Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Páága
IP: uživatel600
 Hoi draci... máte někde odskousenej... předstih se sníženou hlavou? JEsi je třeba menší nebo větší? Mám to na cup.. tak aby to trosku jelo
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 8:59
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 Podle toho kolik to točí
Datum: 15. dubna 2010 8:59
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 1.6-1.8ladim ja, mam taky sníženou hl
Datum: 14. dubna 2010 17:25
 no já mám korm jiných uprav na válci taky sníženou hlavu a s takovým předstihem jak tu píšete mi to nejde do otáček.. mám zhruba 1,3 a frčí parádně.
Datum: 14. dubna 2010 17:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dej 1,8
Datum: 14. dubna 2010 16:37
 pokud jedeš na cup,,,dej si tak 1.7
Datum: 14. dubna 2010 14:52
 Cuzz draci. chci se zeptat na priblizny cislo originalni Pio cerveny barvy...  Dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 8:36
 No jasne, to je cervena, ale ja myslel tu divnou sedou, nebo bilou, nevim jestli je to uz zasly do sede, nebo jestli to fakt sedy bylo,  dikees
Datum: 16. dubna 2010 8:36
 ja ral 3004 ve spreji za kilo sem kupoval na motorku vysli 2 spreje, kdybych chtel kvalitne zaprasit tak 3 coz je dobry, nic sem pod lak nedaval, zadny brouseni zakladovka nic, jenom nastrikal z venku aby vypadalo celyho pareza na 2-3 spreje
Datum: 15. dubna 2010 17:01
 a jeste jeden dotaz bych mel ohledne barev, na pionyrech se objevuje i takova dnes pofiderni svetla barva(na padakach, na skrince predniho svetla a na stupackach) to se barvi normalka na bilo nebo je tam nejaky special odstím???  fakt je mi to blby vas takhle prudit, ale jsem amater, tak to nechci zmrvit  chci proste Pio podle toho jak vypadal puvodne  dik moc za rady
Datum: 15. dubna 2010 13:06
Datum: 14. dubna 2010 21:49
 normálně jdi do barev, laků a tam ti poradí, do spreje ti to naplní, ale počítej že cena začíná na 400kč/velký sprej...takže se ti to velmi prodraží
Datum: 14. dubna 2010 14:57
 naklikej si do seznamu zboží ral 3004 nebo čsn 8850...to snad zvládneš...
Datum: 14. dubna 2010 14:53
Datum: 14. dubna 2010 14:50
 čsn 8850, v ral je to něco mezi 3003-3004
Datum: 14. dubna 2010 13:14
 Cuhes draci, smi se na jave 50 jezdit s takovyma tema staryma nemeckyma skorepinama???  dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 14:39
 tak dik moc
Datum: 14. dubna 2010 14:39
 záleží jestli je to helma určená na motorku, třeba se starym kokosem jezdit můžeš
Datum: 14. dubna 2010 13:15
Jméno: Niklos
IP: uživatel600
 Cau draci.. nechal jsem si udelat snizenou hlavu.. jenomze kdyz to poradne dotahnu ... tak mi klepe... pist do hlavy ( trosku to prhnal  ) myslíte ze mi pomuze brusna pasta...? ze budu brousit.. dokud... nebude tlouct? a jakej typ pasty na to? Jemna, Stredni, Hruba pasta? Moc diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel9191
 takze ty snizis hlavu o milimetr abys ji o milimetr podlozil??? kravina!!! je treba upravit spalovaci prostor v hlave aby to neklepalo!!
Datum: 14. dubna 2010 22:09
 soráč jedno těsnění pod hlavu
Datum: 14. dubna 2010 14:54
 dej 2 těsnění mezi válec a kartery,a 2 jedno těsnění pod hlavu,,a snad to tukat nebude...
Datum: 14. dubna 2010 14:54
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kurva tak to fakt nevim jestli to pujde skus tu hlavu podložit
Datum: 14. dubna 2010 10:31
 Zdar draci, mám v plánu lakovat pionýra a potřeboval bych poradit jakej druh barvy použít a jaký je číslo RAL barvy "slonová kost". Slšel sem že to je 1015 ale mě se to zdá tmavý. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 7:40
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Odstín newím... ale nedoporučuju ti SYTETICKY EMAIL.. ikdyz se stím dá uděkal taky moc pěkná práce... ale je to pracny... nejlíp uděláš když seženes Akrylatovou barvu.. na auta
Datum: 14. dubna 2010 7:40
 Zdarec hosi mam na vas prosbu cim vylestim motor aby se leskl?a za malo penez.A cim?napr.ocelovi kartac na vrtacce nebo jen hadra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 21:45
Jméno: jawaas
IP: uživatel9121
 čau podle mě je nejlepší když si koupíš takový stříbrný sprej leskne se to ním víc jak nové a vipadá to jak z nerezu je to opravu pěkné i třeba výfuk řidítka a tak dále
Datum: 18. dubna 2010 21:45
 Jistě budeš do hliníku šlehat ocelí, hoši, přemýšlejte...Drátěným narušíte strukturu hliníku, sice to bude vypadat pěkně, ale za nějak čas to chytne hlinikovou korozi( černé skvrny)..
Datum: 14. dubna 2010 7:36
 Dratenej kartac na vrtacce-vysledek viz profi
Datum: 14. dubna 2010 7:32
 Filcový kotouč.
Datum: 13. dubna 2010 22:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 silichrom (40kč) a kotouč na vrtačku..ted si nemůžu vzpomenout jak se ten materiál jmenuje...
Datum: 13. dubna 2010 22:22
 Zdravím vás hoši. Mám mám dotaz ohledně mé ČZ 175/450. Přivezl jsem si ji,prej tak 5 roků nejela... No když jí nastartuju tak jde krásně protočit jak se zavřeným tak s otevřeným filtrem. Jenže rozjedu se jenom z filtrem zavřeným. Když ho otevřu,přídám plyn a pomaličku pustím spojku tak to proste zdechne... Právě se zavřeným filtrem to jede blbě,takzvaně to čtyřtaktuje,blbě to táhne a nejde to vytočit. Když při jízdě filtr otevřu tak to asi na 5 sekund šlape jak má,tah jako kráva ale po 5 sekundáých to začne zase zdechat a když filtr nezavřu tak to prostě zdechne... Už nevím co s tím,kutil jsem s tím celý den. Směs dobrá,hladina snad taky,předstih dobrý,filtr čistý,elektrika dobrá,komprese dobrá,měnil jsem gufera na klice... Myslíte že to může byt nějakou zákeřnou usazeninou k teré se nechce ven z karbecu ikdyž jsem ho nekolikrat čistil? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 19:39
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Mohl by být i poucpaný kanálek z plovákové komory pod hlavní trysku, zkus to vyčistit.
Datum: 14. dubna 2010 19:39
 Volnoběh jde krásně pravidelně...Klape to jak hodinky. Zajedu k dědovi ten má doma kompresor z tatry... Pořádně to profouknu. Ta usazenina jestli tam je tak z tama musí vyletět i kdyby nechtěla.
Datum: 14. dubna 2010 17:00
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to, jako by tam šlo málo benzínu, může být zdeformovaná, zanešená nebo menší hlavní tryska nebo se někde zasekává plovák, případně je omezen průtok víčkem plovákové komory. Z kohoutku teče dost benzínu? Může být ucpaná i odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže. V případě přetrvávajících problémů vyzkoušej jiný karbec. Jestliže motor dobře startuje i na volnoběh a ten je pravidelný, motor falešný vzduch nepřisává.
Datum: 14. dubna 2010 6:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jak poznám že mám přidřený píst? může dělat kvůli tomu něco karbec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 16:40
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak ten pist dostal maku
Datum: 14. dubna 2010 16:40
Jméno: maspe
IP: uživatel6797
 přidřený píst nejlépe poznáš pohledem - http://junkyard.wz.cz/photos/ova/original/P9220173.jpg tohle už je docela velké přidření/zadžení.
Karbec s tím má společného třeba to, že když máš chudou směs (jehlu nízko, nízkou hladinu, nemáš filtr) tak se při spalování motor přehřívá a ještě se špatně maže, takže je vyšší možnost záděru.
Datum: 13. dubna 2010 23:49
 na karbec to má vliv...v tom smyslu, že když přidřeš píst a zapečeš kruhy tak se zmenší podtlak, kterym je směs nasávána do válce, címž se změní směs...
Datum: 13. dubna 2010 21:35
Jméno: Nima
IP: uživatel8793
 Cauvec.. draci.. zháním co nejrychleji.. nějákou velkou rozetu na cup...! Nemáte někdo na prodej? pls... kdyz tak mi tu nechte.. svuj email.. Moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 17:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dost se mi na cupech osvědčil 11 zubí sekundár!
Datum: 14. dubna 2010 17:27
 Zdar,mám doma jednu, myslim 65 zubů.Když budeš mít zájem dej vědět
Datum: 13. dubna 2010 21:36
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec hoši jak to že se mě seká u fiká na kopavačka měnil jsem lamely,ale když jsem neměl v motoru daní lamely tak se na kopavačka nesekala zatím tam nemám olej čekám Aš zaschne tmel uš nwm čím by to mohlo byt dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 segment
Datum: 13. dubna 2010 21:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Něco ti tam drhne
Datum: 13. dubna 2010 21:23
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 cus co se stane kdyz do normal pionyra naleju 100oktanovej benzin????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 9:00
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 urve ti to ruce
Datum: 15. dubna 2010 9:00
 Kdyz mas snizenou hlavu tak urcite jo
Datum: 13. dubna 2010 22:20
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Ani když mám sníženou hlavu? Cetl jsme... ze tento benzin ma vyznam pouze pri vetsi kompresy? Jak to je?
Datum: 13. dubna 2010 21:21
 Nic,jen se ti to prodrazi cca. o 3 Kč na litr...
Datum: 13. dubna 2010 21:15
 Výsledek poznáš možná tak na tom, že se to bude trošku víc hřát, jinak nic
Datum: 13. dubna 2010 21:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši je normální když jedu z kopce bez plynu že to tak jenom mrčí a nemá to přerušovaný zvuk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 11:39
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 nebo se rozjet z prudkyho kopce a dat neutral a zdechnout
Datum: 15. dubna 2010 11:39
 přesně tak a když už chceš nutně brzdit motorem z prudkého kopce tak vypnout zapalování,zařadit rychlost a držet plyn tak v 3/4...podle rychlsoti,třeba i plný. To kvůli tomu aby kmitající píst byl mazaný-protože když máš šoupátkio zavřený tak do toho jde minimální množství benzínu a to je pruser
Datum: 14. dubna 2010 18:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no četl jsem to na netu žeprý se má dávat neutral a nechat to klapkat na volnobeh
Datum: 14. dubna 2010 16:43
 100procentně souhlasím s boocheerem....kdyby ses o to zajímal tak se to často píše v různých návodech....
Datum: 14. dubna 2010 15:04
 by ses divil když ti klikovka hrne z kopce například 4-5 tis otáček a šoupátko je v poloze volnoběhu. Čím víc je otevřený šoupátko tím víc jde benzínu do válce... Bude to slabě mazat a kousneš to... Když je to nějaký malinký kopec tak to nevadí. Ale z delšího kopce pozor
Datum: 13. dubna 2010 21:44
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 hlavně nesmíš sedět moc vzdu potom by to vadilo
Datum: 13. dubna 2010 21:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ale to není velký kopec a ještě bříbrzďuju takže asi přidření nehrozí
Datum: 13. dubna 2010 21:24
 když jedeš z kopce bez plynu tak si na nejlepší cestě přidřít válec...ale to ty určitě víš
Datum: 13. dubna 2010 21:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dik
Datum: 13. dubna 2010 20:59
 Když u toho správně držíš řidítka, tak ne.
Datum: 13. dubna 2010 20:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo
Datum: 13. dubna 2010 20:57
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 cus seso jaktoze budes posilat objedbavku az 21-22.4?????mas dovolenou???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 0:23
 ano budu posilat,,jinak bych to tam nepsal,,, rodine duvody
Datum: 14. dubna 2010 0:23
 zdarec. potřeboval bych poradit jestli nevíte číslo origo modrý na fichtla. a ještě když chci s fíkem jezdit legálně, tak co pro to musím udělat a připravit si. ted tam mám ještě tu malou starou značku, ale nemám technickou, techničák mám, a poviný ručení platím. tak jestli mám jít prvně pro novou značku, (páč tu starou mi už asi neuznají ne, když tam nemám žádnej štítek) a pak jet teprve na STK, nebo jak to je a co mám postupně obcházet, a jestli nevíte jen tak orientačně ceny. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 20:52
 no, já sem myslel jako štítek STK. Jinak čísla mi sedí. Takže když si na tu starou značku zrenovuji a pak pojedu na STK, tak když se jim to bude líbit, tak mi tam dají červenej štítek, a to je celý? a nakonec jim za to dám ty 3 stovky, je to tak? - v případě že bych to nepřepisoval.
Datum: 14. dubna 2010 20:52
 jinak jestli nemáš štítek, tak je to špatný, kup z netu novej a vyraž si na to čísla...
Datum: 14. dubna 2010 10:02
 já bych tu poznávačku zrenovoval, jinak ti daji ten hroznej billboard jako na velký mašiny...v první řadě udělej technickou na svoje jméno(v tom případě platí technická 30 dnů zároveň jako evidenčka), potom běž s dědou na úřad a přepište to na tebe...cena přepisu je 500kč, technická cca 300kč.
Datum: 14. dubna 2010 10:01
 no hele tu poznavacku nemusi delat novou protoze se vetsinou meni za novou...ja nevim technicka je 300 kc tu barvu nevim...a za prepis to je taky kolem 300kc...a deda zije nebo jak to mas proc to chces prepisovat?Jinak s tema cena zatim pockej na ostatni co napisou
Datum: 13. dubna 2010 22:04
 jo a je to napsaný na dědu, tak ještě když to chci přepsat, tak jestli to má bejt až po nový značce nebo jak
Datum: 13. dubna 2010 20:51
Jméno: jaawa
IP: uživatel9121
 čau, motorkáři, mám tu jedn dotaz, mám kompletní karburátor který jsem celý vyčistil, nastavil hladinu plováku ale nechce to sním jet, vždycky to jen chytne a hned scípne, když tak dám jinší karbec tak to jede krásně. Nevíte co stím může být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 22:01
 A z ceho je to karbec jestli z pionyra tak malinko povol hlaavni trysku tj myslim ta nejvic dopredu...
Datum: 13. dubna 2010 22:01
 ahoj draci...mám dotaz...mužu na fechtla namontovat válec ze simala 70? píst karbec a hlavu???pujdeto?? nebone ? nebo by se to muselo nějak předělat??..díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 21:11
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Výkon u pionýra lze zvyšovat jen do určité míry a ne do nekonečna a ještě s válcem simson
Datum: 13. dubna 2010 21:11
 a nebo převařit žebra nebo ještě s toho udělat vodníka ale to by bylo drahé,pracné...
Datum: 13. dubna 2010 21:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no to chlazení je problém jedině tam přidělat nějaký větrák silný který by to chladil jinak nevím
Datum: 13. dubna 2010 20:53
 a co to chlazení?
Datum: 13. dubna 2010 20:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přesně tak boocher
Datum: 13. dubna 2010 20:37
 Můžeš co bys nemohl ale na 99% to bez uprav klikovky a karterů nepojede
Datum: 13. dubna 2010 20:36
 je tam takovejch problémů že to nemá cenu  už jenom takovej problém jak se to bude chladit?
Datum: 13. dubna 2010 20:24
Jméno: tulda
IP: uživatel2418
 proč ne?
Datum: 13. dubna 2010 20:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 No jít to půjde ale budeš to muset upravit a vyměnit kliku si myslím a pak to půjde
Datum: 13. dubna 2010 20:21
 ne
Datum: 13. dubna 2010 20:20
 Může být značná kouřivost motoru způsobená vyběhaným válcem, který potřebuje výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 14:47
Jméno: nepti
IP: uživatel4761
 je to stary , zly, a nekvalitny olej alebo ho davas moc poer je 1:50 alebo ja davam 1:40 ked ho vytacam
Datum: 14. dubna 2010 14:47
 Nebo nekvalitnim olejem kterej se spatne spali...
Datum: 13. dubna 2010 20:16
 to si myslím že ne,,,tohle spíš bývá způsobeno moc bohatou směsí,nebo že ti ti saje převodový oil
Datum: 13. dubna 2010 20:06
 A k tomu mokrá svíčka?
Datum: 13. dubna 2010 20:04
Jméno: Bavorák
IP: uživatel9046
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 20:42
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 na novej dekl bych se .... ,vyšroubuj šroubek,a mrkni jestli byl strhlej šroubej a nebo závit pokud závit tak bych tam udělal závit M8 a nebo bych si sehnal tu kravinu na boku to vytáhneš
Datum: 16. dubna 2010 20:42
Datum: 13. dubna 2010 20:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak to asi ne nový neztrhlý záleží jak moc bude zhoblovaný ten závit vevnitř když bude moc tak vyřezat nový a dat podle něho šroub
Datum: 13. dubna 2010 20:36
Jméno: Rolfo
IP: uživatel9046
 Takže je možné že když šroub vyšroubuju kombinačkama tak by bylo možné tam dát nový neztrhlí že?
Datum: 13. dubna 2010 20:29
Jméno: Rolfo
IP: uživatel9046
 Takže je možné že když šroub vyšroubuju kombinačkama tak by bylo možné tam dát nový neztrhlí že?
Datum: 13. dubna 2010 20:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nový dekl ne normálně odšrubuj tu matku a vem kombinačky a kombinačkama ten šroub pomalu vytáčej ven. Když to nepůjde tak ho odvrtej a udělej tam nový závit do toho deklu a dej větší šroub
Datum: 13. dubna 2010 20:10
 no co,,,kup si novej dekl
Datum: 13. dubna 2010 19:59
Jméno: 180
IP: uživatel5758
 Mám dotaz de přepsat motorka čz 180 nebo čz 175/487 na papíry na 125ccm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 20:01
 pokud máš hodně dobrý známí na úřadě tak by to šlo udělat  ,pokud nn tak stím nic neuděláš,,,
Datum: 13. dubna 2010 20:01
 velice blbě...skoro to nejde  me odkazali na cagivu, jelikoz ta prebrala vyrobu cezety...a ty me rekli ze mi na to napisou papir za 500kc, ale ze ten motor se musi vymenit v autorizovanym servise cagiva...ale v kazdem takovej servise me odmitly, ze to z kapacitnich duvodu nedelaji
Datum: 13. dubna 2010 19:47
 Čus draci,je někde na internetu návod jak přišroubovat větší žebra na válec?nebo aspoň fotky..dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 21:01
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nebyl jsem si 100% jistý
Datum: 14. dubna 2010 21:01
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 To je kvůli chlazení víš?
Datum: 14. dubna 2010 14:22
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 k čemu to pomuže velký žebra ?,
Datum: 14. dubna 2010 10:29
 a to drží je ty 3 šrouby nahoře?já bych stím jezdil v terénu tak se bojím abych si ty žebra třeba nezlomil
Datum: 13. dubna 2010 20:27
 http://www.jawa50speed.wz.cz/j5s/86.jpg tu mas aspon fotku ale navod nemam
Datum: 13. dubna 2010 20:12
|



|