Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim neustale mi praskaj 6 V zarovky na jawa 21. Zmeril sem proud k zarovce a je tam na volnobech 7V a kdyz to vytocim tak i 20 V. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 19:32
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 A mas tam teda ve předu 6V 25W a vzadu 6V 5W sufidku? Tak zkusit dat tu civku dal.
Datum: 15. srpna 2014 19:32
 Zapalovani 30 w svetelne civky spojene z motoru 1 drat zapojeni podle 30 W vcera praskly 2 zarovky
Datum: 15. srpna 2014 17:57
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Čau, proud se měří v ampérách, ale to je jedno, těch 7V je napětí, a jesli jsi to měřil normálně digitálním měřákem bez žárovky tak měříš napětí naprázdno, což bývá o hodně větší. Já bych skusil dát trošku dál cívku od magneta, tím myslim povolit šrouby na cívce dát ji dál od magneta a dotáhnout. Pak napětí na žárovce změřit znovu, nejlépe se žárovkou. Jaké zapalování tam máš 20W nebo 30W? Jak ty žárovky máš zapojený podle 20W nebo podle 30W?
Datum: 15. srpna 2014 17:29
Jméno: rzhs
IP: uživatel17512
 ahoj, Mám Jawettu, ale nejde do otáček (je jak kdyby přidušená). Nevím už čím to může být. Na jewetě jsem už zkoušel - cívku(tu černou), kondenzátor, svíčku, karburátor a přívod benzínu, výfuk i filtr. Poraďte někdo prosím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 předstih máš nastavenej správně? Jestli jo, tak to tipuju na rozhozenou směs, na kterou je jawetta sakra háklivá ...
Datum: 16. srpna 2014 16:13
Jméno: lukys
IP: uživatel17062
 cau draci jsou kolecka z 05 stejne jako z 21 jakto ze jedna 05 mela petikolokove kolecko a druha 3
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 8:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ale Kolečko, takový znalec jako ty??..... 05ka má na jedničce 3kolíky a na 3ce 6kolíků. Takhle to má naprostá většina 05tek po celou dobu výroby. Až poslední měly 6kolíků na obou kolečkách. Pak ještě existuje v průběhu výroby odchylka v podobě 19zubých koleček s 6ti kolíky, ale nebylo to u prvních modelů, ale serie, která opět proběhla v průběhu výroby (patrně zakázka pro vývoz). Jinka pravda je, že 05ka má užší kolečka o cca 1,2mm
Datum: 18. srpna 2014 8:42
 Zdar. Kolečka jsou jiná. První 05 měli šest kolíků, pozdější tři kolíky...ale jsou užší než z 20.
Datum: 15. srpna 2014 12:15
 Zdravim , de na cz 125/476 dat valec a pist z cz 175/48* ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 21:46
Jméno: Lori
IP: uživatel17414
 Jak psal kolecko ma to jinej zdvih, nicmene de valec prevrtat na vetsi objem, mam tu celej motor takhle upravenej, popr jen valec.. Vyklizim dilnu tak bud si to nekdo za nejaky drobny veme a nebo to leti do sberu... kdybys mel zajem napis na mejl
Datum: 17. srpna 2014 21:46
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Jde tam dat jede to malinko lip nez dvaca al to ze pist je pul cm pod hranou valce je desivy. Prinos to nema zadnej kamarad to mel na home crosu postavene ze dvou masin co mel ve stodole. Kupovat to ve snaze votunit dvacu nema vyznam spis celej 175 motor a vybrus
Datum: 17. srpna 2014 18:00
 Zdar. Jde, ale kliková hřídel má o 7mm jiný zdvih. Takže aby to mělo smysl, tak vyměnit i klikovku.
Datum: 14. srpna 2014 22:51
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Ahoj draci. Prosim o radu. Jedu s mustangem z kopce a jen tak bez plynu, ale jak pridam, tak se zaskobrtne. Cim to? Moc dekuju za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel17514
 Vysoká hladina a moc uškrcený sání.
Datum: 15. srpna 2014 21:15
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Filttr tam mam novej ten mez boxu. Kohout a karbec taky fungl novej.
Datum: 15. srpna 2014 10:38
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Moc bohatá směs, pusť tam airboxem více vzduchu.
Datum: 15. srpna 2014 7:56
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 mas vzduchovy filtr ? me to bez nej taky delalo
Datum: 14. srpna 2014 22:38
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Neteče dobře benzin, malá hladina,špatný předstih..
Datum: 14. srpna 2014 22:18
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Ahoj draci. Koupil jsem tady na fichtl kramku kompletni zapalko na mustanga.Ale jak jsem ho nasadil, tak to nejak slabe sviti. Mozna o polovinu min nez pred tim. Sviti to jako by tam byla 12 voltova zarovka. Sviti to slabe i v zadu. Dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 18:21
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Je to zapalko 30w tady s fichl kramku komlet tator.
Datum: 15. srpna 2014 18:21
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Karle a můžeš posalt na to zápalko odkaz? Vypadá to, že je zápalko 25W, takže budeš muset předělat elektriku.
Datum: 15. srpna 2014 12:32
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Ne koupil jsem s kladivkem.
Datum: 15. srpna 2014 10:41
Jméno: pspa
IP: uživatel17486
 Koupil vape bohuzel verze na fika ma jen20 wat musi se vymenit i predni zarovka soudruzi to mysleli tak aby to makalo i na parezech 20 a tak. bez vymeni zarovek bohuzel ti ji. vymenit musis
Datum: 15. srpna 2014 9:03
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau, to sis koupil VAPE nebo klasický s kladívkem? Zapojení na motorce máš pro 25W nebo 35W?
Datum: 15. srpna 2014 7:52
Jméno: topo
IP: uživatel16252
 zdravím, chci se zeptat jestli nevíte o nějakém co nejvýhodnějším /jako nejlevnějším/ pojištění na pionýra, myslím u jaké spořitelny a tak a jak musím vyřídit nové pojištění
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 18:05
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 U cpp meli i akci motorka k autu za darmo pokut ti to pomuze kazdopadne povine na fichtla te snad nezrujnuje staci nasbirat srot kolem baraku a mas klid
Datum: 17. srpna 2014 18:05
 Jawa 20 u ČPP - 53 kč / rok ... maj tam nějakou slevu -75% na historické vozidlo nebo tak něco ..
Datum: 16. srpna 2014 18:14
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Od ČPP psaný na mě 75Kč/rok. Měl jsem simsona u český 240kč/rok.
Datum: 15. srpna 2014 20:43
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Já mám povinný ručení od ČPP psaný na tátu a platím 55kč za rok.
Datum: 15. srpna 2014 8:26
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 15. srpna 2014 7:54
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdravím draci, kdo z vás nástrojařů ví, ze kterého materiálu je kolík (podle katalogu 6x22), který zajišťuje segment proti protočení na hřídeli startování u Pionýra 21? Jestli je to ta měkčí, nebo tvrdší ocel. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 22:29
Jméno: David
IP: uživatel12679
 V pohodě, nic se neděje. Já jsem se právě setkal s tím, že už jsem v motorech viděl obojí (záleží taky na tom, kdo se v tom předtím hrabal). V motoru co dělám teď jsem tam měl ten tvrdší a na obou stranách ten kolík praskl (a to by měkčí neudělal - ožužlal by se asi spíš) tak se právě ptám taky ostatních jaký zkušenosti s tím mají.
Datum: 15. srpna 2014 22:29
Jméno: standa
IP: uživatel17514
 sory,sem si to nepřečet celý...ty řešíš kolík na nakopávačce a já to nedočet a myslel jsem,že se ptáš na kolíček na klice....sorry... na tom nakopávání to bude tvrdý... jestli myslíš "kolík" na nakopávačce,tak ten jsem dělal z kusu šroubu,v nouzi tam jde vrazim i jakýkoliv šroub m8,jinak to lze vyrobit vcelku elegantně z šroubu m10.
Datum: 15. srpna 2014 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel17514
 Něco jako spojková tyčka. Bude to tvrdší,ale nic extrémního. Vždyť se místo toho kolíčku dá použít cokoliv co do toho otvoru vleze,jediný co se mi kdy strhlo byl kus mosaznýho šroubu (moje blbost),ten se umáz... jinak je to jedno,stejně se kužel utahne na kuželu a nehne se to ....
Datum: 15. srpna 2014 21:18
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, to Ti asi nikdo přesně neřekne, protože technologické postupy výroby ví jen ten výrobce. Jestli je to vyrobený z 12050 nebo z 19 oceli nebo jestli je to kalený, popuštěný, pocementovaný čert ví. Jedině si skus vyhledat na netu postup výroby zajišťovacího kolíku.
Datum: 15. srpna 2014 6:38
Jméno: Marys
IP: uživatel17309
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 14:29
Jméno: Karel
IP: uživatel17309
 zdar draci, jak je to s motorem kdybych chtel z CZ 175 vzit motor a dat ho na CZ 125/476, musim jit na urad na prepsat to nebo jak to teda je? Diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 22:52
 Výmaz čísla motoru vůbec nic neřeší v tomto případě. Jinak čezeta už to povoluje...třeba motor 455 do rámu 450 bez problémů. Nebo 476 motor do 477 rámu...
Datum: 14. srpna 2014 22:52
Jméno: cendac
IP: uživatel17511
 Zajdi na úřad nech vymazat číslo motoru v techničáku a jezdi. Jezdím takhle už deset let.
Datum: 14. srpna 2014 20:05
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Ato ti cZ neda protoze to narozdil od jawy nepovolyje 125 je podle nich jina..proste prerazit cisla a jezdit i kdyby si to povedlo prepsat ta175 je ridicak od 18 coz ti je asi k prdu
Datum: 14. srpna 2014 18:17
 Zdar. Musel bys v čezetě zažádat o povolení k přestavbě.
Datum: 14. srpna 2014 15:12
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau, mám problém s dobíjením na bratrově 250/353. Dal jsem tam nové uhlíky, udělal jsem novou elektroinstalaci a asi 3x ji překontroloval a stále nic. Někdo mi říkal že může být špatné to cívkové relé co je na zápalku. Je to tím nebo něčím jiným? Co zkontrolovat nebo nějak přeměřit? Předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 15:42
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ta matka o příspěvek níž je 5,5. ano, může přidat na dobíjení, ale rozhodí se celé nastavení relé. jsou v pořádku regulační kontakty? je v pořádku spínací kontakt? jsou správně nastaveny přítlaky kontaktů? jsou správné mezery mezi kontakty? je správná vůle mezi kotvou a regulačním perem? je v pořádku rotor? atd.....
Datum: 14. srpna 2014 15:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Zjisti. zda dava dynamo bud volmetr proti hmote a na uhllik co NENI pripojen na kostru ma davat7,5 volt anebo aspon skrtnout o uhlik. sroubovakem jestli jiskri pokut tam proud je u nastartovane motorky tak skusit pojistku. a ocistit rele a. pozorovat zda spina kotva na relatku pokud sepne a porad nedobije tak ze predu na rele je maticka na 7 klic tak ji skuz dotahovat tim se pridava. Naopak ubira pokut z toho nic nevimamis a dynamo bude davat budes muset menit kable pojisku rele
Datum: 14. srpna 2014 11:47
Jméno: magnet
IP: uživatel14157
 Čau, proč není dobré fichtla pořát jenom točit? Vždiť pak motor lépe maže..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 15:25
 Zdar. Ono je to trochu složitější...už jen ten výrok "motor lépe maže" je dost odvážný.
Datum: 14. srpna 2014 15:25
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 to je stejný jako s ty , budeš pořád makat na plný výkon tak lehneš.....je to jen motor
Datum: 14. srpna 2014 9:05
 ahoj, Mám Jawettu, ale nejde do otáček (je jak kdyby přidušená). Nevím už čím to může být. Na jewetě jsem už zkoušel - cívku(tu černou), kondenzátor, svíčku, karburátor a přívod benzínu, výfuk i filtr. Poraďte někdo prosím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 17:48
 gufera nová a kompresi má.
Datum: 14. srpna 2014 17:48
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Gufera a taky vylitanej vybrus
Datum: 14. srpna 2014 11:50
Jméno: jiří
IP: uživatel17507
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 8:03
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Kup si ho. Kup si trysky 70,72,74 a 76 a laboruj. Když budeš šikovnej,tak ti to pojede po odladění stejně dobře jako seriovka.
Datum: 16. srpna 2014 8:03
Jméno: jiří
IP: uživatel17507
 aha mužu se zeptatz proč ??
Datum: 15. srpna 2014 14:39
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Jestli máš sériovku tak na přímý filtr zapomeň.
Datum: 15. srpna 2014 7:54
Jméno: alby
IP: uživatel17506
 zdar, můžu udělat STK na fichtla když nemám TP jemu 47let
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2014 21:28
 když nemáš TP tak nemáš kam nechat zapsat záznam o provedení stk.. takže na STK nemůžeš
Datum: 13. srpna 2014 21:28
 Zdarec, mam problem že mi praská na Mustangu zadní žárovka.Dam tam novou a po chvíli praskne. Žárovku mam správnou. Moc tomu nerozumim ale nemuže byt světelná cívka moc blízko magneta? je to možné? Ale přední žárovka drží v pohodě. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 21:58
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Dej do zadu sulfitku 12 v 5 w
Datum: 14. srpna 2014 21:58
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Spis nekvalitni polske zarovky doporocuju skusit 12 24 volr pokud neudrzi tak omezovac proudu z babety
Datum: 14. srpna 2014 11:54
Jméno: cendac
IP: uživatel17505
 Čau mě zas praskala přední když jsem mu dal velký točky. Tak jsem tam přidělal ještě jednu malou žárovku a už nepraskala. Ale nevím jestli to může být tím že je blízko magneta?
Datum: 13. srpna 2014 19:38
 Zdarec draci. Mam Mustanga a za studena mi strašně spatně startuje, nakopnu ho ale hned chcipne, a takhle to je dokola. Nakonec ho musim roztlačit. Naskočí a hned chcipne a znovu a znovu, až po cca 50 metrech se chytí a jede. Karburátor vyčištěn, svíčka nová, fitr čistý. Zdá se mi že když podržím cepování tak je to lepší. Předstih a odtrh nastaveny. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 7:56
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Nastav si vyšší hladinu v karburátoru (aby lícovala s tím plíškem na plováku) nebo přicpi nějakou dírku na airboxu. Tohle se napoprvé nedá vyladit, musíš zkoušet.
Datum: 15. srpna 2014 7:56
Jméno: Topo
IP: uživatel16252
 Zdravím, sehnal jsem si technický průkaz k pionýrovy, který je napsaný na člověka, kterého vůbec neznám, potřeboval bych si ten techničák přepsat na sebe, proto potřebuju nějak vyhledat toho, na koho je napsaný a domluvit se s ním, aby ho šel odhlásit. Tak se chci zeptat, jak by se dal ten člověk vyhledat (třeba telefonní číslo na něho) nebo jak to udělat. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 8:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17509
 Na registru ti urcite nikdo nebude davat osobni udaje ciziho cloveka, obzvlast ne na nejakou kopii tp. A jestli je to jen stara knizecka, tak to tam ani nebudou mit. Budes si to muset vyresit sam. Vyhodou by bylo kdyby to bylo v poloprevodu.
Datum: 14. srpna 2014 8:24
Jméno: Topo
IP: uživatel16252
 podle údajů v dokladech by měl mět majitel 64roků takže teoreticky by žit měl, takže zajít na evidenci vozidel tam ukázat kopii tp a dají mě kontakt na majitele?
Datum: 13. srpna 2014 19:38
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 neber sebou origo papíry jen si je okopíruj a oni by ti měly dát kontakt na majitele pokud ještě žije nebo sehnat někde podpis majitele a udělat to na černo
Datum: 13. srpna 2014 13:34
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, zajdi na evidenci vozidel a tam Ti řeknou majitele a nenech si vzít TP. Třeba řekni, že pionýra koupil otec a ty to chceš přepsat a dát do pořádku.
Datum: 13. srpna 2014 10:38
Jméno: Karel
IP: uživatel17309
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 17:38
Jméno: lukas2583
IP: uživatel8422
 Tak jí vyndej a změř bylo by to nejrychlejší a nejpřesnější...
Datum: 14. srpna 2014 17:38
 Zdravím, lakuji pionýra (stříkací pistolí) a při aplikaci základní barvy jsem měl několik problémů, kterým bych při vrchní vrstvě chtěl předejít. Hlavní problém je to že když dám barvy mín tak je lak drsný a místy i vynechávky, a naopak když zas víc tak to hned ztéká že je to hrůza. Další problém je to že nevím jak poznat správnou hustotu barvy, když namíchám lak řídší tak to teče že je to katastrofa a když zase o trochu hustší tak to špatně kryje a je hrozné drsný. Tak mě prosím poradte jak na to vrchní lak bych chtěl aby trochu vypadal díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2014 8:23
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Nepises cim to strikas ale zasadni vec ze fik se lakuje. docela blbe kor velka zborcena zadni kapota. Pokud delas 2 sloskovou barvu tak pravitkem namichat pomer barvy tuZidla a max 5 az 10 procen redidla. Nezapomenout nechat ustali5 min hustotu jde merit i tak ze. sezenu mernou nadobu na 100 ml. Avyvrtam do ni 4 mm diru a metim cas kdy mi tech 100 ml protece ideak je 25 sekund
Datum: 13. srpna 2014 8:23
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 a brousit.
Datum: 12. srpna 2014 20:19
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 barva hustá jako 15-ti % smetana, a trénovat. musíš ji nastříkat tolik, aby se akorát slila a ne víc. musíš vidět, kolik tam té barvy je, dělat správné pohyby správnou rychlostí. je lepší stříkat dvě, nebo i tři vrstvy (platí pro syntetiku). akrylát stéká méně a stačí jedna vrstva. a trénovat.
Datum: 12. srpna 2014 20:19
|



|