Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec mám mustafu a potřeboval bych nějak fakt dobře vičistit nádrž????
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 9:18
Jméno: linuxak_CZ
IP: uživatel7446
Datum: 26. září 2009 9:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Diabolky,po tech nezustane svinstvo-sterk se ti muze rozdrtit na pisek a to je asi jeste horsi nez rez.
Datum: 25. září 2009 21:30
Jméno: Alert
IP: uživatel5754
 Jako vzdy... Nasyp tam bud jemny sterk nebo rĹŻznĂ˝ sroubky a maticky. Trep to cca 30 minut. Pak to vysyp a poradne to vyplachni benzinem.
Datum: 25. září 2009 20:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Caw,draci.Co se mysli upravou originalni vejfuku a zapalovani?Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 16:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jj ja se taky bojim.Tobys neveril co dokaze upadnout  Posledne to byly riditka s zadmin tlumicem.Skoda ze se neda nijak udelat uprava zapalovani aniz by te to vyradilo z klasiku....Ja sem treba vyhodil svetelny civky aby se lip otacelo magneto(tohle by treba alert nikdy nepochopil).Baska je kdo??Ten taky dela vicekanaly?
Datum: 26. září 2009 16:41
Jméno: Standa
IP: uživatel7467
 Denzilek: Ty než zacnes neco upravovat,tak si napred dej do poradku stroje.....co sem videl v tvym profilu,na tom bych se bal jezdit  Nemam motor nijak ostrý a spolkl 6000,-...tak si udelej predstavu,jestli bys na to financne mel?! Sehnat si od stejskyho valec za cenu úpravy je ti k nicemu,stejnak se ti to rafne,protoze nedodrzis vuli vybrusu a pistu s krouzkem......proto to dava delat Baškovi,aby byla zarucena pozadovana kvalita a presnost vybrusu.......
Datum: 26. září 2009 15:20
 alert ty si taky takový chytrák
Datum: 26. září 2009 14:02
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 Uprava zapalovani je slozita,to napred potrebujes,aby ti nekdo udelal chongovo CDI,usmerneni +regulaci a měnič na 12V a koupit baterku a pak koupit od imsoftu hall-optickej senzor se závorou namísto kladivek......vyfuk se dá upravit,ale je to slozite...defakto musis vyhrabat komplet vejfuk,vyčisit a vyleštit ho zevnitr a vytvořit do nej protikuzel s delší výletovou trubičkou....rezonancni delka vyfuku se musi spocitat podle otáček a vyfukoveho kanalu a pak uz je to jen ladeni pokus omyl......rozepisovat se mi tu o tom nechce.......mozna az pojede jak má,pridam dokumentaci....
Datum: 26. září 2009 13:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ty me nerikej troubo troubo.
Datum: 26. září 2009 13:32
Jméno: Alert
IP: uživatel5754
 xD Uprava
Vejfuku? Tim se mysli vetsi spotreba troubo. Radsi si kup novej. xD
Datum: 26. září 2009 6:09
 Zdarec fichtlaři, pořídil jsem si zadní tlumiče ze simsona elektronika. Zadělal je do fika. Musel jsem dát pár podložek v těch držákách těch pružin, ale to je detail. Doma jsem dal na dvůr asi 7 prken zasebou a rozjel to proti nim. Hele jen tak to trochu skáče, ale toť vše! Starý tlumiče byla hrůza. Skákalo to a odskakovalo. Bylo to jako houpačka. Fakticky super! všem fichtlařům doporučuji! Jsou dobré i do terénu i na silnici!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 12:16
 dou tam z jakyhokoliv simace!!ja mam z endura,kamos z SR a nekdo odtud z electronica.maj mnohem lepsi vlastnosti nez origo tlumice,ale dys us tak i vydle....
Datum: 26. září 2009 12:16
Jméno: tomas
IP: uživatel7466
Datum: 26. září 2009 9:22
 cuzte prosim vas jak se davaji ty silonove pouzdra do vidlic u 20tky vubec nevim koupil jsem si 4 takze kdyz takj podrobne popsat nebo poslat nejaky link kde to je napsane
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 10:51
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
Datum: 26. září 2009 10:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty starý vyboucháš trubkou třeba a potom to pořádně odmastíš a vezmeš si třeba závitovou tyč a na ní podložku(musí se vejít do vidlice) a celý to i s tím futrem strčíš do vidlice a zezhora dáš zase podložku a furt utahuješ
Datum: 25. září 2009 20:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 vyndas tu vidlici vezmes pouzdro a narves ho do ty trubky nech tak pul centimetru koukat to je muj postup nerikam ze je spravnej ale funfuje
Datum: 25. září 2009 19:57
 zdarec draci prosim vas kde se nachazi tryski v karbecu u babetty 207 ???,
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 18:05
Jméno: dr.Brown
IP: uživatel7465
 trysky jsou dole vevnitr v plovakovce, sundas vicko plovakovky (4 sroubky) a uvidis je
Datum: 25. září 2009 18:05
 Čau, jaká je kvalita ložisek LZV.Jsou vhodný do normálních motorů nebo můžu i použít do upravenech.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 Parkrat jsem je pouzil do seriovek,ale nelibi se mi ani trochu,je tam vule jako vrata......uz je nepouzivam......do upravenyho motoru bych dal jedine ložiska lepší,kuprikladu SKF
Datum: 26. září 2009 13:33
 Spletl sem to je to ZVL
Datum: 25. září 2009 19:16
 Zdar mám ďalší problém. Keď som chcel dať dole magnet dynama a šrouboval som do diery po vačke tak mi šroub praskol. V strede praskol a časť a ktorej je závit ostala dnu v hriadeli. Ako vyberem pozostatok šroubu a ako dám dole ten magnet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 19:05
 Ten šroub tak držal, že keď som sa ho snažil povoliť tak pukol, časť ktorá nebola v závite sa otrhla od záitu. Ako ho Vyberem?
Datum: 26. září 2009 19:05
 Mě taky praskl si před týdnem. Rotor sem vypáčil rozpůlyl motor a ted přemýšlím jak dostat ten šroub z klikovky protože ho ani kousek nevyčuhuje.Nevíte jak na to???
Datum: 25. září 2009 18:39
Jméno: martin
IP: uživatel6315
 JAsem ho chytil poradnejma klestema a povolil ten sroub.
Datum: 25. září 2009 17:38
 jak ti mohl šroub M8 prasknout???
Datum: 25. září 2009 16:36
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Zdarec potrebuju nahnat na 150 c nakou tu kobilu na vic muzete mi tu vypsat naky upravy co mi povedou k vetsimu vykonu ...... ale aspon 2-3 kone navic
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 0:01
 nechci ti to rozmlouvat,ale 150c je krásný veterán a ne motorka pro honění výkonu. Pokud ti nevyhovuje,tak jí prodej a kup si silnější. Toť můj názor
Datum: 26. září 2009 0:01
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Nějákou nálepku prej přidávaj aspoň 8hp. a nebo svítící čepičky u těch je to ještě mastnější
Datum: 25. září 2009 21:58
Jméno: pavel
IP: uživatel2970
 pic, nevíte čím nebo jak vyčistit výf. koleno od karbonu? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 17:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to je po předchozím majiteli
Datum: 26. září 2009 17:58
 Prestan tam lejt m2t a nemusis nic cistit
Datum: 26. září 2009 15:24
 ají kdys měl chromový koleno tak za par stovek až tisíc km tam beztak nebude.Já už tam například žádnej nemám . Ale neznamená to že tě nutím abysto dělal led lampou.Skus namočenej radr do benzínu provlečnej kolenem a leštit
Datum: 26. září 2009 8:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ok ztlumim
Datum: 25. září 2009 18:27
 denzlicek ty si zas můdrý jak rádio
Datum: 25. září 2009 16:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Aha sorac,na to sem zapomel,ja stejne mam koleno od blata a navic-Barva nejezdi
Datum: 25. září 2009 16:08
 Když ho budeš vypalovat, ryskuješ chrom. Něčím ho vyškrábej. Nevidím důvod snižovat poměr olej:benzín.
Datum: 25. září 2009 15:34
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Propan butanem-pro priste zkus snizit pomer oleje v benzinu o dve cisla.
Datum: 25. září 2009 15:26
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čau jaká se používá pasta na leštění kanálů a kde se dá koupyt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 14:57
Datum: 25. září 2009 14:57
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 cau,nevite,kde me ve zlinskem kraji nebo v okoli kyjova ochromuji dily na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 18:34
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 jsem z vracova (u kyjova)
Datum: 25. září 2009 18:34
 těžko říct. odkud přesně si? v uherském brodě by pan Mikulec měl mít kontakty na lidi co dělají chrom.
Datum: 25. září 2009 16:37
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 pochromuji*
Datum: 25. září 2009 14:32
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 Nasel jsem pro vás na netu opet zajimavý olej,do nasich pekáčů......je to Motul Motomix 100 2T....výborný minerální olej,specifikace má jak polosyntetika......cena od 120 do 140 za litr,bracha rikal,ze ho maj na krámu snad za 110,- ......co jsem tak koukal,tak takové specifikace ani nesplnuje drazsi Castrol 2T......doporucuji!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 13:26
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 Me to prave prines bracha z práce,protoze mi vyjel Motorex,kdyz mu kleknul skutr a jezdil do skoly na moji 550......docela mi prave prekvapilo,ze krom nejaky globalky to ma takřka totožný specifikace jako ten speedmix co sem mel od Motorexu......co sem tak na netu sledoval minerály,tak maj vsechny jen API TC,tenhle má komplet API TC-TSC 3, JASO FB.......treba muj speedmix má specifikace JASO FC/ISO-L EGD/API-TC/ISO-Global GC a Motul 510 má API TC-TSC 3, JASO FC, ISO-L-EGD a pro srovnání treba Shell Advance JASO FB, API TC, ISO-L-EGB .......každopadne chci ukazat,ze je trh plnej levnejch kvalitních olejů,kteryma svymu stroji dopravate dost dobry mazani a neškodíte jeho motoru ani životnímu prostředí a ani svý penezence!!!
Datum: 26. září 2009 13:26
 Motul nejlepší oleje,jezdim sice na 510 ,ale i ten co píšeš bude super
Datum: 26. září 2009 0:04
 stando to te to tak vzalo stema olejema  to je dobre ja prejdu s Castrolu na Jonseret tak uvidim jestli je lepsi ten jonseret 2T me stoji 140 L. a tenhle olej Motul Motomix 100 2T ten se da sehnat vsude neboho maj jen nekde??
Datum: 25. září 2009 21:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ty motuly sou hodne dobry...Asi si nekoupim 510 ale ten jak rikas jestli to je pravda.
Datum: 25. září 2009 14:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau,dozvěděl jsem se novinku- někde jsem četl, že cestovní úprava od stejkyho splnuje pravidla závodu pionýrů v kategorii original. podle mě je to blbost
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:18
 Co znamená kategorie Bez viditelných úprav ??? Proč tuto kategorii omezovat počtem kanálů ???
To už můžete přikázat jakou barvu musí mít stojánek ... tudy cesta nevede ... tím akorát odradíte lidi ...
Datum: 30. září 2009 20:18
 Moje úprava není moje? To jsou mi věci! Už se těším na "4 díry ve válci" v základě snažší úprava a méně starostí, koně se budou muset najít jinak.
Datum: 25. září 2009 20:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dik tak až to bude tak napiš frikuline
Datum: 25. září 2009 16:55
 Hoši zanechte diskuzí...  31.10. je schůze odhledně pravidel Venkovského šampionátu....mám za úkol (respektive sem si ho zadal sám  ) sestavit návrh pravidel....samozřejmě nejen já...a bude se potom i hlasovat. Například už teď vim že kategorie bez viditelných úprav a echt originál bude....a ani v jedný se nepojede víc jak 4 díry ve válci. Přeberte si to jak chcete....  Budou asi i další omezení. Hodláme to omezit tak aby tam ten prostor pro to rejpání se v tom byl ale zároveň aby to bylo fér pro všechny. Kategorie echt originál je jasná tam se netoleruje nic....! Takže vydržet zima je dlouhá ještě toho moc nestavte za měsíc bude jasno...
Datum: 25. září 2009 16:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stando,co je upraveny puvodni zapalovani?previnuty civky?
Datum: 25. září 2009 15:29
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Datum: 25. září 2009 14:55
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Spousta zavodu ma vlastni pravidla. Spis bych se dohodnul s poradatelem. Treba na zavode v Jelenu bylo napsano: original karburator+zapalovani, vrtani max 40mm. Takze tam by mohla Stejskyho sada jet. Kdyztak na jawa50zavody.cz sou pravidla pro jednotlive zavody.
Datum: 25. září 2009 14:53
Jméno: M
IP: uživatel7448
 Orginaly Stejskyho valec jezdit nemuzou,rika se jim stodolaci a netolerujou ani snizenou hlavu.
Datum: 25. září 2009 14:29
Jméno: M
IP: uživatel7448
 3. Jawa do 50cm³ - 05, 20, 21, 23 – bez viditelných úprav, průměr 40mm, zdvih 44mm Je zakázáno více přefuků než orig., je zakázána jízda bez orig. funkčního filtru. Povolené úpravy- kryt motoru, přední blatník.
Datum: 25. září 2009 14:27
Jméno: M
IP: uživatel7448
 Co se povida ve Vesnickym sampionatu,tak ta slavna Stejskyho uprava zrejme neni pouze Stejskyho,ale vicemene tomu pomohl na svet i Frikulin.Jak jsem nakoupil,tak prodavam.
Datum: 25. září 2009 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 to ja nevim,ja mam upravene originalni zapalovani,ted jsem h nemu objednal bezkontakt od imsoftu.......vzdy je dovolene to,co neni videt a neni zakázané...pravidla od zavodu fichtl-klubu najdes na jejich strankach.......v pravidlech fichtl-cupů se neorientuju...
Datum: 25. září 2009 14:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a kdybych měl ten bezkontakt na fichtla co tu má sesa tak bych tam mohl?
Datum: 25. září 2009 14:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 co všechno mužeš mít tedy v original upraveného? 1 mírně válec a dal?
Datum: 25. září 2009 14:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 na fichtlcupech ano,na zavodech fichtl-klubu letosni sezonu jeste jezdit mohla,ale pristi sezona je zatim diskutabilní....koncem rijna se budou vytvaret pravidla na novou sezonu 2010......pokud upravi pravidla tak,ze valce musi mit orig.pocet přefuků a vyfukový kanal bez okýnek,tak uz ne......
Datum: 25. září 2009 13:53
 cau draci mám dotaz. Kdyš bych měl špatný pístní kroužky tak by to jelo špatně i studený ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 13:44
 no právě že ten motor jde jako svina a najednou nic začnese dusit a chcípne
Datum: 25. září 2009 13:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo to jelo. jestli se ti zmensuje vykon pri zahratym motoru nak hodne jak je mozny ze mas malou mezeru mezi krouzkama pokud mas novy krouzky a taky to muze bejt i neco jinyho
Datum: 25. září 2009 13:42
Posl.aktualizace: 26. září 2009 18:39
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!GRATULUJEM TI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 26. září 2009 18:39
 Gratulace k mladýmu,at' je zdráv a brzo Ti v krámku pomáhá!!!!!!!!!
Datum: 26. září 2009 2:51
 také se přidávám ke gratulaci, určitě z něj vyroste správný jawař
Datum: 26. září 2009 0:07
 Gratulace  ..toz at zije!
Datum: 25. září 2009 22:20
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jojo taky gratuluju
Datum: 25. září 2009 20:48
 draci dikec,, jsem ted sama gratulace,, ted menim spz z jawky primo na kocar,, pac to bude ted moje hobyy,,dite roste a ted uz cekam na same zivotni prekvapka ktere se celej zivot naskytnou
Datum: 25. září 2009 19:38
Jméno: _Kala_
IP: uživatel6220
 Taky se přidám ke gratulacím.A ne že ten kočár zapřáhneš za fichtla
Datum: 25. září 2009 19:27
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 taky taky..x)
Datum: 25. září 2009 18:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak ja taky gratuluju
Datum: 25. září 2009 18:24
 taky gratuluji !
Datum: 25. září 2009 17:59
 velká gratulace
Datum: 25. září 2009 17:37
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 gratuluji
Datum: 25. září 2009 17:33
 gratuluji!!!
Datum: 25. září 2009 16:59
Jméno: viktor009
IP: uživatel7464
Datum: 25. září 2009 16:59
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 pridavam se k ostatnim!
Datum: 25. září 2009 16:34
Jméno: buben
IP: uživatel770
 gratuluju
Datum: 25. září 2009 14:41
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 taky velka Gratulace
Datum: 25. září 2009 13:15
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 Ten kluk se bude mít,plnej barák novejch dílů na fichtla....
Datum: 25. září 2009 12:48
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tez gratuluju a at jde v tvych šlépjejích
Datum: 25. září 2009 12:41
 Taky gratuluji a přeju Tomáškovi, ať má v životě štěstí na fajn lidi, ať už s Jawou nebo bez.
Datum: 25. září 2009 11:01
 Dobrý večer,dnes se mi podařilo přepsat svou 555 na sebe od 20 let mrtvého majitele.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 21:09
 myslím že může klidně spát.je v dobrých rukou.ten pincek
Datum: 25. září 2009 21:09
Datum: 25. září 2009 16:52
 našel jsem dědičku,dala mi kopii dědického řízení kde bylo napsáno že pincek není předmětem řízení,plnou moc dědičky,souhlas dědičky k přepisu,evidenčku,pojištění a 300kč a starou SPZ.pokud je pincek uvedený v dědickém řízení musí být zaplacena dědická dan.Samozřejmě pokud je dědiců víc ,musí s tim souhlasit všichni.ty věci jsem vyřídil uz loni a myslím že ta dědička taky nedávno umřela takže haluz.
Datum: 24. září 2009 22:10
 ja myslel, že to nejde. napiš co vše si musel udelat? našel si dědice?
Datum: 24. září 2009 21:57
Jméno: pepan
IP: uživatel2997
 zdar draci, mam na vas dotaz, nevite cim to muze byt kdyz mi na mustangu prestava svitit svetlo??? asi pred tydnem mi to zacalo blbnout tak ze mi zniceho nic prestalo svitit tlumene svetlo, tak sem si myslel ze je to zarovka (jenze kdyby to tim bylo taky by nesvitilo zadni svetlo a ono svitilo) pritom dalkove sviti normalne, pak sem si rikal jesli to neni ve vypinaci dalkovych a tlumenych taky nic, tak uz sem si byl bezradny a napadlo me jestli to nemuze delat ta vnejsi zelena plastova obimka kterou se prichycuje zarovka k parabole a na ktere jsou kontakty protoze ja tam mam halogenku ktera ma vetsi vyhřevnost nez obycejna zarovka a zda se mi ze se kontakt ktery je prinytovyny kontakt propadnul na plech ktery je kostra, bohuze to nyni nemuzu nicim promeri protoze jsem multimetr pujcil kamaradovi a druhy mam vybity, ale pred chvili kdyz sem dojel domu tak uz mi blbne aj dalkove kdyz prejedu prez diry tak prestane svitit a kdyz pres druhou tak se zase rozne, je to humus, a pak me jeste napadlo jestli nemuze spatne dolehat ta prizina ktera tlaci na vnitrni obimku zarovky a tim se neuzavra obvod ale to by predtim nesvitilo dalkove sv. a elektrika je tam rok nova, studeny spoj tam taky neni (na 99,9%) vse je udelane tak jak ma az na tu halogenku, prosim poradte to je zrale na pokutu predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 12:52
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 tohle je klasickej studenacek......to muze bejt klidne v prepinaci jak na masce tak na riditkach.....kdyby byla nadrbana svetelna civka(civky),tak by to zlobilo na predni i zadni svetlo naraz.....nebo se ti muze kostřit fousek dratu v prepinaci na riditkach......ale pro jistotu bych skusil jinou zarovku,abys mohl vyradit spatny vlákno.....nebo se ti tam strácí kostra.....cely predni svetlo je z plastu a kostrene je to dratkem......
Datum: 25. září 2009 12:52
Jméno: pincek
IP: uživatel7459
 ksuz postelovat dratky nebo vymenit žarovku a skontroluj civku
Datum: 25. září 2009 9:30
 no jestly nemáš spálený vlákno od světla
Datum: 25. září 2009 8:54
 cus draci mužete mi sem někdo napsat počet šroubů a šrounlů co potřebuju na sestavení fichtla včetně makičkostí plus velikos dikes asic nějak takhlenc.\r\nPříklad: 6 krát 60, 4 krát 30,.,., diks
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 21:58
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 Stahni si z intenetu katalog nahradnich dílu a zpočítej si to takhle sem to delal ja ale uz si bohuzel nepamatuju co sem kupoval takze sry nenapisu to
Datum: 24. září 2009 21:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mam dotaz este ktomu retezu co je venku vymenil jsem celej komplet a mazany to je hodne tak jak se mohl vytahat?? ma najeto asi 4000 km a byl mazanej dost chvili jsem stim jezdil poluce ale jen chvilku retez byl mazanej dost tetka se maze sam protoze nekde prosakuje prevodak a tece na retez takze je porad od oleje a 2 krat jsem ho vyvaril jednou v oleji a pak ve vazeline A00
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 16:14
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Ja dal novou rozetu+retezovy kolecko a retez mi odjezdil celou sezonu...
Datum: 25. září 2009 16:14
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 koupil jsem ceskej retez vtom cerveno modrym obalu papirovym stal asi 200 Kc pred loni a vytahaval se strasne rychle . ABC v totazu jsem ti psal ze jsem menil komplet venec kolecko a retez. Retez se vytahal moc rychle a zacal nicit rozetu tak jsem tam dal zase novej ten samej sehnal jsem ho zadara
Datum: 25. září 2009 11:46
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 Hele me se vytahal za 2 roky,ale ja ho blbe mazal,sem proste linej
Datum: 25. září 2009 11:29
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 máš ten obič co? ty nevydrží nic
Datum: 25. září 2009 10:59
 Vytahaný může být buď, že jsi použil nový řetěz a stará kolečka nebo že byl moc napnutý.
Datum: 24. září 2009 21:07
 zdar draci chcu se zeptat na takovou věcičku mám doma asi 4druhy olejů M2t a každej má jinači barvu a je jinak hustej může to nějak ovlivnit kvalitu?když sem koupil jedno M2t za 54kč 500ml a druhy zase 500ml za 150kč sice je to každy od inači firmy ale kvalita by měla bét sténá ne?pač je to pořád M2t
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 11:32
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 zdenekk: To totiz neni m2t,ale TSF......ty pullitrovky sou skoro stejny.....proto ma i jinou barvu.....beztak je to drahy....pokud ma nejaky to m2t modrý víčko,tak si ho dej bokem na mazani retezu
Datum: 25. září 2009 11:32
 tak to jseš fakt hustej týpek ...... koupit 500ml M2T za 150Kč ....... hmmm
Datum: 24. září 2009 21:15
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 hele na dvouch je napsany SAE 40 API-TB A NA DALŠICH NEVIM TY NENAM PO RUCE A CO TO VUBEC ZNAMEMA? TY ČISLA
Datum: 24. září 2009 20:59
 Kvalita vůbec nemusí být stejná. Dost bych se divil, kdyby byla. Barva nemá s kvalitou nic společnýho. Bylo prokázáno, že 2t olej maže dobře pokud má SAE 20 až SAE 50.
Datum: 24. září 2009 20:51
Jméno: Sharky
IP: uživatel7441
 kvalita nemusí být stejná, jsou od různých výrobců...ale kterej je lepší ti asi takhle neřeknem
Datum: 24. září 2009 20:51
|



|