česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1222  1223  1224  1225  1226  1227  1228  1229  1230  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel9046    
Jo a jeste bych se chtěl zeptat jaký olej lejete do předních a zadních tlumiču na čz 175/477? A jestli můžu do nádobky s olejem lít olej Repsol moto town 2T anebo STIHL ( oba minerální ) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
nazdar dragouni, PROSÍM ODPOVĚZTE, KDyž jsem se dozvěděl o motoru se startérem za odvos tak jsem tam pro něj hned jel, zjistil jsem že je z maneta s125 skůtr, a že kdysi fungoval mi ten pán řekl, startér na něm funguje a rozhodl jsem se upravit kostru na simsonu a jezdit na s tím, ale mám problém, protože vubec nevim jak to zapojit, z motoru jdou 2 kabely jeden tlustej a jeden slabej, když zapojim kostru na 12v baterku a silnej drat na + tak se točí, to je dobrá zpráva, jenže ty dva kabely maj jít rovnou na nějaký relé, já mám rele z trabanta, ale to je 6v a nevim jestli by se nezpálilo, je funkční a dával jsem za něj velký prachy, pak mám rele ze škoda 120 ale to ma uplně jinak, nejlepší by asi bylo to zapojit s tím skodovkovim relátkem, potřebuji náky informace, když totiž zapopjim ívku pol 1 na kladívko a kondík a na baterku přímo na + tak se kabely ohřívaj, pálí ce izolace a strašně to smrdí a nehází to, , když zapojim pol 1 a kondík, kladívko na ten kabel co jde od motoru tak je jiskra děsně malá, a když dam pod svíčku tak nemá ani snahu, předstih je seštalovanej, kladívko nové, kondík dobrý tak teda nevím jak na to, asi tam jde z toho motoru malej proud, tak pls poradte a když to bude delší tak to mužete rovnou poslat na cesnek67@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 1:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/manet_125_typ_03/navod/ to sem našel, ale nevim jak na zapojení, veme si 40 a , ja potřebuji poradit jak to udělat bez rele
 
 
Datum: 04. května 2010 1:30
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel7758    
Možná by nebylo od věci sehnat si schéma zapojení od pro skútr Tatran. No a co se týká regulace tak reg. relé z staré Octavie nebo něčeho 12V s dynamem (120 měly alternátor, jestli se nepletu). No a nezapomeň na nějaký spínací relé pro startovací okruh (tenhle dynamostartér neznám, ale 50A si určitě cucne). No a nebo sežeň reg. rele se spínacím kontaktem přímo na Tatrana. Tak lovu zdar
 
 
Datum: 03. května 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
Čau, mám velkej, problem, mám dvoje přední tlumiče na simsona a jsou strašně měkké, když najedu na hrbol tak jdou hned natvrdo, a tím pádem mi popraskali pera, ale i když je vyměním tak se obávám že v terénu to pujde natvrdo, já nevim co mám dělat dělalo mi to na vobouch a na tom druhym se ještě zadrhává pravej tlumič, nevim co s tím díky za rady, když tam koupim tu sadu na renovaci nebudou pořád tak měkké? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: Dawe      E-mail:      IP: uživatel3930    
Stěma tlumičema jsem měl stejnej problem jako ty dal jsem do vnitř ještě jedny malý pružiny jestly neseženeš malý pružiny tak sundej manžety a na vidlici navlíkni asi tak 10cm gumoví hadice nebude to bouchat a nepudou až na doraz ale jestly ti záleží na vzhledu tak rači ty pružiny ale docela blbě se sháněj a nebo se daj sehnat velký pružiny ven na tlumiče to jsou pružiny z náké jawy nebo čezety nejsem sy jistej ale na to se musej udělat příruby na soustruhu.
 
 
Datum: 06. května 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
tlumiče na simsonu sou vždy měkké ale když koupíš tu sadu uděláš jenom dobře budou jako nový je k tomu i olej a doporučuju koupit tu sadu na enduro má silnější pružiny takže to trochu tužší bude
 
 
Datum: 03. května 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel9046    
zdarec. možná je to blbý dotaz, ale když mám na čezete 175/477.1 na té nádržce napsáno Posilube tak je to vlastně oilmaster že? nebo Oilmaste a Posilube jsou 2 odlišné systémy? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Presne tak.. mam CZ 125/476 Posilube.. a taky jsem nad tim dneska premejslel :-)
 
 
Datum: 03. května 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau.oilmaster a posilube plní stejnou funkci akorad se tomu jinak rika u jawy a jinak u čezety...
 
 
Datum: 03. května 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
Čau draci mám babetu typ 207 je přetěsněná má kompresi svíča je mokrá benzín novej svíčka nová jiskru hází karbáč čístej šlapal jsem jak šílenej a jednou to škitlo vůbac to nechce chitit už nevim co stim prosim poradte dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel7443    
zdar hosi jaky motor se daval do jawy 125 dandy rok vyroby 2000 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
jak poznám že mám kondík špatný?čím se to projeví?jde to bez něj nastartovat nebo roztlačit?co to dělá když se to bez něho pokusím nahodit? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
aha.. :-) a když to jen zabrní tak je to spatne a kdyz je to ok tak to kopne jo? ;-)
 
 
Datum: 03. května 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Kdyz strcis prst do fajfky.. proslapnes... a ucejtis.. jen takovi brneni.. do prstu... ale nekopnete to :-)
 
 
Datum: 03. května 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
aha.díky moc.takže je to v podstatě taková baterka co pomáhá..?a jak to poznám že to je tím?
 
 
Datum: 03. května 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
beznej to nejde jeto nejspis neco jako baterie chvili nabyji pak zase ta vsechen proud do inducky na kazdy otoceni motoru
 
 
Datum: 03. května 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvas hosi,nedavno se tady kdosi chlubil se svym nadhernym mustangem ktereho renovoval,byl takový oranžový,vyleštěný a blatníky měl takové krásně bílé až žluté.a na fotkach ještě nebyl motor,proste krasa a nemel jsem slov,ted ty fotky nemuzu najit. pomuze mi nekdo prosim? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://pouchaz.rajce.idnes.cz/Na_kolech/#album
 
 
Datum: 03. května 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: jawar junior      IP: uživatel9046    
tak sem si dnes pučil od dědy jawu 500 OHC, ale byla prázdná nádrž tak sem tam nalil natural 95 co měl do sekačky a šel sem se projet do pole a tak po hodine jezdení mi tam neco zadrnčelo a musel sem to dotlačit :-(. Nevíte co se mi s tím mohlo stát? děda mě zabije až to bude chtít nastartovat, mě to totiž nastartovat vůbec nejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9628    
kdybych ti napsal jako má ta motorka cennu,tak bys to nikdy nebram na nějaké pole-vole...
 
 
Datum: 08. června 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě že děda nemá 500ohv
 
 
Datum: 04. května 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: jawaw      IP: uživatel9121    
tak to si normální hňup takový muzejní kousek vzít na pole
 
 
Datum: 03. května 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemá to suchý kartr?
 
 
Datum: 03. května 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
500OHC je čtyřtakt... Fermez: i u čtyřtaktů se musí píst mazat ale u nich to bývá už většinou neco na zpusob oilmasteru. Do jedne nadrzky nalijes olej,do druhé čistý benzin a jedeš
 
 
Datum: 03. května 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
tetka vubec nevim jestli je to dvou nebo styrtakt ???
 
 
Datum: 03. května 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
mě se to na ni taky tak udelalo a motor nebyl zadrenej vzal sem kladivu a do nakopavacky mlatil pak tam neco cvaklo a uz to jde ale ja ju jen roztlacim protoze ma spatny zuby
 
 
Datum: 03. května 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
mohlo se to taky rozbit zrovna nahodne, a nevim co melete o oleji to je ctyrtakt
 
 
Datum: 03. května 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
ty ses normalne kreten skurvit OHC ja bejt tvym dedou tak te asi zabiju, este tam nalijes natural ses kkt dotoho jedine special nebo musis pridat aditiva
 
 
Datum: 03. května 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OHC valit po poli,ty seš dobrej blázen... Aby to nebyl zas nějakej vtípek.Jak tu píše třeba Horst apod. :-D
 
 
Datum: 03. května 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
500 má tušim ten oilmaster nebo posiluble... jestli ta nadrzka s olejem byla prazdna a v benzinu si olej nemel tak s panem bohem
 
 
Datum: 03. května 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
no tos to možná zadřel ale 500 je čtyřtakt takže bi to nemnělo vadi kdybi tam nebil olej v benzínu ale honit 500 po poly to jí taky dobře nedělá a nebo v tom benzínu olej byl ale nevím proč by to mnělo vadit ale nevim 500 nemám ale je to super stroj
 
 
Datum: 03. května 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: jawar junior      IP: uživatel9046    
zustalo šprajclí zadní kolo a neutral tam šel hodne ztuha
 
 
Datum: 03. května 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: jawar junior      IP: uživatel9046    
vubec mi to nejde našlápnout. Jen poprvé to šl odolu nakopnout a zůstalo to tam zaseklé a nechce se to pohnout
 
 
Datum: 03. května 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9217    
Nejde startovat jako že je zasekla nakopavacka nebo motor jde protocit ale nechytne?
 
 
Datum: 03. května 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
čau hale prosím odpovězte mi, hale mám rozebranej a vyčistenej motor u babety a ted tam chci usadit ty ložiska a gufera (ale na to usazeni ložisek nemam horkovzdusnout pistoli ? tak se to tam dá dát dobře, a ty gufera sem tam pak jenom nandaj) dík moc prosím čřau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo no jak tady říkaj .Zatop v kamnech a ložiska strč do mrazáku ale musíš rychle pak než s to zahřeje anebo naopak.Já když sme nahřál karter a ložisko dal do mrazáku tak to tam zapadlo samo skoro jen sem lechce dobouch a dobrý.Jinač jestli to tam budeš tlouct kladivem tak po pár měnění ty budou vypadávat samy............
 
 
Datum: 04. května 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: Wopicak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vubec bych se nebal je tam na ferovku natlouct kladivem, jen si dej pres to novy lozisko to stary a opatrne mlat do toho staryho
 
 
Datum: 04. května 2010 8:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zmrazit ložiska je málo..nahřej kartery na nečem ( kamna,plotýnka,plyn hořák..takovejch možností je ) a pak tam ložiska půjdou sami
 
 
Datum: 03. května 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak s tím ti neporadím. my v mrazáku teploměr nemáme ale kdyz jsem to taky tak delal tak jsem to tam dal večer a až jsem došel ze školy tak jsem je tam šoupl. Neni to tak dobré jako když se karter nahřeje ale je to lepší než to tam prat kladivem natvrdo
 
 
Datum: 03. května 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
čau a na jak dlouho je mam dat zmrazit a koélik stupnu v mrazaku ???
 
 
Datum: 03. května 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo ty kartery rozžhavit v troubě ale né v mikrovlnce :-D
 
 
Datum: 03. května 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nemusi byt přimo horkovzduška muzes to polozit treba i na splotynku sporáku a nebo ty ložiska zmrazit
 
 
Datum: 03. května 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel8693    
pic vcera sem koupil karbec jikov 2918Hc daval se na čz 150 má 18 difuzor hodil sem ho na fichtla na svouji 05 mám na ni ladák neni to zádný hikone je to primo na fichtlcupy kopuil sem ho od kámoše co má speciala no a mam na tom motoru este snizenou hlavu dal sem karbec nekdy jede jako krava ta 05 ale obcas mi strelí do karburatoru a pak to zacne škubat poradite nekdo kdo mel tuten karbec na fichtlu ci jawa 05 je napsany i v upravach podle sveta motoru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus draci mam mustanga kompres dobra valec je origos zapalovany vape v karbecu mam 72 trysku jede docela dobre akorat na 3 jede na prd mirnej kopec a us musim na 2 skousel sem davat vjeci jehlu nepomohlo to jinej karbec furt nic mam tam 13 rozetu mustang ma mit prej 12 rozetu tomu moc nevjerim ma nekdo zvas taky to vape jak to mate serizeny ja to mam presne v horni uvtrati a ty rysky proti sobje porate mi co stim aby to jelo dikes mira odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ja mam vape na 555 a trojka tahne jako prase, predstih mam serizenej normalne, pist do hroni uvrati a risky proti sobe. jo a sekundaro 13z
 
 
Datum: 03. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co by neutáhl,13Z se tam dával odjakživa a vždy to létalo jak střela, Dej si tam origo trysku která tam má byt-takže 68,skontroluj hladinu v plovakovce.Kdyz tam nemas treba sportovni filtr nebo jinaci upravy tak tryska 72 to ještě zhoršuje protoze do toho jde zbytecne moc smesy a motor to nestiha spalovat. Pak skus vyěnit gufera,zjisti jestli motor dobře těsní a když to nepomůže tak pomůže výbrus
 
 
Datum: 03. května 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau já měl na 21 stejnej problém dal jsem tam 12 sekundarko a teď tahá bezvadně i na 3, ale zase jede trochu pomaleji a na mustangu mam 11 a to už se mi zdá spíš takový mezi pole, pro mě je nejlepší tak ta 12. Ale můžeš to mít i v něčem jiném, ale hodně to na trojku ty Pionýry dělaly, protože na tu 13 to neutáhly.
 
 
Datum: 03. května 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
čus.hoši prosím vás jak poznám že mám karburátor špatný?čím se to projeví?jde to bez něj nastartovat nebo roztlačit?co to dělá když se to bez něho pokusím nahodit? díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
psal jsem karburátor protože jsem ted dlouhou dobu mel s ním problém tak ho mám furt v hlave.. ;-)
 
 
Datum: 03. května 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
do prde.. hoši sorry moc se omlouvám..néééé karburátor.prominte karburátor vím co je a k čemu slouží.nééé fakt takhle jsme to nechtel.mám problém s kondíkem.fakt prominte ..taky trapas.. ;-) sorry jak poznám že mám kondík špatný?čím se to projeví?jde to bez něj nastartovat nebo roztlačit?co to dělá když se to bez něho pokusím nahodit? díky moc
 
 
Datum: 03. května 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
karburátor , bez něj to nepojede, mužeš skusit dát pod svíčku benzín, pokud nechytne tak dej trochu benzinu(20 mililitru ) zapal ho, nech ho chvilku hořet, když se ohřeje, asi pul minuty nebo minutu tak přes to hod hadr a udus to potom to nasaj do stříkačky a stříkni to tam znovu pod svíčku, ale bacha at ti nevyteče hned z výfuku, píst si nastav mezi horni uvrat a výfuk, takhle ti chytne i ten nejhorší motor pokud to bude hazet jiskru, bez něj to nezkoušej, muže být zasraný tak ho rozeber a vyvař v octtě, trysky vyčisti a vše řadně smontuj, karburátor jako takový se nikdy nezesere,
 
 
Datum: 03. května 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víš vubec co to je karburator a jak vypada?
 
 
Datum: 03. května 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: Dendy      IP: uživatel9325    
čus draci renovuji babetu 207 a někteří znalci mi tvrdí že u babety nemá být indučka tak se ptám vás. diky za odpověd´. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas jeste ten motor
 
 
Datum: 03. května 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
Čau našel jsem ve stodole babetu 207 jednorychlostni po dědovy, chtěl jsem sundat jen zapalko a zbytek hodit do šrotu ale hodil jsem tam jen rám s kolama, motor mám, tak jestli ho chceš tak ti ho mohu prodat, indukčka tam byla na 4 volty, tu mám taky.
 
 
Datum: 03. května 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
u starsich babet indukcni civka je tzn u vsech 207 a myslim ze i u prvnich dvourychlostnich....jinak novejsi dvourychlostni maj indukcni civku zabudovanou v te krabicce.
 
 
Datum: 03. května 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
Čau indukčka tam bejt musí já jí tam mám jak bys chtěl asi jinak aby ti to házelo jiskru
 
 
Datum: 03. května 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez indučky ti to pojede maximálně z kopce :-D u 207čky indučka musí byt
 
 
Datum: 03. května 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel9306    
http://aukro.cz/item1024069636_jawa_50_typ_21_uprava_ducati_performance.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
taky jsem to prohlížel, jestli se ti to líbí, tak si to kup.
 
 
Datum: 03. května 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
Čau, mám velkej, problem, mám dvoje přední tlumiče na simsona a jsou strašně měkké, když najedu na hrbol tak jdou hned natvrdo, a tím pádem mi popraskali pera, ale i když je vyměním tak se obávám že v terénu to pujde natvrdo, já nevim co mám dělat dělalo mi to na vobouch a na tom druhym se ještě zadrhává pravej tlumič, nevim co s tím díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
no ty nový pera chci koupit ale mám strah aby až je tam dam aby to nebylo pořád měkký a aby zase nepopraskaly, vím že tam má být olej, ale nevím cvo to má tlumit,
 
 
Datum: 03. května 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
U simsonackcyh vidlic je tam olej spis pro pohlcovani necistot. Doporucuju kompletni repas. V motoprodejne prodavaji sadu na repas vidlic u Simsona, pak se z toho stanou uplne jiny vidle.
 
 
Datum: 03. května 2010 10:35
 
 
 
 
Jméno: caffe      E-mail:      IP: uživatel7879    
co takhle nalít tam nějaký olej?
 
 
Datum: 03. května 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel9322    
Co takhle hustší olej?
 
 
Datum: 03. května 2010 8:54
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám problém se zapalováním nemůžu nastavit malý odtrh a když ho nastavím malí tak předstich vychází že píst už jede dolů ikdyž dám zapalování uplně doleva.Čím to je?Kladívkama,vačkou ..??Klikou to bejt nemůže motor je po GO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nic není pootočený...vačka i totor sedí jak mají..mám to zapalování i u 05 a tam funguje krásně....
 
 
Datum: 03. května 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud málo mažeš tu vatu nebo co to je (to co maže vačku) a vačka se ti zbrousila a nebo se ti na magnetu urval ten kolíček,který zajištuje vačku v jedné poloze a tím pádem se ti protočila. A nebo se ti protočil celý magnet na klikovce...
 
 
Datum: 03. května 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: koocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas otocenou vacku na 100 pero stalo se mi to tez!! :-)
 
 
Datum: 03. května 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
taky jsem měl podobný problém na dvou fichtlech,ale nebylo to o tolik,jen jsem nemoh doštelovat předstih na 1,6mm pořad mi to vycházelo tak 2-3,vyřešil jsem to pootočením vačky tak dokud to nebylo ok
 
 
Datum: 03. května 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
jo a to s tím pařezem jak seš dole, mě to dělalo to samý, ale chytalo to ale ne příliš štastne, bylo to špatně zapojený- pařez má byt totiž asi nějak jinak zapojenej než dvacítka, tuším že z cívky na cívku pol 1 a z kladívka a kondenzátoru na pol 15 možná se pletu ale takhle jsem to podle nějakého prospektu minulý rok zapojoval, protože když sem ta zapojil podle jawy 20 tak byl předstih nastavenej někde když byl píst dole. nechápu, ale když jsem to zapojil podle toho 555 tak to jelo bezproblému tehdy jsem s fichtly začínal byl to muj první motor na pionyra, a kamarád má motor po go a má to zapojený tak jak jsem psal,
 
 
Datum: 03. května 2010 8:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
čau, mě to dělá ten samej bordel na mopedu stadion- mám nové kladívko(ta nová výroba jak se dávala na německý kontakty. ale já zapalko posunu aby házelo co nejdíl a sejně to hází asi cm před h. úvratí nebo tak nějak, a také nevím co s tím, díky za rady, odpověste pls na cesnek67@seznam.cz
 
 
Datum: 03. května 2010 8:05
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
je to vackou pootoc si ji trochu a je to ok taky sem to tak mel
 
 
Datum: 03. května 2010 8:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši hoši..jsou jen 2 možnosti. buď je oježděná vačka (nenamazaný filc) do kulata, a nebo už moc obroušený pertinax na kladívku
 
 
Datum: 02. května 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mám ten samý problém na zapalování z pařeza a nevím jak to řešit..
 
 
Datum: 02. května 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci .Jak máte vy filtr u fíka?Já tam mám v airboxu 2 dirky ucapaný gumou pak jednu nahoře a pak ještě jedu a z tí my vede trubička.Zajimalo by mě co mám ucpat nebo naopak otevřít aby to bylo nejlepší pro motor .Napište rady.....dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže mám všechno ucpat a pak na trojku až pojedu tak si hrát s těma dvěma třeba jednu otevřít nebo dvě a uvidím co bude nej..
 
 
Datum: 03. května 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
uz jsem tohle zkoumal a vyzkoumal jsem ze ta krabycka musi bejt utesnena to vicko ma bejt uesneni ja to omotavam izolepou, a pak mam jednu diru zespoda co ma byt ta trubycka ta je vyndana takhle to jede dobre v chladnejsim prostredi tetka uz jsem otevrel asi jednu diru a filtr musi bejt taky cistej ten dela na vykonu nejvic
 
 
Datum: 03. května 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9324    
ty 2 dírky ucpaný gumou jsou tam jemný doladění bohatosti směsi pro motor v plných otáčkách. Nech je ucpaný, nebo pokud si s tim chceš pohrát, tak je vyndej, najdi si vhodnou rovinku, rozjeď to na 3 do otáček a pak zkoušej prstama ucpávat ty malý dírky a poslouchej, jak na to bude reagovat motor
 
 
Datum: 03. května 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
to musíš podle bohatosti směsi bez airboxu to moc nejezdí, tak já mam ucpaný uplně všechno na všem krom na mustangu kterej má 60 válec- má sundaný výko airboxu a na zavodáku mám airbox uplně dole s ním mi to nejede, to musíš vyladit a zkoušet, ale rači ucpi vše až na trubičku,
 
 
Datum: 03. května 2010 8:13
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel7037    
nazdárek, potřeboval bych odkazy na někoho kdo dělá cestovní úpravy na pionýra, konkrétně kdyby to bylo možné na nějakého chlápka z Letohradu. předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Nemas spis nejaky udaje z brzdy? Ono upravit valec ej jedna vec, ale dostat z toho vykon s kloudnym prubehem... U Stejskyho aspon nekupujes zajice v pytli.
 
 
Datum: 03. května 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechcu si dělat reklamu ale i já dělám cestovky i jiný,závodní upravy....drahej nejsem tady je odkaz na muj web- http://wobby23.freepage.cz/nova-stranka-88616/
 
 
Datum: 02. května 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci chcu se zeptat jak mam odlechčit klikovku z Jawy 250 typ 353 diky za vsechny odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 10:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9324    
souhlas, nebo když už tak ji pošli do TK moto
 
 
Datum: 03. května 2010 10:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nedělej to a bud rád že je těžká
 
 
Datum: 02. května 2010 22:12
 
<  1222  1223  1224  1225  1226  1227  1228  1229  1230  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 0:50:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu