česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1179  1180  1181  1182  1183  1184  1185  1186  1187  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás.ptám se asi po 4 jak kok..ale já už z toho jsem . jak mám PROSÍM nastavit předstih na mustangu? díval jsem se na google atd.a skoro pokaždé jsem to našel nějak jinak...:-( omouvám se že se furt tak blbě ptám ale je to pro ě důležité. prosím nějak nejjednodušeji.mám cigaretové papírky tak třeba s nima ale nějak jednoduše.díky moc a ještě raz se omlouvám ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dikym moc.a ještě jednou se omlouvám ..
 
 
Datum: 02. června 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel9566    
čus. Je to jednoduchý. Dej si píst do horní úvratě a kladívka musej bejt sevřený (žádnej cigaretovej papírek), pak otáčej klikou do leva až klesne píst o 1,7 mm a v tomto okamžiku musej rozepnout, pokud ne tak pootoč zapalováním .
 
 
Datum: 02. června 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
napiš mi na icq 463-310-564 a já se ti to pokusím vysvětlt jako člověku který má iq 45
 
 
Datum: 01. června 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako já to beru.mi je to vcelku jedno.akorát me to zaskocilo.ale v pohode nemyslel jsem to nejkaa zle nebo tak.jen mi trosku ujely nervy protoze u fichtla sedim kazdy kazdy den alepson nejmene 3 hodiny.ale proste sem chytl nerva protoze to nastavovani toho zapalovani uz me dost ser.. protoze to je jedn a z veci ktere proste fakt nemuzu pochopit a jeste zvlast kdyz to kazdy pise jinak.ale v pohode...
 
 
Datum: 01. června 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
zajici tos řekl nádherně :-) :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diesel-mlc,taky na tebe mam svuj nazor..ja ti nic spatnyho nerek a jawas taky ne,ma pravdu..ja kdyz zacinal se svoji nulapetkou po dedovi,na vsechno sem prisel sam,o tomhle pokecu sem se dozvedel az pozdejs...stacilo se zeptat starsich (deda,nevlastni tata,strejda) kazdej spravnej vesnican delal v mladi pionyra..a kdyby nahodou ne tak i tak nic nezkazis tim,ze si sednes a prozkoumas to jak to funguje..ja sem absolutne nechapal funkci 2T motoru a vubec sem nevedel na co tam ty kanalky sou..tak sem vzal do ruky valec a koukal a zkousel sem si ukazovat kudy putuje smes...a prisel sem na to...stejne jako ty,kdyz si sednes k zapalovani a kouknes na to,pochopis jak to funguje..taky k tomu musis mit cit a lasku,bez toho to nejde..a pokud ses na to antitalent,nema cenu s tim zacinat..ten kdo si umi akorat sednout ke kompu a radit se jak ma vyndat svicku ( neni to tvuj pripad ale takovej dotaz sem taky videl ) tak to neni motorkar,fichtlar ani jawar..staci se pozastavit,omrknout to a zamyslet se a hned to pude..a ne prijit,rict-nejede to du napsat na pokec...!!!! ;-) hadej se se mnou jak chces,ale z praxe ti reknu ze mam pravdu,po chvili spekulovani na to aspon z poloviny prides
 
 
Datum: 01. června 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doprd... vy ste příjemní jak vřed! člověk chce pomoct a místo toho tady akorát urážíte a myslíte si jací nejste velcí borci že tomu hodně rozumíte..! měli by ste být spíš rádi že lidi mají zájem sem chodit že tady poradí.ale vy je tak akorát odradíte ! vzpamatujte se !
 
 
Datum: 01. června 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel9464    
cau hosi je to pravda ja jsem sem kvuli tomu prestal chodit porad nehaze jiskru,jak zvysit vykon a tak hele za me nic takovyho jako fichtl kramek nebylo a jezdilo to tak si prosimte sidni na prdel a chvilku na to zapalovani čum a mozna ti dojde jak to pracuje
 
 
Datum: 01. června 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau,je tady plno starsich zkusenejsich draku..ale uz je zacina unavovat psat to porad dokola,me taky..neber to spatne,neni to myslene proti tobe!!!ale kdyz se za tejden zepta 5 lidi jak nastavit predstih tak ono unavi sem porad vymejles slohovku s postupem....chtelo by aby sesa zalozil rubriku s navodama a tam by se dali jenom navody co by fakt pochopil uplne kazdej!!! :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to takhle: v karterech u magneta i v tom víku sou 2 takový prolisy (nahoře a dole), takže natoč magneto tak aby v nich seděly ty cívky a utáhni to. Pak si dej píst do polohy v jaký chceš mít předstih , povol šroubek kontaktu, vraž mezi kontakty ten cigaretovej papírek (radši 2x přehnutej) a zase šroubek utáhni. Pak zkontroluj jestli sou kontakty při největším otevření něco kolem 0,4 mm od sebe... mělo by to sedělt
 
 
Datum: 01. června 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo odtrh mám.ale jak jako vyjet píst? to mám zdělat celý válec?mám ted dole hlavu..tak co ted?hlavu mám dole a odtrh nastavený....jak dál?
 
 
Datum: 01. června 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak odtrh nastav normál od oka aby to bylo tak 0,5mm no a potom pootáčej tím šroubek ktrerým je uháhlá vačka a když se ti začnou otevírat kladívka tak píst musí vyjen jen o cca 1,6 mm...a jestli ti vyjede třeba o 3 mm tak povol ty 2 šrouby co drží stator a pootoč celý stator a zse vyzkoušej o kolk mm ti vyjede píst když se začnou otevírat kladívka..a takhle pořád dokola dokud nedocílíš ten zprávný předstih
 
 
Datum: 01. června 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, když zmáčku spojku, zařadím jedničku a začne to odjíždět, aniž bych spojku povolil, můžu uškodit něčemu v motoru. Při řazení to nerachotí, jenom to standartně "lupne". odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: sevca6254      IP: uživatel12135    
povolit nebo dotahnout tetka nevim ale bude to ok
 
 
Datum: 06. března 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosímtě si myslíš že to nic nevydrží mě to takhle blblo 2 roky a převodovce nic nebylo tato vydrží akorát automat mě zlobil ale ten měl dost už předemnoo co to měl člověk.Jinač zkus dotáhnou spojku o něco a jezdí normálně dál
 
 
Datum: 04. června 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
já bych akorát seřídil spojku a dále na to pral :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
hodne rychlo zničíš spojkové lamely
 
 
Datum: 01. června 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak dobré to určitě není...
 
 
Datum: 01. června 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Špatné spojkové lamely,nebo málo oleje v převodovce.
 
 
Datum: 01. června 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci.Mám doma ČŽ 150 kejvačku je to z roku 1955 a motor je tam v háji chtělibysme tam dát s kámošem motor ze 175 (kulatý).Co myslíte šlo by to ?Foto můžu poslat jedině přes icq .Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
hele mě se podařilo nacpat motor z jawy čz 175 do kostry jawa 250 sice to tam nedrží zrovna nejlíp (protože ten motor 175 byl překvapivě větší než originální motor z 250)ale drží.Dále jesště záleží jestli tu 150 mají do terénu(což doufám že ne protože to by byla pohroma takovyho veterana ničit) jelikož já silne pochybuju že ty original plechy z 150 budou passovat na 175 motr, já to do terénu mám a prozatím si nestěžuju :-) :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9562    
 
 
Datum: 01. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9562    
tak si ty motory postav vedle sebe a konecne ti snad dojde o cem sem psal.....asi jako kdybys rval do trabanta motor z golfa
 
 
Datum: 01. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
on to myslel tak , že bychom tam dali na tohle léto motor ze 175 a přes zimu zase našetřili a udělali GO toho motoru ze 150 :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To radši prodej do dobrejch rukou a kup si originální 175, s trochou štěstí na tom ještě vyděláš.
 
 
Datum: 01. června 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9562    
cz 150 mela specifickej motor a k nemu specificky tvarovanou plechařinu....motor z cz 150 a 175 je uplne jiný a myslím ze ani pasovat bez prevareni ramu nebude. Sezen motor jiny a nebo cz 125....na burze se dá sehnat za pár korun...
 
 
Datum: 01. června 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Čus hoši hele jak vyndam a pak zase dam pístní čep ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyrob si vytlačovák pomocí závitové tyče, pár matek, širokého trubkového klíče, pár podložek a lina. Taky jsem tak ten pístní čep vyndal, ale musíš se pak trefit, až ho budeš dávat zpátky.
 
 
Datum: 01. června 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
až sundáš válec tak u toho čepu jsou tzv: segrovky ty pružinky v tech drážkch.vyndej ty segrovky a ted zkus jestli ho vytačíš prstem,pokud né zkus to jekmně s citem vyklepat treba nejakym sroubem....
 
 
Datum: 01. června 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry: píst dáš do trouby
 
 
Datum: 01. června 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestliten motor už má něco najeté tak ho vytlačíš prstem. Nový pístní čep do nového pístu musíš usadit tak že píst okolo těch dír rozehřeješ horkovzdušnou psitolí a nebo dáš píst do troubky a čep tam pak taky natlačíš prstem. Ale musíš rychle než se nahřeje i čep a taky se rotáhne
 
 
Datum: 01. června 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
Čau čim to je že mě něco cinká ve valci u jawa 21 zbušoval sem hlavu aby dobre těsnila http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html nastadil jsem valec na pist nastartoval a za čalo cínkat ve valcí čím to je dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Hoď mi na to odkaz ...díky.
 
 
Datum: 01. června 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bude špatné bronzové futro na ojnici.
 
 
Datum: 01. června 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Něco podobnýho mám aj já dělal jsem to taky...zkoušel sem to 2x za sebou dělat a vždicky to cinkalo....podle mě to bude asi ten pístní čep...kdo ví jestli to není originál co mám...ale nějak mi to nevadí.
 
 
Datum: 01. června 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me si dal spatne ty krouzy do zamecku
 
 
Datum: 01. června 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel5056    
Mě šlo aji střašne těško startovat.
 
 
Datum: 01. června 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je nekolik moznosti...bud je vyrachtanej cep,vybehany krouzky,vyrachtana klika...nebo si nejak spatne nasadil krouzky do zamecku a silou si tam narval valec...moznosti je mnoha....
 
 
Datum: 01. června 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
mám na čz 175/450 4 výbrus a kámoš mi říkal že tam mám před tím než tam dám píst stříknout trochu wd nepoškodí se t nějak ? mám strach že se mi to wd připeče nějak v tom válci :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9569    
Nepřipeče ce nic :-) ono se to maže hlavne kvuli toho,že jak ten motor poprve nakopneš aby nešel "nasucho" než se poradne promaže směsí :-)
 
 
Datum: 02. června 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo je to lepší. Když nasazuješ suchý píst a kroužky do čerstvě vybroušeného válce který je zevnitř suchý tak to je takové nepříjemné nebo jak bych to popsal:-D prostě doporučuji to máznout,taky používám WD ve spraji. Postříkám s ním píst i kroužky a válec taky postříkám zevnitř a ještě před startem motoru naleju do klikového prostoru tak pul deci benzinu s olejem 1:25 a párkrát to prošlápnu až pak to teprve nakopnu
 
 
Datum: 01. června 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9561    
stříknout tam můžeš klidně i motorovej/převodovej olej, je to kvůli tomu, aby se ti píst do válce lépe nasazoval, ničemu to neuškodí
 
 
Datum: 01. června 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
čau chtěl sem se zeptat jakou mám vzít černou barvu na nádrž na čz 175/450 a popřípadě jak to mám nastříkat protože pistol doma nemáme a všude čtu že štetcem je to horší jak sprejem navíc mám strach že se mi to oloupe ještě sem moc nelakoval jenom kolo a to se mi oloupalo fak během 2 týdnu :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: Kvakovcan      IP: uživatel5480    
Ja som si to urobil sprejom a vyzerá to dobre
 
 
Datum: 04. června 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9561    
jestli ti záleží na tom aby to vypadalo hezky, nejlepší bude poslat to do lakovny.. doma bez pistole to hezky neuděláš
 
 
Datum: 01. června 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
ahoj lidi mam čz 175/450 a na aukci sem koupil zadní madlo repliku a kdyš sem přišel k zetce tak to madlo co je naní je tam snad přinýtované nebo co moc se mi to nechce řezat nevíte jak to sundat nějak normálně ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
ten nýtek provrtaj. Ale do vrtacky dat mensi vrtak nez je nytek, radsi :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel9560    
čau lidi,prosimvas nevite někdo o nějakym e-shopu kde bych sehnal dily na dandynu 125 ? zde jsou jenom nějaký potřeboval bych vačku atd... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás.na mustangu jsem vymenil pístní kroužky.kompresi to má .ale zdá se mi že to tak nějak hodně ,,bublá´´´jako nestartoval jsem to protože nemám benzín ale jak jsem to protočil na sucho tak to hrozně bublá.je to možné že to je tím : než jsem tam dal píst tak jsem do válce stříknul trochu WD-40. poradili mi to v obchode.nebo myslíte že to je dobré? nemůžu to totiž ani nastartovat jednka kvůli toho benzínu a jednak musím ještě upravit předstih a odtrh.. a ještě jak poznám že mám správný odtrh? asi tak že se mi to podaří nahodit že ? :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nooo.mam mustanga a potřeboval bych to.ale prostě vůbec nevím jak na to.všude to je nějak jinak napsané ... :-(
 
 
Datum: 01. června 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: ...............      IP: uživatel9157    
souhlasím předstih mě taky čeká, tak si to musim nastudovat na jawa-50 + příručka kdyžtak se zeptam tady :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobře.díkymoc.takže to sem rád že to tak má bublat..:-D no ten predstih mi trochu dela problem protoze to je vsude jinak napsane...
 
 
Datum: 01. června 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9561    
bublá to nejspíš tim, že tam jsou nový kroužky a tudíš větší komprese a větší tření o válec. WDčko s tim nemá nic společnýho, ničemu neškodí. Předstih a odtrh si překontroluj, případně nastav podle příručky, neni na tom nic složitýho (předstih cca 1,7mm před HÚ, odtrh kladívek v HÚ má být 0,4mm)
 
 
Datum: 01. června 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
čau lidi mám origo nádrž s krásným chromem ale je tam celkem dost tukancu nevíte jak to odstranit ? napadlo mně že by to šlo nějak tlaknout kompresorem ale nejsem si jistý jestli mi to ten chrom neponičí poradte pls :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: 1005a7a      IP: uživatel9706    
No nejlepší je vzít kus železa a vyklepat to - zevnitř, jak jinak....pakárna, ale de to!
 
 
Datum: 17. června 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
jj sou na chromu
 
 
Datum: 01. června 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
estli to neni na chromu, tak normalne překitovat, a etsli to máš na chromu, tak nevim :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
jako ty ťukance su na chromu nebo mimo chrom?
 
 
Datum: 01. června 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši prosím vás je dobré když mezi kladívkama lítá jiskra? vím že tam má být :-D ale já ju mám docela tu jiiskru velkou.skoro jak na svíčce ...může to taky být? a jestli jo tak mám předstih i odtrh správně ne? díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc... :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Kondík je 100% v pořádku...mě tam lítala jiskra jako prase protože byl velkej odtrh...dal jsem menší a bylo to oK.
 
 
Datum: 01. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to vadí poznáš až když to chvíli po rozjetí zdechne :-D páč se kontakty opálí 8-) pokad máš dobrej kondik tak by se to nestane...
 
 
Datum: 01. června 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mela by se alespon ta mala jiskricka ukazat po kazdem salpnuti? a je lepsi teda když tm ta jiskra je mensi jo ? protože když ju dám menší tak se mi neukáže u každého prošlápnutí ....
 
 
Datum: 01. června 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9561    
uvedu to na pravou míru. jiskra mezi kladívka by být NEMĚLA, je to negativní jev (opaluje kontakty kladívka), nicméně pokud je hodně malá, ničemu to neškodí. jednou z fcí kondenzátoru je eliminovat jiskření mezi kladívky, takže pokud to tam hodně jiskří, je na vině právě špatný kondenzátor. jinak osobně mam 2 fichtly a čezetu, a ani na jednom stroji mi mezi kladívky na volnoběh nic nejiskří.
 
 
Datum: 01. června 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mates: kurnik tolik se v tom a hlavne v te elektrice nevyznam.ale hosi prosim vas nemate nekdo nejakou fotku neboneco jak to ma byt ta elektrika vevnitr? mi se zda ze tam mam hodne moc kabelu.a na druhem fichtlu mam asi skooro o pulku mene..:-( nevim jak to ma byt nebo jak....
 
 
Datum: 01. června 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel9560    
taky to může být přehozenýma cívkama v zapalku....na jiskru ti jdou 2 a má tam jít jedna (cívka) a 2 cívky mají jít na světlo klakson atd....zkontroluj si to
 
 
Datum: 01. června 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je to dobre ze je tam jiskra..ale nesmi byt velika....jinak ja si myslim ze je to tim kondikem...koupil bych novej
 
 
Datum: 01. června 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel9333    
hele to ti neporadím.. myslím že kondíkem to není, ale odtrhem...na mé 555ce též lítaly jiskry mezi kladívkama jako blázen, úplně to bylo slyšet jak ty jiskry překakujou, kondík mám novej, nakonec to bylo odtrhem.. měl sem ho velkej jako kráva....
 
 
Datum: 01. června 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže mám vyzkoušet jiný kondík jo? ale jinak to je dobré né že tam je jiskra ne? díkky
 
 
Datum: 01. června 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám to samé a kondík je asi dobrej, protože když ho odpojím, tak jiskra na svíčce neskočí.
 
 
Datum: 01. června 2010 9:30
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9559    
máš špatný kondenzátor :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 7:59
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hosi je to tak nebo je to blbost?takhle jsem to nasel na netu... ... ? budeme pootáčet šroubkem na vačce tak,až píst vyjede do horní úvrati,aby byl za rovno na konci válce.Pak vezmeme posuvné měřítko a naměříme si 1,6 - 1,8 mm(lepší je 1,6) přiložíme hloubkoměř na píst přesně tak, aby se dotknul.Jestliže je píst v horní úvrati 1,6mm,tak se podíváme jestli je otevřené kladívko.Pokud ne povolíme příchytky statoru a pootočíme s ním,aby se kladívko otevřelo,ale musíme dbát, aby se nám neposunul píst.Potom zkontrolujeme jestli je otevřené kladívko,když je píst před horní úvratí 1,6-1,8. Potom už s ničím nehýbejte.Nasaďte hlavu a dotáhněte ji křížovým způsobem.Pak našrubujte svíčku a máte to hotové odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ooo.díky moc ..idu to vyzkouset.díky ....:-)
 
 
Datum: 01. června 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
kdyz uz sundam hlavu... tak se to snazim trefit co nejbliz... treba i ty 2mm tamnastavim..nasadim hlavu... a v tomhle momente uz nejsi daleko od pravdy.. :-) pak uz jenom... malinko soupnu zaplovani do leva.. dotanu nakopnu... plnej kotel.. pokud krouti jak blazen.. bez toho aby vynechal nebo strelil... tak mam hotovo.. pokud mi chytne na poprve.. ale nejde vytocit.. tak zase soupnu... dotahnu... nakopnu.. plnej.. pokud toci jak blazen... naskocim projedu.. pokud jede dobre.... nasadim vycko a halloooo :-) vcera jsme jsem delal kamosovi CZ 175... no a ve vysokej otacka mu nechtel jet.. vynechavala.. atd.. ikdyz chytala bezkonkurencne na prvni slapnuti :-) tak mi rikal at se mu v to nehrabu.. ze je rad.. ze mu to aspon takhle chyta :-) nic... sundali jsme to... a nameril jsem predsti 5mm:-D to byla pecka :-D tak sme to dali na tech 2,9 3,0mm... a tez chyta na poprve.. a jede. jak blazen :-)tak at se dari :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl. : díky moc. jo já vím taky bych to napsal jinak.ale to je zkopírované z netu .. ale je to teda tak.to je dobře.díky moc péro : já mám hlavu dole a tak to chci nastavit přesne.ale jinak díky moc ...
 
 
Datum: 01. června 2010 7:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
možná bych se na to víc vy*ral ...prostě až se ti začnou otevírat kladívka tak strč do díry místo svíčky úzkej šroubovák až na píst a ten ti pak musí vyjet o těch 1,6-1,8mm (samozřejmě od oka..) tak to šteluj tak dlouho , dokud toho nedocílíš...
 
 
Datum: 31. května 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je ok...ale mozna bych to napsal vic čecha...
 
 
Datum: 31. května 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hosi.vymenil jsem pístní kroužky , všude dal nové těsnění,nastavil odtrh na 0,4mm a předstih na 0,05mm.ale nezkoušel jsem to nahodit protože jsem fakt nestíhal.kompresi to má ale zdá se mi že to tak jaksi hodně ,,bublá při nakopávání (nakopával jsemt o za sucha).no a mělo by to jet ne?a este se chci zeptat kdyz nastavuju predstih a pootáčím tím zapalováním tak mi se pootáčí zároven i kladívko s kontaktem..? tak jak to mám udělat?protože to zapalování je takové jakdyby volné a když ho pozvednu nahoru tak je to jinak atd....je to jawa 50 mustang......díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bfu:není lepší začít odtrhem?
 
 
Datum: 01. června 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
úplně nejjednoduššejc jak to de: v karterech u magneta i v tom víku sou 2 takový prolisy (nahoře a dole), takže natoč magneto tak aby v nich seděly ty cívky a utáhni to. Pak si dej píst do polohy v jaký chceš mít předstih , povol šroubek kontaktu, vraž mezi kontakty ten cigaretovej papírek a zase šroubek utáhni. Pak zkontroluj jestli sou kontakty při největším otevření něco kolem 0,4 mm od sebe... mělo by to sedělt :-D:-D
 
 
Datum: 01. června 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jej.v pohodě neřešte to .! v pohodě... :-D :-D radči mi už konečně řekněte jak to má být .. :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeje :-D ty si tady mustangisto :-D tak to se hrubě omlouvám :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
hoši už to tu zase začíná ty urážky apod. prosím bez urážek apod.
 
 
Datum: 01. června 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha díky s tím idiotem si me uklidnil :-D v pohode pohoda.beru to.. :-) ale byl bych radci kdyby si mi napsal jak to mam udelat.. :-P :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo jasný...já tě nijak neurážím...jen sem napsal že tu byl podobnej "maniak":-D jako ty....ale on nebyl maniak..to byl přímo idiot
 
 
Datum: 01. června 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo já vím beru to.. :-) ale jako zas nadruhou stranu jsem začátečník s fichtlama a čekal jsem že se tady něco dozvím a hlavně to co budu potřebovat.ale zase si myslím že mám lepší a chytřejší dotazy jako někteří co tady pííšou jestli neznáme nějaké songy..atd... :-D prostě sem čekal že mi poradíte no a né že budete urážet a dělat si prdel z těch co třeba začínají...ale já to beru v pohodě.jen sem se ptal jestli je to špatně když mám mezi kladívkama jiskru velkou asi jak na svíčce.a jesti by to mělo chytnout když tam jiskra je... to je celé ..
 
 
Datum: 01. června 2010 10:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic proti tobe diesel...ale tvejma otazkama mi pripominas jednoho kluka co tu nedavno taky psal takovy "blbosti" jako ty :-D :-D....nevim jestli znas mustangistu :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 8:02
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ha ha ha ha :-D :-D v pohode. dobré no ale jak to mám jako nastavit když s emi to hýbe zároven?mám povolit kontakt...?
 
 
Datum: 01. června 2010 7:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je normalni,kdyz jsou ty kladivka na statoru a chces pohnout statorem tak je jasny ze se budou hejbat s nim :-D to je jako kdyby si rek,ze si mel nakreslenyho panacka na papire a kdyz si chtel pohnout papirem tak ten panacek se pohnul taky.... :-D:-D
 
 
Datum: 01. června 2010 6:43
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jasné.myslím jako mezi kontaktem.. :-P dělal jsem to pomocí cig.papírku.ale nejde mi to vůbec... porad prosím jak to mám jako udělat..? mi se hýbou aj ty kontakty právě..:-(
 
 
Datum: 31. května 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih má být kolem 1,6mm a né 0,05mm :-D
 
 
Datum: 31. května 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,na cestovku už sem najel 113 km,lehounce na pul plynu....asi po 70 km...sem tomu začával dávat jen trocha do otáček...max na 5 vteřin na jedničku nebo dvojku,trojku,Začíná to postupně povolovat a jede to parádně....chtěl jsem se zeptat,jestli už ted muzu davat tomu trocha vic zabrat....aby sem pak po zajeti tomu nejak neuskodil,a neztratil timto predcasnym vyhanenim do otacek vykon.Nebo mam furt jezdit lazo plazo na pul plynu a obcas to vyhnat? Dík...jak jste to treba zajizdeli vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D takto si rozbiju držku ne? :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když vypneš zapalování,necháš tam rychlost a dáš plyn naplno tak motor už sice spalovat n ebude ale ten benzin se vzduchem sát bude neustále a tím se motor ochladí. Ovšem připrav se že když to zapalování zase zapneš tak ti z výfuku vyletí liša a práskne to :-D :-D ale toho se neboj to je vpořádku :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj díky...ale to vypnou zapalovani a pridat plyn at se to ochladi cerstvou smesi...sem nejak nepobral :-D....nemohl by si mi to pls nejak lip napsat ? :-).... a poslozku na jehle mam po celou dobu na tretim zarezu
 
 
Datum: 01. června 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9561    
mazal bych mozna jeste trochu vic (1:20-1:25 a jehlu co nejvejs) a klidne uz to muzes zacit (s citem!) vytacet, ale poslouchat pri tom motor a kdyby to nahodou zaclo vadnout tak ihned vypnout zapalovani a pridat plyn at se to ochladi cerstvou smesi
 
 
Datum: 01. června 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj jasny no...jasne ze primazavam mazu 1:30 nebo tak nejak polosintetikou esso 2t special....ale em to proste skadli tam nekdy ten plnej na chvili dat...
 
 
Datum: 31. května 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9531    
Ja bych jestě přimazaval a jezdil jak rikas lážo plážo a sem tam to vytocil aspon do tech 200 najetych kilometru a pak už tomu mužes davat.
 
 
Datum: 31. května 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: Guest      IP: uživatel7706    
Čau Draci,mám takovej problém,když sem nastavil předstih na 1.7,když jsem přidal plyn tak to začalo vynechávat.když sem tam dal ještě menší tak to vynechávalo i ve volnoběhu.tak sem tam dal velkej předstrih a to už to nevynechává.jde to do otáček,ale nemá to sílu.nevíte čím to je že mi tam nejde dát normální předstih a vynechává to ? Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: sysel      IP: uživatel9556    
hammerfall- hearts on fire....
 
 
Datum: 31. května 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to me posol bulvu...ta se mi ale nejak zalibila,...hned si ji jdu stahnout...skoda ze se neda stahnout aj ten stadion :-D
 
 
Datum: 31. května 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: mi      IP: uživatel5617    
scatman john scatman
 
 
Datum: 31. května 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: michalbo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar, máte někdo zkušenosti s ethanolem E85 ve svém dvoutaktním motoru? Cena toho produktu je celkem přijatelná, kolem 22 Kč/l. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 7:51
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel4718    
Mam. Studeny je krapet linejsi, ale da se to. Nepatrne stoupne i spotreba. Dobre se misi s ricinovym olejem.
 
 
Datum: 30. července 2010 7:51
 
 
 
 
Jméno: michalbo      IP: uživatel9555    
no tak mám ČZ 175/477 a dal jsem trochu bohatší směs akorát a jezdí to normálně, jako na benzín, akorát za studena se tomu nechce, vynechává, netáhne
 
 
Datum: 03. června 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám zkušenosti s vodou.nestartuje,prská to a ucpává trysky.u nás stojí 11 kč kubík
 
 
Datum: 01. června 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
blbě se mísí s olejem, etanol má jinej směšovací poměr se vzduchem - bylo by ještě vhodný dotáhnout většíma tryskama, tím pádem dojdeš ke zvýšení spotřeby a efekt se ztrácí. Můžeš to zkoušet, ale řekl bych práce zbytečná
 
 
Datum: 01. června 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj draci mam dotaz mužu jsi koupit motocykl vyřidit přepis a technickou a pojistku ikdyž ještě na ni nemam řidičak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ja se ptam na to když ta pojistka stoji 300kč tak to je na 3měsice rok nebo kolik?
 
 
Datum: 01. června 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: bzz      IP: uživatel9564    
bez papiru od 18
 
 
Datum: 01. června 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
300 kč a na jak dlouho?
 
 
Datum: 01. června 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me taky jeste 18 nebylo... a sem napsanej jak vlastnik vozidla,tak i jak ó provozovatel vozidla...a stalo me to 250
 
 
Datum: 01. června 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cca 300,- . Záleží u koho...
 
 
Datum: 01. června 2010 6:44
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik stoji pojistka?
 
 
Datum: 31. května 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přepsat na sebe můžeš,ale pojistku jen na osobu starší 18 let,a v pojistné smlouvě můžeš být napsanej jako provozovatel :-)
 
 
Datum: 31. května 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli ti není 18 tak to s tou pojistkou asi nepůjde..ale nevím to jistě
 
 
Datum: 31. května 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Ano.
 
 
Datum: 31. května 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9553    
upresnujem-tycka na veku plavakovej komory a fichtla. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 17:29
 
<  1179  1180  1181  1182  1183  1184  1185  1186  1187  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.06.2025 6:46:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu