Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jojo
IP: uživatel5966
 prosim vas co znamena ket mam napisane ve velkem tp napisane navijak-plachta-oblouky a pod.co to secko znamena bila to jawa 250 panelka a mjela plexi ,reumaplechy ze smerovkama a zadne pul obluky ze smerovkami to mi je secko jasne ale ten navijak a plachta a ty obluky co to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 16:09
 Plachta a naviják TĚ nemusí zajímat,to je tam pro auta.Oblouky to samé.
Datum: 19. srpna 2009 16:09
Jméno: jojo
IP: uživatel5966
 a co je ten navijak a plachta oto mi ide
Datum: 18. srpna 2009 22:58
Jméno: Pavlos.v
IP: uživatel4877
 To je jen kolonka s předtiskem pro zvláštní výbavu ... plexi , plechy se tam nepíší.
Datum: 18. srpna 2009 22:03
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 Zdravím, jak mám správně seřídit karburátor Jikov 2926-11b (jawa 250/559 panela), aby to kloudně jelo a zároveň moc nežralo...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 9:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Je-li označení karburátoru 2926 SD-11b hlavní tryska 96 ,tryska běhu naprázdno 50 ,jehla 2.zářez shora ,šroub přídavného
vzduchu 1 ot. Předstih od 3,5 do 4 mm ,odtrh 0,3 až 0,4 mm.
Datum: 19. srpna 2009 9:39
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 ahoj Sešo koukal sem, že nabízíš primární řetěz na 11z kolečko a nemáš v planu prodávát i samotný 11z primární kolečko? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 16:25
 Primárko je už samotné bez řetězu.
Datum: 19. srpna 2009 16:25
 drak uto ne jen retez
Datum: 18. srpna 2009 21:41
Jméno: repsol
IP: uživatel4183
 zdarec, co říkáte na olej Repsol moto 2T town? mám ho ted nový a chci vědět zda je to kvalitní olej do fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 20:39
Jméno: johan
IP: uživatel4140
 Cau mam problem chci zapojit elektriku nechci zadný u toho svetla jen aby motor slapal jak a kam mam ty dratky dat diky moc za radu. prosim co o nejpodrobnejsi sem na to pako
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 10:22
 Jednoduše,vezmeš dvoužilový kabel,jeden drát ke kontaktu pro kladívko,druhý dáš na kostru.Z druhé strany kabelu oba dráty na indukčku a je to.
Datum: 19. srpna 2009 10:22
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 co všechno potřebuju za papíri abych moch jezdit na selnici. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 18:00
Jméno: fichtlař
IP: uživatel5116
 papíri na motorku ae ja jezdim beznich akže ti s tím nepomůžu
Datum: 20. srpna 2009 18:00
Jméno: ondrash
IP: uživatel6850
 nebo silnou motorku
Datum: 19. srpna 2009 15:36
 nepotřebuješ ani ři´dičák ani techničák ale stačí ti par tisíc pro poldy.
Datum: 19. srpna 2009 14:23
 řidičák, techničák, pojištění a občanku
Datum: 18. srpna 2009 21:21
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 Zdarec borci, nevite pls nekdo cim vylestit kartery?dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 23:05
Jméno: 121
IP: uživatel7193
 Kup si lapovací pastu zelenou ta je jemná k tomu do vrtačky kotouč z ovčího rouna nanes pastu na kartery nejlepší je když ji smíchaš s benzinem udělaš takovou kaši dáš tom na kartery a lešíš motor mi tak trval vyleštit zhruba půl hodiny a mladá se u něj může klidně namalovat zrcadlo už nepotřebuje tak čus.
Datum: 27. srpna 2009 23:05
Jméno: 121
IP: uživatel7193
 Kup si lapovací pastu zelenou ta je jemná k tomu do vrtačky kotouč z ovčího rouna nanes pastu na kartery nejlepší je když ji smíchaš s benzinem udělaš takovou kaši dáš tom na kartery a lešíš motor mi tak trval vyleštit zhruba půl hodiny a mladá se u něj může klidně namalovat zrcadlo už nepotřebuje tak čus.
Datum: 27. srpna 2009 23:04
 Ja sem leštil ty hliníkovy lišty na velkym plechu ručne silichrom+hadrík a je to nadhera leskne se to skoro jako chrom bylo to ještě poškrábaný o šmirglu a drsny ale po vyleštění nádherně hladký
Datum: 18. srpna 2009 22:44
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 Dik no renovovat to chci jaky je teda to chemicky cisteni dik moc
Datum: 18. srpna 2009 22:08
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no jestli to nechces renovovat - a davat to na chemicky cisteni - tak kup silichrom v drogosce - kolem 40 kč - a hadr a lesti a lesti podle navodu - kartery moc nejdou ale vika jo- no proste to tim lesti - pak vem cistej hadr-hrudsi vlakno -a proste no musis mrte drit - a jasko uz na sucho odstranit zbytka toho silichromu-a klidne jedno misto prejed 100krat-no pak to dolad kouskem filcu. kotouc na vrtacku neninic moc- serere mrte silicromu a je to nerovnomerne vylesteny.
Datum: 18. srpna 2009 21:09
Jméno: Piny
IP: uživatel3279
 Filcovým kotoučem.....
Datum: 18. srpna 2009 20:32
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zdr draci, hele jdou u mustanga rozdelat zadni tlumice (mam ty s pruzinou co je videt) , jestli jo - tak jak , a jestli je muzu nejak samo domo opravit? , dolejt olej a tak - ale hlavne to rozdelani- nenasel jsem totiz zadnou matku ci tak . diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 12:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 zkus tim hornim tocit ale nevim jiste
Datum: 19. srpna 2009 12:54
 Cau drandaci mam problem koupil jsem fichtla a neznam puvodniho majitele a chtel bych ho prepsat na sebe poradite mi nekdo jak na to dekuji mockrat
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 19:58
 pokud máš techničák tak není problém udělej si evidenčku a pojištění a na magistrátu ti to přepíšou tak sem nedávno přepisoval mustanga bez. pův. majitele sem taky jsem ho neznal
Datum: 18. srpna 2009 19:58
 Zdar , ted sem se byl projet .Zastavil jsem a tekl my benál z karburátoru.Nevíte čím to je ?? Já bych řek že špatným pohybem plíšku polováku a nebo samotným zasekáváním plováku.Mám pravdu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 22:11
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 taky tento problem nez sem vyjel sem resil u jednoho fika, sem musel vyndat vicko dat plovak nahoru a uz to bylo dobry ale jak to prez noc stalo tak plovak se prilepil bordelem dolu a bylo hotovo takze sem to vycistil a ted problemy stim nemam
Datum: 18. srpna 2009 22:11
 Mám stejný problém. Čím to je ????
Datum: 18. srpna 2009 22:05
 Jo, bude to tím, rozeber to vyčisti a mělo by to být OK.
Datum: 18. srpna 2009 19:13
 cus draci ja vim že to sem moc nepatří ale mam ted budu miít yamahu dt80 chtel bych se zeptat jestli byste mi nemohli poslat jakou mate treba vy yamahu co byste na ni vylepsily nebo klidne i nake vydea cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 20:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
Datum: 18. srpna 2009 20:46
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 cau draci,co mam dat mezi koleno a vyfuk?strasne me to rve
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 9:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Takze se ti to bude pekne blbe cistit
Datum: 19. srpna 2009 9:42
Jméno: kmotr
IP: uživatel4167
 Já jsem to žavařil a je to v klidu takže....
Datum: 18. srpna 2009 21:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Azbest is best  A vykon urcite nesnizi ale naopak zvysi protoze ti to prestane utikat
Datum: 18. srpna 2009 21:18
 drive azbestovou snurou, pak snurou na zatepleni vysokotepelnych peci (stejne tam horely), pak aji alobal ale nejvic se mi osvedcila paska na zavity, obycejna instalaterska paska na zavity a co dokaze - krasne utesneny, nehori, tlumi...presne to co ten spoj potrebuje...
Datum: 18. srpna 2009 21:07
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Já jsem výfuk kousek nařízl, koleno omotal proužkem klingeritu a stáhl páskou.
Datum: 18. srpna 2009 20:24
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 červený silikon na motory
Datum: 18. srpna 2009 20:00
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 azbestoví těsnění ale sníží se ti maličko výkon
Datum: 18. srpna 2009 18:44
 Zdar hoši koupil jsem si sekundarní řetěz 112 článků ze spojkou ale slyšel jsem že se tam dával 110 článkovej.Je to pravda? mam 12z sekundar a 55z rozetu takze origo. jestli se tam fakt dával ten 110 čl. tak jak ty 2 články vyrazit.A jěště čím slepit prasklou lemovku co je na bříšku u 21? moc díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 20:12
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no ja sice nvm jakej tam ma byt retez ale dej ho tam a kdyz ti to nepujde napnout tak vyraz ty dva clanky - pac jeden nepujde vyrazit - a vyraz to tak ze retez upti do sveraku tak aby ti ty 2 clanky vyseli ve vzduchu a nebyly upnuty- pak je lepsi ten nejtek upilovat - tu rozkleplou hlavicku - ja ta to vzar kabrovou brusku s brusnym kotoucem - to tak pak to vhodnou kulatinkou vyrazis a jeto - a pak ten retz zas muzes spojit normalne spojkou na retezi.
Datum: 18. srpna 2009 20:12
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 čau, moje 555 přestala z ničeho nic házet jiskru , zkrat ani nic jiného by tam nemělo být ptz když se dotknu kontaktu fajky tak mě to kopne ,ale jiskru to prostě nehodí ,zkoušel sem i různé svíčky a nic , help pls..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 19:09
Jméno: hanza
IP: uživatel7120
 čus hele mě se to taky stalo tak skus dotahnou zapalování ..pokud to je něco jiného tak to nevím!!
Datum: 19. srpna 2009 19:09
 vyzkušaj uplně novu svičku nebo tu staru pořadně očisti kartačom....mi to robilo to same a bylo to zajebanou svičkou od oleja....možna ti tam ale ide malo šťavy a zkusil bych vymněnit indukčku...
Datum: 18. srpna 2009 23:00
Jméno: Šimi
IP: uživatel2298
 Čau to může byýt čimkoli španá cívka kladívka nebo tak něco , já měl jen blbej kabel od cívky ke svíčce .
Datum: 18. srpna 2009 17:02
 A nebo to může byt tím že si skoušel špatné svíčky
Datum: 18. srpna 2009 16:58
 Když řikáš že de prod až do fajfky tak to může být takovou blbostí (jensi tak namátkově vyndal svíčku hlavy válce a nešloto a hned si letěl na fichtl krámek) jako je denní světlo.No prostě si tu jiskru nevyděl
Datum: 18. srpna 2009 16:58
Jméno: Šimi
IP: uživatel2298
 Čau to může byýt čimkoli španá cívka kladívka nebo tak něco , já měl jen blbej kabel od cívky ke svíčce .
Datum: 18. srpna 2009 16:45
 Zdarec , nebude se mi přehřívat originání halva válce mustanga s zvíšeným kompresním poměrem asi tak na 11:1??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 13:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 ee
Datum: 19. srpna 2009 13:26
 nebude se přehřívat i když budu jezdit v trénu 30 minut???
Datum: 18. srpna 2009 16:52
 Čau, hele nejde mi pořád seřídit předstich u pionýra nevíte jak se má správně seřídit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 16:25
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7108
 Jo dík
Datum: 18. srpna 2009 16:25
Datum: 18. srpna 2009 16:00
 čus hoši když mám na v karbecu na jehle čtyři zářezy tak na jaký to mám dat. vím že na spodním je bohatá směs a na vrchním chudá. ale někdo mě řikal že na vrchním se to snadno zadře takže prej je lepší jezdit na spodním. dík a ať vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 17:04
 Je promin já sem dal to co sem nepatří . Jo a k jehle. Jestli ti de o benzín tak 2 od shora ,jestli o to využít všechen kyslík tak 3 od shora , ale víc to žere
Datum: 18. srpna 2009 17:04
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id98159.html
Datum: 18. srpna 2009 17:02
 Já mám jehlu uplně nahoře a vůbec se mě to nezadírá. Takže bych se nebál. Dej to tak na 2 od shora. No musíš vyzkoušet...
Datum: 18. srpna 2009 14:34
Jméno: jawak
IP: uživatel6570
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 13:37
Jméno: furioso
IP: uživatel7136
 Krasa...chyba ti tusim na videu kryt retaze ale to je detail...inak je v super stave. ako ti tu radia nerob s nou nic, aspon s lakom nie...vylestit vsetko, ocistit, popripade zgeneralkovat motor a bude ako nova...par skrabancov tomuto krasavcovi doda len autenticitu
Datum: 21. srpna 2009 13:37
Jméno: BorecNakonec
IP: uživatel6392
 upřímně, mam taky jednu 555, jsou to krásný stroje, designově na ně nemá z fichtlů nic dalšího ( aspoň můj názor  ), ale na novej lak bych v tvym případě kašlal... pokud nemáš možnost to udělat pořádně, tzn pískování, plnič, a pak pistolí stříknout, tak to nech bejt... originál je originál, navíc je to tušim vypalovaná barva - drží líp než dnešní stříkaný... tu moji 555 někdo před 20 lety stříknul na zeleno, sice pěkný, ale origo bych měl radši... Takže bejt tebou to přeleštim Tempem nebo nějakym jinym leštícim přípravkem, postarám se o dokonalej stav motoru, chromů a tak a škrábance jemně zatřít (případně i zakytovat)... věř mi, že zachovalej originál bude mít vždycky větší cenu než renovace, to je holej fakt  renovujou se většinou ty největší stodolový vraky...
Datum: 20. srpna 2009 18:03
Jméno: jawak
IP: uživatel6570
 myslíte že to ma cenu renovovat? dát nový lak atd. ...někde je to poškrábane jako od šmirglpapíru někde škrabance asi 7 cm
Datum: 18. srpna 2009 23:39
 to neni origo tachometer  ... inak je gut
Datum: 18. srpna 2009 19:19
 dobry! to snad ještě vyjelo z povazské bystrice  (ta znacka..) cele originální bych rekl.. to bych si nechal
Datum: 18. srpna 2009 19:07
Jméno: jawak
IP: uživatel7109
 Dal sem za ni 5 000Kč
Datum: 18. srpna 2009 16:38
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 napis mi na icq 305 034 138 nebo mail dvd.speedy@seznam.cz uricte se dohodnem nemusej to bejt jenom fichtly ale napis mi dik
Datum: 18. srpna 2009 15:40
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 kolik si za ni dal ? vymenil by si ji ? vymenim to stebou za 3 fichtly co ty na to ?
Datum: 18. srpna 2009 15:39
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele ja mam problem s tachometrem na mustangu jedu asi 65km/h a najednou me rucicka klesne na 20 a tam kde mormalne jedu 70 tak to ukazuje 20 a strasne nepresne porat to preskakuje nevite cim by to mohlo byt dyky za rady bob
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 22:06
 zkus vymenit lanko..
Datum: 24. srpna 2009 22:06
 to řešim taky,můžeš mít vyběhaný ty ozubený kola ve šneku-to sem měl já dal sem je nový a pořád,takže mam v prdeli tachometr.nebo to v předchozim příspěvku
Datum: 19. srpna 2009 11:52
 Prokluzuje ti lanko v náhonu
Datum: 18. srpna 2009 12:12
 Zdarec, jak se dávají přední tlumiče do masky na jawě 175? Vůbec mě to nejde, ta velká pružina mě to vždycky vysune zpět. díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 10:42
|



|