvou a regulačním perem? je v pořádku rotor? atd.....
 
 
Datum: 14. srpna 2014 15:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Zjisti. zda dava dynamo bud volmetr proti hmote a na uhllik co NENI pripojen na kostru ma davat7,5 volt anebo aspon skrtnout o uhlik. sroubovakem jestli jiskri pokut tam proud je u nastartovane motorky tak skusit pojistku. a ocistit rele a. pozorovat zda spina kotva na relatku pokud sepne a porad nedobije tak ze predu na rele je maticka na 7 klic tak ji skuz dotahovat tim se pridava. Naopak ubira pokut z toho nic nevimamis a dynamo bude davat budes muset menit kable pojisku rele
 
 
Datum: 14. srpna 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: magnet      IP: uživatel14157    
Čau, proč není dobré fichtla pořát jenom točit? Vždiť pak motor lépe maže.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ono je to trochu složitější...už jen ten výrok "motor lépe maže" je dost odvážný.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
to je stejný jako s ty , budeš pořád makat na plný výkon tak lehneš.....je to jen motor
 
 
Datum: 14. srpna 2014 9:05
 
 
 
 
Jméno: rzhs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj, Mám Jawettu, ale nejde do otáček (je jak kdyby přidušená). Nevím už čím to může být. Na jewetě jsem už zkoušel - cívku(tu černou), kondenzátor, svíčku, karburátor a přívod benzínu, výfuk i filtr. Poraďte někdo prosím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: rzhs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufera nová a kompresi má.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Gufera a taky vylitanej vybrus
 
 
Datum: 14. srpna 2014 11:50
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel17507    
zdar draci mate někdo skušenosti s timhle filtrem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_28.html nebo s tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_90%C2%B0_rms2222.html nemam stim skušenosti tak se ptam jestli tam jdu opravdu nasadit a jestli fungují děkuji za radu :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 8:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17515    
Kup si ho. Kup si trysky 70,72,74 a 76 a laboruj. Když budeš šikovnej,tak ti to pojede po odladění stejně dobře jako seriovka.
 
 
Datum: 16. srpna 2014 8:03
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel17507    
aha mužu se zeptatz proč ??
 
 
Datum: 15. srpna 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jestli máš sériovku tak na přímý filtr zapomeň.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 7:54
 
 
 
 
Jméno: alby      IP: uživatel17506    
zdar, můžu udělat STK na fichtla když nemám TP jemu 47let odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když nemáš TP tak nemáš kam nechat zapsat záznam o provedení stk.. takže na STK nemůžeš
 
 
Datum: 13. srpna 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: yamahayz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mam problem že mi praská na Mustangu zadní žárovka.Dam tam novou a po chvíli praskne. Žárovku mam správnou. Moc tomu nerozumim ale nemuže byt světelná cívka moc blízko magneta? je to možné? Ale přední žárovka drží v pohodě. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15661    
Dej do zadu sulfitku 12 v 5 w
 
 
Datum: 14. srpna 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Spis nekvalitni polske zarovky doporocuju skusit 12 24 volr pokud neudrzi tak omezovac proudu z babety
 
 
Datum: 14. srpna 2014 11:54
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17505    
Čau mě zas praskala přední když jsem mu dal velký točky. Tak jsem tam přidělal ještě jednu malou žárovku a už nepraskala. Ale nevím jestli to může být tím že je blízko magneta?
 
 
Datum: 13. srpna 2014 19:38
 
 
 
 
Jméno: yamahayz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci. Mam Mustanga a za studena mi strašně spatně startuje, nakopnu ho ale hned chcipne, a takhle to je dokola. Nakonec ho musim roztlačit. Naskočí a hned chcipne a znovu a znovu, až po cca 50 metrech se chytí a jede. Karburátor vyčištěn, svíčka nová, fitr čistý. Zdá se mi že když podržím cepování tak je to lepší. Předstih a odtrh nastaveny. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 7:56
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Nastav si vyšší hladinu v karburátoru (aby lícovala s tím plíškem na plováku) nebo přicpi nějakou dírku na airboxu. Tohle se napoprvé nedá vyladit, musíš zkoušet.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 7:56
 
<  109  110  111  112  113  114  115  116  117  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 22:15:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu