Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau draci cim to muze bejt ze se mi upionyra hreje hodne prevodovka kolikrat neudrzim ruku nani a stava se to ze zajizdy obcas kuli tomu podfoukne naky gufero takze to chcipne a zase chyti. Krouzky maj najeto 4700 km valec vybehanej nebyl-kompresy ma nadhernou, vykon suprovej davam si kde jakyho fichtla askoro vsechny kopce za 3. Vejfuk je taky cistej tak uz nevim vcem to hledat olej do benzinu pouzivam polosyntetiku 2T znacky OIL je to polsky a hreje se to mozna od ty doby co ho pouzivam ale pritom vykon stim olejem se zvysil tak nevim jestli to tim muze bejt protoze valec se neprehrejva dokopcu se neutavuje. pomoc uz nevim co to muze bejt elektryku jsem serizoval. Svicka ma tmavsi cihlovou barvu spis hnedou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 14:31
 ok skusim sundat retez jestli to pujde vone, a nemuze to bejt ucpanym filtrem?? kontroloval jsem ho mozna tak pred 4000 km
Datum: 03. května 2010 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 mustangisto ty mas tolik zkusenosti ze muzes nekomu rikat na co má a na co nema jezdit?? Vzdyt este ani nemas obcanku...... Pokud se motor hreje,ale valec s hlavou maj normal provozni teplotu tak to vzdycky znaci nejaky nadmerny treni v prevodovce.....jestli si delal novy futra a sou festovní,pridreny loziska v prevodovce,nevhodnej olej atd.....sundej retez a skus si na neutral zatocit rozetkou jestli jde volně...
Datum: 02. května 2010 20:08
Jméno: mustagista
IP: uživatel1553
 special tam nedávej davej tam jenom natural a do té převodovky zkus nalét třeba převoďák do traktoru možná to pomůže
Datum: 02. května 2010 19:34
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 zatim jezdim na special cerstvej, kdyby foukaly gufera tak to nebude mit vykon ne?
Datum: 02. května 2010 19:30
 jestli to nebude tim ze jezdis na special s technickaem .... jinak gufera po 4700km uz moc novy nejsou...
Datum: 02. května 2010 19:08
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nejde mi dohlavy ze to tahne porad krasne i lip a najednou se zacla hrat prevodovka premejslim jestli nemuze podfukovat gufero ale to by nemelo vykon a jsou novy maj nalitano 4700 km
Datum: 02. května 2010 18:55
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jo je tam PP 90 porysku dneska jsem to kontroloval
Datum: 02. května 2010 18:54
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 máš tam olej ?
Datum: 02. května 2010 18:53
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 zdar pinckaři, potřebuji vědět jakou hlavní trysku na výbrus 39,50 mn.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 Na vrtánim 40mm 3 kroužky sem jezdil uplne otevřenej airbox s co nejmensim odporem sani a HT 68,predstih 1.8mm,hladina v karbecu o malinko vyšší,svíčka hnědo cihlová-spíš hnědá a v serii to jelo 76km/h na 13z pastorek. Jen doplnim že sem jezdil na BA 91 Speciál. Pokud bys mel pri tvem 6.vybrusu problem s 68 tryskou,tak se da docela levne sehnat tryska HT 72
Datum: 02. května 2010 18:15
 To se neda takhle rict,musis odzkouset
Datum: 02. května 2010 17:59
 Čau draci mam 2dotazy 1:jaká svíčka je nejlepší na pionýra 23
2 co je to dekompresor
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 15:59
Jméno: guest
IP: uživatel7706
 dík draci
Datum: 03. května 2010 15:59
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Doplnim, ze dekompresor napr. u stroju jako je Yamaha Xt, Suzuki DR apod. usnadnuje startovani...
Datum: 02. května 2010 21:39
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 presne tak svicka brisk N15C je dobra chyta vzdy, skusil jsem NGK B7HS je to nastejno mozna malino lepsi , stava se ze i nova svicka nefunguje jak brisky tak NGK uz nevim co mam kupovat
Datum: 02. května 2010 18:51
 Optimální svíčka pro pionýra je tak Brisk N15C. PALky jsou lepší no ale ty už dneska blbě seženeš. Dekompresor je ventil umístěný v hlavě který plní funkci chcípáku. Když motor běží a ty otevřeš ten ventil (dekompresor) tak motor strati kompresi a zdechne.
Datum: 02. května 2010 17:28
 Zdarec sraci.\\r\\nNemáte někdo prosim vás zkušenosti s chromováním? Potřeboval bych vědět jak se zhruba ty ceny pohybujou.Musim si nechat nachromovat nádrž na kejvačku.\\r\\nDíky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 17:18
 Díkec
Datum: 02. května 2010 17:18
 chromování nádrže na kývačku bude kolem 3 000.
Datum: 02. května 2010 17:13
 omlouvám se za překlep mělo tam být draci
Datum: 02. května 2010 17:00
 zdar, chci se zeptat jestli se dá z pístu na pionýra vyčíst jaký je to výbrus (je tam na něm napsáno nějaký 2C ZS a H v rámečku), píst měří v pruměru cca 37,5mm. Dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 17:54
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 to odpovídá druhýmu výbrusu,tj.válec s vrtáním 38,50mm a pokud ma pist opravdu prumer 38.45mm pak je to výbrus s vůlí 0.05mm,ale ty písty maj vetsinou rozmer treba v tvym pripade 38.47mm...bezna seriova vule vybrusu je 0.03mm
Datum: 02. května 2010 17:54
 sorry 38,45mm...
Datum: 02. května 2010 16:52
 zdar...chci se zeptat jestli nevíte zda člověk,kterýmu je 16 let a složil zkoušky na A1 tak jestli si může jít zažádat o řidičák sám bez rodičů. Jakože si tam prostě sám dojde,vyplní si tu žádost a oni mu třeba za týden vydají papíry... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 10:11
 podpis rodičů máš na žádosti o řidičské oprávnění, na žádosti o řidičský průkaz už být nemusí, můžeš tam jít sám...
Datum: 07. května 2010 10:11
 do 18-ti let potřebuješ podpis jednoho z rodičů
Datum: 02. května 2010 20:05
 Caw zazadat tam muzes ale myslim ze tam potrebujes podpis zakonneho zastupce nejsem si jistej
Datum: 02. května 2010 17:54
 Ahoj mam mustanga 23 a chci si na něj udělat STK ale mam problem přední světlo,ta barva se my sloupla skoušel jsem to nastříkat ale normální barva neodráží a stejně se loupe nevíte nekdo jestli neexistuje nějaká barva která by odrážela a držela tam nebo prostě nějaký nápad nebo budu muset koupit nový moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:28
Jméno: pavel
IP: uživatel8540
 Od výroby tym byl vakuově napařený hliník. Chromovat to nedoporučuju - odráží uplně jinak světlo než chrom. Pro dekorativní účely (ne veterána) OK, ale na jízdu ne. Budeš oslňovat a sám nic neuvidíš. Koupit novou parabolu.
Datum: 14. června 2010 22:28
 skus to nalepit hliníkovou nebo nějakou jinou izolepu podobnou chromu mi jsme to udělali na autobusu a bylo to v pohodě a technickou to prošlo.
Datum: 02. května 2010 19:44
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nebo úplně vypískovat(vybrousit), odmastit, natřít základovkou a potom aspoŇ 2 vrstvy laku...je to jenom můj odhat, jestli je to plech, tak by to mělo držet
Datum: 02. května 2010 19:34
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 přesně tohle se mi stalo taky ale podle me se to vyplatí koupit nový než to chromovat
Datum: 02. května 2010 16:06
 a kolik by to asi tak stálo cca
Datum: 02. května 2010 15:53
 nechat nachromovat
Datum: 02. května 2010 15:42
 Zdar draci, mám problém, motor půlim poprvý a když sem ho rozebral tak se mi všechny vnitřnosti vysypali na zem(holt sem si nedával pozor) a zaboha nemůžu přijít jak mezi ty kolečka patří vidlička řazení, jestli je tou delší částí doleva nebo doprava vzhledem k válci a mezi který kolečka patří, prosím help
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 17:25
Jméno: Teokratus
IP: uživatel9059
 Díky na youtube bych to fakt nehledal
Datum: 02. května 2010 17:25
 http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
Datum: 02. května 2010 15:19
Datum: 02. května 2010 14:41
Jméno: Kozel
IP: uživatel9046
 zdarec. nevíte čím to je že mi nedobíjí čezeta 175/477? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 12:24
 No taky jsem řešil tuto závadu a bylo to opotřebovaný uhlíky... sice dobíjela ale málo
Datum: 15. července 2010 12:24
 Tak to jo,děkuju že aspoň vim čím to teda je
Datum: 02. května 2010 15:20
 jackpaci: některý čezety na to trpí no...je to kvůli vibracím, kterých je u ČŽ dostatek
Datum: 02. května 2010 15:18
 Zdar já taky souhlasim,ale sám si myslim že to nejspíš bude relátko protože na to čezety narozdíl od Jawek trpjej(není známo proč).
Sám mám 175/487 a nedávno sem ho měnil seženeš ho od 300 Kč do 600 Kč
Datum: 02. května 2010 15:15
 Tak za prvé: Dotaz stačí vložit jednou...nemusíš ho sem dávat dvakrát pod jinou přezdívkou. A za druhé: co takhle trošku přiblížit problém? může to bejt cokoliv od prošlehnutého vinutí až po urvanou desku v baterce...řekni co to dělá a co to nedělá, co si zkoušel atd...
Datum: 02. května 2010 15:11
 cau,vcera ste mi tu poradili ze mam zkontrolovat kladívka (fichtl naskočil jenom v nízkejch otáčkách,spíš jenom zabublal a chcípnul)..tak sem tam dal dneska nový kladívka,už nejiskřej,jiskra na svíci dobrá.když to chci ale nakopnout nohou,tak to chytne maximálně na 2 vteřiny a chcípne.Nereaguje na přídání nebo ubrání plynu..předstih sem zkoušel,a na každej to dělalo tohle..už si nevim rady,poradite mi prosim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:50
 tak nakonec to bylo karbecem  dal sem tam ten karbec z mustanga a jede to..takze zkusim vycistit ten puvodni a seridim ho presne podle tohodle  ted sem ale rozdelal spojku,musim ji vymenit,tahle uz prokluzuje,chvili de,chvili ne..korky se rozpadly..taky krouzky musim vymenit maj uz asi 1-2mm vuli kdyz je dam do valce..
Datum: 02. května 2010 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 slabá jiskra a nebo tam nejde benzin,pripadne blbá smes.....
Datum: 02. května 2010 16:13
 a na jakým zářezu máš jehlu ? Já sem včera dělal kámošovy fichtla a měl to na 3 zářezu.Motor šel nakopnout ale hned chcipl.Dal sem to na 1. zářez a už jede super !
Datum: 02. května 2010 14:17
 to je jasny  do ted sem taky tak postupoval,nejdriv sem to komplet vycistil,serizoval...nedelal sem vic veci najednou..uz sem par motorek dohromady daval takze vim co a jak,ale s timhle sem se jeste nepotkal,nikdy mi to zadna motorka nedelala
Datum: 02. května 2010 14:12
 vždy opravuj postupne, keď urobíš všetko naraz, nezistíš kde bola chyba
Datum: 02. května 2010 14:05
 zkusim teda startovat bez vicka nadrze a zkusim tam dat karbec z funkcniho motoru..kdyz to nepude tak vam dam vecer vedet
Datum: 02. května 2010 14:00
 a co kanalky v karburatoru ty si taky cistil ? muze to taky delat
Datum: 02. května 2010 13:54
 možno upchaté viečko na nádrži, nejde ti tam vzduch a benzín netečie ..v hadičke môže byť, ale do komory ti nenatečie
Datum: 02. května 2010 13:53
 kdyz mi to chcipne tak 3x slapnu a zase chytne,chcipne...po par slapnutich zase chytne a zase chcipne..a porad dokola..jehlu mam na 2. zarezu ze zhora,trysky cisty.kohoutek ucpanej neni a na hadičce je benzinovej filtr.ten je taky cistej..
Datum: 02. května 2010 13:38
 chytne pak zas hned, nebo az po case ? tohle vypada na spatnou dodavku paliva
Datum: 02. května 2010 13:33
 i na roztlačení to dělá tohle
Datum: 02. května 2010 13:27
 Cau draci chtěl bych se zeptat rozpůlil jsem motor z jawy 250/353 a klika je asi ohla ty vyvody na zapalování a na spojku tak ja ji mám v kartru tak jak se to roztočí vapada to ze je to jakoby ohle je to mozne???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 13:17
 Čus draci,zeptám se, pasuje rozeta z 05 ( Jawa 21 Sport) na jawu 21 ??Nejdou tam jinak čepy nebo něco ??? Nemáte stím někdo zkušenost???Díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 19:32
 jj dikec,přehodil jsme to a je to ok  maže to
Datum: 02. května 2010 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 Sou stejny
Datum: 02. května 2010 14:50
 cus draci jak si muzu udelat obvod mimo motorku aby mi to hodilo jiskru?je to cz 175/487...potrebuju to zkusit pres baterku ale nevim jak mam zapojit dratky na kladivka a inducku...dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 baterku normalne ukostris minusem a plus das na kladivko. z kladivka drat do indučky a druhej kontakt indučky ukostřit......
Datum: 02. května 2010 16:16
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 Zdar hosi,,, Můj kámoš si kupil dnes fechtla. dotahli sme to dom, vycistili nadrz, kohutek, karbec. Sli sme to zkusit roztlacit(protoze je strhly startovaci segment) ale kolo se ani nehne. myslíte že to može byt zadřené?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 18:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 byl přirezlí válec a prokluzovalo to na spojce
Datum: 02. května 2010 18:56
 kdyz pustis spojku tak na motorku skoc, jinak si myslim, ze kdyby byl drblej valec tak ti to bude klouzat na spojce - mel sem to takhle u 555 tohle si myslim, ze nebude kousnuty
Datum: 02. května 2010 13:07
 Jestli se to na neutral hejbe a na rychlost ne tak to kolo jde moc ztuha,musis si pri roztlacovani sednout vic dozadu a ani to ti nepomuze jestli mas 20 Kg i s posteli
Datum: 02. května 2010 12:58
 tohle vypadá na špatně naštelovanou spojku
Datum: 02. května 2010 12:46
 Kolo se nehne s rychlosti nebo i bez ni?
Datum: 02. května 2010 12:42
 Mám problém zjistil jsem že mám vodu v benzínu ale nevím jak jse mě tam dostala může to nějak ničit svíčku? nebo co se stane? DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 12:31
 Bude to cukat
Datum: 02. května 2010 12:31
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
 zdarec vseci nevite cim muze byt za na pincku kdyz nastartuju tak je to uplne hodne v otackach volnobeh nelze nastavit vubec karbecem to ale neni zkousel sem i dalsi a porad to stejn kdyz treba radim tak otacky vubec naspadnou furt jako by 3/4 plynu muze to byt predstih? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 9:00
Jméno: Honza
IP: uživatel9323
 hele a jak vypadá svíčka? není zaolejovaná? mám něco podobného a svíčka úplně černá
Datum: 03. května 2010 9:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná gufero pod zapalováním
Datum: 02. května 2010 12:51
 někde ti to přisává falešný vzduch....máš tam vzduchový filtr?
Datum: 02. května 2010 12:24
 ZDarec draci,Má tady někdo stejskyho úpravu? JAk vám to jezdí,co používáte za svíčku a tak? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:56
 honza : rozepiš se pls trochu..jaký si použil předstih? A jaký věco si musel poladit aby to jelo co nejlíp?mě to za 2 tejdny přijde,a potřeboval bych vědět na co se připravit...
Datum: 02. května 2010 21:56
 Mám Cestovní upravu od podzimu ...moc sem minulej rok nenajezdil ale bylo to dobrý pořád mi tam chvilema chběl víkon...ale přes zimu sem vychytal pár věcí a pše poladil jak má být a tedka to lítá jedna radost ... na takovýto ježdění stačí  ...
Datum: 02. května 2010 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel3242
Datum: 02. května 2010 16:20
 ja ji mam ale jeste sem ji nenasadil
Datum: 02. května 2010 12:29
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 co rikate na babettu ???jaky s ni mate skusenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 13:36
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 je to dobrej spolehlivej stroj
Datum: 02. května 2010 13:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že to je docela spolehlivý a úsporný vozidlo
Datum: 02. května 2010 12:54
Posl.aktualizace: 02. května 2010 20:24
 no jo ale kamošovi čas od času spravuju babetu ktera vypada uplne stejne a je to 1 rychlostni sou tam taky ty lepši vidle
Datum: 02. května 2010 20:24
 jinak pro upřesnění, existuje také Babetta 215, která vypadá jako 210 akorát s tím rozdílem, že má jednu rychlost. Ale je jich pár
Datum: 02. května 2010 20:17
 Ma takovej robutnejsi valec a lepsi predni tlumice
Datum: 02. května 2010 17:43
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 jak? 1. máš tám foto 2. určitě by si někdo dával práci předělávat motor z babetty 207 na 210.
Datum: 02. května 2010 14:34
 prosimvas reknete mi jak ste to poznaly ?? diky
Datum: 02. května 2010 14:29
Jméno: Jawista21
IP: uživatel7934
 jo je to dvourychlostni
Datum: 02. května 2010 11:56
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 jo je
Datum: 02. května 2010 11:54
 Nazdar,chtěl jsem se zeptat jak bych si mohl prodloužit řetěz na pionýra...stačí když si seženu druhej a z toho si vezmu třeba nějakých 20 článků,půjde to potom spojit spojkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 13:47
 díky =)...nerad bych něco začal a potom zjistil že to nejde
Datum: 02. května 2010 13:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jasně že to jde
Datum: 02. května 2010 12:57
Jméno: jelipa
IP: uživatel9319
 je
Datum: 02. května 2010 11:57
|



|