Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši měnil sem na mustangovi kladivko a pak sem dal prst do fajky a hvizdlo me to jak prase a kdyz dam na svicce maly odtrh tak jiskra je pekna pravidelna a jak ho trochu zvetsim tak uz pravidelna není. Odtrh na kladivku mam asi 0,3-0,4 dělal sem to od oka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 21:11
 mustangisto ty si jak můj soused..taky tvrdí že čím větší odtrh, tím větší jiskra
Datum: 09. května 2010 21:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 takze davat spise vetsi odtrh na kladivku aby to dobre sztartovalo a nevynechavalo? ale vždycky když dam ten odtrh 0,4-0,5 tak musim mit uplně sklepnutou svičku jinak není pěkná jiskra
Datum: 09. května 2010 15:14
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 básník chtel rici to co tu rikam celou dobu....serizeny zapalovani a odtrh na svici 0.4-0.5mm -idealni jiskra,dobrej chod,nevynechává,startuje....
Datum: 09. května 2010 15:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 básník tím chtěl říci že jestli to tak mám nechat jestli je to dobré.Hvízdlo mě to i když sem sundal fajku a ani sem se nedotknul toho drátku na kabelu už mě to kopalo
Datum: 09. května 2010 15:09
 co tím chtěl básník říci???
Datum: 09. května 2010 11:36
 Odtrh má být u pionýra 0,4 mm. Nový svíčka maj většinou 0,7 mm a tak je potřeba je trochu sklepnout. Je to kvůli tomu, že pionýr dává při nizkých otačkách slabou jiskru.
Datum: 09. května 2010 10:56
 tak ten odtrh na svičce nech, je to jednoduchý,
Datum: 09. května 2010 9:54
 čus draci stala se mi taková věc.. třeba se to Vám bude zdát, že je to kravina, ale je to pravda.. já s kámošem (oba máme babetty 207) jsme jezdili na poňačce ale kámoš mě vždycky předjel...najednou se mě začal uvolňovat výfuk, až sem ho táhl po zemi.. začalo mě to štvát, tak sem ho celej odmontoval a moja babetta byla bez výfuku... od té doby, co sem tomu oddělal lauf to jelo 2krát tolik... já myslel že se výkon akorát zhorší a že to nepojede a věřte nebo ne ale bez výfuku sem ho dal na pohodu.. jak je to možný že to jelo bez laufu rychlejš??   divný.. já myslel že ta babetta potřebuje odpor z výfukového potrubí, aby to dobře jelo..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 6:56
Datum: 15. listopadu 2010 6:56
 u babetty to nieje len od karbonu,,ale aj od toho ze babetta má znizeny vykon stim ze má velmi dlchy koleno vyfuku z toho odrezaj
Datum: 14. listopadu 2010 21:32
Jméno: mikulasek
IP: uživatel6738
 kolik vytahne tovje babetta
Datum: 14. listopadu 2010 21:27
 dobře díky za rady... Jirko ty mi pls pošli foto a já si to rozmyslím ale nevím.. jinak díky..
Datum: 09. května 2010 13:11
 presne jak pise jirka,vycisti poradne vejfuk,a pojede to lip
Datum: 09. května 2010 10:56
 ano to potřebuje, ale když je výfuk zacpanej karbonem, tak má odpor moc velký, vyčisti výfuk, bud benzínem, nebo ho nech vypálit autogenem, a pojede ti ještě o 50% lépe,protože tuto babetu znám, má uzký koleno výfuku, a jestli chceš měl bych na prodej motor z babey 207 nebo 210 ale je to spíš 207 a válec má upravované kanálky, mam k němu i píst ale kyž to pošleš na výbru tvoje babeta pojede suprově, má takové 2 šikmé kanály přidělané,
Datum: 09. května 2010 9:33
Jméno: Babula
IP: uživatel7965
 Jak sundat to co je pod zapalováním u mustanga potřebuju vyměnit gufero sundal sem zapalování ale pod ním je taková kulatá železná věc trošku magnetická a jí nevim jak jí sundat
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 14:34
Datum: 09. května 2010 14:34
 Asi myslíš rotor  , takže vyšroubuj šroub držící vačku, potom vyndej vačku, a do rotoru našroubuj pevnostní šroub M8 a utahuj, měl by slézt dolu
Datum: 09. května 2010 9:24
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 nevite nekdo proc me neraaguje někdy plyn na babete 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 7:59
Jméno: zdeno
IP: uživatel6313
 Zdar mam čz 250/471 a nemam tachač ani otačkomněr tachač e se poji do motoru to je jasny ale otačkomněr se pripojuje na dynamo nebo na rele ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 13:05
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
Datum: 09. května 2010 13:05
Jméno: zdeno
IP: uživatel6313
 Na svičku na elektrodu nebo na zavit ??
Datum: 09. května 2010 10:46
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 sory tam melo byt drat
Datum: 09. května 2010 8:00
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 pridelej drar na svicku a napoj ho na otačkoměr
Datum: 09. května 2010 7:58
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Je normální že když dám na čz 175/477 klíček do polohy 1 tak mi svítí jen ta malá žárovička pod světlem a když dám na polohu 2 tak svítí taky jen ta malá žárovička a jenom když to na dvojce přepnu na dálkové tak svítí hlavní žárovka? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 6:07
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 ne to neni normální!typoval bych že je jen prasklé vlákno tlumeného světla..vyměň žárovku a uvidíš
Datum: 09. května 2010 6:07
 Ahoj myslíte že by se do simsona vešel něaký motor jawa/čz 125+ ? počítejme s přivařením trubky na přední držák
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 19:59
 tak super  já bych tam chtel dát maneta 175, nevýš jestli má tenhle startér zboku že čouhá nebo neak schovanej ? nenašel sem žádnou rozumnou fotku
Datum: 09. května 2010 19:59
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 jo vešel, já tam mam motor z fichtla a budu to předělávat na motor z manet s 125 ten jsem sehnal, má to el startování a 7 koní, 4 rychlosti, a přitom je takovej krátkej a širokej, když tam mam motor z fichtla tak se mi tam nevejde blatník,  ale ted bude
Datum: 09. května 2010 9:36
 nazdar draci nevíte kolik může stát snížení hlavy dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 22:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Nebo pakl cigár
Datum: 08. května 2010 22:07
 Priblizne flasku Rumu a u profika 200
Datum: 08. května 2010 21:37
 Čau draci, nevíte někdo o nějaké pěkné masce s otvorem na kulaté světlo a s prostorem na číslo? Zatím co jsem našel, tak jedině masku na Korádo. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 9:37
 měl bych masku na pionyra, má novej chrom,
Datum: 09. května 2010 9:37
Jméno: ardnooo
IP: uživatel9335
 cauwes,,, stavim fichla na zavody chci si tam dat tlumice ze simsona... mam doma jedny ale ty proste vyjizdeji s kluzaku ven .... ma tam byt nejake zajisteni ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 13:09
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 ještě se podiv na zajištovací segrovky jestli je tam vůbec máš.
Datum: 09. května 2010 13:09
 ty vole mě se to stalo při skoku vyjeli tlumiče ohli se ty tyčky v to a já si rozyb držku, myslím že to dělají pera, máš je prasklý já taky, bud mužeš koupit sadu za 550 (radši kup enduro ty jsou silnější, ) nebo kup pera a nový gufera, pero stojí 50 a výš do 100. ty vyměníš ,neni to žadna věda,
Datum: 09. května 2010 9:40
Posl.aktualizace: 09. května 2010 19:34
Jméno: Ringo
IP: uživatel8771
 Sem jí kupoval a klíče jsou 2 kusy!!!
Datum: 09. května 2010 19:34
 urcite jo,kdyz si kupujes FABku,taky k tomu dostanes klic
Datum: 08. května 2010 21:46
 zdar draci.potřebuju se optat ohledně řidičáku na 125.V listopadě mě bude 16 a chtěl bych si dělat řidičák na 125 šlo by abych si ho udělal o velkejch prazdninach a dali by mě řidičák ale byl by platnej až od listopadu?nebo to musím dělat až mě bude 16? nebo jak PIŠTE A RAĎTĚ POTŘEBUJU O TOM VĚDĚT CO NEJVÍC DÍKY!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 20:04
Jméno: milan
IP: uživatel9385
 ja jsem musel delat zaverečni skoužky na auto když jsem dovršel hranici18lewt tak to podle mne budeš delat zaverečny zkoušky min.až ti bude 16let
Datum: 10. května 2010 20:04
 to je v prdeli ja to chtěl taky tak udělat, taky mi je v listopadu 16 a fichtla na papírech sem si sehnal,
Datum: 09. května 2010 9:41
 Zkoušky můžeš skládat nejdříve jeden den po 16. narozeninách...
Datum: 09. května 2010 8:23
 jediny, co muzes, je delat autoskolu a zkousky si domluvit az na listopad (minimalne v den zkousek ti musi byt 16)... ale nevim, jestli komisaci jezdej aj v listopadu...
Datum: 08. května 2010 22:27
 nejde to...na zkoušky můžeš jít až ti bude 16
Datum: 08. května 2010 21:09
 čau,dneska sem si rozdělal na fichtlovi spojku,a když sem vydělal ty lamely tak korky na nich byly skoro zároveň s tou lamelou,takže je na čase pořídit nové co?  ,chtěl sem se hlavně zeptat jaké si mám raději vzít,jestli korkové nebo ty ferodové.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 22:10
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Určite feroda.Jezdim na nich rok a minulý týden sem jel 2 treningy a jeden zavod,kde sem mel težky převod,tak sem to porad drtil pres spojku.Včera sem se díval na stav lamel,a jeste vydrží dost.
Datum: 08. května 2010 22:10
 ber ferodo,ja s nima jezdim docela dlouho,jak na fichtlovi tak na cezete a sem spokojenej
Datum: 08. května 2010 21:48
 Podle me taky
Datum: 08. května 2010 21:10
 mám ferodové zatím měsíc,.....a spokojenost...podle mě jsou lepší jak korek...
Datum: 08. května 2010 20:49
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Zdarec, plovák na čz 175/477 má být tou špičkou nahoru nebo dolu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 22:06
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 má bejt špičkou nahoru ta špička uzavírá přívod benzínu
Datum: 08. května 2010 22:06
 Ahoj všichni mám dotaz co se dá všechno použít z kejvačky na péráka? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 6:56
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 pouze motor a možná lanka kolem motoru. ani ten motor není stejnej, musí se na nem kousek karteru dovařit
Datum: 09. května 2010 6:56
 zdarec hosi dal sem sjet tatovi na mojim meustangu kery uplne po GO motoru najete ma asik 50km to znamena ze by se to nemelo davat este do otacek no a o on mi to tak otuřil ze to neni ani mozne furt do plnych otacek to daval no ja myslel ze me trefi šlak normalne motor teply jak kurva tak sem ho nechal vychladnout a šel si pojezdit no ku podivu to jelo nic tam netriskalo ATD.  a este dokonce to melo nejaky tah coz sem se az divil tak se chcu zeptat jestli to je normalni nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 23:44
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Můžes i malinko víc  a jak piše dachl,nedrř to dlouho  jen vytočit a pustit
Datum: 08. května 2010 23:44
 jj to je normální...za zajíždění tomu občas "malinko" dej...aby to pak nebylo líný...ale ne že budeš jezdit 10 minut na plnej to ne zas!!!
Datum: 08. května 2010 20:23
 Chtěl bych vás pozvat 15.5.2010 na fichtlcup do Březhradu (u Hradce Králové). Pionýři tam budou závodit už poněkolikátý a minulej rok se mi to tam moc líbilo, jezdí se na motokrosový trati. Informace sou na http://www.jawa50zavody.wz.cz/brezhrad.htm Pojedete někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 19:17
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 jelikož jsem včera oddál motor tak se tam neukážu
Datum: 09. května 2010 19:17
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zdarec draci,nevím jak u vás,ale já mám od té doby co začala sezona problém dostat se ke compu  .Mám dotaz,dělali se péraky,nevím jestli to jsou nějaké první typy,nebo prototypy,ale s blatnikama z 500 OHC????Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 8:39
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 A jaký byl mezi nima rozdíl???Dík
Datum: 09. května 2010 8:39
 Ne. Byli prototypy s hlubokejma blatníkama, ale tyhle blatníky byly výrazně jiný než z OHC.
Datum: 08. května 2010 20:53
Jméno: Tsunami
IP: uživatel9364
 Zdarec draci. Chtěl jsem se zeptat. jak je to s placením na veřejném parkovyšti. Musí se za fichtla či za jinou motorku platit nebo ne? protože fakt nevym kam bych jako měl dát na fichtla ten lístek. Předem děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 19:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 24. března 2012 21:38
Jméno: Broněk
IP: uživatel13474
 M2T do fichtla nedávám. Doporučuji IPON - je to syntetika a 1 litr stojí 160 kč. Nekarbonuje, nezanáší, dobré spalování a motor je klidnější.
Datum: 24. března 2012 21:38
Jméno: Ringo
IP: uživatel8771
 olej M2T Super se specifikací API TC.JASO FC je dost dobrý!!!!! I cenově je solidní 95Kč 1l...
Datum: 09. května 2010 20:58
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 08. května 2010 23:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mě nejde o ten název. Totiž většina M2T má specifikaci API TB- to je pro nízko zatěžované motory. To má taky Paramo M2T. Ale tento odkaz odkazuje na M2T super. To má specifikaci API TC- pro zatěžované motory. Prostě lepší olej. Nechci znát Vaše názory na obyč. M2T od parama. Ale na olej viz. odkaz.
Datum: 08. května 2010 22:58
Jméno: trubka
IP: uživatel9367
 Jak můžete tvrdit že M2T je nejnekvalitnější olej.Jestli Vám něco říká ISO-certifikát kvality tak Paramo nebo Koramo tyto kvality splňují,takže takové bláboly si nechte pro své ..náctileté borce.
Datum: 08. května 2010 22:21
 jirka: Tak to mi napiš, kde ho kupuješ. Já kupuju za 70 Kč v litrovkách občejný m2t od parama.
Datum: 08. května 2010 21:18
 já ho používal rok, je nekvalitní ale stačí, u nás v krámu ho maj asi za 70 kč  . ředim ho ku 1:33 ale do dAchla po výbrusu nebo po generálce, nebo do toho speciala co mam ho nenaleju, do techto stroju používám castrol 2t nebo shell advance 2t - ten je levnej a mažou dobře ředim ku 50
Datum: 08. května 2010 21:01
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 co bys chtěl čekat od M2T je to nejlevnější a zároven nejnekvalitnější olej ale do takovejch fitchlů je dobrej ,,,a M2T od parama je dobrej
Datum: 08. května 2010 19:12
|



|