Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci,co mám dělat kdyš chci na svýho fíka technickou? Ani nevím kolikátý jsem majitel,toho prvníhp majitele neznám,,techničák nemám vúbec nic prostě....A kupovat novýho fíka s techničákem se mi nechce pač tento mě nikdy nikde nenechal a nikdy neměl poruchy.CO mám dělat aby sem mohl na technickou s mým fíkem? PLs help dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 0:35
 Bez dokladů nebude technická.... Sežeň si doklady a pak můžeš mít technickou a legálně jezdit. Dokldyseženeš v podstatě bez obtíží tak za 500kč. Stačí hledat.
Datum: 28. října 2009 0:35
 ČUS draci nevíte někdo kde je na jawě 21 vyražený číslo rámu a jak mám registrovat přestavbu dík za odpovědi Karel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 7:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A stitek je na krku rizeni
Datum: 28. října 2009 7:01
 Pionýr nemá číslo vyražené na rámu, ale pouze na štítku. Na přestavbu dle mého názoru musíš mít povolení p. Němce z Jawy a pak si teprve zajít na úřad...
Datum: 28. října 2009 0:34
 Čau draci nevíte jak vyměnit sklo u zadního světla na jawě 555 dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 21:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 este mam dotaz kdyz je napsano ze ta jawa ma hydraulicky tlumice v zadu tak co tam pride zaolej ?? podle nazvu me pripada ze hydraulickej ale to je blbost ne?? nemel by tam prijit tlumicovej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 10:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 o cenu mi nejde tech par kapek oleje me nezabije de oto co tam ma bejt hydraulickej snad netlumi ne? nebo tlumicovej nejde taky stlacit?
Datum: 28. října 2009 10:19
Jméno: zipoman
IP: uživatel7705
 Hydraulickej má úplně jinou hustotu a cena je relativní, do tlumiče se nelejou stovky ml ale pár deci takže tě to nezruinuje
Datum: 27. října 2009 23:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja bych rozhodne daval hydraulickej...tlumic je hydraulika...a navic je daleko levnejsi...
Datum: 27. října 2009 21:52
Jméno: zipoman
IP: uživatel7705
 jasně že tam patří tlumičovej
Datum: 27. října 2009 21:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
Posl.aktualizace: 28. října 2009 11:09
Jméno: Standa
IP: uživatel7738
 fikusi ty mas normalni kejvacku........tohle je nejaký dobový unikát......motor z libenaka v normalnim rámu......
Datum: 28. října 2009 11:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stitek neni a hlava je normalni kejvackova
Datum: 28. října 2009 10:21
 mas hlavu se svickou do strany?mas napsany na stitku anglicky nebo cesky?jestli ze mas normal hlavu a ceskej stitek tak nwm co resis-mas kejvu...ale pokud mas hlavu se svickou do strany a anglickej stitek-mas supersport
Datum: 27. října 2009 22:32
 máš kývačku....co furt řešíš?? kdybys nebyl trouba tak by ses podíval na štítek nebo na motor a tak je typ napsaný
Datum: 27. října 2009 21:46
 Zdar draci,skládám mtor z fichtla 20(ten novější typ) ale narazil jsem na problém a to takový že když natáhnu pružinu na startovací hřídely tak aby vracela start páku tak se celá nakopávačka otočí o 180 stupnů a je jakoby dole, a děda mi říkal že tam asi bude nějakej doraz kterej tomu zabrání aby se otočila.Jo a pružinu mám novou.Mohly byste mi prosím poradit co mám udělet? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 10:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 koukam ze ste strasne chytry . Nakopavacku musis drzet v ty poloze ja jsem do sprajcnul o sverak nebo jsem do skladal na zemi a drzel jsem to nohou a nekdy mi to drzel bracha musit to dat ksobe kartery a pak teprve pustis a musi zustat kde ma nahore hlavneji pretoc na spravnou stranu a nafotkach co si videl ze je naspravnym miste ak nebyla pretocena byla jen tak pred slozenim ji musi pretocit a ... proste si stim nak porad jako kazdej z nas treba to nak privaz
Datum: 28. října 2009 10:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a co z toho budeš mít? stačí prostě při sesazování karterů tu nakopávačku natáhnout a zavřít to...
Datum: 27. října 2009 21:37
 jo už to mám a myslíte že bych to mohl zafixovat v té poloze tu nakopávačku třeba provázkem o karter?
Datum: 27. října 2009 21:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zkus ji natočit na opačnou stranu(proti směru hod. ručiček)   ...
Datum: 27. října 2009 21:27
 no tak já sem ten motor jěště nesložil protože na internetu jim to drží vté poloze jak má ale už sem to pochopil a zkusím .Dík
Datum: 27. října 2009 21:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nevim jestli to delas takhle das nakopavacku do polohy co ma bejt normalne musi mit odpor ze ta nakopavacka se bude zvedat a musis to vty poloze drzet do ty doby nez das kartery ksobe pak muzes pustit pokud jsi to tak udelal a protacise spatky dolu tak je problem ve vnit na segmentu je kolik kterej trci aby se to oto zaseklo a drzeloto vty poloze co ma. Mozna ten kolik v segmentu se zastrcil a kouka malo musis se nato podivat a myslet uvidis co tomu je
Datum: 27. října 2009 20:59
 Zdar draci kolik Km vydržijou ty silonovy pouzdra ve vidlich. tady čtu zě je to made in Polsko tak se ptam jak dloho to tam zdrzi když budu mit manžety a budu to řádně mazat. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 0:37
 To ti nikdo neřekne... Záleží na výrobku, montáži, údržbě a ochraně. Pokud nebudeš mít smůlu na nějaký bazmekt, tak když je pečlivě namontuješ, vystružíš, důkladně manžeš a zakryješ dobrou manžetou, tak vydrží hodně... Samozřejmě také záležíí na chování a zacházení.
Datum: 28. října 2009 0:37
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cau. prosimvas chci se zeptat jestli by pasoval dinamostarter z jawa 175 skutr do motoru jawa250 i se zapalovanim diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 22:19
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 No koukam že si pleteš pojmy s dojmy.
Dynamostarter je ze skútru ČZ, Jawa až na prototypy sútry nedělala.
Nevim jak moc máš vybavenou dílnu, ale když se ti podaří upravit kartery, aby tam dynamostarter sednul (středicí průměr, úchyty) a vyměníš pravej čep na klice (jinej kužel), tak to je asi teoreticky možný.
Datum: 28. října 2009 22:19
 voe co sem ti asi napsal. to dynamostratrér je obrovský a do těch karterů ho nedáš
Datum: 27. října 2009 19:40
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 ale ja bych nepotreboval tam dat ten pravy kryt ten nepotrebuju me jde o to jestli by to tam slo a fungovalo ja ten motor mam na traktora
Datum: 27. října 2009 19:35
 ne nepasoval. dynamo stertér je tak obrovský že ho do těch katrerů nenarveš, proto konstruktéři udělaly celé skůtrové kartry jinak a větší. vem si že jen rotor dynamostartéru je vetší než celé dynamo co máš v 250ce
Datum: 27. října 2009 19:32
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Pan Pulic  sal si mi k dotazu jak upravit fika do crossu nemas icq?dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 19:08
 Hele Seso jak tam máš ty pítní kroužky tak ty prodáváš 2 za 40kč dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 19:35
 nepíše 2x alw píše x2..... např 39x2 to je šířka kroužku venkem 39mm a víška kroužku 2mm. chápeš to????
Datum: 27. října 2009 19:35
Jméno: Davud.Zradicka
IP: uživatel7744
 to vim ale vedle toho rozměru píšou 2x
Datum: 27. října 2009 19:09
 co je na obrázku, tak to kuuješ. na obrázku je jeden kroužek, tak jeden kroužek= 40 kč
Datum: 27. října 2009 19:06
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 27. října 2009 19:09
 kde tam vidíš dvě ukostření? já tam vidím jednu kostru, jeden kontakt na tlumené světlo, jeden na dálkové světlo a jeden kontakt na obrysové světlo. to jsou 4 kontakty a na fotce jsou taky 4 kontakty. kde máš ten pátý kontakt?????
Datum: 27. října 2009 19:09
 ahoj potřebuju nutně poradit mám Jawu 350/634 mám tam 100%ně sežtelovany bezkontaktní zapalování motor vyčištěnej novy svičky benzín jde do motoru a karbec taky seštelovanej a mám problém s tím že levej výfuk mi vůbec nedýmí a ja nevim co s tim prosím poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 12:16
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 co to je?
Datum: 28. října 2009 12:16
Jméno: Standa
IP: uživatel7738
 neprohodil si kontakty uhliků??????
Datum: 28. října 2009 11:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 presne jak pisou do jednoho valce vic benzinu do druhyho min a taky to muze bejt tim ze vtom jednoom valci se to lip spaluje dela to hodne veci utesneni valce,karburatoru, mohl by to delat mozna i prectich ze se to vtom co coudi pozde podpaluje nebo je treba spatna jiskra tak skus jinou svicku je moc veci ktery to muzou spusobyt ale nejspis to je tou bohatosti
Datum: 27. října 2009 20:31
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 je kuli tomu ze do jednoho valce jde mene paliva a do druheho vic, řikam zkus se podivat na to slicování a těsnení kdyz ty valce a kolinka .... odlivali tak se stim vubec neparali, na svoji 350 jsem tam mel přesahy 4mm
Datum: 27. října 2009 18:47
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 řikám je tam všecko vyčištěny a nemůže se mi třeba stát že bych ten jeden vylec zadřel?ale benzin tam de a když to nekouří spaluje to vubec?
Datum: 27. října 2009 18:35
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 Tenhle jev je u 350 uplne normalní, zkus se podivat na slicovaní karburatoru, kolinka a valce
Datum: 27. října 2009 18:26
Jméno: Cechy
IP: uživatel5573
 Čaute štefty u 250 maj závit M10 ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 21:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mate recht... kouknul jsem do katalogu a ty svorníky jsou fakt M10
Datum: 27. října 2009 21:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam takovej dojem ze kdyz jsem miinulej tejden sundaval hlavu tak mi tam 13. klic nesel ze to byla 17. a divil jsem se toomu takze to zavit 10 bude
Datum: 27. října 2009 21:07
Jméno: xBorecx
IP: uživatel7746
 na 250 aspoň na panelce jsou M10 a matice na 17 klíč
Datum: 27. října 2009 20:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 13ctka je, ale v 99% M8.... jinak podle mě tam budou 8čky, M10 se mi zdá zbytečně moc silný, ale nevim...
Datum: 27. října 2009 18:29
 je to prostě na 13ctku klíč
Datum: 27. října 2009 18:26
 V katalogu ND píší, že se na něj dává matice M10, takže by snad měl
Datum: 27. října 2009 18:00
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Zdarec, chci se zeptat když jedu s mym mustangem nakou dobu tak zvadne a nema takovej vykon jako kdyz byl studenej a kdyz je hodne zahratej tak ho ani nenakopnu.Cim to je ?Svícku tam mam brisk N14C.Mám dát jinou? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 20:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 deti to stouu 14. vubec alspon roztlacit s teplim motorem  ?? me to nikdy stouhle svickou nejelo nejlepsi je 15. ta chyta porad N15C
Datum: 27. října 2009 20:43
 Śpatné startování za tepla je způsobeno příliš bohatou volnoběžnou směsí, jen já jsem to zde psal asi 20x a už mě to neba.
Za stovku ti ten vzdušník převrtám.
Datum: 27. října 2009 18:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 27. října 2009 18:32
Datum: 27. října 2009 18:07
 Mohla by to býr svíčka, špatné seřízení karburátoru... Chyba by mohla být i jinde (fajfka, VN kabel, cívka)...
Datum: 27. října 2009 18:01
 Čau draci! Konečně jsem poskladal fichtla, ale zlobi mě volnoběh. Prostě to nedrží stále otáčky. Zmáčknu spojku a chcípne to, nebo to vyleti vysoko do otáček. Jak to mám seštělovat? Pomocí toho šroubu co je na karburatoru a zvednout lanko plynu z karbecu?? Momentalne mam lanko uplne dole a sroub dotazeny...  Asi musim zkouset,zkouset a zkouset co? Jsou na to nějaké fígle?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 18:14
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Cely karbec je pretesneny, i to tesneni co jde do valce...
Datum: 27. října 2009 18:14
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pokud by nedrzel volnobech a dootacek by to nevybíhalo taak je mozny ze to netesni pod karbecem
Datum: 27. října 2009 17:33
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
Datum: 27. října 2009 17:27
 Čau draku tohlecto samý mě dělala moje JAWA 21.Bylo to tím že šoupe bylo už dole jak na tom drží šroub tak díra prostě mno a tak když sem měl dotáhlev ten šroubek na doray tak mě to dělalo to samí co tobě že bud chcípnul nebo najendou vilítnul hrozně do otáček .Mno protože když ho máš dotáhli uplně tak se to šoupě tam jakoby seká a proto nespadne uplně dolů a děláto todlě .Fígl mno já sem šroubek povolil lechčí možnost nebo sehant jiný šoupě a taky si de pohrát s tou pokličkou jak přes ní vede lanko jak je ten šroub tak ho zkus zašroubovat do vnitř nebo nahoru .a uvidíš
Datum: 27. října 2009 17:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
Posl.aktualizace: 28. října 2009 11:43
Jméno: Standa
IP: uživatel7738
 Máš Jawa 250/353 pozdejsi typ.......riditka s hrazdou jsou pohodlnejsi,nech je tam
Datum: 28. října 2009 11:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak jak teda to je mam presne tohle co jsem sem dal akorat ten vul predemnou tam dal riditka z hrazdou jinak to je uplne stejny. JAWA CZ presne tak  rikal jsem si jestli to video neni nahodou na kazdy strancee  Co to je teda presne za tym 250??
Datum: 27. října 2009 20:50
Jméno: Lukawe555
IP: uživatel7745
 tak jawa-cezetak oprav jo,,, ta maska neni nijak vrtaná je to orig s falcem na spínačku který se montovali na čezety kyvačky nádrž je orig jo... nejak moc tomu nerozumíš
Datum: 27. října 2009 20:41
 nechce být za jelito
Datum: 27. října 2009 19:11
 chci se tě na něco zeptat ty fikuse, nebo jawaku, proč si dáváš pokaždý jinou přezdívku?
Datum: 27. října 2009 18:52
 je to bastl. motor 353 tedy kývačka a nádrž panelka, v horním dílu masky je vyvrtaná díra aby tam dal tu spinačku...prostě dohnusil motorku.
Datum: 27. října 2009 18:32
Jméno: JAWAK
IP: uživatel692
Posl.aktualizace: 27. října 2009 16:45
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Posl.aktualizace: 27. října 2009 16:52
 tohle neni na ložiska v motoru. je to obyčejná jednosložková pryskyřice...to je jen bláto.
Datum: 27. října 2009 16:52
 Zdravim, když si koupim věnec rozety, mám ho nejtovat klasickyma nejtama nebo nejakejma pevnejsima??? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 16:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 obycejny ocelovy nejty stacej mam je uz dlouho prez 4500 km a neupadli. Nekdo rika ze to staci prisroubovat misto nejtu sroubky ale mel bych stoho obavy lepsi to je vtom ze se ti neskrivy ten venec musis to nejtovat opatrne
Datum: 27. října 2009 16:35
Jméno: Cechy
IP: uživatel5573
 Čaute poradí mi někdo z čeho lze vyrobit těsnění pod hlavu?mam jawu 250 dával sem tam červenej silikon nechal hodku s chnout a pak šel jezdit myslíte že kdybych to dnes předělal a nechal schnou elý den že to na chvili vydrží? nebo z čeho sse dá vyrobit?Asi mě chápete že kuli takový prkotině nebudu dělat novou objednávku a platit poštu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 15:17
Jméno: cechy
IP: uživatel5573
 danke
Datum: 27. října 2009 15:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak ten valec sundej dej na tu plochu beusnou pastu poloz na to hlavu a rukou stim toc chvili a pak to poradne ocisti a namontujto spatky a zadny tesneni tam nedavej to musi tesnit . Jestli chces tesneni tak se da udelat ze zavarovaciho vicka de to vystrihnout nuzkama obycejnejma
Datum: 27. října 2009 15:14
|



|