slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1560  1561  1562  1563  1564  1565  1566  1567  1568  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: sniper      E-mail:      IP: uživatel6617    
Zdarec mám mustafu a potřeboval bych nějak fakt dobře vičistit nádrž???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 9:18
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ      IP: uživatel7446    
ahoj, vys.. se na sterk a diabolky, dam ti sem odkaz na supr navod, i me to pomohl, kdyz jsem mel vyrezlou nadrz v simakovy. http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-chemicke-moreni-cisteni-nadrze-hliniku-kovu-kyselina-citronova-fosforecna.html
 
 
Datum: 26. září 2009 9:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Diabolky,po tech nezustane svinstvo-sterk se ti muze rozdrtit na pisek a to je asi jeste horsi nez rez.
 
 
Datum: 25. září 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Alert      IP: uživatel5754    
Jako vzdy... Nasyp tam bud jemny sterk nebo rĹŻznĂ˝ sroubky a maticky. Trep to cca 30 minut. Pak to vysyp a poradne to vyplachni benzinem.
 
 
Datum: 25. září 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Caw,draci.Co se mysli upravou originalni vejfuku a zapalovani?Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Jj ja se taky bojim.Tobys neveril co dokaze upadnout:-D Posledne to byly riditka s zadmin tlumicem.Skoda ze se neda nijak udelat uprava zapalovani aniz by te to vyradilo z klasiku....Ja sem treba vyhodil svetelny civky aby se lip otacelo magneto(tohle by treba alert nikdy nepochopil).Baska je kdo??Ten taky dela vicekanaly?
 
 
Datum: 26. září 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7467    
Denzilek: Ty než zacnes neco upravovat,tak si napred dej do poradku stroje.....co sem videl v tvym profilu,na tom bych se bal jezdit:-D Nemam motor nijak ostrý a spolkl 6000,-...tak si udelej predstavu,jestli bys na to financne mel?! Sehnat si od stejskyho valec za cenu úpravy je ti k nicemu,stejnak se ti to rafne,protoze nedodrzis vuli vybrusu a pistu s krouzkem......proto to dava delat Baškovi,aby byla zarucena pozadovana kvalita a presnost vybrusu.......
 
 
Datum: 26. září 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alert ty si taky takový chytrák :-D
 
 
Datum: 26. září 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7461    
Uprava zapalovani je slozita,to napred potrebujes,aby ti nekdo udelal chongovo CDI,usmerneni +regulaci a měnič na 12V a koupit baterku a pak koupit od imsoftu hall-optickej senzor se závorou namísto kladivek......vyfuk se dá upravit,ale je to slozite...defakto musis vyhrabat komplet vejfuk,vyčisit a vyleštit ho zevnitr a vytvořit do nej protikuzel s delší výletovou trubičkou....rezonancni delka vyfuku se musi spocitat podle otáček a vyfukoveho kanalu a pak uz je to jen ladeni pokus omyl......rozepisovat se mi tu o tom nechce.......mozna az pojede jak má,pridam dokumentaci....
 
 
Datum: 26. září 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ty me nerikej troubo troubo.
 
 
Datum: 26. září 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: Alert      IP: uživatel5754    
xD Uprava Vejfuku? Tim se mysli vetsi spotreba troubo. Radsi si kup novej. xD
 
 
Datum: 26. září 2009 6:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdarec fichtlaři, pořídil jsem si zadní tlumiče ze simsona elektronika. Zadělal je do fika. Musel jsem dát pár podložek v těch držákách těch pružin, ale to je detail. Doma jsem dal na dvůr asi 7 prken zasebou a rozjel to proti nim. Hele jen tak to trochu skáče, ale toť vše! Starý tlumiče byla hrůza. Skákalo to a odskakovalo. Bylo to jako houpačka. Fakticky super! všem fichtlařům doporučuji! Jsou dobré i do terénu i na silnici! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dou tam z jakyhokoliv simace!!ja mam z endura,kamos z SR a nekdo odtud z electronica.maj mnohem lepsi vlastnosti nez origo tlumice,ale dys us tak i vydle....:-D
 
 
Datum: 26. září 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7466    
cau mam aj ja zaujem si dat dozadu tlmice zo simsona,mozes mi prosim povedat ktore to presne su,co si pouzil ty?? http://img32.imageshack.us/i/bazos.jpg/
 
 
Datum: 26. září 2009 9:22
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cuzte prosim vas jak se davaji ty silonove pouzdra do vidlic u 20tky vubec nevim koupil jsem si 4 takze kdyz takj podrobne popsat nebo poslat nejaky link kde to je napsane odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: Kyblos      IP: uživatel7037    
Zkus to podle tohohle http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html já to dělal podle toho návodu a vše bylo cajk akorat ty pouzdra nebyli přesný tak jsem je musel v těch vidlích výstružníkem trochu srovnat
 
 
Datum: 26. září 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty starý vyboucháš trubkou třeba a potom to pořádně odmastíš a vezmeš si třeba závitovou tyč a na ní podložku(musí se vejít do vidlice) a celý to i s tím futrem strčíš do vidlice a zezhora dáš zase podložku a furt utahuješ
 
 
Datum: 25. září 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
vyndas tu vidlici vezmes pouzdro a narves ho do ty trubky nech tak pul centimetru koukat to je muj postup nerikam ze je spravnej ale funfuje
 
 
Datum: 25. září 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci prosim vas kde se nachazi tryski v karbecu u babetty 207 ???, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: dr.Brown      IP: uživatel7465    
trysky jsou dole vevnitr v plovakovce, sundas vicko plovakovky (4 sroubky) a uvidis je
 
 
Datum: 25. září 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jaká je kvalita ložisek LZV.Jsou vhodný do normálních motorů nebo můžu i použít do upravenech.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7461    
Parkrat jsem je pouzil do seriovek,ale nelibi se mi ani trochu,je tam vule jako vrata......uz je nepouzivam......do upravenyho motoru bych dal jedine ložiska lepší,kuprikladu SKF
 
 
Datum: 26. září 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spletl sem to je to ZVL
 
 
Datum: 25. září 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: Fkho      E-mail:      IP: uživatel7453    
Zdar mám ďalší problém. Keď som chcel dať dole magnet dynama a šrouboval som do diery po vačke tak mi šroub praskol. V strede praskol a časť a ktorej je závit ostala dnu v hriadeli. Ako vyberem pozostatok šroubu a ako dám dole ten magnet? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Fkho      E-mail:      IP: uživatel7453    
Ten šroub tak držal, že keď som sa ho snažil povoliť tak pukol, časť ktorá nebola v závite sa otrhla od záitu. Ako ho Vyberem?
 
 
Datum: 26. září 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě taky praskl si před týdnem. Rotor sem vypáčil rozpůlyl motor a ted přemýšlím jak dostat ten šroub z klikovky protože ho ani kousek nevyčuhuje.Nevíte jak na to???
 
 
Datum: 25. září 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel6315    
JAsem ho chytil poradnejma klestema a povolil ten sroub.
 
 
Datum: 25. září 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak ti mohl šroub M8 prasknout???
 
 
Datum: 25. září 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Zdarec potrebuju nahnat na 150 c nakou tu kobilu na vic muzete mi tu vypsat naky upravy co mi povedou k vetsimu vykonu ...... ale aspon 2-3 kone navic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 0:01
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci ti to rozmlouvat,ale 150c je krásný veterán a ne motorka pro honění výkonu. Pokud ti nevyhovuje,tak jí prodej a kup si silnější. Toť můj názor :-)
 
 
Datum: 26. září 2009 0:01
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Nějákou nálepku prej přidávaj aspoň 8hp. a nebo svítící čepičky u těch je to ještě mastnější :-P
 
 
Datum: 25. září 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel2970    
pic, nevíte čím nebo jak vyčistit výf. koleno od karbonu? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to je po předchozím majiteli
 
 
Datum: 26. září 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prestan tam lejt m2t a nemusis nic cistit;-)
 
 
Datum: 26. září 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ají kdys měl chromový koleno tak za par stovek až tisíc km tam beztak nebude.Já už tam například žádnej nemám . Ale neznamená to že tě nutím abysto dělal led lampou.Skus namočenej radr do benzínu provlečnej kolenem a leštit :-D
 
 
Datum: 26. září 2009 8:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ok ztlumim :-D
 
 
Datum: 25. září 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzlicek ty si zas můdrý jak rádio :-D
 
 
Datum: 25. září 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Aha sorac,na to sem zapomel,ja stejne mam koleno od blata a navic-Barva nejezdi:-D
 
 
Datum: 25. září 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ho budeš vypalovat, ryskuješ chrom. Něčím ho vyškrábej. Nevidím důvod snižovat poměr olej:benzín.
 
 
Datum: 25. září 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Propan butanem-pro priste zkus snizit pomer oleje v benzinu o dve cisla.
 
 
Datum: 25. září 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
čau jaká se používá pasta na leštění kanálů a kde se dá koupyt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pasta unipol, číslo podle stupně lesku a třeba na http://www.brusivo-luko.cz/cz/produkty/pasty/
 
 
Datum: 25. září 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: cooke      IP: uživatel6644    
cau,nevite,kde me ve zlinskem kraji nebo v okoli kyjova ochromuji dily na fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: cooke      IP: uživatel6644    
jsem z vracova (u kyjova)
 
 
Datum: 25. září 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těžko říct. odkud přesně si? v uherském brodě by pan Mikulec měl mít kontakty na lidi co dělají chrom.
 
 
Datum: 25. září 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: cooke      IP: uživatel6644    
pochromuji*
 
 
Datum: 25. září 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7461    
Nasel jsem pro vás na netu opet zajimavý olej,do nasich pekáčů......je to Motul Motomix 100 2T....výborný minerální olej,specifikace má jak polosyntetika......cena od 120 do 140 za litr,bracha rikal,ze ho maj na krámu snad za 110,- ......co jsem tak koukal,tak takové specifikace ani nesplnuje drazsi Castrol 2T......doporucuji!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7461    
Me to prave prines bracha z práce,protoze mi vyjel Motorex,kdyz mu kleknul skutr a jezdil do skoly na moji 550......docela mi prave prekvapilo,ze krom nejaky globalky to ma takřka totožný specifikace jako ten speedmix co sem mel od Motorexu......co sem tak na netu sledoval minerály,tak maj vsechny jen API TC,tenhle má komplet API TC-TSC 3, JASO FB.......treba muj speedmix má specifikace JASO FC/ISO-L EGD/API-TC/ISO-Global GC a Motul 510 má API TC-TSC 3, JASO FC, ISO-L-EGD a pro srovnání treba Shell Advance JASO FB, API TC, ISO-L-EGB .......každopadne chci ukazat,ze je trh plnej levnejch kvalitních olejů,kteryma svymu stroji dopravate dost dobry mazani a neškodíte jeho motoru ani životnímu prostředí a ani svý penezence!!!
 
 
Datum: 26. září 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motul nejlepší oleje,jezdim sice na 510 ,ale i ten co píšeš bude super ;-)
 
 
Datum: 26. září 2009 0:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
stando to te to tak vzalo stema olejema :-) to je dobre ja prejdu s Castrolu na Jonseret tak uvidim jestli je lepsi ten jonseret 2T me stoji 140 L. a tenhle olej Motul Motomix 100 2T ten se da sehnat vsude neboho maj jen nekde??
 
 
Datum: 25. září 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ty motuly sou hodne dobry...Asi si nekoupim 510 ale ten jak rikas jestli to je pravda.
 
 
Datum: 25. září 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau,dozvěděl jsem se novinku- někde jsem četl, že cestovní úprava od stejkyho splnuje pravidla závodu pionýrů v kategorii original. podle mě je to blbost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co znamená kategorie Bez viditelných úprav ??? Proč tuto kategorii omezovat počtem kanálů ??? To už můžete přikázat jakou barvu musí mít stojánek ... tudy cesta nevede ... tím akorát odradíte lidi ...
 
 
Datum: 30. září 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: stejsky_j50s ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Moje úprava není moje? To jsou mi věci! Už se těším na "4 díry ve válci" v základě snažší úprava a méně starostí, koně se budou muset najít jinak.
 
 
Datum: 25. září 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dik tak až to bude tak napiš frikuline
 
 
Datum: 25. září 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši zanechte diskuzí...:-) 31.10. je schůze odhledně pravidel Venkovského šampionátu....mám za úkol (respektive sem si ho zadal sám :-D ) sestavit návrh pravidel....samozřejmě nejen já...a bude se potom i hlasovat. Například už teď vim že kategorie bez viditelných úprav a echt originál bude....a ani v jedný se nepojede víc jak 4 díry ve válci. Přeberte si to jak chcete....:-) Budou asi i další omezení. Hodláme to omezit tak aby tam ten prostor pro to rejpání se v tom byl ale zároveň aby to bylo fér pro všechny. Kategorie echt originál je jasná tam se netoleruje nic....! Takže vydržet zima je dlouhá ještě toho moc nestavte za měsíc bude jasno...:-)
 
 
Datum: 25. září 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Stando,co je upraveny puvodni zapalovani?previnuty civky?
 
 
Datum: 25. září 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
 
 
Datum: 25. září 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Spousta zavodu ma vlastni pravidla. Spis bych se dohodnul s poradatelem. Treba na zavode v Jelenu bylo napsano: original karburator+zapalovani, vrtani max 40mm. Takze tam by mohla Stejskyho sada jet. Kdyztak na jawa50zavody.cz sou pravidla pro jednotlive zavody.
 
 
Datum: 25. září 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel7448    
Orginaly Stejskyho valec jezdit nemuzou,rika se jim stodolaci a netolerujou ani snizenou hlavu.
 
 
Datum: 25. září 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel7448    
3. Jawa do 50cm&#179; - 05, 20, 21, 23 – bez viditelných úprav, průměr 40mm, zdvih 44mm Je zakázáno více přefuků než orig., je zakázána jízda bez orig. funkčního filtru. Povolené úpravy- kryt motoru, přední blatník.
 
 
Datum: 25. září 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel7448    
Co se povida ve Vesnickym sampionatu,tak ta slavna Stejskyho uprava zrejme neni pouze Stejskyho,ale vicemene tomu pomohl na svet i Frikulin.Jak jsem nakoupil,tak prodavam.
 
 
Datum: 25. září 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7461    
to ja nevim,ja mam upravene originalni zapalovani,ted jsem h nemu objednal bezkontakt od imsoftu.......vzdy je dovolene to,co neni videt a neni zakázané...pravidla od zavodu fichtl-klubu najdes na jejich strankach.......v pravidlech fichtl-cupů se neorientuju...
 
 
Datum: 25. září 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a kdybych měl ten bezkontakt na fichtla co tu má sesa tak bych tam mohl?
 
 
Datum: 25. září 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
co všechno mužeš mít tedy v original upraveného? 1 mírně válec a dal?
 
 
Datum: 25. září 2009 14:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7461    
na fichtlcupech ano,na zavodech fichtl-klubu letosni sezonu jeste jezdit mohla,ale pristi sezona je zatim diskutabilní....koncem rijna se budou vytvaret pravidla na novou sezonu 2010......pokud upravi pravidla tak,ze valce musi mit orig.pocet přefuků a vyfukový kanal bez okýnek,tak uz ne......
 
 
Datum: 25. září 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci mám dotaz. Kdyš bych měl špatný pístní kroužky tak by to jelo špatně i studený ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no právě že ten motor jde jako svina a najednou nic začnese dusit a chcípne
 
 
Datum: 25. září 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jo to jelo. jestli se ti zmensuje vykon pri zahratym motoru nak hodne jak je mozny ze mas malou mezeru mezi krouzkama pokud mas novy krouzky a taky to muze bejt i neco jinyho
 
 
Datum: 25. září 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: honzule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gratuluji Seso a Rafinko a doufám seso že malýmu Tomáškovi taky jednou pořídíš pincka:-):-):-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRATULUJEM TI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 26. září 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gratulace k mladýmu,at' je zdráv a brzo Ti v krámku pomáhá!!!!!!!!!
 
 
Datum: 26. září 2009 2:51
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
také se přidávám ke gratulaci, určitě z něj vyroste správný jawař ;-)
 
 
Datum: 26. září 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gratulace :-)..toz at zije!
 
 
Datum: 25. září 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
jojo taky gratuluju :-)
 
 
Datum: 25. září 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci dikec,, jsem ted sama gratulace,, ted menim spz z jawky primo na kocar,, pac to bude ted moje hobyy,,dite roste a ted uz cekam na same zivotni prekvapka ktere se celej zivot naskytnou :-)
 
 
Datum: 25. září 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: _Kala_      IP: uživatel6220    
Taky se přidám ke gratulacím.A ne že ten kočár zapřáhneš za fichtla :-D
 
 
Datum: 25. září 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
taky taky..x)
 
 
Datum: 25. září 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tak ja taky gratuluju
 
 
Datum: 25. září 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky gratuluji !
 
 
Datum: 25. září 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
velká gratulace
 
 
Datum: 25. září 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
gratuluji
 
 
Datum: 25. září 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gratuluji!!!
 
 
Datum: 25. září 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel7464    
taky gratuluju:-):-)
 
 
Datum: 25. září 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel5908    
pridavam se k ostatnim!
 
 
Datum: 25. září 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
gratuluju:-)
 
 
Datum: 25. září 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6945    
taky velka Gratulace:-)
 
 
Datum: 25. září 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7461    
Ten kluk se bude mít,plnej barák novejch dílů na fichtla....:-)
 
 
Datum: 25. září 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
tez gratuluju a at jde v tvych šlépjejích
 
 
Datum: 25. září 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky gratuluji a přeju Tomáškovi, ať má v životě štěstí na fajn lidi, ať už s Jawou nebo bez. :-)
 
 
Datum: 25. září 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer,dnes se mi podařilo přepsat svou 555 na sebe od 20 let mrtvého majitele. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že může klidně spát.je v dobrých rukou.ten pincek
 
 
Datum: 25. září 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to se frajer obrátil v hrobě....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 25. září 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
našel jsem dědičku,dala mi kopii dědického řízení kde bylo napsáno že pincek není předmětem řízení,plnou moc dědičky,souhlas dědičky k přepisu,evidenčku,pojištění a 300kč a starou SPZ.pokud je pincek uvedený v dědickém řízení musí být zaplacena dědická dan.Samozřejmě pokud je dědiců víc ,musí s tim souhlasit všichni.ty věci jsem vyřídil uz loni a myslím že ta dědička taky nedávno umřela takže haluz.
 
 
Datum: 24. září 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja myslel, že to nejde. napiš co vše si musel udelat? našel si dědice?
 
 
Datum: 24. září 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel2997    
zdar draci, mam na vas dotaz, nevite cim to muze byt kdyz mi na mustangu prestava svitit svetlo??? asi pred tydnem mi to zacalo blbnout tak ze mi zniceho nic prestalo svitit tlumene svetlo, tak sem si myslel ze je to zarovka (jenze kdyby to tim bylo taky by nesvitilo zadni svetlo a ono svitilo) pritom dalkove sviti normalne, pak sem si rikal jesli to neni ve vypinaci dalkovych a tlumenych taky nic, tak uz sem si byl bezradny a napadlo me jestli to nemuze delat ta vnejsi zelena plastova obimka kterou se prichycuje zarovka k parabole a na ktere jsou kontakty protoze ja tam mam halogenku ktera ma vetsi vyhřevnost nez obycejna zarovka a zda se mi ze se kontakt ktery je prinytovyny kontakt propadnul na plech ktery je kostra, bohuze to nyni nemuzu nicim promeri protoze jsem multimetr pujcil kamaradovi a druhy mam vybity, ale pred chvili kdyz sem dojel domu tak uz mi blbne aj dalkove kdyz prejedu prez diry tak prestane svitit a kdyz pres druhou tak se zase rozne, je to humus, a pak me jeste napadlo jestli nemuze spatne dolehat ta prizina ktera tlaci na vnitrni obimku zarovky a tim se neuzavra obvod ale to by predtim nesvitilo dalkove sv. a elektrika je tam rok nova, studeny spoj tam taky neni (na 99,9%) vse je udelane tak jak ma az na tu halogenku, prosim poradte to je zrale na pokutu predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7461    
tohle je klasickej studenacek......to muze bejt klidne v prepinaci jak na masce tak na riditkach.....kdyby byla nadrbana svetelna civka(civky),tak by to zlobilo na predni i zadni svetlo naraz.....nebo se ti muze kostřit fousek dratu v prepinaci na riditkach......ale pro jistotu bych skusil jinou zarovku,abys mohl vyradit spatny vlákno.....nebo se ti tam strácí kostra.....cely predni svetlo je z plastu a kostrene je to dratkem......
 
 
Datum: 25. září 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel7459    
ksuz postelovat dratky nebo vymenit žarovku a skontroluj civku
 
 
Datum: 25. září 2009 9:30
 
 
 
 
Jméno: djdacan      E-mail:      IP: uživatel5904    
no jestly nemáš spálený vlákno od světla
 
 
Datum: 25. září 2009 8:54
 
 
 
 
Jméno: jawa Tuning      E-mail:      IP: uživatel7457    
cus draci mužete mi sem někdo napsat počet šroubů a šrounlů co potřebuju na sestavení fichtla včetně makičkostí plus velikos dikes asic nějak takhlenc.\r\nPříklad: 6 krát 60, 4 krát 30,.,., diks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6945    
Stahni si z intenetu katalog nahradnich dílu a zpočítej si to takhle sem to delal ja ale uz si bohuzel nepamatuju co sem kupoval takze sry nenapisu to:-)
 
 
Datum: 24. září 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
mam dotaz este ktomu retezu co je venku vymenil jsem celej komplet a mazany to je hodne tak jak se mohl vytahat?? ma najeto asi 4000 km a byl mazanej dost chvili jsem stim jezdil poluce ale jen chvilku retez byl mazanej dost tetka se maze sam protoze nekde prosakuje prevodak a tece na retez takze je porad od oleje a 2 krat jsem ho vyvaril jednou v oleji a pak ve vazeline A00 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Ja dal novou rozetu+retezovy kolecko a retez mi odjezdil celou sezonu...
 
 
Datum: 25. září 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
koupil jsem ceskej retez vtom cerveno modrym obalu papirovym stal asi 200 Kc pred loni a vytahaval se strasne rychle . ABC v totazu jsem ti psal ze jsem menil komplet venec kolecko a retez. Retez se vytahal moc rychle a zacal nicit rozetu tak jsem tam dal zase novej ten samej sehnal jsem ho zadara
 
 
Datum: 25. září 2009 11:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7461    
Hele me se vytahal za 2 roky,ale ja ho blbe mazal,sem proste linej:-D
 
 
Datum: 25. září 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
máš ten obič co? ty nevydrží nic
 
 
Datum: 25. září 2009 10:59
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vytahaný může být buď, že jsi použil nový řetěz a stará kolečka nebo že byl moc napnutý.
 
 
Datum: 24. září 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6830    
zdar draci chcu se zeptat na takovou věcičku mám doma asi 4druhy olejů M2t a každej má jinači barvu a je jinak hustej může to nějak ovlivnit kvalitu?když sem koupil jedno M2t za 54kč 500ml a druhy zase 500ml za 150kč sice je to každy od inači firmy ale kvalita by měla bét sténá ne?pač je to pořád M2t odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7461    
zdenekk: To totiz neni m2t,ale TSF......ty pullitrovky sou skoro stejny.....proto ma i jinou barvu.....beztak je to drahy....pokud ma nejaky to m2t modrý víčko,tak si ho dej bokem na mazani retezu:-D
 
 
Datum: 25. září 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to jseš fakt hustej týpek ...... koupit 500ml M2T za 150Kč ....... hmmm
 
 
Datum: 24. září 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
hele na dvouch je napsany SAE 40 API-TB A NA DALŠICH NEVIM TY NENAM PO RUCE A CO TO VUBEC ZNAMEMA? TY ČISLA
 
 
Datum: 24. září 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kvalita vůbec nemusí být stejná. Dost bych se divil, kdyby byla. Barva nemá s kvalitou nic společnýho. Bylo prokázáno, že 2t olej maže dobře pokud má SAE 20 až SAE 50.
 
 
Datum: 24. září 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel7441    
kvalita nemusí být stejná, jsou od různých výrobců...ale kterej je lepší ti asi takhle neřeknem :-D
 
 
Datum: 24. září 2009 20:51
 
<  1560  1561  1562  1563  1564  1565  1566  1567  1568  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 20:49:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu