Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 27. září 2009 15:23
Datum: 27. září 2009 15:23
Datum: 27. září 2009 15:16
 jaký drátek na který kontakt?.....vůbec tomu nerozumím...mohly byste mi někdo poradit?.....
Datum: 27. září 2009 12:26
Datum: 27. září 2009 11:19
Jméno: viktor009
IP: uživatel7476
 to maš jednoduche dratek z zapalovaci civky na jeden kontakt a z druheho to dej na kostru. ale blbe je že takhle nemaš chcipak
Datum: 27. září 2009 11:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Posl.aktualizace: 27. září 2009 12:03
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 a máš papíry???dyžtak napiš na icq435 700 675
Datum: 27. září 2009 12:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ještě bych dodal že vám na sms asi neodpovím  protože nemám kredo ale tak kolem ty 9 tam někde budu....
Datum: 27. září 2009 10:27
Posl.aktualizace: 27. září 2009 10:06
 zdar, mám dotaz, dje sehnat hlava s větším závitem, mám pocit, že se dávaly do wartburgů, ale důvod je ten, že jsem našel doma 3 pěkné hlavy, ale všechny , mají strženej závit, co stim mám dělat, vyhodit je to škoda, ale přemýšlel jsem že bych vyrobil vložky, ale to mi přide na hovno, protože v některejch fichtlech se dost serou svíčky a podle mě tam ty vložky nebudou držet, díky za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 18:49
Jméno: standa
IP: uživatel7467
 vložky drží dobre. mam mosazne vlozky na obou parezech......
Datum: 27. září 2009 18:49
 ja mam doma hlavu na 05tku,je v ni bronzovy futro asi 15 let,a porad drzi...da se udelat na soustruhu,udela se takovej valecek kterej vnitrni prumer ma na zavit svicky a ten venkovni se nasroubuje do hlavy...musi se do ni vyvrtat dira a udelat zavid a zasroubovat...to bronzovy je lepsi,protoze sme ted delali normalni kovovy a to je takovy horsi bych rek...jen muj nazor...
Datum: 27. září 2009 18:12
 ja mam doma taky jednu se strhanym zavitem a nevim jak udelat tu vlozku pordte nekdo
Datum: 27. září 2009 15:46
 chtěl sem vříct, větší svíčka jestli jde koupit, jinak na pionýrech mám hlavy dobrý, tyhle 3 sem našel na půdě a je mi to líto vyhodit
Datum: 27. září 2009 12:24
 zdarec za 300 si kup novou tady na fichtlkrámku nebo na motokramku
Datum: 27. září 2009 10:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Za 300 je u nas prevlozkovani takze do staryho zeleza nebo strhat zebra a navarit je na druhou....
Datum: 27. září 2009 10:03
 vložky držej ve fíku krásne... ale jestli tomu nevěříš tak múžeš vyříznout větší závit a narvat tam redukci...
Datum: 27. září 2009 10:03
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 Two stroke tuners handbook....Cus hosi,potrebuju helpnut.Prekladam nejake casti z teto knizky,ale nejak nemuzu pochopit ty vyrazy Time - area /angle - are Doslovne vim co to znamena,ale jak to chapat.Predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 22:36
Jméno: ja
IP: uživatel8142
 Dá se tato kniha někde stáhnout?
Datum: 25. prosince 2010 22:36
 Hezký..., někdo začíná tam kde má! Část výrazů nemá český překlad, nebo ho neznám. Překládat Aj články celkem jde, když jsem se hrabal v textech králů padesátek z Nizozemí....
Datum: 27. září 2009 12:55
Jméno: mara
IP: uživatel7475
 zdar v knížce píšou 0,4mm Ale ja to mam na doraz a na 0,4mm mě to dat nejde a kdyby to šlo ta se ty kontakty stejně nedotknou a ješte jak nastavit předstih nějakej hodně podrobnej navod by nebyl protože ja nějakou součastku která se našroubuje místo svíčky nemam a ještě jestli by někdo neměl animaci jak funguje zapalování
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 17:34
Jméno: tomas
IP: uživatel7466
 mass zle nasadene cele zapalovanie,uz sa mi to stalo
Datum: 27. září 2009 17:34
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 no mas blbe kladivko taky mi to porad delalo,protoze sem nastavil predstih a nepromaznul sem vacku a spalilo se..tak esm dal nove a to tedka drzii..x) ale jo ma pravdu ja mam takovy merak co se dava misto svicky..t ti ukaze horni uvrat a pak jedes kusek spatky a je tam predstih..nemusim pokazde sundavat hlavu..x))
Datum: 27. září 2009 9:59
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mas spatny kladivko dej tam novy a musej se bez problemu dotknout to kladivko je uz o potrebovany a prectich to je jednoduchy kuli presnosti je lepsi sundat hlavu navody jsou na netu myslim ze navod najdes tady na fichtl kramku nahore v pravo je FAQ tak tam by to melo bejt
Datum: 27. září 2009 7:56
 to je nemožné, že se ti nedotknou...máš to tam asi blbě přidělané....a kdo z nás tady má něco co se dává místo svíčky? co?  ...normálně sundej hlavu a vidíš kde máš ten píst  ....měl by ses asi kouknout na návod k údržbě  ...je jich na netu všude plno
Datum: 26. září 2009 23:21
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Seso, gratulace... a ne ze tady budes sedet u bedny misto aby sis uzival s malym motorkarem ... zejtra je taky den
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 23:05
 to mi ani nerikej,,, prijdu hned od porodu a co myslis ze sem sel delat,,, prijdu domu vsichny se sebehli,, kazdej co a jak,, jak se ma malej a rafika,, a ja zapnu comp a zacnu pracova jako kazdy den,, v tom kazdej na me diva ze sem spadnul z visne,,, nakonec me posali spat,, pac sem byl u porodu celej den  proste nevyleceny vorkoholik  to se zmeni,,teda manzelka
Datum: 26. září 2009 23:05
 čau přicházím s takovou otázkou je to sice starý omrzelý a okecaný téma M2t olej seděl sem asi 2hodiny a četl sem si komentáře ohledně m2t a někdo by ho nejrači sprovodil ze světa a někdo zase na něj jezdí a nestěžuje si akorát občas vypálí vyfuk všichni co znám jezdí ve fchtlu na m2t a nic tak by mě zajímalo co tady někteří borci píšou že to je nejhorší olej co může bejt a jestli jim to udělalo něco s motorem tak at mi to napišou
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 22:57
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 kdysi sem taky jezdil m2t ale není to špatnej olej,když kdysi jezdily na fritovací olej tak to jede na všechno
Datum: 27. září 2009 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel7467
 marný neco rikat........opet vecne omýlaná veta!!!...."jezdilo to na m2t odjakziva,proc ted m2t odsuzujete???" .....abych se vyvaroval dalsim rozepřím,jen reknu ANO jezdilo to odjakziva na 2 taktní OLEJ MOGUL 2T......kazdej at si to prebere po svém.....
Datum: 27. září 2009 18:56
 rosi46 máš auto ??? měníš děláš v něm snad výbrusy každejch 50 000 km neděláš leda že bys měl nákej závodní speciál na vokruhy tak tady nekecej každej není blbej!!!
Datum: 27. září 2009 10:31
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No fichtl byl postavenej na M6A a pak nekdo prisel na to ze tam muze davat neco kvalitnejsiho-jako vy tedka s tima polosyntetikama a pak uz M6A nikdo nepouzival.Ja si myslim ze za nakejch 20 let bude M2T uplne vytlaceny a zbydou po nem leda zadreny valce v zelezosrotu  To co sem rekl ale neznamena ze uz nejsem M2T vernej
Datum: 27. září 2009 9:02
 No, já teda nechci bejt za zpátečníka, ale nevím, co proti m2t všichni máte??! Jasně, jsou dneska i lepší oleje, ale taky jsou do lepších motorů!!!!!!!! Motory, o kterých se tady bavíte, byly na m2t postavený, protože v té době nic jinýho nebylo, než m2t a m6a a na oboje to jezdilo perfektně, jde o to, jak kdo motor umí doladit, dnešní oleje jsou mnohem řidší, a nejsou tudíž schopný na stěně vytvořit takovou vrstvu oleje, kterou motor potřebuje, aby mohl dobře fungovat....samozřejmě to není pravidlo, ale maximálně bych tam dal TSF. Mám čízu, 487, r.v.91, a taky bych do ní nedával nic moc "lepšího", dlouho jezdila na TSF, Vallar torsu 2t, castrol 2t,syntetický oleje nemá cenu do toho ani lít....a to je ten motor podstatně mladší, než ten, co je pro pincka....
Datum: 27. září 2009 7:57
Jméno: Horst
IP: uživatel7474
 Špekáčku nekrmím.2 GO a nyní 3 výbrus.Nejsem žádný mladý střelec už mi táhne na 50
Datum: 26. září 2009 22:29
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 šak co by nejel ,ale nejmin tak po 8 GO
Datum: 26. září 2009 22:12
Jméno: špekáček
IP: uživatel1723
 jasný kámo nekrm nás já jsem večeřel ....
Datum: 26. září 2009 21:57
Jméno: Horst
IP: uživatel7474
 Mustang rv 1980 najeto 65000km olej M2T a jede dál.
Datum: 26. září 2009 21:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jenze to je vo tom ze poradnej olej se vyplati az ti poradne toci.Nechctel bych videt motor stejskyho po sundani valce kdyzby pouzival M2T to fakt ne....
Datum: 26. září 2009 21:41
 Zdarte pekacisti,mam pionyra typ 20.Za studena jede krasne ale jak je teply nedrzi volnobeh a skapava,ale porad jede ale omezene.Na zacatku da suprovou rychlost ale pak uz jede porad stejne malo.Predstih se mi zda dobry,svicky sem vystridal ale nejvic to pali s boskou z motorove pile (doporucuju je nej).A porad mi pada retazek aj kdyz ho vysponuju.Prosím poradte dik.PS fechtl je nesmrtelny stoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 17:37
Jméno: tomas
IP: uživatel7466
 k tej retazi,mas ju vytahanu,alebo mas opotrebovanu rozetu
Datum: 27. září 2009 17:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Volnobech se serizuje za tepla.
Datum: 26. září 2009 21:41
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 zdarec,utahlo by me na mustangovi dynamo blinkry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 15:32
Datum: 27. září 2009 15:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak ted si me zaskocil.Sorac
Datum: 27. září 2009 12:54
 je tam alternator,magneto je oznaceni alternatoru s permanentnim magnetem,ale porad je to alternator
Datum: 26. září 2009 22:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ale jedna blbost vetsi nez druha.Je tam magneto!kdyby sis udelal v zadu diodovy svetlo a blinkry taky naky nezravy tam myslim ze jo.
Datum: 26. září 2009 21:42
 na fikovy neni dynamo ale je tam alternator,a blinkry ti to samotny neutahne,musel by si nejspis pouzit zapojeni s baterii,ale nevim jak moc to funguje
Datum: 26. září 2009 20:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jak koukam tak tady je vic stejnejch dotazu nevim jestli to je zrovna to co si myslim rikate ze vam to chyti chvili bezi a pak chcipne a nejede to bude nejspis tim ze tam mate svicku naleto na zimu doporucuju 15 a druhy oznaceni je 6 pokud mate 17 nebo 7-9 tak se nedivte ze to dela tohle a netvrtte tady zase ze to je obracene stema hodnotama sam jsem to ozkousel jak to je a nemuzu za to ze to ty paka na netu pisou dost casto obracene
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 9:09
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 Tak lidi jak to je čim menší číslo tak lepší na léto ne ????????? Nebo ja nevím poraďte:
Datum: 27. září 2009 9:09
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Já jezdím na PAL N7Y a nemám celoročně žádný problém se startem za studena ani za tepla.
Datum: 27. září 2009 7:35
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Já jezdím na Bosch W7AC a musím říct, že je lepší než Brisk. Pionýr na ni jezdí krásně jak za studena tak i za tepla a když porovnám sílu jiskry, tak Bosch má silnější jiskru než Brisk
Datum: 26. září 2009 21:51
Jméno: Horst
IP: uživatel7474
 fíkusy asi znáš jen 2 až 3 značky zapal.svíček.Bohužel fichtl je dost tvrdohlavej a ,,jde ,, na ,,teplý i studený,,svíčky.Tak teď babo raď.Já mám vyzkoušeny svíce-PAL,KLG F 100,Bosch W225,Marchal 35B,Champion H9,Marelli CW240,Lodge HN14.Možná že tyto svíčky ani neznáš,ale některé jsou staré i 30let.Mám mustanga a ten je má rád.Tak čau.
Datum: 26. září 2009 21:42
 Zdar,hosi hosi vsechny svicky sem vyzkousel.Opravdu snad vsechny a nejlepsi svicka co mi poradil otec jako stary fechtlař od mládí a od doby co pracoval
v lesi je znacka bosh.Je to z motorove pile delana na hodne velke otacky a pekac s ní pálí jako nikdy.Nikdy neskape kvuli spatne jiskre a je o hodne zivejsi.
Datum: 26. září 2009 21:15
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 A když mám svíčku Brisk N15C tak je to OK ja to totiž z toho článku nepochopil? Asi mám špatný vedení.
Datum: 26. září 2009 20:19
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim..hele kdyz je cim mensi sekundaro,tim lipe vyjedu kopce..a co je kdyz mam cim mensi rozetu?NEbo naopak cim vetsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 10:08
 jo... čim větší vzadu tim vic to tahne a min jede rychle... ve předu je to naopak...
Datum: 27. září 2009 10:08
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cim vetsi rozetas tim vyjedes vetsi kopec
Datum: 26. září 2009 20:02
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 cim menší rozeta tak pokud ti to utahne motor, tak při stejnejch otáčkách bys měl jet rychlejc
Datum: 26. září 2009 20:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Caw draci,schanim 17" kolo na fichlta,nemusi bejt uzpusobeno na pionyra mam jiny tlumice.Jde mi jen o kolo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 19:52
 cus draci možná to bude znít blbě ale jsem začátečník a potřeboval bych vědět jaké všechny díly potřebuji k sestavení fechtla napište mi to sem prosím někdo draci dikes xD.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 19:54
 Si kup celýho
Datum: 26. září 2009 19:54
Jméno: mochomurka
IP: uživatel6603
 když si začátečník jak ho můžeš potom šložit. podle návodu z internetu? to těžko
Datum: 26. září 2009 19:50
Jméno: Mates
IP: uživatel716
 Zdarec hodi dneska se mi stalo u moji cz 125 b ze mi prestala jet a a nechce uz nastartovat a kdyz sundam kryty motoru tak vidim ze na strane muzu pohybovat s rotorem az tak o 2 mm nahoru a dolu muze bejt prasklej cep nebo tohle muze udelat i stolety lozisko ? Zas ale kdyz se podivam na druhou stranu tak mi prijde ze se to hejbe taky ale min takoby takova paka pres to lozisko pod koleckem a jakoby to u magneta bylo uplne volny nebo nevim  Poradte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 20:52
Jméno: Mates
IP: uživatel716
 A jeste kdyz uz sem u toho nevite kde na to sehnat pruzinu startovaci paky + pist i s krouzkama a cep + pojistky cepu + spojkovy tycky ? A nevite jakej typ lozisek je tam na klice ? Nemuzu to nikde sehnat diky moc.
Datum: 27. září 2009 20:52
Jméno: Mates
IP: uživatel716
 Nee jako tocit s tim jde ale proste je tam vule jak vrata a nechce to jet nebo nastartuje to ale vynechava a volnobez neudrzi ani za boha tipuju potkany kulicky v lozisku protoze v jednom bode otaceni to tak jakoby preskoci a diky tomu vymlety vytahany gufero nebo dokonce praskly. Tak nejak sam tusim ale chtel sem se zeptat pro jistotu.
Datum: 27. září 2009 20:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli se hejbe klikovka tak jsou v pr.... loziska to se nesmi ani hnoutva asito mas i zadreny jestli stim nejde hnout
Datum: 26. září 2009 19:53
Posl.aktualizace: 26. září 2009 18:09
 zdar draci jak dam na mustanga pravou predni prachovku když je tam ten drzak nabrzdu a nejde mi to tam??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 19:48
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 Sundat kolo (to už asi budeš mít) nahoře na vidli u světla povolit šroub a vytáhneš klužák i s pružinou (nejspíš), nasadíš prachovku a celé složíš zpět
Datum: 26. září 2009 19:48
 co to melu  blatnik jen u 550 u mustanga ne SORRY
Datum: 26. září 2009 18:17
 musis vysroubovat celej klutzak pak nasadit prachovku a zas ho nasroubovat do tej pruziny samorejme si musis nejdriv oddelat blatnik
Datum: 26. září 2009 18:16
 cuzte prosim vas nemate nekdo riditka z jawy 21 nebo z mustanga za nejakou normalni cenu prosim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 16:18
 Kdyby jsi napsal o týden dřív tak bych ti je dal klidně i grátis. Nebyly chytlé rzí jen sem tam ale to byli takové tři škrábanečky které nešli vidět. Rychlopal apod. vše mělo dokonce i páčky na brzdu a spojku jen chyběl přepínač na světla. Pořád jsem oto zakopával a bylo mi jich líto nějak "ekologicky" zliklidovat tak jsem je napcal kámošovi. Jinak jsem z Opavy
Datum: 27. září 2009 16:18
 posli mi to prosimte na e-mail
Datum: 27. září 2009 8:42
 ahoj, mám jedny staré. jsou už chytlé rzí. zítra bych je mohl vyfotit a poslat ti fotky mailem. jestli chceš.
Datum: 26. září 2009 21:00
Jméno: MaTys
IP: uživatel7470
 Zdravim nedaroval by mi nekdo funkční duši na fechtla..? Utrhl se mi ventilek ,zkoušel sem to už třikrát lepit ale vždy se to utrhlo a novou nemuzu nikde sehnat...Jsem z Chomutovska..Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 21:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to si děláš jen srandu viď? protože jinak pochybuju o tvem zdraví....by mě teda zajímalo, kde si ji scháněl, protože ve smíšenem zboží obyčejně duše na pincka fakt nemaj, to je pravda...
Datum: 26. září 2009 21:45
 v kazdem pneuservise by ji mely mýt nebo na netu 2.75/16
Datum: 26. září 2009 18:19
Jméno: jenda
IP: uživatel1250
Posl.aktualizace: 26. září 2009 19:40
Jméno: jenda
IP: uživatel1250
 jo já už chápu ají ten radius je to lehký jen když je někdo kdo ti to vysvětlit í  ..no to já si počkám až bude mít stejsky tu závodní úpravu tohle si chci jenom zkusit a třeba to i pojede
Datum: 26. září 2009 19:40
 Nechci tě od toho odrazovat ale jestli chceš fakt výkon tak si nech upravyt válec u stejskyho za 2000Kč.Ale už si začal tak to bude nej dokoničit ...ať ti to vyjde
Datum: 26. září 2009 19:35
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 hlavně pozor u toho sacího kanálu, udělej to max. 69mm od hrany vložky, tj. o 1,5mm dolů.
Datum: 26. září 2009 17:40
|



|