Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 118rt
IP: uživatel5908
 http://jawa-50.websnadno.cz/Upravy.html je tezke udelat takovou upravu?chtel bych to skusit mam motor po GO.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 21:50
 Čus draci,chtěl by sem se zeptat jestli někdo nevíte číslo origoš oranžové barvy na jawa21.Popřípadě kolik stojí namíchat tu barvu nebo jestli se ty spreje už tak daj kupit.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 16:41
 Sprejem to nedělej kapne ti na to benzin a mas po laku nebo to odres a mas hnusnej skrabanec. Taky sem to chtěl dělat sprejem skusil sem to na malým dílu a je to sice pěkny a le kvalita nic moc A jak sem to tak počítal tak dat to k lakýrníkovi mě vynde levnějš než to za rok přestříkávat
Datum: 26. října 2009 16:41
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 prej spreje  ......namichaj ti cokoliv.......decka akrylatu stoji 200.....na 21 spotrebujes litr......strika se to kompresorem......
Datum: 25. října 2009 22:15
 dobrej chci se zeptat renovuji fichtla jawu 21a potrebuju zjistit cislo modre barvy na tuto motorku...dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 21:42
 ale ví. je to 4400..
Datum: 25. října 2009 21:42
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 nikdo odtud to asi neví........doporucuju najit jeden díl s původním lakem,rozlestit pastou Tempo a podle toho pak nechat v lakách namíchat barvu......nebo si proste vyberes ze vzorniku barev......
Datum: 25. října 2009 21:20
Jméno: hlava
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 26. října 2009 0:13
 Drahé, bez světelného zdroje. Navíc opravy těchto zapalování bývají drahá záležitost.
Datum: 26. října 2009 0:13
 je to velmiiiiiiiiiiiiiiiiii velaaaaaaaaa za to ja pouzivam zápalko z minibike a kupil som to za 450s postovnym......
Datum: 25. října 2009 21:32
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 za necelejch 600 koupis zapalovani na minibike,ktery pasuje bez uprav kuželů a funguje stejne jako to z motorovky.......
Datum: 25. října 2009 20:56
 to samé a ještě lepší koupíš na minibike-shop.cz za 500 kč
Datum: 25. října 2009 20:55
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 za třiapůl tácu dneska koupíš celou motorovou pilu. Takže já bych za to co nabízí dal tak do pětikila, tři tisíce snad nemůže myslet vážně.
Navíc je to dobrý leda tak na krosku, protože, pokud to není ze speciální motorový pily s halogenovým světlem pro práci za hluboké tmy a
která navíc asi ani neexistuje, tak to nemá výstup na světla.Navíc pochybuju, že to půjde jen tak nasadit a jet - bude se to muset trochu upravit.
Takže mnohem lepší řešení se mi jeví být to zapalování, co prodává Sesa skoro za ty samý prachy.
Datum: 25. října 2009 20:50
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 no zdá se mi to celkem předražený radši bych přidal 2kila a koupil bezkontakt od sesy kterej bude určo lepší než tohle
Datum: 25. října 2009 20:46
 zdarec draci prosim vas nevyte jestli se muze jawa 50 dandy ridit od 15??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 15:42
 tak tak, dandynu ne, do 45km/h vyhovuje jawa robi
Datum: 26. října 2009 15:42
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mam za to ze ne dandyna ma tusim psano 60-65 km/h
Datum: 26. října 2009 14:04
 myslim že jo... de tam o maximalku... tušim že hranice je 45km/h
Datum: 25. října 2009 21:44
 Čwte všeci,potřebuji vědět kolikátku žárovku mám dát do zadního světla na 21.VE předu mám 6V 25W.Do zadu bude stejná? nebo 12v?PLs poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 16:10
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 mám tam taky 12V/5W a svítí to velmi dobře, inu co fichtl to originál a každej chce svý.
Datum: 26. října 2009 16:10
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 pokud mas 25W zapalovani a spravne zapojene svetlo na 2 vlákna,tak nepraská ani 6V/5W sulfidka!!!! pokud to mas natvrdo jeden drat a kostra,tak proste praskaj a praskat budou pri prepinani svetel.......!
Datum: 25. října 2009 21:17
 me ta 6V/5W často praskala když sem jel z kopce 70 tak sem tam dal 12V/5W a v pohode
Datum: 25. října 2009 20:39
 Díky
Datum: 25. října 2009 19:51
Datum: 25. října 2009 19:48
 6V/5W
Datum: 25. října 2009 19:46
 Zdar draci, prosím pomožte mi! Potřebuji kolečko s nábojem na typ 05! Je podobné tomuto, ale je kratší! http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_28.html Vyskakovala mi trojka. Ty díry jsou vydudané. Potřebuji jen takové, které ty díry nemá jako obří elipsy, ale aby trochu připomínali kroužky! Prosím kdo má ať se ihned ozve! Díky moc! už si nevím rady! Mám doma ještě další 2 motorky a všechny potřebuji do jara zpravit! PROSÍM POMOŽTE MI!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 me nemusis vysvetlovat rozdily mezi motory 05 a 21......muzu ti je odrikavat z hlavy.....vim snad o vsech mutacích a abnormalitach motorů od 05 z roku 62 po 23 z poslednich let vyroby!!!! a kdyz ti rikam ze na ty predesly fotce je stejnej motor jako na týhle,tak mi nepresvedcuj o opaku  jen tam nekdo uriz kus hridele,kterej de do deklu aby tam moh napasovat dekl z 05....takle udelas nejsnadneji z motoru z 21 motor 05  po koleckach sem doma koukal a mam jen na 3 díry......bohuzel.....ale z toho 21 hridele to urcite udelat pujde!!
Datum: 27. října 2009 15:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 27. října 2009 11:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 hele když se podíváš na to ozubený kolečko tak ta matice co ho drží tak tam už za ní není ta část toho kolečka s nábojem jako u 20-23. U 05 tam to za tou maticí hned končí. Ale u 20-23 to pokračuje až do toho deklu a v něm je ložisko a gufero. Kdežto u 05 tam nic takového není!
Datum: 27. října 2009 11:12
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 jen pro tvoje info jsi nam dal odkaz na motor z 21 upravenej na dekl z 05.......
Datum: 27. října 2009 10:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://aukro.cz/item795586963_jawa_05.html pro ty co nevědí, potřebuji to kolečko jak je na něm to primární ozubené kolečko. není tak dlouhé jako na typy 20-23!!!!
Datum: 26. října 2009 12:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A to kolečko do pařeza má jen 3 díry. já potřebuji 6!
Datum: 26. října 2009 11:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já myslím, že to kolečko z pařeza má 24 zubů. nechci se hádat! a já potřebuji 23 zubů!
Datum: 26. října 2009 11:44
Jméno: Standa
IP: uživatel7730
 Hele Hlada tedka prodaval jadro motoru z 555,tam je prevodovka stejná......napis mu,treba to jeste neprodal......ja ti odpoledne napisu,jestli mam to kolecko a nebo ne.....este sem se do dilny nedostal.....a ze 05 je malo,je blbost,jen bylo moc mutaci motoru!
Datum: 26. října 2009 9:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No vnitřek z 20-23 tam bohužel nejde. o mizerných 6mm! Takže je možnost vyměnit motor. Já bych to tak nejradši udělal, přerazil čísla a vyřešeno. Ale ta motorka bohužel patří bratrovi (viz. můj profil) a on tam chce nechat orig motor. Ono typů 05 moc není. A tanhle je pojízdný a přepsaný na bráchu. Je to STK vše ok, teda až na to trojku.
Datum: 26. října 2009 9:01
 Ahoj, pardon, že se vám míchám do dotazu, ale nebylo by lepší zkusit vyměnit převodovku jako celek? tedy za předpokladu, že tam z 21 půjde... Pokud ne, tak nebylo by lepší, tam dát motor z 20/21/23? Vím, už to nebud originál, ale na ten poslední typ motoru, seženeš všechno a i nové... Na 05 moc dílů není, nové skoro vůbec, takže jestli by nebylo lepší sehnat novejší motor a používat ten.
Datum: 26. října 2009 0:07
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 to já prave nevim,jestli pujde soustruzit,ale myslim,ze flexa by to uřízla.......
Datum: 25. října 2009 22:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 no já právě mám to na 21. Ale ono ta hřídel tam tak nezajede+ ještě ta šířka zubů neodpovídá. Ty na typ 21 jsou širší než tak orig hřídel. S tím uříznutím to není problém. Dá se do kalený ocele soustružit?
Datum: 25. října 2009 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 tak to vim na tuty,ze mam se 3 dirama  ale podivam se este......myslim,ze by se ale dalo upravit to kolecko z 21....jen o milimetr odbrousit zespoda a uriznout ten čumák na lozisko v deklu......nekolikrat uz jsem je takle vzajemne poměřoval......melo by to jit.....
Datum: 25. října 2009 21:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 cau Stando, hele já mám 05 r. v. 1965 takže já už mám to kolečko se šesti dírama. Ono se mi uvolnilo ložisko a díky tomu se to ohlodalo. Prosím pokud máš to se 6 dírama a jakš takš použitelné tak mě prosím posšli mail s jeho fotkami! Díky moc!
Datum: 25. října 2009 21:17
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 mam doma minimalne jedno navic,podivam se,ale me na 05 ty trojky taky vyskakovali,tak myslim ze bude ohlodany.......svaret dily z prevodovky nejde......jedine specialni svareckou pod argonem! a pak to stejnak praská!
Datum: 25. října 2009 20:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 este jsem tohle kolecko nikde nepotkal me napada jedine ty diry nak spravit treba svareckou to vyvarit a pak odvrtat ale zas nevim jak to odvrtat presne do ty diry nebo to pak udelat na frezce ty diry ale uz to nebude ono mozna je to blbej napat ty kolecka pri svareni ohrejes a tim se poskodi asi by rychle odesli
Datum: 25. října 2009 19:47
 čau draci chcu se zeptat jaky svičky mám dat nebo jaky svičky patřej na JAWU 350-634/07 děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 19:50
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co jinyho by si tam chtel dat? jestli ten prostor v hlave je dost dlouhej tak tam mas lepsi dat s vysunutym jiskristem
Datum: 25. října 2009 19:50
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 tak ty se davaj i na fichtla ne?ty svičky sou u staršich motorek stejny nebo co?
Datum: 25. října 2009 19:33
 brisk N15C
Datum: 25. října 2009 19:31
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 Zdarec kluci, prosim vas kolik asi tak stoji nechat pochromovat rafky a riditka?potrebuju to vedet abych vedel kolik mam usetrit!  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 12:45
Jméno: Smudlan
IP: uživatel7741
 CO jsem koukal na pochromování stadiona tak jen nádrž stojí 1900,- a bubny na pionýra 500,- jeden...
Datum: 27. října 2009 12:45
 Rafky kup raci novy vynde to levnějc a řiditka tak 500
Datum: 25. října 2009 20:08
 zdarec, víte někdo jak správně zajíždět válec ? nebo nevíte o nějaké stránce kde je to stručně popsané ? kdyby ste věděli vy tak mi to prosím napiště na mail... (mám nový válec s 8 výbrusem)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 22:39
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 souhlas se Standou, já jsem ale zastánce toho, zajíždět na "míň kvalitní olej" - číli první nádrž M2T - jednoduše jde o urychlení záběhu, dále pak používat něco lepšího. Než mě tady začnou někteří odborníci přec tribotechniku začnou napadat, musím podotknout, že to bývala a i dnes ještě je docela běžná praxe - záběhové oleje umožní větší tření a tudíž opotřebení motru, které je v záběhu žádoucí. Naopak vysoce kvalitní oleje svoji povahou a posláním dobu záběhu neúměrně prodlužují, byť na druhou stranu snižují riziko přidření či zadření motoru.
Čili shrnuto - nezkušený "zajížděč" raději lepší olej a delší záběh, ten kdo má cit pro motor klidně první nádrž na M2T a potom přejít na něco lepšího (mimochodem TB je pro fichtla OK).
Jinak můj fichtl je rv 1979 a byl vždy jetý na M2T a GO jsem dělal až já, čili jak už jsem tady kdysi psal, je to o tom, jak se k tomu chovám jako jezdec a pokud je někdo hovado, tak mpotor odrovná tak jako tak.
Datum: 01. listopadu 2009 22:39
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 Zaprve koupit kvalitni mineralni olej!!Aby mel alespon API TC,nema vyznam likvidovat novy valec prapodivnou smesi m2t s API TA,či API TB...... benzin michat v pomeru 1:25-1:30 aspon po dobu 500km......jezdit volně,motor zbytecne nevytáčet,nejezdit z kopce se zavrenym plynem!! prvnich 100km jezdit opravdu opatrne a hlidat teplotu motoru....pokud bude hodne horkej,zastavit,nechat vychladnout!!! Dulezite je mit dobre serizeny predstih a bohatost smesi......smes se doporucuje bohatsi,takze zvednout jehlu......v zadnym pripade nejezdit bez sání!!!!! to je tak asi vse.......hlavne aspon ty dve plný nádrže odjezdit volně........
Datum: 25. října 2009 21:08
 nekde bylo že to zajedes za odpoledne
Datum: 25. října 2009 20:43
 zdavim všechny jawaře, mam problém kopil jsem jawu 250 (353) v rozebraným stavu tedka ji renovuju mel jsem par jaw ale zaráží mě jedna věc na schematu má minus jit do spinací skřínky a plus na u kostření je to v originál servisní kníšce je tomožný? nemam moc s eltrikou skušeností děkuji všem za užitečnou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 16:06
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ano ano. Kdysi to nebylo vůbec nic neobvyklýho, já měl octavii super s kostrou na plusu. A musel v tom být jeden čas asi bordel, protože nebylo nic neobvyklýho, že to mělo vozidlo přímo na výrobním štítku, který pól je kostřen.
Datum: 26. října 2009 16:06
Jméno: lukas
IP: uživatel7728
 díky moc
Datum: 25. října 2009 19:11
 je to tak. máš to napsaný i na dynamu. a není to nic divnýho, vejtřaska je taky tak, a tušim že i žigulík  )))
Datum: 25. října 2009 19:10
 Je to tak. Kejvačky mely ukostřenej +.
Datum: 25. října 2009 19:06
 zdarec draci prosim vas poterebuju zjistit jestli se da od 15let jezdit na simsonu 50 nebo jestli je to ridicak az od 16
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 18:49
 na simsonovi az od 16,skupina a1
Datum: 25. října 2009 18:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kluci dneska jsem hrabal na půdě a našel jsem tam rotor podobný jako u zetky ale tenhle je o dost větší má kolem 18cm v průměru nevíte z čeho by mohl být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a dřív jsme doma měli jawu 250 duplex tak to je třeba z toho já si na ní nepamatuju vím jen že jsme měli motor v takový teře a pak jsem jí rozebral a děda ten motor někomu nechal..
Datum: 25. října 2009 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak já to zítra vyfotím a pošlu vám můj profil jo? a tu fotku tam dám at se na to můžete kouknout
Datum: 25. října 2009 22:31
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 fotka by dost pomohla..
Datum: 25. října 2009 22:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 tezko soudit,ale asi to bude neco ze strojů alá cz 175 standart/tourist atd......nebo Jawa 175 viliers ci speciál.......
Datum: 25. října 2009 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to mě taky napadlo že to může být z nějakýho stabiláku jo a ještě v něm jsou takový 3 šrouby...jestli někdo bude vědět tak mu budu vděčný
Datum: 25. října 2009 18:49
 muze bejt z cehokoli,pred valkou bylo tohle zapalovani nejrozsirenejsi,vzhledem k tomu ze to ma 18 cm tak to nemusi bejt z motorky,muze to bejt z nakyho stabilaku,trakturku nebo tak....
Datum: 25. října 2009 18:44
 Zravim hoši,vim,že to sem nepatří,ale nutně sháním spodní i horní brýle na čz 180.3(je to ta s kotoučovkou vepředu).Už začínám být bezradný,proto budu vděčnej za každou nabídky,nebo
kontakt na někoho,kdo by je mohl sehnat.Dík moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 19:25
 Je tam kratší ta trubka,co prochází krkem.
Datum: 25. října 2009 19:25
 a kdybys dal komplet horni i spodni bryle z jawky,v cem se lisi oproti cize
Datum: 25. října 2009 19:17
 Ano,vidle jsou stejný,ale ty brýle jsou jiný
Datum: 25. října 2009 19:07
 jestli se nepletu tak na tomhle sou stejny vidle jako na jawe 350/638-640,myslim ze by to mohlo pomoct v hledani
Datum: 25. října 2009 18:38
 poraďte kde bych mohl koupit nebo sehnat plyn. lanko na jawa 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 18:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 delas si pr... snad v kazdy mototechne
Datum: 25. října 2009 18:12
 Čau draci chtěl bych se zeptat kdo z vás má válec upravenej od Stejskyho?Zajímalo by mě jak to jede jak to táhne jak to točí a kolik to žere a jaký máte píst u toho ?...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 stejsky prodaval novou nikdy nepouzitou origo prevodovku.......to ze se prevodovka netoci neni vina stejskyho,ale výrobce......proto tu prevodovku dal pryc a pouzil jinou starou pouzitou-dobrou......
Datum: 25. října 2009 22:06
 cco ty máš od steskyho převodovku??
Datum: 25. října 2009 18:38
 S valcem newim jak to je ale mam od nej prevodovku na jawu pinýr a stojí za howno. proste ty kolecka maji jiny rozmer nez orig tak tam nesedi ani jedna hridel´.
Datum: 25. října 2009 18:10
 já mám taky tu upravu s jedním kroužkem ještě není nasazena na motor ale měla by žrát max 5 litrů
Datum: 25. října 2009 17:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na jeho strnkach je vsechno popsany+je tam rozumna priloha takze dalsi zbytecnej dotaz...
Datum: 25. října 2009 17:23
Jméno: Jawa bandit
IP: uživatel7727
Posl.aktualizace: 26. října 2009 13:42
Jméno: coudy
IP: uživatel7732
 To nemá hlavu ani patu,je to prostě nečitelný.Ale není to jedinej nesmyslný web.Jak to tu prohrabávám tak se jich tu pár najde co by potřebovaly smáznout.Samý nesmyslný rady(zbytečný) co snad každý zná a jiný omšelý kecy(plný hrubek).
Datum: 26. října 2009 13:42
 haha. Prej předstih štelujeme když nechce házet jiskru. HAHA. Taková pi*****. Ale zajimavá úvaha. Já bych to spíš s formuloval. Předstih nastavujme tehdy, pokud nám např. z výfuku stříli rány. Nebo tak něco...
Datum: 26. října 2009 13:06
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 jako moc sem se pobavil  souhlasim s lukasem......smazat..... na tohle ti staci profil na motorkari.cz
Datum: 25. října 2009 22:10
 No hochu ty se běž zahrabat... Ale je pěkný že 10 letý dítě umí dát 9z pokud ti to nedělal někdo jinej...
Datum: 25. října 2009 22:00
 prej že začal tunit... spíš kurvit vo*e.... a ty sra*ky v rubrice rady a tuning  ja nemam slov.... nejpíp uděláš, když ten web okamžitě smažeš...
Datum: 25. října 2009 21:35
Datum: 25. října 2009 20:59
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to je web jak od 3 letyho ditete ktery nemelo co delat
Datum: 25. října 2009 20:16
Jméno: Dan Kunyš
IP: uživatel2471
 Za toho tvyho fichtla bych tě rozbil. Vesnice Vešťany, hned první barak od příjezdu od Modlan. Nemáme zvonek, musíš zapískat. Tak se někdy stav
Datum: 25. října 2009 18:41
Datum: 25. října 2009 18:34
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 to je katastrofa fichtl to je fakt otresny... jak kdyz ho krave z prdele vytahne ta rubrika rady a tuning no tu jsem si taky precetl ...strasny svicku menime jen kdyz fichtl nechces startovat ...pane boze ty si jelito
Datum: 25. října 2009 18:29
Jméno: batr
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 25. října 2009 22:11
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 dopredu te upozornuju,ze pokud neopravis chyby válce z vyroby,tak budes jeho vykonem zklamán!!!!
Datum: 25. října 2009 22:11
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 tak do toho bych nesel ...myslim ze je to polskej valec...hnus ... neslicovanej řivej jak prdel
Datum: 25. října 2009 18:33
 jj je úplně stejná jak normální ta hlava
Datum: 25. října 2009 17:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no celkom dobrá cena u nás pitajú len za valec pomali 1000Sk a tu je celý komplet len škoda že až 8 výbrus
Datum: 25. října 2009 17:31
 Ahoj hoši. Nevíte prosím někdo velikost toho konektoru co je na zapalování. Repektivě na drátu je konektor a ten vsunete do toho co je na cívce nebo na koníku. Nemám doma nic co bych mohl donést do toho obchodu a k fichtlovi se dostanu až ve středu. Vím jen že je to shoné se škodovkou. A těžko těm arogantním prodavačům budu říkat že chci automobilový konektor. Tak jestli nevíte prosím tu velikost ? Posílám odkaz. http://www.tipa.eu/cz/kategorie/vse-pro-elektroniku/konektory,-zdirky-a-redukce/napajeci-dc,ac,fasto.,auto,iso/pg-6/ Jsou to ty zlaté uprostřed, tak stačí když mi napíšete tu velikost co je na tom webu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 20:39
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Každopádně se tomu říká FASTON....
Datum: 25. října 2009 20:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 podľa mňa to je už veľke asi skôr 4,8
Datum: 25. října 2009 17:33
 Typoval bych že je to ten 6.3mm.
Datum: 25. října 2009 16:12
 zdarec všici ,co má za následek většení výfukového kanálu ve směru do šířky???? a zvětšení do výšky(trvání)??dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 21:13
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 dopredu se omlouvam,pokud to bude kravina,ale myslim ze do sirky je to na kroutak a do výšky(trvání) na otáčky......
Datum: 25. října 2009 21:13
|



|