slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  109  110  111  112  113  114  115  116  117  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17513    
Zdravim neustale mi praskaj 6 V zarovky na jawa 21. Zmeril sem proud k zarovce a je tam na volnobech 7V a kdyz to vytocim tak i 20 V. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
A mas tam teda ve předu 6V 25W a vzadu 6V 5W sufidku? Tak zkusit dat tu civku dal.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: vendelin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zapalovani 30 w svetelne civky spojene z motoru 1 drat zapojeni podle 30 W vcera praskly 2 zarovky
 
 
Datum: 15. srpna 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Čau, proud se měří v ampérách, ale to je jedno, těch 7V je napětí, a jesli jsi to měřil normálně digitálním měřákem bez žárovky tak měříš napětí naprázdno, což bývá o hodně větší. Já bych skusil dát trošku dál cívku od magneta, tím myslim povolit šrouby na cívce dát ji dál od magneta a dotáhnout. Pak napětí na žárovce změřit znovu, nejlépe se žárovkou. Jaké zapalování tam máš 20W nebo 30W? Jak ty žárovky máš zapojený podle 20W nebo podle 30W?
 
 
Datum: 15. srpna 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: rzhs      IP: uživatel17512    
ahoj, Mám Jawettu, ale nejde do otáček (je jak kdyby přidušená). Nevím už čím to může být. Na jewetě jsem už zkoušel - cívku(tu černou), kondenzátor, svíčku, karburátor a přívod benzínu, výfuk i filtr. Poraďte někdo prosím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
předstih máš nastavenej správně? Jestli jo, tak to tipuju na rozhozenou směs, na kterou je jawetta sakra háklivá ...
 
 
Datum: 16. srpna 2014 16:13
 
 
 
 
Jméno: lukys      IP: uživatel17062    
cau draci jsou kolecka z 05 stejne jako z 21 jakto ze jedna 05 mela petikolokove kolecko a druha 3 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ale Kolečko, takový znalec jako ty??..... 05ka má na jedničce 3kolíky a na 3ce 6kolíků. Takhle to má naprostá většina 05tek po celou dobu výroby. Až poslední měly 6kolíků na obou kolečkách. Pak ještě existuje v průběhu výroby odchylka v podobě 19zubých koleček s 6ti kolíky, ale nebylo to u prvních modelů, ale serie, která opět proběhla v průběhu výroby (patrně zakázka pro vývoz). Jinka pravda je, že 05ka má užší kolečka o cca 1,2mm
 
 
Datum: 18. srpna 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Kolečka jsou jiná. První 05 měli šest kolíků, pozdější tři kolíky...ale jsou užší než z 20.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel16118    
Zdravim , de na cz 125/476 dat valec a pist z cz 175/48* ? diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel17414    
Jak psal kolecko ma to jinej zdvih, nicmene de valec prevrtat na vetsi objem, mam tu celej motor takhle upravenej, popr jen valec.. Vyklizim dilnu tak bud si to nekdo za nejaky drobny veme a nebo to leti do sberu... kdybys mel zajem napis na mejl
 
 
Datum: 17. srpna 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Jde tam dat jede to malinko lip nez dvaca al to ze pist je pul cm pod hranou valce je desivy. Prinos to nema zadnej kamarad to mel na home crosu postavene ze dvou masin co mel ve stodole. Kupovat to ve snaze votunit dvacu nema vyznam spis celej 175 motor a vybrus
 
 
Datum: 17. srpna 2014 18:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jde, ale kliková hřídel má o 7mm jiný zdvih. Takže aby to mělo smysl, tak vyměnit i klikovku.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 22:51
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15661    
Ahoj draci. Prosim o radu. Jedu s mustangem z kopce a jen tak bez plynu, ale jak pridam, tak se zaskobrtne. Cim to? Moc dekuju za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17514    
Vysoká hladina a moc uškrcený sání.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15661    
Filttr tam mam novej ten mez boxu. Kohout a karbec taky fungl novej.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 10:38
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Moc bohatá směs, pusť tam airboxem více vzduchu.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 7:56
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
mas vzduchovy filtr ? me to bez nej taky delalo :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Neteče dobře benzin, malá hladina,špatný předstih..
 
 
Datum: 14. srpna 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15661    
Ahoj draci. Koupil jsem tady na fichtl kramku kompletni zapalko na mustanga.Ale jak jsem ho nasadil, tak to nejak slabe sviti. Mozna o polovinu min nez pred tim. Sviti to jako by tam byla 12 voltova zarovka. Sviti to slabe i v zadu. Dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15661    
Je to zapalko 30w tady s fichl kramku komlet tator.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Karle a můžeš posalt na to zápalko odkaz? Vypadá to, že je zápalko 25W, takže budeš muset předělat elektriku.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 12:32
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15661    
Ne koupil jsem s kladivkem.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 10:41
 
 
 
 
Jméno: pspa      IP: uživatel17486    
Koupil vape bohuzel verze na fika ma jen20 wat musi se vymenit i predni zarovka soudruzi to mysleli tak aby to makalo i na parezech 20 a tak. bez vymeni zarovek bohuzel ti ji. vymenit musis
 
 
Datum: 15. srpna 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, to sis koupil VAPE nebo klasický s kladívkem? Zapojení na motorce máš pro 25W nebo 35W?
 
 
Datum: 15. srpna 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: topo      IP: uživatel16252    
zdravím, chci se zeptat jestli nevíte o nějakém co nejvýhodnějším /jako nejlevnějším/ pojištění na pionýra, myslím u jaké spořitelny a tak a jak musím vyřídit nové pojištění odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 18:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
U cpp meli i akci motorka k autu za darmo pokut ti to pomuze kazdopadne povine na fichtla te snad nezrujnuje staci nasbirat srot kolem baraku a mas klid
 
 
Datum: 17. srpna 2014 18:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 20 u ČPP - 53 kč / rok ... maj tam nějakou slevu -75% na historické vozidlo nebo tak něco ..
 
 
Datum: 16. srpna 2014 18:14
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Od ČPP psaný na mě 75Kč/rok. Měl jsem simsona u český 240kč/rok.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Já mám povinný ručení od ČPP psaný na tátu a platím 55kč za rok.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 8:26
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, jde to sjednat i přes internet. Já sjednávám přes tuto kalkulačku http://www.povinne-ruceni.com/
 
 
Datum: 15. srpna 2014 7:54
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Zdravím draci, kdo z vás nástrojařů ví, ze kterého materiálu je kolík (podle katalogu 6x22), který zajišťuje segment proti protočení na hřídeli startování u Pionýra 21? Jestli je to ta měkčí, nebo tvrdší ocel. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
V pohodě, nic se neděje. Já jsem se právě setkal s tím, že už jsem v motorech viděl obojí (záleží taky na tom, kdo se v tom předtím hrabal). V motoru co dělám teď jsem tam měl ten tvrdší a na obou stranách ten kolík praskl (a to by měkčí neudělal - ožužlal by se asi spíš) tak se právě ptám taky ostatních jaký zkušenosti s tím mají. :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17514    
sory,sem si to nepřečet celý...ty řešíš kolík na nakopávačce a já to nedočet a myslel jsem,že se ptáš na kolíček na klice....sorry... na tom nakopávání to bude tvrdý... jestli myslíš "kolík" na nakopávačce,tak ten jsem dělal z kusu šroubu,v nouzi tam jde vrazim i jakýkoliv šroub m8,jinak to lze vyrobit vcelku elegantně z šroubu m10.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17514    
Něco jako spojková tyčka. Bude to tvrdší,ale nic extrémního. Vždyť se místo toho kolíčku dá použít cokoliv co do toho otvoru vleze,jediný co se mi kdy strhlo byl kus mosaznýho šroubu (moje blbost),ten se umáz... jinak je to jedno,stejně se kužel utahne na kuželu a nehne se to ....
 
 
Datum: 15. srpna 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, to Ti asi nikdo přesně neřekne, protože technologické postupy výroby ví jen ten výrobce. Jestli je to vyrobený z 12050 nebo z 19 oceli nebo jestli je to kalený, popuštěný, pocementovaný čert ví. Jedině si skus vyhledat na netu postup výroby zajišťovacího kolíku.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 6:38
 
 
 
 
Jméno: Marys      IP: uživatel17309    
Zdar draci, potrebuju vedet jestli tahle ojnice http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnice_cz_175_ceo_16_c_k_r222.html bude pasovat i na ČZ 125/476? Dik moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 14:29
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel17309    
zdar draci, jak je to s motorem kdybych chtel z CZ 175 vzit motor a dat ho na CZ 125/476, musim jit na urad na prepsat to nebo jak to teda je? Diky moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 22:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výmaz čísla motoru vůbec nic neřeší v tomto případě. Jinak čezeta už to povoluje...třeba motor 455 do rámu 450 bez problémů. Nebo 476 motor do 477 rámu...
 
 
Datum: 14. srpna 2014 22:52
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17511    
Zajdi na úřad nech vymazat číslo motoru v techničáku a jezdi. Jezdím takhle už deset let.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Ato ti cZ neda protoze to narozdil od jawy nepovolyje 125 je podle nich jina..proste prerazit cisla a jezdit i kdyby si to povedlo prepsat ta175 je ridicak od 18 coz ti je asi k prdu
 
 
Datum: 14. srpna 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Musel bys v čezetě zažádat o povolení k přestavbě.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 15:12
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau, mám problém s dobíjením na bratrově 250/353. Dal jsem tam nové uhlíky, udělal jsem novou elektroinstalaci a asi 3x ji překontroloval a stále nic. Někdo mi říkal že může být špatné to cívkové relé co je na zápalku. Je to tím nebo něčím jiným? Co zkontrolovat nebo nějak přeměřit? Předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 15:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ta matka o příspěvek níž je 5,5. ano, může přidat na dobíjení, ale rozhodí se celé nastavení relé. jsou v pořádku regulační kontakty? je v pořádku spínací kontakt? jsou správně nastaveny přítlaky kontaktů? jsou správné mezery mezi kontakty? je správná vůle mezi kotvou a regulačním perem? je v pořádku rotor? atd.....
 
 
Datum: 14. srpna 2014 15:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Zjisti. zda dava dynamo bud volmetr proti hmote a na uhllik co NENI pripojen na kostru ma davat7,5 volt anebo aspon skrtnout o uhlik. sroubovakem jestli jiskri pokut tam proud je u nastartovane motorky tak skusit pojistku. a ocistit rele a. pozorovat zda spina kotva na relatku pokud sepne a porad nedobije tak ze predu na rele je maticka na 7 klic tak ji skuz dotahovat tim se pridava. Naopak ubira pokut z toho nic nevimamis a dynamo bude davat budes muset menit kable pojisku rele
 
 
Datum: 14. srpna 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: magnet      IP: uživatel14157    
Čau, proč není dobré fichtla pořát jenom točit? Vždiť pak motor lépe maže.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ono je to trochu složitější...už jen ten výrok "motor lépe maže" je dost odvážný.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
to je stejný jako s ty , budeš pořád makat na plný výkon tak lehneš.....je to jen motor
 
 
Datum: 14. srpna 2014 9:05
 
 
 
 
Jméno: rzhs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj, Mám Jawettu, ale nejde do otáček (je jak kdyby přidušená). Nevím už čím to může být. Na jewetě jsem už zkoušel - cívku(tu černou), kondenzátor, svíčku, karburátor a přívod benzínu, výfuk i filtr. Poraďte někdo prosím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: rzhs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufera nová a kompresi má.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Gufera a taky vylitanej vybrus
 
 
Datum: 14. srpna 2014 11:50
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel17507    
zdar draci mate někdo skušenosti s timhle filtrem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_28.html nebo s tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_90%C2%B0_rms2222.html nemam stim skušenosti tak se ptam jestli tam jdu opravdu nasadit a jestli fungují děkuji za radu :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 8:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17515    
Kup si ho. Kup si trysky 70,72,74 a 76 a laboruj. Když budeš šikovnej,tak ti to pojede po odladění stejně dobře jako seriovka.
 
 
Datum: 16. srpna 2014 8:03
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel17507    
aha mužu se zeptatz proč ??
 
 
Datum: 15. srpna 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jestli máš sériovku tak na přímý filtr zapomeň.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 7:54
 
 
 
 
Jméno: alby      IP: uživatel17506    
zdar, můžu udělat STK na fichtla když nemám TP jemu 47let odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když nemáš TP tak nemáš kam nechat zapsat záznam o provedení stk.. takže na STK nemůžeš
 
 
Datum: 13. srpna 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: yamahayz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mam problem že mi praská na Mustangu zadní žárovka.Dam tam novou a po chvíli praskne. Žárovku mam správnou. Moc tomu nerozumim ale nemuže byt světelná cívka moc blízko magneta? je to možné? Ale přední žárovka drží v pohodě. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15661    
Dej do zadu sulfitku 12 v 5 w
 
 
Datum: 14. srpna 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Spis nekvalitni polske zarovky doporocuju skusit 12 24 volr pokud neudrzi tak omezovac proudu z babety
 
 
Datum: 14. srpna 2014 11:54
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17505    
Čau mě zas praskala přední když jsem mu dal velký točky. Tak jsem tam přidělal ještě jednu malou žárovku a už nepraskala. Ale nevím jestli to může být tím že je blízko magneta?
 
 
Datum: 13. srpna 2014 19:38
 
 
 
 
Jméno: yamahayz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci. Mam Mustanga a za studena mi strašně spatně startuje, nakopnu ho ale hned chcipne, a takhle to je dokola. Nakonec ho musim roztlačit. Naskočí a hned chcipne a znovu a znovu, až po cca 50 metrech se chytí a jede. Karburátor vyčištěn, svíčka nová, fitr čistý. Zdá se mi že když podržím cepování tak je to lepší. Předstih a odtrh nastaveny. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 7:56
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Nastav si vyšší hladinu v karburátoru (aby lícovala s tím plíškem na plováku) nebo přicpi nějakou dírku na airboxu. Tohle se napoprvé nedá vyladit, musíš zkoušet.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 7:56
 
 
 
 
Jméno: Topo      IP: uživatel16252    
Zdravím, sehnal jsem si technický průkaz k pionýrovy, který je napsaný na člověka, kterého vůbec neznám, potřeboval bych si ten techničák přepsat na sebe, proto potřebuju nějak vyhledat toho, na koho je napsaný a domluvit se s ním, aby ho šel odhlásit. Tak se chci zeptat, jak by se dal ten člověk vyhledat (třeba telefonní číslo na něho) nebo jak to udělat. Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 8:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17509    
Na registru ti urcite nikdo nebude davat osobni udaje ciziho cloveka, obzvlast ne na nejakou kopii tp. A jestli je to jen stara knizecka, tak to tam ani nebudou mit. Budes si to muset vyresit sam. Vyhodou by bylo kdyby to bylo v poloprevodu.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 8:24
 
 
 
 
Jméno: Topo      IP: uživatel16252    
podle údajů v dokladech by měl mět majitel 64roků takže teoreticky by žit měl, takže zajít na evidenci vozidel tam ukázat kopii tp a dají mě kontakt na majitele?
 
 
Datum: 13. srpna 2014 19:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
neber sebou origo papíry jen si je okopíruj a oni by ti měly dát kontakt na majitele pokud ještě žije nebo sehnat někde podpis majitele a udělat to na černo :-D
 
 
Datum: 13. srpna 2014 13:34
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, zajdi na evidenci vozidel a tam Ti řeknou majitele a nenech si vzít TP. Třeba řekni, že pionýra koupil otec a ty to chceš přepsat a dát do pořádku.
 
 
Datum: 13. srpna 2014 10:38
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel17309    
Zdar draci, bude tato ojnice http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnice_cz_175_ceo_16_c_k_r222.html pasovat na ČZ 125 typ 476 s cepem 16? diky moc za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: lukas2583      IP: uživatel8422    
Tak jí vyndej a změř bylo by to nejrychlejší a nejpřesnější... :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, lakuji pionýra (stříkací pistolí) a při aplikaci základní barvy jsem měl několik problémů, kterým bych při vrchní vrstvě chtěl předejít. Hlavní problém je to že když dám barvy mín tak je lak drsný a místy i vynechávky, a naopak když zas víc tak to hned ztéká že je to hrůza. Další problém je to že nevím jak poznat správnou hustotu barvy, když namíchám lak řídší tak to teče že je to katastrofa a když zase o trochu hustší tak to špatně kryje a je hrozné drsný. Tak mě prosím poradte jak na to vrchní lak bych chtěl aby trochu vypadal díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Nepises cim to strikas ale zasadni vec ze fik se lakuje. docela blbe kor velka zborcena zadni kapota. Pokud delas 2 sloskovou barvu tak pravitkem namichat pomer barvy tuZidla a max 5 az 10 procen redidla. Nezapomenout nechat ustali5 min hustotu jde merit i tak ze. sezenu mernou nadobu na 100 ml. Avyvrtam do ni 4 mm diru a metim cas kdy mi tech 100 ml protece ideak je 25 sekund
 
 
Datum: 13. srpna 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
a brousit.
 
 
Datum: 12. srpna 2014 20:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
barva hustá jako 15-ti % smetana, a trénovat. musíš ji nastříkat tolik, aby se akorát slila a ne víc. musíš vidět, kolik tam té barvy je, dělat správné pohyby správnou rychlostí. je lepší stříkat dvě, nebo i tři vrstvy (platí pro syntetiku). akrylát stéká méně a stačí jedna vrstva. a trénovat.
 
 
Datum: 12. srpna 2014 20:19
 
<  109  110  111  112  113  114  115  116  117  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 8:38:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu