Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel8547
 zdar draci přivezl sem si mz udělanou do krossu ale nwm jestli je to 150 nebo 250 měřil sem průměr válce 70mm nevíte jestli je 250 nebo 150??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 21:36
 nemas fotku?
Datum: 11. dubna 2010 21:36
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel8547
 zdvih newim ale řikaj tomu nízko zdviška
Datum: 11. dubna 2010 20:39
 a jaký to má zdvih? to neni jen o vrtání...
Datum: 11. dubna 2010 20:27
 to bude 250
Datum: 11. dubna 2010 20:22
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 čau hoši mam 175/477 nevíte jaké tam má byt dobíjecí relé?? ja ho mam ale neni na něm nic napsanyho takže nevim jake ma parametry, je bud 6V/50W nebo6V/75W ? jaky je mezi němi ubec rozdíl?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 7:13
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Koukni na štítek na těle dynama.. jakej je výkon na dynamu tak takového výkunu má být rego... nepátrej proč ale drž se téhle poučky
Datum: 12. dubna 2010 7:13
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši, co by udělalo, dát na fichtla indučku z trabuka (6V). Dát tam svíčku s odtrhem cca 0,7-0,9mm. Myslíte, že by se něco událo s výkonem? Kámoš na simákovi dal indučku z fáčka (12V) a lítá mu to jako blázen.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 7:15
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Je bráno jako technicky ověřená věc, že výkon energie jiskry má zanedbatelný vliv na výkon. Stačí tedy zapalovací soustava která spolehlivě zapálí směs.. nic víc... Takže na tvou otázku je odpověď.. pokud by to pracovalo, tak nepoznáš na výkonu nic
Datum: 12. dubna 2010 7:15
 inducka nema na vykon vliv...jenom bude treba lepsi nebo horsi jiskra..samozrejme ze kdyz je lepsi jiskra tak to lip zapali smes,ale urcite to nepoznas tolik na vykonu..tvuj kamos muze mit min vybehanej valec,lip serizenej karbec a predstih atd..zkus koupit novy krouzky,ty taky udelaj hodne
Datum: 11. dubna 2010 21:38
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 já jí tam mam a lítá dobře, nevim jak to lítá s origo, já jí tam nikdy neměl
Datum: 11. dubna 2010 21:20
 Mě to na indučku z Trabíka lítalo hůř jak na origo 8V
Datum: 11. dubna 2010 20:27
 čaute chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte komplet doklady na jawu 23 mustang za rozumnou cenu byl bych moc vděčný za nabídku nemohu je nikde sehnat díky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 20:09
 cus draci co to znamena kdyz je na pistu B??a jak se da jinak zjistit kolikatej tam je vybrus kdyz bych to nemeril jde to jinak poznat????a co znamena ty Pismenka A,B a tak dal
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 21:35
Datum: 11. dubna 2010 21:35
Jméno: Petr
IP: uživatel6843
 Čau řeknu ti to asi takle sundej hlavu a změř vrtání válce. To zase není takový problém né
Datum: 11. dubna 2010 20:15
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 18:45
Jméno: Horst
IP: uživatel8771
 Tak SESO sup sup at to stihneš bez front,ted' je mín' lidí!!!! Ahoj!!!!!
Datum: 12. dubna 2010 18:45
Posl.aktualizace: 03. ledna 2016 19:15
 Čau, pěknej, mám toho stejnýho a chtěl bych mu dát novej lak.Máš origo barvu? Jestli jo tak poraď číslo, jak červené tak i bílé. Dík
Datum: 03. ledna 2016 19:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já bych naleštil víka
Datum: 12. dubna 2010 17:54
 ten vyfuk je hrozny, a ma obracene spodni listy na zadnim plechu. ale inak Ok.a mustangisto lestit neni treba...
Datum: 12. dubna 2010 14:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pěkný ale ještě bych ho vyleštil a dal jiný výfuk a bude tip top
Datum: 12. dubna 2010 14:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 výfuk užs háním nový
Datum: 12. dubna 2010 14:08
 Nádherný strojek ale nějak sem mi nelíbí v jakém stavu je ten výfuk ale to je podle mě jediný nedostatek. Jinak nádherný!
Datum: 11. dubna 2010 21:44
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 opovaz sa ho chytit
Datum: 11. dubna 2010 21:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak si na něj odvykni páč ti ho ukradnu
Datum: 11. dubna 2010 21:05
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja ho tam dal pac se mi libi vis ?
Datum: 11. dubna 2010 20:21
 krásnej ale dal bych tam origo přední blatník a pak by to bylo super ale i tak je krasnej
Datum: 11. dubna 2010 20:05
Jméno: Petr
IP: uživatel9171
 ahoj draci, chodim do 8. třídy a už se rozhlížím na jakou školu. Chodil jsem do elektrotechnického kroužku, takže základy o elektronice mám.. zájímam se hodně o motorky, měl jsem mustanga a kromě GO motoru jsem si na něm vyzkoušel všechno včetně výměny pístních kroužků atd.... Myslím že alektro + matorky to je obor mechatronik? na které školy chodíte vy? a co by jste mi doporučili? Kdyby náhodou jste někdo věděl o takové škole v Liberci nebo Jablonci nad Nisou tak napište....díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 6:41
 Jak říká MaverickSK,má to budoucnost.A nebo běž na automechanika,tam se zabívaj autodiagnostikou a to už jsou teď všechny auta na diagnostiku
Datum: 12. dubna 2010 6:41
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 autotronik
Datum: 11. dubna 2010 23:01
 na mechanika sa ti neoplatí ísť... choj radšej na elektrotechnika, pretože elektronika má budúcnosť, dnešné autá, samá elektrika, takže tak....
Datum: 11. dubna 2010 21:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jdi na nějakou strojárnu...můžeš jít na strojírenství a když tě to nebude bavit tak můžeš jít na mechatroniku
Datum: 11. dubna 2010 21:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hlavně nechoď na gympl
Datum: 11. dubna 2010 20:50
Jméno: Petr
IP: uživatel9171
 No právě píšu, že mě baví motorky a elektronika, tak jakej obor a školu nevim kterou...
Datum: 11. dubna 2010 20:26
 vyměnit kroužky snad umí každej  ,a GO jak by smet..a jinak s tou školou.To si musíš vybrat ty co tě bude bavit
Datum: 11. dubna 2010 19:58
Jméno: Petr
IP: uživatel9171
 sory sem se přepsal..
Datum: 11. dubna 2010 19:48
 No newím jestli z tebe bude dobrej Elektrikář když píšeš elektro s "A"
Datum: 11. dubna 2010 19:41
 Zdarec,chtěl bych se vás zeptat kolik se platí za přepis fíka,za STK atd.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 20:23
 já jsem platil za STK 250 Kč, za přepis 300 Kč za uzavření pojistky tušim kolem 300 Kč a pro jawamana : To platíš dost já za rok platím 97 Kč u čpp.
Datum: 11. dubna 2010 20:23
 Česká pojišťovna a platim uplně přesně 382 kč
Datum: 11. dubna 2010 20:08
 tvl..a u koho máš tu pojistku?Já mám zkušenost jen s Triglav a ten je o dost levnější...
Datum: 11. dubna 2010 20:03
 aspon pred rokem sem to tak platil , nevím jak to je ted
Datum: 11. dubna 2010 19:43
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 stk + evidenčka 300kč , přepis 300kč , pojistka ja platim 375 kč
Datum: 11. dubna 2010 19:26
Jméno: Dominik
IP: uživatel779
 Zdravím chlapi, mám na svojí jawě 20 strženej závit na klikovce pod zapalováním, půjde vyříznout novej závit M6? nebo to jde opravit jinak? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 21:44
Jméno: trubka
IP: uživatel9180
 Pro bris-k.Jsem ze starý školy a strojař se nezabývá 0,8 ale 8.Pořád lepší než KERN a BORN čau
Datum: 12. dubna 2010 21:44
Jméno: bris-K
IP: uživatel9173
 pro Trubku - nenásobí se to x 8 ale x 0,8!! napsané to máš špatně ale vypočítané dobře
Datum: 11. dubna 2010 21:42
Jméno: trubka
IP: uživatel9172
 Pro Fíkus: Jednoduchá poučka -závit do M10 vynásob 8 a vyjde průměr díry, takže M6 x 8 =4,8 mm.Pro Dominik-už jsi se ptal minule.Pokud máš orig. vačku tak je tam 7 mm díra , tak se tam M6 bohatě vejde.Čau
Datum: 11. dubna 2010 20:46
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 jo vyrizni novej M6, nejdriv to budes muset prevrtat asi 5,2 vrtakem jestli se nepletu
Datum: 11. dubna 2010 20:24
Jméno: luboš
IP: uživatel1420
 převrtat a říznout m8
Datum: 11. dubna 2010 19:36
 dobry den mam prosimvas proble mam na mojim pincku v motoru urvane svorniky valce (ty tičky co drží valec) a nicim to neodsrubuji protoze to je zrovna ruple vevnitr v zavitu tak co mam stym udelat mam to vyhodit anebo mam vzat tenky vrtak a vyvrtat ty tycky a a zavitnikem udelat zavity nove poradte prosim dekuji niklas
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 18:24
 vyvrtej to hotovo novej zavit to resi esi chces neaky tycinky ti zadaca poslu!
Datum: 12. dubna 2010 18:24
 Pekne navarit matku a odšroubovat, mne to tak šlo v pohode a lehko. Bylo to urvane temer zarovno s kartri, ale islo to, je to lepsi nez vrtat a zkazit neco
Datum: 12. dubna 2010 17:32
 franky franky,dojde ti v nádrži benzin a vyhodíš stroj do šrotu že? Proč je zahazovat bez rozmýšlení když to může jít opravit? Neříkej hop dokud nepřeskočíš.Normálně to vyvrtej a vyřež nový závit. Když to posereš tak až potom ty kartery zahoď. Jestli to máš povedeně uštíplé tak to pujde při troše šikovnosti vyšroubobat nějakým šroubovákem ale muselo by to byt urvané aby šel ten šroubovák o co zapřít. Povede se to málokdy ale já jsem to štěstí kdysi měl...
Datum: 12. dubna 2010 16:06
 Franky,prosímtě klid
Datum: 11. dubna 2010 21:21
 jj,vyvrtat
Datum: 11. dubna 2010 19:07
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 14:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 To je luxusní stroj to jak kdyby se toho nikdo ani nedotkla bylo by to vystavené v považských strojírnách prostě jak od výroby
Datum: 13. dubna 2010 14:38
 Dík chlapy, dalo to dost práce.  Finančně jsem do toho dost vykrvácel, kolik vám snad ani řikat nebudu.  Jinak je to lakované pragopurem.
Datum: 12. dubna 2010 20:17
Jméno: Horst
IP: uživatel8771
 To je pěkný!!!!!!!! Fakt paráda!! Jsi šikula!!!!!!
Datum: 12. dubna 2010 19:00
 No krása, jen jeden dotaz. Čím je to lakované?
Datum: 11. dubna 2010 20:57
Datum: 11. dubna 2010 20:50
 neni co dodat, vystavit v obejváku místo televize
Datum: 11. dubna 2010 20:09
 nádhera ani bych tam motor nedával
Datum: 11. dubna 2010 19:48
 Fešný odstrkovadlo  ...nee dělam si srandu, povedlo se ti to, já sem tuhle zimu renovoval simsona s51enduro tak vím, co práce to dá
Datum: 11. dubna 2010 19:39
 pěkné
Datum: 11. dubna 2010 18:59
 K tomu jen ++++++++++++++++++++++++++++++++. Jen blatníky bývaly bělější, ale to je detail.
Datum: 11. dubna 2010 18:49
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No krasavec
Datum: 11. dubna 2010 18:46
 Čau draci potřebuju poradit mám motor z tatrana a nechce mi házet jiskru už sem vyměnil indukční cívku aji kladívka a nechce mi to házet jiskru poraďte Prosím už si stím nevím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 14:40
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přeleť celou elektriku a izolátory na kladívku a kondenzátor dej nový
Datum: 13. dubna 2010 14:40
 Nedávno jsem se ptal na problém u ČZ 150 se slabou jiskrou. Vyhodil jsem indukční cívku pod nádrží a zapojil. Motorka hodila dvakrát slušnou jiskru a nic. Víc nic. Vyfoťte mi prosím někdo svůj funkční stator s Vn cívkou, tak, ať jsou dobře vidět všechny dráty. U těch drátů, kde nebude vidět kam jdou, napište prosím popisek (např. - z VN cívky na pevný kontakt kladívka a pak do spínací skříňky 31.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 7:25
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Měl jsme tenhle motor třikrát v ruce. Sám jí nevlastním ale co já vím, tak je rozdíl mezi zapojením ČZ a Jawy mezitypu. Pokud máš ale ČZ, tak nevím co řešíš. Tenhle typ má chcípák na víku alternátoru na zmáčknutí nohou. A z toho samozřejmě vyplývá že zapojení zapalovací cívky je stupidně jednoduché... ona má totiž jen dva vývody. Ten vysokonapěťovej samozřejmě nepočítám, ten vede jen ke svíčce, takže zbývá jen jeden vývod a ten vede na kladívko, kondenzátor a plošku kterou zkratuje chcípák, případně tak jak je to u mezitypu že vede do spínací skříňky, která plní funkci chcípáku. U mezitypu je ale kondenzátor ve spínací skříňce a ne v motoru a na víku chybí chcípák Netrap se s tím. Jedna dobrá zpráva je že to jiskru vůbec hodí, takže magnety jsou asi použitelné a VN cívka asi také. Potíž tedy může být už jen v kondenzátoru, kladívku, kabelu ke svíčce, fajfce, nebo svíčce. tyhle věci postupně vyměnit není nic drahého. Osobně bych ale začal kladívkem. Nedávno jsem měl potíž s kladívkem u rozdělovače scintila. Nepomáhalo očištění smirkem, tak jsem tu pecku musel vyleštit jemným brusným kartáčem na vrtačce. Teprve až potom byl pravidelný kontakt kladívka. Jinak se to chovalo stejně jako tobě.
Datum: 12. dubna 2010 7:25
 Zdarec draci. Mám dotaz spíše pro odbroníky - z historických pramenů jsem se dozvěděl, že ČSLA měla především na útvarech větších rozloh, na letištích a na středních vojenských školách k dispozici i stroje Jawa pionýr ve vojenské úpravě. Na internetu však přesnější informace chybí. Mohl by někdo tuto problematiku objasnit - např. jaké typy 550/555/05/20/21/23??? Jednalo se i o typy s revmaplechama, nebo i bez? Jak to bylo s nátěrem - dobové prameny uvádějí khaki barvu, ale není mi jasné, zda byly v tomto odstínu všechny plechy... Jak to bylo s částmi, které byly v civilních verzích chromované - kola, výfuk, řídítka, rámeček světla??? Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 19:42
 no o to ani tak nejde, kde a kdo jim dal khaki, spíš by mě zajímalo v jakým rozsahu... No a že by to armáda nechala v chromu se mi nechce moc zdát -přece jenom ten chromový lesk byl asi nežádoucí u armádních vozidel.
Datum: 11. dubna 2010 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 nechci ti brat iluze....bavil sem s klukem kterej ma k dispozici skoro vsechny prameny z povážských strojíren a vojenské typy fichtlů meli udajne být obycejný seriovky tak jak vyjeli z fabriky,jen byly u vojáků na dílně natreny na Khaki.....povazsky strojirny s tim nemaj nic spolecnyho.....vic nevim
Datum: 11. dubna 2010 19:22
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 I řidítka byli matné
Datum: 11. dubna 2010 19:01
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Ano, teď si vzpomínám, ráfky a výfuk byli matné, asi pozink a byli s revma plechama.
Datum: 11. dubna 2010 19:00
 ty jawy 20 by mě zajímaly podrobněji, pokud si to ještě pamatuješ.Byly skutrované, nebo bez revmaplechů? A ty ráfky a výfuky - některé zdroje uvádějí, že byly barveny stříbřenkou, jiné že v pozinku (bez lesku) Jde mi o to se co nejvíce přiblížit realitě při renovaci. Díky.
Datum: 11. dubna 2010 18:49
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Tak to ti můžu já trochu přiblížit. Dělal jsem nějaký roky u útvaru civilního šoféra a měli sme tam Jawy 23 Mustang a Jawy 20,
Byli celý v khaki barvě, kromě řidítek, ráfků a výfuku. To bylo v chromu.
Datum: 11. dubna 2010 18:21
Jméno: Tom
IP: uživatel9170
 Zdarec borci, měl bych na vás prosbu, zda náhodou někdo z vás nemá plány elektroinstalace na motocykl Jawa 50 Dandy Minarelli (r.v.2000). Nějak se mi je zatím nikde nepodařilo sehnat. Dále bych se ještě zeptal, zda nemá někdo z vás zkušenost s instalací gelovky do tohoto stroje. Jde mi o to, jestli brzy neodejde, pač je trochu citlivější a to dobíjení na ni asi nebude dělané.
Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 8:00
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nevím že by v motorových vozidlech byl jiný způsob dobíjení než typu U. Takže pokud je gelovka určená pro motorová vozidla, jakožto tzv. startovací akumulátor, tak musí být konstruován pro pracovní podmínky standardního akumulátoru. Tj. musí být plně záměnná za klasický olověný akumulátor.
Datum: 12. dubna 2010 8:00
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Čau dneska jsem utěsnil motor tmelem paulinem kartory jsem poradně očistyl tak doufam že nebude kapat olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 20:36
 mustangisto,papír a silikon dávat do hormady?to je blbost jo a z motoru nesmí kapat nic ani mini kapička
Datum: 14. dubna 2010 20:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 papír a silikon těsní dobře ukápne pár kapek ale to je normálka
Datum: 13. dubna 2010 14:43
 No já jsem minulý rok na podzim dělal G.O. motoru ČZ 175 487 a těsnil jsem bloky k sobě paulinem a super, ani kapka. Těsní to velmi dobře,oproti normál papíru je to lepší. Hlavní je pořádně odmastit dosedací plochy třeba technickým benzinem a dá toho paulinu dost,až dáš bloky do sebe tak šrouby mírně dotáhnout aby ten paulin se trochu zmáčkl a až to trochu uschne tak to dotáhnout natvrdo...
Datum: 11. dubna 2010 19:28
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 nešetril mam doma 3 paulini
Datum: 11. dubna 2010 19:24
 neměl by kapat. doufám žes tím paulinem nešetřil
Datum: 11. dubna 2010 17:10
Jméno: Aleš
IP: uživatel6950
 to poznáš...
Datum: 11. dubna 2010 16:25
 Zdar lidi mam javku 250 kejvacku a ztríli mě to z karbecu slisel jsem ze to nejak zavisi na bohatosti smesi esi je to pravda tak me plosim nekdo poratte jak to sestelovat predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 20:37
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jaké je číslo karburátoru ?
Datum: 11. dubna 2010 20:37
 směs to není, špatně seřízený předstih, jak už bylo řečeno
Datum: 11. dubna 2010 17:54
Jméno: Aleš
IP: uživatel6950
 Máš velký předstih tou směsí to nemůže být
Datum: 11. dubna 2010 16:23
Jméno: Aleš
IP: uživatel6950
 Ahoj jsem vlastníkem Jawa 175/356 a když ji natočim tak na volnoběh je slyšet takové klapání vycházející z utrob válce...děda si myslí že to je vakl na čepu a strejda zas že je něco s hlavou a já nevím co s tím prosím poraďte mi někdo co s tím mám udělat , jestli to není škodné pro motorku a jestli to je nebo není normální...Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 tak se podivej do válce co ti tam klepe,ne? to muze bejt bordel v hlave,vakl nahore v ojnici,prasklej kruh,cokoliv.....pripadne to dela i soupatko v karbecu,ale to jen jemne cinká
Datum: 11. dubna 2010 17:16
 ti klepe šoupátko nebo plovák.....uplně normální
Datum: 11. dubna 2010 15:44
 Ahojky kdo my poradí,jaký koupit ozubený kola,když my vypadává čtyřka na CZ 175 typ 487,sem na ní závyslej jezdim každej den tak to nemůžu rozpůlit abych to prohlíd ....Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 20:09
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nejprve se podívej na sekundární řetězové kolečko ,(může být povolené) a na ložisko náboje na kterém je kolečko nasazené.
Při IV. př. stupni jsou kola převodovky v přímém záběru.
Datum: 11. dubna 2010 20:09
 prvne rozpul motor a podiv se jestli neni ohlá vidlička. pak tepr nakupuj
Datum: 11. dubna 2010 16:22
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2121.html a kup si aj vidlicku
Datum: 11. dubna 2010 15:19
|



|