Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ťulpas
IP: uživatel7121
 jak a čim se leští sací a vejfukový kanály? A co tim dosáhnu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 22:42
 lepsi vejplach
Datum: 19. srpna 2009 22:42
 cawte potřeboval bych zaslat na mail (dlofus@seznam.cz) obrázky nebo schémata zapojení zapalování na jawu 250???? prostě bez zapojení světel atd jen na indučku baterku. předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 20:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš tam původní regulátor ?
Datum: 19. srpna 2009 20:19
 mozu sa trysky na babete po par minutach vozenia rozladit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 9:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Trysky jsou dotažené. Můžou se jenom ucpat nečistotami z nádrže nebo benzínu.
Datum: 20. srpna 2009 9:34
 zdarec aku hrubku maju mat lamely do pioniera???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 16:25
Jméno: RADEK
IP: uživatel7118
 Potřeboval bych zjistit rozměr gufera co je pod sekundárním kolečkem na jawě 250/353
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 15:21
 Čest draku je tam 30x52x8
Datum: 19. srpna 2009 15:21
 Zdar draci, potrebuju poradit, chci davat na mustanga predni tlumice ze simsona. Budou tam pasovat??? Bude neco potreba upravit??? diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 18:10
 já bych teda řekl že ne protože co vim že maj průměr větší o 4mm stačí kyž tam dáte trubku z vodovodu nebo tak nákou a na ty tlumiče gumovej krožek tlustej 2mm (stačí nebo 3mm) ALE JEN BYCH TO ŘEKL NEÍ TO NAJISTO POZE Z MEJCH SKUŠENOSTÍ
Datum: 19. srpna 2009 18:10
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Bez uprav tezko,paradne to mas popsany treba zde-http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html
Datum: 19. srpna 2009 13:11
 Zdarec , nemude se přehřívat originální hlava válce u mustanga s zvíšeným kompresním poměrem na 11:1??I když budu jezdit třeba 0,5 hodiny v terénu??Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 19:46
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 11? to je hovno ja jezdim s 13 v plny palbe v terenu tak pres hodinu a drzi
Datum: 19. srpna 2009 19:46
 30 min na terénu bede celi zivot motora ...
Datum: 19. srpna 2009 18:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Ne,nic takovyho sem nezaznamenal
Datum: 19. srpna 2009 12:49
 Zdar lidi, chtel bych se zeptat jestli ten Tachometr PIO 60km (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2541.html) se vleze do objimky v hlave rizeni, diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 11:46
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 zdar draci chci se zeptat co to znamena kdyz ma crosova pneumatika oznaceni c-6 nebo c-10 pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 14:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to typ dezenu a zrovna u těhle dvou mitasek myslim že jedna je na měkej a druhá na střednětvrdej až tvrdej podklad....bohužel už si nepamatuju která je na co
Datum: 19. srpna 2009 14:51
 Dobrý den, chtěl bych koupit větší rozetu. Kde by se dala koupit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 16:18
 SESA má nějaké kousky v krámku.
Datum: 19. srpna 2009 16:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_dily/prevodovka_kolecko/index.html?s=4
Datum: 19. srpna 2009 15:47
 skus se poradne podivat na fichtlkramek!
Datum: 19. srpna 2009 11:21
 zdar mohli by jste mě poradit jak mám docílet vyšších otáček nějakou jednoduchou úpravou diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 20:15
 no vyjste poradci....plácáte te tu věci ale vůbec neznáte jejich funkci
Datum: 19. srpna 2009 20:15
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 utoc kliku na 80 kup si jednokrouzek kovanej klapky karburator ze sekačky mf 70 nebo mikuni 21 nech si udelat jinjou hlavu z kompresí tak 14 udelej tam 2 pomocny prefuky a 2 vejfuky mensi predstih a vejfuk s dlouhou a uzkou koncovkou jo a podkova nesmí chybet
Datum: 19. srpna 2009 19:51
 vylešti sací a výfuk kanál a uvidíš.
Datum: 19. srpna 2009 16:21
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 babin- to mas hodne velkej prectich a spatny krouzky taky ti to urcite prd vyjede
Datum: 19. srpna 2009 12:23
 slyšel sem upilovat tak 1mm horni strany vzadu na pistu.. jinak ojnice na jehlách a moje 555 jede na dvojku nefalšovaných 45.. podle GPS takže pravost jistá
Datum: 19. srpna 2009 12:19
Jméno: babin
IP: uživatel3011
Datum: 19. srpna 2009 12:16
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 to je fakt super 45 na dvojku ja na svym vyrachtanym motoru dam 55 jo a stocit ojnici je taky dobrej napad
Datum: 19. srpna 2009 12:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja mam pionyra po GO pouzivam olej castrol 1:50 ale prechazim na husqarnu prej je lepsi a mam na pist. cepu jehlovy lozisko a motor toci strasne moc bojim se ho vytocit na plno na neutral protoze se zacne klepat motor normalne jede pionyr na dvojku max 40 a tenhle ani nevim ale bez problemu znej vymacku na dvojku 45 mozna bych ho rozjel na 50 ale skouset to nebudu jsou to moc velky otacky pist mam 2 krouzky takze doporucuju ti dat jehl. lozisko a davat lepsi olej husqarnu kupuju za 140 KC 1L takze me to vyjde asi na stejno jako M2T cenove ale motoj chodi lip nekouri tolik a toci hodne davam si vetsi kopce a lepsi bys mel dat novy krouzky a zajet to
Datum: 19. srpna 2009 10:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Urcite mohli-stoc si ojnici na 80 u tk moto-3200,dej i nahoru jehlovy lozisko misto futra-sehnat se da i pod patnact kacet ale muzes koupit cely novy to za 520 tady na kramku,pak dej jednokrouzak pist-300,.......
Datum: 19. srpna 2009 9:39
Jméno: jenik
IP: uživatel368
 dobry den prosim vas mam dandy50 a kdyz s ni jedu tak mi ve vysokejch otackach netahne. nevite cim to muze byt? dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 16:14
 vycisti vyfuk...alebo ho daj najprv dola a spoznas ci je to v tom...ale vycistit ho mozes aj tak
Datum: 19. srpna 2009 16:14
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejspis ti nestiha dotykat benzin
Datum: 19. srpna 2009 10:37
 Č T Ě T E ! ! ! ! !
Zdarec Chlapy !! Tak jsem obchodoval na aukru a vlezl mi do cesty jeden týpej co nádherně opravuje jawky. Tak mě poslal pár fotek, no a já jsem je upnul na uloz.cz - http://uloz.to/2317356/gm.rar Jawy 90, se mrkněte, vážně nádhera, v životě jsem neviděl hezčí. Ta 250 je prej podle něj odfláknutá  . Ty fotky jsou v zabelný, tak si je rozballte, kdo nevím jak na to, tak ať se naučí na pc základní věcičky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 21:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no upřímě znam osobně dalekoo větší "Pány renovatory" s velkym P..... ta 250 je spíš tak jakože poopravená, možná je po generálce, ale renovovaná nebyla ani omylem... ale jinak je hezký, že se o to stará
Datum: 19. srpna 2009 21:06
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Je to pěkný,ale mě se ta 250 nelíbí. ta černá se zlatou se mi nezdá hezká
Datum: 19. srpna 2009 20:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Mazec,ale nechapu proc tam je ta baterie na ericsson
Datum: 19. srpna 2009 10:21
 zdarec, prosim vás, kupuju si válec s 8 výbrusem a je tam psané že musím mít čep 14 dá se koupit samostatně nebo musím vyměnit celou klikovku  a kolik tak cca ten čep stojí ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 1:48
 Válec s 8 výbrusem se prodává komplet s pístem 3 kroužky,pojist. kroužky a pístním čepem.Čep samotný stojí 38 Kč.
Datum: 19. srpna 2009 1:48
Jméno: dokovoj
IP: uživatel7114
 Draci, kde mate udelani pojisteni na fichtla, mate nejaky dobry zkusenosti, dik za odpo, koupil sem ho a musim si pred registraci udelat povinny ruco, nevim kde.. dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 16:40
Jméno: David
IP: uživatel7154
 u lišky 209 kč/rok
Datum: 22. srpna 2009 16:40
 Jawa 20 u ČSOB za cca 200kč. Maj slevu pro vozidla starší deseti let.
Datum: 19. srpna 2009 17:35
 Zdrav já ho mam udělaný u český podnikatelský pojišťovny. jawa 05 podle nich veterán (starší 40 let) a tak platim 80 kč ročně a jawa 20 to bohužel veterán ještě není tak
300 kč za rok. to jsou podle mě dobrý ceny.
Datum: 19. srpna 2009 12:12
Jméno: Kuba
IP: uživatel3380
 mám problém s mustangem! rozjedu se a chrchlá to, pak vyřadím a normálně jde , vytočím ho a jde ale jak dám rychlost a rozjedu to tak to začne chrchlat a dusí se to čím to může být? předstih, odtrh OK a jehlu mám na 2 od zhora! jiskra Ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 12:33
 to je jasný nejdde ti tam benál skus vyčistit karbec kdyžtak i kohoutek u nádrže.
Datum: 19. srpna 2009 12:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejspis mas nekde bordel v karburatoru ja ti doporucuju sundat karbec a uplne rozebrat jeto na chvilku a poradne ho vycisti jato udelal tak ze jsem to prostrikal vodou takovym rozprasovacem a osvedcilo se to taky skontroluj jestli mas hladinu dobrou a jakou barvu ma svicka ale po vycisteni karburatoru ti to pojede OK a benzinu tam pujde nadbytek
Datum: 19. srpna 2009 10:49
Jméno: Fogi
IP: uživatel7101
 Me to delalo taky dokonce jsem kvuli tomu menil aj motor a pak sem zistil ze mam ucpany tlumic vyfuku.Hodil sem to na 20 minut do ohna a jel sem dal
Datum: 18. srpna 2009 23:18
 čau draci tak zajíždím.Řeknu vám docela to jede na to že sem najel teprv 100 km za den sem myslel že to pojede hůř a jede to dobře tak se ptám jestli je to normální jesti to není divný .Maximálně jezdím na půl plyny ale spíš jen na čvrtku a těch 45 km/h nejvíc 50 .Poradte prosím děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 14:08
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Mě to při zajíždění nešlo uplně vytočil takže na 2ku 40km/h atd.. Jakmile si asi po 400km sedly ložiska tak normálně na 2ku 45km/h
Datum: 19. srpna 2009 14:08
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to bud rad jestli zajizdis na M2T tak to zajizdej tech 1000 km jestli zajizdis na neco kvalitnejsiho tak to zajizdej este dyl a hlavne to zajizdej ne jako ja ze jsem nezajizdel a zasrali se loziska a sla stuha klikovka musel jsem dat novy a kdyz to je zajety tak to poznas tak ze prevodovka po delsi jizde neni varici musis nani udrzet ruku
Datum: 19. srpna 2009 10:52
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Hm, takže tobě to dobře jede a příjde ti to divný...
Datum: 18. srpna 2009 22:49
Jméno: Hannys
IP: uživatel7113
 K bez kontaktu.Jak ho mam nastavit aby mi to točilo aspon11000?dle vašeho návodu se dostávám jen na 6000 a to u závodního více kanálu je dost málo.díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 18:23
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 ty to proste potrebujes rozpohybovat jeste jinym zpusobem,nejen zapalkem nebo kanalama,ja sem mel origo kliku,ale odlehcenou co to slo,a tocilo to jak letadlo,ale pomalu to neslo nastartovat,musel sem to roztlacovat aby to chytlo velky obratky,to bylo na hovno,tak mi tam navrtal jeden typek ve fabrice po obvodu osmicky diry,ja je zacpal korkem a byl sem na tom nejlip,jeste zbrousit kanal na kartrech,aby tam nebyla hrana,pak ti to musi stacit
Datum: 29. srpna 2009 18:23
Jméno: Hannys
IP: uživatel7130
 kdyby jste měli už čtvrtí píst a dva výbrusy za dva závody tak nevím co by jste říkaly.na baterioví mi to jelo jako kráva ale mam bezkontakt a porad se peru s nastavením.jinak je to to zapalko od tud.jinak jezdím olej Denicol S2 Competition kterej ma stejny specifikace jako Motul 710.to zapalko mam od sesi.jinak až budete chtít machrovat tak přijedte 19.9 do Jedousova na zavody.tam si to vysvetlíme
Datum: 20. srpna 2009 20:19
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 je vy ste teda typci boji se vytocit fichtla na neutrál
Datum: 19. srpna 2009 19:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 U zapalovani se pise pr: tech tvejch 11000 jako ve smyslu ze to tolik vedrzi ne ze to tolik udela
Datum: 19. srpna 2009 12:53
 haha velkej for aby ti serivoka tocila pres 11 tisic! jinak Hannysy, myslíš to zápalko co tady má sesa?
Datum: 19. srpna 2009 11:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to toci muj fichl vic a to je pouze po GO a mam kvalitni olej radsiho neskousim vytocit na max protoze se to rozklepe
Datum: 19. srpna 2009 10:53
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 co to je za zapalko --tip-- a jáký motor pro zvýšení otáček potřebuješ i lehčí píst a lepší kliku pak to točí do mrtva
Datum: 18. srpna 2009 23:08
Jméno: jojo
IP: uživatel5966
 prosim vas co znamena ket mam napisane ve velkem tp napisane navijak-plachta-oblouky a pod.co to secko znamena bila to jawa 250 panelka a mjela plexi ,reumaplechy ze smerovkama a zadne pul obluky ze smerovkami to mi je secko jasne ale ten navijak a plachta a ty obluky co to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 16:09
 Plachta a naviják TĚ nemusí zajímat,to je tam pro auta.Oblouky to samé.
Datum: 19. srpna 2009 16:09
Jméno: jojo
IP: uživatel5966
 a co je ten navijak a plachta oto mi ide
Datum: 18. srpna 2009 22:58
Jméno: Pavlos.v
IP: uživatel4877
 To je jen kolonka s předtiskem pro zvláštní výbavu ... plexi , plechy se tam nepíší.
Datum: 18. srpna 2009 22:03
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 Zdravím, jak mám správně seřídit karburátor Jikov 2926-11b (jawa 250/559 panela), aby to kloudně jelo a zároveň moc nežralo...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 9:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Je-li označení karburátoru 2926 SD-11b hlavní tryska 96 ,tryska běhu naprázdno 50 ,jehla 2.zářez shora ,šroub přídavného
vzduchu 1 ot. Předstih od 3,5 do 4 mm ,odtrh 0,3 až 0,4 mm.
Datum: 19. srpna 2009 9:39
|



|