Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 prosím vás.ptám se asi po 4 jak kok..ale já už z toho jsem . jak mám PROSÍM nastavit předstih na mustangu? díval jsem se na google atd.a skoro pokaždé jsem to našel nějak jinak...  omouvám se že se furt tak blbě ptám ale je to pro ě důležité. prosím nějak nejjednodušeji.mám cigaretové papírky tak třeba s nima ale nějak jednoduše.díky moc a ještě raz se omlouvám ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 9:11
 dikym moc.a ještě jednou se omlouvám ..
Datum: 02. června 2010 9:11
 čus. Je to jednoduchý. Dej si píst do horní úvratě a kladívka musej bejt sevřený (žádnej cigaretovej papírek), pak otáčej klikou do leva až klesne píst o 1,7 mm a v tomto okamžiku musej rozepnout, pokud ne tak pootoč zapalováním .
Datum: 02. června 2010 8:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 napiš mi na icq 463-310-564 a já se ti to pokusím vysvětlt jako člověku který má iq 45
Datum: 01. června 2010 20:51
 jako já to beru.mi je to vcelku jedno.akorát me to zaskocilo.ale v pohode nemyslel jsem to nejkaa zle nebo tak.jen mi trosku ujely nervy protoze u fichtla sedim kazdy kazdy den alepson nejmene 3 hodiny.ale proste sem chytl nerva protoze to nastavovani toho zapalovani uz me dost ser.. protoze to je jedn a z veci ktere proste fakt nemuzu pochopit a jeste zvlast kdyz to kazdy pise jinak.ale v pohode...
Datum: 01. června 2010 19:41
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 01. června 2010 19:35
 diesel-mlc,taky na tebe mam svuj nazor..ja ti nic spatnyho nerek a jawas taky ne,ma pravdu..ja kdyz zacinal se svoji nulapetkou po dedovi,na vsechno sem prisel sam,o tomhle pokecu sem se dozvedel az pozdejs...stacilo se zeptat starsich (deda,nevlastni tata,strejda) kazdej spravnej vesnican delal v mladi pionyra..a kdyby nahodou ne tak i tak nic nezkazis tim,ze si sednes a prozkoumas to jak to funguje..ja sem absolutne nechapal funkci 2T motoru a vubec sem nevedel na co tam ty kanalky sou..tak sem vzal do ruky valec a koukal a zkousel sem si ukazovat kudy putuje smes...a prisel sem na to...stejne jako ty,kdyz si sednes k zapalovani a kouknes na to,pochopis jak to funguje..taky k tomu musis mit cit a lasku,bez toho to nejde..a pokud ses na to antitalent,nema cenu s tim zacinat..ten kdo si umi akorat sednout ke kompu a radit se jak ma vyndat svicku ( neni to tvuj pripad ale takovej dotaz sem taky videl ) tak to neni motorkar,fichtlar ani jawar..staci se pozastavit,omrknout to a zamyslet se a hned to pude..a ne prijit,rict-nejede to du napsat na pokec...!!!!  hadej se se mnou jak chces,ale z praxe ti reknu ze mam pravdu,po chvili spekulovani na to aspon z poloviny prides
Datum: 01. června 2010 19:23
 doprd... vy ste příjemní jak vřed! člověk chce pomoct a místo toho tady akorát urážíte a myslíte si jací nejste velcí borci že tomu hodně rozumíte..! měli by ste být spíš rádi že lidi mají zájem sem chodit že tady poradí.ale vy je tak akorát odradíte ! vzpamatujte se !
Datum: 01. června 2010 18:51
Jméno: jawas
IP: uživatel9464
 cau hosi je to pravda ja jsem sem kvuli tomu prestal chodit porad nehaze jiskru,jak zvysit vykon a tak hele za me nic takovyho jako fichtl kramek nebylo a jezdilo to tak si prosimte sidni na prdel a chvilku na to zapalovani čum a mozna ti dojde jak to pracuje
Datum: 01. června 2010 18:19
 cau,je tady plno starsich zkusenejsich draku..ale uz je zacina unavovat psat to porad dokola,me taky..neber to spatne,neni to myslene proti tobe!!!ale kdyz se za tejden zepta 5 lidi jak nastavit predstih tak ono unavi sem porad vymejles slohovku s postupem....chtelo by aby sesa zalozil rubriku s navodama a tam by se dali jenom navody co by fakt pochopil uplne kazdej!!!
Datum: 01. června 2010 16:43
 zkus to takhle: v karterech u magneta i v tom víku sou 2 takový prolisy (nahoře a dole), takže natoč magneto tak aby v nich seděly ty cívky a utáhni to. Pak si dej píst do polohy v jaký chceš mít předstih , povol šroubek kontaktu, vraž mezi kontakty ten cigaretovej papírek (radši 2x přehnutej) a zase šroubek utáhni. Pak zkontroluj jestli sou kontakty při největším otevření něco kolem 0,4 mm od sebe... mělo by to sedělt
Datum: 01. června 2010 16:21
 jo odtrh mám.ale jak jako vyjet píst? to mám zdělat celý válec?mám ted dole hlavu..tak co ted?hlavu mám dole a odtrh nastavený....jak dál?
Datum: 01. června 2010 16:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak odtrh nastav normál od oka aby to bylo tak 0,5mm no a potom pootáčej tím šroubek ktrerým je uháhlá vačka a když se ti začnou otevírat kladívka tak píst musí vyjen jen o cca 1,6 mm...a jestli ti vyjede třeba o 3 mm tak povol ty 2 šrouby co drží stator a pootoč celý stator a zse vyzkoušej o kolk mm ti vyjede píst když se začnou otevírat kladívka..a takhle pořád dokola dokud nedocílíš ten zprávný předstih
Datum: 01. června 2010 15:54
 Hele, když zmáčku spojku, zařadím jedničku a začne to odjíždět, aniž bych spojku povolil, můžu uškodit něčemu v motoru. Při řazení to nerachotí, jenom to standartně "lupne".
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 20:39
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 povolit nebo dotahnout tetka nevim ale bude to ok
Datum: 06. března 2012 20:39
 Prosímtě si myslíš že to nic nevydrží mě to takhle blblo 2 roky a převodovce nic nebylo tato vydrží akorát automat mě zlobil ale ten měl dost už předemnoo co to měl člověk.Jinač zkus dotáhnou spojku o něco a jezdí normálně dál
Datum: 04. června 2010 12:29
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 já bych akorát seřídil spojku a dále na to pral
Datum: 01. června 2010 17:33
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 hodne rychlo zničíš spojkové lamely
Datum: 01. června 2010 16:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak dobré to určitě není...
Datum: 01. června 2010 15:51
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Špatné spojkové lamely,nebo málo oleje v převodovce.
Datum: 01. června 2010 15:17
 Čus draci.Mám doma ČŽ 150 kejvačku je to z roku 1955 a motor je tam v háji chtělibysme tam dát s kámošem motor ze 175 (kulatý).Co myslíte šlo by to ?Foto můžu poslat jedině přes icq .Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:31
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 01. června 2010 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel9562
Datum: 01. června 2010 16:47
Jméno: standa
IP: uživatel9562
 tak si ty motory postav vedle sebe a konecne ti snad dojde o cem sem psal.....asi jako kdybys rval do trabanta motor z golfa
Datum: 01. června 2010 16:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 on to myslel tak , že bychom tam dali na tohle léto motor ze 175 a přes zimu zase našetřili a udělali GO toho motoru ze 150
Datum: 01. června 2010 15:58
 To radši prodej do dobrejch rukou a kup si originální 175, s trochou štěstí na tom ještě vyděláš.
Datum: 01. června 2010 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel9562
 cz 150 mela specifickej motor a k nemu specificky tvarovanou plechařinu....motor z cz 150 a 175 je uplne jiný a myslím ze ani pasovat bez prevareni ramu nebude. Sezen motor jiny a nebo cz 125....na burze se dá sehnat za pár korun...
Datum: 01. června 2010 14:54
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši hele jak vyndam a pak zase dam pístní čep ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 15:10
 Vyrob si vytlačovák pomocí závitové tyče, pár matek, širokého trubkového klíče, pár podložek a lina. Taky jsem tak ten pístní čep vyndal, ale musíš se pak trefit, až ho budeš dávat zpátky.
Datum: 01. června 2010 15:10
 až sundáš válec tak u toho čepu jsou tzv: segrovky ty pružinky v tech drážkch.vyndej ty segrovky a ted zkus jestli ho vytačíš prstem,pokud né zkus to jekmně s citem vyklepat treba nejakym sroubem....
Datum: 01. června 2010 14:59
 sorry: píst dáš do trouby
Datum: 01. června 2010 14:42
 Jestliten motor už má něco najeté tak ho vytlačíš prstem. Nový pístní čep do nového pístu musíš usadit tak že píst okolo těch dír rozehřeješ horkovzdušnou psitolí a nebo dáš píst do troubky a čep tam pak taky natlačíš prstem. Ale musíš rychle než se nahřeje i čep a taky se rotáhne
Datum: 01. června 2010 14:42
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:54
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Hoď mi na to odkaz ...díky.
Datum: 01. června 2010 17:54
 To bude špatné bronzové futro na ojnici.
Datum: 01. června 2010 16:49
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Něco podobnýho mám aj já dělal jsem to taky...zkoušel sem to 2x za sebou dělat a vždicky to cinkalo....podle mě to bude asi ten pístní čep...kdo ví jestli to není originál co mám...ale nějak mi to nevadí.
Datum: 01. června 2010 15:20
 podle me si dal spatne ty krouzy do zamecku
Datum: 01. června 2010 14:51
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 Mě šlo aji střašne těško startovat.
Datum: 01. června 2010 14:47
 je nekolik moznosti...bud je vyrachtanej cep,vybehany krouzky,vyrachtana klika...nebo si nejak spatne nasadil krouzky do zamecku a silou si tam narval valec...moznosti je mnoha....
Datum: 01. června 2010 14:21
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 mám na čz 175/450 4 výbrus a kámoš mi říkal že tam mám před tím než tam dám píst stříknout trochu wd nepoškodí se t nějak ? mám strach že se mi to wd připeče nějak v tom válci
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:23
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Nepřipeče ce nic  ono se to maže hlavne kvuli toho,že jak ten motor poprve nakopneš aby nešel "nasucho" než se poradne promaže směsí
Datum: 02. června 2010 22:23
 Jo je to lepší. Když nasazuješ suchý píst a kroužky do čerstvě vybroušeného válce který je zevnitř suchý tak to je takové nepříjemné nebo jak bych to popsal  prostě doporučuji to máznout,taky používám WD ve spraji. Postříkám s ním píst i kroužky a válec taky postříkám zevnitř a ještě před startem motoru naleju do klikového prostoru tak pul deci benzinu s olejem 1:25 a párkrát to prošlápnu až pak to teprve nakopnu
Datum: 01. června 2010 14:47
Jméno: hh
IP: uživatel9561
 stříknout tam můžeš klidně i motorovej/převodovej olej, je to kvůli tomu, aby se ti píst do válce lépe nasazoval, ničemu to neuškodí
Datum: 01. června 2010 14:07
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 čau chtěl sem se zeptat jakou mám vzít černou barvu na nádrž na čz 175/450 a popřípadě jak to mám nastříkat protože pistol doma nemáme a všude čtu že štetcem je to horší jak sprejem
navíc mám strach že se mi to oloupe ještě sem moc nelakoval jenom kolo a to se mi oloupalo fak během 2 týdnu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 11:00
Jméno: Kvakovcan
IP: uživatel5480
 Ja som si to urobil sprejom a vyzerá to dobre
Datum: 04. června 2010 11:00
Jméno: hh
IP: uživatel9561
 jestli ti záleží na tom aby to vypadalo hezky, nejlepší bude poslat to do lakovny.. doma bez pistole to hezky neuděláš
Datum: 01. června 2010 14:08
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 ahoj lidi mam čz 175/450 a na aukci sem koupil zadní madlo repliku a kdyš sem přišel k zetce tak to madlo co je naní je tam snad přinýtované nebo co moc se mi to nechce řezat nevíte jak to sundat nějak normálně ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 14:53
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 ten nýtek provrtaj. Ale do vrtacky dat mensi vrtak nez je nytek, radsi
Datum: 01. června 2010 14:53
Jméno: Mates
IP: uživatel9560
 čau lidi,prosimvas nevite někdo o nějakym e-shopu kde bych sehnal dily na dandynu 125 ? zde jsou jenom nějaký potřeboval bych vačku atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 13:46
 prosím vás.na mustangu jsem vymenil pístní kroužky.kompresi to má .ale zdá se mi že to tak nějak hodně ,,bublá´´´jako nestartoval jsem to protože nemám benzín ale jak jsem to protočil na sucho tak to hrozně bublá.je to možné že to je tím : než jsem tam dal píst tak jsem do válce stříknul trochu WD-40. poradili mi to v obchode.nebo myslíte že to je dobré? nemůžu to totiž ani nastartovat jednka kvůli toho benzínu a jednak musím ještě upravit předstih a odtrh.. a ještě jak poznám že mám správný odtrh? asi tak že se mi to podaří nahodit že ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 16:02
 nooo.mam mustanga a potřeboval bych to.ale prostě vůbec nevím jak na to.všude to je nějak jinak napsané ...
Datum: 01. června 2010 16:02
Jméno: ...............
IP: uživatel9157
 souhlasím předstih mě taky čeká, tak si to musim nastudovat na jawa-50 + příručka kdyžtak se zeptam tady
Datum: 01. června 2010 15:51
 dobře.díkymoc.takže to sem rád že to tak má bublat..  no ten predstih mi trochu dela problem protoze to je vsude jinak napsane...
Datum: 01. června 2010 15:03
Jméno: hh
IP: uživatel9561
 bublá to nejspíš tim, že tam jsou nový kroužky a tudíš větší komprese a větší tření o válec. WDčko s tim nemá nic společnýho, ničemu neškodí. Předstih a odtrh si překontroluj, případně nastav podle příručky, neni na tom nic složitýho (předstih cca 1,7mm před HÚ, odtrh kladívek v HÚ má být 0,4mm)
Datum: 01. června 2010 14:12
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 čau lidi mám origo nádrž s krásným chromem ale je tam celkem dost tukancu
nevíte jak to odstranit ? napadlo mně že by to šlo nějak tlaknout kompresorem ale nejsem si jistý jestli mi to ten chrom neponičí poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 15:01
Jméno: 1005a7a
IP: uživatel9706
 No nejlepší je vzít kus železa a vyklepat to - zevnitř, jak jinak....pakárna, ale de to!
Datum: 17. června 2010 15:01
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jj sou na chromu
Datum: 01. června 2010 17:09
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 estli to neni na chromu, tak normalne překitovat, a etsli to máš na chromu, tak nevim
Datum: 01. června 2010 15:09
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jako ty ťukance su na chromu nebo mimo chrom?
Datum: 01. června 2010 14:55
 hoši prosím vás je dobré když mezi kladívkama lítá jiskra? vím že tam má být  ale já ju mám docela tu jiiskru velkou.skoro jak na svíčce ...může to taky být? a jestli jo tak mám předstih i odtrh správně ne? díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:24
 díky moc...
Datum: 01. června 2010 17:24
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Kondík je 100% v pořádku...mě tam lítala jiskra jako prase protože byl velkej odtrh...dal jsem menší a bylo to oK.
Datum: 01. června 2010 16:43
 jestli to vadí poznáš až když to chvíli po rozjetí zdechne  páč se kontakty opálí 8-) pokad máš dobrej kondik tak by se to nestane...
Datum: 01. června 2010 16:26
 a mela by se alespon ta mala jiskricka ukazat po kazdem salpnuti? a je lepsi teda když tm ta jiskra je mensi jo ? protože když ju dám menší tak se mi neukáže u každého prošlápnutí ....
Datum: 01. června 2010 15:06
Jméno: hh
IP: uživatel9561
 uvedu to na pravou míru. jiskra mezi kladívka by být NEMĚLA, je to negativní jev (opaluje kontakty kladívka), nicméně pokud je hodně malá, ničemu to neškodí. jednou z fcí kondenzátoru je eliminovat jiskření mezi kladívky, takže pokud to tam hodně jiskří, je na vině právě špatný kondenzátor. jinak osobně mam 2 fichtly a čezetu, a ani na jednom stroji mi mezi kladívky na volnoběh nic nejiskří.
Datum: 01. června 2010 14:18
 mates: kurnik tolik se v tom a hlavne v te elektrice nevyznam.ale hosi prosim vas nemate nekdo nejakou fotku neboneco jak to ma byt ta elektrika vevnitr? mi se zda ze tam mam hodne moc kabelu.a na druhem fichtlu mam asi skooro o pulku mene..  nevim jak to ma byt nebo jak....
Datum: 01. června 2010 13:15
Jméno: Mates
IP: uživatel9560
 taky to může být přehozenýma cívkama v zapalku....na jiskru ti jdou 2 a má tam jít jedna (cívka) a 2 cívky mají jít na světlo klakson atd....zkontroluj si to
Datum: 01. června 2010 12:56
 jj je to dobre ze je tam jiskra..ale nesmi byt velika....jinak ja si myslim ze je to tim kondikem...koupil bych novej
Datum: 01. června 2010 12:33
Jméno: kekz
IP: uživatel9333
 hele to ti neporadím.. myslím že kondíkem to není, ale odtrhem...na mé 555ce též lítaly jiskry mezi kladívkama jako blázen, úplně to bylo slyšet jak ty jiskry překakujou, kondík mám novej, nakonec to bylo odtrhem.. měl sem ho velkej jako kráva....
Datum: 01. června 2010 11:40
 takže mám vyzkoušet jiný kondík jo? ale jinak to je dobré né že tam je jiskra ne? díkky
Datum: 01. června 2010 9:47
 Mám to samé a kondík je asi dobrej, protože když ho odpojím, tak jiskra na svíčce neskočí.
Datum: 01. června 2010 9:30
Jméno: Martin
IP: uživatel9559
 máš špatný kondenzátor
Datum: 01. června 2010 7:59
 hosi je to tak nebo je to blbost?takhle jsem to nasel na netu... ... ? budeme pootáčet šroubkem na vačce tak,až píst vyjede do horní úvrati,aby byl za rovno na konci válce.Pak vezmeme posuvné měřítko a naměříme si 1,6 - 1,8 mm(lepší je 1,6) přiložíme hloubkoměř na píst přesně tak, aby se dotknul.Jestliže je píst v horní úvrati 1,6mm,tak se podíváme jestli je otevřené kladívko.Pokud ne povolíme příchytky statoru a pootočíme s ním,aby se kladívko otevřelo,ale musíme dbát, aby se nám neposunul píst.Potom zkontrolujeme jestli je otevřené kladívko,když je píst před horní úvratí 1,6-1,8. Potom už s ničím nehýbejte.Nasaďte hlavu a dotáhněte ji křížovým způsobem.Pak našrubujte svíčku a máte to hotové
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 12:26
 ooo.díky moc ..idu to vyzkouset.díky ....
Datum: 01. června 2010 12:26
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 kdyz uz sundam hlavu... tak se to snazim trefit co nejbliz... treba i ty 2mm tamnastavim..nasadim hlavu... a v tomhle momente uz nejsi daleko od pravdy..  pak uz jenom... malinko soupnu zaplovani do leva.. dotanu nakopnu... plnej kotel.. pokud krouti jak blazen.. bez toho aby vynechal nebo strelil... tak mam hotovo.. pokud mi chytne na poprve.. ale nejde vytocit.. tak zase soupnu... dotahnu... nakopnu.. plnej.. pokud toci jak blazen... naskocim projedu.. pokud jede dobre.... nasadim vycko a halloooo  vcera jsme jsem delal kamosovi CZ 175... no a ve vysokej otacka mu nechtel jet.. vynechavala.. atd.. ikdyz chytala bezkonkurencne na prvni slapnuti  tak mi rikal at se mu v to nehrabu.. ze je rad.. ze mu to aspon takhle chyta  nic... sundali jsme to... a nameril jsem predsti 5mm  to byla pecka  tak sme to dali na tech 2,9 3,0mm... a tez chyta na poprve.. a jede. jak blazen  tak at se dari
Datum: 01. června 2010 11:16
 dachl. : díky moc. jo já vím taky bych to napsal jinak.ale to je zkopírované z netu .. ale je to teda tak.to je dobře.díky moc
péro : já mám hlavu dole a tak to chci nastavit přesne.ale jinak díky moc ...
Datum: 01. června 2010 7:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná bych se na to víc vy*ral ...prostě až se ti začnou otevírat kladívka tak strč do díry místo svíčky úzkej šroubovák až na píst a ten ti pak musí vyjet o těch 1,6-1,8mm (samozřejmě od oka..) tak to šteluj tak dlouho , dokud toho nedocílíš...
Datum: 31. května 2010 23:33
 jo to je ok...ale mozna bych to napsal vic čecha...
Datum: 31. května 2010 23:08
 hosi.vymenil jsem pístní kroužky , všude dal nové těsnění,nastavil odtrh na 0,4mm a předstih na 0,05mm.ale nezkoušel jsem to nahodit protože jsem fakt nestíhal.kompresi to má ale zdá se mi že to tak jaksi hodně ,,bublá při nakopávání (nakopával jsemt o za sucha).no a mělo by to jet ne?a este se chci zeptat kdyz nastavuju predstih a pootáčím tím zapalováním tak mi se pootáčí zároven i kladívko s kontaktem..? tak jak to mám udělat?protože to zapalování je takové jakdyby volné a když ho pozvednu nahoru tak je to jinak atd....je to jawa 50 mustang......díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 18:26
 bfu:není lepší začít odtrhem?
Datum: 01. června 2010 18:26
Datum: 01. června 2010 16:16
Datum: 01. června 2010 15:07
 jeje  ty si tady mustangisto  tak to se hrubě omlouvám
Datum: 01. června 2010 14:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 hoši už to tu zase začíná ty urážky apod. prosím bez urážek apod.
Datum: 01. června 2010 14:56
Datum: 01. června 2010 13:16
 jojo jasný...já tě nijak neurážím...jen sem napsal že tu byl podobnej "maniak"  jako ty....ale on nebyl maniak..to byl přímo idiot
Datum: 01. června 2010 12:28
 jo já vím beru to..  ale jako zas nadruhou stranu jsem začátečník s fichtlama a čekal jsem že se tady něco dozvím a hlavně to co budu potřebovat.ale zase si myslím že mám lepší a chytřejší dotazy jako někteří co tady pííšou jestli neznáme nějaké songy..atd...  prostě sem čekal že mi poradíte no a né že budete urážet a dělat si prdel z těch co třeba začínají...ale já to beru v pohodě.jen sem se ptal jestli je to špatně když mám mezi kladívkama jiskru velkou asi jak na svíčce.a jesti by to mělo chytnout když tam jiskra je... to je celé ..
Datum: 01. června 2010 10:05
Datum: 01. června 2010 8:02
 ha ha ha ha  v pohode. dobré no ale jak to mám jako nastavit když s emi to hýbe zároven?mám povolit kontakt...?
Datum: 01. června 2010 7:54
Datum: 01. června 2010 6:43
Datum: 31. května 2010 22:44
 předstih má být kolem 1,6mm a né 0,05mm
Datum: 31. května 2010 22:38
 Zdar draci,na cestovku už sem najel 113 km,lehounce na pul plynu....asi po 70 km...sem tomu začával dávat jen trocha do otáček...max na 5 vteřin na jedničku nebo dvojku,trojku,Začíná to postupně povolovat a jede to parádně....chtěl jsem se zeptat,jestli už ted muzu davat tomu trocha vic zabrat....aby sem pak po zajeti tomu nejak neuskodil,a neztratil timto predcasnym vyhanenim do otacek vykon.Nebo mam furt jezdit lazo plazo na pul plynu a obcas to vyhnat? Dík...jak jste to treba zajizdeli vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 14:57
Datum: 01. června 2010 14:57
Datum: 01. června 2010 14:53
 jj díky...ale to vypnou zapalovani a pridat plyn at se to ochladi cerstvou smesi...sem nejak nepobral  ....nemohl by si mi to pls nejak lip napsat ?  .... a poslozku na jehle mam po celou dobu na tretim zarezu
Datum: 01. června 2010 14:28
Jméno: hh
IP: uživatel9561
 mazal bych mozna jeste trochu vic (1:20-1:25 a jehlu co nejvejs) a klidne uz to muzes zacit (s citem!) vytacet, ale poslouchat pri tom motor a kdyby to nahodou zaclo vadnout tak ihned vypnout zapalovani a pridat plyn at se to ochladi cerstvou smesi
Datum: 01. června 2010 14:25
 jj jasny no...jasne ze primazavam mazu 1:30 nebo tak nejak polosintetikou esso 2t special....ale em to proste skadli tam nekdy ten plnej na chvili dat...
Datum: 31. května 2010 22:56
Jméno: Fogi
IP: uživatel9531
 Ja bych jestě přimazaval a jezdil jak rikas lážo plážo a sem tam to vytocil aspon do tech 200 najetych kilometru a pak už tomu mužes davat.
Datum: 31. května 2010 22:52
Jméno: Guest
IP: uživatel7706
 Čau Draci,mám takovej problém,když sem nastavil předstih na 1.7,když jsem přidal plyn tak to začalo vynechávat.když sem tam dal ještě menší tak to vynechávalo i ve volnoběhu.tak sem tam dal velkej předstrih a to už to nevynechává.jde to do otáček,ale nemá to sílu.nevíte čím to je že mi tam nejde dát normální předstih a vynechává to ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 17:52
Posl.aktualizace: 31. května 2010 22:29
Jméno: sysel
IP: uživatel9556
 hammerfall- hearts on fire....
Datum: 31. května 2010 22:29
 to me posol bulvu...ta se mi ale nejak zalibila,...hned si ji jdu stahnout...skoda ze se neda stahnout aj ten stadion
Datum: 31. května 2010 22:21
Jméno: mi
IP: uživatel5617
 scatman john scatman
Datum: 31. května 2010 17:54
 nazdar, máte někdo zkušenosti s ethanolem E85 ve svém dvoutaktním motoru? Cena toho produktu je celkem přijatelná, kolem 22 Kč/l.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 7:51
Jméno: tom
IP: uživatel4718
 Mam. Studeny je krapet linejsi, ale da se to. Nepatrne stoupne i spotreba. Dobre se misi s ricinovym olejem.
Datum: 30. července 2010 7:51
Jméno: michalbo
IP: uživatel9555
 no tak mám ČZ 175/477 a dal jsem trochu bohatší směs akorát a jezdí to normálně, jako na benzín, akorát za studena se tomu nechce, vynechává, netáhne
Datum: 03. června 2010 13:06
 mám zkušenosti s vodou.nestartuje,prská to a ucpává trysky.u nás stojí 11 kč kubík
Datum: 01. června 2010 18:43
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 blbě se mísí s olejem, etanol má jinej směšovací poměr se vzduchem - bylo by ještě vhodný dotáhnout většíma tryskama, tím pádem dojdeš ke zvýšení spotřeby a efekt se ztrácí. Můžeš to zkoušet, ale řekl bych práce zbytečná
Datum: 01. června 2010 9:17
 ahoj draci mam dotaz mužu jsi koupit motocykl vyřidit přepis a technickou a pojistku ikdyž ještě na ni nemam řidičak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:03
 ale ja se ptam na to když ta pojistka stoji 300kč tak to je na 3měsice rok nebo kolik?
Datum: 01. června 2010 21:03
Jméno: bzz
IP: uživatel9564
 bez papiru od 18
Datum: 01. června 2010 20:26
 300 kč a na jak dlouho?
Datum: 01. června 2010 17:30
 me taky jeste 18 nebylo... a sem napsanej jak vlastnik vozidla,tak i jak ó provozovatel vozidla...a stalo me to 250
Datum: 01. června 2010 14:41
 cca 300,- . Záleží u koho...
Datum: 01. června 2010 6:44
 a kolik stoji pojistka?
Datum: 31. května 2010 22:05
 přepsat na sebe můžeš,ale pojistku jen na osobu starší 18 let,a v pojistné smlouvě můžeš být napsanej jako provozovatel
Datum: 31. května 2010 17:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli ti není 18 tak to s tou pojistkou asi nepůjde..ale nevím to jistě
Datum: 31. května 2010 17:45
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ano.
Datum: 31. května 2010 17:40
Jméno: bacz
IP: uživatel9553
 upresnujem-tycka na veku plavakovej komory a fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 17:29
|



|