Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci .Jak máte vy filtr u fíka?Já tam mám v airboxu 2 dirky ucapaný gumou pak jednu nahoře a pak ještě jedu a z tí my vede trubička.Zajimalo by mě co mám ucpat nebo naopak otevřít aby to bylo nejlepší pro motor .Napište rady.....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 22:17
 Takže mám všechno ucpat a pak na trojku až pojedu tak si hrát s těma dvěma třeba jednu otevřít nebo dvě a uvidím co bude nej..
Datum: 03. května 2010 22:17
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 uz jsem tohle zkoumal a vyzkoumal jsem ze ta krabycka musi bejt utesnena to vicko ma bejt uesneni ja to omotavam izolepou, a pak mam jednu diru zespoda co ma byt ta trubycka ta je vyndana takhle to jede dobre v chladnejsim prostredi tetka uz jsem otevrel asi jednu diru a filtr musi bejt taky cistej ten dela na vykonu nejvic
Datum: 03. května 2010 14:25
Jméno: hh
IP: uživatel9324
 ty 2 dírky ucpaný gumou jsou tam jemný doladění bohatosti směsi pro motor v plných otáčkách. Nech je ucpaný, nebo pokud si s tim chceš pohrát, tak je vyndej, najdi si vhodnou rovinku, rozjeď to na 3 do otáček a pak zkoušej prstama ucpávat ty malý dírky a poslouchej, jak na to bude reagovat motor
Datum: 03. května 2010 10:16
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 to musíš podle bohatosti směsi bez airboxu to moc nejezdí, tak já mam ucpaný uplně všechno na všem krom na mustangu kterej má 60 válec- má sundaný výko airboxu a na zavodáku mám airbox uplně dole s ním mi to nejede, to musíš vyladit a zkoušet, ale rači ucpi vše až na trubičku,
Datum: 03. května 2010 8:13
Jméno: mates
IP: uživatel7037
 nazdárek, potřeboval bych odkazy na někoho kdo dělá cestovní úpravy na pionýra, konkrétně kdyby to bylo možné na nějakého chlápka z Letohradu. předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 10:38
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nemas spis nejaky udaje z brzdy? Ono upravit valec ej jedna vec, ale dostat z toho vykon s kloudnym prubehem... U Stejskyho aspon nekupujes zajice v pytli.
Datum: 03. května 2010 10:38
Datum: 02. května 2010 22:33
 cau draci chcu se zeptat jak mam odlechčit klikovku z Jawy 250 typ 353 diky za vsechny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 10:18
Jméno: hh
IP: uživatel9324
 souhlas, nebo když už tak ji pošli do TK moto
Datum: 03. května 2010 10:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nedělej to a bud rád že je těžká
Datum: 02. května 2010 22:12
 cau nevite nekdo cim to muze byt ze mi fichtl silene cuka a nekdy uplne zdechne .... mel jsem tam vzduchovy filtr a vzdycky tak 3 minuty to jede v klidu pak to zacne cukat tak jsem ho sundal a chvili to jelo ale pak to zase zaclo delat. predstih je nove sestelovany a karburator cisty. nevim cim to muze byt prosim o rady dikes cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:17
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 hele tohle mi to dělalo taky- měl jsem šilene vyběhaný karburátor, bud kup nový nebo ho musíš seštalovat- tohle dělá bohatost směsi, a nebo máš někde zkrat, . a v první řadě vyměn svíčku nebo odtrh na svíčce seklepni na 0,5 mm to mi to tenkrát dělalo- slabá jiskra, klidně ještě napiš poradím, popřípadě ti mužu poslat nějakej karbec v dobrym stavu,, omrkni jestli není vylítaný šoupě, a jestli neni něco s jehlou, možná že je přetažená hl. tryska, taky se mi stávalo,
Datum: 03. května 2010 8:17
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 zdravim seso chci se zeptat jestli bys nemoch udelat nakou komplet sadu tech lepšich lložisek na mustanga díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 10:14
 tak ok,,sesa
Datum: 03. května 2010 10:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kluci ted si říkám že jsem asi pěknej šulák...měnil jsem startér u favorita a celej ten ozubenej věnec v motoru jsem zkrz díru namazal vazelínou (docela hodně) aby ten převod nešel nasucho a ted si říkám aby se ta vazelína nadostala do spojky a nenamastilo jí to a nezačla klouzat  co myslíte?? udělal jsem průser nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 21:10
 hej chlapy nechtěl bych po vás dělat auto !!
Datum: 03. května 2010 21:10
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 ahoj to mě připomíná moji mámu, já když něco spravuji na mé stodvacáte, měním motro, převodovku, opravuji, atd, tak ona musí vše dukladně namazat vazelínou, a já ji furt říkám že to není třeba, a setrvák, také jednou namazala když jsem měnil motor, já na to přišel až když byl nasazenej motor, ale nic se nedělo jezdili jsem s ní ještě pul roku a pak nehali na motoru komplet go udělat stálo to asi něco kolem dvacet tisíc
Datum: 03. května 2010 8:22
 jak říká postul! odstředivkou se to rozhází do stran, uděl to bordel a to je asi tak všechno.
Datum: 02. května 2010 23:12
 Vyndavat kvuli tomu celej motor to by naštvalo  .Ale ja bych si s tim hlavu nelamal  .Jak řikáš nalítá to na skříň a zalepí se prachem
Datum: 02. května 2010 22:40
 když se ta vazelína zahřeje tak se rozteče, to může taky udšlat bordel  každopádně doufej že jsi si tím, jak se říká, nenasral do bot
Datum: 02. května 2010 22:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zákon fyziky říká že to odstředivá síla nahází na boky převodovky  mimochodem dědovy spadnul do 105 ke spojce 10 golovej klíč a jezdil s tím 10 let  tak musím doufat že to bude OK
Datum: 02. května 2010 22:16
 jak jako nic se nestane kde jsi to vzal ? jestly se mu máznou lamely tak mu bude klouzat pěkně dlouho !
Datum: 02. května 2010 21:54
 nic se nestane jen ti to zasere vnitřek spojkové skříně.
Datum: 02. května 2010 21:51
 jestly je jí tam moc tak i jo ale kde jsi to prosimtebe viděl aby se mazalo ozubený kolo na starteru zkrz lepší tření o setrvák ?
Datum: 02. května 2010 21:47
 nemate nekdo zbytecnou nadrz ktera by se dala pouzit na spevnenou kostru od pionyra ? myslim neco jako ze simsona nebo z nejake jawy abych ji mohl dat pred sebe a ne mit ji pod prdeli  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:25
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 mám nádrž ze simsona v dobrym stavu, má vičko i kohoutek orezlá zevnitř není, jen je oloupaná barva, někdo to špatně očistil a nalakoval na žluto přes zlenou, kohoutek má jen zlomenou packu ale to jsem opravil a funguje bez probklému, na cesnek67@seznam.cz mi mužeš napsat, mám celou kostru na simsona, nechceš třeba tlumiče?
Datum: 03. května 2010 8:25
 Hlmut: nelibi se mi je to na me moc velke.. proste skarede
Datum: 02. května 2010 21:38
 mam, plechový, z nějaký starý krosky
Datum: 02. května 2010 21:36
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Proc tam nenarves z mustanga?
Datum: 02. května 2010 21:33
 mam nadrz mz cernou je malinko tuknuta u znaku mz z obou stran mel sem to na cezete ale ta uz neni tak jestli chces posli
email a muzem se dohodnout
Datum: 02. května 2010 21:32
 je spatne ze je bez kohoutku ale :/ ale dik
Datum: 02. května 2010 21:30
 Mám doma nádrž z čezety myslim 175/450 bez kohoutku. černá barva a jsou na tem jakési plameny nebo co to je  a vepředu je trošku promačkla od řiditek... za 200Kč je tvoje. Pak mam nádrž na 487 ale tu jsem koupil kdysi za 500 tak ji zase za 500 prodavam
Datum: 02. května 2010 21:28
 Zdar. Nedavno jsem se byl projet na mojí Jawe 250/353 .... cca po 2km mě zdechla a už nenaskočila.....příčina byla nejspíš vybitá baterie(problém s dobíjením). Baterii jsem dobil a těšil se na další jízdu, problém s nastartováním motorky ale přetrval. Zkusil jsem znovu pročistit karbec, seřídit předstih i odtrh, vyměnil jsem cívku a pořád nic (svíčka a kondenzátor - cca 4 měsíce staré). Jiskra lítá bez problémů ale ani neškytne(když stříknu benzin pod hlavu tak taky nic). Nenapadá někoho čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:27
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 je to svíčka, určo, mě se to dělo na fichtlu mužeš ještě zkontrolovat odtrh na svíčce,
Datum: 03. května 2010 8:27
Jméno: Jezek
IP: uživatel8998
 přes zimu stála, ale po zimě se ještě dala do chodu a jela. Říkám minimálně 2km v 75km/h zvládla než odpadla.
Datum: 02. května 2010 21:46
 jestly ta moto stála přes zimu tak je to svíčka! a to že dávala jisku venku neznamená že bude dávat jiskru i vevnitř kde je pod tlakem a mokrá !
Datum: 02. května 2010 21:38
Jméno: Jezek
IP: uživatel8998
 svíčku jsem si vyndal a připojenuo přložil k žebru - při stratování jiskru dávala v pořádku.
Datum: 02. května 2010 21:34
Jméno: Jezek
IP: uživatel8998
 Ano, baterie je na 99% - světla svítí bez problémů, kontrolka neutrálu přímo září.
Datum: 02. května 2010 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele to že je svíčka 4 měsíce stará,neznamená že bude fungovat
Datum: 02. května 2010 21:31
 Baterii jsi skutečně dost dobil?
Datum: 02. května 2010 21:19
 custe chcu se zeptat na pincku mam pouzdro karteru uzavrene ma zavit nebo ne nebo se to da vyklepnut dekujiu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:15
 nahřát a vyklepnout
Datum: 02. května 2010 21:15
 Dobrý večer, chtěl bych se Vás zeptat, kterou svíčku byste doporučil/a na Jawu 21, která solidně chytá za studena i za tepla. Děkuji všem drakům a dračicím
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:29
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 čau nej svíčka je n15y nebo n14y, taky se tam cdávají německý bosch s nápisem s číslem 7, já mam na sportovnim se zapalkem z motorovky nakou schampion něco 7 je sice zrezlá ale na jinou to nejede,
Datum: 03. května 2010 8:29
 ahoj jestli ti to nekdo napise jaku tam mas hodit nejlepsi svicku tak mi to napis taky taky sem nad tim uvazoval dik niklas
Datum: 02. května 2010 21:06
 http://img5.rajce.idnes.cz/d0507/2/2915/2915578_28e8c4d4c5516e8ecb08a209f410ce4e/images/DSCF2218.JPG z ceho to je pls ta nadrz ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 15:44
Jméno: Venca
IP: uživatel8693
 je to ze simáče je to kámošovo stroj na nem jezdit je jiny kafe
Datum: 03. května 2010 15:44
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 je to určo ze simáče takovou mam doma
Datum: 03. května 2010 8:30
 Je..
Datum: 02. května 2010 20:18
 neni to ze simsona ?
Datum: 02. května 2010 20:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 ještě jednou čau, kdybych si chtěl dělat motokáru z jawy, tak při kolika km/hodinu už by mi zadní kola nezatáčely? a popřípadě jak vyrobit diferencial?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 15:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim jestli seš takovej borec, že bys stavěl motokáru s řízenim na zadku, ale asi si měl namysli, při kolika by motokára nezatočila=>mužeš jet krokem a nezatočíš... pokud nemáš diferák, tak jediný řešení je náhon na jedno kolo... jinak ja tam mam udělanou třecí spojku..
Datum: 03. května 2010 15:11
 Zdarec draci jak mam vyměnit jehlove lozisko na ojnici u jawa 50 20.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:14
 ano dá..ale nikdy to neni uplně přesně...když sem kliku slisovával, tak sem ji šoupnul pod lis, jen lehce přitlačil lisem aby čep jen trichu zajel a dalo se pohnout setrvákem.. a pak sem si setrváky vynklem srovnal a svorkama stáhnul aby držely jak mají a znovu zkontroloval jesli jsou přesně a pak pomalu slisovával a pořád kontroloval.
Datum: 02. května 2010 21:14
Jméno: marty
IP: uživatel4510
 jawa cezetak: jak se da teda vycentrovat klika kdyz rozlisujes setrvacniky.Neni to naazka jen me to zajima jestli se to pomoci nejakeho pripravku da slisovat bez toho aniz by se to muselo to melo nejak serizovat pomoci uchylkomeru a soustruhu diky
Datum: 02. května 2010 21:08
 fermez: k čemu proboha soustruh při rozlisování kliky?  ...hochu ty fakt nevíš co mluvíš
Datum: 02. května 2010 20:59
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jestly myslis to dole co je zalisovany v klice to doma neudelas pokud nemas soustruch a uchylkomer
Datum: 02. května 2010 19:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, chci se zeptat, do baterie se lije destilovaná voda, nebo nějaká kyselina.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:59
 Jenom destilka se musí dolívat
Datum: 04. května 2010 15:59
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Pri koupi "baterky" dostanes napln s elektrolytem. Ten tam nalijes. dal pak dolevas jen destilku.
Datum: 02. května 2010 21:35
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 alebo elektrolit
Datum: 02. května 2010 19:59
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 a mezi tema olovenejma elektrodama vytvari napeti voda....to se spolehni  V olověnym akumulatoru sou oloveny elektrody a roztok kyseliny sírový. destilka se dolejvá,protoze se vlivem pouzivani voda odpařuje(jak se to furt nabiji a vybiji) a roztok ma vyssi koncentraci a mensi objem a baterka ztraci kapacitu....
Datum: 02. května 2010 19:58
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 dík
Datum: 02. května 2010 19:55
 lije se tam jenom destilka.
Datum: 02. května 2010 19:47
 proc s emi s originalnim filtrem mustangovym hnedka zadusi motor ? je to cely uplne cisty...hadice neni derava ani neni skripla.. :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:24
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 jo GO mam no...ale jelo to tak 4 dny pak prestalo...%) primej filtr..doporucis neco ?
Datum: 02. května 2010 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 to se stává u motorů po GO....pak skoro pokazdy nechce jezdit s tim husim krkem....nereknu ti co s tim....nekdo to resi primym filtrem
Datum: 02. května 2010 20:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ten filtr je novy nebo stary? zkus ho proletět kompresorem a podiv se na jehlu dej ji na druhy zařez shora
Datum: 02. května 2010 19:57
 mam...
Datum: 02. května 2010 19:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus odecpat ty dirky na te krabici co v ni je ukryty ten filtr
Datum: 02. května 2010 19:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec hoši jak by se dala vyrobit nouzově jehla do šoupátka tak aby v něm držela a šel by ještě nějak vyrobit plisek do plovakovky? Nemam tedka prachy tak to chci nejak nouzove zkusit vyrobit. Dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:44
 a na co teda jezdíš když nemáš ani korunu ? na přepálenej rostlinej olej ?
Datum: 02. května 2010 21:44
 to nemáš 20 Kč na plíšek a jehlu ?
Datum: 02. května 2010 21:42
 ten plíšek to si dělám doma i já z kousku hliníkového plechu no ale s tou jehlou teda fakt nevim. vraz tam třeba párátko
Datum: 02. května 2010 21:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 upozorňuji že já si nekupuju cigarety a ani nekouřím
Datum: 02. května 2010 19:55
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 misto sigaret si kup ty dily!!!!!!!!!
Datum: 02. května 2010 19:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemam ani korunu
Datum: 02. května 2010 19:40
 mi neřikej že fakt nemáš těch cca 50kč?
Datum: 02. května 2010 19:39
 čus draci, mám problém,při nakopávání Jawy 21 mě ta startovací páka proklouzáva,prostě žádný pohnutí motoru čistě se to sešlápne dolů a pak z5 a nic....musím to roztláčet, ale při studeným motoru to nedělá (někdy občas jo,ale jen zřídka) ale hlavně když je to teplý tak to dělá....už mě to sere...nevíte někdo co stím je ??Díky moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:38
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 já měl na mustangu problé že sem moch se startpákou pohnou doleva i doprava až dolu a s motorem nic, pružina vracela zas až doleva, rozebral jsem to přetesnil a bylo prasklý kolečko naproti startpáce, to jsem vyměnil, chvilku to fungovalo a pak se sem našlápnul a startpáku zašlápnul až dolů,.... nevim čim to je díky, a spet už nešla, pište na mail cesnek67@seznam.cz nebo sem,
Datum: 03. května 2010 8:38
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to je hold nevýhoda pincků, že mají segment v motoru, já mám 175ku a taky sem to měl oholený, tak sem na burze koupil nový za 150kč původní a vyměnil sem ho...175,250,350 to měly u spojkovýho koše
Datum: 02. května 2010 20:42
 ok díkec moc  sice tu mám dalšíhjo fechtla na ND ae asi nemá cenu ro rozdělávat páč to bude asi taky zmidlený a ani se mi do toho rozebýrání motoru moc echce  takže koupím new  to se asi aj rovnou vyplatí to znova zatěsnit,vyčistit a co bude ještě v háju vyměnit...ae tak co..tento týden má být hnusně tak hurá do práce ať ty parádni stroje zase můžem vytáhnout ne?! 
Datum: 02. května 2010 20:33
 ok díkec moc  sice tu mám dalšíhjo fechtla na ND ae asi nemá cenu ro rozdělávat páč to bude asi taky zmidlený a ani se mi do toho rozebýrání motoru moc echce  takže koupím new  to se asi aj rovnou vyplatí to znova zatěsnit,vyčistit a co bude ještě v háju vyměnit...ae tak co..tento týden má být hnusně tak hurá do práce ať ty parádni stroje zase můžem vytáhnout ne?! 
Datum: 02. května 2010 20:33
Jméno: KoliHN
IP: uživatel7494
 Čus bratrancovi to delalo to same vymenil sem mu segment(ten co tam byl total zedrene zuby),a jeste sem mu vymenul startovaci kolecko(ale nebylo potreba ale....)a pak sme to zkusili a vpohode.Zdar
Datum: 02. května 2010 20:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to nebude spojkou, já myslím že je úplně obroušenej startovací segment(obroušený zuby)...jestli ho chseš vyměnit, nezbývá nic jiného, než rozpůlit motor a vyměnit ho za nové
Datum: 02. května 2010 19:44
Jméno: maty6494
IP: uživatel8745
 čus skus povolit spojku
Datum: 02. května 2010 19:39
 Tak znova mustang. Karbec jsem vy vařil v octu, pak ještě vyčistil, vyfoukal, je na 100% čistej. Hladina 100% nastavená, tryska 68 a 38. Jehla na 2. nebo na 3. zářezu. Kohout naprosto čistej, sítko papírový, neproteče žádnej bordel. Nakopnu bez otočení plynem-maximální otáčky. Šoupátko nevisí, když sundám hadici, nakopnu a podívám se do díry, je šoupě furt dole. Když vyšroubuju šroubek volnoběhu tak, že tam visí a skoro vypadne, tak to běží stylem maximální otáčky, pak to jakože chce chcípnout, pak zase maximální otáčky a tak dál, když mu pomůžu plynem, tak jsou maximální už furt. Startuje na poprvé. Měnil jsem všechna těsnění, Svíčku jsem dal novou, je mokrá a ještě od výroby bílá. Předstih 1,6mm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 12:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel9357
 Vyměn obě gufera!
Datum: 08. května 2010 12:41
Jméno: hh
IP: uživatel9324
 chudá směs, někde ti to saje falešnej luft (pod dynamem, pod válcem, pod přírubou, mezi karbem a přírubou...)
Datum: 03. května 2010 10:30
 To je naprostá hovadina, ty papírový sítka netečou, protože máš ucpanej kohout. Když z něj stáhneš hadičku, tak teče, ale protože je přicpanej, tak neproteče sítkem. A jinak to sítko mám úplně plný benzínu, když jsem vypustil plovákovku a pusti lpak benzín, tak tam naběhl, že jsem to ještě neviděl. Benzín tam jde bez potíží.
Datum: 02. května 2010 19:59
 nevim jak co mas utesneni i kdyz mi neco netesnilo nikdy me to nedelalo to co tobe. Mozna to je tim papirovym filtrem na benzinu ja ho uz nekolikrat menil az jsem zacal propichavat ten papir uvnitr protoze jak tam je vzduch tak to nechce propustit benzin a muzes to otocit jakkoliv je to prd platny tak ten papir skos propichnout tenkym dratem pokud mozno u vrzku aby ti tam nesel bordel. Poustito malo benalu takze to jde dootacek, to se mi taky stalo a vubec ne netahlo
Datum: 02. května 2010 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 to budou gufera...obávam se že obě
Datum: 02. května 2010 19:40
 A ještě:šíleně to kouří.
Datum: 02. května 2010 19:28
 Tak maximálně gufero...
Datum: 02. května 2010 19:27
 já řikam že je to falešnej vzduch někde...
Datum: 02. května 2010 19:26
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Cau draci.. kdyz mi odejde inducka nebo kondik.. tak mi jednoduse nebude hazat jiskra ze jo? nebo by me to melo aspon brnet do prstu.. kdyz si sahnu na fajfku? dikes moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 19:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kdyz ti odejde inducka tak te to ani nekopne kdyz das prst do faje a kdyz ti odejde kondik tak te to bude jenom tak lehtat a ne kopat
Datum: 02. května 2010 19:28
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 čau draci, potřeboval bych poradit co může být s fichtlem když chytne jen při větších otáčkách, na volnoběch vynechává až chcípne, když už se rozjedu tak tahá dobře ale při nižších otáčkách chcípne, když přidám plyn tak to vyletí do otáček až zachvíli, jakoby ho to zdusí když přidám plyn, předstih mam o.k. válec je nový už zajetý, píst a kroužky taky, trysky jsou o.k.,svíčka má pěknou jiskru,filtr je nový, jehlu sem dával na jiné zářezy a nepomohlo. díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 vysoko hladina a nebo tryska,mozna jen ucpanej vzduchovej filtr a nebo vyfuk
Datum: 02. května 2010 20:03
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mozna ti to nekde netesni pod karbecem nebo pod valcem ci hlavou
Datum: 02. května 2010 19:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkus to poštelovat
Datum: 02. května 2010 19:39
|



|