Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drak
IP: uživatel9046
 Jo a jeste bych se chtěl zeptat jaký olej lejete do předních a zadních tlumiču na čz 175/477? A jestli můžu do nádobky s olejem lít olej Repsol moto town 2T anebo STIHL ( oba minerální ) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:19
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 nazdar dragouni, PROSÍM ODPOVĚZTE, KDyž jsem se dozvěděl o motoru se startérem za odvos tak jsem tam pro něj hned jel, zjistil jsem že je z maneta s125 skůtr, a že kdysi fungoval mi ten pán řekl, startér na něm funguje a rozhodl jsem se upravit kostru na simsonu a jezdit na s tím, ale mám problém, protože vubec nevim jak to zapojit, z motoru jdou 2 kabely jeden tlustej a jeden slabej, když zapojim kostru na 12v baterku a silnej drat na + tak se točí, to je dobrá zpráva, jenže ty dva kabely maj jít rovnou na nějaký relé, já mám rele z trabanta, ale to je 6v a nevim jestli by se nezpálilo, je funkční a dával jsem za něj velký prachy, pak mám rele ze škoda 120 ale to ma uplně jinak, nejlepší by asi bylo to zapojit s tím skodovkovim relátkem, potřebuji náky informace, když totiž zapopjim ívku pol 1 na kladívko a kondík a na baterku přímo na + tak se kabely ohřívaj, pálí ce izolace a strašně to smrdí a nehází to, , když zapojim pol 1 a kondík, kladívko na ten kabel co jde od motoru tak je jiskra děsně malá, a když dam pod svíčku tak nemá ani snahu, předstih je seštalovanej, kladívko nové, kondík dobrý tak teda nevím jak na to, asi tam jde z toho motoru malej proud, tak pls poradte a když to bude delší tak to mužete rovnou poslat na cesnek67@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 1:30
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/manet_125_typ_03/navod/ to sem našel, ale nevim jak na zapojení, veme si 40 a , ja potřebuji poradit jak to udělat bez rele
Datum: 04. května 2010 1:30
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 Možná by nebylo od věci sehnat si schéma zapojení od pro skútr Tatran. No a co se týká regulace tak reg. relé z staré Octavie nebo něčeho 12V s dynamem (120 měly alternátor, jestli se nepletu). No a nezapomeň na nějaký spínací relé pro startovací okruh (tenhle dynamostartér neznám, ale 50A si určitě cucne). No a nebo sežeň reg. rele se spínacím kontaktem přímo na Tatrana.
Tak lovu zdar
Datum: 03. května 2010 23:33
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 Čau, mám velkej, problem, mám dvoje přední tlumiče na simsona a jsou strašně měkké, když najedu na hrbol tak jdou hned natvrdo, a tím pádem mi popraskali pera, ale i když je vyměním tak se obávám že v terénu to pujde natvrdo, já nevim co mám dělat dělalo mi to na vobouch a na tom druhym se ještě zadrhává pravej tlumič, nevim co s tím díky za rady, když tam koupim tu sadu na renovaci nebudou pořád tak měkké?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 12:03
 Stěma tlumičema jsem měl stejnej problem jako ty dal jsem do vnitř ještě jedny malý pružiny jestly neseženeš malý pružiny tak sundej manžety a na vidlici navlíkni asi tak 10cm gumoví hadice nebude to bouchat a nepudou až na doraz ale jestly ti záleží na vzhledu tak rači ty pružiny ale docela blbě se sháněj a nebo se daj sehnat velký pružiny ven na tlumiče to jsou pružiny z náké jawy nebo čezety nejsem sy jistej ale na to se musej udělat příruby na soustruhu.
Datum: 06. května 2010 12:03
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 tlumiče na simsonu sou vždy měkké ale když koupíš tu sadu uděláš jenom dobře budou jako nový je k tomu i olej a doporučuju koupit tu sadu na enduro má silnější pružiny takže to trochu tužší bude
Datum: 03. května 2010 20:18
Jméno: drak
IP: uživatel9046
 zdarec. možná je to blbý dotaz, ale když mám na čezete 175/477.1 na té nádržce napsáno Posilube tak je to vlastně oilmaster že? nebo Oilmaste a Posilube jsou 2 odlišné systémy? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:09
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Presne tak.. mam CZ 125/476 Posilube.. a taky jsem nad tim dneska premejslel
Datum: 03. května 2010 18:09
 čau.oilmaster a posilube plní stejnou funkci akorad se tomu jinak rika u jawy a jinak u čezety...
Datum: 03. května 2010 18:02
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau draci mám babetu typ 207 je přetěsněná má kompresi svíča je mokrá benzín novej svíčka nová jiskru hází karbáč čístej šlapal jsem jak šílenej a jednou to škitlo vůbac to nechce chitit už nevim co stim prosim poradte dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 17:42
 zdar hosi jaky motor se daval do jawy 125 dandy rok vyroby 2000
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 17:34
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 jak poznám že mám kondík špatný?čím se to projeví?jde to bez něj nastartovat nebo roztlačit?co to dělá když se to bez něho pokusím nahodit? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 19:21
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 aha..  a když to jen zabrní tak je to spatne a kdyz je to ok tak to kopne jo?
Datum: 03. května 2010 19:21
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Kdyz strcis prst do fajfky.. proslapnes... a ucejtis.. jen takovi brneni.. do prstu... ale nekopnete to
Datum: 03. května 2010 19:19
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 aha.díky moc.takže je to v podstatě taková baterka co pomáhá..?a jak to poznám že to je tím?
Datum: 03. května 2010 19:03
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 beznej to nejde jeto nejspis neco jako baterie chvili nabyji pak zase ta vsechen proud do inducky na kazdy otoceni motoru
Datum: 03. května 2010 18:13
 prosimvas hosi,nedavno se tady kdosi chlubil se svym nadhernym mustangem ktereho renovoval,byl takový oranžový,vyleštěný a blatníky měl takové krásně bílé až žluté.a na fotkach ještě nebyl motor,proste krasa a nemel jsem slov,ted ty fotky nemuzu najit. pomuze mi nekdo prosim? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 22:24
 http://pouchaz.rajce.idnes.cz/Na_kolech/#album
Datum: 03. května 2010 22:24
Jméno: jawar junior
IP: uživatel9046
 tak sem si dnes pučil od dědy jawu 500 OHC, ale byla prázdná nádrž tak sem tam nalil natural 95 co měl do sekačky a šel sem se projet do pole a tak po hodine jezdení mi tam neco zadrnčelo a musel sem to dotlačit  . Nevíte co se mi s tím mohlo stát? děda mě zabije až to bude chtít nastartovat, mě to totiž nastartovat vůbec nejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:54
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 kdybych ti napsal jako má ta motorka cennu,tak bys to nikdy nebram na nějaké pole-vole...
Datum: 08. června 2010 23:54
 ještě že děda nemá 500ohv
Datum: 04. května 2010 21:04
Jméno: jawaw
IP: uživatel9121
 tak to si normální hňup takový muzejní kousek vzít na pole
Datum: 03. května 2010 20:38
 nemá to suchý kartr?
Datum: 03. května 2010 20:04
 500OHC je čtyřtakt... Fermez: i u čtyřtaktů se musí píst mazat ale u nich to bývá už většinou neco na zpusob oilmasteru. Do jedne nadrzky nalijes olej,do druhé čistý benzin a jedeš
Datum: 03. května 2010 18:32
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tetka vubec nevim jestli je to dvou nebo styrtakt ???
Datum: 03. května 2010 18:19
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 mě se to na ni taky tak udelalo a motor nebyl zadrenej vzal sem kladivu a do nakopavacky mlatil pak tam neco cvaklo a uz to jde ale ja ju jen roztlacim protoze ma spatny zuby
Datum: 03. května 2010 18:18
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mohlo se to taky rozbit zrovna nahodne, a nevim co melete o oleji to je ctyrtakt
Datum: 03. května 2010 18:18
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ty ses normalne kreten skurvit OHC ja bejt tvym dedou tak te asi zabiju, este tam nalijes natural ses kkt dotoho jedine special nebo musis pridat aditiva
Datum: 03. května 2010 18:16
 OHC valit po poli,ty seš dobrej blázen... Aby to nebyl zas nějakej vtípek.Jak tu píše třeba Horst apod.
Datum: 03. května 2010 17:36
 500 má tušim ten oilmaster nebo posiluble... jestli ta nadrzka s olejem byla prazdna a v benzinu si olej nemel tak s panem bohem
Datum: 03. května 2010 17:35
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 no tos to možná zadřel ale 500 je čtyřtakt takže bi to nemnělo vadi kdybi tam nebil olej v benzínu ale honit 500 po poly to jí taky dobře nedělá a nebo v tom benzínu olej byl ale nevím proč by to mnělo vadit ale nevim 500 nemám ale je to super stroj
Datum: 03. května 2010 17:32
Jméno: jawar junior
IP: uživatel9046
 zustalo šprajclí zadní kolo a neutral tam šel hodne ztuha
Datum: 03. května 2010 17:21
Jméno: jawar junior
IP: uživatel9046
 vubec mi to nejde našlápnout. Jen poprvé to šl odolu nakopnout a zůstalo to tam zaseklé a nechce se to pohnout
Datum: 03. května 2010 17:18
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Nejde startovat jako že je zasekla nakopavacka nebo motor jde protocit ale nechytne?
Datum: 03. května 2010 17:15
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale prosím odpovězte mi, hale mám rozebranej a vyčistenej motor u babety a ted tam chci usadit ty ložiska a gufera (ale na to usazeni ložisek nemam horkovzdusnout pistoli ? tak se to tam dá dát dobře, a ty gufera sem tam pak jenom nandaj) dík moc prosím čřau
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:45
 Jo no jak tady říkaj .Zatop v kamnech a ložiska strč do mrazáku ale musíš rychle pak než s to zahřeje anebo naopak.Já když sme nahřál karter a ložisko dal do mrazáku tak to tam zapadlo samo skoro jen sem lechce dobouch a dobrý.Jinač jestli to tam budeš tlouct kladivem tak po pár měnění ty budou vypadávat samy............
Datum: 04. května 2010 15:45
 vubec bych se nebal je tam na ferovku natlouct kladivem, jen si dej pres to novy lozisko to stary a opatrne mlat do toho staryho
Datum: 04. května 2010 8:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zmrazit ložiska je málo..nahřej kartery na nečem ( kamna,plotýnka,plyn hořák..takovejch možností je ) a pak tam ložiska půjdou sami
Datum: 03. května 2010 18:00
 Tak s tím ti neporadím. my v mrazáku teploměr nemáme ale kdyz jsem to taky tak delal tak jsem to tam dal večer a až jsem došel ze školy tak jsem je tam šoupl. Neni to tak dobré jako když se karter nahřeje ale je to lepší než to tam prat kladivem natvrdo
Datum: 03. května 2010 17:58
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau a na jak dlouho je mam dat zmrazit a koélik stupnu v mrazaku ???
Datum: 03. května 2010 17:04
 a nebo ty kartery rozžhavit v troubě ale né v mikrovlnce
Datum: 03. května 2010 16:51
 tak nemusi byt přimo horkovzduška muzes to polozit treba i na splotynku sporáku a nebo ty ložiska zmrazit
Datum: 03. května 2010 16:51
Jméno: Venca
IP: uživatel8693
 pic vcera sem koupil karbec jikov 2918Hc daval se na čz 150 má 18 difuzor hodil sem ho na fichtla na svouji 05 mám na ni ladák neni to zádný hikone je to primo na fichtlcupy kopuil sem ho od kámoše co má speciala no a mam na tom motoru este snizenou hlavu dal sem karbec nekdy jede jako krava ta 05 ale obcas mi strelí do karburatoru a pak to zacne škubat poradite nekdo kdo mel tuten karbec na fichtlu ci jawa 05 je napsany i v upravach podle sveta motoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 15:47
 cus draci mam mustanga kompres dobra valec je origos zapalovany vape v karbecu mam 72 trysku jede docela dobre akorat na 3 jede na prd mirnej kopec a us musim na 2 skousel sem davat vjeci jehlu nepomohlo to jinej karbec furt nic mam tam 13 rozetu mustang ma mit prej 12 rozetu tomu moc nevjerim ma nekdo zvas taky to vape jak to mate serizeny ja to mam presne v horni uvtrati a ty rysky proti sobje porate mi co stim aby to jelo dikes mira
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:31
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ja mam vape na 555 a trojka tahne jako prase, predstih mam serizenej normalne, pist do hroni uvrati a risky proti sobe. jo a sekundaro 13z
Datum: 03. května 2010 18:31
 co by neutáhl,13Z se tam dával odjakživa a vždy to létalo jak střela, Dej si tam origo trysku která tam má byt-takže 68,skontroluj hladinu v plovakovce.Kdyz tam nemas treba sportovni filtr nebo jinaci upravy tak tryska 72 to ještě zhoršuje protoze do toho jde zbytecne moc smesy a motor to nestiha spalovat. Pak skus vyěnit gufera,zjisti jestli motor dobře těsní a když to nepomůže tak pomůže výbrus
Datum: 03. května 2010 16:09
 Cau já měl na 21 stejnej problém dal jsem tam 12 sekundarko a teď tahá bezvadně i na 3, ale zase jede trochu pomaleji a na mustangu mam 11 a to už se mi zdá spíš takový mezi pole, pro mě je nejlepší tak ta 12. Ale můžeš to mít i v něčem jiném, ale hodně to na trojku ty Pionýry dělaly, protože na tu 13 to neutáhly.
Datum: 03. května 2010 16:01
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 čus.hoši prosím vás jak poznám že mám karburátor špatný?čím se to projeví?jde to bez něj nastartovat nebo roztlačit?co to dělá když se to bez něho pokusím nahodit? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 16:30
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 psal jsem karburátor protože jsem ted dlouhou dobu mel s ním problém tak ho mám furt v hlave..
Datum: 03. května 2010 16:30
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 do prde.. hoši sorry moc se omlouvám..néééé karburátor.prominte karburátor vím co je a k čemu slouží.nééé fakt takhle jsme to nechtel.mám problém s kondíkem.fakt prominte ..taky trapas..  sorry
jak poznám že mám kondík špatný?čím se to projeví?jde to bez něj nastartovat nebo roztlačit?co to dělá když se to bez něho pokusím nahodit? díky moc
Datum: 03. května 2010 16:29
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 karburátor , bez něj to nepojede, mužeš skusit dát pod svíčku benzín, pokud nechytne tak dej trochu benzinu(20 mililitru ) zapal ho, nech ho chvilku hořet, když se ohřeje, asi pul minuty nebo minutu tak přes to hod hadr a udus to potom to nasaj do stříkačky a stříkni to tam znovu pod svíčku, ale bacha at ti nevyteče hned z výfuku, píst si nastav mezi horni uvrat a výfuk, takhle ti chytne i ten nejhorší motor pokud to bude hazet jiskru, bez něj to nezkoušej, muže být zasraný tak ho rozeber a vyvař v octtě, trysky vyčisti a vše řadně smontuj, karburátor jako takový se nikdy nezesere,
Datum: 03. května 2010 16:02
 Víš vubec co to je karburator a jak vypada?
Datum: 03. května 2010 15:57
Jméno: Dendy
IP: uživatel9325
 čus draci renovuji babetu 207 a někteří znalci mi tvrdí že u babety nemá být indučka tak se ptám vás.
diky za odpověd´.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 16:26
 mas jeste ten motor
Datum: 03. května 2010 16:26
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 Čau našel jsem ve stodole babetu 207 jednorychlostni po dědovy, chtěl jsem sundat jen zapalko a zbytek hodit do šrotu ale hodil jsem tam jen rám s kolama, motor mám, tak jestli ho chceš tak ti ho mohu prodat, indukčka tam byla na 4 volty, tu mám taky.
Datum: 03. května 2010 15:57
Jméno: buben
IP: uživatel770
 u starsich babet indukcni civka je tzn u vsech 207 a myslim ze i u prvnich dvourychlostnich....jinak novejsi dvourychlostni maj indukcni civku zabudovanou v te krabicce.
Datum: 03. května 2010 15:40
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau indukčka tam bejt musí já jí tam mám jak bys chtěl asi jinak aby ti to házelo jiskru
Datum: 03. května 2010 15:17
 Bez indučky ti to pojede maximálně z kopce  u 207čky indučka musí byt
Datum: 03. května 2010 15:16
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9306
 http://aukro.cz/item1024069636_jawa_50_typ_21_uprava_ducati_performance.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 14:42
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 taky jsem to prohlížel, jestli se ti to líbí, tak si to kup.
Datum: 03. května 2010 14:42
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 Čau, mám velkej, problem, mám dvoje přední tlumiče na simsona a jsou strašně měkké, když najedu na hrbol tak jdou hned natvrdo, a tím pádem mi popraskali pera, ale i když je vyměním tak se obávám že v terénu to pujde natvrdo, já nevim co mám dělat dělalo mi to na vobouch a na tom druhym se ještě zadrhává pravej tlumič, nevim co s tím díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 11:25
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 no ty nový pera chci koupit ale mám strah aby až je tam dam aby to nebylo pořád měkký a aby zase nepopraskaly, vím že tam má být olej, ale nevím cvo to má tlumit,
Datum: 03. května 2010 11:25
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 U simsonackcyh vidlic je tam olej spis pro pohlcovani necistot. Doporucuju kompletni repas. V motoprodejne prodavaji sadu na repas vidlic u Simsona, pak se z toho stanou uplne jiny vidle.
Datum: 03. května 2010 10:35
 co takhle nalít tam nějaký olej?
Datum: 03. května 2010 9:25
Jméno: Jarda
IP: uživatel9322
 Co takhle hustší olej?
Datum: 03. května 2010 8:54
 Čus draci mám problém se zapalováním nemůžu nastavit malý odtrh a když ho nastavím malí tak předstich vychází že píst už jede dolů ikdyž dám zapalování uplně doleva.Čím to je?Kladívkama,vačkou ..??Klikou to bejt nemůže motor je po GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nic není pootočený...vačka i totor sedí jak mají..mám to zapalování i u 05 a tam funguje krásně....
Datum: 03. května 2010 18:10
 bud málo mažeš tu vatu nebo co to je (to co maže vačku) a vačka se ti zbrousila a nebo se ti na magnetu urval ten kolíček,který zajištuje vačku v jedné poloze a tím pádem se ti protočila. A nebo se ti protočil celý magnet na klikovce...
Datum: 03. května 2010 12:06
 mas otocenou vacku na 100 pero stalo se mi to tez!!
Datum: 03. května 2010 11:22
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 taky jsem měl podobný problém na dvou fichtlech,ale nebylo to o tolik,jen jsem nemoh doštelovat předstih na 1,6mm pořad mi to vycházelo tak 2-3,vyřešil jsem to pootočením vačky tak dokud to nebylo ok
Datum: 03. května 2010 9:10
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 jo a to s tím pařezem jak seš dole, mě to dělalo to samý, ale chytalo to ale ne příliš štastne, bylo to špatně zapojený- pařez má byt totiž asi nějak jinak zapojenej než dvacítka, tuším že z cívky na cívku pol 1 a z kladívka a kondenzátoru na pol 15 možná se pletu ale takhle jsem to podle nějakého prospektu minulý rok zapojoval, protože když sem ta zapojil podle jawy 20 tak byl předstih nastavenej někde když byl píst dole. nechápu, ale když jsem to zapojil podle toho 555 tak to jelo bezproblému tehdy jsem s fichtly začínal byl to muj první motor na pionyra, a kamarád má motor po go a má to zapojený tak jak jsem psal,
Datum: 03. května 2010 8:09
 čau, mě to dělá ten samej bordel na mopedu stadion- mám nové kladívko(ta nová výroba jak se dávala na německý kontakty. ale já zapalko posunu aby házelo co nejdíl a sejně to hází asi cm před h. úvratí nebo tak nějak, a také nevím co s tím, díky za rady, odpověste pls na cesnek67@seznam.cz
Datum: 03. května 2010 8:05
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 je to vackou pootoc si ji trochu a je to ok taky sem to tak mel
Datum: 03. května 2010 8:01
 hoši hoši..jsou jen 2 možnosti. buď je oježděná vačka (nenamazaný filc) do kulata, a nebo už moc obroušený pertinax na kladívku
Datum: 02. května 2010 23:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám ten samý problém na zapalování z pařeza a nevím jak to řešit..
Datum: 02. května 2010 23:05
 Čus draci .Jak máte vy filtr u fíka?Já tam mám v airboxu 2 dirky ucapaný gumou pak jednu nahoře a pak ještě jedu a z tí my vede trubička.Zajimalo by mě co mám ucpat nebo naopak otevřít aby to bylo nejlepší pro motor .Napište rady.....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 22:17
 Takže mám všechno ucpat a pak na trojku až pojedu tak si hrát s těma dvěma třeba jednu otevřít nebo dvě a uvidím co bude nej..
Datum: 03. května 2010 22:17
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 uz jsem tohle zkoumal a vyzkoumal jsem ze ta krabycka musi bejt utesnena to vicko ma bejt uesneni ja to omotavam izolepou, a pak mam jednu diru zespoda co ma byt ta trubycka ta je vyndana takhle to jede dobre v chladnejsim prostredi tetka uz jsem otevrel asi jednu diru a filtr musi bejt taky cistej ten dela na vykonu nejvic
Datum: 03. května 2010 14:25
Jméno: hh
IP: uživatel9324
 ty 2 dírky ucpaný gumou jsou tam jemný doladění bohatosti směsi pro motor v plných otáčkách. Nech je ucpaný, nebo pokud si s tim chceš pohrát, tak je vyndej, najdi si vhodnou rovinku, rozjeď to na 3 do otáček a pak zkoušej prstama ucpávat ty malý dírky a poslouchej, jak na to bude reagovat motor
Datum: 03. května 2010 10:16
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 to musíš podle bohatosti směsi bez airboxu to moc nejezdí, tak já mam ucpaný uplně všechno na všem krom na mustangu kterej má 60 válec- má sundaný výko airboxu a na zavodáku mám airbox uplně dole s ním mi to nejede, to musíš vyladit a zkoušet, ale rači ucpi vše až na trubičku,
Datum: 03. května 2010 8:13
Jméno: mates
IP: uživatel7037
 nazdárek, potřeboval bych odkazy na někoho kdo dělá cestovní úpravy na pionýra, konkrétně kdyby to bylo možné na nějakého chlápka z Letohradu. předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 10:38
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nemas spis nejaky udaje z brzdy? Ono upravit valec ej jedna vec, ale dostat z toho vykon s kloudnym prubehem... U Stejskyho aspon nekupujes zajice v pytli.
Datum: 03. května 2010 10:38
Datum: 02. května 2010 22:33
 cau draci chcu se zeptat jak mam odlechčit klikovku z Jawy 250 typ 353 diky za vsechny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 10:18
Jméno: hh
IP: uživatel9324
 souhlas, nebo když už tak ji pošli do TK moto
Datum: 03. května 2010 10:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nedělej to a bud rád že je těžká
Datum: 02. května 2010 22:12
|



|