Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Tak sem pohledal jestě nějake nakresy a pročetl fora a diskuze a nakonec sem se rozhodl tak,že nechám dvoukanál s tím,že vyfukovy kanál bude rozšiženy,změněné radiusy a vyška od HU bude 28mm + přidělané 2 pomocné vyfukáče,sací kanál bude rozšiřen na 30mm a výška zůstane stejna,Hlavni přefuky o 1mm rozšiřené...CO na to řikate? mohlo by to vubec jet??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 18:54
Jméno: Fogi
IP: uživatel9609
 Jestě poslední dotaz  mam prodloužit i spodni hranu vyfukoveho kanalu? Na vykresech 4K ze SM je 44mm spodni hrana kanalu od vrchní hrany vložky.
Datum: 07. června 2010 18:54
 já mám origo karbec přefrézkovaný na 19mm
Datum: 06. června 2010 22:06
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Fakt díky moc..Karbec asi dellorto 19 nebo mužu i větši?
Datum: 06. června 2010 21:57
 spodní hranu sacího kanálu dej 68 mm
Datum: 06. června 2010 21:54
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Ok. Díky za rady..  A saci kanál mám dit jak vysoky od HU ? Bude to lepši než ten 4K ze SM?
Datum: 06. června 2010 21:51
 výfukáč 25?? ti to sežere píst i kroužky  ..... pokud použiješ obyč pístní kroužky tak výfukáč široký 23mm a okýnka 5mm... sací kanál fakt dej 24mm
Datum: 06. června 2010 21:48
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Ja se dival na 4K ze světa motoru a podle toho jsem bral ty rozměry jsou takove jak zde píšu..šiřka saciho 30mm  jinak dám na vás a přefuky nechám tak jak jsou a šiřka vyfukáče 25mm?? a pomocné vyfuky 4mm ??
Datum: 06. června 2010 21:39
 jo jenže když mám hromádku válců a nevíš jak jezdily v sérii  ..tak to je potom težko....
Datum: 06. června 2010 21:35
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cezetaku , je jasny ze vykurvenej valec nema cenu upravovat
Datum: 06. června 2010 21:26
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cezetaku , je jasny ze vykurvenej valec nema cenu upravovat
Datum: 06. června 2010 21:26
 standa: tak tohle mě nikdy nenapadlo  ......vybrat si válec podle toho jak jel v sérii....dobrý typ
Datum: 06. června 2010 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel9593
 saci kanal hlavne udelej tak,aby ho píst zavřel!!! Jeho výšku zvol dle svého gusta...Na přefuky bych nesahal....jak potom docílíš toho,aby foukaly naprosto symtericky?? Prefuky v origu jsou dobrý!! Hlavně si najdi valec,kterej výborně jel i v seriovce,protoze u nej bude jistota symetrie prefuků!
Datum: 06. června 2010 21:13
 šířka sacího kanálu 30??? tos trochu přestřelil, ne? 24 mm max... s přefukama nehýbej. a šířka výfukáče nic????
Datum: 06. června 2010 21:01
Posl.aktualizace: 06. června 2010 22:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nosič na 555 za 50kč,klikovku na 150 kývačku za 100kč a helmu na motorku za 50kč
Datum: 06. června 2010 22:10
 ted chotusice nebyly spatny, ale pro prodejce tragedie, na nakupovani asi dobry no, ale furt ty ceny tam hruza  neco se povede koupit to je jasny, ale co ja tam prosel od 5 od rana do 12 tak celkem nic moc sem nekoupil, brisko na pio v krasnym puvodnim laku za 5kc  , pak riditka na pareza celkem slusny za 500 nejaky tesneni a tot vse
Datum: 06. června 2010 21:20
 Já koupil nádherný prsa na jednohrba 555 za 800Kč, měl jsem radost jak blecha. Pak jsem koupil kolo na Tatrana jak nový za 300Kč a dále takové drobnosti jako benzínová hadička, filtr, gumový návlek, těsnění, olej.
Datum: 06. června 2010 20:35
 Tak jsem dneska zjistil, že už rok a půl jezdím bez oleje v převodovce. Je to 555, furt jsem se vztekal s vysokým volnoběhem. Tak jsem dneska z nudy vyšrouboval kontrolní šroub a naklonil motorku-a nic nevyteklo. A když už tam zmizelo půl litru oleje, bylo jasno. Jeden problém se vyřešil-má to ukázkový-nádherný nízký volnoběh-jak 250 kývačka. Ale začla proklouzávat spojka. Trochu jsem ji povolil(lanko). Při startování lehce prokluzuje, ale dá se našlápnout dobře. Při řazení to trošičku lupne, předtím to bylo naprosto neslyšné. Jestli klouže při jízdě jsem nemohl vyzkoušet, Muži zákona hlídali. Tak jsem to potavil na 100 soukromé cestě, myslím, že nějak neklouzala. Mám to tak nechat, nebo mám povolit/utáhnout lanko či šroub v deklu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:52
 ta origo spojka stojí za hovno....
Datum: 07. června 2010 21:52
 ale rok a pul si urcite bez oleje nejezdil,spojka by sla do vecnych lovist (pokud nemas ferodo,ta by to mela vydrzet bez oleje) a zuby by na tom byli taky spatne a nejhur asi loziska...byli by vybehany dost...
Datum: 07. června 2010 15:23
 To by byly na podlaze fleky, to tam jsou jen takové malé, když zapomenu na tejden vypnout benzín.
Datum: 07. června 2010 14:38
 pochybuju ze si rok a pul jezdil bez oleje..moh si jezdit bez oleje treba jenom mesic,moh tam rok bejt a postupne ho ubyvalo..ani si o tom nevedel
Datum: 06. června 2010 23:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak jestli prkluzuje to poznáš hlavně když jedeš na 3 ...no a nechápu jak jsi mohl jezdot bez oleje?? to jsi to jako rok a půl nekontroloval?
Datum: 06. června 2010 22:12
 POZN  otavil(razantněji projel) na 100 m dlouhé soukromé cestě
Datum: 06. června 2010 20:44
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 sory že to sem dávam po druhé ale nikdo mi neodpovedel. Maže někdo s tímto olejem Valvoline Motorcycle Oil 2T ? Chtěl bych si ho koupit a zdá se mi to celkem dobrá kvalita za dobrou cenu. A chtěl bych vědět jestli s ním má někdo zkušenosti. Bude to do fichtla a do babetty. Díky a hlavně nenadávejte že se tady toto téma pořád omývá dokola. Já jsem o tomto oleji nic nenašel tady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 22:17
 ano je to dobry olej ja ho lejem do fichtla a je ok po karbonu ani stopy
Datum: 06. června 2010 22:17
 Zdravím.mám dotaz. Jde o mého pionýra jawa 21 a stává se to asi jednou za 100-150km... Prostě jedu a naráz zničeho nic mi zdechne motor jako když sekne. Prostě jako kdybych vypl zapalování. Vyřadím na neutral a na volnoběh jede a když přidám plyn tak nejde do otacek a snaží se zdechnout jako kdybych vyjížděl benzin z karburátoru a vynechávala svíčka. Tak tůruju ručku plynu až nakonec se to rozchrchlá a mezi tím to i párkrát práskne z výfuku. Než se to rozchrchle tak to trvá asi 10 sekund. Pak naberu kvalt a jedu dál jakoby se nic nedělo a jede to stejně dobře jako před tím... ale po 150km to opět udělá,někdy i po delší trase.Nějak mi to nevadí jen by mě zajímalo čím to může být. jestli odchází kondík nebo svíčka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 15:34
 Tak dneska jsem jel do škole a těsně před školou mi to zdechlo uplně. Bylo to Svíčkou protože hlava byla plná karbonu,on se z tama uvolnoval a ucpával svíčku. Vyčistil jsem svíčku a už to jelo ale střílelo to tak jsem vyměnil kondík a už to jede jak blesk.. S tím záběhem nevim laždý říká něco jiného ale v manuálu stroje se píše 1500Km. tak jsem se řídil spíše podle něj Mazání jsem už trochu zkrotil na 1:33 a až vyjedu takto namíchaný desetilitrák kanistr tak budu mazat 1:40
Datum: 07. června 2010 15:34
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 Trochu nevím, proč by to měl dělat odrušovací kondenzátor, když se Ti to stane skoro pravidelně po 150km? Mám takovou teorii, která mě napadla dřív, než jsem to dočetl do konce. Zakarbonované výfukové potrubí, případně přechod mezi válcem a výfukem. Pak se může stat, že v intrvalu 150 km se nahromadí větší množství karbonu těsně za válcem před výfukem, toto větší množství se lehčeji utrhne, píst ho potlakem strhne zpět do sání kde vletí mezi válec a píst, mírně přidře motor, trochu to přebrousí a jak ty zbytečky vyletí ven a jsou žhavé, tak možná zapálí nedokonale spálenou směs, která letěla do výfuku, protože motor příliš nepracoval, byl přidřený, případně se ve výfukovém potrubí vznítí zbytky karbonu. Vzhledem k poměru mazání 1:25 bych se tomu nedivil. Motor v záběhu se počítá prvních 500km, kde se musí jezdit bez spolujezdce a netočit do otáček. Jestli tam je na něm najeto 1200 km nevidím důvod k takovému přemazání. Hned bych přešel na poměr mazání 1:40, nebo 1:45 ten je tak akorát pro motor po výbrusu.
Zkontroluj si ještě čistotu kontaktů přerušovače (špína, mastnota). Přemýšlej nad tím selským rozumem, nebo Ti za chvíli někdo poradí vyměnit sedadlo, když motorka nebude svítit  Napiš jak jsi dopadl po kontrole výfukového potrubí. Aleš centercom@email.cz
Datum: 07. června 2010 0:20
 No motor mam po kompletni genenrálce i s výbrusem.najeto asi 1200Km... Ještě tam cpu hodně oleje Stihl 1:25 tak možná se to tím peckuje ta svíčka... Jede jako drak a nevypadá že by tam něco upadávalo
Datum: 06. června 2010 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel9593
 to taky muze bejt pecka na svíčce....to muze bejt klidne z toho,ze se ti tam nekde neco vydírá....motor mas OK? neni to nejakej prejetej pred smrtí?? jak to parkrat bufne,tak nekdy pecka upadne,zacne zase jít plná jiskra a jede to dál....me to delalo,kdyz sem mel v klice zbytky rozmlácený vymezovací podlozky....nekde to tam furt lítalo a obcas se to usídlilo na svici....
Datum: 06. června 2010 21:00
 aha kondík no to jsem si mohl myslet že to bude nějaký šmejd... Měl jsem tam jeden který věrně sloužil 30 roků a že už jsem mu kvůli jeho věku nějak nevěřil tak jsem koupil nový,mám ho tam měsíc a je po něm...
Datum: 06. června 2010 20:35
 a jeětě sy zkuzte naštelovat odtrh
Datum: 06. června 2010 20:35
 me to delal mustang a byl to kondenzator a ucpane trysky
Datum: 06. června 2010 20:33
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Prosim moc o radu.Minulý týden sem domu přitáhl mustanga který přez zimu nejezdil,tak jsem vyčistil karbec všechny kontakty zbrousil-jiskru to háže pěknou jenomže když přechčiju karbec a našlapuju tak nic,při roztláčení taky nic jenom kdyš to podleju tak nachvilku lapne.Prosim čim to jen muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 19:34
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Těžko na dálku jednoznačně určit závadu bez vizuálního pohledu. Napadlo mě zkontrolovat filtr sání není-li příliš zanesený, nebo zvlhlý a další zkusit správně seřídit karburátor. Při čištění je možné, že nebyly správně nastaveny šrouby karburátoru a mě to teda připadá na málo vzduchu (až skoro žádný) v palivové směsi. Taky nezapomeň otočit vypínačem z polohy STOP na START  Jinak by se radilo, kdyby jsi napsal, že Ti tam jde 100% palivo z karburátoru do motoru a že svíčka je mokrá. Nebo, že jsi zkoušel jestli svíčka háže jiskru. Buď jsi to nenapsal, nebo s tím nic nedělal a to Ti těžko někdo poradí. To ti tady může za chvíli někdo napsat : "A máš tam benzín?" Zkus to lépe technicky popsat, nebo budeš muset počkat, až ti napíše nějaká vědma, která to vyčte z koule, že máš zbytky prachu mezi kontaktama přerušovače, jak jsi je brousil a neočistil hadříkem, aby tam nezůstal ten nevodivý abrazivní prach. Hodně štěstí a napiš, co tomu bylo. Aleš centercom@email.cz
Datum: 08. června 2010 19:34
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 zkontroluj simerinky na klice.
Datum: 07. června 2010 0:04
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 skus se podívat jak máš jehlu, mněla by být v druhé drážce od vrchu
Datum: 06. června 2010 21:11
 cus draci kdyz pojedu na technickou s fikem budou na me chtit lekarnicku?a co budou jeste kontrolovat vsechno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 21:53
 jestli tam bude nějaký přísný chlapíktak bude kontrolovat: Obě brzdy,tachometr,klakson,přepínač světel,obě světla,velikost pneu,stav pneu,věci po evidenční stránce,povinou výbavu a pak celkový stav motorky. Jestli z něj nechčije olej enbo jestli z něja netrčí nejaké ostré věci atd... Dokonce jsem někde zaslechl že u technické komusi měřili na fichtlu hluk. takto podrobně mě jednou kontroloval chlapík ale sklamal jsem ho žádný nedostatek u mě nenašel
Datum: 06. června 2010 21:53
 Zdarec,co si myslíte o tom když na Jawě 250/353 jezdím s 12V indučkou a 12V 6Ah baterkou ,může to dojebat dynamo???Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel9593
 me se stalo,ze sem na peraku uvařil baterku 6V/11Ah...normalne se vyvařila....kdyz jsem dal zpet starou 6V/14Ah problem nebyl...
Datum: 06. června 2010 21:01
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 myslim že ne...
Datum: 06. června 2010 20:04
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 nevite prosim co mam dat misto teho jak se vycvakavaji rychlosti na babete me ulutel jak sem jel aji ten vnitřek
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 17:17
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 a neda se misto teho dat neco jineho
Datum: 07. června 2010 17:17
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 07. června 2010 11:08
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 207
Datum: 07. června 2010 6:06
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Jaký typ máš? 207 nebo 210.
Datum: 06. června 2010 21:26
 tak sehnat
Datum: 06. června 2010 19:49
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 ja sem to nenasel
Datum: 06. června 2010 19:48
 dej tam co tam bylo
Datum: 06. června 2010 19:46
 AHOJ. Nemáte někdo zkušennost s Jawwou Robby? Chci si na ní dát menší rozetu. Originál byla 56 zubů, teď tam mám 52 a chtěla bych tam hodit 35. Nevíte jestli by tam pasovala Rozeta 35 zubů z Jawa Dandy? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 19:45
Posl.aktualizace: 10. června 2010 10:56
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jn je to pekne vybehany... ciza musi letet jako vitr
Datum: 10. června 2010 10:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 však to nebyly až také kopce
Datum: 08. června 2010 8:53
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 kdyz sme jeli dva tak jak to pojede do takovych kopcu
Datum: 06. června 2010 21:16
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Je to jakési líne no . ja mám každou rychlost vytočenou během chvilky
Datum: 06. června 2010 20:30
 To je supr mašinka
Datum: 06. června 2010 20:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 máš to cosi líné jinak pěkný stroj
Datum: 06. června 2010 19:37
Jméno: koza
IP: uživatel1859
 draci z okolí Neratovic, napište mi dnes, potřebuju si s váma něco dohodnout , méte zájem jet závod 24 hodin v družstvu?? icq 282482887
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 21:52
Jméno: ardnoo
IP: uživatel9335
 servus a kde by sis chtel zajet zavod ??? na draze v Mlékojedech ???
Datum: 06. června 2010 21:52
Jméno: peca
IP: uživatel670
 zdarte draci delam GO na 350/634 a rozlisoval sem klikovku bez oznaceni polohy ted nevim co stim nevite jestly se to nejak da dat dohromady? Dik Cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 19:15
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 jistě že se s tim dá něco dělat. v každý dílně kde kliky opravujou ti to složí. jestli tě nepošlou do háje
Datum: 06. června 2010 19:15
 zdarec, potřebuju helpnout. normálně sem valil na 175 a tak sem se rozjížděl, točil jedničku a když sem tam chtěl kopnout 2, tak mě to chcíplo, prostě jak kdybych vytáhl bošák. z ničeho nic. a už sem to nenakopl, když sem to roztlačoval, tak ani to neblaflo. baterka je nabitá až až, světla svítí, kontrolky taky, ale když se podívám na jiskru, nebo strčím prst do fajfky, tak nic. indučku sem dával jinou, a taky nic, kladívky vyčištěný, nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 9:22
 podívejse jestli nemáš někde vypojenej drátek ze svorkovnice tosemi to samí stalo a měl sem vypojenej drátek u lampi a nebo jednou my tohle udělala zatočil sem prudce s řidítkama a vytrhlse drátek od chcipáku a chytaloto skrat tak se tam tak někde podívej.
Datum: 19. června 2010 9:22
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 napadlo mě jestli to nedělá ukazatel neutrálu
Datum: 06. června 2010 21:01
 Já jsem musel asi po 4 hodinách se s*aní se s tím vyměnit celou spínačku a byl klid.
Datum: 06. června 2010 20:05
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Prohlédni primární zapalovací obvod. Při zapnutí klíču se musí uzavřít. Kontrolu vyžaduje kabel od cívky na svorku 15/54 a
samotná spínací skříňka. Zapoj si 6 V žárovičku jedním vodičem na hmotu dynama a druhým na pohyblivé kladívko. Když
budou kladívka rozpojená,měla by žárovička , po zapnutí klíčku , svítit.
Datum: 06. června 2010 19:23
 zkus vyměnit kabel od svíčky do indučky.nebo ho z každé strany zkus ufiknout o 0.5 cm.a nebo ještě jestli faja není špatná ...
Datum: 06. června 2010 18:57
 Čau draci čím může být že když se motor ohřeje tak nejde do otáček a netáhne a když už ho vytočim např. jízdou z kopce tak vynechává. Jinak skoušel jsem přetěsnit motor, bohatost směsi, vyčistit karbec, všechny druhy svíček a už fakt nevim co stim. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 19:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus předstih a kondenzátor
Datum: 06. června 2010 19:45
 Zdravím všechny draky a dračice, co prohání své stroje. Chtěl bych se Vás zeptat, co může být příčinou toho, že na fichtlu elektrika jede uplně v poho, jiskra je velká jak sviňa. Mezi kolenem a výfukem mi ale kape snad olej s benzinem. Fichtla nemůžu ani našlápnout ani roztlačit. Poradí někdo?  Děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 21:31
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 mě to dělalo něco podobnýho... Zkontroluj si dotáhnutí hlavy (měl jsem ztrhlej šteft v kárteru a já se divil proč to nejede) 
Ale bude to ten předstih  A svíčku máš mokrou?
Datum: 06. června 2010 21:31
 Jestli ti přes výfuk teče nespálený benzin a jiskru to dává tak to vidím na předstih. Ono to tu jiskru dává ale může jí to dávat ve špatný okamžik. Nebo ještě možnost že ti tam toho benzínu teče hodně a nestíhá to spalovat. A to už by mohla být velká hladina v plovákovce,nezastavující jehlový ventil,ucpaný filtr vzduchu a nebo tam máš nějakou trysku která je moc velká
Datum: 06. června 2010 17:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 předstih, neseřízená hladina v plovákovce,moc velký odtrh na svíčce,ucpané trysky třeba
Datum: 06. června 2010 16:40
 Dobrý den.Prosím Vás mám takový dotaz..  když chci vyčistit nádrž na mustangu tou kyselinou citronovou .. tady jednomu ste radili vymačkat pár citronů.ale může to být kyselinou citronovou v prášku ? a kolik toho nebo jak s tím ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 13:02
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Jak napsal JAWA_ceZetak: vyleješ do kanálu a buď to necháš tak a nebo to můžeš vylít dvousložkovou epoxidovou barvou
Datum: 07. června 2010 13:02
 no co bys s tím pak dělal....vyleješ do kanálu
Datum: 06. června 2010 22:24
 aha.to jsem ani neveděl že mám 8l.nádrž.  takže mám koupit 800 g kyseliny citronové.A co se potom s tím dělá ? udělám toto nechám to třeba přes noc a pak co s tím? Děkuju moc ....
Datum: 06. června 2010 22:02
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Mustang má nádrž 8 litrů a voda by měla být dost horká, vřelá voda z konvice by byla nejlepší a pak tu nádrž obal např. nějakýma hadrama, aby zůstala co nejdéle tepná
Datum: 06. června 2010 20:18
 no u mustanga je nádrž 8 litrů.....horkou vodu můžeš třeba i z kohoutku
Datum: 06. června 2010 19:10
 jawa- díky moc.ale colu tam lít nebudu to je hhrozná škoda.. 
kony - já mám mustanga tam je myslím 5 l.nádrž ale nevím.ok díky moc ...a zalít vřelou vodou z konvice to můžu?
Datum: 06. června 2010 18:59
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Na litr vody by mělo být 100g kyseliny citronové, takže na celou nádrž budeš potřebovat cca 800g kyseliny (nádrž má pokud se nemýlím 8 litrů)
Datum: 06. června 2010 17:42
 nestane se nic..je to prakticky to co si dáváš do čaje..... uplně stejné antikorozní účinky má coca cola
Datum: 06. června 2010 17:14
 no to ted nevím kolik je obsah sáčku.ale právě se ptám už ted at to můžu zítra koupit.Takže toho můžu dát klidně víc.Snad se tomu nic nestane.Děkuji moc
Datum: 06. června 2010 16:27
 rozhdně kyselinu v prášku... no dej tam toho kolik chceš...nádrž ti to nesežere...jaký je obsah jednoho sáčku? když tam dáš dejme tomu 200g tak se nádrži nic nestane... normálně to tam nasyp, zalej horkou vodou do půl nádržem protřep, zalej horkou vodou do plna, zavři ji, zabal do peřin a nech to tam do druhého dne.
Datum: 06. června 2010 16:21
 hoj.prosím vás mám nové pístní kroužky.jezdím na Special a mažu M2T . jak mám ted mazat .? a kolik je to prosím ml oleje do 1l benzínu..? díky moc (jawa23)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 15:21
 n3rv:  kontroler WC  pekne ty
Datum: 07. června 2010 15:21
 Pristup k pc sem mel od 5let,od 7 ke kamosovi na net a od 8 u sebe tak tady moc nepoucuj...
Datum: 07. června 2010 15:21
Datum: 07. června 2010 7:01
 Diesel: ty jsi z první třídy? A to tvoje "hoj" je co ?  takhle se 26 letej chalan nechová tak jak se tu ukazuješ ty !
Datum: 07. června 2010 6:59
 diesel: tak jsi na omylu, ne? dneska má na net přístup i 5ti leté dítě.
Datum: 06. června 2010 22:25
 n3rv : ty jsi z první třídy? jakesi LOOL ty si asi hodně zpět že?
denzileck : si myslis že mi je 10 ? tak jako nevím no jestli si měl v 10 přístup k internetu atd...?to si tě rodiče neumí pohlídat?
kolecko : díky....pobavit tě to mohlo ale asi ses pobavil omylem....
Datum: 06. června 2010 22:12
 Do prkna hoši.Takové hádky tady? jsem tady nový a co tu nevidím? to jsem nevěděl že to tu tak chodí...  snad je to výjmka...
Datum: 06. června 2010 22:07
 diesel: klid hochu...poradit chceš ty, tak se podle toho chovej...když budeš každému nadávat tak se nediv...jinak na záběh kroužků bych ani víc oleje nedával, jenom prvních pár km jel volně...btw to s tim kontrolérem letadel mě fakt pobavilo
Datum: 06. června 2010 21:07
 Diesel:ovladej se trochu,mel si rict neco vic treba atomovy technik ne nakej leteckej kontroler stejne ve 10 letech nemuzes bejt ani jedno..
Datum: 06. června 2010 20:30
 Máš moc bujnou fantazii Diesele
Datum: 06. června 2010 19:25
Datum: 06. června 2010 19:23
 jestli jsi letecký kontrolér tak už tuplem musíš umět perfektně počítat
Datum: 06. června 2010 19:22
Datum: 06. června 2010 19:21
 n3rv - já sem s motorkama nikdy neměl nic společného ... a kdybych měl nízké iq tak asi nejsem kontrolér letadel... takže sorry ale to je moje věc.. ! a kyž neporadíš tak co tu zase machruješ ..
Datum: 06. června 2010 19:02
 diesel: na to že ti je 26 tak nevíš kolik nalít oleje do benzínu ?  Asi máš hodně nízký IQ když zakládáš nový vlákno xD
Datum: 06. června 2010 17:43
 Jo děkuji moc...(alepson někdo kdo poradí)
Datum: 06. června 2010 16:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 hoši už se tu zase vyskytuje hádka.(diesel): Normálně si třeba odlej 3 litry benzínu do kanistru a dej tam jedno deci oleje to máš poměr 1:30. No a když máš třeba ještě víc benzínu třeba ještě 3 litry tak dej zase 1 deci oleja. Když máš jenom třeba rovných 5 litrů benzínu tak tam dej 1 a půl deci oleja zhruba. Ale m2t nedávej. Dávej na záběh radši mogul TSF nebo červený STIHL nebo do křovinořezu
Datum: 06. června 2010 16:37
 jestli máš apon trochu rozumu tak se na M2T....a proč bych měl kupovat nové origo věci draze? v servise kde sem dělal mám pořád známe a origo nové díly i oleje mám za babku  ...
Datum: 06. června 2010 16:24
 to už tě neemusí zajímat odkud to já beru ... ! protože vy tady ste dost blbí na to aby jste všechno kupovali za drahé peníze.ale když trochu zauvažuješ tak je mnoho dalších způsobů jak mít originální a nové věci za babku ... ale to asi není ještě pro náctileté ..
Datum: 06. června 2010 16:20
 jo a mimochodem když si přečtu zpětně tvé příspěvky tak ehm ehm.....kolik ti je doopravdy?  tomu číslu 26 které sis sem napsal po té co sem ti sem napsal se nedá věřit
Datum: 06. června 2010 16:18
 ty to kupuješ ve spešl lahvičkách?
Datum: 06. června 2010 16:16
 to bylo sabší kamaráde. stupnice tam klidně můžou být. ( možná tak na orig. lahvičce)  a já to nemám v orig. lahvičce.
Datum: 06. června 2010 16:15
 diesal k psychoušovi bys měl jít ty....a ted z tebe udělám osla...když mažeš M2T tak na každé lahvičce od M2T je vyznačena stupnice s mazacím poměrem
Datum: 06. června 2010 16:13
 kolik že ti je ty hajzlíku ? nevím koho tady poučuješ ! a ty nemáš rodinu že se neumíš slušně chovat ? vaše rodinka by měla zajít k psychyatrovi ! aby tě naučili slušnému chování . ! tak proč tu píšeš když stejně nikdy neporadíš jen se umíš navážet !
Datum: 06. června 2010 16:12
 Když ti každej radí něco jinýho, koukni se do příručky. Pokud ji nemáš, google snad použít dokážeš. Kolik do litru si už snad spočítáš sám. Jestli tohle nezvládneš, uvažuj o přestupu na specialní školu. Nadávkama nic nevyřešíš. To tak maximálně ostatní naštveš.
Datum: 06. června 2010 16:09
Datum: 06. června 2010 16:06
 aby ses neposral smrade.na co si to hraješ? tak když ti jeden napíše 40ml a druhý 25 ml tak to je trochu rozdíl ne asi? kokote jeden ! klidně mi tady dej co chceš smrade jeden nactilety ! běž si raději napsat ukoly !
Datum: 06. června 2010 15:54
 ty vole si spadl z marzu nebo co? OMG už ses ptal a bylo ti odpovězeno 40ml oleje na 1 L benzínu!!!!! to jsi takový osel že to nepochopíš nebo co????
Datum: 06. června 2010 15:40
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 rekl bych tak 1:25.
Datum: 06. června 2010 15:39
Jméno: Honza
IP: uživatel590
 zdar ,chtěl bych se vás zeptat jestli můžu jet po dálnici s motorkou čz 125/476 má v dokladech 90km/h ale ptám se proto a ted se mě nesmejte jestli si musím koupit dálniční známku?Podle me je to blbost ,v autoškole me nenapadlo se na to zeptat ani učitel nás to neučil.sorry za hloupý dotaz a díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 21:44
Jméno: Honza
IP: uživatel590
 Jo dik za odpovedi,jinak na dalnici je nejnižší rychlost 80km/h!,
Datum: 06. června 2010 21:44
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 No pokud vím tak když chceš s motorkou na dálnici, tak ti to musí jet nejmín 90 km/h na rovince. Jen kamiony mají nejnižší rychlost 80 km/h
Datum: 06. června 2010 20:40
Jméno: Jakub
IP: uživatel7322
 na dalnici muzes pokud ti ta číza na rovině vytáhne 80km/h,a známku v ČR napotřebujes,a pro posmevacky,například v Rakousku známku na motorce mít musíš!
Datum: 06. června 2010 19:34
 na motorce známku nepotřebuješ....kam by si ji jako vylepil?
Datum: 06. června 2010 15:41
 Zdar draci, jak mám vyndat ložiska na rozetě? Mám dvouložiskovou. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 15:13
|



|