česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1510  1511  1512  1513  1514  1515  1516  1517  1518  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci,co mám dělat kdyš chci na svýho fíka technickou? Ani nevím kolikátý jsem majitel,toho prvníhp majitele neznám,,techničák nemám vúbec nic prostě....A kupovat novýho fíka s techničákem se mi nechce pač tento mě nikdy nikde nenechal a nikdy neměl poruchy.CO mám dělat aby sem mohl na technickou s mým fíkem? PLs help dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 0:35
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez dokladů nebude technická.... Sežeň si doklady a pak můžeš mít technickou a legálně jezdit. Dokldyseženeš v podstatě bez obtíží tak za 500kč. Stačí hledat.
 
 
Datum: 28. října 2009 0:35
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel7177    
ČUS draci nevíte někdo kde je na jawě 21 vyražený číslo rámu a jak mám registrovat přestavbu dík za odpovědi Karel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 7:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A stitek je na krku rizeni
 
 
Datum: 28. října 2009 7:01
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pionýr nemá číslo vyražené na rámu, ale pouze na štítku. Na přestavbu dle mého názoru musíš mít povolení p. Němce z Jawy a pak si teprve zajít na úřad...
 
 
Datum: 28. října 2009 0:34
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel7177    
Čau draci nevíte jak vyměnit sklo u zadního světla na jawě 555 dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
este mam dotaz kdyz je napsano ze ta jawa ma hydraulicky tlumice v zadu tak co tam pride zaolej ?? podle nazvu me pripada ze hydraulickej ale to je blbost ne?? nemel by tam prijit tlumicovej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
o cenu mi nejde tech par kapek oleje me nezabije de oto co tam ma bejt hydraulickej snad netlumi ne? nebo tlumicovej nejde taky stlacit?
 
 
Datum: 28. října 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel7705    
Hydraulickej má úplně jinou hustotu a cena je relativní, do tlumiče se nelejou stovky ml ale pár deci takže tě to nezruinuje
 
 
Datum: 27. října 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ja bych rozhodne daval hydraulickej...tlumic je hydraulika...a navic je daleko levnejsi...
 
 
Datum: 27. října 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel7705    
jasně že tam patří tlumičovej
 
 
Datum: 27. října 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau draci tady nize jsem se ptal co to je zatyp uz jsem se dopatral je to presne tohle http://www.motogrupa.cz/index.php?text=133 co to je zac nevite?? jestli to je bezny nebo to je naka vimka?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7738    
fikusi ty mas normalni kejvacku........tohle je nejaký dobový unikát......motor z libenaka v normalnim rámu......
 
 
Datum: 28. října 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
stitek neni a hlava je normalni kejvackova
 
 
Datum: 28. října 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas hlavu se svickou do strany?mas napsany na stitku anglicky nebo cesky?jestli ze mas normal hlavu a ceskej stitek tak nwm co resis-mas kejvu...ale pokud mas hlavu se svickou do strany a anglickej stitek-mas supersport ;-)
 
 
Datum: 27. října 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš kývačku....co furt řešíš?? kdybys nebyl trouba tak by ses podíval na štítek nebo na motor a tak je typ napsaný
 
 
Datum: 27. října 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,skládám mtor z fichtla 20(ten novější typ) ale narazil jsem na problém a to takový že když natáhnu pružinu na startovací hřídely tak aby vracela start páku tak se celá nakopávačka otočí o 180 stupnů a je jakoby dole, a děda mi říkal že tam asi bude nějakej doraz kterej tomu zabrání aby se otočila.Jo a pružinu mám novou.Mohly byste mi prosím poradit co mám udělet? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
koukam ze ste strasne chytry . Nakopavacku musis drzet v ty poloze ja jsem do sprajcnul o sverak nebo jsem do skladal na zemi a drzel jsem to nohou a nekdy mi to drzel bracha musit to dat ksobe kartery a pak teprve pustis a musi zustat kde ma nahore hlavneji pretoc na spravnou stranu a nafotkach co si videl ze je naspravnym miste ak nebyla pretocena byla jen tak pred slozenim ji musi pretocit a ... proste si stim nak porad jako kazdej z nas treba to nak privaz
 
 
Datum: 28. října 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a co z toho budeš mít? stačí prostě při sesazování karterů tu nakopávačku natáhnout a zavřít to...
 
 
Datum: 27. října 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo už to mám a myslíte že bych to mohl zafixovat v té poloze tu nakopávačku třeba provázkem o karter?
 
 
Datum: 27. října 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zkus ji natočit na opačnou stranu(proti směru hod. ručiček):-D:-D ...
 
 
Datum: 27. října 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak já sem ten motor jěště nesložil protože na internetu jim to drží vté poloze jak má ale už sem to pochopil a zkusím .Dík
 
 
Datum: 27. října 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nevim jestli to delas takhle das nakopavacku do polohy co ma bejt normalne musi mit odpor ze ta nakopavacka se bude zvedat a musis to vty poloze drzet do ty doby nez das kartery ksobe pak muzes pustit pokud jsi to tak udelal a protacise spatky dolu tak je problem ve vnit na segmentu je kolik kterej trci aby se to oto zaseklo a drzeloto vty poloze co ma. Mozna ten kolik v segmentu se zastrcil a kouka malo musis se nato podivat a myslet uvidis co tomu je
 
 
Datum: 27. října 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci kolik Km vydržijou ty silonovy pouzdra ve vidlich. tady čtu zě je to made in Polsko tak se ptam jak dloho to tam zdrzi když budu mit manžety a budu to řádně mazat. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 0:37
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To ti nikdo neřekne... Záleží na výrobku, montáži, údržbě a ochraně. Pokud nebudeš mít smůlu na nějaký bazmekt, tak když je pečlivě namontuješ, vystružíš, důkladně manžeš a zakryješ dobrou manžetou, tak vydrží hodně... Samozřejmě také záležíí na chování a zacházení.
 
 
Datum: 28. října 2009 0:37
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cau. prosimvas chci se zeptat jestli by pasoval dinamostarter z jawa 175 skutr do motoru jawa250 i se zapalovanim diky moc :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel7758    
No koukam že si pleteš pojmy s dojmy. Dynamostarter je ze skútru ČZ, Jawa až na prototypy sútry nedělala. Nevim jak moc máš vybavenou dílnu, ale když se ti podaří upravit kartery, aby tam dynamostarter sednul (středicí průměr, úchyty) a vyměníš pravej čep na klice (jinej kužel), tak to je asi teoreticky možný.
 
 
Datum: 28. října 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
voe co sem ti asi napsal. to dynamostratrér je obrovský a do těch karterů ho nedáš
 
 
Datum: 27. října 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
ale ja bych nepotreboval tam dat ten pravy kryt ten nepotrebuju me jde o to jestli by to tam slo a fungovalo ja ten motor mam na traktora :-D
 
 
Datum: 27. října 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nepasoval. dynamo stertér je tak obrovský že ho do těch katrerů nenarveš, proto konstruktéři udělaly celé skůtrové kartry jinak a větší. vem si že jen rotor dynamostartéru je vetší než celé dynamo co máš v 250ce
 
 
Datum: 27. října 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Herr-Bode      IP: uživatel5908    
Pan Pulic:-Psal si mi k dotazu jak upravit fika do crossu nemas icq?dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Davud.Zradicka      E-mail:      IP: uživatel7744    
Hele Seso jak tam máš ty pítní kroužky tak ty prodáváš 2 za 40kč dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepíše 2x alw píše x2..... např 39x2 to je šířka kroužku venkem 39mm a víška kroužku 2mm. chápeš to????
 
 
Datum: 27. října 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Davud.Zradicka      IP: uživatel7744    
to vim ale vedle toho rozměru píšou 2x
 
 
Datum: 27. října 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je na obrázku, tak to kuuješ. na obrázku je jeden kroužek, tak jeden kroužek= 40 kč
 
 
Datum: 27. října 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
zdarec proč na tymto uzavěru jsou dvě kostrení stači smad jedna http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_234.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde tam vidíš dvě ukostření? já tam vidím jednu kostru, jeden kontakt na tlumené světlo, jeden na dálkové světlo a jeden kontakt na obrysové světlo. to jsou 4 kontakty a na fotce jsou taky 4 kontakty. kde máš ten pátý kontakt?????
 
 
Datum: 27. října 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6830    
ahoj potřebuju nutně poradit mám Jawu 350/634 mám tam 100%ně sežtelovany bezkontaktní zapalování motor vyčištěnej novy svičky benzín jde do motoru a karbec taky seštelovanej a mám problém s tím že levej výfuk mi vůbec nedýmí a ja nevim co s tim prosím poradte mi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
co to je?
 
 
Datum: 28. října 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7738    
neprohodil si kontakty uhliků??????
 
 
Datum: 28. října 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
presne jak pisou do jednoho valce vic benzinu do druhyho min a taky to muze bejt tim ze vtom jednoom valci se to lip spaluje dela to hodne veci utesneni valce,karburatoru, mohl by to delat mozna i prectich ze se to vtom co coudi pozde podpaluje nebo je treba spatna jiskra tak skus jinou svicku je moc veci ktery to muzou spusobyt ale nejspis to je tou bohatosti
 
 
Datum: 27. října 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
je kuli tomu ze do jednoho valce jde mene paliva a do druheho vic, řikam zkus se podivat na to slicování a těsnení kdyz ty valce a kolinka .... odlivali tak se stim vubec neparali, na svoji 350 jsem tam mel přesahy 4mm
 
 
Datum: 27. října 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
řikám je tam všecko vyčištěny a nemůže se mi třeba stát že bych ten jeden vylec zadřel?ale benzin tam de a když to nekouří spaluje to vubec?
 
 
Datum: 27. října 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
Tenhle jev je u 350 uplne normalní, zkus se podivat na slicovaní karburatoru, kolinka a valce
 
 
Datum: 27. října 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Cechy      IP: uživatel5573    
Čaute štefty u 250 maj závit M10 ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mate recht... kouknul jsem do katalogu a ty svorníky jsou fakt M10
 
 
Datum: 27. října 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mam takovej dojem ze kdyz jsem miinulej tejden sundaval hlavu tak mi tam 13. klic nesel ze to byla 17. a divil jsem se toomu takze to zavit 10 bude
 
 
Datum: 27. října 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: xBorecx      IP: uživatel7746    
na 250 aspoň na panelce jsou M10 a matice na 17 klíč
 
 
Datum: 27. října 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
13ctka je, ale v 99% M8.... jinak podle mě tam budou 8čky, M10 se mi zdá zbytečně moc silný, ale nevim...
 
 
Datum: 27. října 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to prostě na 13ctku klíč
 
 
Datum: 27. října 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V katalogu ND píší, že se na něj dává matice M10, takže by snad měl
 
 
Datum: 27. října 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: gutang2      IP: uživatel5424    
Zdarec, chci se zeptat když jedu s mym mustangem nakou dobu tak zvadne a nema takovej vykon jako kdyz byl studenej a kdyz je hodne zahratej tak ho ani nenakopnu.Cim to je ?Svícku tam mam brisk N14C.Mám dát jinou? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
deti to stouu 14. vubec alspon roztlacit s teplim motorem :-D ?? me to nikdy stouhle svickou nejelo nejlepsi je 15. ta chyta porad N15C
 
 
Datum: 27. října 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      E-mail:      IP: uživatel1115    
Śpatné startování za tepla je způsobeno příliš bohatou volnoběžnou směsí, jen já jsem to zde psal asi 20x a už mě to neba. Za stovku ti ten vzdušník převrtám.
 
 
Datum: 27. října 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
:-D
 
 
Datum: 27. října 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mohlo by to bejt i tim že je to Jawa 50 mustang.....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 27. října 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mohla by to býr svíčka, špatné seřízení karburátoru... Chyba by mohla být i jinde (fajfka, VN kabel, cívka)...
 
 
Datum: 27. října 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Miloš      E-mail:      IP: uživatel7668    
Čau draci! Konečně jsem poskladal fichtla, ale zlobi mě volnoběh. Prostě to nedrží stále otáčky. Zmáčknu spojku a chcípne to, nebo to vyleti vysoko do otáček. Jak to mám seštělovat? Pomocí toho šroubu co je na karburatoru a zvednout lanko plynu z karbecu?? Momentalne mam lanko uplne dole a sroub dotazeny... :-( Asi musim zkouset,zkouset a zkouset co? Jsou na to nějaké fígle? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel7668    
Cely karbec je pretesneny, i to tesneni co jde do valce...
 
 
Datum: 27. října 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pokud by nedrzel volnobech a dootacek by to nevybíhalo taak je mozny ze to netesni pod karbecem
 
 
Datum: 27. října 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel7668    
Ok, dik moc. Takze preci jenom zkouset, zkouset, zkouset :-D:-D
 
 
Datum: 27. října 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draku tohlecto samý mě dělala moje JAWA 21.Bylo to tím že šoupe bylo už dole jak na tom drží šroub tak díra prostě mno a tak když sem měl dotáhlev ten šroubek na doray tak mě to dělalo to samí co tobě že bud chcípnul nebo najendou vilítnul hrozně do otáček .Mno protože když ho máš dotáhli uplně tak se to šoupě tam jakoby seká a proto nespadne uplně dolů a děláto todlě .Fígl mno já sem šroubek povolil lechčí možnost nebo sehant jiný šoupě a taky si de pohrát s tou pokličkou jak přes ní vede lanko jak je ten šroub tak ho zkus zašroubovat do vnitř nebo nahoru .a uvidíš
 
 
Datum: 27. října 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak konecne jsem to nasel presne tenhle typ mam http://www.youtube.com/watch?v=7QPdgGMZxcU&feature=related akorat me vrta hlavou proc stejny oznaceni jiny JAWY na jiny zadni svetlo a predni je taky jiny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7738    
Máš Jawa 250/353 pozdejsi typ.......riditka s hrazdou jsou pohodlnejsi,nech je tam:-)
 
 
Datum: 28. října 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak jak teda to je mam presne tohle co jsem sem dal akorat ten vul predemnou tam dal riditka z hrazdou jinak to je uplne stejny. JAWA CZ presne tak :-D rikal jsem si jestli to video neni nahodou na kazdy strancee :-D Co to je teda presne za tym 250??
 
 
Datum: 27. října 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Lukawe555      IP: uživatel7745    
tak jawa-cezetak oprav jo,,, ta maska neni nijak vrtaná je to orig s falcem na spínačku který se montovali na čezety kyvačky nádrž je orig jo... nejak moc tomu nerozumíš
 
 
Datum: 27. října 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechce být za jelito :-D
 
 
Datum: 27. října 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
chci se tě na něco zeptat ty fikuse, nebo jawaku, proč si dáváš pokaždý jinou přezdívku?
 
 
Datum: 27. října 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to bastl. motor 353 tedy kývačka a nádrž panelka, v horním dílu masky je vyvrtaná díra aby tam dal tu spinačku...prostě dohnusil motorku.
 
 
Datum: 27. října 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: JAWAK      IP: uživatel692    
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
caues, nemate nedko zkusenost s timhle vysokopevnostnim lepidlem?? chcu s nim polepit loziska v motoru a uzavreny pouzdro , diky http://www.novato.cz/cz/sortiment/lepeni-a-tmeleni/product.html?id=761 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle neni na ložiska v motoru. je to obyčejná jednosložková pryskyřice...to je jen bláto.
 
 
Datum: 27. října 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, když si koupim věnec rozety, mám ho nejtovat klasickyma nejtama nebo nejakejma pevnejsima??? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
obycejny ocelovy nejty stacej mam je uz dlouho prez 4500 km a neupadli. Nekdo rika ze to staci prisroubovat misto nejtu sroubky ale mel bych stoho obavy lepsi to je vtom ze se ti neskrivy ten venec musis to nejtovat opatrne
 
 
Datum: 27. října 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: Cechy      IP: uživatel5573    
Čaute poradí mi někdo z čeho lze vyrobit těsnění pod hlavu?mam jawu 250 dával sem tam červenej silikon nechal hodku s chnout a pak šel jezdit myslíte že kdybych to dnes předělal a nechal schnou elý den že to na chvili vydrží? nebo z čeho sse dá vyrobit?Asi mě chápete že kuli takový prkotině nebudu dělat novou objednávku a platit poštu :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: cechy      IP: uživatel5573    
danke:-)
 
 
Datum: 27. října 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak ten valec sundej dej na tu plochu beusnou pastu poloz na to hlavu a rukou stim toc chvili a pak to poradne ocisti a namontujto spatky a zadny tesneni tam nedavej to musi tesnit . Jestli chces tesneni tak se da udelat ze zavarovaciho vicka de to vystrihnout nuzkama obycejnejma
 
 
Datum: 27. října 2009 15:14
 
<  1510  1511  1512  1513  1514  1515  1516  1517  1518  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 2:00:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu