Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím všechny draky. Máte někdo tušení na kolik může přijít takovejhle parádní pionýr? http://motorky.bazos.cz/inzerat/6228467/Nadherny-pionyr-Jawa-5020.php Již dlouho jsem neviděl tak zachovalý kus. Předesílám, že inzerát není můj - bohužel  Ikdyž tohle já bych asi nikdy neprodal  Zároveň mně napadlo, že bysme taj mohli udělat něco jako soutěž o nej fíka v origo stavu, takže pokud máte někdo pěknýho fíka, tak hoďte odkaz. Rád se pokochám a ostatní jistě taky  Díky a hodně šťastných km všem drakům..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 6:49
 admin:rok 1972 a misky nevím musel bych se podívat.už na něm moc nejezdím protože mě sere.jezdím na 555 a to je jiný svezení
Datum: 01. června 2010 6:49
 Jinak Karel, opravdu pěkná práce - všechna čest!!! Já osobně ty renovace moc nemusím, pač jak jsi psal práce jak na kostele a toho času. Raději kupuji zachovalý originály no.. Ale mít čas, tak určitě zas něco spácham..
Datum: 31. května 2010 22:37
 Tak dneska jsem se byl na toho pionýra podívat osobně, neskutečný. Je fakt jako novej, prej ho měl původní majitel pořád na chodbě v domě a nějakejch 20 let na tom nejel. Teď to samozřejmě někdo zdědil a už se toho zbavuje. Jinak stando, kola jsou origo, dráty bez jedinýho puchýře rzi a lak leštěnej taky není - je na tom ještě místy nějakej sajrajt z dob kdy to jezdilo, jenže to ti fotka neukáže  Ten šmoula to jen prej otřel hadrem, takže kdyby se to fakt rozleštilo, tak vážně jak tam píše "muzejní kus" jak vyšitej. Za sebe říkám, že jsem něco takovýho hodně dlouho neviděl - myslím v originálu. Akorát když jsem si řekl, že bych ho koupil (nabídl jsem mu narovinu 13tis.)a zeptal se na cenu, tak mu za to prej lidi nabízej i 18tis., což mi přijde dost, ale je zas jak novej - až se tomu nechce věřit. Dneškem mám novej sen - akorát ty prachy..:-/ Nebo kdybyste měl doma někdo něco takovýho tak koupím od Vás. Soráč za inzerci Seso  Ale nevěřil jsem, že takoví fichtli ještě jsou..
Datum: 31. května 2010 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel9552
 Me nijak extra nepřipadá. někdo to rozleštil a dal tam novy kola....a myslim ze tenhle rocnik uz mel serizlej vyfuk,ne doutnik
Datum: 31. května 2010 16:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš má 21 z roku 1972 a taky má plechy s lištama a kyvku už tu novější...a je to původní to víme na 100%
Datum: 31. května 2010 16:06
 postul jaky mas rok? jake mas misky rizeni,,hranate a nebo zaoblene hrany misek?
Datum: 31. května 2010 7:02
 mam to samé modré a je to origo
Datum: 31. května 2010 6:05
 na to ze ma plecha zd s listama a ram ma trubkouvou kyvku,,,tak nevim zda je v puvodnim stavu,,,
Datum: 31. května 2010 5:52
Datum: 31. května 2010 1:31
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:51
Jméno: Jawa racing
IP: uživatel6245
 ty bych určitě nedoporučkoval
Datum: 01. června 2010 21:51
 A co tyhle ty maji myslim jeste vetsi plochu nez ty prvni a myslim si ze montaz bude odost lehci nez u klasickych klapek ne ?
Datum: 31. května 2010 18:04
 protože má strašně malou plochu sacího kanálu.
Datum: 30. května 2010 23:48
Datum: 30. května 2010 23:38
 A proc ne ?
Datum: 30. května 2010 23:08
 ne
Datum: 30. května 2010 23:04
Jméno: pepa
IP: uživatel3888
 zdar chtěl jsem se zeptat kdyz jsem vypustil ne zimu olej a ted kdyz jsem ho tam nalil zpatky do pijonyra tak jsem tak jsem poznal ze mi nejde radit tak jsem rozdelal viko u spojkoveho kose.... a tu nejednou rezu jako prase a tak bych se potreboval zeptat jestli nekdo nevite jestli to nebude aji v prevodovce ten rez ?? diky za info.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 23:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a proč děláš takové hlouposti jako vypouštět olej? a to stálo někde venku né že to zrezlo?? no tak jestli to bylo u spojky hiodně zrezlé tak v převodovce to může být samozřejmě taky
Datum: 30. května 2010 23:24
 čus.. chtěl bych se zeptat, jaký máte zkušenosti s linkama dělanýma fixem???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 11:38
 Zdar,ja jsem nejdrive nastrikal plechch pouze plnicem,a barvou,potom jsem oblepil papirovou lepici paskou prostor pro linky,a linky jsem udelal modelářskou byrvou AGAMA ostin "10Me zlatá" pak jsem sundal pasku okolo linek, a cely plech nalakoval bezbarvym vrchnim lakem,tak stejne pomoci nalepek by to slo udelat i kompresorovym nastrikem,nebo sprejem,takhle jsem delal original znak "Jawa 21" na velkem zadnim plechu,stahl jsem z netu presny znak,nechal si ho vytisnkout na samolepici papir,vystrihl jsem ten znak,nalepil na plech ten papir s vystrizenym znakem,a prestrikal zlatou,a pak cele nalakoval bezbarvym lakem
Datum: 02. června 2010 11:38
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky
Datum: 30. května 2010 22:28
 origo linky se dělají ručně štětečkem a zlatou barvou.
Datum: 30. května 2010 22:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 chtěl bych si udělat linky na fichtlovi, jenže nevím co bude lepší.. jestli linky obyčejný nebo linky dělaný fixem...
Datum: 30. května 2010 22:18
 prosím vás.mám mustanga a mám : nové lanka,vyčištěnou nádrž,vyčištěný komplet karburátor,kohout,novou svíčku.ted měním pístní kroužky.jak to vyměním tak by to teoreticky mělo jet ne? kdyby ne tak co to může být.? předstih , odtrh , nebo nastavení karburátoru? a ještě prosím jak mám nastavit karburátor na jawa 20 když ho nemůžu rozjet?furt se to dusí nebo to ělá nějaký bordel.prostě ho nemůžu rozjet ani roztlačit.čím by to mohlo být?nebo jak mám nastavit en karburátor když to nejede? díky moc,..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 22:02
 je to předstihem...na netu je kopec návodů....použij google a najdeš to
Datum: 30. května 2010 22:02
 Zdarec, mam čz 150c, šlo by místo 6v baterie do ní dát 12v baterii????, mam ji ze skůtra a je mi ji líto vyhodit, takže bych aspoň ušetřil za novou 6v. Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 9:44
Datum: 31. května 2010 9:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čz 150 C nemá baterii!!!
Datum: 30. května 2010 23:26
 zdar jak docílit excelentního volnoběhu? me to vždycky chcípne kdyz pustim plyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 5:59
Jméno: kubiq
IP: uživatel9443
 prostě dělá se to za tepla když nastvíš otáčky za tepla tak jdou a za studena jsou malinko vyžší než se ohřeje pak klesnou a drží, ale když je nastavíš za studena, jakmile se ohřeje chcípne ti to to je dokázaný a věř nám nebo ne
Datum: 02. června 2010 5:59
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele když nám nevěříš, udělej pokus- nastav dobrý volnoběh za studena a zahřej motor ( jasný že za tepla chcípne) a potom nastav volnoběh za tepla .. a uvidíš kdo tady má pravdu...
Datum: 01. června 2010 20:29
Jméno: kubiq
IP: uživatel9443
 za tepla vždycky za tepla to ti řekne jakejkoliv kolega kdo o tom něco ví a zabívá se tím
Datum: 01. června 2010 18:05
 tak se dohodněte za tepla nebo za zimy?
Datum: 01. června 2010 16:25
 Volnoběh se ladí za tepla. To snad ví každý malý děcko...
Datum: 31. května 2010 17:23
 BFU sám si vtipálek....když seřídíš aby držel za studena tak za tepla ti bude tuplem držet ty moulo.
Datum: 31. května 2010 14:55
 ceZetak je vtipalek  k čemu ti bude že se za studena pěkně poběží, když po několika km zastavíš například na křižovatce a von ti zdechne  pokad to správně sešteluješ tak musí běžet za studena i za tepla... excelentního volnoběhu docílíš pouze excelentním seřízením   dost velkej vliv má taky předstih
Datum: 30. května 2010 23:25
 manas: cápeš nesmysly..volnoběh se šteluje na studeném motoru...k čemu ti je že za tepla ti držet bude a za studena bude zdechat?
Datum: 30. května 2010 23:06
 at máě stroj jakýkoliv šteluj volnoběh při teplým motoru za studena toho nedocílíš.nejdřív se projed zahřej to pak šteluj.
Datum: 30. května 2010 22:29
 bohatá směs=hodně benzínu a málo vzduchu... třeba když startuješ motor za studena tak musíš uzavřít přívod vzduchu aby byla bohatší směs.. hele nevím co máš za káru takže ti to přessně neřeknu...
Datum: 30. května 2010 22:05
 bohatá smes je hodne benzimu a malo vzduchu? nebo hodně vzduchu a malo benzinu?
Datum: 30. května 2010 21:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kde je ten na smes?
Datum: 30. května 2010 21:48
Datum: 30. května 2010 21:35
  jo aha dík ten sroubek je ¨na karburatoru tipuju ?
Datum: 30. května 2010 21:22
 jak toho docílíš? utažením šroubku volnoběhu
Datum: 30. května 2010 21:18
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 trpělivostí  mosis štělovat srubkem coje mezi tryskama, a kdyz pritahnes, tak zvysujes, a kdyz povolis tak nizujes volnobeh.
Datum: 30. května 2010 21:17
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 zdar hosi nevite kde bych sehnal 18 drapák přední? mam z 90 ale jen silniční
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 20:58
 Zdarec draci.Mám problém ohledně svýho pincka Jawa 21 mám motor po GO a válec tam je 0 výbrus s 3 kroužkovým pístem a 12Zub sekundár.A když jedu normálně tak to jede pěkně dobře táhne ale když to držím pod plným tak to jede nejvíc 60 a začně v tom hrozně zvonit(cinkat) a víc to nedá prostě a z kopce to přetočím jenom když je fakt prutkej hrozně na 65-70.Nevítě čím by to mohlo být???Zkoušel sem předstich měnit i odtrh a fůrt to samý .Jezdím na speciál a mažu Olejem Shell Advance 1:40-50.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 15:09
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 k tomu zvonění měl sem na fichtlovi taky tak hroznej zvuk jak měl ten pařez a bylo to tim,že se mě zadřel pistni čep a běhal v pistu,-jako když jede kolotočář...
Datum: 31. května 2010 15:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dobře seřízenej fik v dobrym stavu fak jede s 13 zubkem 75 tatka, ho před léty na ROVINĚ prý rozhejbal k 80 na orig tachači, ja měl motor po go, po rovině 70+- z kopečka 75-80 a to je skoro 8000ot/min, a to se u seriaka asi opravdu max, i když ted mam pionýra v malim tuningu(zvětšenej difuzor u orig karbce,podkova,snížená hlava, a 100%stav) a na spojce 11zubí kolečko, na řetrězu 12 a no rovině si na 65-70 sáhne!! a to si myslim že je dobrý
Datum: 31. května 2010 13:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky jsem myslel že je to kravina..ale až mi několik lidí měřilo s tachometrem a já nevím s čím ještě rychlost tak jím to taky ukázalo po rovině 70km/h
Datum: 30. května 2010 23:30
 Fichtl je kus od kusu jinej  já když sem ho podrtil tak taky ukazoval malinko přes 75... jestli ho máš po go tak ho musíš pořádně zajet, myslim že nejlepší výsledky bude dávat až po nekolika tisících km
Datum: 30. května 2010 23:16
 Takový dotaz: Už hodně lidi mi rikalo že mělo solidního pionýra motor v originále bez uprav a jelo jim to 70-75 po rovině uplně napohodu... Ja mam motor po generálce a když to fakt hodě točím z prudkého kopce a motor užje zralý aby vylítl z rámu tak to vytočím max na tachometrových 70 což je tak 65 ve skutečnosti v mém případě,mona tech 70 to da ale ti lidi co říkají a píšou že jim to jede 75 a dokonce i nekdo tu rikal 80... neni to kravina?
Datum: 30. května 2010 22:59
 kekz-No hele jestli máš pročištěněj karbec a teče tam normálně benál a taky jak je opálená svíčká záleží .No zkusil bych ten přčedstcih a jestli ti to někde nefouká pod vácem nebo pod hlavou.Podobněto dělalo Kámošovi a byl to předstich.
Datum: 30. května 2010 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel9543
 jestli ti neco zvoní a nejsou to krouzky,tak je to klika a nebo primár
Datum: 30. května 2010 21:46
Datum: 30. května 2010 21:45
 zkus se podívat jetli nemas praskle ty pistni krouzky.... taky jsem to tak mel..
Datum: 30. května 2010 21:42
 JAWA_ceZetak:-Ložiska jsou tam nový právě a jsou kvalitnější značky tak těma to nebude a dřív sme jezdil s 21 kde ta klika v karterech jezdila do starn aspon mm možná i víc a vydrželo to .Takže to vidím na ten válec nebo kroužky .
Datum: 30. května 2010 21:30
 no tak to ti zvoní klika  ..očekávej v brzké době vysypání ložiska...
Datum: 30. května 2010 21:20
 No právě předtím tam byl jinej válec a ten byl přidřenej a dával sme tam jinej a ten byl předtím v jednom fíku a jelo to sním jako kráva sice tam byl 11zub sekundár ale kámoš na mustafu s 12 zubem z kopce mě sotva doháněl a na rovině mírně ujížděl ale stejnak v tom to vůbec nezvonilo to jelo fůrt .
Datum: 30. května 2010 21:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jeslti je tam orig válec tak bude asi slušně vyběhanej, to naznačuje i to cinkání při vyšších otáčkách, a jinak fiky maj max výkon zhruba při 6500ot/min a to při tvém převodu je ZHRUBA při 60,65km rychlosti tak bych si zas tolik nestěžoval
Datum: 30. května 2010 21:01
 mažeš 1:50??? ses podělal ne? 1:40..já bych stejnak mazal 1:33
Datum: 30. května 2010 21:01
 vybehany loziska,nebo krouzky
Datum: 30. května 2010 20:49
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 problém je v těch kroužkách
Datum: 30. května 2010 20:46
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 30. května 2010 20:17
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 zdravím našel jsem doma tyristor z babety ale zádnou nemám tak mě napadlo jestli by se nedal zapojit na pionýra jako ty tyristory jak sou na ně plánky na netu díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 18:00
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 ale vždyť babeta má 6V indučku
Datum: 31. května 2010 18:00
 no malinko sem kecal, u fichtla to hodí jiskru ve chvíli kdy se kladívka rozepnou tedy ne přímo nulou ale rozepnutím  stačí tedy doplnit pár součástek nebo můžeš použít cívku třeba z relátka a udělat si taky bezkontakt
Datum: 30. května 2010 23:09
 to ceZetak: To se mi opravdu nezdá - sem elektrotechnik  je vidět že Ty jsi o tom nic nečetl   samton: kromě toho zapalovacího pólu budes muset vyresit ještě to spínání který se na babetě provádí kladným impulsem kdežto na fichtlu nulou...
Datum: 30. května 2010 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel9543
 zjisti si kolik je tam vstupni napeti ..... kdyz se vhonš previne zapalovaci pol z fichtla a pouzjije se 4V inducka z babety tak to musi fungovat
Datum: 30. května 2010 21:48
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 takže je možný to nějak zapojit
Datum: 30. května 2010 21:06
 BFU.....a tos četl kde?  ....ten tyristor valí na 6 V....jenž eproblém je v tom že u zapalka z babety se nepřehoupneš přes 6 000
Datum: 30. května 2010 21:03
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 ok já se jen zeptal jestli to k něčemu ještě je nebo jestli to vyhodit
Datum: 30. května 2010 20:46
 Fungovat nebude už proto že potřebuješ mnohem vyšší napětí tak 300V a víc  fichtl má jen asi 6V, takže bys musel přidat nějaký trafo nebo převinout zapalovací pól... a na ten bezkontakt by to mělo jít předělat
Datum: 30. května 2010 20:42
 Tyristor podle mě funguje jenom na bezkontaktní zapalování
Datum: 30. května 2010 20:30
 čau lidi, chtěl bych se zeptat na pár upřesňujících věcí u zapojení VAPE. Takže, zajímalo by mě, kam mám napojit napájecí kabel od kontrolky dobíjení, aby fungovala jako dříve. U starého relé byla napojena přímo na něj, ale u regulátoru u VAPE nevim kam s ním... A další otázka, pokud jsem dal kostru na šrouby co drží regulátor(jako to bylo i u starého relé), může se s regulátorem něco stát?? Ještě doplňující info, jedná se o ČZ 180-487.4 a VAPE typ SZ14. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 20:23
 čaučik Migeli. Záleží na tom, jestli máš VAPE regec s výstupem pro kontrolu dobíjení. Pokud ano, (zpravidla je v červeno-zelené barvě), protáhni kabel až ke kontrolce
dobíjení a zapoj na kostřící kontakt kontrolky dobíjení. Na živáka kontrolky dobíjení přivedeš kablík ze spínací skříňky ze svorky 15 (ta je volná, protože budící napětí
už nepotřebuješ). Pak to funguje tak, že po zasunutí klíčku se kontrolka dobíjení rozsvítí - v regecu je totiž vývod pro kontrolu dobíjení přikostřen. Jakmile po nastartování
dodává alternátor dost šťávy regec se překlopí - t.j. odkostří se a kontrolka zhasne - proud jde na baterku. K ukostření regulátoru - ten musí!!!! být přikostřen.
Datum: 25. října 2010 20:23
 Tak jsem si udělal dekarbonizavací víkend u téměř všech motorek. Několik dotazů: Jak je možné, že téměř z každého výfuku po naklopení dolů vytekla voda? Jak vyndat tlumič u seřízlého výfuku jawa 23, drží jak přibitý a hrubým násilím se ani nehne. Proč, když jsem tlumič vypaloval opravdu razantně v kaluži benzínu, proč místy vznikl takový krémový práškový povlak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 20:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to ti spíš vytekl olej..a ten tlumič vydělej tak.že ho chytni kleštěma za tu dírku uprostřed a pak něčím klepej na výfuk a zaber y normálně ho vytáhneš
Datum: 30. května 2010 20:47
Posl.aktualizace: 30. května 2010 19:25
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 cus co je pricinou kdyz felicie si sama obcas pridava plyn??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel9543
 presne...napis jaka....a co konkretne....tam sou ty ruzny sondy na vejfuku a na sani a podle toho se nejak ridi vstrikovani atd....nebo mrda v karburatoru.....znamymu to dela neco podobnyho na mondeu a ma v haji vstrikovaci jednotku
Datum: 30. května 2010 21:52
 to máš ještě dobré to kdybys viděl co dělá naše auto tak bys utek, ale dá se na to zvyknout
Datum: 30. května 2010 20:39
 Jaká je to felicie? 1.3 BMM, 1.3MPI, 1.6 MPI, 1,9D??? Přidává plyn - kdy a jak? Na volnoběh - vždy,nebo jen po zatížení.. studená, zahřátá...? Přesnější popis.
Datum: 30. května 2010 20:22
Datum: 30. května 2010 20:19
 A neškube ti noha?    , hale zkus s těma svejma dotazama na http://www.poradte.cz , tam by mohli vědět, tady se tpoho asi moc nedozvíš
Datum: 30. května 2010 20:12
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 si děláš prde* né? todle je pokec o motorkách a né o autech !!!!!!!!!!
Datum: 30. května 2010 19:49
 zdar draci, prosim poradte mi jak mám pořádně vyladit směs na 250, jak vysoko jehla a o kolik se pootočí šroubek benzínu? jo a kdy se ladí směs? za tepla nebo za studena?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 20:05
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 každý motor je jiny to musis prave skouset kdy to bude bit pravidelny chod a dobry vykon
Datum: 30. května 2010 20:05
 čau..nemáte někdo link na písničku jawa a čezeta??? dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 21:40
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Tak to nevadí, dej uložit stránku jako a uloží se ti ta písnička
Datum: 30. května 2010 21:40
 mě ne..kliknu na stáhnout a hned se mi otevře quick time a začne se to přehrávat
Datum: 30. května 2010 21:05
 mě taky šla stáhnout, zkus to ještě jednou
Datum: 30. května 2010 20:32
 Mě jde stáhnout normálně
Datum: 30. května 2010 20:30
 jasně..dík....ale nejde stáhnout
Datum: 30. května 2010 20:22
Datum: 30. května 2010 20:02
 Nazdar draci.
Potreboval bych poradit. Mam 638 a kdyz zastavim (treba na semaforu) nejde mi tam hodit neutral - vubec nemuzu menit kvalty. Za jizdy se zmenou rychlosti nemam problem, ale jakmile se zastavi, tak to tam proste nejde. At to tam rvu jak chci, ten neutral tam nehodim. Mate nekdo s timhle problemem zkusenosti a muzete mi kdyztak poradit, jak to vyresit ? Dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:08
 občas to dělá málo vystavující spojka
Datum: 30. května 2010 18:08
 no jo..jenze me tam nejde dat ten neutral ani ze dvojky.. proste kdyz zastavim, nemuzu s tema rychlostma hejbat,musim tam ten neutral dat jeste za jizdy a na to je ne vzdycky cas... kdyz ho tam nedam za jizdy, musim se rozjizdet na to, co mi tam zustalo...
Datum: 30. května 2010 17:59
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 to je normální... nauč se řadit neutrál ze 2
Datum: 30. května 2010 17:55
 Zdarec chlapi mam dotaz kdyz chcu delat vybrus tak mosim nejak upravit i hlavu?a jak se to meri jako jak zjistim kolikatku mam vybrus.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:53
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 pro zachovani stejny komprese bys mel vypodlozit hlavu coz je blbost , cim vetsi vybrus tim se zvetsuje i komprese .
Datum: 30. května 2010 18:53
 zmer si suplerou prumer valce...nultej origackej valec ma 38.00...pri kazdym vybrusu se pridava 00.25....priklad : orvni vybrus 38.25...
Datum: 30. května 2010 17:59
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti se sportovním vzduchovým filtrem co se prodávají,kámoš mi řekl že když ho tam mám tak musím přetryskovat karburátor nebo koupit novej karburátor 19mm jinak se mi zadře motor,je to pravda?děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 21:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak at da vetsi trysku...
Datum: 30. května 2010 21:58
 já nevím no říkám ještě to nikdy nezadřel ale ten filtr mu teda vymuvím, když sou tady taký komentáře ohledně toho filtru...jinak on sám teda GO nezvládne  to vdím bude prosit mě
Datum: 30. května 2010 21:25
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 Hoší, řešení jednou pro vždy.... ten filtr vem a hoď ho do hajzlu protože přes něj je i vidět takže natož aby filtroval no a nejlíp uděláš, když vemeš normální filtr z jawa 20 a 21 a dáš ho tamČISTEJ!!!! nic lepšího než tohle nevymyslíš, jednia nevyhoda je ze je velkej jinak nic....
Datum: 30. května 2010 21:08
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 je jasný že motor se během par metru nezastaví, ale je MOŽNÉ(záleží na nastavení karburátoru) se ochudí směs, a tudíž dochází k většímu opotřebování dílu a motor než aby poslušně najel třeba 5000 najede 3,4000 třeba. navíc rozdíl ve výkonu nepoznáš poněvdž tam ŽÁDNEJ neni  a navíc jsou s timi filtry jen problémi ... stačí?
Datum: 30. května 2010 20:54
 Kamos chce asi delat GO motoru po sezone...
Datum: 30. května 2010 20:35
Datum: 30. května 2010 19:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 dominik:Co to meleš že když máš chudou směs tak se zvýší otáčky a výkon nebo co piš to pořádně nedá se to číst ani a šanci zadřít se sériovou tryskou (65,68) to má obrouvskou kekz:nevím no ale při tvojí inteligenci by sem se ani nedivil kdyby sis tam misto benzinu to hovno dal...
Datum: 30. května 2010 18:10
 ne fakt je to pravda hochu...pri trysce 68 u origo karbece a timto sport.filtrem vznika velmi chuda smes-zadreni valce!!!! Doporucuje se tryska 72,jehlu na druhej zarez,a pak to bude OK!!!
Datum: 30. května 2010 17:54
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 HOFMI: ano je to pravda že tam pude vícej vzduchu ale zadrít sa to nemá šancu jak ked ti tam pujde vícej vzduchu jak benzínu tak budeš mjet velice dobrú akceleráciu a + aj vysoké maxilmálne otáčky ale zase pudeš mjet menší maximálny výkon
Datum: 30. května 2010 17:53
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 já sem si to myslel jeno kvuli tomu,že přes ten filtr tam jde více vzduchu než ty trysky na mustangovi dokážou uživit a tak je ve směsi více vzduchu než benzínu a oleje,je to možné?
Datum: 30. května 2010 17:26
Datum: 30. května 2010 17:14
|



|