Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 zdar draci co to je když nastartuju fichtla a hnetka mi chcipne a furt takhle
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:31
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 čistil sem karbec a nekdo mi rikal ze prej tam muže jit malo vzduchu
Datum: 10. května 2010 19:31
 to je takové hlašení že tvuj fichtl je zralej do šortu.  nebo napiš něco dál co vo tom víš,.
Datum: 10. května 2010 19:20
 jak to mámě vědět takto od stolu...popiš co jsi skoušel dělat...
Datum: 10. května 2010 18:31
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 čaues mám takový menší problém se svou zapalovací cívkou na mustafovi. Mám tam novou, nějakou dobu fungovala krasna jiskra i s původní indukčkou. Jenže ndávno indukčka odešla tak sem si pořídil novou, a ejhle s novou zapal. cívkou mi to jiskru neháže, dám tam origo a háže, jenže jiskra nic moc, ale když skusím dát žárovku tak se s té nové cívky rozsívtítakže je funkční tak bych rád věděl co zkusit popřípadě předělat aby to zase funovalo, jinak celá elektrika je nová i kondík a kladívka .... napadlo mě trchuu přečstit ty magnety nic ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 18:49
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 dik ale zas takovy magor nejsem abych nevedl co kam pripojit ....
Datum: 10. května 2010 18:49
 zkus přepojit dva dráty na indukčce...jeden je s označením 1 a druhej s označením 15 ke kostře...tak to přepoj a uvidíš
Datum: 10. května 2010 18:04
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 Zdarec s jakym benzinem to pojede lepe s natural95 special91 nebo verva 100 oktanů?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 20:31
 lukas poustka: da se rict ze cim vyssi oktanové číslo, tim vyšší bod vzplanutí...
Datum: 10. května 2010 20:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Leju tam normální 95 bez aditiv (+ olej samozřejmě) a jede to dobře. Nestěžuji si.
Datum: 10. května 2010 20:24
 Poněvadž tam je snížená hlava tak čim vyšši oktanový číslo tím líp
Datum: 10. května 2010 20:15
Jméno: lukaspustka1
IP: uživatel9384
 nejlip to jede s tou 100 ale zadre se to i kdyz tam das olej i olovo protoze to ma nizkej bod vplanuti a tan volej nenamaze pist ten se vypari s tim benzinem mam to vyzkouseny nejlepsi je natural 95 s olejem a je lepsi tam pridat olovo a 91 je normalka klasik na ten to jede taky a nejlepsi byl ten super ten uz se nedala ale muzes to na ten 100 oktanovej skusit ale ne vic jak nadrz
Datum: 10. května 2010 19:43
Jméno: vlada
IP: uživatel9383
 co je to za kravinu diť 91 a speciál je jedno a to samý
Datum: 10. května 2010 19:41
 hoši i já bych potřeboval radu....jakej benzín je doporučovanej na stejskyho sadu? mám si koupit special nebo natural? na jakej to pojede lépe?,
Datum: 10. května 2010 19:36
Jméno: vlada
IP: uživatel9383
 100 oktanovej bych tam nedaval kamos ho tam měl a kdyz měnil válec tak měl opálenej píst\r\n
Datum: 10. května 2010 19:36
 a hele nevíte jestli se ještě prodává ten roztok olova do benzínu? ono to prej nák zvyšovalo výkon či co
Datum: 10. května 2010 19:33
 ja jsem skusil special a nemuzu si pomoci, ale jede to líp  ale kdyz nemaj tak hold 95 no... podle me ale je to zbytecnost, protoze 95 se nespali tak dokonale a zbyde nejake nezhorele palivo ci neco podobneho a pak to ztraci vykon
Datum: 10. května 2010 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel9381
 Ač se to jeví jako kravina,tak BA 95 bezolovnatý je suchý!! Sám jsem řešil tenhle problém na 250 péráku,kdyz u nas prestali Special 91 prodavat-ono to na Natural 95 proste nechtelo tahat jako na speciál. Na radu starších zkušených sem použil aditivum do benzinu jako nahrazku olova ve speciálu91 a hle,ono je to hned lepší.......moje rada zní: Do seriovky Speciál91 a nebo Natural 95 s olovem... vždycky se to říkalo,vždycky to milion lidi vyvracelo,ze olovo potrebuje jen 4T kvuli ochrane ventilovejch sedel a on kus pravdy na tom olovu a starym 2T motoru bude
Datum: 10. května 2010 17:56
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Nejlepší je pro Pionýra buď,special,nebo natural 91 !Protože třeba takovej natural 95 už ten motor níčí,protože motor na pionýra je stavěný na nízkooktanový benzíny!!Takže čím víc oktanů tím vám o to méně vydrží!!A v žádném případě tam nelij 100 oktanovej benzín!!Vyrábí se třeba 100 carrera ale nikdy ho tam nelij pokud chceš aby ti to co nejdéle vydrželo.
Datum: 10. května 2010 17:51
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 cau, fichtly byly vyráběny pro special 90 a 91 už se vyrábí jen 91 (91 - oktanové číslo - kvalita benínu, ) čím kvalitnější benzín , tím menší možné detonačníé hoření(směs exploduje dříve než blejskne jiskra - klepání motoru a ztráta výkonu) ale special 91 by měl v poho zvládat origo motor bez detonačního hoření, fichtly s upravovanou kompresí(snížená hlava, at) má věčí kompresi a tím pádem snaze probíha detonační hoření, já mam sníženou hlavu tak že tu hranu na hlavě ani už nemám, a na special to jede, totiž stooktan u nás nemájí, takže nejlépe to pojede na stooktan ale není to pro motor nej. jestli nemaš upravenej motor postačí ti 91 ale pokud je upravenej tak 100oktan, jak chceš,
Datum: 10. května 2010 17:28
 mě to jezdilo vždy lépe na special....ted u úpravy válce.budu používat natural
Datum: 10. května 2010 17:25
 zadar fichtlum, dnes jsem se byl projet do vesneice asi 8 km daleko, pořád skopce a dokopce a pěkný krpály, fík ten special to zvládal dobře a tak jsem se tam projel na fichtldráze, jezdili jsme tam pěkně dlouho, pak ale začalo ve fichtlu něco co si cvakat a pravidelně, tak jsem tam měl šroubovák a na místě sundal levy kryt motoru, a zjistil jsem že se rozsypala spojka, vypadli dva kolíky v koši tak jsem je vyndal pionyra smontoval a kupodivu to jelo i se třemi ale spojka prokluzovala, ale před tím to prostě špatně chytalo, nevim čím to je, kolikrát jedu snížim otáčky a chci to se spojkou vytočit ale ono to brblá na plnej plyn a do otáček to nejde, potom to musim znovu roztlačit a pak to třeba zas vytočit jde, nevim čím to je pls poradte ( před tím než to dělalo jsem sundal a znovu nasadil válec, a přetesnil silikonem hlavu i válec, myslíte že když jsem ho příliš nešetřil tak že to muže dělat třeba silikon pod hlavou nebo silikon v kanálech, za každou odpověd dekuji, karbec ze simsona filtr origo bez airboxu, zapalko z motorovky bezkongtakt a ladak,
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 17:43
Jméno: David
IP: uživatel2156
 U mě to dělal filtr,sundejte filtr a vyskoušejte,a v žádném případě netěsnit hlavu a jiné okolnosti okolo pístu silikonem!!Protože benzín ten silikon rozleptá a dostane se vám do pístu a přidře se vám !Nebo i zadře!
Datum: 10. května 2010 17:43
 a taky jak píše ten dotaz předemnou tak se mi děje to samé, někdy třeba tlačím a jen to děla prd, prd prd prd a až po chvíly se to vytočí, nevím čím to je,
Datum: 10. května 2010 16:23
Jméno: Dan hornát
IP: uživatel9379
 Zdravim.Mám ČZ 180. Nastartovat jde v pohode rozjet se taky ,ale když přidám plyn tak se začne dusit a nechce jet.Nevíte někdo co by to mohlo dělat??Děkuji za nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 16:28
Jméno: Dan hornát
IP: uživatel9379
 Jo dělá to i když se ohřěje zkusim vyčistit celej karbec
Datum: 11. května 2010 16:28
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dělá to i když se ohřeje ? Jestli to dělá při studeném startu, tak ji po nastartování trochu přicupuj benzín .
Datum: 11. května 2010 9:57
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Čus,sundej filtr ,vyčisti trisky,nebo celej karburátor!
Datum: 10. května 2010 17:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:18
 Esso 2T specialku pouzivam aj ja  a krása ide stym pekne a dostatocne maze ja com mazal v pomere 1:40 na tuningovanom motore ale teraz pri zábech pouzivam 1:25 a krásne spali a aj tak velmi ani nedymi
Datum: 10. května 2010 19:18
 nn vadit to nebude vůbec.Jinak ten esso 2t special používám taky,a naprostá spokojenost.jen tady u nás v pardubickím kraji ho nemají nikde.Takže ho kupuji na internetu
Datum: 10. května 2010 16:15
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 čus. ted mám doma motorový olej MOGUL TSF a je na něm napsáno nová receptura ( polosyntetický ). Můžu ho dát normálně do nádobky s olejem do čz 175/477? Do ted jsem tam měl M2T jeste po tatovi a na to se mi moc jezdit nechce. Zdá se mi že ten TSF není moc hustý oproti tome předchozímu co tam byl, tak se chci zeptat jestli ho tam můžu normálně nalít anebo mám dát nějaký hustější jak tady psal někdo dřív
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 18:27
Jméno: milanje
IP: uživatel9417
 Prosím vás, olej M2T do motorek nelejte, tan je dobrej jak do kanálu! Od tý doby co není v benzínu olovo, tak je nejlepší dávat tam TSF + kapalinu nahrazující olovo. Současný benzín je "suchý" a je potřeba jej pořádně mazat! Věřte mám s tím zkušenosti a viděl sem desítky zadřenejch motorů s M2T !!!!!! . TSF v podstatě není olej a je to modrá kapalina - musíš k tomu přidat ten přípravek nahrazující olovo.
Datum: 14. května 2010 18:27
 Urcite nech ten TSF
Datum: 10. května 2010 16:19
 Nazdar toto je môj fik http://yfrog.com/emdsc02890czj a chcel by som ísť na tech. kontrolu motor je po GO a cele moto pretesnený výfuk ale je na nim opukaný a vypadaný chrom bude to vadiť?? treba mi aspoň jedno zrkadlo??? Za všetky radi vopred diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 21:50
 ne nemá vyznam ale ze nevadi
Datum: 10. května 2010 21:50
 no podla mna ked más vypadany chrom to sa nevadi,v zákone je len to ze nemoze byt predelané a musi byt utasnené,farba vyfuku a atd nemá vyznam,,,no zrkadlo tam radsej daj pre istotu,
Datum: 10. května 2010 21:48
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 zdravím. Dívám se že je obchod mimo provoz, tak bych se chtěl zeptat jestli někdo neví jestli se tu prodává víčko nádrže na čz 175/477 takové to chromové a kolik to stojí? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 18:44
Datum: 10. května 2010 18:44
Jméno: petr
IP: uživatel7503
 Čau chlapi potřebuju radu jak vyměnit ojniční sadu na fichtlovi jak se má klika rozlisovat a slisovat na co si dát pozor a tak jaká má být axiální vůle ojnice nejsem amatér, ale tohle chci dělat prvně a tak žádám o radu abych se vyvaroval zbytečným omylům mám vše i na centrování kliky. Jen chci radu nebo nějáký návod předem děkuji za radu. Jawě Zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel9378
 kdyz vlozis kliku do karterů,tak by mela byt axialni vule hideli v loziskach dohromady 4 desetiny milimetru,vuli v ojnicni cepu si z toh nejak dopočítej
Datum: 10. května 2010 15:33
Jméno: george
IP: uživatel8128
 dá se někde v Moravských Budějovicích koupit olej shell advance SX 2 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 22:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejspíše na benzínce schell a nebo c mototechně
Datum: 12. května 2010 22:03
 cauwes ... Tak kdo se chystáte na silniční závody do Střem 15.5.2010 ??? jedná se o sprint na 200 metru.... mohou se pouze zúčasnit motorky česko-slovenké výroby !!!! urcite si prijedte zazávodit ..... fichtlu zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 17:41
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 http://www.socialistik-dragster.cz/
Datum: 11. května 2010 17:41
 ja bych tam jel hned se svým specialem na silnici, má ladak, bing 17 bezkontakt, sníženou hlavu a jede 86 kmh.- supr. a lesteny kanály jen je to ukrutně daleko, jsem ze sušíce, ale až bude něco tady hned tam pojedu,
Datum: 10. května 2010 19:45
Jméno: mIX
IP: uživatel9380
 asi se prepsal myslel urcite Třemka (Bílá Třemešná)
Datum: 10. května 2010 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel9378
 kdyby to nebylo v takle blbej termín,tak bych se asi stavil......střemy sou nekde u melnika ne? Ja sem od Slanýho....Nemá to nejakej web?? Kategorie+pravidla atd....???
Datum: 10. května 2010 15:35
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 je nutno ridicak
Datum: 10. května 2010 14:17
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 To neni pravda, muzou tam i MZ, simsony apod. Proste 2-takty z vychodniho bloku + tam ma byt ted i kategorie pro plochodrazni 4-takty.
Datum: 10. května 2010 13:45
 Zdar draci,dnes je pro mě a pro mýho kámoše nezapomenutelný den,Vždycky jsem si myslel jak umím řídit,a že jsem "borec",jezdil jsem bez helmy ,Dnes je těchto myšlenek konec.S kámošem jsme se vybourali v 40 km/h.NApálily jsme to jednomu pánoj do plotu.Kámošův fík je na kaši komplet.Museli jsme ho tam nechat.NAštestí nás sousedka toho pána odvezla domu.Hned po té jsme jeli do nemocnice.Kámoše si tam nechali.Má potlučený nějaký břišní sval,a zlomené žebra (seděl první),helma mu vylítla z hlavy,a chvíli nic neviděl byl bez vědomí.Má malý otřes mozku,Já jsem na tom o něco lépe.Mám narežené břicho,nemůžu chodit,dost mě bolí hlava a sem pořád v "šoku"NEměl jsem ani helmu,ale měl jsem štěstí že jsem seděl jako spolujezdec a narazil jsem do kámoše,a trochu i do plotu.O plotu ani nemluvím musíme ho opravit až se zotavíme.Ukecali jsme toho pána aby nevolal policajty,nemáme ani jeden řidičák a byl by z toho strašný průser.Jen sem vác chtěl upozornit,nemyslete si jako já že umíte řidit,a tudíš si jezdit jak "prasata",hlavně jezděte s helmou,a neberte si ze mě příklad.Já už ted na fíka taky nevlezu bez helmy NIKDY,NAštěstí sem poslal válec ke stejskymu,tak mě to chvíli zaměstná jezdit na poloviční plyn,na plný už si dlouho nedovolím,Dnes to dopadlo ještě dobře,ale příště už tomu tak být nemusí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 7:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 věřte nebo ne ale já jsem se ještě nikdy nevysekal. Ale jak jsem tu měl fotky toho mého mustanga tak tam na něm mám jednu takovou nebezpečnou věc že se mi kývají řídítka v krku jinak všecko v poho brzdy brzdí pěkně. Valim to normalně tak 60 někdy i víc pořád plný i po hrbech někdy tak 40 i víc ale ještě zatím nic tak doufám že se nic nevyskytne
Datum: 11. května 2010 7:41
 hmmmmm zajimavy
Datum: 10. května 2010 18:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 hlavně myslete taky to, že mužete zranit i někoho jinýho než sebe! jo par kolizí jsem měl taky, př. jedu 50 polouce přez takovej mini horyzontík a najednou napříč odvodnovací rygol, měl jsem helmu a krunýř, nic mi neni, motorka to odnesla vcelku taky slušně
Datum: 10. května 2010 18:11
 taky jsem mel jednou nehodu v lese.. jeli sme ve dvou a ja sjem ridil a jeli sme docela fest rychle minimalne 50 byla tam takova pekna rovinka mirne z kopce tak co tomu neprihulit ze sem si rikal .. :/ najedou se tam obevila takova necekana dira a hrozne nas to oba dva vyhodilo nemel sem zadni plech tak se sedlo pod spolujezdcem trchu prohlo a my sme nastesti skoncili jen s odreninama a popaleninama od kopriv .. MEL JSEM HELMU !
fikovi se nastesti nic nestalo
Datum: 10. května 2010 16:22
 stando : taky se nemůžu otičit v trupu.jinak já doufám že toto bylo naposledy.vykulenej teda sem,ale jak píšeš ono to přejde
Datum: 10. května 2010 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel9378
 v plný rychlsti cca 70km/h sem v noci ozralej bez světel čelně napálil hrazení pres potok u silnice,letel sem vzduchem asi 5 metrů,po ceste sem trefil žebrama jeden takovej sloupek a o zem si pohmoždil rameno a klíční kost a pravou nohu a hlavu mi zachranila krosová helma protoze sem palicí trefil jakousi věc v poli. Na to jaká to byla morda se mi "nic" "nestalo" a fichtl kupodivu taky "přežil" Mesíc mi visela ruka na šátku,nemoh sem se poradne nadechnout,otocit v trupu a hlavně sem nemoh v autě řadit(prava ruka no) a komplet pravej bok mi hrál barvama od žlutý,přes zelenou,modrou až do fialový.....v nemocnici sem řek,že jsem spadnul ze schodů  Nejak mi to nechteli věřit  A ponaučení? Ožralej v noci jedině se světlama a s helmou  Malý kolize s různejma předmětama(i pohyblivejma  ) uz jsem mel mockrát.....naučí tě to předvídat a jezdit se zaplym mozkem......ted si z toho vyvalenej,ale ono te to prejde....urcite to nebylo naposledy
Datum: 10. května 2010 15:02
 Rozbita hlava alebo zlomené rebra sa zahoja aj škoda takej mašiny fakt škoda
Datum: 10. května 2010 14:55
 ale předtím ten fík vypadal nějako takto. http://www.fichtlpokec.cz/profil/jawa05sport to je ten můj kámoš, dva dny před bouračkkkou jsme ho nastříkali na bílo a někde na žluto,daly černé sedlo...to vypadal pěkně,bo bouračce je s ním ámen,aspon máme co opravovat
Datum: 10. května 2010 11:45
 nn tak fotku opravdu nemám...po bouračce mi bylo strašně špatně,nemohl jsem dejchat,chvilku jsem nic neviděl,.strašně jsem se klepal.a čas na focení motorky jsem opravdu neměl.
Datum: 10. května 2010 11:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel5857
 Ja sem se bez helmy vysekal vzdycky jen malo treba na stojanu a podobne ale bezpecnost je pro me na 1. miste a helmu sem si poridil driv nez sem dal fichtla do pojizdnyho stavu...Nemas fotku jak ten fichtl vypada?
Datum: 10. května 2010 11:02
 Jo to už jsme si pogratulovali že jsme přežili,a musíme se nad tím pořádně zamyslet jak a kde jezdit,No dachl má zkřivenou levou vidlici,pravou taky ale méně,s předním kolem se nedá ani malinko pohnout,maska to odnesla teda taky pěkně.Ale hlavní že že žijeme
Datum: 10. května 2010 10:18
 Jediný co můžu říct je to že když sem jako vy dva začínal na dachlu tak sem se kolikrát rozmáz,ale vždycky sem věděl kolik je příliš.
Tak si akorát můžete gratulovat že ste to přežily
Datum: 10. května 2010 8:48
 Já taky jezdil bez přilby, ale nějak jsem si uvědomil že přes ty díry jezdit 40 je nebezpečné a radši jsem si vzal i když tak přilbu z kola. Naštěstí teď mm tu přil s tím "Náhubkem"
Datum: 10. května 2010 8:33
 to mě připomíná mě, když jsem si v třinácti letech pujčil favorita bez tp, co měl kamarád do lesa, jel jsem po hlavní na nadraží(asi 3km) a pak ještě po vsi 1km a v protisměru asi kilo sem jel kličkoval jsem měl jsem štěstí že sem tam něco nesestřelil, pak jsem jel zadem spatky (jezedácká cesta bez poldu 3 km a valil jsem za 3 plná, projel jsem náky bahno a po pár smykách jsem vlítnul do stromu, uf, byla to rozkošatelá vrba, a ten favorit do ní zalít že nebyl skoro vidět na první pohled,  to jsme měli štěstí protože na druhej straně cesty byl betonovej sloup, a o kus dál roh plotu - železná tyč, a my jely 80 nikomu se ale nic nestalo, neměli jsme nikdo pásy, ještě jsem musel zaplatit za odtah jezedákum, a favorita jsme rozebrali do šrotu, to to zatim dopadlo teda skvěle, na to jak to mohlo dopadnout,
Datum: 10. května 2010 6:16
 no kamaráde, to si měl teda pech, to já si to kolikrát na tom speciálu valim po vsi 80 a taky bez helmy, beru si ji když jedu dál, řidičák taky nevlastnmím, a to mi to ani pořádně nebrzdí, zabrzdí to min po 20m a to ani nevím, asi taky zapřemejšlim o svém stylu jízdy, a utahnu si pásek na helmě, a co se vubec stalo s tím dachlem? počítám že má v prd přední kolo, možná vidlice, co ještě je zničený??? to já kdybych na specialu narazil čelně někam tak si asi rozybju kule na kaši mam před sebou nádrž  .
Datum: 10. května 2010 6:04
 dachle,,nemyslis,,zaplatis,, jsem rad ze jste oba dva ok a vasi rodice muzou byt stastni ze vas neztratili,,, lebo pri takove banalni nehode muze clovek zaplatiti i tu nejvysi cenu,,,, je videt draci ze fichtlkramek musi pritvrdit a to na max.... bude si muset sesa udelat cas a poradne udelat skoleni,, to bude zas makacka a vubec se s vama nebudu mazlit
Datum: 10. května 2010 0:00
 zdravim,chtel bych se zeptat-kdyz se prohazujou kolecka v pionyrovi pro silnejsi dvojku,slo by to udelat i u cizy 175/450 ? teoreticky by to jit melo,je to na prestavbu-cross..nemate s tim nekdo zkusenosti?a nebo nevite alespon ktery kolecka mam prohodit? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 0:26
 velkou rozetu uz mam,ma 78 zubu,silu nejak neresim,tu to ma dobrou..jenom sem chtel experimentovat s delkama rychlosti..
Datum: 10. května 2010 0:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No jestli to máš na krosku, tak je nejlepší řešení použít menší řetězové kolečko a větší rozetu. Samozřejmě, že by šla převodovka předělat, ale to bys musel mít fabriku na ozubená kola.
Datum: 10. května 2010 0:22
 aha  a nejaka jina takova podobna uprava by tam udelat nesla?
Datum: 09. května 2010 23:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Mám takový dojem, že to nepůjde kvůli rozdílným bočním zubovým spojkám a průměrům děr v kolečkách.
Datum: 09. května 2010 23:26
Posl.aktualizace: 10. května 2010 20:33
 Tak ten fík po GO má taky hodně málo najeto...........jenom něco přes 200km .............
Datum: 10. května 2010 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel9378
 nj,kdyz se "GO" odflákne,tak potom motor nejede.....to je normalni....to ze si pridrel polskej valec neni chyba dodavatele,ale tvoje blbost!!! Motory pred smrtí většinou naberou poslední dech a jedou výborně a po kratky době bohuzel přijde konec...vetšinou se vysype klika a jehly zlikvidujou vsechno okolo.....
Datum: 10. května 2010 15:19
Jméno: tomas.j.r
IP: uživatel812
 čau mam mustafa a jezdim převážně v terénu a vadími že jedničku moc točim a na dvojku to zase nechce jet. Takže sem si řikal co mam udělat. Mam dát větší rozetu? menší sekundár? a nebo jinej primár?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 22:11
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9388
 Tak to udělaj jako já taky si nevidělávám jen brigádama a tolik peněz to zas není nejdraší je výfuk a 19mm karbec ale bez karbce to jezdilo taky hodně pěkně s origo karbcem
Datum: 10. května 2010 22:11
Jméno: tomas.j.r
IP: uživatel812
 hele motor mam v kupě na podzim byl motor kompletně zgenerálkovanej ale co sem koukal na tvoje stránky tak to se nedá srovnávat, ja mam vše krom filtru původní.
Datum: 10. května 2010 14:39
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9181
 Dej si do kupy motor nejdřív,já má 14zub a vyjedu ve dvou na trojku každej kopec a v terénu lítám jak něco a je mi to jedno,ale chce to mít motor v kupě kdyžtak se koukni na mý stránky http://www.splasenytrubky.webnode.cz
Datum: 10. května 2010 13:34
 no hele,ja to prohozeny kolecko mam,k tomu 11z sekundar a dobrou kompresi..nemam problem dat tam trojku..kopce beru za 2 v pohode..jednicka staci vytocit do pulky,kopnu tam dvojku a jede v pohode dal  a navic v tom terenu tu trojku ani nejak moc nepotrebujes..ale kdyz mas motorku motorove v poradku tak tahle uprava je suprova
Datum: 09. května 2010 23:02
Jméno: tomas.j.r
IP: uživatel812
 to stím prohozením koleček je naprd měl to kamarád a pak se tam nedala ani nacpat trojka. Jinak tam dám 11z a bude pokoj. Díky
Datum: 09. května 2010 22:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak dej 11zubbé sekundárko...jo a jestli jezdíš v terénu jen ja 1 a 2 tak existuje takovej fígl že se v motoru přehodí kolečka..ale potom to na tu 2 jede sotva 40 a máš co dělat aby si to vzalo trojku
Datum: 09. května 2010 22:55
 Jono můžu potvrdit jak tady říká ZAJÍC to sekundárko dělá hodně...já sem už u fíka vyzkoušel všechny a nejlepší je 12 zub a když je fakt hodně dobej motor tak 13 zub.Jinač 11 je do síly ale je to skoro stejný jako 12 zub pak 14 zub je moc už to chce jenom na upravený motor
Datum: 09. května 2010 22:54
Jméno: tomas.j.r
IP: uživatel812
 jo a kolik mam dat to sekundarko?
Datum: 09. května 2010 22:51
Jméno: tomas.j.r
IP: uživatel812
 teka tam je origo takze tusim 13z jinak byl na podzim na vybrusu
Datum: 09. května 2010 22:50
 zacni od nejjednodussiho..dej mensi sekundarko,kolik tam mas tedko?  u me to sekundarko docela pomohlo...jeste sem k tomu vymenil krouzky a bylo to dost znat,stavelo se to na zadek-s origo rozetou..
Datum: 09. května 2010 22:43
 čus.. potřebuji se Vás zeptat.. chci si koupit HIKONE na babettu 207, ale nevím, jakej z nich bude pasovat bez velkých úprav.. nevím jestli tam ten nebo ten.. prosím poraďte a napište, kterej by tam dobře sedl.... a co úpravy?? co bych musel udělat??díky předem.. tady je ta stránka...http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 .. prosím napište číslo toho laufu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 7:06
 čus nojo ale když tam nechám jen koleno tak budou lidi nadávat už mám zkušenost a ten HIKONE má ohodně menší hluk než jen koleno. nechci to na výkon, ale na to, aby to dobře vypadalo a moc to neřvalo...
Datum: 10. května 2010 7:06
 jj na výkonu to nepřidá ale zvuk ten stojí za to ale nejlíp uděláš kdež na babetě necháš jenom koleno a maš to to samé =)=)=)
Datum: 09. května 2010 22:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě je to zbytečnost a na výkonu ti to nepřidá
Datum: 09. května 2010 21:58
Jméno: ardno
IP: uživatel9335
 cau... kdyz do fika naleju Shell V-Power pojede to lepe nebo hůře ??? diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 22:25
 special/natural je lepsi... pardon za překlep
Datum: 09. května 2010 22:25
 moje zkušenost... na special vyjedu jeden velký kopec na trojku a nejde to vytočit na víc jak pul plynu. s V powerem ten kopec vyjedu na 3 asi na 3/4 plynu do poloviny a pak musím podřazovat na dvojku protože motor začne vadnout... takže tak... s normalnim benzinem to ma nizsi vykon který je to schopno podávat obrovskou dobu,v v-powerem to má výkon vyšší ale nepodává ho tak velkou dobu jako special nebo natural takže special/natural je vetsi... mozna si reknete ze je to blbost ale ja jsem to testoval a je to tak
Datum: 09. května 2010 22:24
 žadný rozdíl v tom není
Datum: 09. května 2010 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řeknu ti to takhle...když jsem tam nalil petrolej ,ředidlo ,speciál a olej tak to jelo úplně stejně jak na samotný benzín s olejem...
Datum: 09. května 2010 22:00
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 cca stejně, možná se to bude víc hřát
Datum: 09. května 2010 21:55
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 zdravim draci, nevíte někdo o veteránskem klubu v okoli karvine? díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 14:30
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 no jsem z Petrovic u Karvine to je co bys dopliv  a odkud jsi presně?
Datum: 12. května 2010 14:30
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 ty si z karviné? já jsem taky z karviné
Datum: 10. května 2010 14:30
Posl.aktualizace: 10. května 2010 15:22
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 125 ve 4t jede hovno kup radci aprilku rs 125 2t a muzes jezdit 170kmh bez problemu cinu v zivote nekupuj mam sve zkusenosti
Datum: 10. května 2010 15:22
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 orion měl kámoš a furt se mu to sr*lo tak to ted prodává, kup si radši MZ 125 sm.. o 100% lepší a náhradní díly se dají taky lépe sehnat než na Orion
Datum: 10. května 2010 14:32
 no, ten tvuj kamarád má ale vkus, jak seš natom s díly??? co kyž se něco posere? je to německý tak počítám že to něco vydrží, ale je to potřebuji s omezovačem, znam se! jezdim bez helmy a furt na plnej kotel, chtěl jsem si koupit dandyho 50 a potom ještě 125ku ale to si radši našetřim víc, zatím budu jezdit na dachlu s tp a potom na tutom,
Datum: 10. května 2010 6:09
Datum: 09. května 2010 22:57
 di do tohodle http://www.motoinzerce.cz/motorky/mz/404304-125-sm.html je to lepsi,ma to vetsi vykon a je to levnejsi..kamos to ma,kdyz sem slysel ten zvoucek,myslel sem ze se udelam  nema s tim zadny problemy,jezdi mu suprove..  kdybych si mel vybrat mezi 7kw a 11ti kw za stejnou cenu a ve stejny kategorii motorek,je asi jasny co bych si vybral
Datum: 09. května 2010 22:52
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Je to Cina a ma to prd vykon...
Datum: 09. května 2010 22:27
 Di do toho!,sice to neni jawa ani číza  ,ale bráchanec to má a je s tim spokojenej,akorát doporučuju sehnat spíš starší protože novou motorku se kupovat nevyplatí,protože u starší počítej že tě bude stát minimálně o 8000 Kč míň a bude třeba jen rok stará.
Datum: 09. května 2010 22:08
 ja bych to nekupoval nevěřim tomu že to vydrží
Datum: 09. května 2010 22:05
|



|